abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 september 2004 @ 17:18:22 #1
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21768201
vervolg op: [HOMO] 1024 - Paddy snapt het nog niet helemaal....

De H staat hier!

We houden ook nog ergens een meeting! . Als je wilt komen (en het komt steeds dichterbij), dan kun je er meer over lezen op
De derde Fok! HomoMeet komt eraan!! (deel 2)

Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
pi_21768292
quote:
Op zondag 5 september 2004 17:nog wat schreef Cybart het volgende:

@Caz, zo da's weer ff wennen (helemaal voor degene die je dagelijks zien...)
waarom heb je het afgeknipt eigenlijk?
Lang haar werd irritant en in mijn ogen steeds lelijker. 'Tis gewoon veel makkelijker voor me werk. btw. over werk gesproken. tot vanavond laat
  zondag 5 september 2004 @ 17:24:26 #3
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21768304
quote:
Op zondag 5 september 2004 17:23 schreef Cazman het volgende:

[..]

Lang haar werd irritant en in mijn ogen steeds lelijker. 'Tis gewoon veel makkelijker voor me werk. btw. over werk gesproken. tot vanavond laat
lijkt me inderdaad een goede rede

werk ze!
pi_21768945
hai
  zondag 5 september 2004 @ 18:03:34 #5
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21769038
bartjuh! leuk te horen da je goed weekend hebt gehad! !
ik heb een saia werkweekend gehad maar ja, wel beetje geld bij haha .
en zo direct naar amersfoort .
zeg heb je de komende weken tijd? .
put
your
clothes
on!
pi_21769097
quote:
Op zondag 5 september 2004 18:03 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!
Da's m'n tweede naam, hai
quote:
leuk te horen da je goed weekend hebt gehad! !
Ja klopt, gisteren weer moeten barren en er waren veel leuke mensen! En niet zoveel van die vleeskeurende figuren Was top man, ook de omzet!
quote:
Wilde net zeggen, benzine komt niet uit de lucht vallen
quote:
Aaahhh goed man, ga je treinen of brommen?
quote:
Ja hoor!
  zondag 5 september 2004 @ 18:08:06 #7
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21769110
hoi waxxer . .
put
your
clothes
on!
pi_21769139
quote:
Op zondag 5 september 2004 18:08 schreef Jerruh het volgende:
hoi waxxer . .
Hey man

Gelukkig moet jij 's ochtends werken he? Anders dreef je samen met je sopje zo dat hotel uit
  zondag 5 september 2004 @ 18:18:25 #9
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21769288
quote:
Op zondag 5 september 2004 18:09 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hey man

Gelukkig moet jij 's ochtends werken he? Anders dreef je samen met je sopje zo dat hotel uit
haha het was vanochtend al stikheet .

en hoest met wax? .
put
your
clothes
on!
pi_21769381
Hoi!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_21769737
Ja. Ook hoi.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_21769757
ja ook ook hoi
pi_21769773
Allemaal Hoi dus.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_21769800
*twijfel, twijfel*

Moet ik nou dat groene long sleeve t-shirt meenemen, of toch maar dat RL overhemd van katoen & zijde? .
pi_21769803
nature is a language can't you read?

whahahaha
pi_21769840
quote:
Op zondag 5 september 2004 18:52 schreef G_E het volgende:
*twijfel, twijfel*

Moet ik nou dat groene long sleeve t-shirt meenemen, of toch maar dat RL overhemd van katoen & zijde? .
Of je duikt even Lafayette in. .
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_21769931
quote:
Op zondag 5 september 2004 18:52 schreef ajuu het volgende:
nature is a language can't you read?

[afbeelding]

whahahaha
Hmmm leuk speelgoed.
pi_21769932
*duf is van dagje strand*

zou dit de laatste keer voor dit jaar geweest zijn dat ik naar het strand ben geweest?
pi_21769961
quote:
Op zondag 5 september 2004 18:52 schreef G_E het volgende:
*twijfel, twijfel*

een overhemd is mooier dan een longsleeve. punt. maar dat is mijn mening.
ik weet niet wat comfortabeler is. zijde lijkt me. best wel.
  zondag 5 september 2004 @ 19:02:48 #20
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21769967
quote:
Op zondag 5 september 2004 18:03 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh! leuk te horen da je goed weekend hebt gehad! !
geld is fooking belangrijk... anders had ik ook niet gewerkt dit weekend
wat the hell ga je in a'foort doen?
en komende weken kan ik natuurlijk een gaatje vinden...
  zondag 5 september 2004 @ 19:06:06 #21
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21770024
101 emberassing sexual accidents...

...

ouch!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21770066
quote:
Op zondag 5 september 2004 18:54 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Of je duikt even Lafayette in. .
Pfft! Met dat warme weer? .

Ik was eigenlijk van plan om samen met G_L op het gras in Place des Vosges te gaan liggen, tussen alle schattige studentjes van Le Marais die daar aan het leren zijn voor tentamens enzo. .

pi_21770200
quote:
Op zondag 5 september 2004 19:08 schreef G_E het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk van plan om samen met G_L op het gras in Place des Vosges te gaan liggen, tussen alle schattige studentjes van Le Marais die daar aan het leren zijn voor tentamens enzo. .

[afbeelding]
zijde!
pi_21770271
quote:
Op zondag 5 september 2004 19:08 schreef G_E het volgende:

[..]

[afbeelding]
Place de Voyeurs
pi_21770477
quote:
Op zondag 5 september 2004 19:19 schreef ajuu het volgende:

[..]

Place de Voyeurs
Nee, Place ma tu vu
pi_21770514
PLace MOi NOn PLus
  zondag 5 september 2004 @ 19:45:40 #27
81202 blublub
snob and a half
pi_21770802
kiekjesboeh
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
pi_21770990
Tjeuh. Bram Vermeulen is dood. .
  zondag 5 september 2004 @ 20:03:06 #29
81202 blublub
snob and a half
pi_21771095
wie is dat?
pi_21771133
vroegere partner in crime van freek dejonge in neerlands hoop, nederlands cabaretier/zanger/liedjesschrijver
pi_21771216
Had een nogal markante stem. Als je 'm hoort zingen, zal 't wel bekend voorkomen.
pi_21771277
quote:
Op zondag 5 september 2004 20:03 schreef blublub het volgende:
wie is dat?
Zanger en cabaretier Bram Vermeulen

Bram en Freek in Neerlands Hoop, waarmee ze in 1969 het cabaret omver gooiden en rock 'n roll toevoegden.
  zondag 5 september 2004 @ 20:13:55 #33
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21771316
na 2 minuten espeditie robinson is het alweer reclame
pi_21771450
quote:
Op zondag 5 september 2004 20:13 schreef Cybart het volgende:
Je moet het mij niet vertellen daar krijg ik het vliegend schijt van van al die kutreclames.
pi_21771609
Ik ben verslaafd aan Dynomite Ik moet geloof ik eens tv gaan kijken ofzo
  MOL-held zondag 5 september 2004 @ 20:27:43 #37
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21771643
quote:
Op zondag 5 september 2004 20:13 schreef Cybart het volgende:
En nu wachten tot een Belg zelf opgeeft.... ben benieuwd hoe lang dat zal duren.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  zondag 5 september 2004 @ 20:38:52 #38
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21771886
vind het wel al meteen weer leuk

expeditie robinson
  MOL-held zondag 5 september 2004 @ 20:40:49 #39
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21771929
zekers!

ben erg benieuwd wat voor proeven ze dit jaar bedacht hebben!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21772089
*zap*
pi_21772259
longsleeve...longslief...lief, hihihi
pi_21772379
Ze moeten zwemmen naar een kooi
pi_21772570
quote:
Op zondag 5 september 2004 20:54 schreef ajuu het volgende:
longsleeve...longslief...lief, hihihi
Met een Louis Vuitton Murakami pet? .
  zondag 5 september 2004 @ 21:07:27 #44
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21772600
Hoe stoer met die verstekelingen
pi_21772746
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:05 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Met een Louis Vuitton Murakami pet? .
wat vind jij van die petjes?
pi_21772909
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:14 schreef ajuu het volgende:

[..]

wat vind jij van die petjes?
Ik vind ze niks. Ze zijn overduidelijk nep en vaak lopen er nogal foute types mee rond. .
pi_21772930
...Krusty Krab Pizza! Is the pizza! For you and me!...
pi_21773008
ze beginnen me eerlijk gezegd ook mateloos te irriteren. terwijl ik denk dat dit nog maar het begin is van de trend. vuitton in de ramsj.
  MOL-held zondag 5 september 2004 @ 21:26:31 #49
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21773062
Klaar is klara
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:07 schreef Cybart het volgende:
Hoe stoer met die verstekelingen
Eigenlijk hetzelfde als het Duivelseiland van vorig jaar.

oeh! maar wel spannender omdat ze dit jaar allemaal op hetzelfde eiland zitten!!!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21773132
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:24 schreef ajuu het volgende:
ze beginnen me eerlijk gezegd ook mateloos te irriteren. terwijl ik denk dat dit nog maar het begin is van de trend. vuitton in de ramsj.
De multicolore/Murakami lijn is van zomer 2003. Ik denk dat het wel z'n hoogtepunt gehad heeft. Net als de Burberry ruit op alles van een paar jaar geleden.
pi_21773153
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:26 schreef XMN8R het volgende:
Klaar is klara
[..]

Eigenlijk hetzelfde als het Duivelseiland van vorig jaar.

oeh! maar wel spannender omdat ze dit jaar allemaal op hetzelfde eiland zitten!!!
Was dit de eerste aflevering?
  MOL-held zondag 5 september 2004 @ 21:33:20 #52
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21773224
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:30 schreef beaverhausen het volgende:

Was dit de eerste aflevering?
Yep

morgen-avond volgt meer info over de kandidaten...
minder spannend, maar wel goed om iedereen te leren kennen .
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21773242
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:29 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

De multicolore/Murakami lijn is van zomer 2003. Ik denk dat het wel z'n hoogtepunt gehad heeft. Net als de Burberry ruit op alles van een paar jaar geleden.
hmm, de LV petjes waren me nooit eerder opgevallen. wel eindeloos al die damestassen. maar nu dus petjes bij volksjongens. maarja, RL is toch ook allang geen elitemerk meer.
pi_21773285
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:34 schreef ajuu het volgende:

[..]

hmm, de LV petjes waren me nooit eerder opgevallen. wel eindeloos al die damestassen. maar nu dus petjes bij volksjongens. maarja, RL is toch ook allang geen elitemerk meer.
De meeste tassen die je op straat ziet zijn nep. .
pi_21773305
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:33 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Yep

morgen-avond volgt meer info over de kandidaten...
minder spannend, maar wel goed om iedereen te leren kennen .
*noteer*
pi_21773499
RL komt in de nw collecties wel met heftige kleurencombi's. feloranje/groen/paars. en aangezien tegenwwoordig zowel kakkers als hiphoppers, dagjesmensen, nouveau riche, verarmde adel, trendy/hippe jongens en bejaarden het RL logo dragen, zou dat betekenen dat er binnenkort weer meer verzadigde kleuren op straat komen?
  MOL-held zondag 5 september 2004 @ 21:48:53 #57
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21773560
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:37 schreef beaverhausen het volgende:

*noteer*
goed zo

volgende week kon wel eens spannend worden: roddel en achterklap nadat die verstekelingen eten hebben gejat van één van de groepen terwijl ze weg zijn
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21773635
Holladiejee

Ik ben alleen thuis Ik denk naja dan maar een biertje (gewoon voor de fun hoor niet om de eenzaamheid weg te werken ), en toen dacht ik, wat krijg ik dat moeilijk weg.... wist ik veel dat dat Duvel twee keer zoveel alcohol bevat dan gewoon bier nu drink ik dus een echt G_E-biertje
pi_21773767
Place des Ajuus Parapluies
  zondag 5 september 2004 @ 22:06:37 #60
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_21773949
ER 2004 is weer begonnen YEEEEEE-HAW!

Klaar.
Ik verafschuw Klaar.

God, vijf minuten met haar in een kamer doorbrengen en je weet al precies hoe ze denkt. De vrije geest, die zich niet laat inbinden door conventies en regels. Chaos, want ze een scheppend persoon, een ware kunstenares.

Kortom, mevrouw is een beestje van een welvarend land, waar ze zich het kan permiteren om zonder regels in haar eigen kleine wereldje te leven. Ze haat de Nederlandse mentaliteit, omdat die zo benauwend is, dat zal ze ongetwijfeld beweren en verdedigen met pen en papier.
Een gruwelijk figuur om in een groep te hebben zitten omdat ze de groep als geheel niet erkend. Dat ze eruit is gegooid is dan ook geen verrasing, mevrouw voelt zich uiteindelijk toch te verheven en verlicht om deel uit te maken van het imperialistisch Westers denken van de goddeloze groep kille machines.

Patrick, die gozer mag ik wel. Hij heeft namelijk gruwelijk gelijk. Als je net aankomt op zo'n eiland, waar je helemaal opnieuw moet beginnen, dan moet je een leider hebben, iemand die heel duidelijk aangeeft wat er gedaan moet worden.
Grenzen stellen en taken haarfijn verdelen om verwarring te voorkomen, want verwarring gaat over in chaos, en chaos is niet productief.
Helaas voor Patrick moet de groep zich manifesteren als een eikelend zooitje excuus-truusjes. Je weet wel, van die figuren die over alles minstens een kwartier moeten vergaderen, om uiteindelijk tot geen enkele conclusie te komen, of een conclusie die zo voor de hand lag dat iedereen, op twee eigenwijze figuren na, die al lang en breed getrokken hadden zonder het tenenkrommend lange gesprek over wie de rijst vandaag zal koken.

Patrick gun ik het wel, omdat ik hem begrijp... helaas dat hij het verkeerd brengt, waardoor hij te sterk naar voren komt als eigenwijs. De volgende die gaat is helaas Patrick. Hij heeft zich al te sterk naar voren gegooid.

De piloot is een slimme man, de figuur achter de schermen, die de werkelijke touwtjes in handen heeft. Verstandig, maar het risico bestaat dat hij zich in de vingers gaat snijden als hij te duidelijk aanwezig is als de man achter de schermen, dat wekt namelijk afgunst op.

Opa, die man is hier te oud voor. Als het aan mij had gelegen dan was Henk Incompetent (en hoogst waarschijnlijk al Impotent en Incontinent) nog niet eens door de voorrondes gekomen. Een ouwe zeverzak die zichzelf heel wijs vind. Tot overmaat van ramp hebben ze hem ook nog eens tot leider gebombardeerd, oh het spijt me... tot "coordinator", maar de lamme zak mist de ruggegraat die hoog nodig is voor iemand in zijn positie.

Dat ze een "Coordinator" hebben in plaats van een Leider zegt al genoeg over het excuus-truus gehalte van de groep Nederlanders. God behoede het dat we het een naam geven die negatieve emoties kan oproepen, mogelijk, ergens, misschien, in de verre toekomst.

De rest van de groep is niet echt boeiend, behalve de student aan de Kunstacademie, een niemandalletje dat het niet kan verkroppen dat hij geen macht heeft binnen de groep, maar het met moeite heeft weten door te slikken.

De Belgen zijn dit jaar een stelletje randfiguren.

De Whindian (White Indian? Wannabe misschien zelfs) had de nacht niet overleefd met zijn gejengel in die kooi. Little Big Fat-Ass zal de Klaar van het Belgische kamp worden.
Hopeloos verloren in een zweverige bui, om de zoveel minuten iets over vrijheid uitkramend.

Mick, de zelfaangewezen sfeer-maker en leider. Vindt zichzelf geweldig. Maar ik geloof niet dat de anderen er zo over denken.
Korte lont, slechte verliezer, die gaat nog zorgen voor leuke televisie.

Verder hebben we nog Curly, volledig negeerbaar.

De dames zijn van het niveau huisvrouw of studente... Bjorn zou trots zijn geweest op een samenstelling zoals deze, genoeg figuren die hem het bloed onder de nagels hadden kunnen schrapen. Heerlijke achterbakse roddelaarsters, die zullen zich heel snel verenigen, zo is mijn voorspelling.

Maar het was best een geinige eerste aflevering. De verstekelingen, met Klaar, mogen wat mij betreft op worden gepeuzeld door een horde wilde ratten. De een is een huisvrouw, die grootse plannen had gemaakt nog voor ze voet aan wal had gezet. Dromen van leiderschap en zelfs de overwinning, hoogmoed komt voor de val zeggen ze, en deze dame maakte al een behoorlijk klap toen ze haar dikke reet die kooi niet inkreeg, maar ik hoop dat ze een straat-pizza is binnen nu en vier weken.
Dat Belgische tutje is te dom voor woorden. Hoeveel karakter heb je nodig om een dag niets te eten of te drinken op een tropisch eiland?
Ik heb geen flauw idee, maar een goed werkend brein heb je in ieder geval NIET nodig. De ratten zijn nog te goed voor haar.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_21773966
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:46 schreef ajuu het volgende:
RL komt in de nw collecties wel met heftige kleurencombi's. feloranje/groen/paars. en aangezien tegenwwoordig zowel kakkers als hiphoppers, dagjesmensen, nouveau riche, verarmde adel, trendy/hippe jongens en bejaarden het RL logo dragen, zou dat betekenen dat er binnenkort weer meer verzadigde kleuren op straat komen?
Veel mensen vinden RL een kakmerk dus zullen het niet zo snel dragen. En veel mensen die het wel dragen kiezen juist voor subtiele en minder opvallende kleuren kiezen.
  zondag 5 september 2004 @ 22:09:34 #62
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21774024
Barry Stevens is back (het blok, net 5)
alleen dit keer is ie australisch, kapper, en heet ie Brett
  MOL-held zondag 5 september 2004 @ 22:12:57 #63
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21774088
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ER 2004 is weer begonnen YEEEEEE-HAW!

<flinke analyse>
kortom, dat wordt weer smullen dit jaar
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  MOL-held zondag 5 september 2004 @ 22:15:36 #64
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21774153
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:09 schreef Cybart het volgende:
Barry Stevens is back (het blok, net 5)
alleen dit keer is ie australisch, kapper, en heet ie Brett
hij heeft geen flauw idee hoe je moet klussen (en zijn vriendje Tobias ook niet), dus dat kan nog leuk worden

dat wordt weer een leuke zondag-avond
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21774172
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:07 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Veel mensen vinden RL een kakmerk dus zullen het niet zo snel dragen. En veel mensen die het wel dragen kiezen juist voor subtiele en minder opvallende kleuren kiezen.
maar.....ga JIJ voor opvallende kleuren? kom op, baefje, neem jij nou het voortouw. als iemand het moet doen. ....als jij het niet doet, doet NIEMAND het.

ja, G_E zal het niet snel doen, maar als jij het nou.... misschien dat hij dan ook...
pi_21774229
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:15 schreef XMN8R het volgende:

[..]

hij heeft geen flauw idee hoe je moet klussen (en zijn vriendje Tobias ook niet), dus dat kan nog leuk worden

dat wordt weer een leuke zondag-avond
Ik word een beetje moe van z'n Barry Stevens accent. .
pi_21774251
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:16 schreef ajuu het volgende:

[..]

maar.....ga JIJ voor opvallende kleuren? kom op, baefje, neem jij nou het voortouw. als iemand het moet doen. ....als jij het niet doet, doet NIEMAND het.

ja, G_E zal het niet snel doen, maar als jij het nou.... misschien dat hij dan ook...
.

Ik heb al een geel met blauwe trui. En een felroze met donkerblauwe rugby trui. .
pi_21774321
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:20 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

.

Ik heb al een geel met blauwe trui. En een felroze met donkerblauwe rugby trui. .
whahaha, en dan zeg je iets over mijn sokken!
pi_21774349
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:23 schreef ajuu het volgende:

[..]

whahaha, en dan zeg je iets over mijn sokken!
Dat is ook heul iets anders. .

.
pi_21774515
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:24 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Dat is ook heul iets anders. .

.
ja ik combineer vaak expresssss fout. terwijl jij het express goed combineert. (het algehele plaatje moet in jouw geval juist kloppen.(moet ik het zo lezen?). bijv. RL zoals RL bedoelt is. terwijl ik burlington misschien belachelijk maak, door het idioot te combineren. ik doe maar een wilde gok.
pi_21774659
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:33 schreef ajuu het volgende:

[..]

ja ik combineer vaak expresssss fout. terwijl jij het express goed combineert. (het algehele plaatje moet in jouw geval juist kloppen.(moet ik het zo lezen?). bijv. RL zoals RL bedoelt is. terwijl ik burlington misschien belachelijk maak, door het idioot te combineren. ik doe maar een wilde gok.
.
pi_21774902
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

.
nou daar heb ik ook veel aan. haha, geschokt of beschaamd? gebruik je weleens taal?

ik zet ons hierboven natuurlijk wel heel erg z/w en nogal karikaturaal tegenover elkaar.
jij als een hysterische corpsbbal en mezelf als een hysterische gek.
(en dat laatste is maar ten dele waar

we zitten allebei in hetzelfde preppyvijvertje te vissen, alleen vis jij er goudvissen uit en ik piranha's.
pi_21774950
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:50 schreef ajuu het volgende:

[..]

nou daar heb ik ook veel aan. haha, geschokt of beschaamd? gebruik je weleens taal?

ik zet ons hierboven natuurlijk wel heel erg z/w tegenover elkaar.
jij als een hysterische corpsbbal en mezelf als een hysterische gek.
(en dat laatste is maar ten dele waar

we zitten allebei in hetzelfde preppyvijvertje te vissen, alleen vis jij er goudvissen uit en ik piranha's.
!

Hoe verzin je het toch steeds ajuu?
pi_21775052
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:52 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

!

Hoe verzin je het toch steeds ajuu?
whahaha, ja, over die laatste zin ben ik zelf ook niet ontevreden.

hmm ja, ik kan over sstijlen vooral erg veel en te lang nadenken. ook omdatik opstraat ALTIJD oplet wat mensen aan hebben en me dan vaak afvraag waarom ze dat aanhebben, en soms ook weleens gewoon waarom IN GODSNAAM.

maar heb ik je niet te karikaturaal afgeschilderd?
pi_21775119
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:57 schreef ajuu het volgende:

[..]

whahaha, ja, over die laatste zin ben ik zelf ook niet ontevreden.

hmm ja, ik kan over sstijlen vooral erg veel en te lang nadenken. ook omdatik opstraat ALTIJD oplet wat mensen aan hebben en me dan vaak afvraag waarom ze dat aanhebben, en soms ook weleens gewoon waarom IN GODSNAAM.

maar heb ik je niet te karikaturaal afgeschilderd?
Je hebt ons allebei nogal karikaturaal afgeschilderd dus.. .
pi_21775210
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:00 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Je hebt ons allebei nogal karikaturaal afgeschilderd dus.. .
maar snap je mijn punt? of is door mijn hysterische vocabulaire mijn voorstel helemaal in het water van datzelfde preppy-vijvertje gevallen? (ik had ook niet echt een punt, het was meer een poging tot een punt, een voorstel tot een punt...) een punt van verschil.
pi_21775230
Truste
pi_21775272
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
Truste
truste?? TRUSTE??? jij? een wizarddragon heeftt nog minstens drie uur te gaan!
truste, me hoela!

ja ik weet het, school en zo
  zondag 5 september 2004 @ 23:20:44 #79
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21775550
kheb het nieuwe album van Joss Stone al, wat eind deze maand pas uitkomt
pi_21775591
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:34 schreef ajuu het volgende:

[..]

.

.

.

Maar ja. Het is pas echt sjiek als je sjieke dingen draagt alsof ze niet sjiek zijn. Een versleten RL trui bijvoorbeeld, gewoon omdat-ie lekker zit. Of dingen die wel goed zijn vormgegeven, maar niet perse duur. (Hema bijvoorbeeld, vaak is dat goed design.)
pi_21775689
Ik vroeg gisteren nog aan mijn G_L of mijn t-shirt wel paste bij mijn broek, want eigenlijk vloekte het bij elkaar. Maar ja. Ik vind dat je prima dingen bij elkaar kunt dragen die absoluut niet bij elkaar passen, zolang je dat maar bewust doet. .
pi_21775735
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:51 schreef Waxxer het volgende:
Holladiejee

Ik ben alleen thuis Ik denk naja dan maar een biertje (gewoon voor de fun hoor niet om de eenzaamheid weg te werken ), en toen dacht ik, wat krijg ik dat moeilijk weg.... wist ik veel dat dat Duvel twee keer zoveel alcohol bevat dan gewoon bier nu drink ik dus een echt G_E-biertje
Duvel drink ik eigenlijk zelden, maar wel vergelijkbare bieren. Alleen merk ik het niet, wanneer het 9% is ofzo. .
pi_21775752
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:22 schreef G_E het volgende:

[..]

Maar ja. Het is pas echt sjiek als je sjieke dingen draagt alsof ze niet sjiek zijn. Een versleten RL trui bijvoorbeeld, gewoon omdat-ie lekker zit. Of dingen die wel goed zijn vormgegeven, maar niet perse duur. (Hema bijvoorbeeld, vaak is dat goed design.)
hee, jij zit ook een beetje in ons (beaf en ajuu's) preppy-vijvertje te vissen. ga weg. je trui stinkt.

tsja, bij jou gaat het meer om de degelijkheid/draagbaarheid (beschaafdheid?)van RL (of hema, of GANT of..) , geen stijltje maar stijl (en kwaliteit dus).
pi_21775762
Is er eigenlijk nog wel iemand wakker, of zit ik hier in mijn eentje te posten? .

http://www.weeronline.nl/Frankrijk/Parijs.htm

.
pi_21775806
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:29 schreef ajuu het volgende:

[..]

hee, jij zit ook een beetje in ons (beaf en ajuu's) preppy-vijvertje te vissen. ga weg. je trui stinkt.

tsja, bij jou gaat het meer om de degelijkheid/draagbaarheid (beschaafdheid?)van RL (of hema, of GANT of..) , geen stijltje maar stijl (en kwaliteit dus).
Euhm... Mjah... Ik koop dingen meestal op functie of uiterlijk, om pas daarna te kijken wat voor merk en prijs het is. Bij mijn Rayban merkte ik ook pas dat het een Rayban was, nadat ik hem had uitgezocht. Met schoenen heb ik dat ook. .
pi_21775876
WAX

Had je die trein niet even een uur later in de hens kunnen steken? Nu had ik 2 uur vertraging met de trein vanuit Leeuwarden
Huh!?
pi_21775884
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:31 schreef G_E het volgende:

[..]

Euhm... Mjah... Ik koop dingen meestal op functie of uiterlijk, om pas daarna te kijken wat voor merk en prijs het is. Bij mijn Rayban merkte ik ook pas dat het een Rayban was, nadat ik hem had uitgezocht. Met schoenen heb ik dat ook. .
terwijl beafje dan weer juist EERST naar het merk kijkt.

en ik doe mijn ogen dicht en kies blind wat ik aantrek!
pi_21776405
kuch......kuch.....kuch..
  maandag 6 september 2004 @ 00:06:31 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_21776574
Mijn naam is wel met een streepje op de E! Twee keer zelfs.

Hoi meneer L
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21776578
Hai
  maandag 6 september 2004 @ 00:09:51 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_21776645
Ow, andere homo's ook trouwens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21776647
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:34 schreef ajuu het volgende:

[..]

terwijl beafje dan weer juist EERST naar het merk kijkt.

en ik doe mijn ogen dicht en kies blind wat ik aantrek!
.
pi_21776657
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:09 schreef Troel het volgende:
Ow, andere homo's ook trouwens
Troel .
pi_21776661
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:41 schreef ajuu het volgende:

[afbeelding]

Jezus mina hahahahaha

maandag 6 september 2004 @ 00:11:07 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_21776666
En niet homo's

Ow, en niet zeuren als je nu niet genoemd bent. En het is in bijna willekeurige volgorde
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 september 2004 @ 00:11:53 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_21776686
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:41 schreef ajuu het volgende:

[afbeelding]
rode duivels!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21776708
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:06 schreef Troel het volgende:

Hoi meneer L
Hoi! Troel

meneer L??
pi_21776750
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:12 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Hoi! Troel

meneer L??
Rijmeneer. .

aka XMN8R
  maandag 6 september 2004 @ 00:15:39 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_21776765
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:12 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Hoi! Troel

meneer L??
Je weet toch wel wie meneer L is?

Meneer L is de liefste homo die er is! Samen met die schatten die er toen in het bolke bijwaren!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21776798
Ja god jee........

Bah ik ben klaarwakker maar ik wil slapen... echt weer zo'n zondag.... naja, als alles een beetje zmeezit heb ik morgen mijn compje weer
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 00:20:00 #102
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21776849
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:06 schreef Troel het volgende:

Hoi meneer L
mevrouw T !!!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21776875
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Rijmeneer. .

aka XMN8R
beavje

Owh die L sorry L
pi_21776879
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:20 schreef XMN8R het volgende:

[..]

mevrouw T !!!
Lurkert!
pi_21776898
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:21 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

beavje

Owh die L sorry L
.

Kijk, ik kan weer typen. .
pi_21776900
Ja he? Hahahaha!
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 00:22:57 #107
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21776907
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:15 schreef Troel het volgende:

Je weet toch wel wie meneer L is?

Meneer L is de liefste homo die er is! Samen met die schatten die er toen in het bolke bijwaren!
dat jullie het effe weten he!!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  maandag 6 september 2004 @ 00:23:52 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_21776921
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:22 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Het is dattie homo is en ik Bert heb, maar anders
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21776933
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

.

Kijk, ik kan weer typen. .
Ja precies het verschil is enorm.
pi_21776936
quote:

[..]

.
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 00:25:28 #111
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21776953
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:23 schreef Troel het volgende:

Het is dattie homo is en ik Bert heb, maar anders
onze kinderen zouden zooooo knap zijn
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21776974
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:24 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Ja precies het verschil is enorm.
Nou zo erg was ik vannacht nou ook weer niet. . .
pi_21776979
quote:

[..]

Charmeur.
pi_21776993
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Nou zo erg was ik vannacht nou ook weer niet. . .
Nee je was alleen stronk. !
pi_21777007
pi_21777011
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:27 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Nee je was alleen stronk. !
Stronken!

Dat is iets heul anders. .
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 00:29:05 #117
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21777015
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:26 schreef andromeda1968 het volgende:

Charmeur.
jij kent mevrouw T. blijkbaar niet
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21777018
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
.
  maandag 6 september 2004 @ 00:29:33 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_21777020
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:25 schreef XMN8R het volgende:

[..]

onze kinderen zouden zooooo knap zijn
Ja, dat komt door jou
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21777061
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Stronken!

Dat is iets heul anders. .
Was het stronken oeps sorry please forgive me.
pi_21777085
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Waxje

pi_21777087
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:32 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Was het stronken oeps sorry please forgive me.
Ik was trouwens eigenlijk alleen maar een klein beetje aangeschoten. .
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 00:33:49 #123
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21777099
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:29 schreef Troel het volgende:

Ja, dat komt door jou
dank je

nu nog even een leuke man daarvan overtuigen
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21777136
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:33 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Ik was trouwens eigenlijk alleen maar een klein beetje aangeschoten. .
En ik was eigenlijk alleen een klein beetje verschoten.
pi_21777160
Jaaa.... geef mij de lego maar.... hou ik me stil
pi_21777186
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:37 schreef Waxxer het volgende:
*Lego geef*

Wat ga je bouwen Waxxepaxje? Een kasteel? Of een garage? .
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 00:38:31 #127
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21777187
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:37 schreef Waxxer het volgende:
* XMN8R pakt de lego van Waxxer af
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21777200
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:38 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

*Lego geef*

Wat ga je bouwen Waxxepaxje? Een kasteel? Of een garage? .
Ik bouw een muur op rond mezelf en Casa Rosso bouw ik na
pi_21777222
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:38 schreef XMN8R het volgende:

[..]

* XMN8R pakt de lego van Waxxer af
jeeehhhh.... weet wat dat gedragstechnisch voor gevolgen heeft bij mij??
pi_21777233

"Laat! Dat!"
pi_21777242
Ben ff worst gaan halen.
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 00:41:53 #132
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21777243
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:40 schreef Waxxer het volgende:

jeeehhhh.... weet wat dat gedragstechnisch voor gevolgen heeft bij mij??
* XMN8R bouwt een super-soaker van lego en besluipt waxxer
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21777249
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik bouw een muur op rond mezelf en Casa Rosso bouw ik na
Als je het maar gezellig hebt. .
pi_21777256
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:41 schreef andromeda1968 het volgende:
Ben ff worst gaan halen.
Een lekkere stevige?
pi_21777262
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:41 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]

"Laat! Dat!"
Deze post heeft een erg hoog ajuu-gehalte. .
pi_21777263
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:41 schreef XMN8R het volgende:

[..]

* XMN8R bouwt een super-soaker van lego en besluipt waxxer
lekt dat lego niet?? Mamma Bief wast het wel weer hoor!
pi_21777268
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:42 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Een lekkere stevige?
Volgens mij een dubbele.
pi_21777283
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:43 schreef Waxxer het volgende:

[..]

lekt dat lego niet?? Mamma Bief wast het wel weer hoor!
M'n lego wat doe je?!
pi_21777298
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:42 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Een lekkere stevige?
Die slapen dat zal ik morgen ochtend wel krijgen.
pi_21777308
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:43 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Deze post heeft een erg hoog ajuu-gehalte. .
en dat onbewust! Hij heewft invloed op me !!
pi_21777310
quote:

[..]

Volgens mij een dubbele.
Met mayonaise aub.
pi_21777313
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:45 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Die slapen dat zal ik morgen ochtend wel krijgen.
Oh je hebt nu gewoon een leverworstje zonder velletje?
pi_21777315
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:46 schreef Waxxer het volgende:

[..]

en dat onbewust! Hij heewft invloed op me !!
Op wie niet Waxje, op wie niet? .
pi_21777318
quote:

[..]

Volgens mij een dubbele.
een dubbele nog wel! Calorie-arm? Wel?
pi_21777332
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Op wie niet Waxje, op wie niet? .
Ja, die regenboogsokken liggen opeens goed in de markt he?
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 00:48:56 #146
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21777336
mijn Harlekijntjes zijn op
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21777339
quote:
U2.Com can exclusively reveal that completed tracks from the upcoming album include:
Vertigo,
Sometimes You Can't Make It On Your Own,
City of Blinding Lights,
A Man and A Woman,
Yahweh
and
Crumbs From Your Table.

The album, produced by Steve Lillywhite, will feature 11 tracks and is set for a late November worldwide release.

'It feels like a special' record', explains Bono in the October edition of the UK's Q Magazine. 'From the start we wanted to make our own Who's Next where every track mattered and I think we have done that.'

More news as we get it!
Uh! Uh! Uh!
pi_21777356
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:48 schreef XMN8R het volgende:
Is dat ook een soort worst? Een bijnaam voor cocktailworstjes??
pi_21777360
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:47 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Oh je hebt nu gewoon een leverworstje zonder velletje?
Nein bockwursten.
pi_21777367
Hee.... Bief.... hoe is het ehhh... hoe is het met je Harlekijntje...?
pi_21777376
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:48 schreef XMN8R het volgende:
Je wattes .
pi_21777379
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:50 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Nein bockwursten.
Toe maar!! Dat wordt proppen! Of hap je met beleid?
pi_21777380
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:50 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik wilde ff nog bij Waxxer doen.

en nu ga ik echt pitten.. dus truste iedereen
pi_21777397
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:51 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Truste wizard
pi_21777399
quote:
Hee.... Bief.... hoe is het ehhh... hoe is het met je Harlekijntje...?
Euhm... ik weet even niet zo goed waar je het precies over hebt. Althans ik heb wel een idee en ik hoop ook dat je dat bedoelt want anders moeten we het gesprek maar even naar MSN verhuizen. .
pi_21777410
quote:

[..]

Trusten Wiz .
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 00:53:22 #157
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21777418
quote:

MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21777420
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:51 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Toe maar!! Dat wordt proppen! Of hap je met beleid?
Ik doe alles sensueel.
pi_21777421
Dat zoeken we op.........

Oftewel, in dat huisje, het enige huisje in die Haagse buurt waar nopg licht brandt.... daar staat het blauw van de rook en een mondje dat spa drinkt en snakt naar drop.... dat er niet is. Probeer in de stad op dit tijdstip nog maar een Harlekijntje te scoren....
pi_21777440
quote:

[..]

hahahhaha

slaap lekker!!!!
pi_21777454
Trendsetter Mr. L:

Een zoet en zacht dropje. Een nieuwkomer op de Nederlandse markt en nu al erg populair.

bron
pi_21777470
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Euhm... ik weet even niet zo goed waar je het precies over hebt. Althans ik heb wel een idee en ik hoop ook dat je dat bedoelt want anders moeten we het gesprek maar even naar MSN verhuizen. .
. .
pi_21777493
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

hihihi..... droppie
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 00:58:18 #164
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21777497
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:55 schreef Waxxer het volgende:
Trendsetter Mr. L:

Een zoet en zacht dropje. Een nieuwkomer op de Nederlandse markt en nu al erg populair.

bron
en zoete vissen natuurlijk!!
en trekdrop niet te vergeten!!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21777507
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:57 schreef Waxxer het volgende:

[..]

hihihi..... droppie
Sorry, ik heb geen drop. .
pi_21777538
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:58 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Sorry, ik heb geen drop. .
En een lekstok?
pi_21777553
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:01 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

En een lekstok?
.
pi_21777583
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:03 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

.
Tsja wij zeggen lekstok normaal is het likstok, het is nogal gesuikerd enzo.
pi_21777596
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:06 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Tsja wij zeggen lekstok normaal is het likstok, het is nogal gesuikerd enzo.
Iehl. Ik hoef er geen suiker op. .
pi_21777621
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Iehl. Ik hoef er geen suiker op. .
lehl??

eerst zien dan geloven.
pi_21777636
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:58 schreef XMN8R het volgende:

[..]

en zoete vissen natuurlijk!!
en trekdrop niet te vergeten!!
Trekdrop..... kun je zo lekker aan zuigen....

waar gaaaaat dit over
pi_21777669
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:11 schreef Waxxer het volgende:

[..]

waar gaaaaat dit over
Waar de vorige 1024 topics ook over gingen... nergens over dus. .
pi_21777739
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:11 schreef Waxxer het volgende:

[..]

waar gaaaaat dit over
!
pi_21777840
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:19 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_21777887
Hee ik ontdek nu dat Haribo een heel gave site heeft met spelletjes!!
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 01:29:01 #176
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21777895
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:28 schreef Waxxer het volgende:
waar? WAAR???
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21777939
www.haribo.com en dan op het nederlandse vlaggetje klikken en dan kom je de wereld van haribo binnen!
pi_21777968
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:25 schreef paddy het volgende:

[..]

Hola paddy!
pi_21777981
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:31 schreef Waxxer het volgende:
www.haribo.com en dan op het nederlandse vlaggetje klikken en dan kom je de wereld van haribo binnen!
Kut, ik zat in Frankrijk. .
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 01:34:59 #180
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21777990
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:34 schreef beaverhausen het volgende:

Kut, ik zat in Frankrijk. .

je kan toch wel IETS?!!!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21778033
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:34 schreef XMN8R het volgende:

[..]

je kan toch wel IETS?!!!
Ja, ik kan me toch wel vergissen?! .

Het is al laat mên .
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 01:38:38 #182
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21778056
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:28 schreef Waxxer het volgende:
over spelletjes gesproken: probeer deze eens
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21778057
Mja ik ga maar eens slapen

Tot morgen, als ik bijgestaan wordt, vanaf mijn laptopje

ciao! en welterusten
pi_21778099
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:33 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Hola paddy!
hola andromeda1968
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 01:43:16 #185
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21778121
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:33 schreef andromeda1968 het volgende:

Hola paddy!
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:41 schreef paddy het volgende:

hola andromeda1968
ojee, daar gaan we weer
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21778171
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:43 schreef XMN8R het volgende:

[..]

[..]

ojee, daar gaan we weer
Hoezo
pi_21779580

'morge
Huh!?
pi_21779591
Pff, niet eens 5 uur slaap gehad....dan is 7 uur vroeg .
Mogguh maar weer
pi_21779600
Mogguh
pi_21780262
oooh ooh wow
pi_21781090
mogge
  maandag 6 september 2004 @ 10:38:15 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21781101

Kging gister in Venray bijna onderuit met het optreden.........de vloer was ingesmeerd met parafine-wax, voor o.a. de rolstoel-dans-demo ... ERRUG handig als je over de grond moet glijden op je knietjes... (lag bijna aan de andre kant van de zaal) en daarna weer snel op moet staan (slip glip whaaahhhh)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 6 september 2004 @ 10:47:35 #194
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21781203

D'r ging hier net een alarm af. Brandalarm? Inbraakalarm? We HEBBEN helemaal geen alarm, bedacht ik me toen..... Dus op het geluid af. Blijkt het pupjes PC te zijn. De ventilator stuk voor de voeding, en dan gaat er dus blijkbaar ook een "pie-joe wie-joe" alarm keihard af
L'Amour menaçant:
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 10:51:45 #195
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21781253
oei, angel... al twéé -momenten op deze ochtend?!
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:37 schreef Cazman het volgende:
mogge
mogge
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  maandag 6 september 2004 @ 10:56:24 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21781301
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:51 schreef XMN8R het volgende:
oei, angel... al twéé -momenten op deze ochtend?!
Nou de eerste was van gistermiddag meer
Maar ik moet zometeen naar een trouwerij (zit in pak nu) van m'n schoonbroer en ik heb er vrij weinig zin in dus we doen maar weer:
L'Amour menaçant:
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 11:01:52 #198
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21781367
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:56 schreef Ang3l het volgende:

Nou de eerste was van gistermiddag meer
Maar ik moet zometeen naar een trouwerij (zit in pak nu) van m'n schoonbroer en ik heb er vrij weinig zin in dus we doen maar weer:
vriendelijk glimlachen, kopje koffie met gebakje naar binnen werken, en wegwezen

of is dat te kort door de bocht?
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  maandag 6 september 2004 @ 11:04:53 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21781406
quote:
Op maandag 6 september 2004 11:01 schreef XMN8R het volgende:

[..]

vriendelijk glimlachen, kopje koffie met gebakje naar binnen werken, en wegwezen

of is dat te kort door de bocht?
jah tis tot min 23:00 nog
L'Amour menaçant:
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 11:06:30 #200
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21781425
quote:
Op maandag 6 september 2004 11:04 schreef Ang3l het volgende:

jah tis tot min 23:00 nog
jeemig, das keilang!!

moet je nog een liedje zingen en een dansje doen?
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  maandag 6 september 2004 @ 11:08:37 #201
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_21781448
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L'Amour menaçant:
pi_21781451
quote:
Op maandag 6 september 2004 11:00 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 11:20:35 #203
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21781620
quote:
Op maandag 6 september 2004 11:08 schreef Cazman het volgende:

[afbeelding]
Yeah! take your head out of your ass!!

ik ben ook Spiderman
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21781879
*wiebel wiebel*

Over 2 en half uur vertrekt het vliegtuig, en mijn G_L zit gewoon ontspannen giebelend op de bank Calvin & Hobbes te lezen. .

*wiebel wiebel*
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 11:41:11 #205
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21781993
quote:
Op maandag 6 september 2004 11:35 schreef G_E het volgende:
*wiebel wiebel*

Over 2 en half uur vertrekt het vliegtuig, en mijn G_L zit gewoon ontspannen giebelend op de bank Calvin & Hobbes te lezen. .

*wiebel wiebel*
Doe wat je G_L doet, en pak ook een Calvin & Hobbes .
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  maandag 6 september 2004 @ 11:42:11 #206
81202 blublub
snob and a half
pi_21782015
quote:
Op maandag 6 september 2004 11:08 schreef Cazman het volgende:

[..]

[afbeelding]

maar ik download heel geen porn en heb heel niet zo veel tijd voor achter de computer zitten mên maar ja, er zit dan ook geen 'ik ben eigenlijk een meisje'-functie op
oh ja en ik ben ook heel niet verlegen. maar ja
pi_21782165
.
  maandag 6 september 2004 @ 12:18:22 #208
81202 blublub
snob and a half
pi_21782781
hehe, dit kreeg ik net in de bus :')

let vooral op het antwoord bij d
pi_21782906

.
pi_21784223
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:21 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
aaawwww
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 13:58:22 #212
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21784465
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:42 schreef Waxxer het volgende:

aaawwww

er zijn vier kuikentjes door het rooster gevallen.. das toch zielig!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21784483
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:42 schreef Waxxer het volgende:

[..]

aaawwww
Waxje! .

Mama eend is d'r kindjes kwijt! .
pi_21784705
Ja maar die zwemmen in het riool en dan komen ze uit bij een watertje en dan zijn ze weer bij mamma en anders redt Ajuu ze wel
pi_21784790
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:12 schreef Waxxer het volgende:
Ja maar die zwemmen in het riool en dan komen ze uit bij een watertje en dan zijn ze weer bij mamma en anders redt Ajuu ze wel
Oh, gelukkig, dan is het goed. . .
  maandag 6 september 2004 @ 14:25:51 #216
81202 blublub
snob and a half
pi_21784961
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:12 schreef Waxxer het volgende:

dan is er niks meer aan
  maandag 6 september 2004 @ 14:30:05 #217
81202 blublub
snob and a half
pi_21785030
mên, sinds ik terug ben van mn de-g-ing heb ik zon onwijze behoefte aan snoep
pi_21785035
Ik heb een politiewoordvoerder gesproken

dus ik stoer doen en alles heel geforceerd
pi_21785055
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:30 schreef blublub het volgende:
heb je een hele fles jenever in een teug achterover moeten drukken?? en bij welk jaarclubje zit je nu en ga je ook naar Alpe d'Huez komende winter?
pi_21785079
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:30 schreef blublub het volgende:
Van je wattes? .
pi_21785090
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een politiewoordvoerder gesproken

dus ik stoer doen en alles heel geforceerd
Was Paul de Politiewoordvoerder net zo leuk als Wouter van Wanadoo? .
pi_21785148
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:33 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Was Paul de Politiewoordvoerder net zo leuk als Wouter van Wanadoo? .
het was Anton de Persvoorlichter

Wouter van de Wanadoo ..........

*zucht*........

Ik ga mijn laptop uit het raam gooien en hem met telefonische hulp van hem weer repareren.... Dat duurt dan namelijk wel even.......
pi_21785205
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:37 schreef Waxxer het volgende:

[..]

*zucht*........

Ik ga mijn laptop uit het raam gooien en hem met telefonische hulp van hem weer repareren.... Dat duurt dan namelijk wel even.......
Flink hard gooien!
Dan hang je voorlopig wel even aan de telefoon met Wanadoo Wouter. .
  maandag 6 september 2004 @ 14:41:16 #224
81202 blublub
snob and a half
pi_21785219
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:31 schreef Waxxer het volgende:

[..]

heb je een hele fles jenever in een teug achterover moeten drukken?? en bij welk jaarclubje zit je nu en ga je ook naar Alpe d'Huez komende winter?
dude, in welk tijdperk leef jij? alcohol is allang niet meer toegestaan joh gekkie. en daar letten ze onwijs streng op, vooral tijdens de ledenavonden. en ik zit nog bij geen jaarclub, die moeten nog gevormd worden. over ongeveer 8-9 weken weet ik meer (misschien eerder). en Alpe d'Huez? zou relaxed zijn, ik wil wel leren snowboarden

maar ben ik nu ineens van scooterpuber overgegaan tot jeneverdrinker?
pi_21785245
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:40 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Flink hard gooien!
Dan hang je voorlopig wel even aan de telefoon met Wanadoo Wouter. .
en dan moeten we zelfs over kabeltjes gaan praten.... en dan weet ik weer niet waar 'start' zit en dan komt hij mij helpen omdat hij toch voorbij Zwolle komt toevallig en dan gaan we thee drinken
  maandag 6 september 2004 @ 14:44:55 #226
81202 blublub
snob and a half
pi_21785285
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:37 schreef Waxxer het volgende:

[..]

*zucht*........

ik heb ook een keer zon Casemamedewerker gesproken (destijds heette t nog Casema). mên die klonk echt keilief en hij vond t geloof ik ook keilief dat ik als 16 jarig meisje probeerde ons internet te installeren. maar misschien was t eigenlijk stiekem wel een onwijze pukkelpuistenlelijkerd, net als van die vrouwen die van die sekslijnen doen, dan denken die kerels dat ze een of andere lekkere blonde stoot aan de lijn hebben, is t gewoon zon vadsige huisvrouw
pi_21785296
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:42 schreef Waxxer het volgende:

[..]

en dan moeten we zelfs over kabeltjes gaan praten.... en dan weet ik weer niet waar 'start' zit en dan komt hij mij helpen omdat hij toch voorbij Zwolle komt toevallig en dan gaan we thee drinken
En dan helpt ie je met je kabeltjes .
  maandag 6 september 2004 @ 14:45:58 #228
81202 blublub
snob and a half
pi_21785302
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:32 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Van je wattes? .
mn de-g-ing
pi_21785313
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:41 schreef blublub het volgende:

[..]

dude, in welk tijdperk leef jij? alcohol is allang niet meer toegestaan joh gekkie. en daar letten ze onwijs streng op, vooral tijdens de ledenavonden. en ik zit nog bij geen jaarclub, die moeten nog gevormd worden. over ongeveer 8-9 weken weet ik meer (misschien eerder). en Alpe d'Huez? zou relaxed zijn, ik wil wel leren snowboarden

maar ben ik nu ineens van scooterpuber overgegaan tot jeneverdrinker?
Nee, je bent er naartoe gestuurd, zo van, meid, je hangtm je bromt, je bent nachtenlang weg zonder iets te laten horen, nu word je maar lid van een studentenvereniging. "Word maar eens volwassen!!!", riepen ze vaak voordat je weer een woede-uitbarsting kreeg. Dus jij zo naar die ontgroening en daar hebben ze alleen maar borrels en hapjes enz terwijl jij gewoon een zakl Haribo Pretmix wil, vandaar dat je nu zo'n zin hebt in snoep
pi_21785343
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:44 schreef blublub het volgende:

[..]

ik heb ook een keer zon Casemamedewerker gesproken (destijds heette t nog Casema). mên die klonk echt keilief en hij vond t geloof ik ook keilief dat ik als 16 jarig meisje probeerde ons internet te installeren. maar misschien was t eigenlijk stiekem wel een onwijze pukkelpuistenlelijkerd, net als van die vrouwen die van die sekslijnen doen, dan denken die kerels dat ze een of andere lekkere blonde stoot aan de lijn hebben, is t gewoon zon vadsige huisvrouw
Maar Wanadoo Wouter is echt keilief! .

En is geen vadsige huisvrouw! .

Nee toch Waxje? Toch? Nee he? .
pi_21785351
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:45 schreef blublub het volgende:

[..]

mn de-g-ing
Ow. Gelukkig. Nu is het tenminste duidelijk. .
pi_21785366
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:46 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nee, je bent er naartoe gestuurd, zo van, meid, je hangtm je bromt, je bent nachtenlang weg zonder iets te laten horen, nu word je maar lid van een studentenvereniging. "Word maar eens volwassen!!!", riepen ze vaak voordat je weer een woede-uitbarsting kreeg. Dus jij zo naar die ontgroening en daar hebben ze alleen maar borrels en hapjes enz terwijl jij gewoon een zakl Haribo Pretmix wil, vandaar dat je nu zo'n zin hebt in snoep
! .
pi_21785487
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:48 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Maar Wanadoo Wouter is echt keilief! .

En is geen vadsige huisvrouw! .

Nee toch Waxje? Toch? Nee he? .
Wouter van de Wanadoo niet die is liev en knap en alles en past he-le-maal bij mij *zucht*........
  maandag 6 september 2004 @ 14:57:26 #234
81202 blublub
snob and a half
pi_21785525
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:46 schreef Waxxer het volgende:

[..]

die scooteronzin is nu echt niet leuk meer. ik ben een net meisje, geen anita, uit een goede familie en een schorre stem. en Haribo pretmix is vies

*diep beledigd is*
  maandag 6 september 2004 @ 14:58:11 #235
81202 blublub
snob and a half
pi_21785548
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:55 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Wouter van de Wanadoo niet die is liev en knap en alles en past he-le-maal bij mij *zucht*........
!!!

Waxxje valt op vadsig huisvrouwen!!!
pi_21785573
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:55 schreef Waxxer het volgende:

[..]

*meezucht* .
  maandag 6 september 2004 @ 15:00:01 #237
81202 blublub
snob and a half
pi_21785593
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:57 schreef blublub het volgende:

[..]

die scooteronzin is nu echt niet leuk meer. ik ben een net meisje, geen anita, uit een goede familie en een schorre stem. en Haribo pretmix is vies

*diep beledigd is*

dat goede familie deel is zon onzin, van mn moeders kant wel, maar mn vaders kant:
  maandag 6 september 2004 @ 15:05:14 #238
81202 blublub
snob and a half
pi_21785685
*weg is*
  maandag 6 september 2004 @ 19:26:17 #240
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_21788333
quote:
Op maandag 6 september 2004 18:47 schreef ajuu het volgende:
gezien

[afbeelding]
heb je gehuild?
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_21788352
quote:
Op maandag 6 september 2004 19:26 schreef Cairon het volgende:

[..]

heb je gehuild?
neuh...
  maandag 6 september 2004 @ 19:28:16 #242
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_21788370
quote:
Op maandag 6 september 2004 19:27 schreef ajuu het volgende:

[..]

neuh...
jij onmenselijk wezen!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_21788398
Navond Ajuu
pi_21788627
hoipiepeloi

voor de j-pop fans, over net-niet-indie net-niet-mainstream popdiva takako minekawa

http://www.stylusmagazine.com/feature.php?ID=1180

"Here’s a bridge for overseas fans of cute Japanese music. A pink bridge in the sky with white polka dots. With happy, smiling bunnies on the other side. And all the bunnies have big sharp knives. C’mon over, nothing’s gonna happen. "
pi_21789345
*hoofdstuk 1 van Basiskennis Boekhouden af heb*

Volgens mij ga ik BKB best leuk vinden om te doen
pi_21789742
hihi:

pi_21789950
Hello hot hunk's
pi_21790014
Naaahhh ik heb iemand ontdekt me dezelfde usericon als ik!! Het is teijeextra
pi_21790029
oh en hoi vanaf mijn latop
pi_21790306
quote:
Op maandag 6 september 2004 20:36 schreef Waxxer het volgende:
Naaahhh ik heb iemand ontdekt me dezelfde usericon als ik!! Het is teijeextra
Hoi! Waxje

Precies! ik dacht al dat jij een cloon was van teijeextra.
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 20:48:49 #251
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21790324
quote:
Op maandag 6 september 2004 20:37 schreef Waxxer het volgende:
ssst, de nieuwe Friends is nu op Yorin
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21790632
*naar laptop van Waxje zwaai*
pi_21790700
quote:
Op maandag 6 september 2004 20:37 schreef Waxxer het volgende:
Met dank aan . Wouter van Wanadoo . ?
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 21:09:06 #254
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21790850
ok Wax, Friends is afgelopen... wat wilde je zeggen?

MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21790931
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:09 schreef XMN8R het volgende:
ok Wax, Friends is afgelopen... wat wilde je zeggen?

Dat Lappie de Laptop het weer doet. .
pi_21790995
Volgens mij heeft Waxje weer een hoi-and-run gedaan. .
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 21:16:06 #257
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21791023
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:14 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij heeft Waxje weer een hoi-and-run gedaan. .
Of hij doet nu een lap-dance met Wouter
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21791072
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:16 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Of hij doet nu een lap-dance met Wouter
met of op Wanadoo Wouter?
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 21:21:28 #259
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21791093
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:19 schreef beaverhausen het volgende:

met of op Wanadoo Wouter?
geen idee, zijn cam staat uit
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 21:28:51 #260
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21791243
* XMN8R eet perzik-partjes

Ik wil morgen naar de film en ik twijfel nog tussen The Stepford Wives en The Village...
Wie gaat er mee?
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21791256
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:28 schreef XMN8R het volgende:
* XMN8R eet perzik-partjes

Ik wil morgen naar de film en ik twijfel nog tussen The Stepford Wives en The Village...
Wie gaat er mee?
Stepford Wives heb ik gezien. The Village ken ik niet. .
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 21:34:38 #262
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21791379
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:29 schreef beaverhausen het volgende:

Stepford Wives heb ik gezien. The Village ken ik niet. .
Ik kan zo ook allebei gaan zien: op dinsdag is een film hier maar 6 euro!
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21791772
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:34 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Ik kan zo ook allebei gaan zien: op dinsdag is een film hier maar 6 euro!
Dat is een optie natuurlijk. .
  maandag 6 september 2004 @ 22:47:35 #264
83380 WAik
lurking for life
pi_21793223
long time no see. hoest hiero?

fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
pi_21793667
the wizzer takes it all
ajuu is standing small
beside his lit-jumeaux (robin!)
that funny little heaumeau

"a big thing or a small, wizje takes..."

[ Bericht 20% gewijzigd door ajuu op 06-09-2004 23:08:14 ]
pi_21794130
Zoooo ik heb even gegeten en een heleboel was gvouwen twee kratten vol!

En ligt het nu aan mij of is een plat scherm echt rustiger voor je ogen?

Oh en ik heb Filmpje gekeken, die had mijn huisenoot geleend van de bie maar hij zette hem snel ut ivm het gevloek. Dus ik zit te kijken terwijl hij weg was (op zijn tv dus) komt hij in de loop van de avond terug en als ze godverdegodverdegodver zeggen, zet hij het geluid uit dus ik zeg, als je dat nou gewoon ziet als 'drommels drommels en nog eens drommels...'
  MOL-held maandag 6 september 2004 @ 23:40:16 #268
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21794615
quote:
Op maandag 6 september 2004 23:20 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo ik heb even gegeten en een heleboel was gvouwen twee kratten vol!
zozo, jij bent goed bezig geweest! kost dat?
quote:
En ligt het nu aan mij of is een plat scherm echt rustiger voor je ogen?
yep, ik vind van wel
quote:
Oh en ik heb Filmpje gekeken, die had mijn huisenoot geleend van de bie maar hij zette hem snel ut ivm het gevloek. Dus ik zit te kijken terwijl hij weg was (op zijn tv dus) komt hij in de loop van de avond terug en als ze godverdegodverdegodver zeggen, zet hij het geluid uit dus ik zeg, als je dat nou gewoon ziet als 'drommels drommels en nog eens drommels...'
is-ie kei-mega-ggggggristelijk?
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21794793
truste allem,aall
pi_21795048
Ik ben onbetaalbaar qua klusjesdoen
En die huisgenoot is vrijgemaakt gereformeerd....

Maar dat remt mij niet om even flink diitaal te vloeken, en wel om het volgende...

Mijn huisgenote ilde ff intenetten. Nou, a la... maar ik zeg, geen messenger installeren want de vorige keer kreeg ik dar door een virus. Wat doet madam!! Ze doet het toch!!! Elke keer word ik aanemeld op haar msn!!!!! Hoe ga ik dat eruit krijgen!!!
  MOL-held dinsdag 7 september 2004 @ 00:03:04 #271
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21795131
quote:
Op maandag 6 september 2004 23:59 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben onbetaalbaar qua klusjesdoen
En die huisgenoot is vrijgemaakt gereformeerd....

Maar dat remt mij niet om even flink diitaal te vloeken, en wel om het volgende...

Mijn huisgenote ilde ff intenetten. Nou, a la... maar ik zeg, geen messenger installeren want de vorige keer kreeg ik dar door een virus. Wat doet madam!! Ze doet het toch!!! Elke keer word ik aanemeld op haar msn!!!!! Hoe ga ik dat eruit krijgen!!!
geen paniek

Start > Instellingen > Configuratiescherm > Software
zoek MSN-messenger en klik op delete

maar je kunt het er ook gerust op laten staan en je firewall aanzetten
uitloggen en opnieuw inloggen met je eigen naam, et voila
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21795265
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:03 schreef XMN8R het volgende:

[..]

geen paniek

Start > Instellingen > Configuratiescherm > Software
zoek MSN-messenger en klik op delete

maar je kunt het er ook gerust op laten staan en je firewall aanzetten
uitloggen en opnieuw inloggen met je eigen naam, et voila
Maar ik ka haar adres er niet zo ffies zeg maar uithalen?? Het enige waartoe ik nu in staat bn is mijn fles Muscle Vloeibare ontsopper pakken, datar een doekje mee deppen, naar haar kamer lopen (ze slaapt) en dat even drie minuten op haar neus drukken... Ik heb nog zooooo duidelijk gezegd, GEEN messenger het is toh gvd mijn computer!!!!
  MOL-held dinsdag 7 september 2004 @ 00:14:06 #273
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21795348
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:09 schreef Waxxer het volgende:

Maar ik ka haar adres er niet zo ffies zeg maar uithalen?? Het enige waartoe ik nu in staat bn is mijn fles Muscle Vloeibare ontsopper pakken, datar een doekje mee deppen, naar haar kamer lopen (ze slaapt) en dat even drie minuten op haar neus drukken... Ik heb nog zooooo duidelijk gezegd, GEEN messenger het is toh gvd mijn computer!!!!
1. Bestand > afmelden
2. Bestand > aanmelden > in het popup-venster je eigen emailadres + wachtwoord vermelden
3. Niet vergeten om "automatisch aanmelden" uit te zetten .

of je opent er een topic over
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21795393
Mja ik ben weer woest (lost geen mer op maargoed).....

En ik typ wel erg breezah zeg..... wennen zo'n toesenbord

Maa vertel eens Xmn, nog geflitst?
pi_21795431
haha, dit soort conversaties heb ik weleens IRL met een vriend van mij.
waarbij ik dan de waxxer-rol voor mijn rekening neem. en dan door de telefoon.
"en wat heb je nu op je scherm staan? ja, en dan klik je ..."
  MOL-held dinsdag 7 september 2004 @ 00:18:38 #276
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21795434
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik ben weer woest (lost geen mer op maargoed).....

En ik typ wel erg breezah zeg..... wennen zo'n toesenbord

Maa vertel eens Xmn, nog geflitst?
ik? geflitst? dagelijks!

(traject-controle op de A13 , jawel wij hadden de primeur )
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21795486
Die jongen va wanadoo zei dat ik op start moest klikken dus k zocht me rot in het programmaschermpje ipv start aan te klikken linksonder
pi_21795516
Ja truste Ajuu (NAAR BED JIJ ) en Waxxer en de rest
pi_21795520
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:18 schreef XMN8R het volgende:

[..]

ik? geflitst? dagelijks!

(traject-controle op de A13 , jawel wij hadden de primeur )
naja neeje tie'dn he dus jij zwaaien met die kameel tussen je lippen
pi_21795553
Ik heb in DIG wel eens topics zien staan over het verwijderen van MSN accounts. Kijk daar eens Waxje. .
  MOL-held dinsdag 7 september 2004 @ 00:26:29 #281
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21795608
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:22 schreef Waxxer het volgende:

naja neeje tie'dn he dus jij zwaaien met die kameel tussen je lippen
tiet veur het neije rieden

niks brand ze lekker als een kameel
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21795641
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ja truste Ajuu (NAAR BED JIJ ) en Waxxer en de rest
blijf je wel een beetje bij de groep?
pi_21795675
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:27 schreef ajuu het volgende:

[..]

Slapen jij! .

.
pi_21795697
Neeeee vanavond mag Ajuu opblijven
pi_21795809
Ik heb ms verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar haar adres staat er gvd nog steeds bij e aanmlden-knop!!!
pi_21795857
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:27 schreef ajuu het volgende:

[..]

Welke groep? .. Nah moat zelf ook m'n bed opzoeken, morgen een lange zit in het filmmuseum
  MOL-held dinsdag 7 september 2004 @ 00:38:40 #287
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21795865
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb ms verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar haar adres staat er gvd nog steeds bij e aanmlden-knop!!! :'(
lieverd, doe eens le-zen!

niet aanmelden met die grote knop (deze keer even van de grote knop afblijven )

ga naar Bestand (links bovenaan), en dan naar Aanmelden... (tweede van boven).
in het pop-up-venster vul je je eigen email-adres en wachtwoord in.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21795952
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:38 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Nah moat zelf ook m'n bed opzoeken, morgen een lange zit in het filmmuseum
welnee. je stelt je gewoon een beetje aan.
pi_21795970
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:38 schreef XMN8R het volgende:

[..]

lieverd, doe eens le-zen!

niet aanmelden met die grote knop (deze keer even van de grote knop afblijven )

ga naar Bestand (links bovenaan), en dan naar Aanmelden... (tweede van boven).
in het pop-up-venster vul je je eigen email-adres en wachtwoord in.
ja weet ik maar ik wil haar adres daa weg hebben
pi_21795992
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:42 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ja weet ik maar ik wil haar adres daa weg hebben
doe je nou weer een beetje gezellig?
  MOL-held dinsdag 7 september 2004 @ 00:48:50 #291
44635 XMN8R
mag dat?
pi_21796075
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:42 schreef Waxxer het volgende:

ja weet ik :'( maar ik wil haar adres daa weg hebben :'(
misschien heb je hier iets aan: history msn usernames legen?

ook een goeie: http://www.helpd.nl/documentatie/msn.php
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_21796158
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:41 schreef ajuu het volgende:

[..]

welnee. je stelt je gewoon een beetje aan.
Ow okay..nu word ik boos
pi_21796268
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:53 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ow okay..nu word ik boos
je hebt er alleen maar jezelf mee hoor als je boos wordt.
pi_21796413
Ik BEN gezellig en blij dat ik een werkende laptop heb!! Of ja, hij werkte ntuurljk al, maar nu doet internet het ook

pi_21796437
Hee zegt Idols Marlies jullie iets??
pi_21796448
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 01:00 schreef ajuu het volgende:

[..]

je hebt er alleen maar jezelf mee hoor als je boos wordt.
Ja heerlijk.. Boos zijn.

wizz gaat nu echt z'n bedje opzoeken
pi_21796588
doei wizje geen nachtmerries he!!
pi_21796846
Nou ehhhh dan ga k ook maar he

doeg allemaal druktelingen!!!!
  dinsdag 7 september 2004 @ 05:52:32 #299
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21797598
nou...