Bram Vermeulen is echt eenzame hoogte! Er zijn er maar weinig die zijn niveau bereiken...
Favorieten kiezen is moeilijk, maar toch: Rode Wijn, Doodgewone Jongen, De Wedstrijd, De Steen, De Grote Liefde... Mooi, mooi, mooi!
Had weinig met muziek te doen maar was een leuk verhaal !
quote:ik ken niet veel van bram vermeulen ... alleen maar 'pauline' en 'politiek' ... en hoewel het op zich wel niet zo'n slechte muziek zal zijn, hoor ik toch liever bv een boudewijn de groot, willem vermandere, jan de wilde, ...
Op zondag 18 januari 2004 23:55 schreef Sammy3000 het volgende:
Mis nog wat aandacht voor een grote naam in de Nederlandse muziek. Ben kort geleden naar zijn theaterprogramma geweest ("Zonder Titel"). Wat een indruk heeft dat gemaakt, zeg!Bram Vermeulen is echt eenzame hoogte! Er zijn er maar weinig die zijn niveau bereiken...
Favorieten kiezen is moeilijk, maar toch: Rode Wijn, Doodgewone Jongen, De Wedstrijd, De Steen, De Grote Liefde... Mooi, mooi, mooi!
maar ga die liedjes die ge hier hebt opgenoemd eens beluisteren, misschien heb ik toevallig wel z'n twee 'slechtste' gehoord
Dat verhaal heb ik net ook zitten kijken. Hij legt het verhaal van de bijbel naast informatie op kleistenen van een eeuwen geleden en bekijkt zo het verhaal van een hele andere kant.quote:Op maandag 19 januari 2004 08:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zag hem ook een verhaal houden over de oorsprong van de mens op TV.
Had weinig met muziek te doen maar was een leuk verhaal !
quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik lees net op teletext dat ie is overleden op 57-jarige leeftijd op z'n vakantie...
Zie verder zijn site...quote:Ik zag het net op het nieuws, ik denk wat doet dat item over NHIBD op televisie. Vanmorgen overleed hij, Bram Vermeulen werd 57 jaar oud...
Sjit man. Dat zag ik niet aankomen.
Ik heb hier een flink aantal platen van hem, mooie muziek; bijzondere man...
RIP.
Ik vind 57 best oud. Ik moet het nog eerst maar eens zien te halenquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:00 schreef Seborik het volgende:
Jammer, mooie dingen gemaakt. 57 is nog jong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |