Stel je voor, dat je wat mist!quote:Op maandag 19 juli 2004 19:30 schreef Twoflower het volgende:
Tvp
Tja, ik had best naar Tilburg gewild, maar ik kon gewoon niet. Ik was zelfs de eerste die het noemde in het vorige topic...quote:Op maandag 19 juli 2004 19:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stel je voor, dat je wat mist!
Nou Xman heeft iedereen gevonden hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 18:47 schreef Waxxer het volgende:
ja, iedereen zit in Tilburg, ik had gewoon moeten gaan
:'(
Ik hoop dat Xman de rest heeft gevonden
*in slaap is gevallen op stoel *quote:Op maandag 19 juli 2004 22:12 schreef blublub het volgende:
en, hoe was t nou? is er nog iemand die iemand is tegen gekomen, na al die verwarring over wie wat waar en hoelaat?
*nieuwsgierig op stoel wiebelt*
why should we care?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:17 schreef Magics het volgende:
Ik was er ook !
Zie topictitelquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:34 schreef G_E het volgende:
Een gewone onschuldige meet, is dat niet wat, ter afwisseling van al die Enge Attractiepark, Kermis & Pride meetings?.
Maar dat is dan toch een Grote Enge Meet?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zie topictitel
Hij komt er echt weer aan hoor! In september!
(en tussendoor blijven we natuurlijk mini-meeten)
Als je een lijst maakt met wat je allemaal eng vind, dan proberen we dat te vermijden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:01 schreef G_E het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch een Grote Enge Meet?.
***Nu aanmelden voor de Grootse FOK! 5 Jaar Meeting***quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:01 schreef G_E het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch een Grote Enge Meet?.
Heb je effe?!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:03 schreef xman het volgende:
[..]
Als je een lijst maakt met wat je allemaal eng vind, dan proberen we dat te vermijden.
#1. Beaverhausen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je effe?!
#2. De doordringende ogen van xmanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:08 schreef xman het volgende:
[..]
#1. Beaverhausen.
#2. ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |