Stel je voor, dat je wat mist!quote:Op maandag 19 juli 2004 19:30 schreef Twoflower het volgende:
Tvp
Tja, ik had best naar Tilburg gewild, maar ik kon gewoon niet. Ik was zelfs de eerste die het noemde in het vorige topic...quote:Op maandag 19 juli 2004 19:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stel je voor, dat je wat mist!
Nou Xman heeft iedereen gevonden hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 18:47 schreef Waxxer het volgende:
ja, iedereen zit in Tilburg, ik had gewoon moeten gaan
:'(
Ik hoop dat Xman de rest heeft gevonden
*in slaap is gevallen op stoel *quote:Op maandag 19 juli 2004 22:12 schreef blublub het volgende:
en, hoe was t nou? is er nog iemand die iemand is tegen gekomen, na al die verwarring over wie wat waar en hoelaat?
*nieuwsgierig op stoel wiebelt*
why should we care?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:17 schreef Magics het volgende:
Ik was er ook !
Zie topictitelquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:34 schreef G_E het volgende:
Een gewone onschuldige meet, is dat niet wat, ter afwisseling van al die Enge Attractiepark, Kermis & Pride meetings?.
Maar dat is dan toch een Grote Enge Meet?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zie topictitel
Hij komt er echt weer aan hoor! In september!
(en tussendoor blijven we natuurlijk mini-meeten)
Als je een lijst maakt met wat je allemaal eng vind, dan proberen we dat te vermijden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:01 schreef G_E het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch een Grote Enge Meet?.
***Nu aanmelden voor de Grootse FOK! 5 Jaar Meeting***quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:01 schreef G_E het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch een Grote Enge Meet?.
Heb je effe?!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:03 schreef xman het volgende:
[..]
Als je een lijst maakt met wat je allemaal eng vind, dan proberen we dat te vermijden.
#1. Beaverhausen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je effe?!
#2. De doordringende ogen van xmanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:08 schreef xman het volgende:
[..]
#1. Beaverhausen.
#2. ...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je effe?!
Nee, jij vind de lippen van Waxje absoluut niet Eng. Dat wisten we alquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:12 schreef xman het volgende:
[..]
..
#1 Je weet nooit psies wie er wel en wie er niet komt;quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:03 schreef xman het volgende:
[..]
Als je een lijst maakt met wat je allemaal eng vind, dan proberen we dat te vermijden.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:41 schreef Ang3l het volgende:
zit je op elkaars lip (bij wijze van!).
he-le-maal mee eensquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Dan vind ik een kleine meet enger dan eengrote.
Bij ene grote kun je naar degene trekken die je ligt, bij een kleine zit je op elkaars lip (bij wijze van!).
Waxxer was er ook niet bij.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
he-le-maal mee eens
hoewel onze korte minimeet op de kermis gister wel meeviel toch? toch? ja toch? *onzeker rondren*
En wat was de meet in Utrecht dan? Die was volkomen gewoon en onschuldig, en toch liet meneer het afweten....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:34 schreef G_E het volgende:
Een gewone onschuldige meet, is dat niet wat, ter afwisseling van al die Enge Attractiepark, Kermis & Pride meetings?.
Ja, schande, boe.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:05 schreef Twoflower het volgende:
en toch liet meneer het afweten....
Ik vond je kei engquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:51 schreef XMN8R het volgende:
hoewel onze korte minimeet op de kermis gister wel meeviel toch? toch? ja toch? *onzeker rondren*
Onze mensen zullen bellen met jullie mensenquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:11 schreef error het volgende:
tvp
*iets over meet roep*
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:16 schreef Waxxer het volgende:
We kunnen eigenlijk best een keer een bbq-achtig iets gaan houden.... het is maar een idee hoor en ik heb ruimte zat voor m'n kamer....
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:24 schreef G_E het volgende:
Of een picknick met witte wijn en broodjes verse zalm!
Ik ben meer iemand die ideeën bedenkt, maar de uitvoering & zorg over de technische details graag delegeert aan anderen die daar veel beter in zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
dat moet te combineren zijn
Ik stel voor dat GE en Waxxer vanaf nu het Organisatie Commitee zijn voor de Derde Grote FHM-2004!
*organisatie-pakjes was, strijk en aangeef*
Dan zijn jullie vast een perfect team!quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:53 schreef G_E het volgende:
Ik ben meer iemand die ideeën bedenkt, maar de uitvoering & zorg over de technische details graag delegeert aan anderen die daar veel beter in zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |