Eeeeuh... Nou, een Berlage of De Baron - meet in E., waar we dan gaan Kolonisten. Buiten op het terras als het mooi weer is, of binnen als het regent.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:36 schreef Waxxer het volgende:
koooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmm nou maar!
spannendquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:17 schreef G_E het volgende:
[..]
Eeeeuh... Nou, een Berlage of De Baron - meet in E., waar we dan gaan Kolonisten. Buiten op het terras als het mooi weer is, of binnen als het regent..
En de gene die niet willen laserquesten krijgen een rondleiding door E. met G_E.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
Laserschieten in de Laserquest op stratum (ehvn) en daarna daar ergens wat drinken
Gewoon een datum prikken en maar zien wie er komen? 25 sept, A'dam bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:47 schreef XMN8R het volgende:
Het schiet nog niet echt op he.... wat gaan we daar aan doen?
theoretisch gesproken natuurlijk welquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:50 schreef G_E het volgende:
Moet het eigenlijk perse op een zaterdag, of behoort een dag als vrijdag 17e ook tot de theoretische mogelijkheden?.
Olympische spelenquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:13 schreef Merida het volgende:
maar evenementen specifiek voor hetero's is out of the question!
Het is ook geen Homo-meeting, maar een [Homo]-meeting, dus een meeting voor posters in het [homo]-topic. En vreemd genoeg posten daar ook hetero's.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:13 schreef Merida het volgende:
Een Homo meeting?
Ja, maar om dezelfde reden is zaterdag meestal al helemaal volgepland. Omdat er bijvoorbeeld nog steeds geen datum is geprikt, zijn inmiddels alle september-zaterdagen in mijn agenda volggelopen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
theoretisch gesproken natuurlijk wel
ik vermoed dat er op vrijdag meer mensen aan het studeren of werken zijn dan op een zaterdag...
maar zonder activiteit (voorafgaand aan een etentje) moet het wel te doen zijn toch?
quote:Op maandag 6 september 2004 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie maar niet allemaal in 't dak van de boederie komen crashen met hey [HOMO]-privé-jetje!
here we come!!!quote:Op maandag 6 september 2004 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie maar niet allemaal in 't dak van de boederie komen crashen met hey [HOMO]-privé-jetje!
klopt wel wat je zegt. maar ja, als homo (dus niet als [HOMO]quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:13 schreef Merida het volgende:
Een Homo meeting? Een hetero meeting zou natuurlijk echt niet kunnen, een homo meeting vanzelfsprekend wel. Soms voel ik me weleens een beetje achtergesteld als hetero. Er zijn van allerlei evenementen voor homo's, maar evenementen specifiek voor hetero's is out of the question! Niet dat ik daar belang bij heb. Het valt me gewoon opAch waar bemoei ik me ook mee
Gewoon de standaard darkroom gangbang orgie heur. Niets bijzondersquote:Op maandag 6 september 2004 13:48 schreef Waxxer het volgende:
Wat voor feestje wordt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |