Open er een apart topic voor.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik herhaal mezelf omdat niemandt antwoord, maar dat lijkt me logisch
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:10 schreef blublub het volgende:
G_E heeft gemeet! whats next, Beavje die morgen naar de kermis gaat?![]()
![]()
Nee, de Efteling, das pas Engquote:Op maandag 19 juli 2004 00:35 schreef G_E het volgende:
[..].
Ik ben wel vaker naar meetings geweest. Het is heus niet eng ofzo hoor..
Oh, vandaar dat je er niet was.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, de Efteling, das pas Eng![]()
Je weet best dat ik niet durfde te komen omdat ik bang ben voor jouw doordringende blikquote:Op maandag 19 juli 2004 00:40 schreef G_E het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat je er niet was..
En kloon. Je vergeet kloon.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:44 schreef DennisMoore het volgende:
Die beaverhausen was toch een faker?.
ohw. weet ik veel. ik dacht dat jij een bang konijntje wasquote:Op maandag 19 juli 2004 00:35 schreef G_E het volgende:
[..].
Ik ben wel vaker naar meetings geweest. Het is heus niet eng ofzo hoor..
ik denk dat t eerder andersom isquote:Op maandag 19 juli 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
Of G_E is irl Heel Eng en Gemeen en dat kan de vriendelijke en zachtaardige Beav niet aan
Zoiets weet je pas na een meeting, om on topic te blijven.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
Of G_E is irl Heel Eng en Gemeen en dat kan de vriendelijke en zachtaardige Beav niet aan
IK BEN KEI LIEV JA!quote:Op maandag 19 juli 2004 01:06 schreef blublub het volgende:
[..]
ik denk dat t eerder andersom isstil luf joe beeb
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:05 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw. weet ik veel. ik dacht dat jij een bang konijntje was
dat weet ik niet, zullen we meeten, dan kan ik t testenquote:Op maandag 19 juli 2004 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IK BEN KEI LIEV JA!
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:10 schreef blublub het volgende:
[..]
dat weet ik niet, zullen we meeten, dan kan ik t testen
ontopic hej!
nee sorry ik heb geen piemelquote:Op maandag 19 juli 2004 01:14 schreef G_E het volgende:
[..]! En dan blijken jullie allebei fakers te zijn! Blub is dan eigenlijk een geslaagde 42 jarige manager à la Heinsbroek die tijdens de ICT boom zijn internetbedrijf psies op tijd heeft weten te cashen en nou een beetje verveeld zitten te fokken, want de [homo]'s zijn de enigen die niet op zijn geld uit zijn. En Beavje blijkt dan een 38 jarig voormalig fotomodel te zijn, nu met een column in een of ander hip modeblad. Oh, en zwaar gefrusteerd door alle mannen die alleen maar uit zijn op SEX. En dan vallen jullie als roze baksteken voor elkaar.
.
ik ben geen 38!quote:Op maandag 19 juli 2004 01:14 schreef G_E het volgende:
[..]! En dan blijken jullie allebei fakers te zijn! Blub is dan eigenlijk een geslaagde 42 jarige manager à la Heinsbroek die tijdens de ICT boom zijn internetbedrijf psies op tijd heeft weten te cashen en nou een beetje verveeld zitten te fokken, want de [homo]'s zijn de enigen die niet op zijn geld uit zijn. En Beavje blijkt dan een 38 jarig voormalig fotomodel te zijn, nu met een column in een of ander hip modeblad. Oh, en zwaar gefrusteerd door alle mannen die alleen maar uit zijn op SEX. En dan vallen jullie als roze baksteken voor elkaar.
.
ik ben een 18 jarig meisje, dat studeert. dus neequote:Op maandag 19 juli 2004 01:17 schreef G_E het volgende:
Maar voor de rest is het maar mooi raak hè!
Jij bent toch 19?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:18 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben een 18 jarig meisje, dat studeert. dus nee
nee ik ben geen 19 homoquote:Op maandag 19 juli 2004 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent toch 19?
Of ben je er zo een die over z'n leeftijd liegt op meetings?(om ontopic te blijven)
*naar topictitel wijs*quote:Op maandag 19 juli 2004 01:26 schreef blublub het volgende:
[..]
nee ik ben geen 19 homo
en ik ga nooit naar meetings dus ik kan daar dan ook niet liegen
ohw dus omdat ik hetero ben mag ik niet komen op een meet?quote:Op maandag 19 juli 2004 01:28 schreef G_E het volgende:
[..]
*naar topictitel wijs*
Dit gaat over homo's die wél meeten..
.
van mij wel hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 01:30 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw dus omdat ik hetero ben mag ik niet komen op een meet?
DISCRIMINATIE!
haha wat een goeie grap!quote:Op maandag 19 juli 2004 02:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Wordt die meeting nou op het Anne Frank Plantsoen gehouden met als special guest Fons Spooren?
whahahaa...quote:Op maandag 19 juli 2004 02:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Wordt die meeting nou op het Anne Frank Plantsoen gehouden met als special guest Fons Spooren?
dat ZEG jequote:Op maandag 19 juli 2004 03:10 schreef blublub het volgende:
[..]
haha wat een goeie grap!![]()
![]()
ps. en nee ik ben geen homo![]()
hallo zeg, ik zal nog eens voor jullie opkomenquote:Op maandag 19 juli 2004 03:10 schreef WAik het volgende:
[..]
dat ZEG je![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 03:12 schreef blublub het volgende:
[..]
hallo zeg, ik zal nog eens voor jullie opkomen
en ik kan niet eens een homo zijn want ik heb geen piemel
cool!quote:Op maandag 19 juli 2004 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik neem m'n verre n kijker mee
Dan kun je misschien beter je STERRENkijker meenemen?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:57 schreef Ang3l het volgende:
En voor mij is het vandaag ook een ZAKKENlamp
Is het dan geen VERDERkijker?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het VERRENkijker.
Want ik lef volgens antieke spelling.
Ik kijk naar 1 iemand ver, en naar vele homo's is dan VERREN
Dus VERRENkijker
En voor mij is het vandaag ook een ZAKKENlamp
Dat gaat zeker lukken hoor, let maar op! Ik heb je zo gevonden!!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:18 schreef Cazman het volgende:
succes met spotten. MIsschien dat je elkaar kan vinden tussen die tienduizenden mensen die er rondlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |