Christelijkquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:40 schreef WAik het volgende:
update: afgelopen weekend op een (christelijk) homo-kamp geweest, en zonder op zoek te zijn naar een vriendje ben ik nu opeens weer 'bezet' en fliefd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woehoo!
ehm... blijkbaar welquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:46 schreef Cazman het volgende:
Christelijk. Bestaat dat ook al?
Ik denk dat de hekken met prikkel- enstroomdraad van de hemel worden gesoten voor de mensenquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm... blijkbaar welwat zal meneer Johannes P. daar van denken?!
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hee doe ff chill man
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:56 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben geen man
Ik vermoed dat J.P. helemaal niet weet dat er een christelijk homo-kamp is geweestquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:52 schreef Cazman het volgende:
Ik denk dat de hekken met prikkel- enstroomdraad van de hemel worden gesoten voor de mensen
ik doe chill dudequote:Op dinsdag 7 september 2004 11:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
pardon!!!
Doe ff chill chick
dat soort taalpast helemaal niet bij mij
.......maar JIJ was erbij!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vermoed dat J.P. helemaal niet weet dat er een christelijk homo-kamp is geweest
lieve schat, weet jij eigenlijk wel wat chill betekent?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
o...oke
ehm... neuh, das niks voor mijquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:59 schreef Waxxer het volgende:
.......maar JIJ was erbij!!![]()
Secret Christen Gay Camp. Laat 't em maar nie horenquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vermoed dat J.P. helemaal niet weet dat er een christelijk homo-kamp is geweest
Ja hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:02 schreef blublub het volgende:
[..]
lieve schat, weet jij eigenlijk wel wat chill betekent?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm... neuh, das niks voor mijdaar moet je toch min of meer in Geloven
Ben jij geweest dan?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon gaan
Overal uit de kast, behalve in de kerkquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:07 schreef Cazman het volgende:
Secret Christen Gay Camp. Laat 't em maar nie horen![]()
ohwquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja hoorik dacht ik maak die meid ff wakker
too much info babequote:Op dinsdag 7 september 2004 12:20 schreef blublub het volgende:
ohwmaar ik ben al keilang wakker.
ik zit nu heel fijn met harde tepels 2 uur in dit keikoude ziekenhuis op mn volgende les te wachten
Iets te veel informatie.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:20 schreef blublub het volgende:
[..]
ohwmaar ik ben al keilang wakker.
ik zit nu heel fijn met harde tepels 2 uur in dit keikoude ziekenhuis op mn volgende les te wachten
meer info (hopelijk) over een weekjequote:Op dinsdag 7 september 2004 12:30 schreef blublub het volgende:
maar hoe zit t nou met die meet dan heren? komt die al een beetje van de grond enzo en hoe en waar en wat en met wie?
*immer nieuwsgierig is*
ik geloof dat ze hier de vriesmachine aan hebben gezetquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:31 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb hier de airco aanstaan..
Zo koel is mijn airco dan weer niet. Ik (en mijn tepels) hebben er iig geen last van.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:32 schreef blublub het volgende:
[..]
ik geloof dat ze hier de vriesmachine aan hebben gezet![]()
*FHM topic lees*quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
meer info (hopelijk) over een weekje
ga maar vast uit van oktober ipv september
Het is dan ook de bedoeling om de hele [HOMO]-club op een eilandje te droppenquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:33 schreef blublub het volgende:
*FHM topic lees*
t lijkt wel een beetje op dat 'gekibbel' (maar dan liever) op t Nederlands Robbinson Eiland
ohw in dat geval:quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is dan ook de bedoeling om de hele [HOMO]-club op een eilandje te droppen
Bedankt voor deze ontiegelijk aanvullende constructieve toevoeging aan deze discussie.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:39 schreef blublub het volgende:
oh mên, ik heb echt onwijze zin in appeltaart
discussie?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze ontiegelijk aanvullende constructieve toevoeging aan deze discussie..
is goed Klaar, met jou gaan we lol hebben op de eiland-raadquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:39 schreef blublub het volgende:
ohw in dat geval:
*agenda trekt*
Oh kut, het wordt weer een ER gesprek. En ik heb niet echt gekeken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
is goed Klaar, met jou gaan we lol hebben op de eiland-raad
ielh!quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
is goed Klaar, met jou gaan we lol hebben op de eiland-raad
misschien krijg je ook wel de aanbieding om een week of zes op een paar planken in de mangrove te blijven zitten :')quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:44 schreef blublub het volgende:
ielh!Klaar
stop insulting me please
:') ik ben echt t omgekeerde van Klaar :')
Dat is pas must-see TV.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
misschien krijg je ook wel de aanbieding om een week of zes op een paar planken in de mangrove te blijven zitten
is wat dborah?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:53 schreef Waxxer het volgende:
Is het dan Dborah?
Heeft ie een bril? Of een pet met een klep?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:53 schreef Waxxer het volgende:
Is het dan Dborah?
ehm... nieuwe variant op de Lichtjes-estafette?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Haaj
heb brandblaren, van 1.000 waxine-lichtjes aansteken in een tuin in de vorm van een hart en rondom het zwembad en de vijver![]()
Het is nog kei te vroeg voor de lichtjes-estafette!quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm... nieuwe variant op de Lichtjes-estafette?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh kut, het wordt weer een ER gesprek. En ik heb niet echt gekeken..
nou de ware... dat moet nog blijken... we kennen elkaar nog maar net...quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:54 schreef Waxxer het volgende:
Maarreehhh Waik, je hebt dus de ware Jacob gevonden!! Heeft hij ook van die behaarde armen??![]()
Maar leuk hoor!vertel eens wat meer!
Twas voor schoonbroertje, die's gister getrouwd (gewoon even oud als mij, nu getrouwd en verwacht een kindjequote:Op dinsdag 7 september 2004 12:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm... nieuwe variant op de Lichtjes-estafette?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is nog kei te vroeg voor de lichtjes-estafette!
Lees je effe in anders ofzo..
iedereen tijdens het weekend was compleet out, op 1 of 2 na.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Overal uit de kast, behalve in de kerk
Hoewel, toch wel stoer dat men Het Boek en J.P. (gedeeltelijk) negeerd;
gewoon als homo openlijk tóch geloven en samen op kamp gaan
is dat nou een dubbele coming-out?
aan de andere kant: er zijn veel meer mensen die Het Boek en J.P. gedeeltelijk (selectief?) negeren
Jij verwacht nog geen kindje?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twas voor schoonbroertje, die's gister getrouwd (gewoon even oud als mij, nu getrouwd en verwacht een kindje...... ENG!!!!!!!!!!!!!!!)
Egniequote:Op dinsdag 7 september 2004 13:01 schreef Waxxer het volgende:
de naam van blublub
d e b o r a h
(beetje wennen dit toetsenbord)
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wat een schattige post
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:01 schreef Waxxer het volgende:
de naam van blublub
d e b o r a h
(beetje wennen dit toetsenbord)
Neequote:Op dinsdag 7 september 2004 13:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij verwacht nog geen kindje?.
jullie kunnen ook allebei zon Schotse rok doen. das Bijzonder Hip op t momentquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Gister werd er al gevraagd wanneer wij nou trouwden
En wie er dan in jurk gin... ik vind Pupje, hij vindt van niet
nope, Sjonnie is weer iemand anders... je bent weer verwardquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:04 schreef blublub het volgende:!!!
NEEEH!!!
Deborah, ielh
en jij heet zeker Sjonnie ofzo?
you tell m babe!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egnie
Maar wanneer is de bruiloft nou eik?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Gister werd er al gevraagd wanneer wij nou trouwden
En wie er dan in jurk gin... ik vind Pupje, hij vindt van niet
Dan komt yvonne waarschijnlijk spontaan ook op de bruiloft!quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:05 schreef blublub het volgende:
[..]
jullie kunnen ook allebei zon Schotse rok doen. das Bijzonder Hip op t moment![]()
nee Deborah is leuk wou je zeggenquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:08 schreef Waxxer het volgende:
Ik Sjonnie??? Hallo.... ik kom uit de achthoek hoor......
Anita dan?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:09 schreef blublub het volgende:
[..]
nee Deborah is leuk wou je zeggen
okay, Bertus dan?![]()
vandaag ben ik heel niet verwardquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nope, Sjonnie is weer iemand anders... je bent weer verward
ga jij eens een heel gauw een treintje koppenquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anita dan?
Blijf jij eens uit het medicijnkastje.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:12 schreef blublub het volgende:
[..]
ga jij eens een heel gauw een treintje koppen
naja niet echt natuurlijk maar je snapt mn punt![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:09 schreef beaverhausen het volgende:
Anita dan?
hoezo echt. in mijn medicijnkastje zit alleen maar hansaplast en blarenpleistersquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blijf jij eens uit het medicijnkastje..
Die kunnen van pas komen als je spijt krijgt van het krassen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:17 schreef blublub het volgende:
[..]
hoezo echt. in mijn medicijnkastje zit alleen maar hansaplast en blarenpleisters
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:19 schreef Waxxer het volgende:Nou, ik ga maar eens wat doen vandaag
snijden. maar ik kan helemaal niet tegen bloedquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die kunnen van pas komen als je spijt krijgt van het krassen..
Vergeet niet in de breedte te snijden. Love is all around..
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:05 schreef blublub het volgende:
[..]
jullie kunnen ook allebei zon Schotse rok doen. das Bijzonder Hip op t moment![]()
wat ga je doen dan Bertus?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:19 schreef Waxxer het volgende:Nou, ik ga maar eens wat doen vandaag
Succes met je carriere.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:20 schreef blublub het volgende:
[..]
snijden. maar ik kan helemaal niet tegen bloed
t was eigenlijk niet grappig bedoeldquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:20 schreef WAik het volgende:
[..]
Ik weet lekker hoe ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:04 schreef blublub het volgende:
[..]!!!
NEEEH!!!
Deborah, ielh
en jij heet zeker Sjonnie ofzo?
Queen of the desert?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet lekker hoe ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Maar ik ben gedwongen tot stilzwijgen
(maar ze heet gewoon Priscilla)
dankjequote:Op dinsdag 7 september 2004 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Succes met je carriere..
ooit he, nu ongeveer zon 5 minuten geleden, vond ik jou nog liefquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet lekker hoe ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Maar ik ben gedwongen tot stilzwijgen
(maar ze heet gewoon Priscilla)
nope, op t moment ben ik Queen of the Myocardiumquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Queen of the desert?.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:20 schreef blublub het volgende:
[..]
wat ga je doen dan Bertus?
De pleisters liggen in het medicijnkastje.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:25 schreef blublub het volgende:
[..]
ooit he, nu ongeveer zon 5 minuten geleden, vond ik jou nog lief
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:59 schreef Ang3l het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
Ik wist dat ik iets vergeten was op te nemen..........
Herhaling? Deze week? Ergens? Ja?
bronquote:Wanneer op tv?
Elke zondag om 20.30 uur kun je een nieuwe aflevering van 'Expeditie Robinson' zien. Heb je een aflevering gemist dan is zaterdag om 17.35 uur een herhaling te zien.
Elke maandag om 20.30 uur is er elke week een terugblik te zien in 'The Day After'.
wat is een Kymko en wat is een C1000 Bertus?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nou Deborah, ik pak mijn Kymko en danga ik lekkerhangen voor de C1000
Queen of the dessert.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:27 schreef blublub het volgende:
[..]
nope, op t moment ben ik Queen of the Myocardium
misschien dat jouw myocard bestaat uit zand, dat van mij toch echt nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Queen of the dessert.
desert.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:28 schreef blublub het volgende:
[..]
misschien dat jouw myocard bestaat uit zand, dat van mij toch echt niet
als je echt in de traditionele manier de kilt draagt... ik denk dat het dan wel heeft erg eh heftig aan toe zal gaanquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:21 schreef blublub het volgende:
[..]
t was eigenlijk niet grappig bedoeld2 homos die in schots kilt trouwens lijkt me echt tof. mjah
ohwquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
desert.
dessert.
Anders pak je het woordenboek even..
18 juni in 1815 of zo? *Hard denken doe!*quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:34 schreef Waxxer het volgende:
XMN8R is onze Topic-Alladin???
*test*
Wanneer was de slag bij Waterloo?
18 juni 1815quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:34 schreef Waxxer het volgende:
XMN8R is onze Topic-Alladin???
*test*
Wanneer was de slag bij Waterloo?
*dat ook denk*quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
18 juni in 1815 of zo? *Hard denken doe!*
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
18 juni in 1815 of zo? *Hard denken doe!*
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
18 juni 1815
14.995 euroquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:39 schreef Waxxer het volgende:
Wat is de vanaf-prijs van de Renault Modus?
Hij werd iig getekend door Filips II of willem van oranje volgens mij en ik denk maar da weet ik niet zeker was de dat de spanjaarden de nederlanden zouden verlatenquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bent helemaaaalll van het type Stille Wateren, Diepe Gronden...
Wat is de Pacificatie van Gent en wanneer en door wie werd deze ondertekend?
Verzameling van ordonnantiën en plakkaten betreffende regeeringsvorm, kerk en rechtspraak.quote:[b]Op dinsdag 7 september 2004 13:37 schreef Waxxer het volgende:
Wat is de Pacificatie van Gent en wanneer en door wie werd deze ondertekend?
www.google.nlquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:49 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
hahahahaha LOL hoe weten/vinden jullie dat???
Ik hou ermee op, anders ga ik me nog dom voelen
ja, hoe kunnen we nou zo het twaalfletterwoord vinden en die prachtige encyclopedie winnen?!quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:49 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
hahahahaha LOL hoe weten/vinden jullie dat???
Ik hou ermee op, anders ga ik me nog dom voelen
We hebben nog een joker!quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ja, hoe kunnen we nou zo het twaalfletterwoord vinden en die prachtige encyclopedie winnen?!![]()
nee, zelfs die niet... blublub is naar lesquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:57 schreef beaverhausen het volgende:
We hebben nog een joker!.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nee, zelfs die niet... blublub is naar les
Het zijn lurkers zeg ik je! Lurkers!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister mijn eerste k’dootje al gekreegt
Van schoonmama en schoonpapa
Parfum
ANGEL for Men!
Alsof ze’t wisten he
ieksquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het zijn lurkers zeg ik je! Lurkers!!
ja,quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ieks
Erg eng ideequote:Op dinsdag 7 september 2004 14:22 schreef WAik het volgende:
[..]
ja,! dat zou wat zijn....
![]()
![]()
Owh... goddank... hij leest mee! Tim.. ik heb de volgende code's (en er is haast bij):quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Erg eng idee
Het feit dat pupje al af en toe lurkt is genoeg
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... goddank... hij leest mee! Tim.. ik heb de volgende code's (en er is haast bij):
rozzenbotteljam en 'zodra hij naar binnenklapt moet ie op 180 graden'
Ik wacht tot het blok om is![]()
Wat heb jij met jamquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... goddank... hij leest mee! Tim.. ik heb de volgende code's (en er is haast bij):
rozzenbotteljam en 'zodra hij naar binnenklapt moet ie op 180 graden'
Ik wacht tot het blok om is![]()
In dit verband heeft het natuurlijk niks met jam te maken! Maar verder is het enige dat ik met jam heb, is dat de versie aarbei heel goed past op pannenkoeken!quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:53 schreef Andyvie het volgende:
Wat heb jij met jam
Vagina! Ik was even vergeten dat jij natuurlijk ook gewoon zit mee te lezen!quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:28 schreef Ang3l het volgende:Geen geheimtaal voor mijn verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee do'hquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Vagina! Ik was even vergeten dat jij natuurlijk ook gewoon zit mee te lezen!
Tim... niet in paniek raken... het staat op scherp... het wachten is op de rode markering!
De rode markering van de jam? Whahaha... right... dat wordt morgen pas geregeld! Eerst moet natuurlijk het nat eraf en het toertal opgevoerd worden! Maar Tim weet ervan! Tim... het wordt gewoon een 3-12je!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Nee do'hIk lees toch veul meer me dan Puppy!!
Maarreh, de rode markring van de jam is geregeld?
Mooizo, alvast bedankt
Pupje weet helemaal nergens iets van!quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:22 schreef Parleur het volgende:
[..]
De rode markering van de jam? Whahaha... right... dat wordt morgen pas geregeld! Eerst moet natuurlijk het nat eraf en het toertal opgevoerd worden! Maar Tim weet ervan! Tim... het wordt gewoon een 3-12je!!!
Wat een held is het ook... hij blinkt geweldig uit in toneel! Tim gebroken... whahaha... geweldig...quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:55 schreef Ang3l het volgende:
Pupje weet helemaal nergens iets van!
Pupje gebroken na 2 uur ... herstel: 2 minuten intensieve ondervraging
kalm maarquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:00 schreef Vlarp het volgende:
Neuk! De miet
Wanneer was het ook alweer? Ik heb er dus helemaal geen erg meer in gehouden met het plannen. En weet eigenlijk niet of ik wel kan![]()
*opgelucht ademhaal*quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
kalm maar
er is nog geen datum geprikt... wordt waarschijnlijk oktober denk ik
Zoals?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*opgelucht ademhaal*
De komende weekend zijn namelijk in eerste instantie voor belangrijker dingen bestemd
"The information you requested is classified"quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zoals?.
Flauw!quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"The information you requested is classified"
Ik zou blij zijn met kadootjesquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Pupje zit me te pesten met kadootjes
Hij heeft toch wel al de rozenbotteljam in huis he?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Pupje zit me te pesten met kadootjes
is ang3l homo of zo?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel al de rozenbotteljam in huis he?.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:57 schreef ajuu het volgende:
heerlijk juist, eindelijk rust
Ja daarom. Hij zit me te plagen dat ik ze nog NIET krijgquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:37 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn met kadootjes![]()
Dat is gemeen!quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daarom. Hij zit me te plagen dat ik ze nog NIET krijg
Hoi wizardquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:13 schreef wizarddragon het volgende:
Hoi mensjes
Hey wizziequote:Op dinsdag 7 september 2004 20:13 schreef wizarddragon het volgende:
Hoi mensjes
Tis onmenselijk en ondraaglijkquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:15 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Dat is gemeen!![]()
ik zou tegen hem zeggen dat ie zn koffers kan pakken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis onmenselijk en ondraaglijk
heb je dan nog niet stiekem gekeken?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis onmenselijk en ondraaglijk
Ja tuurlijk, als ik rust wil ga ik wel naar het bejaardencentrum.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
heb je nou je zin?
Ik zou hem meteen naar Abu Graib ( Bagdad ) gevangenis sturen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:19 schreef freek_mst het volgende:
[..]
ik zou tegen hem zeggen dat ie zn koffers kan pakken.![]()
Ik ga wel met jou mee als het zover is..quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:22 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, als ik rust wil ga ik wel naar het bejaardencentrum.![]()
Gelukkig iemand gaat dan samen met mijquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ga wel met jou mee als het zover is..![]()
Shhhhtquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:20 schreef ajuu het volgende:
[..]
heb je dan nog niet stiekem gekeken?![]()
Nou nou dat is ook wel weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:23 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ik zou hem meteen naar Abu Graib ( Bagdad ) gevangenis sturen.![]()
o, dus jij bent dat rotjoch dat altijd op onze stoep herrie staat te maken met die hausmuziek!quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:22 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, als ik rust wil ga ik wel naar het bejaardencentrum.![]()
wat denk je dat je krijgt? hoop je?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shhhht
veel deo spuitenquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Mên... tis kei poepie benauwd bedrukkend.... en ik moet zo gaan trainen
Vast welquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
o, dus jij bent dat rotjoch dat altijd op onze stoep herrie staat te maken met die hausmuziek!
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:30 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou nou dat is ook wel weer het andere uiterste.
wil je een lekker snoepje?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:33 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ow..ben je ook van de housemuziekquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:33 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Vast wel![]()
uhm nou nee niet echt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow..ben je ook van de housemuziek?
Alternatieve muziek? of de Abba/Kylie/Baccara/Madonna-stuff?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:55 schreef freek_mst het volgende:
[..]
uhm nou nee niet echt.
Nou top 40 muziek van nu en uit de jaren 80 en 90.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Alternatieve muziek? of de Abba/Kylie/Baccara/Madonna-stuff?
je avatar is wel een beetje acidhouserig, maar tis wel 1 van mijn favoriete avatars van dit moment. zelf gemaakt (zeker)?quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:01 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou top 40 muziek van nu en uit de jaren 80 en 90.
vooral de jaren 80 had goeie muziek!
Ik zelf gemaakt haha nee niet echt!quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
je avatar is wel een beetje acidhouserig, maar tis wel 1 van mijn favoriete avatars van dit moment. zelf gemaakt (zeker)?
Ik ben meer van de jaren 90. Hedendaagse top40 volg ik amper, ik vang natuurlijk wel het 1 en ander op. En van de jaren 80 luister ik voornamelijk synthesizer-muziek met een beat.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:01 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou top 40 muziek van nu en uit de jaren 80 en 90.
vooral de jaren 80 had goeie muziek!
nouja, hij is iig wel erg happy, ik wordt altijd wel vrolijk van.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:07 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik zelf gemaakt haha nee niet echt!
Ja de hedendaagse muziek volg ik ook niet meer zo en ja de negentiger jaren heeftquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben meer van de jaren 90. Hedendaagse top40 volg ik amper, ik vang natuurlijk wel het 1 en ander op. En van de jaren 80 luister ik voornamelijk synthesizer-muziek met een beat.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
nouja, hij is iig wel erg happy, ik wordt altijd wel vrolijk van.
Niet?!quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:11 schreef ajuu het volgende:
vrolijk, beetje of ik op een roze speelgoedpaard ...
[afbeelding]
dit ben ik niet
wat voor muziek vond je leuk in de jaren80 dan?quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:16 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja de hedendaagse muziek volg ik ook niet meer zo en ja de negentiger jaren heeft
ook hele goede muziek.
De hedendaagse muziek als lang niet meer zo goed als de muziek uit de jaren 90 en
zeker niet de jaren 80.
Ja een heleboel allemaal top 40 muziekquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:20 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat voor muziek vond je leuk in de jaren80 dan?
ik geef toe, het ZOU best kunnen, ook qua figuur/lichaamsbouw en vroeger had ik ook (zulk )haar. doet me denken aan vakantiefoto's laatste keer dat ik met mijn ouders op vakantie ging.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet?!.
ff een paar voorbeelden uit m'n winamp lijstje pakkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:20 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat voor muziek vond je leuk in de jaren80 dan?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ff een paar voorbeelden uit m'n winamp lijstje pakken
electronica's- de vogeltjesdans
olivia newton-john & electric light orchestra - xanadu
june lodge & prince mohammed - someone loves you honey
culture club - do you really want to hurt me
donna summer - state of independence
human league - don't you want me
vanity 6 - nasty girl
marrs - pump up the volume
sabrina - boys (summertime love)
Nu ik zo lees....volgens mij zijn de meeste bovenstaande nummers in gayclubs nog steeds populair.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:25 schreef Andyvie het volgende:
Sex and the City komt nu weer!
Have Phunquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:59 schreef freek_mst het volgende:
Ik ben erweer van door effe naar een vriend toe![]()
Niks zeggen!quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
De laatste 2 afleveringen zijn.
Ja, maar..quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Niks zeggen!
heb je het hele seizoen al gezien?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, maar..en dan is
zo
. en dan op het eind als..
.
ik vond de armband grappen van (naam vriendin?) niet echt leuk (deze aflevering), de dronken speech van de bestman vond ik beetje voorspelbaar, die van (naam vriendin?) wiens speech in de fik vloog was dan weer wel hilarisch.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
"I could never! I have the most terrible fear of heights!"
"Well, I do not... you've seen my shoes.".
Niet gezien.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hahaha ik vind t wel amusant maar volg t niet actief..maar heeft iemand hier de sketch van Christina Aguilera bij SNL gezien over SatC?
SNL?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hahaha ik vind t wel amusant maar volg t niet actief..maar heeft iemand hier de sketch van Christina Aguilera bij SNL gezien over SatC?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:30 schreef ajuu het volgende:
heb je het hele seizoen al gezien?![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik vond de armband grappen van Samantha niet echt leuk (deze aflevering), de dronken speech van de bestman vond ik beetje voorspelbaar, die van Miranda wiens speech in de fik vloog was dan weer wel hilarisch.![]()
"my speech burned AND I showed emotions"
Saturday Night Live.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
SNL?
okee, miranda is dus mijn favoriete personage (vond haar reactie-na-boeketgooien ook erg goed) maar ik weet nu al dat ik niet die hele serie ga volgen. geen geduld voor.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]. En seizoen 1, 3,4 en 5 op dvd. Mis alleen seizoen 2 en 6 maar die laatste staat op m'n pc.
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beav, die moet je zien:
http://www.xtinamedia.org/video/snl/sex.html
Mên... twas best coolquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:32 schreef freek_mst het volgende:
[..]
veel deo spuiten![]()
Mijn favoriet is toch Samantha. Charlotte vind ik soms echt een zeikwijf.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
okee, miranda is dus mijn favoriete personage (vond haar reactie-na-boeketgooien ook erg goed) maar ik weet nu al dat ik niet die hele serie ga volgen. geen geduld voor.
miranda lijkt mij een beetje op phoebe-achitg (friends phoebe) lekker droog.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn favoriet is toch Samantha. Charlotte vind ik soms echt een zeikwijf.
Zeikwijf ja.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:50 schreef Waxxer het volgende:
zaaazaaazeikwijf???
Nou ik geloof dat er weinig Phoebe aan Miranda is hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
miranda lijkt mij een beetje op phoebe-achitg (friends phoebe) lekker droog.
maar ik ken noch SatC noch Friends (waar ik niks aan vind) echt goed genoeg dus.
ik vond alleen phoebe daarin goed. meeste persoonlijkheid, goeie comedy timing.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:54 schreef andromeda1968 het volgende:
Good evening everybody.![]()
Ja, dat wil ik ook wel weten...quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
Maar wie was nou Christina?
Dat noemen ze ook wel pinnen met voorbedachte rade.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Pupje en ik gaan even pinnenKheb poen nodig en geen zin alleen te gaan dus gaan we kei gezellig lief samen
Awww...pupje aai, pupje lief
Hoi! hot studquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Pupje en ik gaan even pinnenKheb poen nodig en geen zin alleen te gaan dus gaan we kei gezellig lief samen
Awww...pupje aai, pupje lief
ja ik zeg maar wat.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat er weinig Phoebe aan Miranda is hoor..
Trusten zwam-ajuu.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:59 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja ik zeg maar wat.![]()
ik heb ook net 2 afleveringen gevolgd.
nou ik ga maar slapenik ga anders toch maar zwammen
![]()
wat jullie natuurlijk eigenlijk HEEL ERG LEUK vinden dat ajuu-gezwam, maar ik ga er nu echt mee STOPPEN
truste![]()
![]()
Hola! guapo,quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Toch? Ik was al aan het twijfelen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christina deed Samantha na in die sketch
Mauwvegen??quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:58 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi! hot stud
Mauwvegen noemen ze dat in Belgie.![]()
ahah!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christina deed Samantha na in die sketch
Mja, knuffelen met voorbedachte radequote:Op dinsdag 7 september 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mauwvegen??
Ow pupje komt met kado's aan
ben je jarigquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mauwvegen??
Ow pupje komt met kado's aan
Hoi! paddyquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:22 schreef paddy het volgende:
[..]
ben je jarig![]()
Hoi andromedaquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:31 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi! paddy![]()
![]()
Dat moet verdomme een grote kado zijn hij is al een half uur weg.![]()
Of dat ie lang is dat weet ik nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoi andromeda![]()
Het bedanken duurt misschien zo lang ik heb de mail niet ontvangen hoor![]()
Goedenavond, good evening, buenas notches, bonsoir, gute nacht, bona tarda, kali nichta Waxjequote:Op woensdag 8 september 2004 01:14 schreef Waxxer het volgende:
Hahahaaaaiii
Die wil ik ook.....quote:Op woensdag 8 september 2004 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Dancing Stage Fever
[afbeelding]
[afbeelding]
Uhmm...quote:Op woensdag 8 september 2004 15:55 schreef beaverhausen het volgende:
Goh, wat heb je gekregen voor je verjaardag Ang3l?.
quote:Op woensdag 8 september 2004 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Yu-Gi-Oh snoepjes
Bubbeltjesplastic XXL
Ja die snoepjes omdat de poetsvrouw vond dat de blonde knul wel wat voor mij was...... en de bubbels omdat ik op het werk altijd bubbeltjesplastic zit te "poppen"quote:Op woensdag 8 september 2004 16:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
quote:Op woensdag 8 september 2004 17:28 schreef Andyvie het volgende:
Is dat Dancefever op je Playstation hetzelfde als die automaten?
*me verberg*quote:Op woensdag 8 september 2004 18:01 schreef Jerruh het volgende:
gefeliciteerd!!!!
*moordzuchtig is vandaag*
ik heb bijna iemand aangereden die zijn fiets voor me scooter gooide, er is een achtbaan ontploft in me tycoon spelletje en ik heb agressie in me vingertoppe.
.!!
volgens Breuls(je): FOK! ligt plat, en dat heeft te maken met database-werkzaamheden. Uit een aantal meldingen van users bleek dat voor een deel van de geregistreerde en niet-geregistreerde gebruikers heel FOK! het niet deed. De oorzaak daarvan is gevonden, en momenteel is MySQL (de database) bezig het probleem te verhelpen. Dit betekent echter wel dat FOK! niet gebruikt kan worden, totdat 't klaar is.quote:Op woensdag 8 september 2004 19:24 schreef Andyvie het volgende:
*me verberg*
Wat is er eigenlijk met Fok aan de hand? De hele dag is er al onderhoud of is ie niet bereikbaar...
Heb jij een uur op F5 zitten drukken?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:32 schreef Andyvie het volgende:
Nou ja, vervelend, maar niks aan te doen
een uurtje maar?!quote:Op woensdag 8 september 2004 20:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heb jij een uur op F5 zitten drukken?
klim jij eens snel in bed met Madonnaquote:Op woensdag 8 september 2004 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
een uurtje maar?!.
quote:Op woensdag 8 september 2004 20:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
klim jij eens snel in bed met Madonna
Yeah babe !!quote:Op woensdag 8 september 2004 20:52 schreef Cazman het volgende:
Fok doet 't weer!!![]()
dat ligt 1 km hier vandaanquote:Op woensdag 8 september 2004 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
Zouden ze in Ommel ook FOK! hebben?.
1 km is wel kort, ik denk eerder 5 km.quote:Op woensdag 8 september 2004 21:06 schreef Cybart het volgende:
dat ligt 1 km hier vandaan![]()
ik hoef maar 3 straten door en dan ben ik erquote:Op woensdag 8 september 2004 21:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
1 km is wel kort, ik denk eerder 5 km.
je woont op Zuid?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:10 schreef Cybart het volgende:
ik hoef maar 3 straten door en dan ben ik er
nee, ik woon niet in D... maar een dorp wat onderdeel ervan is...quote:Op woensdag 8 september 2004 21:12 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je woont op Zuid?
ah, in V... ?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:14 schreef Cybart het volgende:
nee, ik woon niet in D... maar een dorp wat onderdeel ervan is...
en dat ligt een stuk(je) dichterbij Ommel
jeps ....quote:Op woensdag 8 september 2004 21:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ah, in V... ?
is Ommel een gezellig dorp?
ghe ghe....quote:Op woensdag 8 september 2004 21:19 schreef Cazman het volgende:
Dit eiwittenpoeder smaakt LEKKER. Ook good voor training stuff
maar wel groenquote:Op woensdag 8 september 2004 21:19 schreef Cybart het volgende:
jeps ....
Ommel, gezellig?
ik denk van niet... er is geen zak te beleven...
(ok ik werk er wel, maar daar is dan ook de enige bedrijvigheid van het hele dorp)
tja, da's de hele regio zo'n beetje wel he...quote:Op woensdag 8 september 2004 21:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
maar wel groenen dicht bij de snelweg, dus je zit zo in Eindhoven of Venlo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |