Het zou een motorrijder kunnen zijn.quote:Op maandag 6 september 2004 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne THA FREAK is wel erg snel he ??
quote:Op maandag 6 september 2004 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne THA FREAK is wel erg snel he ??
neej ik hou niet zo van brommersquote:Op maandag 6 september 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het zou een motorrijder kunnen zijn.![]()
![]()
Watjequote:Op maandag 6 september 2004 14:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej ik hou niet zo van brommers![]()
vind het altijd wel mooi om ze te zien en om ze te horen maar voor mezelf neej.....
Jij was iets eerderquote:Op maandag 6 september 2004 14:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Watje![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 14:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij was iets eerderToen ik het postte had ik jou reactie nog niet gezien
quote:Op maandag 6 september 2004 14:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Watje![]()
Dus je mag niet van je vriendin?quote:Op maandag 6 september 2004 14:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
neej veels te leip voor mezelf![]()
denk dat ik om zou komen in de bekeuringen, een motor lokt natuurlijk wat meer uit dan een auto lijkt me....
dat kan idd ook nogquote:Op maandag 6 september 2004 14:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dus je mag niet van je vriendin?![]()
in de bekeuringen ja, denk ikquote:Op maandag 6 september 2004 14:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh ben jij er zo 1.....
"Ik zou mezelf echt dood rijden''![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 14:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dus je mag niet van je vriendin?![]()
D'r zitten toch van die groene of blauwe plastic dingen omheen?quote:Op maandag 6 september 2004 14:59 schreef hollander172 het volgende:
Weet iemand overigens hoe je bij een compaq de drives eruit krijgt?
Ik ben het nu even aan het proberen maar het geduld is nu wel snel op..... Waarom moeten ze met alles toch zo'n idiote constructie vast zetten?
Voor foutparkeren?quote:Op maandag 6 september 2004 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
in de bekeuringen ja, denk ik
Ach joh, je hebt zelf je rechterhand onder controle.quote:Op maandag 6 september 2004 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in de bekeuringen ja, denk ik
[..]
![]()
ben je bitch niet
quote:Op maandag 6 september 2004 15:02 schreef ZX9R het volgende:
Hard rijden is makkelijk. Rustig rijden is leuker!
Nope deze zijn weer wit. Zit ook een palletje onder de diskdrives.quote:Op maandag 6 september 2004 15:01 schreef ZX9R het volgende:
[..]
D'r zitten toch van die groene of blauwe plastic dingen omheen?
Gewoon een beetje gepast geweld toepassenquote:Op maandag 6 september 2004 15:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope deze zijn weer wit. Zit ook een palletje onder de diskdrives.
Ik snap echt helemaal niks van dit systeem maar de slijptol en boor erbij pakken is ook niet alles.
quote:Op maandag 6 september 2004 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Alweer iemand met een suffe reden om iets (leuks) niet te doen.quote:Op maandag 6 september 2004 14:52 schreef ThaFreak het volgende:
:')
neej veels te leip voor mezelf![]()
denk dat ik om zou komen in de bekeuringen, een motor lokt natuurlijk wat meer uit dan een auto lijkt me....
Geen idee dus?quote:Op maandag 6 september 2004 15:07 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Gewoon een beetje gepast geweld toepassen![]()
Proberen? Gewoon de kabel erbuiten hangen ..quote:Op maandag 6 september 2004 15:13 schreef hollander172 het volgende:
Geen idee dus?
Er is ook niet eens een manual te vinden voor dat klereding.
Ik wil mijn brandertje proberen.
Wat voor Compaq heb je daar dan ?quote:Op maandag 6 september 2004 15:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope deze zijn weer wit. Zit ook een palletje onder de diskdrives.
Ik snap echt helemaal niks van dit systeem maar de slijptol en boor erbij pakken is ook niet alles.
Dat noemen ze een snelsluiting.quote:Op maandag 6 september 2004 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat voor Compaq heb je daar dan ?
ben ooit gecertificeerd Compaq technicus geweest ( eigenlijk nu nog )
quote:Op maandag 6 september 2004 15:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga binnenkort mn originele demper er weer opzetten
Het is een Compaq Pressario 5363EA.quote:Op maandag 6 september 2004 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat voor Compaq heb je daar dan ?
Ik gok dat het frontje eraf kan "geklikt"..quote:Op maandag 6 september 2004 15:29 schreef hollander172 het volgende:
Voor zover ik kan zien kan ie niet open zonder iets te slopen.
Hoop niet voor je dat je een Philip DVD speler heb gekocht,quote:Op maandag 6 september 2004 15:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is een Compaq Pressario 5363EA.
Voor zover ik kan zien kan ie niet open zonder iets te slopen.
Die snelsluitingen zitten weer verborgen onder klepjes met popnagels.
Wat een fuck dingen zijn het zeg........ Het is dat ik deze gekregen heb maar anders.
Nope is een NEC.quote:Op maandag 6 september 2004 15:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoop niet voor je dat je een Philip DVD speler heb gekocht,
want Phlips & Compaq kan resulteren in supertraag booten van het systeem,
ik heb even plaatje opgezocht van 5363 en daar moet je plastic frontje eerst verwijderen voordat je dvd speler erin kan zetten, dus even zoeken hoe het plastic vastzit, meestal gaatje bovenin systeem,
Je heb toevallig geen foto van dat ding ?? dan kan ik wel een indruk krijgen waar je moet zijn of het hier even vragen, (wij repareren voor HP & Compaq)quote:Op maandag 6 september 2004 16:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope is een NEC.
Om dat frontje eraf te krijgen moet je bij die plastic snelsluitingen kunnen kom en, deze zitten achter plaatjes die zowel van binnenuit als vanaf het frontje zijn vastgepopt. Geen manier zonder geweld dus. Zo maar een andere kast uit gaan zoeken, deze overleefd dit niet denk ik.
Ik heb nu 1 kant los maar van de andere kant kan ik alleen bij de middelste komen. Als je nog een idee hebt hoor ik het graag maar anders gaat deze naar de vuilnisbelt.
Het lijkt erop dat dat ding gewoon helemaal aan elkaar is gepopt en als laatste is het frontje erop geklikt, 1 keer dicht maar nooit meer open.
Ik heb best een hoop geduld maar ik ben nu al uren bezig met die kast, eens houd het op natuurlijk.
OMG ..quote:Op maandag 6 september 2004 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2004 16:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OMG ..
Dan ken je Tech Data alias Computer 2000 zeker wel.![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Geen foto helaas en de camera kan ik ook al niet vinden.quote:Op maandag 6 september 2004 16:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Je heb toevallig geen foto van dat ding ?? dan kan ik wel een indruk krijgen waar je moet zijn of het hier even vragen, (wij repareren voor HP & Compaq)
Prutser, wij kochten direct bij Compaqquote:Op maandag 6 september 2004 16:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Amateur .. de Compaq leverancier van de Benelux.
Dat wist je toch al na vorige week.quote:Op maandag 6 september 2004 16:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
Prutser,
Compaq stopt alle belangrijke dingen ergens achter..quote:Op maandag 6 september 2004 16:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen foto helaas en de camera kan ik ook al niet vinden.
Maakt op zich ook niet zoveel uit, het is gewoon niet te doen. Ik ga zo maar het hele front eraf breken. Echt alle punten die je nodig hebt zitten onder plaatjes, ze willen bij compaq natuurlijk dat je liever een hele nieuwe pc koopt als je wil uitbreiden. No way, violence is the answer.
Waarom quote jij jezelf steeds ?quote:Op maandag 6 september 2004 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nou hij is open hoor..... Eindelijk en het lijkt erop dat zelfs het frontje nog terug erop kan.quote:Op maandag 6 september 2004 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Compaq stopt alle belangrijke dingen ergens achter..
ik heb er ook wel eens met geweld open gemaakt omdat ik er iets in MOEST vervangen,
meestal is het achter een plastic iets wat je nooit zou verwachten,![]()
Ach ..quote:Op maandag 6 september 2004 16:39 schreef hollander172 het volgende:
Twee sluitingen zijn gebroken, de ene heb ik zelf kapot getikt en de andere is in een vlaag van woede gesneuveld.![]()
Doet'ie normaal nooit ..quote:Op maandag 6 september 2004 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
Waarom quote jij jezelf steeds ?![]()
![]()
of ben je lekker in gesprek met jezelf![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 15:02 schreef ZX9R het volgende:
Ach joh, je hebt zelf je rechterhand onder controle.
Tis net als met auto rijden. Hard rijden is makkelijk. Rustig rijden is leuker!
JAMAI zal inderdaad niet zoveel GAS geven.quote:Op maandag 6 september 2004 15:08 schreef ZX9R het volgende:
![]()
Je weet wie het zegt!
Antistressmiddeltje? Je bedoelt toch niet mijn vriendin he?quote:Op maandag 6 september 2004 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach .. [afbeelding] .. ik neem aan dat je anti(+)stress middeltje inmiddels thuisgekomen is.![]()
Anti en stress middel.quote:Op maandag 6 september 2004 19:08 schreef hollander172 het volgende:
Antistressmiddeltje? Je bedoelt toch niet mijn vriendin he?
Die zit beneden lekker rustig naar onze volgende hond te zoeken, ze is eindelijk helemaal om.
In eerste instantie vond ze het ras helemaal niks maar sinds vandaag.........
De betaallijn voor onbegrijpelijke posts is weer kosteloos geworden? Geef mij het nummer even.quote:Op maandag 6 september 2004 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anti en stress middel.
Lekker rustgevend he als je iemand haar zin geeft. [afbeelding]![]()
[aandachtmodus] Waarom dan? [/aandachtmodus]quote:Op maandag 6 september 2004 15:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga binnenkort mn originele demper er weer opzetten
Zullen wij hem dan maar even volspammen?quote:Op maandag 6 september 2004 20:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
gaat een beetje sloom vanavond he?
in 3 uur tijd 10 posts![]()
krijg gewoon afkick verschijnselen
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 21:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zullen wij hem dan maar even volspammen?
Vond het ook al opvallend, eerst was het bijna niet bij te houden en nu is het nog stiller dan in de herendouche van de voetbalclub op het moment dat iemand een zeepje laat vallen.
Is er weer een meet?quote:Op maandag 6 september 2004 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat er zondag nog wat gebeuren? ik ga iig even kijken in veenendaal, bij de megameet van MF.
Ghehehehehequote:Op maandag 6 september 2004 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey, lay-out verneuker...kun je mij de pics van de meet in Oss nog even sturen (MSN)?
is goedquote:Op maandag 6 september 2004 21:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ghehehehehe![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik hier niet, op mijn werk, morgen ??
quote:Op maandag 6 september 2004 20:00 schreef Romius het volgende:
[..]
[aandachtmodus] Waarom dan? [/aandachtmodus]
![]()
verstandig.quote:Op maandag 6 september 2004 22:18 schreef PatrickM het volgende:
PatrickM gaat nu alweer off-line.... snel naar bed en morgen vroeg op om bijtijds weer te gaan werken
Mijn nummer had jij hier als eerste Fokker al hoor.quote:Op maandag 6 september 2004 19:37 schreef hollander172 het volgende:
De betaallijn voor onbegrijpelijke posts is weer kosteloos geworden? Geef mij het nummer even.![]()
![]()
Ik haar haar zin gegeven? Zij mij dit keer en die ga ik inlijsten.
Denk niet dat het verstandig isquote:Op maandag 6 september 2004 22:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Ruilen PatM?
quote:Op maandag 6 september 2004 20:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
gaat een beetje sloom vanavond he?
in 3 uur tijd 10 posts![]()
krijg gewoon afkick verschijnselen
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 21:00 schreef hollander172 het volgende:
Zullen wij hem dan maar even volspammen?
Vond het ook al opvallend, eerst was het bijna niet bij te houden en nu is het nog stiller dan in de herendouche van de voetbalclub op het moment dat iemand een zeepje laat vallen.
quote:Op maandag 6 september 2004 22:24 schreef PatrickM het volgende:
en nu ga ik echt
quote:Op maandag 6 september 2004 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey, lay-out verneuker...kun je mij de pics van de meet in Oss nog even sturen (MSN)?
Wat zijn jullie lui zeg..quote:Op maandag 6 september 2004 21:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ghehehehehe![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik hier niet, op mijn werk, morgen ??
Tja sorry... moet gewoon ff op een en ander reagerenquote:Op maandag 6 september 2004 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je kan slaapwandelend posten zie ik in een andere topic 20 minuten later. Respect.
![]()
![]()
Ghe ghe .. nou bij deze ga ik je dan maar verslaan.quote:Op maandag 6 september 2004 23:07 schreef PatrickM het volgende:
Tja sorry... moet gewoon ff op een en ander reageren
Que ?quote:Op maandag 6 september 2004 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie lui zeg..![]()
Fok! historie: deze post dus..![]()
![]()
Enne Mercy je kan ook even inloggen op Picserver.tk dan kan je zelfs je eigen database inkijken.
Handig he computers, the sky is the limit.![]()
![]()
Staat al in deel 88quote:Op maandag 6 september 2004 23:44 schreef Hugster het volgende:
Een stoere collega van jullie aan het werk *KLIK*
Shit ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op maandag 6 september 2004 23:51 schreef ZX9R het volgende:
En ik ben d'r ook weer!
270 kilometer weer achter de kiezen en een biertje voor de neus!
Vlug halen dan!quote:Op maandag 6 september 2004 23:52 schreef RB het volgende:
[..]
Shit ik wist dat ik iets vergeten was![]()
![]()
Bier![]()
Done en openquote:Op maandag 6 september 2004 23:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vlug halen dan!![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Straks blijven wij over als enigste ochtend Fokkers .. ligt de rest nog in zijn bed te meuren...
![]()
Tja .. wat zal ik zeggen ..quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:04 schreef Rausdouwer het volgende:
ik doe tegenwoordig ook mee hoor
Feli!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:19 schreef Danielson het volgende:
Nou... ben ik weer...... Geslaagd voor mijn bijzondere verrichtingen
Nu de 16e men normale examen
kan niet wachten
![]()
Heel goed. Gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:19 schreef Danielson het volgende:
kan niet wachten
zeg maar niks, ik hoor het alquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja .. wat zal ik zeggen ..![]()
Een Fireblade, he Firedisc?quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Feli!!!!!!!
En hoe gingen alle verrichtingen .. allemaal goed of ... ?
Wat voor fiets heb je op het oog?
Ok .. dan fluister ik het wel..quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:30 schreef Rausdouwer het volgende:
zeg maar niks, ik hoor het al![]()
Wel een beetje lief voor Rausje zijn hoor,quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja .. wat zal ik zeggen ..![]()
GEFELICITEERD,quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:19 schreef Danielson het volgende:
kan niet wachten
Wat vindt je daar nu zelf vanquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ok .. dan fluister ik het wel..
Mercy en Raus zijn 1dus beschouw ik als 1 fokker.
Niet dat jullie apart van elkaar geen stem hebben ..![]()
Verder geniet ik van jullie enthousiasme, vooral op meetings.
Jullie zijn toppers!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat vindt je daar nu zelf vanKlinkt een beetje raar he?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:52 schreef hollander172 het volgende:
Wilde Luc zijn brommer eigenlijk nog verkopen?![]()
En wat bedoel je hiermee eigenlijk ??quote:Op maandag 6 september 2004 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
Enne Mercy je kan ook even inloggen op Picserver.tk dan kan je zelfs je eigen database inkijken.
Handig he computers, the sky is the limit.![]()
![]()
Dit mag voor een normale user al geen probleem zijn, laat staan voor iemand met jouw kwaliteiten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
En wat bedoel je hiermee eigenlijk ??
als er verkiezingen zouden zijn voor de Wazigste post dan hebben we unaniem een winnaar, en die mag dan een BBQ organiserenom het 1 & ander duidelijk te maken
Had zijn verkooptopicje even omhoog gekicked.quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar wat de plannen na het aangekodingde ontslag van gisteren zijn ..![]()
OP Fok! of M-F .. die laatste lijkt mij het belangrijkst.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:10 schreef hollander172 het volgende:
Had zijn verkooptopicje even omhoog gekicked.
Stond al sinds juni stil en hij was vergeten te melden dat ie nu een nieuwe demper heeft.
Neuh hier, die op MF mag ie zelf kicken. Altijd wel geinig om te zien dat er in die topics altijd veel motorrijders reageren die blijkbaar geen weet hebben van onze topicjes hier.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OP Fok! of M-F .. die laatste lijkt mij het belangrijkst.
graag originele picsquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
OPM vraagt toch gewoon naar de foto's die je vorige week op Fok gepubliceert hebt.![]()
Het zal je verbazen hoeveel mensen meelezen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:15 schreef hollander172 het volgende:
Altijd wel geinig om te zien dat er in die topics altijd veel motorrijders reageren die blijkbaar geen weet hebben van onze topicjes hier.![]()
Met dat meelezen heb jij inderdaad ruime ervaring.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen meelezen.
PatrikM werd op M-F zelfs uitgescholden dat hij maar weer snel naar het zielige motorclubje op Fok! moest gaan.
We zijn vaak samen, dat lijkt me logisch, wil toch niet zeggen dat we niet onafhankelijk zijn?? Ik wil motorrijden en Fokken omdat ik dat zelf leuk vind.quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Ik heb het zelf geschreven.. tja maak wel eens een kronkel(tje) ....... blijkbaar.
Je kan toch niet zeggen dat jullie 100 % onafhankelijk zijn.![]()
Hoe bedoel je dat ..quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:22 schreef hollander172 het volgende:
Met dat meelezen heb jij inderdaad ruime ervaring.![]()
Hoe bedoel je dat ..quote:Valt me nog mee dat laatste tijd, is je hele edittic weer over?
Ik begrijp wel wat Pep bedoelt, ongemerkt zie ik jullie ook meer als 1 dan als volledig zelfstandige personen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
We zijn vaak samen, dat lijkt me logisch, wil toch niet zeggen dat we niet onafhankelijk zijn?? Ik wil motorrijden en Fokken omdat ik dat zelf leuk vind.![]()
En toch zie ik jullie door mijn roze bril als 1.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:25 schreef Rausdouwer het volgende:
We zijn vaak samen, dat lijkt me logisch, wil toch niet zeggen dat we niet onafhankelijk zijn?? Ik wil motorrijden en Fokken omdat ik dat zelf leuk vind.![]()
Probeerde het zo netjes en neutraal mogelijk neer te zetten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat ..
..oh ja ..
Ik kreeg van het weekend nog een post van 4 maanden geleden over de mail notabene.
Ze kan zichzelf hooguit belachelijk maken door je daarop af te rekenen.quote:Hoe bedoel je dat ..
.. oh ja .. zelfde oorzaak.![]()
Voorlopig maar geen vrouwen meer. Nu krijg ik vast weer klapjes en verwijten dat ik'r belachelijk maak.![]()
![]()
Moeten ze geen sms'jes gaan sturen naar een andere man.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de juiste vrouwen zijn ok![]()
Tsja wat is de juiste? Ze zijn elke dag weer een compleet ander wezen waar je aan moet wennen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de juiste vrouwen zijn ok
Alles is te koop!quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:52 schreef hollander172 het volgende:
Wilde Luc zijn brommer eigenlijk nog verkopen?
Plannen zijn ongewijzigdquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Maar wat de plannen na het aangekodingde ontslag van gisteren zijn ..![]()
Bedankt voor de kickquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:10 schreef hollander172 het volgende:
Had zijn verkooptopicje even omhoog gekicked.
Stond al sinds juni stil en hij was vergeten te melden dat ie nu een nieuwe demper heeft.
Geen dank. Wel triest overigens, bijna 2000 views en geen enkel serieus bod.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:37 schreef ZX9R het volgende:
Bedankt voor de kick![]()
Triest hè?quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen dank. Wel triest overigens, bijna 2000 views en geen enkel serieus bod.![]()
hangt ervan af wat er in staatquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moeten ze geen sms'jes gaan sturen naar een andere man.![]()
![]()
Als je het dan nog letterlijk nam .. maar er komt een hele rare visie overheen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:34 schreef hollander172 het volgende:
Overigens vind ik het not done om iemand op het geschreven woord af te rekenen, als je dat toch wil wordt je maar lekker advocaat en ga je de hele dag vormfoutjes zoeken.![]()
En over een uur lig je weer in elkaars armenquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
Voorlopig maar geen vrouwen meer. Nu krijg ik vast weer klapjes en verwijten dat ik'r belachelijk maak.![]()
![]()
Ik snap er ook niks van, iedereen (vooral in PTA) heeft altijd zo'n grote bek over krachtige motoren maar als er eentje voor een zeer redelijke prijs wordt aangeboden zie je niet meer.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Triest hè?
heb er zelf een update bij gezet![]()
"Zullen we lekker gaan rijden morgen, vorige keer genoot ik ook zo. Ik hoop dat jij het ook lekker vondt. Vooral dat heen en weer gaan was erg lekker....... "quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hangt ervan af wat er in staat![]()
Dat bedoel ik juist, kennis van me is advocaat en die toetst ook nog weleens een bepaalde vooropgezette mening.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je het dan nog letterlijk nam .. maar er komt een hele rare visie overheen.
Ik verbaas mij er iedere keer weer over, uitleg maakt dingen zelfs erger.![]()
![]()
Ik heb geen account daar.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit mag voor een normale user al geen probleem zijn, laat staan voor iemand met jouw kwaliteiten.
Als je inlogt op Picserver.tk (je hebt immers vorige week een account aangemaakt) dan kan je toch overal ter wereld bij je foto's? Er is zelfs een contactsheet mogelijkheid.
Of wilde je de full size pic's hebben op je werkcompie?![]()
OPM vraagt toch gewoon naar de foto's die je vorige week op Fok gepubliceert hebt.![]()
Als ik jou was zou ik de prijs gewoon iets omhoog brengen, omdat hij zo scherp is schrikken ze misschien, en denken ze dat er iets mee mis is.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Triest hè?
heb er zelf een update bij gezet![]()
ja waar ben je dan ??quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy, msn?
het is meer dat ik het zo vaak voor mij gehouden heb en dat het mij desondanks toch verweten werd dat ik teveel op Fok! aan het spuien was (terwijl ik al heel voorzichtig was) dat ik het nu helemaal zat ben.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:45 schreef hollander172 het volgende:
Maarre je hebt je recht op vrije meningsuiting dus weer terug?![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:37 schreef ZX9R het volgende:
Alles is te koop!
Ontkenning ....quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hangt ervan af wat er in staat![]()
![]()
Ik begrijp het denk ik wel hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En toch zie ik jullie door mijn roze bril als 1.![]()
Maar ik schreef al niet 100% onafhankelijk.. nuance dus.
Je maakt samen veel mee, doet veel samen, woont samen en praat meer met elkaar en directer dan wij hier op Fok! Jullie zijn beide individuele personen verder. Tja een gevoel is verder lastig uit te leggen. Vrienden die samen woonden zag ik ook altijd als man en vrouw, niet man of vrouw.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ontkenning ....
Maar ja dan moet ik ook niet smsén dat ik zit te wachten in een bruin cafe.![]()
![]()
Je telt zeker volledig mee hoor .. na het behalen van je rijbewijs.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Het klinkt alleen een beetje raar vond ik, omdat het dan net lijkt alsof Mercy wel belangrijk is en Rausje nietEnne eigenlijk hoop ik dat je met de BBQ niet vergeet dat wij wel 2 personen zijn
![]()
Raus wel .. hoe beviel dat eigenlijk .. ik kreeg geen klapjes de eerste bocht.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:10 schreef ondeugend het volgende:
En inmiddels ben IK nog steeds niet bij je achterop geweest Pepsel !!![]()
![]()
Ja, maar je weet het he... liefde van de man gaat door de maag, dat betekent dat ik al mijn eten aan hem af moet staanquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je telt zeker volledig mee hoor .. na het behalen van je rijbewijs.![]()
![]()
Maar goed dan zijn we er nu uit. En tja BBQ .. in de liefde deel je alles he.![]()
![]()
Njammiequote:Op dinsdag 7 september 2004 11:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja, maar je weet het he... liefde van de man gaat door de maag, dat betekent dat ik al mijn eten aan hem af moet staan![]()
Rausje Kickt op snelheid, in de auto is ze traag, op motor een duiveltjequote:Op dinsdag 7 september 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Raus wel .. hoe beviel dat eigenlijk .. ik kreeg geen klapjes de eerste bocht.![]()
Wil jij dan nog een extra hamburger en biefstukje Mercy?quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Njammie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TNX matequote:Op dinsdag 7 september 2004 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wil jij dan nog een extra hamburger en biefstukje Mercy?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rausje Kickt op snelheid, in de auto is ze traag, op motor een duiveltje![]()
Klopt ook nogquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Rausje Kickt op snelheid, in de auto is ze traag, op motor een duiveltje![]()
Ja geen miss wet meer voor Pepselquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:27 schreef ondeugend het volgende:
@raus
Pak Pepsel maar goed hard aan tijdens de BBQ hoor !
Dat verdient ie
Dat is meer wat voor de oude rotten,quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Jongens, anders maken jullie een nieuw topic aan
"Fok Motorclub: De Beginners" [Deel1]
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
O ja, met het zweepje ?quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tja een vrouw alleen kan ik iets harder aanpakken .. [afbeelding]
Hoewel je hier tegenwoordig 2 bodyguards hebt..
dat zie ik sowieso wel gebeuren...quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Straks moeten we nog in twee groepjes aan gaan rijden.....
Dus de oorspronkelijke "harde kern" moeten plaats maken voor de ''nieuwe' kern'' ........ om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is meer wat voor de oude rotten,
"Fok Motorclub: Hoe het allemaal begon" [Deel1]
![]()
Nou, geef het goede voorbeeld dan !quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Het gaat de laatste steeds meer hier over de beginnende dingen van het motorrijden.... vroeger ging het gewoon meer over het echte rijden.
Maar ja, de club groeit en er komen nieuwe leden bij, dat is niet te vermijden, alleen vind ik dat ''beginnnen'' niet HET onderwerp moet gaan worden, dan kan ik net zo goed naar een rijschool-forum gaan...
Het moet gewoon bijzaak blijven. Voor de meer-ervaren is het zo niet veel aan vind ik....
jezelf upgraden naar MF?quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ja, de club groeit en er komen nieuwe leden bij, dat is niet te vermijden, alleen vind ik dat ''beginnnen'' niet HET onderwerp moet gaan worden, dan kan ik net zo goed naar een rijschool-forum gaan...
Slap hoor, de beginnelingen zijn allemaal bereid om een Fireblade te kopen om de ervaren motorrijders bij te kunnen houden en dan wil je voorstellen om apart te rijdenquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet alleen ik.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Slap hoor, de beginnelingen zijn allemaal bereid om een Fireblade te kopen om de ervaren motorrijders bij te kunnen houden en dan wil je voorstellen om apart te rijden![]()
Je kan er een grapje van maken, maar er zit toch een kern van waarheid in....quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:41 schreef Romius het volgende:
Maak dan maar "Fok Motorclub: Fok's Valentino Rossi's" aan
Tja, diegene die hier regelmatig posten, daar hoor ik ook al niet bij, dat zijn er niet veel. Het geeft toch niet als er eens een beginnersvraag voorbij komt? En de meeste tijd gaat het hier niet eens over motorenquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je kan er een grapje van maken, maar er zit toch een kern van waarheid in....
En anders moet ik idd maar een ander clubje zoeken
Precies wat ik vorige week op MSN zei: nu een vakantie voor volgend jaar plannen kan ik niet, want je weet nooit of ik er nog ben qua Fokken volgend jaar.. en/of er ruzie's komen enz.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
En anders moet ik idd maar een ander clubje zoeken
En als je ervaren bent dan raak je wel eens uitgepraat over alleen maar rijtechniek e.d. het 1 wisselt het andere toch wel lekker af. En een beginner helpen is best leuk.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:47 schreef Romius het volgende:
Tja, diegene die hier regelmatig posten, daar hoor ik ook al niet bij, dat zijn er niet veel. Het geeft toch niet als er eens een beginnersvraag voorbij komt? En de meeste tijd gaat het hier niet eens over motoren![]()
Ga jij ff naar Bejaarde motor fok forumquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Jongens, anders maken jullie een nieuw topic aan
"Fok Motorclub: De Beginners" [Deel1]
Nu lijkt het wel een discussieforum van de lokale rijschool...
No offence, maar vroeger ging het nog weleens over echt rijden, nu is dat ver te zoeken naar mijn mening.......
Wie, ik?quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En als je ervaren bent dan raak je wel eens uitgepraat over alleen maar rijtechniek e.d. het 1 wisselt het andere toch wel lekker af. En een beginner helpen is best leuk.![]()
Wie weet is er weer een waardevol lid bij.![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:52 schreef Romius het volgende:
Wie, ik?![]()
Tja toch weer even dat nieuwe enthousiasme is toch mooi ..quote:En idd, beginnersvragen beantwoorden is best leuk![]()
als je kijkt wanneer ik geregistreerd ben, valt het wel meequote:Op dinsdag 7 september 2004 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Jij bent toch net (vrij) nieuw hier...
![]()
[..]
Tja toch weer even dat nieuwe enthousiasme is toch mooi ..![]()
Ok, ff ervaren praatquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar is nu zowat HET onderwerp vd dag..... en das niet goed.
Maar goed, zal wel aan mij liggen. Ik vind het niet meer zo leuk als in het begin in elk geval.
En wat was uw eerste post in de slowchat.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:58 schreef Romius het volgende:
als je kijkt wanneer ik geregistreerd ben, valt het wel mee![]()
Maar thanksik doe m'n best om het bij te houden
![]()
eens is,quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
Precies, t'is een openbaar forum en verder leer je mekaar steeds beter kennen wat de vaste posters betreft.![]()
En geschiedenis herhaalt zich al zolang de mens bestaat. [afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:01 schreef Romius het volgende:
[..]
Ok, ff ervaren praat, heb jij je moto door de kroonplaat laten zakken zodat je 'm sneller om kan gooien? Ik wil het nog wel doen, 8 mm schijnt een goeie verbetering te zijn bij de SP1, maar heb het gereedschap er niet echt voor
![]()
Zo, dat is ook weer een zinvolle bijdrage![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:01 schreef Romius het volgende:
[..]
Ok, ff ervaren praat, heb jij je moto door de kroonplaat laten zakken zodat je 'm sneller om kan gooien? Ik wil het nog wel doen, 8 mm schijnt een goeie verbetering te zijn bij de SP1, maar heb het gereedschap er niet echt voor
![]()
Zo, dat is ook weer een zinvolle bijdrage![]()
![]()
ehhh...quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat was uw eerste post in de slowchat.![]()
![]()
![]()
Alleen nog een beetje sharpen. (wel met origineel doen direct na het resizen)quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Romius: [afbeelding] --> [afbeelding] (van 104x104 naar 60x60)
Dat is toch de essentie van slowchat?quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het juist best gezellig hier, alles kan en wordt besproken,
en is ook voor iedereen toegankelijk dus als je een onderwerp heb begin er gewoon over..rest volgt wel hoor..
Nog iets: i.v.m. die vakantie weet ik dus ook niet hoe lang ik dit allemaal nog leuk blijf vinden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, zal wel aan mij liggen. Ik vind het niet meer zo leuk als in het begin in elk geval.
Je weet toch wel wat een kroonplaat is?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:10 schreef Romius het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een kroonplaat is?![]()
bedanktquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding] --> [afbeelding]
had em alleen verkleind
Niets, zijn goed en ik kan nog lezen ook,quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is er mis met je ogen Mercy
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:15 schreef Romius het volgende:
bedankt![]()
Hij staat erin![]()
Dat is toch ook leuk? Volgens mij maakt het allemaal niet zo veel uit, zo lang je er lol in hebt. Ik vind het wel leuk om iedereen ook beter te leren kennen. Prima als anderen er vrede mee hebben om alleen te meeten en elkaars naam niet eens (of nog net wel) te weten. Ik vind het persoonlijk wel leuk om de andere motorrijders ook te leren kennen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
Precies, t'is een openbaar forum en verder leer je mekaar steeds beter kennen wat de vaste posters betreft.![]()
[afbeelding]![]()
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Niets, zijn goed en ik kan nog lezen ook,![]()
![]()
er worden allemaal vragen gesteld aan jou en je reageert gewoon niet,
maar je geeft wel aan dat je het niet zo leuk vind hier omdat er teveel beginners zijn,
Dat hangt er blijkbaar vanaf wat je "ding" is.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Enne... iedereen hangt de hele dag hier op Fok, kan toch niet zo heel slecht zijn dan??
Ik zei al, je mag best het goede voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Die beginners zijn wel leuk, maar ik heb gewoon het idee dat er constant over de beginnende dingen worden gesproken zoals examens/bijzondere verrichtingen/en alles wat met beginnen te maken heeft.
Beetje rijschoolachtig-geblaat dus. Maakt ook niet uit als dat bijzaak is, maar moet niet HET onderwerp gaan worden ivm mensen die al verder zijn met rijden....
Maar goed, niemand heeft er moeite mee behalve ik, dus het zal wel aan mij liggen
Het blijft Fok! he .. voornamelijk newbe's.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat zeg ik niet
Die beginners zijn wel leuk, maar ik heb gewoon het idee dat er constant over de beginnende dingen worden gesproken zoals examens/bijzondere verrichtingen/en alles wat met beginnen te maken heeft.
Beetje rijschoolachtig-geblaat dus. Maakt ook niet uit als dat bijzaak is, maar moet niet HET onderwerp gaan worden ivm mensen die al verder zijn met rijden....
Maar goed, niemand heeft er moeite mee behalve ik, dus het zal wel aan mij liggen
Whehehe, ja bij het inparkerenquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit je uitlaat los .. of is er iemand tegenaan gereden.
![]()
Beetje van beiden, ik heb nog niet zo veel verstand van dit vak, dus dat probeer ik dan misschien wel daar een beetje te compenserenquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat hangt er blijkbaar vanaf wat je "ding" is.
"Mensen of alleen vakpraat".![]()
We zouden zelfs met de ervaren rijders nog een keer met de nieuwe Bijzondere verrichtingen gaan stoeien om te kijken of het werkelijk zo lastig is zoals sommige beweren,quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Jullie lezen niet he....quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:24 schreef Patrick281 het volgende:
En een motorclub die niet vernieuwt is met het uitsterven bedreigt op de lange duur.
Ik weet wel zeker dat het lastig met m'n fietsie, als ik in een straatje wil keren zitten m'n klauwen zwaar tegen de tank aan halverwege de stuuruitslagquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
We zouden zelfs met de ervaren rijders nog een keer met de nieuwe Bijzondere verrichtingen gaan stoeien om te kijken of het werkelijk zo lastig is zoals sommige beweren,
Vernieuwen qua leden bedoel ik daarmee.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie lezen niet he....
Ach, laat maar ook maar.
Hoeveel koppel heb jij op je 25 kw?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
NEWBIE!!!!!!!!!!!
Kijk je uit voor je voorvorkkeeringen, balhoofd, balhoofdlagers, ketting en achterschrokdemper....quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:41 schreef Romius het volgende:
edit: maar ben ook wel een newbie op dat gebied, ben met wheelien dit weekend begonnen, stoppies lukken best aardig
daar heb je het al, die SP gaat 2 x zo hard de lucht inquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Genoeg om een ZXR400 er tot de 60km/h uit te trekken
Geen idee, de dynobank meette toen alleen de pk's
Op vol vermogen 54nmVolgens het boekje dan.
ja ik weet het, bij de stoppies kan je er weinig aan doen denk ik, bij de wheely kan je ff gas bijgeven bij het neerkomen idd.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kijk je uit voor je voorvorkkeeringen, balhoofd, balhoofdlagers, ketting en achterschrokdemper....
Dit alles als je hem te hard laat neerkomen
Ja, dat doe ik ook wel, maar wat jij zegt is beter toe te passen bij een rolling stoppie, denk ik zo? Maar evengoed komt ie aardig neer, ach, dan kan er straks een ohlins achterdemper opquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
En bij stoppie gedoseerd blijven remmen ipv als een baksteen laten vallen?
Een motor kan je tijdens een stoppie ook heel zachtjes neerzetten hoor. Gewoon blijven remmen ipv remmen ineens loslaten!
kijk, dit soort discussies zijn leuk
ziet er strak uit ja!quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier een mooi filmpje van stoppies...... kijk maar, die zet hem ook zachtjes neer
http://members.rott.chello.nl/amridder/stoppies.wmv
hehe, nee ik bedoelde rolling als in met hogere snelheid aankomen, stoppie maken en dan met een bepaalde snelheid weer doorrijden ipv echt tot stilstand komen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Een stoppie is toch altijd rolling
Mja, ligt eraan hoe je het bekijkt, vanuit stilstand kan je toch geen stoppie doen
*ook meld*quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:46 schreef Romius het volgende:
daar heb je het al, die SP gaat 2 x zo hard de lucht in![]()
ik zag het jaquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Aha
Ja, das oefenen........ maar wat je daar ziet kan je ook doen met tot stilstand komen hoor.....
ben eigenlijk ook een MF-er, hoewel ik de laatste tijd er niet meer ben te vindenquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Kijk dat is het wat er dwars zat ,het is gewoon niet stoer genoeg,![]()
moeten over PK pakhuizen hebben, KD's, vallen terwijl het niet eigen schuld is, stoppies wheely's dan is het pas stoer en leuk, niet je machine kennen maar gewoon blind gaan als een MF'er![]()
![]()
![]()
had je er zaterdag bij moeten zijn dat ging lekker snelal is dat voor jou een eitje natuurlijk
![]()
Pff..quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Kijk dat is het wat er dwars zat ,het is gewoon niet stoer genoeg,![]()
moeten over PK pakhuizen hebben, KD's, vallen terwijl het niet eigen schuld is, stoppies wheely's dan is het pas stoer en leuk, niet je machine kennen maar gewoon blind gaan als een MF'er![]()
![]()
![]()
had je er zaterdag bij moeten zijn dat ging lekker snelal is dat voor jou een eitje natuurlijk
![]()
*meeleest*quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pff..
Mij met MF vergelijken...... ik denk dat je me niet goed genoeg kent, anders zou je mij niet met de gemiddelde MF-er vergelijken.
Vraag het maar aan de heren hier die een beetje weten hoor ik rijd.
Rijd ik als een mongool? Overal inhalen? Laat ik me gek maken? Rijd ik onbeheersd? Ken ik mn machine niet?
Dat is de gemiddelde MF-er namelijk....
Ik pak de vergelijking met computers er effe bij.
Stel, jij zit op GoT in een topic die jij geopend hebt.... soort van slow-chat topic.
En er komen een stel beginners die het topic ''overnemen'' en alleen maar gaan lopen praten over simpele dingen zoals een internetsite opzoeken in IE, MSN installeren. programma's installen/uninstallen.
vind jij het dan nog leuk?
Tuurlijk is het leuk als er beginners bijzitten die veel vragen hebben..... is ook niks op tegen, maar het moet niet zo worden dat de club veranderd in een soort van rijschool
1. ik praat niet over computers (heb zelf webhosting en werkt uitstekend)quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Stel, jij zit op GoT in een topic die jij geopend hebt.... soort van slow-chat topic.
En er komen een stel beginners die het topic ''overnemen'' en alleen maar gaan lopen praten over simpele dingen zoals een internetsite opzoeken in IE, MSN installeren. programma's installen/uninstallen.
naast rijschool zijn we dus ook webhost helpdesk?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
1. ik praat niet over computers (heb zelf webhosting en werkt uitstekend)
2. wie zat er continue te klooien met mailadressen en webhost e.d.![]()
En niet te vergeten PC problemen,quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:37 schreef Romius het volgende:
[..]
naast rijschool zijn we dus ook webhost helpdesk?
1. Heet jij Mercy?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
1. ik praat niet over computers (heb zelf webhosting en werkt uitstekend)
2. wie zat er continue te klooien met mailadressen en webhost e.d.![]()
En Patrick281, met z'n SATA RAID verhaalquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En niet te vergeten PC problemen,
zie posts van Hollander gisteren
25 Kw'er kan dat niet bijhouden he ..quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Riet zei ook beginnende motorrijders. Computerprietpraat gaat niet over beginnen met rijden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:41 schreef Romius het volgende:
En Patrick281, met z'n SATA RAID verhaalHoe is het afgelopen trouwens daarmee?
Tja, ik zit er idd niet mee, kan ik me ook nog eens nuttig maken met PC probs![]()
Ze gaan ervan uit diegene die zo'n luxe bord koopt, er alles vanaf weetquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Riet zei ook beginnende motorrijders. Computerprietpraat gaat niet over beginnen met rijden.![]()
Het is goed afgelopen, de gedownloade driver had niet de gewenste bestanden.
Maar op de installatie cd-rom stonden ze wel. Moesten alleen nog naar floppy.
Gelukkig heb ik nog een oude Apple staan van 104 Mhz, die kon dat lezen en wegschrijven.![]()
En ik snap nog steeds niet dat een fabrikant als Asus dat niet even aangeeft.
Wel mooie beschrijving in de ultra dikke quickstart guide over IDE schijven..
Ken je het spel Roadrash?quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Computers rulen![]()
Jaah dies cool heb ik ook... elkaar lekker van motor aftrappen,quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ken je het spel Roadrash?![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ken je het spel Roadrash?![]()
Vroegâh ..quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:11 schreef Romius het volgende:
Ze gaan ervan uit diegene die zo'n luxe bord koopt, er alles vanaf weet![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:30 schreef Romius het volgende:
Road Rash is cool ja, jammer dat het alweer verouderd is.
Kicken!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vooral netwerkje tegen elkaar is erg leuk.
was een van de eerste goed werkende software met netwerk functie
Geen Roadrash agressie bij jou?quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:05 schreef hollander172 het volgende:
Moeten we het niet weer eens alleen over motoren hebben?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:39 schreef Romius het volgende:
die merken ook in Road Rash, zoals Corsair en DMG ofzoiets
Roadrash = offtopicquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen Roadrash agressie bij jou?![]()
![]()
Computers was goedgekeurd .. iets over motoren wat nog niet eerder gezegd is ook.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:51 schreef hollander172 het volgende:
Roadrash = offtopic![]()
ja, ze hadden natuurlijk geen echt bestaande motoren in het spel, dus hadden ze van al die vage namenquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Mooie Avatar heb je trouwens.![]()
Er is ook nog zoiets als gameplay.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Roadrash gaat over motor rijden![]()
Maar ik vind het niet zo leuk om zo'n verouderd spel te spelen. Ik denk dat het een geweldig spel was toen het op de markt kwam, maar inmiddels heb je grafisch zo'n mooie spellen, dat ik dit niet echt interessant vind. Jammer eigenlijk.
Oww .. een kenner .. dat voert wat te ver door voor mij.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:01 schreef Romius het volgende:
ja, ze hadden natuurlijk geen echt bestaande motoren in het spel, dus hadden ze van al die vage namen![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:58 schreef Rausdouwer het volgende:
inmiddels heb je grafisch zo'n mooie spellen, dat ik dit niet echt interessant vind. Jammer eigenlijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn originele stickers zitten erop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MotoGP 2 is gaaf en Doom 3 is ook erg cool. Maargoed, we dwalen afquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oww .. een kenner .. dat voert wat te ver door voor mij.
Een spelletje heb ik over het algemeen wel gezien na 2-3 keer.![]()
Alleen Unreal (licht in huis uit , heerlijk!) en GP2 heb ik "grijs gedraaid"
[..]Ja .. zijn de spellen nu veel mooier ..
Ik speelde altijd alleen maar GP2, GP3, Roadrash, Unreal, Doom en Johnny Herbert Grandprix.
Maar ja nu ik verplicht werd mijn AGP kaart te vervangen met het nieuwe moederbord () moet ik ook maar weer eens wat spelletjes gaan spelen om het geld eruit te halen.
Nemen jullie allemaal spelletjes voor mij mee?![]()
![]()
Doom en Gp2 .. de DOS versie.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:25 schreef Romius het volgende:
MotoGP 2 is gaaf en Doom 3 is ook erg cool. Maargoed, we dwalen af![]()
Het maakt niet echt veel uit in principequote:Op dinsdag 7 september 2004 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
OPM hebben zaterdag nog staan "voelen" bij een Bandit in de showroom van Arie Molenaar.![]()
Bij de naked Honda CB600F2 zitten ze trouwens wel onder de blanke lak.
Tenzij je de matzilveren versie neemt.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit er toch aan te denken hem te verkopen, gezeik met ketting altijd
DOS, tjah vroegahquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Doom en Gp2 .. de DOS versie.![]()
![]()
Roadrash was juist grafisch het summum toen het uitwas..
Tja, die mensen met een grote bek zijn ook degene die zeven kleuren stront schijten als ze op een GS500'tje de gashendel denken te draaienquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van, iedereen (vooral in PTA) heeft altijd zo'n grote bek over krachtige motoren maar als er eentje voor een zeer redelijke prijs wordt aangeboden zie je niet meer.
Ik heb maar erkend dat ik een mietje ben en een ZXR400 aangeschafd.
M.i. niet echt bijzondere motor vergeleken met de Bandit 600quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:34 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)i/28261.htm?zoek=zr7!
Ja dat was toen een sensatie hoe dat eruit zag,quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Doom en Gp2 .. de DOS versie.![]()
![]()
Roadrash was juist grafisch het summum toen het uitwas..
Hoe kom je hieraan?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik weet een veel mooiere... deze
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rausje kon niet winnen en daarom was spel niets ?![]()
het is het goede merk, een naked, en dan kunnen we samen een club oprichten in de toekomst.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee geen VX800 Pepijn..... nog andere (serieuze) tips?
Tja.... een chopper for crying out loudquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
het is het goede merk, een naked, en dan kunnen we samen een club oprichten in de toekomst.![]()
Is er al een lijstje met goedgekeurde onderwerpen?quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Computers was goedgekeurd .. iets over motoren wat nog niet eerder gezegd is ook.![]()
![]()
Nou, helemaal niks, en de ZR7 nog minderquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan een Bandit dan
[afbeelding]
Nee hoor dat was niet zoquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat een voorzetje naar Raus omdat ze het veroudert vindt of snap ik het niet.![]()
Mja.......quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nou, helemaal niks, en de ZR7 nog minder
Alleen de prijs en km stand en bj is interessant...
quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:22 schreef ondeugend het volgende:
En de fokstok ook nog even tussendoor verplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |