Ja inderdaad dat viel mij ook opquote:Op zondag 5 september 2004 20:54 schreef Karina het volgende:
Die ogen van Klaar!
Daar zit toch weinig vlees aan.quote:Op zondag 5 september 2004 20:55 schreef cptmarco het volgende:
Niet Sara er uit....
Aha. Dan snap ik het weer. Bedankt voor de uitlegquote:het was eerst een groep van 18! Ze moesten allemaal in die kooi klimmen na een eind te hebben gezwommen! de laatste viel af dat was een nederlandse en daardoor waren de nederlanders al met 8! nu de belgen zijn nog met 9 dus mopet er 1 afvallen
Kelly dacht ik. Maar het was vroeger geen vent.quote:Op zondag 5 september 2004 20:57 schreef Nouk het volgende:
Hoe heet die blonde vrouw van de belgen nou?
Goede manier om de huilies euit te schiften.quote:Op zondag 5 september 2004 20:57 schreef Maerycke het volgende:
Na 48 uur moeilijk slapen al volkomen instorten en opgeven.. tiswat..
dat waren fikse vissen ja.. whehe..quote:Op zondag 5 september 2004 20:56 schreef cptmarco het volgende:
De eerste "vissen" zijn gevangen
Static is gewoon online.quote:Op zondag 5 september 2004 20:58 schreef Nouk het volgende:
Schatje, wil je dat andere ER topic deel 3 ff opslot gooie?
Waarheid als een koequote:Op zondag 5 september 2004 20:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Goede manier om de huilies euit te schiften.
euh maar wel 48 uur in zo'n kutkooiquote:Op zondag 5 september 2004 20:58 schreef Modus het volgende:
Het programma is nog geen uur bezig en er zit al iemand doodziek tussen?.
Oh sorry ik had ineens in m'n hoofd dat jij bij Sho hoordequote:Op zondag 5 september 2004 21:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Static is gewoon online.
We mogen namelijk enkel in eigen fora modden.
ik ook, vind echt de meeste nederlanders stomquote:Op zondag 5 september 2004 20:59 schreef Noca het volgende:
Hee hoe kan dat? Ik vind de belgen leuker dan de nederlanders...
Klaar is echt Nolleke!quote:Op zondag 5 september 2004 21:00 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
klaar is een trut
Lifestyle.quote:Op zondag 5 september 2004 21:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh sorry ik had ineens in m'n hoofd dat jij bij Sho hoorde
Ik zou me ook helemaal kapot irriteren.quote:Op zondag 5 september 2004 21:01 schreef Maerycke het volgende:
Klaar irriteert zich uitbundig aan de truttige overlegcultuur bij de Nederlanders (ik ook trouwens.. wat een gemuts... )
Ja dat dacht ik dus net ookquote:Op zondag 5 september 2004 21:04 schreef cptmarco het volgende:
Ik ga de jungle in en ik draag mijn mooie lange oorbellen....
tja, dat is een echte toerist..quote:Op zondag 5 september 2004 21:04 schreef cptmarco het volgende:
Ja lekker makkelijk.quote:Op zondag 5 september 2004 21:04 schreef cptmarco het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2004 21:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Static is gewoon online.
We mogen namelijk enkel in eigen fora modden.
quote:Op zondag 5 september 2004 21:04 schreef cptmarco het volgende:
lijkt me erg leuk om als plunderaar op het eiland te mogen zitten..quote:Op zondag 5 september 2004 21:05 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat ze ook gewoon voedsel mogen jatten.
Dat dacht ik ook...quote:Op zondag 5 september 2004 21:04 schreef cptmarco het volgende:
Dat stond toch ook al op de site?quote:Op zondag 5 september 2004 21:05 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat ze ook gewoon voedsel mogen jatten.
Muskieten en muggen gedoe aan je lijfquote:Op zondag 5 september 2004 21:07 schreef Ymke het volgende:
Dit is wel leuk , maar mijn god je zou daar maar zitten
Die rechter dus.quote:Op zondag 5 september 2004 21:10 schreef elcastel het volgende:.
quote:Op zondag 5 september 2004 21:10 schreef tong80 het volgende:
De ochtend vergadering. Zit je in de rmboe ga je werknemertje spelenn.
Klaar is helemaal goedquote:Op zondag 5 september 2004 21:11 schreef Murray het volgende:
Toch zegt die Klaar wel zinnige dingen....
Patrick ook wel, maar toch mag ik hem nietquote:Op zondag 5 september 2004 21:11 schreef Murray het volgende:
Toch zegt die Klaar wel zinnige dingen....
marjoleinquote:Op zondag 5 september 2004 21:12 schreef tong80 het volgende:
Marjolein heeft ook al genoeg van het vergaderen.
geen aangename jongen tot nu toequote:Op zondag 5 september 2004 21:13 schreef Bruce117 het volgende:
Patrick ook wel, maar toch mag ik hem niet
Ja, maar dat is niet erg. Het levert namelijk irritatie's en ruzie's op.quote:Op zondag 5 september 2004 21:14 schreef elcastel het volgende:
Patrick is vooral snel in het afzeiken van een ander geloof ik.
Klopt. Blijft een klootzak however.quote:Op zondag 5 september 2004 21:15 schreef schatje het volgende:
Ja, maar dat is niet erg. Het levert namelijk irritatie's en ruzie's op.
quote:Op zondag 5 september 2004 21:16 schreef rubbereend het volgende:
nou dat wordt klaar, henk of patrick lozen
Ik ook echt niet...quote:Op zondag 5 september 2004 21:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zou echt niet tussen die beesten kunnen zitten
Heerliojk om te zien toch ?quote:Op zondag 5 september 2004 21:19 schreef RedRoses het volgende:
Gatver hij zit ook over iedereen te roddelen..
Ratten zijn nog niet zo erg.. maar die slangen en die spinnenquote:Op zondag 5 september 2004 21:19 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik ook echt niet...
Ik denk dat er daar ook elke keer een weg gaat.. Net zoals op dat spookeiland vorig jaarquote:Op zondag 5 september 2004 21:19 schreef cptmarco het volgende:
eindigen we dan met 15 man in dat mangrovebos??
Dat kon hem nog wel eens redden...quote:Op zondag 5 september 2004 21:21 schreef Karina het volgende:
Henk heeft iig wel zelfkennis.
Het vervelende is dat ze er zo weer uit zweeft.quote:Op zondag 5 september 2004 21:22 schreef Mvnl het volgende:
Klaar graaft haar eigen kuil (of zoiets)..
Dat vind ik nou ookquote:Op zondag 5 september 2004 21:23 schreef Mvnl het volgende:
Mensen: je gaat niet naar een onbewoond eiland voor waar je aan gewend bent!!!!
Gooi die stomme kantoorstructuur ns ff snel overboord ja (en Patrick d'rbij)
dat wordt dolletjes..quote:Op zondag 5 september 2004 21:24 schreef rubbereend het volgende:
ojee, nog meer vrouwen in de mangrove
agree. Maar ze is nog niet weg.quote:Op zondag 5 september 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
Kutzooi de enige die niet met de massa mee liep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |