donkere koude nachten alleenquote:Op donderdag 2 september 2004 22:18 schreef G_E het volgende:
Ergens verheug ik me al weer op de herfst en winter. Warme chocomel, bladeren schoppen tijdens het wandelen in een park, sneeuw
*lolly aangeef*quote:Op donderdag 2 september 2004 22:23 schreef G_E het volgende:
Mwooeehaaahahahahah!Ik was lekker de eerste
Legally Blonde is leuk.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:25 schreef Andyvie het volgende:
En toch is Legally Blonde een leuke film en met 9 mensen bij ons in de keuken zitten zorgt ervoor dat er niemand meer de keuken in en uit kan
Mwooeehaaahahahahah, ik ga morgen gewoon naar de TvT jongen toe!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:23 schreef G_E het volgende:
Mwooeehaaahahahahah!Ik was lekker de eerste
Hij was net op Net5quote:Op donderdag 2 september 2004 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Legally Blonde is leuk..
quote:Op donderdag 2 september 2004 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwooeehaaahahahahah, ik ga morgen gewoon naar de TvT jongen toe!![]()
Weet ik. Heeft hier ook opgestaan.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hij was net op Net5
Oef alleen op bezoek dus.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
Sepo.
Ja. Geen zorgen dus.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:32 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Oef alleen op bezoek dus.![]()
Je moet hem dan wel uitgebreid uithoren hè en hier verslag doen of mij mailen.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwooeehaaahahahahah, ik ga morgen gewoon naar de TvT jongen toe!![]()
Hoi! Timmahquote:Op donderdag 2 september 2004 22:33 schreef Timmah het volgende:.
quote:Op donderdag 2 september 2004 22:33 schreef Timmah het volgende:.
Ik zal alles doorgeven. Borstomvang, centimeters, gewicht, uithoudingsvermogen, hobies, fetishes, huisdieren, vriendinnen, vriendjes... you name it!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:34 schreef G_E het volgende:
[..]
Je moet hem dan wel uitgebreid uithoren hè en hier verslag doen of mij mailen.
Voor de persoon die er ligt is het natuurlijk niet leuk, ben wel blij dat er met jou niets is.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Geen zorgen dus..
En fotoows! Vergeet de fotoows niet!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal alles doorgeven. Borstomvang, centimeters, gewicht, uithoudingsvermogen, hobies, fetishes, huisdieren, vriendinnen, vriendjes... you name it!
quote:Op donderdag 2 september 2004 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal alles doorgeven. Borstomvang, centimeters, gewicht, uithoudingsvermogen, hobies, fetishes, huisdieren, vriendinnen, vriendjes... you name it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |