Geen zin meer... ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nope
Cool dat is niet te ver ..mannen is dit een idee?.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tuurlijk gezellig, waar spreken we af ?![]()
![]()
is in ijsselstein,
quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Geen zin meer... ?
Wel slap dat hij dit soort dingen niet al geprobeerd heeft ..quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
of www.imageshack.us hoef je je niet eens te registreren (wel een limiet)
Die gast deed wel vaag iig... hij belde gisteren wanneer ik beschikbaar was... of ik vandaag kon komenquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm... anders wachten we dat gesprek even af?
iddquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel slap dat hij dit soort dingen niet al geprobeerd heeft ..![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd![]()
![]()
we hebben voor het eerst avondpics
dus ben wel erg benieuwd
Dan moet je naar de CBR meet gaan zaterdag .. kan je er heel veel bekijken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand zegt iets over de Blackbirds
Morgen kappen erop zetten en achterbrug uit elkaar...quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan moet je naar de CBR meet gaan zaterdag .. kan je er heel veel bekijken.![]()
OPM! Fireblade is ook CBR ..![]()
Riet, de Blackbird is een supermooie fiets.![]()
![]()
Nou nog een cardan natuurlijk.![]()
De eerste rode, de blauwe en inderdaad uiteraard de zwarte .. tja de allermooiste .. pfffff ..quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vinden jullie de mooiste kleur.... ?
Blackbird hoort natuurlijk zwart te zijn....![]()
tja...power genoeg, je kunt er behoorlijk sportief mee rijden (bewijs heb ik hier op dvdquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, wat vind jij van de Bird?
De oom van mijn vriendin had / heeft een Bird. Een zilver grijze uit 2001 als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja... cardan, daar is gewoon te weinig keus in...
Als het geld had, zou ik zo een FJR kopen... zonder na te denkenIs gewoon een verschrikkelijk lekkere fiets... maar dat heb ik nou eenmaal niet, dus dan is een Bird een mooi alternatief.. alleen geen cardan, moet ik dan maar mee leren leven
OPM, wat vind jij van de Bird?
Imagoprobleem .. tja komt door hoe Honda hem in de markt gezet heeft.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja...power genoeg, je kunt er behoorlijk sportief mee rijden (bewijs heb ik hier op dvd) maar ik weet het niet...ik zie een blackbird op de een of andere manier toch als 'ouwelullen fiets' waarom weet ik niet, zal wel aan mij liggen
Als je er extreem sportief mee ga rijden rijd je de kuip aan de grond schijnt het.....quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja...power genoeg, je kunt er behoorlijk sportief mee rijden (bewijs heb ik hier op dvd) maar ik weet het niet...ik zie een blackbird op de een of andere manier toch als 'ouwelullen fiets' waarom weet ik niet, zal wel aan mij liggen
de cat vind ik nu nog steeds de beste optie voor jou als volgende motor
Vet voor hemquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:57 schreef Makster het volgende:
[..]
De oom van mijn vriendin had / heeft een Bird. Een zilver grijze uit 2001 als ik me niet vergis.
Weet alleen niet of hij hem nog heeft, door de economische recessie heeft hij zijn zaak slapende gehouden en veel geld verloren. Maar lijkt me sterk als je je bird weg doet. Weet in ieder geval wel dat ie ook nog een paar andere auto's had. Die zijn de deur uit, huis is verkocht maar de bird heeft ie volgens mij nog
Tja, wie gaat er dan met sneeuw rijdenquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Imagoprobleem .. tja komt door hoe Honda hem in de markt gezet heeft.
(en ik denk omdat hij toen ook vrij duur was > 15.000 euro igg toen de duurste Honda dus voor oudere ervaren dikke portomonnee rijders)
Het is een veel volwassenere fiets dan een Thundercat. Je raakt er ook minder snel op uitgekeken.
Handling bij regen en sneeuw kan alleen problematisch zijn door het volume, gewicht, PK's ..![]()
Als je werk hebt dan neem je ook een koekblik dan als vervoer.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, wie gaat er dan met sneeuw rijden
Is het bij Molenaar zeker?quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Tuurlijk gezellig, waar spreken we af ?![]()
![]()
is in ijsselstein,
Wat is dat nu weer voor een domme vraag...quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je werk hebt dan neem je ook een koekblik dan als vervoer.![]()
En de Beemer nu.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Die 165pk's zeggen niets over het karakter.. kan er wel heel saai uitkomen zoals Pep had met zijn GSX600F......... linair
en de voorstukjes zagen er zo veel belovend uit...?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:03 schreef hollander172 het volgende:
Voor iedereen die The Village nog wil gaan zien, niet doen. Gewoon niet doen. Zaten aan het begin met 20 man in de zaal en gingen na afloop met nog maar 10 mensen naar buiten en dat was niet voor niks.![]()
Sneeuw en Blackbird?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is dat nu weer voor een domme vraag...
wat mij betreft welquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
Cool dat is niet te ver ..mannen is dit een idee?.
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat mij betreft wel![]()
Cool .. dan ik ook .. tenzij we zondag met zijn alleen gaan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat mij betreft wel![]()
Dat vonden wij dus ook dus toch gegaan....quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en de voorstukjes zagen er zo veel belovend uit...?
Verder had ik niets gelezen, maar viel hier mijn oog op.quote:"Hij nodigt je echt uit om te hard op te trekken, de eerste dag had ik al bijna een bekeuring omdat ik hem even terugtrapte in z'n drie en gas gaf om Rick er met z'n Bimota YB 11 even uit te rijden, hij vloog naar de 200 km/uur, maar bij een viaduct zagen we (te laat) de politiecontrole! Al met al accelereert hij voortreffelijk, en met name in de hogere versnellingen lukt het om vlotter dan Rick te zijn". Ik bedoel maar, zelfs een Bimota YB11 is geen partij voor deze Blackbird.
Saaiquote:Perfecte lesmotor
Het klinkt misschien raar maar als ik een motorrijschool zou beginnen en niet op een duizendje meer of minder zou hoeven te kijken zou ik allemaal Blackbirds als lesmotor aanschaffen. Al was het alleen maar om het vooroordeel van het zware onhandelbare pk-monster uit de wereld te helpen. Een motor als deze is zo makkelijk te rijden dat het gewoon genant is. Een voorbeeldige hydraulische koppeling, een perfect schakelende bak en de goede zit dragen hier zeker toe bij.
Het kicken ervan is dat je dus spelenderwijs sneller gaat dan de rest.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Saai![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het kicken ervan is dat je dus spelenderwijs sneller gaat dan de rest.
Dus vooral veel in groepen rijden.
En je kan er altijd nog een special van maken met hete nokkenas als je een woeste toerenopbouw wilt.![]()
Ja stoer isie he ??quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:Geen VFR mee maar de Soes ..
Dit is wel de kleine uitvoering van de foto's ( Picserver wil geen grote foto's accepteren)quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy die groepsfoto kunnen we nog een stuk mooier maken in photshop.
Zal ik misschien vanavond even doen.Vanavond auto kijken enz..
Tjonge .. is ook een hele afstand he voor jou.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:43 schreef hollander172 het volgende:
Maarre, hoe, wat en waarom morgen?
Ik wil best wel even langskomen als ik dit weet, of moet dat in het meettopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |