Henk: vind zichzelf zeer geschikt voor het leven op dat eiland.quote:Op zondag 5 september 2004 20:13 schreef cptmarco het volgende:
die oude met die grijze baard heeft nog maar 1 zin gesproken en ik heb nu al een hekel aan hem....
Prachtig ja.quote:Op zondag 5 september 2004 20:17 schreef Vamos het volgende:
hehe, ze wisten niet wat ze moesten doen.... kleren uit? of toch niet
Bij mij ook traag ja...quote:Op zondag 5 september 2004 20:17 schreef MissX het volgende:
ligt het aan mij of is fok traag?
is al standaard bij GTST en films op bijv. Veronica. Wel prima, anders had ik nu nog geen koud bier.quote:Op zondag 5 september 2004 20:17 schreef MissX het volgende:
ligt het aan mij of is fok traag?
en gaan we hier amerikaanse praktijken krijgen qua reclame
Ja, officieel mag dat niet.quote:Op zondag 5 september 2004 20:18 schreef Murray het volgende:
Zat er tussen het voorgaande programma en ER ook al reclame dan?
Anders zijn ze wel héééél erg snel.
Er was wel eentje bij wel meteen rageerde en doorhad wat er ging gebeuren...quote:Op zondag 5 september 2004 20:17 schreef Vamos het volgende:
hehe, ze wisten niet wat ze moesten doen.... kleren uit? of toch niet
Jammer dat de wat oudere deelnemers er wellicht direkt uit worden gegooid zo... die ouwe kan zeker niet zo goed zwemmen...
quote:Op zondag 5 september 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
jahoores, als je dat al niet kan
Ach ja je moet blijven dromen he...quote:Op zondag 5 september 2004 20:23 schreef MissX het volgende:
zichzelf voorgesteld als leider![]()
![]()
![]()
Tja dat is dus het probleem je zal in elkaars lucht moeten zittenquote:Op zondag 5 september 2004 20:25 schreef Karina het volgende:
Als je nou naar de wc moet? Is het eerste waar ik aan moet denken.
Van mij mag hij blijven: altijd leuk zo iemand om je aan te ergeren...quote:Op zondag 5 september 2004 20:26 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, henk mag wel weg nu..
ow please let it be.....quote:Op zondag 5 september 2004 20:26 schreef Maerycke het volgende:
Zag ik nou een 2e Nolleke?"Ik heb overal een eigen mening over"... Heerlijk! (Klara?)
jep, dat lukt nu al.quote:Op zondag 5 september 2004 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven: altijd leuk zo iemand om je aan te ergeren...
Ik heb nog helemaal geen lekkere wijven gezien.quote:Op zondag 5 september 2004 20:26 schreef Nouk het volgende:
Ik zag al een leuke jongen! Die Jeroen!.
bij belgie welquote:Op zondag 5 september 2004 20:28 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen lekkere wijven gezien.
Gamma!!quote:Op zondag 5 september 2004 20:29 schreef Svensational het volgende:
Sara is wel lekker
Ja nu nog wel jaquote:Op zondag 5 september 2004 20:30 schreef Mvnl het volgende:
Ze hebben het nu nog zó gezellig in die kooi
En hoeven nog niet te poepen.quote:Op zondag 5 september 2004 20:31 schreef Maerycke het volgende:
Nog steeds feest in de kooi... (maar ze hebben nog geen honger hè?)
Dat moet vast wel een keer gebeuren voordat er 1 uit die kooi gaatquote:Op zondag 5 september 2004 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En hoeven nog niet te poepen.
wat de neuk betekent dat.... op rustquote:Op zondag 5 september 2004 20:33 schreef Svensational het volgende:
Henk: "Zakenman op rust"![]()
Ergeren?quote:Op zondag 5 september 2004 20:33 schreef MissX het volgende:
die Henk wordt mijn nolleke van dit jaar
heerlijk om je aan te ergeren
mja dat was wel lelijk zegquote:Op zondag 5 september 2004 20:36 schreef Mvnl het volgende:
Hé, hadden ze die Big Brother-like infraroodcams vorig jaar ook al?
die hadden ook vast Beerenburgquote:Op zondag 5 september 2004 20:36 schreef Nouk het volgende:
Ze lijken wel dronken, die belgen.
"dit is beter voor de groepssfeer" zei een van die Belgen net nog...quote:Op zondag 5 september 2004 20:37 schreef rubbereend het volgende:
wel meesterlijk als er ergenissen komen bij de belgen gaat dat natuurlijk 2 keer zo hard werken daar bij elkaar in de kooi
die verzwakking merken ze alleen nu nog niet, maar over een tijdje pas.quote:Op zondag 5 september 2004 20:38 schreef Vamos het volgende:
Die belgen moeten gewoon direkt lootjes trekken. Nu verzwakken ze zichzelf alleen maar...
Leuk zou natuurlijk wel zijn als ze na afloop het NL kamp mogen hebben en de NLers opnieuw moeten beginnen (zou wel eerlijk zijn)
tussen de spijlen door toch?quote:Op zondag 5 september 2004 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het al gevraagd, maar ik heb niet alles gelezen: hoe doen ze dat nou met toiletbezoek in die kooi? Als je moet poepen bijv....![]()
Ik denk een geval van pech ... of de lege drinkflessen ofzo.quote:Op zondag 5 september 2004 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het al gevraagd, maar ik heb niet alles gelezen: hoe doen ze dat nou met toiletbezoek in die kooi? Als je moet poepen bijv....![]()
Ik ook, maar hopen ......quote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef -Mk- het volgende:
Ik denk dat Sarah opgeeft
je zweet in die tropische zon meer dan je drinkt als je in de zon zit (ervaringsdeskundige), dus dat plassen zal niet gaan idd. poepen zal ook moeilijk zijn met weinig vocht.quote:Op zondag 5 september 2004 20:40 schreef MissX het volgende:
ik zou denk ik echt niet naar de wc kunnen in zo een kooi, poepen iig niet.
En plassen, denk dat je zoveel vocht eruit zweet dat je niet eens meer hoeft. Aangezien ze niet echt veel vocht binnen krijgen.
Klaar is een soort Nolleke.quote:Op zondag 5 september 2004 20:39 schreef Wup het volgende:
wie is nou de Nolleke?
Heeft iedereen. Is de laatste tijd bij mij sowieso heel vaakquote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef cptmarco het volgende:
Fok! reageert traag bij mij (pagina;s laden langzaam), hebben anderen dat ook of ben ik de enige...?
Poepen als iedereen je kan zien zitten lijkt mij ook niet erg prettig neequote:Op zondag 5 september 2004 20:40 schreef MissX het volgende:
En plassen, denk dat je zoveel vocht eruit zweet dat je niet eens meer hoeft. Aangezien ze niet echt veel vocht binnen krijgen.
Ik ook niet. Op het eiland ook niet trouwens...quote:Op zondag 5 september 2004 20:40 schreef MissX het volgende:
Ze is niet lelijk om naar te kijkenquote:Op zondag 5 september 2004 20:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik ook, maar hopen .......
quote:Op zondag 5 september 2004 20:42 schreef trepper het volgende:
Die Frank doet met denken aan Stijn Vreven met z'n indianengedoe
nog wel, maar kokosnoten zijn na 7 dagen ook niet lekker meer. en beerenburg op een lege maagquote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef rubbereend het volgende:
vooralsnog hebben die Nederlanders trouwens een eiland met genoeg eten
Ja die doet het weer erg goed.quote:Op zondag 5 september 2004 20:47 schreef MissX het volgende:
Ernst is zooooo cool, ieder jaar weer.
wachten tot dat 1 van hun opgeeft want er moet er 1 afvallenquote:Op zondag 5 september 2004 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik kijk pas vanaf nu - wat doen die Belgen in de kooi?
Bepaalde flair ofzoquote:Op zondag 5 september 2004 20:48 schreef MissX het volgende:
waarom doet die Ronald alsof het koud is![]()
Zwarte broek, donkere trui met lange mouwen, sjaal
je moet toch iets he..quote:Op zondag 5 september 2004 20:49 schreef Maerycke het volgende:
Coördinator Visploeg...
Ahquote:Op zondag 5 september 2004 20:49 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
wachten tot dat 1 van hun opgeeft want er moet er 1 afvallen
dat zal het vast zijn, iets anders kan ik niet verzinnenquote:Op zondag 5 september 2004 20:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Bepaalde flair ofzo.
Heerlijk om te zien hoe mensen zich toch een bepaalde leidersfunctie willen toezeggen om zich maar beter te voelen als de anderenquote:Op zondag 5 september 2004 20:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet toch iets he..
idd, direct eruit pesten als ie niet zelf wil gaan.quote:Op zondag 5 september 2004 20:51 schreef blaaaat het volgende:
Kunnen ze eigenlijk ook iemand uit de kooi gooien... als ik lag te slapen had ik dat gejammer van die Indiaanse vent niet gepikt denk ik...
het was eerst een groep van 18! Ze moesten allemaal in die kooi klimmen na een eind te hebben gezwommen! de laatste viel af dat was een nederlandse en daardoor waren de nederlanders al met 8! nu de belgen zijn nog met 9 dus mopet er 1 afvallenquote:Op zondag 5 september 2004 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ah
En de andere groep? Die hoefden dat niet te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |