oeh! heb je een date gehad?quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:15 schreef Weemz het volgende:
Hallo! Ik ben er ook weer
Toch raar als je iemand die je kent van internet ineens zomaar irl tegenkomt...
Je verzameld topics?quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
*Inhoudelijk nietszeggende post die puur bedoeld is om in de my active topics-lijst op te duiken plaats*
Dan hebben de lurkers in MyAT ook iets te lezen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je verzameld topics?
goed planquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
Dan hebben de lurkers in MyAT ook iets te lezen..
[inkop]quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:35 schreef blublub het volgende:
*terug is*
jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[inkop]
Was je weg dan?
[/inkop]
ja wie zei dat ook alweer altijd?quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
duu?
Telekids Pittige Tijden.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:49 schreef blublub het volgende:
[..]
ja wie zei dat ook alweer altijd?
Ja. Nog een keer. Haai Waxje.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
hoest hier dan?
welke dan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Telekids Pittige Tijden.
Ja wie het zei weet ik niet meer precies. Volgens mij Robbert of Ludo.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:58 schreef blublub het volgende:
[..]
welke dan?
Meteen een virus? Zit er geen virus-scanner op?quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:03 schreef Waxxer het volgende:
hahai
Ja het is een beetje een gedoe.... heb ik een laptop, zit 10 min op internet en nu is hij al enigzins geveld door een virus, dus hij leg weer bij de winkel.... naja, kan hem maandag ophalen, nu alleen nog hopen dat de Dixons niet failliet gaatmaar ik ben er zoooooooo blij mee, is echt een verbeteriung in vergelijking met die ouwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |