k ben trouwens geen vrijwilligerquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:25 schreef rubbereend het volgende:
als je graag wil neuken tong mag je dat gewoon zeggen
Zij begon.quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:25 schreef rubbereend het volgende:
als je graag wil neuken tong mag je dat gewoon zeggen
meedoen dan!quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zij begon.
Over een terminale slang.quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:40 schreef MaxPower het volgende:
gaat ie over?
En weggaan uit VBL... ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist Tong
Zie TV voor een topic aldaar over de film
misschien als we allemaal je handje vasthouden, durf je dan?quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En weggaan uit VBL... ik zou niet durven
krijg ik een lollie als ik terugkom?quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien als we allemaal je handje vasthouden, durf je dan?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan ga ik ook de moeite niet nemen de link te zoeken
bla bla t verhaal
de hoofdrolspeler
en
Catherina Zeta-Jones
quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:09 schreef golfer het volgende:
Goede topictitel![]()
Mijn uitgroei heb ik ook alweer afgeschoren.![]()
CCRquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:10 schreef Bluezz het volgende:
* rubbereend draait CCR
Dat wil jij echt niet zien, die uitgroei op die plek.quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:11 schreef rubbereend het volgende:
misschien had t leuk geweest als jij je uitgroei ook had geverfd![]()
Voor de jonkies onder ons: Creedence Clearwater Rivivalquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
CCR![]()
Ja zeker alleen van de reclame-deuntjesquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:17 schreef rubbereend het volgende:
o die ken k,
nee hoor heb weleens hele nummers van gehoordquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zeker alleen van de reclame-deuntjes
Dan mis je wel de overheerlijke basloopjes
*wijntje geeftquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:24 schreef Bluezz het volgende:
* rubbereend wil geen TV, alleen nog muzakjes en 1 klein wijntje om dan leeg nest op te zoeken
Je zei net dat je meteen naar boven zou komenquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:28 schreef tong80 het volgende:
Sorry Bluezz zit naar de laatste aflevering van de Tokkies te kijken.
Ja maar Hanna riep.quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zei net dat je meteen naar boven zou komen
ze is dan ook verleidelijk mooiquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar Hanna riep.
Met uitgroei jaquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:38 schreef rubbereend het volgende:
ze is dan ook verleidelijk mooi
mwah een beetje maar..........quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met uitgroei ja
Mijn nachtmerrie voor de komende nacht is bij deze weer door jou geprogammeerd.quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:38 schreef rubbereend het volgende:
ze is dan ook verleidelijk mooi
Alweer die salineroquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:43 schreef golfer het volgende:
Mijn nachtmerrie
graag gedaan, t was een kleine moeite, denk je de string er zelf bij?quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn nachtmerrie voor de komende nacht is bij deze weer door jou geprogammeerd.
Nog enger: een ruin.quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:45 schreef Bluezz het volgende:
Alweer die salinero
Of is dat een hengst
De eerste ruin op googlequote:Op dinsdag 7 september 2004 01:46 schreef golfer het volgende:
Nog enger: een ruin.
Ja, net als dat woordensamenstelspelquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:50 schreef rubbereend het volgende:
heeel vreemd dat google
quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, net als dat woordensamenstelspel
Geen ideequote:Op dinsdag 7 september 2004 01:54 schreef rubbereend het volgende:k dacht al toen je daar zag, hoe kom je daar nou weer terecht?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee
2 is altijd leukerquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:58 schreef Bluezz het volgende:
Het is niets geworden
Maar ik heb nog een baan
Ik noem haar altijd pleegzusterbloedgeil.quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hools. En trusten pleegzusterbloedwijn.
Ow? vertel eens,valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:03 schreef rubbereend het volgende:DG wat een leven deze nacht in hools
quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Werkze!
wat jij wilquote:Truste liefjes
Oké, nightshift is aanwezig.quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:02 schreef DutchGooner het volgende:
hoi
bluezz zwerft nog rond, tong is dan net naar bed en golfert is ook nog aan de bar te vindenquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ow? vertel eens,valt wel mee toch?
Maar dat zijn zo beetje de beroepsalcoholisten van Hools.quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bluezz zwerft nog rond, tong is dan net naar bed en golfert is ook nog aan de bar te vinden
quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
golfer is trouwens niet naar zijn nest,als ik nu zeg dat rubbereend en ik deze Hools gaan volspammen reageert hij binnen 5 minutenlet maar op
Net zoiets als vrijstaat Vinkenslag?quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]wel een goed idee, alles kan nu weer, vrijstaat VBL
inderdaad, t keldertje is nu gevuld met prachtige planten, belasting doen we niet aan en vergunningen....quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Net zoiets als vrijstaat Vinkenslag?
Alleen dat keldertje hier wordt voor andere zaken gebruiktquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, t keldertje is nu gevuld met prachtige planten, belasting doen we niet aan en vergunningen....daar lachen we om
en wat we daarvan filmen verkopen we weerquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen dat keldertje hier wordt voor andere zaken gebruikt
Commercieel blijven denkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wat we daarvan filmen verkopen we weer![]()
Dat kun je wel stellenquote:Hools is gewoon een bijzonder plekje op Fok!
ach ja, je leert ervoor hequote:Op dinsdag 7 september 2004 02:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Commercieel blijven denken![]()
quote:Dat kun je wel stellen
pas op, daar schrikken katten van als je dat roeptquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:28 schreef Xenaatje het volgende:
[..]
Sssttt
Ze slaapt op de barquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:29 schreef rubbereend het volgende:
pas op, daar schrikken katten van als je dat roept
je durft haar bij mij te laten..........quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze slaapt op de bar
*echt weg is nu*
....en bij mij?quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je durft haar bij mij te laten..........
t zijn over het algemeen ook niet mijn vrienden, Golfer heeft ooit een post van mij ge-edit omdat t niet echt vriendelijk was voor Xena.......quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
....en bij mij?![]()
Ik heb een pleuris hekel aan katten
dat meen je niet,wat een dictatuurquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
t zijn over het algemeen ook niet mijn vrienden, Golfer heeft ooit een post van mij ge-edit omdat t niet echt vriendelijk was voor Xena.......
nou k bracht xena in verband met een bepaald vleesproduct op stokjes..... zeg maar t begint met een es en eindigt op een aaaaatttttheeeeeeeeequote:Op dinsdag 7 september 2004 02:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat meen je niet,wat een dictatuur
wat was die post dan?
en dat is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou k bracht xena in verband met een bepaald vleesproduct op stokjes..... zeg maar t begint met een es en eindigt op een aaaaatttttheeeeeeeee
honden groter dan 30cm vind k trouwens ook klote beesten, ff voor the recordquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
golfer is oud aan het worden
quote:Op dinsdag 7 september 2004 03:15 schreef rubbereend het volgende:
alvast een goedemorgen aan diegenie die op weer één onogelijk vroeg tijdstip wakker zijn.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:06 schreef DIGGER het volgende:
<tranen in mijn ogen (bij wijze van spreken)>
Ook prima:quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:51 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met de andere mascotte dan?
Kortom, een echte psv-fan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Ook prima:
- ze kwebbelt zonder iets te zeggen;
- ze klapt in haar handjes;
- ze zit kaarsrecht;
Mooi.quote:Kortom: supergoed!
Hij kan al meer dan ik op een gemiddelde zaterdagavondquote:- Hoofdje zelfstandig (voor korte momenten) rechtop kunnen houden:
- Terug brabbelen:
- Volgen met de ogen:
En je schreeuwt ook om je fles?quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:25 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
[..]
Hij kan al meer dan ik op een gemiddelde zaterdagavond
inderdaadquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En je schreeuwt ook om je fles?
ik zou nog even wachten...quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:35 schreef pascalheister het volgende:
de windows xp servicepack 2 NL editie is ook te downloaden, maar is ff doen![]()
Lijkt ze voor de rest ook zo op JustMe?quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
- ze kwebbelt zonder iets te zeggen;
- ze klapt in haar handjes;
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:35 schreef pascalheister het volgende:
de windows xp servicepack 2 NL editie is ook te downloaden, maar is ff doen![]()
je moet het toch een keer proberen hequote:Op dinsdag 7 september 2004 10:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
ik zou nog even wachten...
Probeer jij het maar, dan hoor ik wel of het iets helpt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet het toch een keer proberen he
KUTquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:40 schreef zjroentje het volgende:
Hoera, ik kan weer fokken!
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:48 schreef Bjoro het volgende:
SCH nog van harte met je doelpunt !!!!!
onze NeeSCHkens
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
KUT
Welkom welkom - ik miste je alquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:40 schreef zjroentje het volgende:
Hoera, ik kan weer fokken!
Wat een gezeik, combinatie nickname/wachtwoord klopte niet, 3 keer de passmailer gebruikt en na veel gekut eindelijk gelukt.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:51 schreef SCH het volgende:
uit:quote:Op maandag 6 september 2004 11:22 schreef AirRaid het volgende:
Gesteund door het thuispubliek had ACFU gister een makkelijke middag tegen de Poldervogels. ACFU een van de grote favorieten in de race om de titel verpletterde de degradatiekandidaat met 9-0.
Al na 15 minuten spelen stond er een 3-0 voorsprong op het scorebord. Dylan Dog (2x) en Tong80 waren de doelpuntenmakers. Hierna viel de het doelpuntenfestijn even stil, pas in de 40e minuut werd er weer gescoord, een hoge voorzet van The_BoezelaaR, werd ingekopt door Tong80.
Direct na de rust ging de ACFU-sneltrein weer verder, in de 51e minuut werd het 5-0. Bjoro benutte een vrije trap door hem op een fantastische manier in de kruising te rammen. In de 55e minuut werd Poguemahone gewisseld en met een staande ovatie werd, zijn vervanger, Eilanden op het veld begroet.
De 6-0 kwam van de voet van aanvoerder methodmich, via een hakballetje van Dylan Dog kwam de bal bij hem terecht en vanaf 25m haalde hij verwoestend uit.
Eilanden bewees waarom hij in het 1ste thuishoort. In de 66e minuut verlengde hij een corner van Bjoro, zodat DIGGER deze kon inkoppen (7-0). Tien minuten later speelde hij samen met Dylan Dog, met een prachtige actie de verdediging uit. Dylan Dog stond nu oog in oog met de doelman, maar was niet egoistisch en speelde de bal breed naar Eilanden die de bal precies tussen de benen van de doelman schoot.
In de 89e minuut werd het nog 9-0. De doorgebroken Tong80, werd hard neergehaald door verdediger Schijtlijster. De scheidsrechter kon nix anders doen dan Schijtlijster de rode kaart voor te houden en ACFU een strafschop toe te wijzen. SCH werd door de spelers aangewezen om de taak te volbrengen en deze faalde niet. ACFU probeerde in de blessuretijd nog de door het publiek gescandeerde 10 vol te maken, maar dit lukte echter niet.
ACFU – Poldervogels 9-0
3: 1-0 Dylan Dog (Bjoro)
12: 2-0 Dyland Dog (Tong80)
15 3-0 Tong80 (Zroentje)
40: 4-0 Tong80 (The_BoezelaaR)
51: 5-0 Bjoro (vrije trap)
59: 6-0 methodmich (Dylan Dog)
66: 7-0 DIGGER (Eilanden)
76: 8-0 Eilanden (Dylan Dog)
89: rood Schijtlijster
89: 9-0 SCH (strafschop)
Poldervogels
De Meeuw, Schijtlijster, Duck (50: Parkiet), Gans Kip, Merel, Mus, Reigert, Mees, Kraaij sr (72: Parkiet), Kraaij jr, Kuiken (45: de Haan)
ACFU
Pekel, The_Boezelaar, SCH, DIGGER (70: Da Sandman), Juan Zueco, Zjroentje, methodmich, Bjoro, Poguemahone (55: Eilanden), Dylan Dog, Tong80
But the reason is............................youquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Iemand van de Hoolies die Reason gebruikt?
Absoluut!quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:44 schreef SCH het volgende:
Sandman - denk je dat het leuk is om op de bonnefooi een weekend naar Film by the Sea te gaan?
Maar hotels en zo zullen al wel vol zitten?quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Absoluut!
Enkel is volgens mij het gala op de vrijdag helemaal uitverkocht, dus wordt het weekend enkel zaterdag en zondag...
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet mn medemensch gaan waarschuwen!! Verlaat de stad!!
Is dat net zoiets als Horse?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar gebruikt er nou iemand Reason hier
Waarom doen ze dat niet hier in de buurtquote:Kempengemeenten zetten punt achter gebruik flitspalen
BERGEIJK - Vier gemeenten in de Brabantse Kempen, Bergeijk, Bladel, Eersel en Reusel-de Mierden, hebben besloten de bestaande gemeentelijke flitspalen niet langer in te zetten om hardrijders te bekeuren. In het verleden zijn de palen zo vaak vernield, dat ze niet meer verzekerd kunnen worden. Dat betekent dat de gemeenten opdraaien voor de vaak hoge reparatiekosten en daar voelen ze niets voor, aldus dinsdag een woordvoerder. Het stak de gemeenten ook dat de opbrengst in de vorm van boetes in de rijkskas terecht kwam.
De palen gaan niet naar de schroothoop. Ze blijven gewoon staan omdat er ondanks alles nog altijd een preventieve werking van uitgaat, is de verwachting. Hardrijders lopen in de vier gemeenten overigens nog steeds grote kans dat ze op bon worden geslingerd. De gemeenten hebben namelijk laten weten dat de snelheidscontroles vanuit verdekt opgestelde politieauto's worden geïntensiveerd.
heb je ook die 3 discs?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet de Factory Sound Bank nog steeds hebben...
Maar die kan ik nergens vinden...
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:44 schreef DIGGER het volgende:
Iemand van Casema aan de deur, Eindelijk, eindelijk eindelijk, kabelinternet in vanaf volgende week leverbaar in Gorcum Oost!
Het is een wonder!
Heb je de laatste zin ook gelezen? Geef mij maar flitspalen, heb ik liever dan weer zo'n "omgevallen klikobak controle"quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat niet hier in de buurt
Weet ook direct de volgende stap: Weg met die vaste telefoonlijn: kanker bedrijf nummer 1: KPN, ophoeren! get the fuck outta my house!quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Soms....quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Iemand van de Hoolies die Reason gebruikt?
is dat ook tegen uitgroei ??quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:05 schreef Bluezz het volgende:
Soms....
Wij noemden het niet voor niets altijd het consternatie-bureauquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
z'n 1e check bij het consultatie bureau:
Ik wist niet dat je al zou oud wasquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:23 schreef Suijk het volgende:
Zometeen jeu-de-boulen op het museumplein.
M'n neefje kreeg destijds gewoon pardoes een compleet verkeerde inenting waar ie een hele week vreselijk beroerd van is geweest.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij noemden het niet voor niets altijd het consternatie-bureau
Vreselijk die bezoekjes.
Trut! Masochist!quote:Wel fijn dat het goed gaat met Glenn... hoe oud is ie nou ook alweer?
Ach, het is leuk om mijn veteranenvriendjes uit WOII weer even te zien.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al zou oud was
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Zo, vers van de pers, de update van Glenn, na z'n 1e check bij het consultatie bureau:
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Hij is vandaag exact 8 weken oud.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:22 schreef Bluezz het volgende:
... hoe oud is ie nou ook alweer?
Hij heeft mij al verklapt dat ie dameskapper of balletdanser wil worden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
Glenn is niet dik, want Glenn is ook lang, Glenn is gewoon z'n leeftijd vooruit.
Die maakt dus straks op z'n 16e z'n Debuut in FC Den Haag 1.
Denk het niet, hij is ook behoorlijk groot.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:32 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt dus weer zo'n met overgewicht tobbend welvaardskindje later.
Hey, aan jou ook alquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft mij al verklapt dat ie dameskapper of balletdanser wil worden.
leukquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:24 schreef DIGGER het volgende:
btw even voor een ieders info: Ik plaats geen foto's online en doe dat bewust niet, ken genoeg voorbeelden dat mensen daar 'voor de grap' mee gingen fotoshoppen etc. en ik wil niet dat dat kan gebeuren.
Niet dat ik mensen hier daar voor aan zie, maar er zweven genoeg sick people rond op internet.
Maar ik zal 25 September voor de geinteresseerden op de eerstvolgende meeting zeker een setje foto's meenemen.
Glenn wil in het GUINNESS World Records Bookquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
Glenn is niet dik, want Glenn is ook lang, Glenn is gewoon z'n leeftijd vooruit.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Mijn PC floept tot 2 keer toe ineens uit, verbinding met internet lag er ook uit![]()
HackerSCH !!quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Mijn PC floept tot 2 keer toe ineens uit, verbinding met internet lag er ook uit![]()
Geef eens niet van die halve info!quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En ik dacht dat Sunchaser niet dieper kon zakken. Think again.
Ik hoor Obelix...quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
Z'n column is, IMO, werkelijk flut.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geef eens niet van die halve info!
Dat is in veel gevallen ook zo. Veel mensen weten niet wat er zich afspeelt in de politiek en stemmen dus op de bekende partijen, waar ook vader/moeder op stemt. Waarom denk je dat Fortuyn zoveel stemmen kreeg? Omdat mensen ineens iets van politiek hoorde en dachten: "Ik hoor van hem dus ik stem op hem".quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Z'n column is, IMO, werkelijk flut.
Vooral dit:
Het probleem was dat Nederlanders geen ene fuck gaven om politiek. Men stemde op de bekende partijen waar men altijd al op stemde. De arbeiders kozen PvdA, de rijkere medemens VVD en wie geen echte mening had dacht er goed aan te doen om SP te stemmen.
Groen Linksquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:31 schreef SCH het volgende:
Waar zou jij dan op stemmen LG, stel dat je eindelijk volgroeid was
True, maar punt is dat hij het wel héél zwart-wit neer zet. En ik mis nog een partij of 5. Niet bepaald complete vergelijking dus.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is in veel gevallen ook zo. Veel mensen weten niet wat er zich afspeelt in de politiek en stemmen dus op de bekende partijen, waar ook vader/moeder op stemt. Waarom denk je dat Fortuyn zoveel stemmen kreeg? Omdat mensen ineens iets van politiek hoorde en dachten: "Ik hoor van hem dus ik stem op hem".
Twijfel, twijfel, twijfel. Qua standpunten ben ik een beetje een mix van GL, VVD en SP.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:31 schreef SCH het volgende:
Waar zou jij dan op stemmen LG, stel dat je eindelijk volgroeid was
Doe ff normaal johquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:32 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik stem gewoon weer op Jan Peter, land gaat toch naar de klote maakt niet uit wie er de macht heeft. En Wouter Bos verdiend opzich wel de kogel, allemaal zich popu maken onder allochtonen maar iets goeds gaan doen voor "eigen" volk zit er niet in.
Ik zeg ook opzich.... ik ben geen Volkert figuur.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe ff normaal joh
Dan nog, ik kan met je rest van je verhaal instemmen, maar iemand eigenlijk "de kogel verwensen" niet...quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook opzich.... ik ben geen Volkert figuur.
Inderdaad. Ben het met je verhaal over Bos eens.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan nog, ik kan met je rest van je verhaal instemmen, maar iemand eigenlijk "de kogel verwensen" niet...
Sowieso vind ik dat de beste persoon er moet zitten. Maakt me niet uit of diegene nu geel is en een hazenlip heeft, of dat ie bruin is en maar 8 vingers, of blank en in een rolstoel zit is. Als persoon x beter is dan persoon y, laat x dan de baan hebben en y verder zoeken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:44 schreef VoreG het volgende:
Positieve discriminatie moet sowieso afgeschaft worden, het is toch belachelijk dat je misschien niet de betere personen niet kan aannemen, omdat er toevallig een vrouw, buitenlander of gehandicapte op die positie moet komen?
Dat is een ander punt, stond laatst ook nog een stukje over in de Volkskrant.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:49 schreef DIGGER het volgende:
Maar als een lekker wijf net iets minder goed is dan persoon x, maar wel veeeeel lekkerder (zeker als persoon x een vent is), neem je natuurlijk dat lekkere wijf aan.
Kijk dat ze op een aantal punten meer krijgen en op andere punten weer wat minder maakt me niks uit. Maar Dhr Bos is echt bezig zieltjes te winnen onder de alloctone gemeenschap door beloftes te doen enzv enzv. Terwijl ie niks maar dan ook niks goed brengt voor de autotochtoon. En dan zeiken op de regering nu daar is ie ook goed in, maar hij vergeet ff dat zijn eigen partij verantwoordelijk is voor de maatregelen die nu worden genomen. Want als hun niet in die 8 jaar tijd zoveel onnodig geld over de balk hadden geflikerd dan had dit kabinet niet zoveel bezuinigingen hoeven te doen (oke ze gaan nu wel erg ver door oa de rijken te sparen en armen te laten verreken)quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben het met je verhaal over Bos eens.
Geloof me, ik heb niets tegen op allochtonen op zich, alleen je moet ze geen voorkeurs/nadelige behandeling geven, IMO.
Maar das logisch, natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:49 schreef DIGGER het volgende:
Maar als een lekker wijf net iets minder goed is dan persoon x, maar wel veeeeel lekkerder (zeker als persoon x een vent is), neem je natuurlijk dat lekkere wijf aan.
Tja, maar als de allochtoon beter is, krijgt de blanke wel mooi de baan... Een kennis van me, Antilliaan, heeft MTS gedaan en wil als electricien aan de slag maar krijgt hier in het Noorden nergens een baan. Ik heb hem bij twee verschillende bijbaantjes meegemaakt (magazijn en post) en hij had de beste werkinstelling van iedereen... triest.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat de beste persoon er moet zitten. Maakt me niet uit of diegene nu geel is en een hazenlip heeft, of dat ie bruin is en maar 8 vingers, of blank en in een rolstoel zit is. Als persoon x beter is dan persoon y, laat x dan de baan hebben en y verder zoeken.
Dat zou kunnen komen omdat bouwbedrijven over het algemeen wat mindere ervaringen hebben gehad met allochtonen (maar dan vooral Marokanen die dachten dat ze konden luieren in de bouw). Maar het is idd vreemd dat je vriend geen baan kan krijgen in de bouw, daar is werk zat dacht ik zo.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja, maar als de allochtoon beter is, krijgt de blanke wel mooi de baan... Een kennis van me, Antilliaan, heeft MTS gedaan en wil als electricien aan de slag maar krijgt hier in het Noorden nergens een baan. Ik heb hem bij twee verschillende bijbaantjes meegemaakt (magazijn en post) en hij had de beste werkinstelling van iedereen... triest.
Schijnbaar vinden veel mensen het al goed als iemand hard roept dat ie tegen Turkije is... bedenkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:05 schreef DIGGER het volgende:
1: Waarom noemt in hemelsnaam een 1 mans fractie zich een groep (groep Wilders)
2: Wat in de hell is de nieuwswaarde van het eventuele aantal zetels dat zo'n pik-omhoog zou krijgen, als er A: totaal geen verkiezingen op komst zijn en B: De gemiddelde Nederlander niks anders weet dan dat deze man tegen Turkije in de EU is, maar verder geen enkel standpunt van hem zouden kunnen opnoemen.
Zat ik ook aan te denken toen ik het zag... dacht dat de komkommertijd wel voorbij was.quote:Net zoals gisteren of eergisteren een item over dialect dat weer in zou zijn, met als voorbeeld wat actuele reclamespotjes - echte non-items.
werk zat in de bouwquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:05 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen komen omdat bouwbedrijven over het algemeen wat mindere ervaringen hebben gehad met allochtonen (maar dan vooral Marokanen die dachten dat ze konden luieren in de bouw). Maar het is idd vreemd dat je vriend geen baan kan krijgen in de bouw, daar is werk zat dacht ik zo.
Hmnmz toen ik 3 jaar geleden van de LTS afging was er genoeg werk iigquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
werk zat in de bouwvalt vies tegen hoor
![]()
elektro is het ook rustig geloof ik.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:14 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Hmnmz toen ik 3 jaar geleden van de LTS afging was er genoeg werk iig(elektro btw)
Nou niet alleen dat, maar bovendien nogal zeer twijfelachtig item mbt of het de werkelijkheid bracht.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:10 schreef MaxPower het volgende:
Zat ik ook aan te denken toen ik het zag... dacht dat de komkommertijd wel voorbij was.
Dat is een regel. Ali Lazrak van de SP heet nu ook Groep Lazrak. Ik weet niet wat de diepere betekenis is, maar deze lieden verzinnen het niet zelf.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:05 schreef DIGGER het volgende:
SCH, als radio 1 fan, nieuws fanaat, etc.
Leg mij eens uit:
1: Waarom noemt in hemelsnaam een 1 mans fractie zich een groep (groep Wilders)
Wat mij betreft nul al geeft het wel iets aan. Dat zoveel mensen dus zeggen zoveel sympathie en herkenning te hebben voor Mozart dat hij een behoorlijke achterban heeft, hoe virtueel ook.quote:2: Wat in de hell is de nieuwswaarde van het eventuele aantal zetels dat zo'n pik-omhoog zou krijgen, als er A: totaal geen verkiezingen op komst zijn en B: De gemiddelde Nederlander niks anders weet dan dat deze man tegen Turkije in de EU is, maar verder geen enkel standpunt van hem zouden kunnen opnoemen.
Oh ja, je mag hier alleen maar bier roepen he.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:36 schreef Bjoro het volgende:
VBL --> POL
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:36 schreef Bjoro het volgende:
VBL --> POL
Ik lijk dan ook erg op die virtuele uitbater van Café De Wereld bij VaraLaat van vorig seizoen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:41 schreef SCH het volgende:
Gaat het hier eens ergens over , komt die oppervlakkige uitbater weer langs
Van hem mogen ze wel over politiek praten hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lijk dan ook erg op die virtuele uitbater van Café De Wereld bij VaraLaat van vorig seizoen.
"Het is hier gezelliggggggggggggg! "
Ik heb het (misschien bekrompen gedachte hoor) idee dat dat hele stemmen weinig zin heeft !quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:41 schreef SCH het volgende:
Gaat het hier eens ergens over , komt die oppervlakkige uitbater weer langs :'(
post is wat lekkers danquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, het POL-slowchatcafé is een paar deuren verder.
In Hools hebben we het over voetbal, drank en lekkere wijven.
Ben alleen ff kort benieuwd naar je mening over de volgende punten:quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:28 schreef SCH het volgende:
Over de kwaliteit van het journaal kan ik uren praten
Misschien omdat we al in een geweldig en welvarend leven?quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:46 schreef Bjoro het volgende:
Er is toch de laatste jaren toch weinig positiefs veranderd ??
Vergelijkbaar denk ik.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:50 schreef DIGGER het volgende:
- Hebben wij, vergeleken met ons omringende landen, een goed journaal bij de publieke omroep?
Hangt er vanaf wat je uitgangspunten zijn. De trend is nu dat het allemaal luchtiger moet en dichterij de mensen. Dat heeft niet mijn voorkeur. Ik vind de politieke berichtgeving vrij goed en gedegen, ze hebben relatief goede correspondenten en de komst van een researchafdeling heeft het journaal tot een belangrijker nieuwsbron gemaakt.quote:- Is de kwaliteit van het NOS journaal beter, even goed of minder dan van een jaar of 10 geleden?
Geen flauw idee want ik kijk zelden naar het RTL-nieuws.quote:- Op welke hoogte staat het journaal van RTL in vergelijk met het NOS journaal?
Ik denk dat de betrouwbaarheid vrij hoog is, in die zin dat de informatie klopt. Er moeten altijd keuzes worden gemaakt, in die zin is er nooit sprake van echte objectiviteit. Ik ben het lang niet altijd eens met de keuzes maar dat is wat andres dan bv belangenverstrengeling. Ik vraag me af of dat echt hard te maken is, daar zou ik wel benieuwd naar zijn. Een paar schnabbels tonen dat zeker niet aan imo.quote:- Hoe zit het met de betrouwbaarheid van het journaal, 100% betrouwbaar, staat dit onder druk, is het vaak twijfelachtig.
maar dan moeten we er met z'n allen toch alles aan doen omdat zo te houden en niet af laten glijden !!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:54 schreef SCH het volgende:
Misschien omdat we al in een geweldig en welvarend leven?
Ik heb deze regering niet gekozen hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar dan moeten we er met z'n allen toch alles aan doen omdat zo te houden en niet af laten glijden !!!
Haha leuk iedereen die ook maar wat over allochtonen zegt is volgens jouw een racist....quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:31 schreef SCH het volgende:
En ik begrijp die aversie tegen positieve discriminatie niet: zolang het voor vrouwen, gehandicapten, allochtonen en anderen nog altijd aantoonbaar moeilijker is om aan een baan te komen, is het blijkbaar nodig. Werkgevers zouden eens naar zichzelf moeten kijken hoe dat precies zit.
Er is zoveel verholen racisme, kijk maar eens naar Ajaxno1 die imo op een stompzinnige manier praat over een politicus die niks voor autochtonen zou doen en zich blijkbaar achtergesteld voelt bij allochtonen. Dat is geen afspiegeling van de realiteit maar zijn werkelijkheidsbeleving, zoals die van velen these days helaas.
Er is veel verborgen racisme in ons land inderdaad.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:03 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Haha leuk iedereen die ook maar wat over allochtonen zegt is volgens jouw een racist....
nee, wij met z'n allen !!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:03 schreef SCH het volgende:
Ik heb deze regering niet gekozen hoor![]()
foei!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:12 schreef Bjoro het volgende:
nee, wij met z'n allen !!!
de VVD en CDA stemmers zijn toch in hoge mate verantwoordelijk, ikke niet dus.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, wij met z'n allen !!!
WAT ZEG JE???!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:17 schreef DivineJester het volgende:
Oja, BIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRrrrrrr
Dat eerste klopt niet he, want het was Etienne de Clerq die de godfather van de house wordt genoemd maar een of andere 3FM DJ die de plaatjes opzette... Om inderdaad vervolgens een softe tranceplaat te omschrijven als hardstylequote:Op dinsdag 7 september 2004 15:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens heb gister nog die docu over "house" gezien. Die gehel docu was echt totale onzin. Een gast die zich de "godfather of House" vind. Een ouwe lul die een trance plaat opzet en het dan hardstyle noemt. En dan die gast die denkt dat er op elke house party kruisen op het podium staan
En ow jah beelden van Sensation White met Rank 1 bij dit onderwerp![]()
Neeeeej de media weet het echt weer
okquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
bier?
Haha idd "en dit is dan nog een zachte hardstyle plaat" zei ie nog. En idd beelden van 7 jaar geleden laten zien. En dan nog "iedereen gebruikt drugs want je kan niet zonder" hahaha. Trouwens nu weer die foute moh theme op The Box..... zucht.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat eerste klopt niet he, want het was Etienne de Clerq die de godfather van de house wordt genoemd maar een of andere 3FM DJ die de plaatjes opzette... Om inderdaad vervolgens een softe tranceplaat te omschrijven als hardstyle
En van die kruizen, ik denk dat meneer de Christen een beetje in de war is met de metal soorten...
En vooral ook in zo'n filmpje beelden laten zien van gabbers uit 1997, is ook erg makkelijk...
Jep die korsakoff en Outblast. De vorige (die van Outblast en Catscan) Base Alert - Zoo was stukken beter en had niet zo'n clip erbij.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke is dat, Unleash the Beast?
Een hele mooie vrouw dat dan weer welquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Korsakoff is ook Trancy Hardcore eigenlijk...
En het is een vrouw
Omdat ie aan de diaree is?quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:07 schreef SCH het volgende:
Waarom loopt die Sandman steeds leeg over allerlei onbegrijpelijke pubermuziek shit![]()
![]()
Zeg je hebt al twee pagina's politiek mogen wauwelen hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:07 schreef SCH het volgende:
Waarom mag er niet over politiek gesproken worden en loopt die Sandman steeds leeg over allerlei onbegrijpelijke pubermuziek shit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Omdat ie aan de diaree is?
t was ook een bagger repo, of je maakt een fatsoenlijke repo over House aan de hand van het boek, of je gaat t hebben over die christen honden, maar niet zoquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens heb gister nog die docu over "house" gezien. Die gehel docu was echt totale onzin. Een gast die zich de "godfather of House" vind. Een ouwe lul die een trance plaat opzet en het dan hardstyle noemt. En dan die gast die denkt dat er op elke house party kruisen op het podium staan
En ow jah beelden van Sensation White met Rank 1 bij dit onderwerp![]()
Neeeeej de media weet het echt weer
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
En het is een vrouw
misschien is leuk als gastrol bij de muppetsquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:23 schreef rubbereend het volgende:
he shit heb k de hele politieke discussie gemist, wil dan alleen ff zeggen dat die Balkenende het ergste is wat Nederland had kunnen overkomen, nare muppet
waarom heeft niemand het over Wolter Kroesquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:07 schreef SCH het volgende:
Waarom mag er niet over politiek gesproken worden en loopt die Sandman steeds leeg over allerlei onbegrijpelijke pubermuziek shit![]()
![]()
wordt dat dan niet Korsakova?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
En het is een vrouw
"de Tweeling"quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Zal niet, aangezien het ook geen Korsakov is.
Rondje op kosten van de kids van Femke Halsema.
die heeft er toch pas 1?quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Zal niet, aangezien het ook geen Korsakov is.
Rondje op kosten van de kids van Femke Halsema.
Ja, 1 tweeling tochquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:37 schreef pascalheister het volgende:
die heeft er toch pas 1?
pfff ben blij dat ik het toch nog weetquote:Persoonlijk: Femke Halsema wordt op 25 april 1966 geboren in Haarlem. Halsema groeit op in Enschede in een politiek bewust milieu. Haar moeder was in de jaren tachtig wethouder in Enschede.
Halsema woont nu in Amsterdam en heeft een relatie met documentairemaker Robert Oey. Ze is op 1 november 2003 bevallen van een tweeling, Suzy en Bruno.
zooo vet chill, Bluezzquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Tering ik zit me toch een partij te diggen
Topic geopend in Dig en vreselijk aan het klooien met de tips die daar gegeven wordenquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:43 schreef Bjoro het volgende:
zooo vet chill, Bluezz
wat is diggen![]()
Gmail-account nodig?quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Tering ik zit me toch een partij te diggen
ook goedquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja, 1 tweeling tochof heb ik het mis ???
-edit-
ff opgezocht
[..]
pfff ben blij dat ik het toch nog weet
Tja.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja, maar als de allochtoon beter is, krijgt de blanke wel mooi de baan... Een kennis van me, Antilliaan, heeft MTS gedaan en wil als electricien aan de slag maar krijgt hier in het Noorden nergens een baan. Ik heb hem bij twee verschillende bijbaantjes meegemaakt (magazijn en post) en hij had de beste werkinstelling van iedereen... triest.
Vergelijkbaar kan wel kloppen. Ik ken alleen de BBC en de VRT, en die zijn vergelijkbaar. BBC is denk ik een tikkie beter, de VRT is ongeveer even goed, plus en min tegen elkaar afgewogen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ben alleen ff kort benieuwd naar je mening over de volgende punten:
- Hebben wij, vergeleken met ons omringende landen, een goed journaal bij de publieke omroep?
Kan ik een escape inzetten?quote:- Is de kwaliteit van het NOS journaal beter, even goed of minder dan van een jaar of 10 geleden?
NOS is 10 keer beter. Ik kijk het nog wel eens. Vind het meer een veredelde dependance van de Telegraaf worden.quote:- Op welke hoogte staat het journaal van RTL in vergelijk met het NOS journaal?
Hangt er van af, denk ik. Ik gok toch dat er in 90 % van de gevallen goede informatie naar buiten komt. Maar goed, hier weet ik weer weinig van af.quote:- Hoe zit het met de betrouwbaarheid van het journaal, 100% betrouwbaar, staat dit onder druk, is het vaak twijfelachtig.
Kan wel.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is veel verborgen racisme in ons land inderdaad.
]
Dat was ie.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
En van die kruizen, ik denk dat meneer de Christen een beetje in de war is met de metal soorten...
Triest die bureaucratie. De artsen zijn 1.500.000 euro subsidie misgelopen omdat ze in de wijk niet allemaal dezelfde postcode hebben. Je zou om minder uit je vel springen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Nu op TV2, de wijk waar het ziekenhuis staat waar ik werk... het gaat over de huisartsen aldaar
Haha ach die gast spoorde niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:11 schreef rubbereend het volgende:
die christenhond zei ook nog "waarom moet alles snachts zijn"er zijn zoveel feesten overdag
Yep.. het is echt verschrikkelijk.. Stomme Agis en stomme postcodes.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest die bureaucratie. De artsen zijn 1.500.000 euro subsidie misgelopen omdat ze in de wijk niet allemaal dezelfde postcode hebben. Je zou om minder uit je vel springen.
Dit is een vrouwquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:58 schreef SCH het volgende:
Jij geilt op al die dokters daar
Ik geloofde ze al niet meer toen er een tekst van Manowar werd gebruikt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:38 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Haha ach die gast spoorde niet helemaal.
Ach het zou kunnen dat een producer die tekst in een hardcore track heeft gebruikt. Maar dat is dan 1 nummer dus dan nog klopt z'n hele verhaal van geen kant. Iig zijn er maar heel weinig echt anti christ hardcore/dance tracks die ik ken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik geloofde ze al niet meer toen er een tekst van Manowar werd gebruikt.
Ik vraag me af of ze nu niet een verkeerd genre hebben genomen.
Even mailen misschien.
jamaar doord at soort onzin zal de dance nooit voor vol worden aangezienquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:38 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Haha ach die gast spoorde niet helemaal.
Tjah punt 1 verdiend de media daar haast niks aan. En op partyflock stond ooit een onderwerp over Caterine die voor de EO een reoporatge over in dit geval hardcore wou maken. Iedereen was tegen en DJ Outblast had het erover dat ze alle organisaties afingen (dus Moh,Hellraiser, en vast ook wel ID&T) maar die weigerden allemaal, want elke keer dat ze beloofd werd dat er een objectieve docu gemaakt zou worden kwam de media als nog met het standaard verhaal dat dance slecht was enzv enzv. Kijk trouwens maar naar de berichtgeving over Mysteryland dit jaarquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jamaar doord at soort onzin zal de dance nooit voor vol worden aangezienen daar baal k gewoon van, er is niemand die even de onzin van die man kan weerleggen in de repo
ja en daar baal k van, maargoedquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Tjah punt 1 verdiend de media daar haast niks aan. En op partyflock stond ooit een onderwerp over Caterine die voor de EO een reoporatge over in dit geval hardcore wou maken. Iedereen was tegen en DJ Outblast had het erover dat ze alle organisaties afingen (dus Moh,Hellraiser, en vast ook wel ID&T) maar die weigerden allemaal, want elke keer dat ze beloofd werd dat er een objectieve docu gemaakt zou worden kwam de media als nog met het standaard verhaal dat dance slecht was enzv enzv. Kijk trouwens maar naar de berichtgeving over Mysteryland dit jaar
X,quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en daar baal k van, maargoed
zit me te buigen over een kleine speech voor strax, k als voorzitter moet wat zeggen over een bestuurslid wat afscheid neemt
Ik ook, wie is Ryan nou weer?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:45 schreef SCH het volgende:
Ik las even Bryan
dat rondje gaat er zeker komenquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:43 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
X,
Je inzet was fantastisc, je humor onmisbaar. Maar toch moeten we afscheid van je nemen. Bedankt voor de vele jaren dat je ons hebt geholpen en succes met je vedere leven. BIER!
btw ik denk dat de dance organisaties is samen een goede docu moeten maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |