Christelijkquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:40 schreef WAik het volgende:
update: afgelopen weekend op een (christelijk) homo-kamp geweest, en zonder op zoek te zijn naar een vriendje ben ik nu opeens weer 'bezet' en fliefd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woehoo!
ehm... blijkbaar welquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:46 schreef Cazman het volgende:
Christelijk. Bestaat dat ook al?
Ik denk dat de hekken met prikkel- enstroomdraad van de hemel worden gesoten voor de mensenquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm... blijkbaar welwat zal meneer Johannes P. daar van denken?!
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hee doe ff chill man
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:56 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben geen man
Ik vermoed dat J.P. helemaal niet weet dat er een christelijk homo-kamp is geweestquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:52 schreef Cazman het volgende:
Ik denk dat de hekken met prikkel- enstroomdraad van de hemel worden gesoten voor de mensen
ik doe chill dudequote:Op dinsdag 7 september 2004 11:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
pardon!!!
Doe ff chill chick
dat soort taalpast helemaal niet bij mij
.......maar JIJ was erbij!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vermoed dat J.P. helemaal niet weet dat er een christelijk homo-kamp is geweest
lieve schat, weet jij eigenlijk wel wat chill betekent?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
o...oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |