nee dat klopt als een bus de text in subquote:Op maandag 6 september 2004 01:29 schreef BlueEyed het volgende:
Jammer dat het helaas vaak zo is dat degene die gedronken heeft ofwel fout zit er goed vanaf komt, terwijl de onschuldige tegenpartij vaak voor het leven getekend is.
Het zou sowieso goed zijn als alcoholmisbruik in het verkeerd veel zwaarder aangepakt zou worden, al was het maar van de preventieve werking die er vanuit zou aan. (bv. twee keer eveel alcohol rijbewijs 10 jaar kwijt, ongeacht het promilage)
heb trouwens eens ergens gehoord dat de reden dat beschonken bestuurders er vaker redelijk ongeschonden vanaf komen mede te maken kan hebben met het feit dat alcohol je spieren verslapt en je reactievermogen vertraagt, waardoor je lichaam niet op spanning staat tijdens de klap (schrap zetten voor de impact), maar heb eik geen idee of dit een feit is of een broodje aap verhaal
In de ambulance-sector gaan we met 55 met pensioenquote:Op maandag 6 september 2004 01:30 schreef Krush het volgende:
Ah joh, je hoeft maar tot je 65e
Hij heeft flink wat overtredingen begaan :quote:Op maandag 6 september 2004 01:34 schreef nikky het volgende:
Krijgt de persoon nu ook wat anders dan alleen een boete wegens het rijden onder invloed?
Zijn over het algemeen waaghalzen, dus vaak is het ook nog eens hun eigen schuld. En daarbij kunnen ze moeilijk door andere voertuigen worden aangereden...quote:Op maandag 6 september 2004 02:11 schreef krakkemieke het volgende:
Off topic, maar afgezien van de dronken personen, wordt 75 % van de motorrijders overhoop gereden door automobilisten. Ik moest het effe kwijt......
Nog niet eens alleen de situatie voor dat kindje zelf maar ook voor de ouders. Schandalig is het dat zulke mensen rondrijden.quote:Op maandag 6 september 2004 00:54 schreef Farao het volgende:
En die klootzak heeft natuurlijk weer niks terwijl dat kind de rest van z'n leven getekend is en nu in kritieke toestand in 'n brandwondencentrum ligt.
Zo iemand moeten ze gewoon voor heel lange tijd de gevangenis in doen en nooit meer een rijbewijs geven.!
Onzin, ik ben zelfs tijdens m'n rijlessen bijna voor m'n flikker gereden gewoon omdat veel automobilisten niet goed genoeg opletten.quote:Op maandag 6 september 2004 02:13 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Zijn over het algemeen waaghalzen, dus vaak is het ook nog eens hun eigen schuld. En daarbij kunnen ze moeilijk door andere voertuigen worden aangereden...
ja maar dat lukt meestal niet omdat je auto. (fout) reageerd...quote:Op maandag 6 september 2004 02:07 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Dus als je gaat crashen moet je zo relaxed als maar kan blijven zitten?
Ok, daar heb je dan wel gelijk in, maar als je motor gaat rijden dan moet je rekening houden met het feit dat ongelukken altijd erg slecht uitpakken. Een motor is hardstikke onveilig.quote:Op maandag 6 september 2004 02:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk dat meneer giraffe geen motor rijdt.....
De motorrijders die waaghalzen zijn, komen er over het algemeen weer goed vanaf. En die mensen maken dat de rustige rijders een slecht imago krijgen.
Mijn zus reed meer dan 10.000 km per jaar, woon-werk verkeer en vakantie. Ze belde haar baas op als ze te laat was, ze ging niet haasten. Toch is ze verongelukt. Ik ken ook andere motorrijders, geen hardrijders, die over het hoofd gezien werden door automobilisten.
PS. Die 75 % kregen een ongeluk buiten hun schuld.....
Hier ben ik het niet helemaal mee eens..... (ik rij trouwens zelf geen motor)quote:Op maandag 6 september 2004 02:13 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Zijn over het algemeen waaghalzen, dus vaak is het ook nog eens hun eigen schuld.
En dit is inderdaad wat wij in de praktijk meemaken, het meerdeel van de aanrijdingen tussen 'n auto en een motor gebeurd simpel weg omdat de automobilist de motor niet zag en/of niet goed oplette.quote:Op maandag 6 september 2004 02:21 schreef Nutcaze het volgende:
Onzin, ik ben zelfs tijdens m'n rijlessen bijna voor m'n flikker gereden gewoon omdat veel automobilisten niet goed genoeg opletten.
Ja, maar dat is het probleem van het verkeer. Als je motorrijd, ook al is het niet je eigen schuld, dan had je kunnen weten dat er een erg ongeval zou kunnen gebeuren.quote:Op maandag 6 september 2004 02:29 schreef krakkemieke het volgende:
Nee Giraffe, auto's zijn onveilig voor motoren. Omdat automobilisten niet opletten!
daar moet ik me helaas bij aansluitenquote:Op maandag 6 september 2004 02:29 schreef krakkemieke het volgende:
Nee Giraffe, auto's zijn onveilig voor motoren. Omdat automobilisten niet opletten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |