quote:Op zondag 5 september 2004 21:26 schreef ZX9R het volgende:
Doe dit NOOIT op je ZXR750!!!!!!!
http://www.sportsbikeride(...)o/SBR15_Untitled.mpg
Ook niet op een ZX9R !quote:Op zondag 5 september 2004 21:26 schreef ZX9R het volgende:
Jij bent op M-F aan het snuffelen geweestquote:Op zondag 5 september 2004 21:26 schreef ZX9R het volgende:
Moraalridderquote:Op zondag 5 september 2004 21:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jij bent op M-F aan het snuffelen geweest
Zag 'm daar al
Idioten![]()
Niet met mij achterop tenminstequote:Op zondag 5 september 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom niet?
Tuurlijk niet!quote:Op zondag 5 september 2004 21:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ook niet op een ZX9R !![]()
Ik moet idd zeggen dat de motor zich behoorlijk goed houdt op hoge bochtsnelhedenquote:Op zondag 5 september 2004 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Believe me .. dat komt meer door de soort mensen die erop rijden dan de capaciteiten van de motor.![]()
Watjuuuhhhhhquote:Op zondag 5 september 2004 21:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Ik durf hem zowieso al bijna nooit volledig open te trekken!
En zeker niet met iemand achetrop
Ik bedoel niet dat de M-F users idioten zijn (ja nou, eigenlijk wel, maar dat bedoelde ik weer niet te zeggen. Ik bedoel die lui in dat filmpjequote:Op zondag 5 september 2004 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Moraalridder
Ja, nog steeds!quote:Op zondag 5 september 2004 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Watjuuuhhhhh![]()
![]()
bang voor je eigen motor?
Dat had ik wel begrepen!quote:Op zondag 5 september 2004 21:50 schreef Rietvaerder het volgende:
En ik was sarcastisch
Ik wil ook geen kinderen..........quote:Op zondag 5 september 2004 20:26 schreef Patrick281 het volgende:
Dan hoefde je zeker in ruil voorlopig nog niet aan de kids te beginnen.![]()
Ik weet het, mijn excuses daarvoor...quote:We zijn gisteren nog in de buurt geweest.![]()
![]()
Ga eens naar je nieuwe baasquote:Op maandag 6 september 2004 07:28 schreef Rietvaerder het volgende:
PS: 7 uur opstaan is onmenselijk
quote:Op zondag 5 september 2004 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een schaamrand van een 190mm band afrijden is pas stoer
quote:Op zondag 5 september 2004 21:26 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb maar voor iedereen gehaald, anders word het pas 9:00.quote:Op maandag 6 september 2004 08:53 schreef Rausdouwer het volgende:
Zit iedereen aan de koffie?![]()
Dat gebeurt ook nog, nou ja het was iets erger dan littekens alleen. Man rijdt, man maakt ongeluk, vrouw gewond, man dumpt vrouwquote:Op maandag 6 september 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En daarna je vriendin dumpen omdat je niet van littekens houdt..
(:+)
Hehe, ik heb ook al zin in koffie, misschien zo ook maar even halen. Ik ken dat zo'n chaggie chef, mijn vorige keek altijd op z'n horloge en ging turven hoe vaak en hoe lang je van je bureau was voor koffie, toilet etc.quote:Op maandag 6 september 2004 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb maar voor iedereen gehaald, anders word het pas 9:00.![]()
Je had mijn chef chaggie moeten zien kijken .. is erg ongebruikelijk voor de verkopers om het zelf te doen, maar ik kon echt niet meer wachten.![]()
![]()
Nog gedroomd over je CBR.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 08:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat gebeurt ook nog, nou ja het was iets erger dan littekens alleen. Man rijdt, man maakt ongeluk, vrouw gewond, man dumpt vrouw![]()
Ik moest helemaal niet lachen, voel de pijn zelfs.quote:Hoe dan ook, moest wel lachen om dat filmpjehoewel die vrouw wat minder zal lachen denk ik
![]()
LOL!!!!quote:Op maandag 6 september 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En daarna je vriendin dumpen omdat je niet van littekens houdt..
(![]()
)
Het is wel zo dat je als eerste reactie 'AU' denkt. Tja... erg domme actie ook. Ik zou sowieso niemand mee achterop nemen die niets fatsoenlijks aan wil doen.quote:Op maandag 6 september 2004 09:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Ik moest helemaal niet lachen, voel de pijn zelfs.![]()
Maar ja misschien omdat ik a een keer op mijn neus ben gegaan.
Nou dat denk ik ook, en daar moet ik dus eigenlijk helemaal niet aan denken (liever niet) .quote:Op maandag 6 september 2004 09:08 schreef Drazic het volgende:
Goedemorgen wat een weekend wat een weer en wat was het weer lekker om te rijden! Wat jullie...
Dat filmpje tering ouch geen pak ouch...dat worden wat huidtranplantaties denk....
quote:Op maandag 6 september 2004 09:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Allemaal zwarte (lees: 2pac-wannabee's en wiggers) daarzo, is maar tot oktober en zou 4,02 bruto per uur gaan verdienen.
quote:Edit:
Tering, precies om 9 uur gepost
quote:Op maandag 6 september 2004 09:08 schreef Drazic het volgende:
Goedemorgen wat een weekend wat een weer en wat was het weer lekker om te rijden! Wat jullie...
Ik ben ooit eens gevallen met de skeelers, en dat soort wonden heelt maar matig.quote:Dat filmpje tering ouch geen pak ouch...dat worden wat huidtranplantaties denk....
Ik weet nooit wat jij wat wilt zeggen...... wil je zeggen dat ik die baan gewoon had moeten nemen? Ik verdien nu 5,65..... dan zou ik zakken naar 4,02quote:Op maandag 6 september 2004 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zijn ze allemaal weggelopen bij de MacDonalds..
Je zou je er toch thuismoeten voelen als vaste klant van de Mac.
Nee belangrijkste reden is die 4,02 ..![]()
Van iedereen kan je leren, die gasten vallen enorm mee als je ze kent.
Vraag maar aan Makster..
[..]
Hoe is het mogelijk .. dan was de rondleiding geen half uur.
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 09:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet nooit wat jij wat wilt zeggen...... wil je zeggen dat ik die baan gewoon had moeten nemen? Ik verdien nu 5,65..... dan zou ik zakken naar 4,02![]()
Eigen keuze lijkt me...
En het is maar voor 3 weken. Kan ik daarna weer werk gaan zoeken....... beter is om een ander baantje te vinden die langer duurt.
"Inderdaad/ ja je hebt gelijk.." en vervolgens de rest van de zin die dat nog meer aangeeft.quote:Op maandag 6 september 2004 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar ze werken volgens een standaard lijstje....[/quote[
Dat denk ik ook, maar niet geschoten is altijd mis .. zeker als ze personeelstekort hebben.
[quote]Maar met je '':Y" bedoel je dus dat ik gewoon dat baantje had moeten nemen?
Zie ook..quote:Op maandag 6 september 2004 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar ze werken volgens een standaard lijstje....
Welkom bij de nationale IQ test.quote:Op maandag 6 september 2004 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik volg het totaal niet meer hier![]()
![]()
Ben ik nu gezakt ?quote:Op maandag 6 september 2004 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Welkom bij de nationale IQ test.
Uw examinator.![]()
Kiek maar ûût voordat ze zo'n tatoeage neemt.quote:Op maandag 6 september 2004 10:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
ホンダCBR は支配する
hehehehe cool ....
Nee, u krijgt nog een herkanzing ..quote:Op maandag 6 september 2004 10:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ben ik nu gezakt ? :'( :'(
is wel stoer hoor, maar wel een probleem als ze over 4 maanden weer iets anders zou willenquote:Op maandag 6 september 2004 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kiek maar ûût voordat ze zo'n tatoeage neemt.![]()
![]()
![]()
Ach ze kan nog even doorgroeien .. CBR 900 .. 1100 ..quote:Op maandag 6 september 2004 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
is wel stoer hoor, maar wel een probleem als ze over 4 maanden weer iets anders zou willen![]()
MOET ze weer een cbr nemen,
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |