abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 september 2004 @ 00:54:22 #1
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_21777435
Bah Bah BAH! wat een associale egoistische klootzakken lopen er toch nog rond.

Heb dit weekend een 24-uurs dienst gedraaid hier vlak over de grens in Belgie.

Een jochie van 6 en z'n ma fietsten samen richting grootouders, toen er door het rood een motorrijder aangevlogen kwam en recht op 't kind en ma af scheurde.

De motorrijder heeft toen 't stuur van z'n motor omgegooid waarbij ie ten val kwam en de motor door schoof en het 6 jarige jochie onderuit sloeg waarbij de motor bovenop 'm terecht kwam.

Resultaat is dat de motorrijder bijna niks heeft op wat schrammetjes na en dat wij dat kindje met 3e graadsbrandwonden over 55 % van z'n lichaam en 'n polsfractuur hebben moeten afvoeren.

Later hoor je dan van de politie dat die motorrijder meer als 't dubbele van het toegestaande promilage had.

En die klootzak heeft natuurlijk weer niks terwijl dat kind de rest van z'n leven getekend is en nu in kritieke toestand in 'n brandwondencentrum ligt.

Zo iemand moeten ze gewoon voor heel lange tijd de gevangenis in doen en nooit meer een rijbewijs geven.!

zo, moest even wat frustratie's van me afschuiven
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_21777569
Klotesituatie, kun je weinig meer over zeggen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_21777607
Motor, auto, heel lang opbergen die klootzakken!
De bezopen bestuurder heeft niks of weinig en ze rijden wel mensen dood of invalide!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_21777642
bij dit stuk De motorrijder heeft toen 't stuur van z'n motor omgegooid waarbij ie ten val kwam hoopte ik dat die motorijder minstens 45 botten had gebroken.

ik zou dat werk niet kunnen doen ik had die motorijder echt voor zijn bek geslagen en niet zachtjes ook.
echt lullig voor dat jochie meer valt er niet over te zeggen.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_21777910
Jammer dat het helaas vaak zo is dat degene die gedronken heeft ofwel fout zit er goed vanaf komt, terwijl de onschuldige tegenpartij vaak voor het leven getekend is.

Het zou sowieso goed zijn als alcoholmisbruik in het verkeerd veel zwaarder aangepakt zou worden, al was het maar van de preventieve werking die er vanuit zou aan. (bv. twee keer eveel alcohol rijbewijs 10 jaar kwijt, ongeacht het promilage)

heb trouwens eens ergens gehoord dat de reden dat beschonken bestuurders er vaker redelijk ongeschonden vanaf komen mede te maken kan hebben met het feit dat alcohol je spieren verslapt en je reactievermogen vertraagt, waardoor je lichaam niet op spanning staat tijdens de klap (schrap zetten voor de impact), maar heb eik geen idee of dit een feit is of een broodje aap verhaal
Live it!
  maandag 6 september 2004 @ 01:30:19 #6
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_21777918
Ah joh, je hoeft maar tot je 65e
Dat trek je makkelijk
  Milf maandag 6 september 2004 @ 01:34:55 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21777989
Zulke eikels zullen helaas wel altijd blijven.
Krijgt de persoon nu ook wat anders dan alleen een boete wegens het rijden onder invloed?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_21778354
tja dat is heel erg en helaas is het vrijwel altijd zo dat degene die het ongeluk onder de invloed van drank veroorzaakt er zonder iets vanaf komt in tegenstelling tot de slachtoffers...

de politie hoef je je niet toe te wenden want die vinden flitsen (dat eerder ongelukken veroorzaakt dan ze voorkomt) veel belangrijker omdat ze daar verreweg het meeste aan verdienen...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_21778366
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:29 schreef BlueEyed het volgende:
Jammer dat het helaas vaak zo is dat degene die gedronken heeft ofwel fout zit er goed vanaf komt, terwijl de onschuldige tegenpartij vaak voor het leven getekend is.

Het zou sowieso goed zijn als alcoholmisbruik in het verkeerd veel zwaarder aangepakt zou worden, al was het maar van de preventieve werking die er vanuit zou aan. (bv. twee keer eveel alcohol rijbewijs 10 jaar kwijt, ongeacht het promilage)

heb trouwens eens ergens gehoord dat de reden dat beschonken bestuurders er vaker redelijk ongeschonden vanaf komen mede te maken kan hebben met het feit dat alcohol je spieren verslapt en je reactievermogen vertraagt, waardoor je lichaam niet op spanning staat tijdens de klap (schrap zetten voor de impact), maar heb eik geen idee of dit een feit is of een broodje aap verhaal
nee dat klopt als een bus de text in sub
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_21778394
Kan me voorstellen dat je kwaad bent op zo'n gast, helemaal als er kleine kinderen bij betrokken raken.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 6 september 2004 @ 02:07:10 #11
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21778406
Dus als je gaat crashen moet je zo relaxed als maar kan blijven zitten?
pi_21778413
Wordt er tegenwoordig ook niet rekening gehouden met doodslag? Omdat ze bewust met drank achter het stuur gaan?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 6 september 2004 @ 02:08:37 #13
48645 Farao
pi_21778425
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:30 schreef Krush het volgende:
Ah joh, je hoeft maar tot je 65e
In de ambulance-sector gaan we met 55 met pensioen
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:34 schreef nikky het volgende:
Krijgt de persoon nu ook wat anders dan alleen een boete wegens het rijden onder invloed?
Hij heeft flink wat overtredingen begaan :

- Rijden onder invloed.
- Overtreden max. snelheid.
- Het negeren van een rood verkeerslicht.
- Zich zodanig gedragen dat men gevaar opleverd of kan opleveren voor de overige weggebruikers (art. 5).
- Het veroorzaken van zwaar lichamelijk letsel.

Dus ik hoop dat ze 'm aan de hand van die lijst heel hard zullen aanpakken en dat die gast de komende zoveel jaren achter slot en grendel zit.
pi_21778451
Off topic, maar afgezien van de dronken personen, wordt 75 % van de motorrijders overhoop gereden door automobilisten. Ik moest het effe kwijt......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 6 september 2004 @ 02:13:15 #15
83417 MeneerGiraffe
pi_21778463
quote:
Op maandag 6 september 2004 02:11 schreef krakkemieke het volgende:
Off topic, maar afgezien van de dronken personen, wordt 75 % van de motorrijders overhoop gereden door automobilisten. Ik moest het effe kwijt......
Zijn over het algemeen waaghalzen, dus vaak is het ook nog eens hun eigen schuld. En daarbij kunnen ze moeilijk door andere voertuigen worden aangereden...
  maandag 6 september 2004 @ 02:14:23 #16
82999 TvB
wijsheid in pacht
pi_21778476
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:54 schreef Farao het volgende:

En die klootzak heeft natuurlijk weer niks terwijl dat kind de rest van z'n leven getekend is en nu in kritieke toestand in 'n brandwondencentrum ligt.

Zo iemand moeten ze gewoon voor heel lange tijd de gevangenis in doen en nooit meer een rijbewijs geven.!
Nog niet eens alleen de situatie voor dat kindje zelf maar ook voor de ouders. Schandalig is het dat zulke mensen rondrijden.
Ik ben het helemaal met je eens, nooit meer een rijbewijs, een flinke gevangenisstraf en niet te vergeten een flinke boete om ten eerste de medische kosten te betalen en ten tweede een schadevergoeding aan de familie van dat kind. Niet dat ik voor een claimcultuur ben maar hier vind ik het wel van toepassing. Bewust iemands leven de vernieling in rijden.
pi_21778516
Ik denk dat meneer giraffe geen motor rijdt.....
De motorrijders die waaghalzen zijn, komen er over het algemeen weer goed vanaf. En die mensen maken dat de rustige rijders een slecht imago krijgen.
Mijn zus reed meer dan 10.000 km per jaar, woon-werk verkeer en vakantie. Ze belde haar baas op als ze te laat was, ze ging niet haasten. Toch is ze verongelukt. Ik ken ook andere motorrijders, geen hardrijders, die over het hoofd gezien werden door automobilisten.
PS. Die 75 % kregen een ongeluk buiten hun schuld.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 6 september 2004 @ 02:21:33 #18
12349 Nutcaze
Nobody fucks with the Jesus
pi_21778553
quote:
Op maandag 6 september 2004 02:13 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Zijn over het algemeen waaghalzen, dus vaak is het ook nog eens hun eigen schuld. En daarbij kunnen ze moeilijk door andere voertuigen worden aangereden...
Onzin, ik ben zelfs tijdens m'n rijlessen bijna voor m'n flikker gereden gewoon omdat veel automobilisten niet goed genoeg opletten.
You want a toe? I can get you a toe, believe me. There are ways, Dude. You don't wanna know about it, believe me.
pi_21778564
quote:
Op maandag 6 september 2004 02:07 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Dus als je gaat crashen moet je zo relaxed als maar kan blijven zitten?
ja maar dat lukt meestal niet omdat je auto. (fout) reageerd...

en nu ga ik pitten
  maandag 6 september 2004 @ 02:24:37 #20
83417 MeneerGiraffe
pi_21778585
quote:
Op maandag 6 september 2004 02:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk dat meneer giraffe geen motor rijdt.....
De motorrijders die waaghalzen zijn, komen er over het algemeen weer goed vanaf. En die mensen maken dat de rustige rijders een slecht imago krijgen.
Mijn zus reed meer dan 10.000 km per jaar, woon-werk verkeer en vakantie. Ze belde haar baas op als ze te laat was, ze ging niet haasten. Toch is ze verongelukt. Ik ken ook andere motorrijders, geen hardrijders, die over het hoofd gezien werden door automobilisten.
PS. Die 75 % kregen een ongeluk buiten hun schuld.....
Ok, daar heb je dan wel gelijk in, maar als je motor gaat rijden dan moet je rekening houden met het feit dat ongelukken altijd erg slecht uitpakken. Een motor is hardstikke onveilig.
  maandag 6 september 2004 @ 02:25:40 #21
48645 Farao
pi_21778592
quote:
Op maandag 6 september 2004 02:13 schreef MeneerGiraffe het volgende:

Zijn over het algemeen waaghalzen, dus vaak is het ook nog eens hun eigen schuld.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens..... (ik rij trouwens zelf geen motor)
quote:
Op maandag 6 september 2004 02:21 schreef Nutcaze het volgende:

Onzin, ik ben zelfs tijdens m'n rijlessen bijna voor m'n flikker gereden gewoon omdat veel automobilisten niet goed genoeg opletten.
En dit is inderdaad wat wij in de praktijk meemaken, het meerdeel van de aanrijdingen tussen 'n auto en een motor gebeurd simpel weg omdat de automobilist de motor niet zag en/of niet goed oplette.
pi_21778604
Sorry Farao, ik ben iets gevoelig wat motorrijders betreft. Het had ook een automobilist kunnen zijn he. Wat het ook is, ik stap nooit achterop bij iemand die gedronken heeft.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_21778621
Nee Giraffe, auto's zijn onveilig voor motoren. Omdat automobilisten niet opletten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 6 september 2004 @ 02:32:30 #24
83417 MeneerGiraffe
pi_21778650
quote:
Op maandag 6 september 2004 02:29 schreef krakkemieke het volgende:
Nee Giraffe, auto's zijn onveilig voor motoren. Omdat automobilisten niet opletten!
Ja, maar dat is het probleem van het verkeer. Als je motorrijd, ook al is het niet je eigen schuld, dan had je kunnen weten dat er een erg ongeval zou kunnen gebeuren.
pi_21778654
quote:
Op maandag 6 september 2004 02:29 schreef krakkemieke het volgende:
daar moet ik me helaas bij aansluiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')