Lang haar werd irritant en in mijn ogen steeds lelijker. 'Tis gewoon veel makkelijker voor me werk. btw. over werk gesproken. tot vanavond laatquote:Op zondag 5 september 2004 17:nog wat schreef Cybart het volgende:
@Caz, zo da's weer ff wennen (helemaal voor degene die je dagelijks zien...)
waarom heb je het afgeknipt eigenlijk?
lijkt me inderdaad een goede redequote:Op zondag 5 september 2004 17:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Lang haar werd irritant en in mijn ogen steeds lelijker. 'Tis gewoon veel makkelijker voor me werk. btw. over werk gesproken. tot vanavond laat
Da's m'n tweede naam, haiquote:Op zondag 5 september 2004 18:03 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!
Ja klopt, gisteren weer moeten barren en er waren veel leuke mensen! En niet zoveel van die vleeskeurende figurenquote:leuk te horen da je goed weekend hebt gehad!!
Wilde net zeggen, benzine komt niet uit de lucht vallenquote:ik heb een saia werkweekend gehad maar ja, wel beetje geld bij haha.
Aaahhh goed man, ga je treinen of brommen?quote:en zo direct naar amersfoort.
Ja hoor!quote:zeg heb je de komende weken tijd?.
Hey manquote:Op zondag 5 september 2004 18:08 schreef Jerruh het volgende:
hoi waxxer.
.
haha het was vanochtend al stikheetquote:Op zondag 5 september 2004 18:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey man![]()
![]()
Gelukkig moet jij 's ochtends werken he? Anders dreef je samen met je sopje zo dat hotel uit
Of je duikt even Lafayette in.quote:Op zondag 5 september 2004 18:52 schreef G_E het volgende:
*twijfel, twijfel*
Moet ik nou dat groene long sleeve t-shirt meenemen, of toch maar dat RL overhemd van katoen & zijde?.
Hmmm leuk speelgoed.quote:Op zondag 5 september 2004 18:52 schreef ajuu het volgende:
nature is a language can't you read?
[afbeelding]
whahahaha
een overhemd is mooier dan een longsleeve. punt. maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 5 september 2004 18:52 schreef G_E het volgende:
*twijfel, twijfel*
Moet ik nou dat groene long sleeve t-shirt meenemen, of toch maar dat RL overhemd van katoen & zijde?.
geld is fooking belangrijk... anders had ik ook niet gewerkt dit weekendquote:Op zondag 5 september 2004 18:03 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh! leuk te horen da je goed weekend hebt gehad!!
ik heb een saia werkweekend gehad maar ja, wel beetje geld bij haha.
en zo direct naar amersfoort.
zeg heb je de komende weken tijd?.
Pfft! Met dat warme weer?quote:Op zondag 5 september 2004 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of je duikt even Lafayette in..
zijde!quote:Op zondag 5 september 2004 19:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Pfft! Met dat warme weer?.
Ik was eigenlijk van plan om samen met G_L op het gras in Place des Vosges te gaan liggen, tussen alle schattige studentjes van Le Marais die daar aan het leren zijn voor tentamens enzo..
[afbeelding]
Place de Voyeursquote:Op zondag 5 september 2004 19:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Pfft! Met dat warme weer?.
Ik was eigenlijk van plan om samen met G_L op het gras in Place des Vosges te gaan liggen, tussen alle schattige studentjes van Le Marais die daar aan het leren zijn voor tentamens enzo..
[afbeelding]
Nee, Place ma tu vuquote:Op zondag 5 september 2004 19:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
Place de Voyeurs![]()
Zanger en cabaretier Bram Vermeulenquote:Op zondag 5 september 2004 20:03 schreef blublub het volgende:
wie is dat?
Je moet het mij niet vertellen daar krijg ik het vliegend schijt van van al die kutreclames.quote:Op zondag 5 september 2004 20:13 schreef Cybart het volgende:
na 2 minuten espeditie robinson is het alweer reclame
En nu wachten tot een Belg zelf opgeeft.... ben benieuwd hoe lang dat zal duren.quote:Op zondag 5 september 2004 20:13 schreef Cybart het volgende:
na 2 minuten espeditie robinson is het alweer reclame
Met een Louis Vuitton Murakami pet?quote:Op zondag 5 september 2004 20:54 schreef ajuu het volgende:
longsleeve...longslief...lief, hihihi
wat vind jij van die petjes?quote:Op zondag 5 september 2004 21:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met een Louis Vuitton Murakami pet?.
Ik vind ze niks. Ze zijn overduidelijk nep en vaak lopen er nogal foute types mee rond.quote:Op zondag 5 september 2004 21:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat vind jij van die petjes?
Eigenlijk hetzelfde als het Duivelseiland van vorig jaar.quote:Op zondag 5 september 2004 21:07 schreef Cybart het volgende:
Hoe stoer met die verstekelingen
De multicolore/Murakami lijn is van zomer 2003. Ik denk dat het wel z'n hoogtepunt gehad heeft. Net als de Burberry ruit op alles van een paar jaar geleden.quote:Op zondag 5 september 2004 21:24 schreef ajuu het volgende:
ze beginnen me eerlijk gezegd ook mateloos te irriteren. terwijl ik denk dat dit nog maar het begin is van de trend. vuitton in de ramsj.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |