Lang haar werd irritant en in mijn ogen steeds lelijker. 'Tis gewoon veel makkelijker voor me werk. btw. over werk gesproken. tot vanavond laatquote:Op zondag 5 september 2004 17:nog wat schreef Cybart het volgende:
@Caz, zo da's weer ff wennen (helemaal voor degene die je dagelijks zien...)
waarom heb je het afgeknipt eigenlijk?
lijkt me inderdaad een goede redequote:Op zondag 5 september 2004 17:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Lang haar werd irritant en in mijn ogen steeds lelijker. 'Tis gewoon veel makkelijker voor me werk. btw. over werk gesproken. tot vanavond laat
Da's m'n tweede naam, haiquote:Op zondag 5 september 2004 18:03 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!
Ja klopt, gisteren weer moeten barren en er waren veel leuke mensen! En niet zoveel van die vleeskeurende figurenquote:leuk te horen da je goed weekend hebt gehad!!
Wilde net zeggen, benzine komt niet uit de lucht vallenquote:ik heb een saia werkweekend gehad maar ja, wel beetje geld bij haha.
Aaahhh goed man, ga je treinen of brommen?quote:en zo direct naar amersfoort.
Ja hoor!quote:zeg heb je de komende weken tijd?.
Hey manquote:Op zondag 5 september 2004 18:08 schreef Jerruh het volgende:
hoi waxxer.
.
haha het was vanochtend al stikheetquote:Op zondag 5 september 2004 18:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey man![]()
![]()
Gelukkig moet jij 's ochtends werken he? Anders dreef je samen met je sopje zo dat hotel uit
Of je duikt even Lafayette in.quote:Op zondag 5 september 2004 18:52 schreef G_E het volgende:
*twijfel, twijfel*
Moet ik nou dat groene long sleeve t-shirt meenemen, of toch maar dat RL overhemd van katoen & zijde?.
Hmmm leuk speelgoed.quote:Op zondag 5 september 2004 18:52 schreef ajuu het volgende:
nature is a language can't you read?
[afbeelding]
whahahaha
een overhemd is mooier dan een longsleeve. punt. maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 5 september 2004 18:52 schreef G_E het volgende:
*twijfel, twijfel*
Moet ik nou dat groene long sleeve t-shirt meenemen, of toch maar dat RL overhemd van katoen & zijde?.
geld is fooking belangrijk... anders had ik ook niet gewerkt dit weekendquote:Op zondag 5 september 2004 18:03 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh! leuk te horen da je goed weekend hebt gehad!!
ik heb een saia werkweekend gehad maar ja, wel beetje geld bij haha.
en zo direct naar amersfoort.
zeg heb je de komende weken tijd?.
Pfft! Met dat warme weer?quote:Op zondag 5 september 2004 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of je duikt even Lafayette in..
zijde!quote:Op zondag 5 september 2004 19:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Pfft! Met dat warme weer?.
Ik was eigenlijk van plan om samen met G_L op het gras in Place des Vosges te gaan liggen, tussen alle schattige studentjes van Le Marais die daar aan het leren zijn voor tentamens enzo..
[afbeelding]
Place de Voyeursquote:Op zondag 5 september 2004 19:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Pfft! Met dat warme weer?.
Ik was eigenlijk van plan om samen met G_L op het gras in Place des Vosges te gaan liggen, tussen alle schattige studentjes van Le Marais die daar aan het leren zijn voor tentamens enzo..
[afbeelding]
Nee, Place ma tu vuquote:Op zondag 5 september 2004 19:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
Place de Voyeurs![]()
Zanger en cabaretier Bram Vermeulenquote:Op zondag 5 september 2004 20:03 schreef blublub het volgende:
wie is dat?
Je moet het mij niet vertellen daar krijg ik het vliegend schijt van van al die kutreclames.quote:Op zondag 5 september 2004 20:13 schreef Cybart het volgende:
na 2 minuten espeditie robinson is het alweer reclame
En nu wachten tot een Belg zelf opgeeft.... ben benieuwd hoe lang dat zal duren.quote:Op zondag 5 september 2004 20:13 schreef Cybart het volgende:
na 2 minuten espeditie robinson is het alweer reclame
Met een Louis Vuitton Murakami pet?quote:Op zondag 5 september 2004 20:54 schreef ajuu het volgende:
longsleeve...longslief...lief, hihihi
wat vind jij van die petjes?quote:Op zondag 5 september 2004 21:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met een Louis Vuitton Murakami pet?.
Ik vind ze niks. Ze zijn overduidelijk nep en vaak lopen er nogal foute types mee rond.quote:Op zondag 5 september 2004 21:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat vind jij van die petjes?
Eigenlijk hetzelfde als het Duivelseiland van vorig jaar.quote:Op zondag 5 september 2004 21:07 schreef Cybart het volgende:
Hoe stoer met die verstekelingen
De multicolore/Murakami lijn is van zomer 2003. Ik denk dat het wel z'n hoogtepunt gehad heeft. Net als de Burberry ruit op alles van een paar jaar geleden.quote:Op zondag 5 september 2004 21:24 schreef ajuu het volgende:
ze beginnen me eerlijk gezegd ook mateloos te irriteren. terwijl ik denk dat dit nog maar het begin is van de trend. vuitton in de ramsj.
Was dit de eerste aflevering?quote:Op zondag 5 september 2004 21:26 schreef XMN8R het volgende:
Klaar is klara
[..]
Eigenlijk hetzelfde als het Duivelseiland van vorig jaar.![]()
oeh! maar wel spannender omdat ze dit jaar allemaal op hetzelfde eiland zitten!!!
Yepquote:Op zondag 5 september 2004 21:30 schreef beaverhausen het volgende:
Was dit de eerste aflevering?
hmm, de LV petjes waren me nooit eerder opgevallen. wel eindeloos al die damestassen. maar nu dus petjes bij volksjongens. maarja, RL is toch ook allang geen elitemerk meer.quote:Op zondag 5 september 2004 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De multicolore/Murakami lijn is van zomer 2003. Ik denk dat het wel z'n hoogtepunt gehad heeft. Net als de Burberry ruit op alles van een paar jaar geleden.
De meeste tassen die je op straat ziet zijn nep.quote:Op zondag 5 september 2004 21:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
hmm, de LV petjes waren me nooit eerder opgevallen. wel eindeloos al die damestassen. maar nu dus petjes bij volksjongens. maarja, RL is toch ook allang geen elitemerk meer.
*noteer*quote:Op zondag 5 september 2004 21:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Yep
morgen-avond volgt meer info over de kandidaten...
minder spannend, maar wel goed om iedereen te leren kennen.
goed zoquote:Op zondag 5 september 2004 21:37 schreef beaverhausen het volgende:
*noteer*
Veel mensen vinden RL een kakmerk dus zullen het niet zo snel dragen. En veel mensen die het wel dragen kiezen juist voor subtiele en minder opvallende kleuren kiezen.quote:Op zondag 5 september 2004 21:46 schreef ajuu het volgende:
RL komt in de nw collecties wel met heftige kleurencombi's. feloranje/groen/paars. en aangezien tegenwwoordig zowel kakkers als hiphoppers, dagjesmensen, nouveau riche, verarmde adel, trendy/hippe jongens en bejaarden het RL logo dragen, zou dat betekenen dat er binnenkort weer meer verzadigde kleuren op straat komen?
kortom, dat wordt weer smullen dit jaarquote:Op zondag 5 september 2004 22:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ER 2004 is weer begonnen YEEEEEE-HAW!
<flinke analyse>
hij heeft geen flauw idee hoe je moet klussen (en zijn vriendje Tobias ook niet), dus dat kan nog leuk wordenquote:Op zondag 5 september 2004 22:09 schreef Cybart het volgende:
Barry Stevens is back (het blok, net 5)
alleen dit keer is ie australisch, kapper, en heet ie Brett
maar.....ga JIJ voor opvallende kleuren? kom op, baefje, neem jij nou het voortouw. als iemand het moet doen. ....als jij het niet doet, doet NIEMAND het.quote:Op zondag 5 september 2004 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Veel mensen vinden RL een kakmerk dus zullen het niet zo snel dragen. En veel mensen die het wel dragen kiezen juist voor subtiele en minder opvallende kleuren kiezen.
Ik word een beetje moe van z'n Barry Stevens accent.quote:Op zondag 5 september 2004 22:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hij heeft geen flauw idee hoe je moet klussen (en zijn vriendje Tobias ook niet), dus dat kan nog leuk worden
dat wordt weer een leuke zondag-avond![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 22:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
maar.....ga JIJ voor opvallende kleuren? kom op, baefje, neem jij nou het voortouw. als iemand het moet doen. ....als jij het niet doet, doet NIEMAND het.
ja, G_E zal het niet snel doen, maar als jij het nou.... misschien dat hij dan ook...![]()
whahaha, en dan zeg je iets over mijn sokken!quote:Op zondag 5 september 2004 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik heb al een geel met blauwe trui. En een felroze met donkerblauwe rugby trui..
Dat is ook heul iets anders.quote:Op zondag 5 september 2004 22:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
whahaha, en dan zeg je iets over mijn sokken!![]()
ja ik combineer vaak expresssss fout. terwijl jij het express goed combineert. (het algehele plaatje moet in jouw geval juist kloppen.(moet ik het zo lezen?). bijv. RL zoals RL bedoelt is. terwijl ik burlington misschien belachelijk maak, door het idioot te combineren. ik doe maar een wilde gok.quote:Op zondag 5 september 2004 22:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is ook heul iets anders..
.
quote:Op zondag 5 september 2004 22:33 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja ik combineer vaak expresssss fout. terwijl jij het express goed combineert. (het algehele plaatje moet in jouw geval juist kloppen.(moet ik het zo lezen?). bijv. RL zoals RL bedoelt is. terwijl ik burlington misschien belachelijk maak, door het idioot te combineren. ik doe maar een wilde gok.![]()
nou daar heb ik ook veel aan. haha, geschokt of beschaamd? gebruik je weleens taal?quote:Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
quote:Op zondag 5 september 2004 22:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
nou daar heb ik ook veel aan. haha, geschokt of beschaamd? gebruik je weleens taal?
ik zet ons hierboven natuurlijk wel heel erg z/w tegenover elkaar.
jij als een hysterische corpsbbal en mezelf als een hysterische gek.
(en dat laatste is maar ten dele waar![]()
we zitten allebei in hetzelfde preppyvijvertje te vissen, alleen vis jij er goudvissen uit en ik piranha's.
![]()
whahaha, ja, over die laatste zin ben ik zelf ook niet ontevreden.quote:Op zondag 5 september 2004 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Hoe verzin je het toch steeds ajuu?
Je hebt ons allebei nogal karikaturaal afgeschilderd dus..quote:Op zondag 5 september 2004 22:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
whahaha, ja, over die laatste zin ben ik zelf ook niet ontevreden.
hmm ja, ik kan over sstijlen vooral erg veel en te lang nadenken. ook omdatik opstraat ALTIJD oplet wat mensen aan hebben en me dan vaak afvraag waarom ze dat aanhebben, en soms ook weleens gewoon waarom IN GODSNAAM.![]()
maar heb ik je niet te karikaturaal afgeschilderd?
maar snap je mijn punt? of is door mijn hysterische vocabulaire mijn voorstel helemaal in het water van datzelfde preppy-vijvertje gevallen? (ik had ook niet echt een punt, het was meer een poging tot een punt, een voorstel tot een punt...) een punt van verschil.quote:Op zondag 5 september 2004 23:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt ons allebei nogal karikaturaal afgeschilderd dus...
truste?? TRUSTE??? jij? een wizarddragon heeftt nog minstens drie uur te gaan!quote:Op zondag 5 september 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
Truste
quote:Op zondag 5 september 2004 21:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
hmm, de LV petjes waren me nooit eerder opgevallen. wel eindeloos al die damestassen. maar nu dus petjes bij volksjongens. maarja, RL is toch ook allang geen elitemerk meer.
Duvel drink ik eigenlijk zelden, maar wel vergelijkbare bieren. Alleen merk ik het niet, wanneer het 9% is ofzo.quote:Op zondag 5 september 2004 21:51 schreef Waxxer het volgende:
Holladiejee
Ik ben alleen thuisIk denk naja dan maar een biertje (gewoon voor de fun hoor niet om de eenzaamheid weg te werken
), en toen dacht ik, wat krijg ik dat moeilijk weg.... wist ik veel dat dat Duvel twee keer zoveel alcohol bevat dan gewoon bier
nu drink ik dus een echt G_E-biertje
hee, jij zit ook een beetje in ons (beaf en ajuu's) preppy-vijvertje te vissen. ga weg. je trui stinkt.quote:Op zondag 5 september 2004 23:22 schreef G_E het volgende:
[..]
Maar ja. Het is pas echt sjiek als je sjieke dingen draagt alsof ze niet sjiek zijn. Een versleten RL trui bijvoorbeeld, gewoon omdat-ie lekker zit. Of dingen die wel goed zijn vormgegeven, maar niet perse duur. (Hema bijvoorbeeld, vaak is dat goed design.)
Euhm... Mjah... Ik koop dingen meestal op functie of uiterlijk, om pas daarna te kijken wat voor merk en prijs het is. Bij mijn Rayban merkte ik ook pas dat het een Rayban was, nadat ik hem had uitgezocht. Met schoenen heb ik dat ook.quote:Op zondag 5 september 2004 23:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
hee, jij zit ook een beetje in ons (beaf en ajuu's) preppy-vijvertje te vissen. ga weg. je trui stinkt.![]()
tsja, bij jou gaat het meer om de degelijkheid/draagbaarheid (beschaafdheid?)van RL (of hema, of GANT of..) , geen stijltje maar stijl (en kwaliteit dus).
terwijl beafje dan weer juist EERST naar het merk kijkt.quote:Op zondag 5 september 2004 23:31 schreef G_E het volgende:
[..]
Euhm... Mjah... Ik koop dingen meestal op functie of uiterlijk, om pas daarna te kijken wat voor merk en prijs het is. Bij mijn Rayban merkte ik ook pas dat het een Rayban was, nadat ik hem had uitgezocht. Met schoenen heb ik dat ook..
quote:Op zondag 5 september 2004 23:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
terwijl beafje dan weer juist EERST naar het merk kijkt.![]()
en ik doe mijn ogen dicht en kies blind wat ik aantrek!
Troelquote:Op maandag 6 september 2004 00:09 schreef Troel het volgende:
Ow, andere homo's ooktrouwens
Hoi! Troelquote:Op maandag 6 september 2004 00:06 schreef Troel het volgende:
Mijn naam is wel met een streepje op de E! Twee keer zelfs.
Hoi meneer L![]()
Rijmeneer.quote:Op maandag 6 september 2004 00:12 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi! Troel![]()
meneer L??![]()
Je weet toch wel wie meneer L is?quote:Op maandag 6 september 2004 00:12 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hoi! Troel![]()
meneer L??![]()
mevrouw T !!!quote:Op maandag 6 september 2004 00:06 schreef Troel het volgende:
Mijn naam is wel met een streepje op de E! Twee keer zelfs.
Hoi meneer L![]()
beavjequote:Op maandag 6 september 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rijmeneer..
aka XMN8R
Lurkert!quote:Op maandag 6 september 2004 00:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
mevrouw T !!!![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 00:21 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
beavje![]()
![]()
Owh die L sorry L![]()
dat jullie het effe weten he!!quote:Op maandag 6 september 2004 00:15 schreef Troel het volgende:
Je weet toch wel wie meneer L is?
Meneer L is de liefste homo die er is! Samen met die schatten die er toen in het bolke bijwaren!
quote:Op maandag 6 september 2004 00:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat jullie het effe weten he!!
Ja precies het verschil is enorm.quote:Op maandag 6 september 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Kijk, ik kan weer typen..
quote:Op maandag 6 september 2004 00:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
onze kinderen zouden zooooo knap zijnquote:Op maandag 6 september 2004 00:23 schreef Troel het volgende:
Het is dattie homo is en ik Bert heb, maar anders
Nou zo erg was ik vannacht nou ook weer niet.quote:Op maandag 6 september 2004 00:24 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ja precies het verschil is enorm.![]()
Charmeur.quote:Op maandag 6 september 2004 00:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nee je was alleen stronk.quote:Op maandag 6 september 2004 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou zo erg was ik vannacht nou ook weer niet..
.
Stronken!quote:Op maandag 6 september 2004 00:27 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nee je was alleen stronk.!
jij kent mevrouw T. blijkbaar nietquote:Op maandag 6 september 2004 00:26 schreef andromeda1968 het volgende:
Charmeur.![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Ja, dat komt door jouquote:Op maandag 6 september 2004 00:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
onze kinderen zouden zooooo knap zijn![]()
Was het stronkenquote:Op maandag 6 september 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stronken!
Dat is iets heul anders..
Waxjequote:Op maandag 6 september 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik was trouwens eigenlijk alleen maar een klein beetje aangeschoten.quote:Op maandag 6 september 2004 00:32 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Was het stronkenoeps sorry
please forgive me.
![]()
dank jequote:Op maandag 6 september 2004 00:29 schreef Troel het volgende:
Ja, dat komt door jou
En ik was eigenlijk alleen een klein beetje verschoten.quote:Op maandag 6 september 2004 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik was trouwens eigenlijk alleen maar een klein beetje aangeschoten..
*Lego geef*quote:Op maandag 6 september 2004 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Jaaa.... geef mij de lego maar.... hou ik me stil
* XMN8R pakt de lego van Waxxer afquote:Op maandag 6 september 2004 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Jaaa.... geef mij de lego maar.... hou ik me stil
Ik bouw een muur op rond mezelfquote:Op maandag 6 september 2004 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Lego geef*
Wat ga je bouwen Waxxepaxje? Een kasteel? Of een garage?.
jeeehhhh.... weet wat dat gedragstechnisch voor gevolgen heeft bij mij??quote:Op maandag 6 september 2004 00:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
* XMN8R pakt de lego van Waxxer af
* XMN8R bouwt een super-soaker van lego en besluipt waxxerquote:Op maandag 6 september 2004 00:40 schreef Waxxer het volgende:
jeeehhhh.... weet wat dat gedragstechnisch voor gevolgen heeft bij mij??![]()
Als je het maar gezellig hebt.quote:Op maandag 6 september 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bouw een muur op rond mezelf![]()
en Casa Rosso bouw ik na
Een lekkere stevige?quote:Op maandag 6 september 2004 00:41 schreef andromeda1968 het volgende:
Ben ff worst gaan halen.
Deze post heeft een erg hoog ajuu-gehalte.quote:
quote:Op maandag 6 september 2004 00:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
* XMN8R bouwt een super-soaker van lego en besluipt waxxer![]()
Volgens mij een dubbele.quote:Op maandag 6 september 2004 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een lekkere stevige?
M'n lego wat doe je?!quote:Op maandag 6 september 2004 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]lekt dat lego niet??
Mamma Bief wast het wel weer hoor!
Die slapen dat zal ik morgen ochtend wel krijgen.quote:Op maandag 6 september 2004 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een lekkere stevige?
quote:Op maandag 6 september 2004 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Deze post heeft een erg hoog ajuu-gehalte..
Met mayonaise aub.quote:Op maandag 6 september 2004 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij een dubbele.
Oh je hebt nu gewoon een leverworstje zonder velletje?quote:Op maandag 6 september 2004 00:45 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Die slapen dat zal ik morgen ochtend wel krijgen.![]()
Op wie niet Waxje, op wie niet?quote:Op maandag 6 september 2004 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]en dat onbewust! Hij heewft invloed op me
!!
een dubbele nog wel! Calorie-arm? Wel?quote:Op maandag 6 september 2004 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij een dubbele.
Ja, die regenboogsokken liggen opeens goed in de markt he?quote:Op maandag 6 september 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Op wie niet Waxje, op wie niet?.
Uh! Uh! Uh!quote:U2.Com can exclusively reveal that completed tracks from the upcoming album include:
Vertigo,
Sometimes You Can't Make It On Your Own,
City of Blinding Lights,
A Man and A Woman,
Yahweh
and
Crumbs From Your Table.
The album, produced by Steve Lillywhite, will feature 11 tracks and is set for a late November worldwide release.
'It feels like a special' record', explains Bono in the October edition of the UK's Q Magazine. 'From the start we wanted to make our own Who's Next where every track mattered and I think we have done that.'
More news as we get it!
Is dat ook een soort worst?quote:Op maandag 6 september 2004 00:48 schreef XMN8R het volgende:
mijn Harlekijntjes zijn op![]()
Nein bockwursten.quote:Op maandag 6 september 2004 00:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh je hebt nu gewoon een leverworstje zonder velletje?
Je wattesquote:Op maandag 6 september 2004 00:48 schreef XMN8R het volgende:
mijn Harlekijntjes zijn op![]()
Toe maar!! Dat wordt proppen! Of hap je met beleid?quote:Op maandag 6 september 2004 00:50 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nein bockwursten.![]()
Ik wilde ff nogquote:Op maandag 6 september 2004 00:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat ook een soort worst?Een bijnaam voor cocktailworstjes??
Truste wizardquote:Op maandag 6 september 2004 00:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik wilde ff nog![]()
bij Waxxer doen.
en nu ga ik echt pitten.. dus truste iedereen![]()
Euhm... ik weet even niet zo goed waar je het precies over hebt. Althans ik heb wel een idee en ik hoop ook dat je dat bedoelt want anders moeten we het gesprek maar even naar MSN verhuizen.quote:Op maandag 6 september 2004 00:50 schreef Waxxer het volgende:
Hee.... Bief.... hoe is het ehhh... hoe is het met je Harlekijntje...?
Trusten Wizquote:Op maandag 6 september 2004 00:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik wilde ff nog![]()
bij Waxxer doen.
quote:Op maandag 6 september 2004 00:50 schreef Waxxer het volgende:
Is dat ook een soort worst?Een bijnaam voor cocktailworstjes??
Ik doe alles sensueel.quote:Op maandag 6 september 2004 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toe maar!! Dat wordt proppen! Of hap je met beleid?
quote:Op maandag 6 september 2004 00:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik wilde ff nog![]()
bij Waxxer doen.
quote:Op maandag 6 september 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm... ik weet even niet zo goed waar je het precies over hebt. Althans ik heb wel een idee en ik hoop ook dat je dat bedoelt want anders moeten we het gesprek maar even naar MSN verhuizen..
hihihi..... droppiequote:Op maandag 6 september 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm... ik weet even niet zo goed waar je het precies over hebt. Althans ik heb wel een idee en ik hoop ook dat je dat bedoelt want anders moeten we het gesprek maar even naar MSN verhuizen..
en zoete vissen natuurlijk!!quote:Op maandag 6 september 2004 00:55 schreef Waxxer het volgende:
Trendsetter Mr. L:
Een zoet en zacht dropje. Een nieuwkomer op de Nederlandse markt en nu al erg populair.
bron
Sorry, ik heb geen drop.quote:Op maandag 6 september 2004 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hihihi..... droppie
En een lekstok?quote:Op maandag 6 september 2004 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen drop..
quote:Op maandag 6 september 2004 01:01 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
En een lekstok?![]()
Tsja wij zeggen lekstok normaal is het likstok, het is nogal gesuikerd enzo.quote:Op maandag 6 september 2004 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Iehl. Ik hoef er geen suiker op.quote:Op maandag 6 september 2004 01:06 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Tsja wij zeggen lekstok normaal is het likstok, het is nogal gesuikerd enzo.![]()
lehl??quote:Op maandag 6 september 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iehl. Ik hoef er geen suiker op..
Trekdrop..... kun je zo lekker aan zuigen....quote:Op maandag 6 september 2004 00:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en zoete vissen natuurlijk!!
en trekdrop niet te vergeten!!
Waar de vorige 1024 topics ook over gingen... nergens over dus.quote:Op maandag 6 september 2004 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Trekdrop..... kun je zo lekker aan zuigen....
waar gaaaaat dit over
quote:Op maandag 6 september 2004 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Trekdrop..... kun je zo lekker aan zuigen....
waar gaaaaat dit over
quote:Op maandag 6 september 2004 01:19 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
!
quote:Op maandag 6 september 2004 01:28 schreef Waxxer het volgende:
Hee ik ontdek nu dat Haribo een heel gave site heeft met spelletjes!!
Hola paddy!quote:Op maandag 6 september 2004 01:25 schreef paddy het volgende:
[..]
![]()
Kut, ik zat in Frankrijk.quote:Op maandag 6 september 2004 01:31 schreef Waxxer het volgende:
www.haribo.comen dan op het nederlandse vlaggetje klikken en dan kom je de wereld van haribo binnen!
quote:Op maandag 6 september 2004 01:34 schreef beaverhausen het volgende:
Kut, ik zat in Frankrijk..
Ja, ik kan me toch wel vergissen?!quote:Op maandag 6 september 2004 01:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je kan toch wel IETS?!!!
over spelletjes gesproken: probeer deze eensquote:Op maandag 6 september 2004 01:28 schreef Waxxer het volgende:
Hee ik ontdek nu dat Haribo een heel gave site heeft met spelletjes!!
hola andromeda1968quote:Op maandag 6 september 2004 01:33 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hola paddy!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 01:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Hola paddy!![]()
![]()
![]()
ojee, daar gaan we weerquote:Op maandag 6 september 2004 01:41 schreef paddy het volgende:
hola andromeda1968![]()
![]()
![]()
Hoezoquote:Op maandag 6 september 2004 01:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
ojee, daar gaan we weer
moggequote:Op maandag 6 september 2004 10:37 schreef Cazman het volgende:
mogge
Nou de eerste was van gistermiddag meerquote:Op maandag 6 september 2004 10:51 schreef XMN8R het volgende:
oei, angel... al twéé-momenten op deze ochtend?!
vriendelijk glimlachen, kopje koffie met gebakje naar binnen werken, en wegwezenquote:Op maandag 6 september 2004 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Nou de eerste was van gistermiddag meer
Maar ik moet zometeen naar een trouwerij (zit in pak nu) van m'n schoonbroer en ik heb er vrij weinig zin in dus we doen maar weer:
jahquote:Op maandag 6 september 2004 11:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
vriendelijk glimlachen, kopje koffie met gebakje naar binnen werken, en wegwezen
of is dat te kort door de bocht?
jeemig, das keilang!!quote:Op maandag 6 september 2004 11:04 schreef Ang3l het volgende:
jahtis tot min 23:00 nog
Yeah! take your head out of your ass!!quote:
Doe wat je G_L doet, en pak ook een Calvin & Hobbesquote:Op maandag 6 september 2004 11:35 schreef G_E het volgende:
*wiebel wiebel*
Over 2 en half uur vertrekt het vliegtuig, en mijn G_L zit gewoon ontspannen giebelend op de bank Calvin & Hobbes te lezen..
*wiebel wiebel*
quote:
quote:Op maandag 6 september 2004 13:42 schreef Waxxer het volgende:
aaawwww
Waxje!quote:Op maandag 6 september 2004 13:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawwww
Oh, gelukkig, dan is het goed.quote:Op maandag 6 september 2004 14:12 schreef Waxxer het volgende:Ja maar die zwemmen in het riool en dan komen ze uit bij een watertje en dan zijn ze weer bij mamma
![]()
en anders redt Ajuu ze wel
quote:Op maandag 6 september 2004 14:12 schreef Waxxer het volgende:Ja maar die zwemmen in het riool en dan komen ze uit bij een watertje en dan zijn ze weer bij mamma
![]()
en anders redt Ajuu ze wel
quote:Op maandag 6 september 2004 14:30 schreef blublub het volgende:
mên, sinds ik terug ben van mn de-g-ing heb ik zon onwijze behoefte aan snoep![]()
Van je wattes?quote:Op maandag 6 september 2004 14:30 schreef blublub het volgende:
mên, sinds ik terug ben van mn de-g-ing heb ik zon onwijze behoefte aan snoep![]()
Was Paul de Politiewoordvoerder net zo leuk als Wouter van Wanadoo?quote:Op maandag 6 september 2004 14:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een politiewoordvoerder gesproken![]()
dus ik stoer doen en alles heel geforceerd![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 14:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was Paul de Politiewoordvoerder net zo leuk als Wouter van Wanadoo?.
Flink hard gooien!quote:Op maandag 6 september 2004 14:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]het was Anton de Persvoorlichter
Wouter van de Wanadoo
..........
*zucht*........
Ik ga mijn laptop uit het raam gooien en hem met telefonische hulp van hem weer repareren.... Dat duurt dan namelijk wel even.......
dude, in welk tijdperk leef jij?quote:Op maandag 6 september 2004 14:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
heb je een hele fles jenever in een teug achterover moeten drukken??
en bij welk jaarclubje zit je nu en ga je ook naar Alpe d'Huez komende winter?
quote:Op maandag 6 september 2004 14:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Flink hard gooien!
Dan hang je voorlopig wel even aan de telefoon met Wanadoo Wouter..
ik heb ook een keer zonquote:Op maandag 6 september 2004 14:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]het was Anton de Persvoorlichter
Wouter van de Wanadoo
..........
*zucht*........
Ik ga mijn laptop uit het raam gooien en hem met telefonische hulp van hem weer repareren.... Dat duurt dan namelijk wel even.......
En dan helpt ie je met je kabeltjesquote:Op maandag 6 september 2004 14:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]en dan moeten we zelfs over kabeltjes gaan praten....
en dan weet ik weer niet waar 'start' zit en dan komt hij mij helpen omdat hij toch voorbij Zwolle komt toevallig
en dan gaan we thee drinken
mn de-g-ingquote:Op maandag 6 september 2004 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Van je wattes?.
quote:Op maandag 6 september 2004 14:41 schreef blublub het volgende:
[..]
dude, in welk tijdperk leef jij?alcohol is allang niet meer toegestaan joh gekkie. en daar letten ze onwijs streng op, vooral tijdens de ledenavonden. en ik zit nog bij geen jaarclub, die moeten nog gevormd worden. over ongeveer 8-9 weken weet ik meer (misschien eerder). en Alpe d'Huez? zou relaxed zijn, ik wil wel leren snowboarden
![]()
maar ben ik nu ineens van scooterpuber overgegaan tot jeneverdrinker?
Maar Wanadoo Wouter is echt keilief!quote:Op maandag 6 september 2004 14:44 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb ook een keer zonCasemamedewerker
gesproken (destijds heette t nog Casema). mên die klonk echt keilief en hij vond t geloof ik ook keilief dat ik als 16 jarig meisje probeerde ons internet te installeren. maar misschien was t eigenlijk stiekem wel een onwijze pukkelpuistenlelijkerd, net als van die vrouwen die van die sekslijnen doen, dan denken die kerels dat ze een of andere lekkere blonde stoot aan de lijn hebben, is t gewoon zon vadsige huisvrouw
![]()
Ow. Gelukkig. Nu is het tenminste duidelijk.quote:Op maandag 6 september 2004 14:45 schreef blublub het volgende:
[..]
mn de-g-ing
quote:Op maandag 6 september 2004 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nee, je bent er naartoe gestuurd, zo van, meid, je hangtm je bromt, je bent nachtenlang weg zonder iets te laten horen, nu word je maar lid van een studentenvereniging. "Word maar eens volwassen!!!", riepen ze vaak voordat je weer een woede-uitbarsting kreeg. Dus jij zo
naar die ontgroening en daar hebben ze alleen maar borrels en hapjes enz terwijl jij gewoon een zakl Haribo Pretmix wil, vandaar dat je nu zo'n zin hebt in snoep
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 14:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar Wanadoo Wouter is echt keilief!.
En is geen vadsige huisvrouw!.
Nee toch Waxje? Toch? Nee he?.
quote:Op maandag 6 september 2004 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]Nee, je bent er naartoe gestuurd, zo van, meid, je hangtm je bromt, je bent nachtenlang weg zonder iets te laten horen, nu word je maar lid van een studentenvereniging. "Word maar eens volwassen!!!", riepen ze vaak voordat je weer een woede-uitbarsting kreeg. Dus jij zo
naar die ontgroening en daar hebben ze alleen maar borrels en hapjes enz terwijl jij gewoon een zakl Haribo Pretmix wil, vandaar dat je nu zo'n zin hebt in snoep
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]Wouter van de Wanadoo
niet
die is liev en knap en alles en past he-le-maal bij mij *zucht*........
*meezucht*quote:Op maandag 6 september 2004 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]Wouter van de Wanadoo
niet
die is liev en knap en alles en past he-le-maal bij mij *zucht*........
quote:Op maandag 6 september 2004 14:57 schreef blublub het volgende:
[..]
die scooteronzin is nu echt niet leuk meer. ik ben een net meisje, geen anita, uit een goede familie en een schorre stem. en Haribo pretmix is vies
*diep beledigd is*
heb je gehuild?quote:
jij onmenselijk wezen!quote:Op maandag 6 september 2004 19:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
neuh...
Hoi! Waxjequote:Op maandag 6 september 2004 20:36 schreef Waxxer het volgende:
Naaahhh ik heb iemand ontdekt me dezelfde usericon als ik!! Het is teijeextra
ssst, de nieuwe Friends is nu op Yorinquote:Op maandag 6 september 2004 20:37 schreef Waxxer het volgende:
oh en hoi vanaf mijn latop
Met dank aanquote:Op maandag 6 september 2004 20:37 schreef Waxxer het volgende:
oh en hoi vanaf mijn latop
Dat Lappie de Laptop het weer doet.quote:Op maandag 6 september 2004 21:09 schreef XMN8R het volgende:
ok Wax, Friends is afgelopen... wat wilde je zeggen?
Of hij doet nu een lap-dance met Wouterquote:Op maandag 6 september 2004 21:14 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij heeft Waxje weer een hoi-and-run gedaan..
met of op Wanadoo Wouter?quote:Op maandag 6 september 2004 21:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Of hij doet nu een lap-dance met Wouter
geen idee, zijn cam staat uitquote:Op maandag 6 september 2004 21:19 schreef beaverhausen het volgende:
met of op Wanadoo Wouter?
Stepford Wives heb ik gezien. The Village ken ik niet.quote:Op maandag 6 september 2004 21:28 schreef XMN8R het volgende:
* XMN8R eet perzik-partjes
Ik wil morgen naar de film en ik twijfel nog tussen The Stepford Wives en The Village...
Wie gaat er mee?
Ik kan zo ook allebei gaan zien: op dinsdag is een film hier maar 6 euro!quote:Op maandag 6 september 2004 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
Stepford Wives heb ik gezien. The Village ken ik niet..
Dat is een optie natuurlijk.quote:Op maandag 6 september 2004 21:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik kan zo ook allebei gaan zien: op dinsdag is een film hier maar 6 euro!
zozo, jij bent goed bezig geweest! kost dat?quote:Op maandag 6 september 2004 23:20 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo ik heb even gegeten en een heleboel was gvouwentwee kratten vol!
yep, ik vind van welquote:En ligt het nu aan mij of is een plat scherm echt rustiger voor je ogen?
is-ie kei-mega-ggggggristelijk?quote:Oh en ik heb Filmpje gekeken, die had mijn huisenoot geleend van de bie maar hij zette hem snel ut ivm het gevloek. Dus ik zit te kijken terwijl hij weg was (op zijn tv dus) komt hij in de loop van de avond terug en als ze godverdegodverdegodver zeggen, zet hij het geluid uitdus ik zeg, als je dat nou gewoon ziet als 'drommels drommels en nog eens drommels...'
geen paniekquote:Op maandag 6 september 2004 23:59 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben onbetaalbaar qua klusjesdoen
En die huisgenoot is vrijgemaakt gereformeerd....
Maar dat remt mij niet om even flink diitaal te vloeken, en wel om het volgende...
Mijn huisgenote ilde ff intenetten. Nou, a la... maar ik zeg, geen messenger installeren want de vorige keer kreeg ik dar door een virus. Wat doet madam!! Ze doet het toch!!! Elke keer word ik aanemeld op haar msn!!!!! Hoe ga ik dat eruit krijgen!!!
Maar ik ka haar adres er niet zo ffies zeg maar uithalen?? Het enige waartoe ik nu in staat bn is mijn fles Muscle Vloeibare ontsopper pakken, datar een doekje mee deppen, naar haar kamer lopen (ze slaapt) en dat even drie minuten op haar neus drukken... Ik heb nog zooooo duidelijk gezegd, GEEN messengerquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
geen paniek
Start > Instellingen > Configuratiescherm > Software
zoek MSN-messenger en klik op delete
maar je kunt het er ook gerust op laten staan en je firewall aanzetten
uitloggen en opnieuw inloggen met je eigen naam, et voila
1. Bestand > afmeldenquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:09 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ka haar adres er niet zo ffies zeg maar uithalen?? Het enige waartoe ik nu in staat bn is mijn fles Muscle Vloeibare ontsopper pakken, datar een doekje mee deppen, naar haar kamer lopen (ze slaapt) en dat even drie minuten op haar neus drukken... Ik heb nog zooooo duidelijk gezegd, GEEN messengerhet is toh gvd mijn computer!!!!
ik? geflitst? dagelijks!quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:16 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik ben weer woest (lost geen mer op maargoed).....
En ik typ wel erg breezah zeg..... wennen zo'n toesenbord
Maa vertel eens Xmn, nog geflitst?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik? geflitst? dagelijks!
(traject-controle op de A13, jawel wij hadden de primeur
)
tiet veur het neije riedenquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:22 schreef Waxxer het volgende:naja neeje tie'dn he
dus jij zwaaien met die kameel tussen je lippen
blijf je wel een beetje bij de groep?quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ja truste Ajuu (NAAR BED JIJ) en Waxxer en de rest
![]()
Slapen jij!quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
blijf je wel een beetje bij de groep?
Welke groep? .. Nah moat zelf ook m'n bed opzoeken, morgen een lange zit in het filmmuseumquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
blijf je wel een beetje bij de groep?
lieverd, doe eens le-zen!quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb ms verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar haar adres staat er gvd nog steeds bij e aanmlden-knop!!!![]()
![]()
![]()
:'(
welnee. je stelt je gewoon een beetje aan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah moat zelf ook m'n bed opzoeken, morgen een lange zit in het filmmuseum
ja weet ikquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
lieverd, doe eens le-zen!
niet aanmelden met die grote knop (deze keer even van de grote knop afblijven)
ga naar Bestand (links bovenaan), en dan naar Aanmelden... (tweede van boven).
in het pop-up-venster vul je je eigen email-adres en wachtwoord in.
doe je nou weer een beetje gezellig?quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja weet ikmaar ik wil haar adres daa weg hebben
misschien heb je hier iets aan: history msn usernames legen?quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:42 schreef Waxxer het volgende:
ja weet ik :'( maar ik wil haar adres daa weg hebben :'(
Ow okay..nu word ik boosquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
welnee. je stelt je gewoon een beetje aan.
je hebt er alleen maar jezelf mee hoor als je boos wordt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow okay..nu word ik boos![]()
![]()
Ja heerlijk.. Boos zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
je hebt er alleen maar jezelf mee hoor als je boos wordt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |