Leuke bestelling , ga je een videotheek beginnen?quote:Op zondag 5 september 2004 16:15 schreef Hare het volgende:
Ikkuh op:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo
Nu jullie
dit is trouwens echt alles wat ik deze maand nog binnenkrijg, allemaal vorige maand besteld. deze maand koop ik echt niks.
quote:Op zondag 5 september 2004 17:11 schreef Sai het volgende:
Nu niet meer.quote:Op zondag 5 september 2004 19:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben jullie allemaal geld teveel?.
Me neitherquote:Op zondag 5 september 2004 20:10 schreef Sai het volgende:
[..]
Nu niet meer..
* English DD5.1 & DTS 5.1 Surroundquote:Op zondag 5 september 2004 17:11 schreef Sai het volgende:
Ook weer fijn bezig Hare! Wat zijn de specsvan die ESotSM?
Jep, klassieker...quote:Op maandag 6 september 2004 14:48 schreef mooiegek het volgende:
kookniet, heb net een deal gesloten om deze mooie jongenquote:Op maandag 6 september 2004 14:31 schreef Hare het volgende:
Me neither![]()
Je kon niet achterblijven hequote:Op maandag 6 september 2004 18:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
kookniet, heb net een deal gesloten om deze mooie jongen
[afbeelding]
die is niet uncutquote:Op maandag 6 september 2004 22:36 schreef Webby het volgende:
Shogun Assassin - (WS) Special Edition (R2) (4 Pond @ play.com)
De uncut version
Vertraagd!!!! Hoe kunnen ze!quote:Op maandag 6 september 2004 16:32 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Deze jongen besteld, hopelijk vrijdag al in mijn handen.
Je gaat me niet vertellen dat je opeens smaak krijgtquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:55 schreef Sai het volgende:
Old Boy UE lekker gecanceld, Dances With Wolves LE, The Short Films of David Lynch en Evil Dead - Book of the Dead edition besteld..
Alleen als jij mij die Evil Dead 2 Limited Tin verkoopt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je opeens smaak krijgt
![]()
Toch vreemd dan dat er op de site staat:quote:Op maandag 6 september 2004 23:23 schreef kinky_queen het volgende:
die is niet uncut
wie die tin verkoopt is niet goed bij zijn hoofdquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:59 schreef Sai het volgende:
[..]
Alleen als jij mij die Evil Dead 2 Limited Tin verkoopt..
waar?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:33 schreef mooiegek het volgende:
kon deze voor 4,96 toch echt niet laten liggen:
[afbeelding]
cd-wow natuurlijk..6,99 pond..minus 1,5 pond (link) minus 2 pond (voucher)=3,5 pond=4,96quote:Op donderdag 9 september 2004 13:59 schreef Hare het volgende:
[..]
waar?
Haha, was helemaal vergeten dat ik nog een aantal 2 pond vouchers heb liggen.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:15 schreef mooiegek het volgende:
[..]
cd-wow natuurlijk..6,99 pond..minus 1,5 pond (link) minus 2 pond (voucher)=3,5 pond=4,96
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:59 schreef Sai het volgende:
Alleen als jij mij die Evil Dead 2 Limited Tin verkoopt..
Vind het wel mooi dat ze alles gewoon verzenden. Je hebt gewoon de helft van de prijs eraf of meer, maar toch verzenden.quote:
ach ja..aan de ene kant slaat het nergens op maar vind het toch wel erg prettig dat ze het bij mij blijven accepteren. ach en als ze het een keer weigeren, moet ik maar terug naar "slechts" 2 pond korting.quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat ze alles gewoon verzenden. Je hebt gewoon de helft van de prijs eraf of meer, maar toch verzenden.
Das pas stijl!
weet ik..ook al besteld..erg prettig 3,5 euro..vind die van 4,99 zelfs bijna asociaal om te bestellen en schat de kans dat je er mee weg komt ook redelijk klein in.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:12 schreef Hare het volgende:
5.99 lukt wel
4-disc zal vandaag verzonden moeten worden, tot op heden nog niks gehoord.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:23 schreef Smots het volgende:
Ik wacht op beide nieuw uit te komen versies van Dawn o/t Dead.
(Zowel de remake als de 4-disc versie van het origineel)
Heb je die gorillaz dvd nog niet gekocht dan voor 0.99 pondquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:30 schreef mooiegek het volgende:
[..]
weet ik..ook al besteld..erg prettig 3,5 euro..vind die van 4,99 zelfs bijna asociaal om te bestellen en schat de kans dat je er mee weg komt ook redelijk klein in.
Die DVD heeft de meest brakke menustructuur die ik ooit ben tegengekomen zegquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je die gorillaz dvd nog niet gekocht dan voor 0.99 pond?
Hij is inmiddels verzonden.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:47 schreef Shogo het volgende:
[..]
4-disc zal vandaag verzonden moeten worden, tot op heden nog niks gehoord.![]()
Wat let je!quote:Op zondag 12 september 2004 23:27 schreef Sai het volgende:
Is er eigenlijk een topic waar je wishlistjes enzo kunt posten?.
Ach, waarom niet hequote:Op maandag 13 september 2004 08:32 schreef MikeyMo het volgende:
ach voor die ene pond
Wow, wat zit daar allemaal in?quote:Op maandag 6 september 2004 23:01 schreef RAM_ het volgende:
[afbeelding]
happymeal gadgetsquote:Op maandag 13 september 2004 15:29 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
Wow, wat zit daar allemaal in?
Ik wou net zeggen ja. Ben zelf helemaal weg van giftsets, maar die Kill Bill dozen vind ik dus echt geen ruk aan!quote:Op maandag 13 september 2004 16:05 schreef mooiegek het volgende:
[..]
happymeal gadgets![]()
de reden ook waarom ik die KB 2 premium heb gecancelledquote:Op maandag 13 september 2004 16:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen ja. Ben zelf helemaal weg van giftsets, maar die Kill Bill dozen vind ik dus echt geen ruk aan!
Dat is vast het enige wat je gebakken krijgt want ik neem aan dat je nu op water en brood mag of heb je de afgelopen maanden op water en brood geleefd?quote:Op zondag 12 september 2004 14:28 schreef ernstig.com het volgende:
Niet helemaal 't goeie topic, maar sinds gisteren wacht ik NIET meer op dit:
[afbeelding]
(pats-topic, heheh) De komende maanden zit ik gebakken qua beeldmateriaal.
Die 14,78 betalen ze aan jou, mag ik hopen.quote:Op woensdag 15 september 2004 10:44 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
samen voor 14,78 bij de FRS
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:26 schreef Sai het volgende:
[..]
Die 14,78 betalen ze aan jou, mag ik hopen..
http://www.imdb.com/title/tt0049934/combinedquote:Op woensdag 15 september 2004 11:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
![]()
moet jij geen een of andere doodsaaie rukfilm uit '56 ofzo kijken, iets met Audrey Hepburn
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 september 2004 12:13 schreef sampoo het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0049934/combined
DVD Region 2: Equilibrium Despatchedquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:52 schreef sampoo het volgende:
Maar net ook geprobeerd om voor 4,94 EUR Equilibrium in huis te krijgen.
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
![]()
moet jij geen een of andere doodsaaie rukfilm uit '56 ofzo kijken, iets met Audrey Hepburn
and that goes double for youquote:
hehequote:Op woensdag 15 september 2004 23:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
and that goes double for you
Mietje. Ik wacht opquote:Op donderdag 16 september 2004 16:18 schreef mooiegek het volgende:
even de trilogie compleet maken...in totaal 10,98 bij de frs:
[afbeelding]
[afbeelding]
och..ik geil niet zo op verpakkingen.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:54 schreef Sai het volgende:
[..]
Mietje. Ik wacht op
[afbeelding]
en
[afbeelding]
kreeg n half uurtje geleden t mailtje: hij is verzondenquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:39 schreef Timo20 het volgende:
[afbeelding]
Na 18 dagen (!!!!) op "pending" te hebben gestaan, staat ie nu eindelijk op "packaging"
ben benieuwd hoe lang t nu duurt voor ie wordt verzonden![]()
die Book of the dead heb ik ook..quote:Op donderdag 16 september 2004 16:54 schreef Sai het volgende:
[..]
Mietje. Ik wacht op
[afbeelding]
en
[afbeelding]
na het weekend krijg je hem dus... of de douane moet er tussen gaan zittenquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kreeg n half uurtje geleden t mailtje: hij is verzonden
eindelijk![]()
Bij boxen gaat het dus echt wat anders bij soon hoor. Ik weet het ook niet, maar ik heb mijn Jimmy Stewart box nog steeds niet binnen (vorige week donderdag verstuurd) en bij de douane ligt ie ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
na het weekend krijg je hem dus... of de douane moet er tussen gaan zitten
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:27 schreef mooiegek het volgende:
och..ik geil niet zo op verpakkingen.![]()
Hellboy heb ik gisteren gekregen, maar aan de achterkant te zien is het niet veel.... star-trek achtige wezens staan er op de kaft.....quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:00 schreef fratsman het volgende:
Opa komt van de week terug uit de VS en brengt dit mee:
[afbeelding]
[afbeelding]Bruce
En nog eentje maar ik kan me absoluut niet meer herinneren welke....
zal wel niet, ben bang dat t langer duurtquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
na het weekend krijg je hem dus... of de douane moet er tussen gaan zitten
ja die Alias S2 heb ik ook nog steeds niet en is 10 dagen geleden al verstuurdquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Bij boxen gaat het dus echt wat anders bij soon hoor. Ik weet het ook niet, maar ik heb mijn Jimmy Stewart box nog steeds niet binnen (vorige week donderdag verstuurd) en bij de douane ligt ie ook niet
Kan van alles zijn. Vertragingen doordat de douane daar wellicht onderzoek doet, onze douane is er ook nog, het pakketje kan ergens aan blijven haken in de sorteermachine, als verstuurd aangegeven maar toch toch vergeten om het op de bus te doen, postzak niet goed geleegd.quote:Op zondag 19 september 2004 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zal wel niet, ben bang dat t langer duurt
[..]
ja die Alias S2 heb ik ook nog steeds niet en is 10 dagen geleden al verstuurd
maar toen ik bij soon n tijdje terug Season 1 bestelde, had ik m gewoon binnen 5 dagen binnen.
Snap er niets van![]()
negeren, Hellboy is coolquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:14 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Hellboy heb ik gisteren gekregen, maar aan de achterkant te zien is het niet veel.... star-trek achtige wezens staan er op de kaft.....
Nou, dan is morgen hellboy aan de beurdquote:Op zondag 19 september 2004 22:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
negeren, Hellboy is cool
Ik wist ook niet wat ik er van kon verwachten en hou helemaal niet van ST, maar ik heb behoorlijk genoten van die film
was bij mij stiekem ook 4,22. Er staat nu alleen wat raars in mijn orderoverzicht waar eerst arlington road stond: DVD Video - Product Code 5410. Dat zal wel de betreffende code zijn maar op de site is arlington road niet meer te vinden...hoop dat de order niet gecanceld wordt.quote:Op maandag 20 september 2004 02:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
En besteld.
voor 4,22 EUR.Ik wil die 2 eurocent minder ook.
![]()
dat is in die gevangenis he?quote:
Yesssss, Goede aankoopquote:Op zondag 19 september 2004 23:37 schreef Timo20 het volgende:
Net besteld op koreandvds.com
[afbeelding]![]()
Soooodeju, DAT is een beroerde film! Ik denk echt dat als ik moet kiezen tussen commercials op een andere zender en Wishmaster 2 als 'ie op tv zou komen, dat ik dan echt blind voor de commercials zou kiezen.quote:
Dat telt niet hoor, Maarteniscrazyquote:Op maandag 20 september 2004 18:23 schreef Hare het volgende:
6001 als je m'n vorige nick ook meetelt
Hoop dat die inderdaad nog meegaat ik heb namelijk hetzelfde. Maar even afwachten dus.quote:Op maandag 20 september 2004 11:21 schreef mooiegek het volgende:
[..]
was bij mij stiekem ook 4,22. Er staat nu alleen wat raars in mijn orderoverzicht waar eerst arlington road stond: DVD Video - Product Code 5410. Dat zal wel de betreffende code zijn maar op de site is arlington road niet meer te vinden...hoop dat de order niet gecanceld wordt.
Hahaquote:Op maandag 20 september 2004 18:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat telt niet hoor, Maarteniscrazy
![]()
Ja inderdaadquote:Op maandag 20 september 2004 11:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is in die gevangenis he?
in mijn mailbox:quote:Op maandag 20 september 2004 08:46 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
tezamen voor het enorme bedrag van 8,42
Wat is dat nu weer??? een nieuwe avatar???quote:Op donderdag 23 september 2004 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 23 september 2004 10:15 schreef MikeyMo het volgende:
Verander je avatar in een biertje voor Andre Hazes
mag ik ook eens een kaarsjes-witte-roos-actie houden?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Laat die man toch lekker rustig inslapen joh!
Als ik weer je vriendje mag zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 10:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mag ik ook eens een kaarsjes-witte-roos-actie houden?
hoe dat zo?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:53 schreef wolfrolf het volgende:
Woehoe! zojuist in de pre-order gezet bij FRS voor het magistrale bedrag van 2,99 Euro(ik had 17 euro korting!!!!)
[afbeelding]
![]()
PJR bon van 5 euro, 10% Free-ID korting(2 euro) en een kadobon van 10 Euro die ik van FRS heb gekregen omdat ik mn Free-ID verlengd hadquote:Op donderdag 23 september 2004 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hoe dat zo?
R2 NLO?quote:Op donderdag 23 september 2004 10:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Die moes ik ook hebben. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:23 schreef mooiegek het volgende:
voor 4,96 bij cd-wow:
[afbeelding]
Ik neem aan dat dit een kortingslink is icm een 2 ponds voucher?quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:43 schreef sampoo het volgende:
4,95EUR
Bij dvdsoon en cdwow zijn die gratis, bij koreandvds moet je wel redelijk wat betalenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:01 schreef kimmuts het volgende:
ja, cc heb ik. En shippingkosten, veel?
als jij nog minder wilt betalen: ja!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:15 schreef kimmuts het volgende:
Cool, echt helemaal gratis? Das vet relaxed. Dan scheelt het nog weleens veel in prijs!Heb je die kortingsbonnen dan ook echt nodig?
Helaas gecanceled. Men heeft het niet meer op voorraad.quote:Op maandag 20 september 2004 11:21 schreef mooiegek het volgende:
[..]
was bij mij stiekem ook 4,22. Er staat nu alleen wat raars in mijn orderoverzicht waar eerst arlington road stond: DVD Video - Product Code 5410. Dat zal wel de betreffende code zijn maar op de site is arlington road niet meer te vinden...hoop dat de order niet gecanceld wordt.
Yep, Equilibrium heb ik ook op die manier binnengekregen maar er zijn een aantal mensen die dan hun order geannulleerd zien.quote:Op vrijdag 24 september 2004 11:57 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een kortingslink is icm een 2 ponds voucher?
De losse titel staat nu op 6.99 pond, lager dan 4.49 pond kom ik niet (link + 1 pond voucher)
spetters heb ik de r1 gekocht bij DVDsoon, hij staat al wel weer een tijdje op On order, maar ach, hijz al vanzelf binnen komen vallen in de bus. Heeft geen haast. Je kan spetters ook los kopen in Nederland, maar dna krijg je een kutversie. Deze is opgepoetst met extra'squote:Op vrijdag 24 september 2004 11:47 schreef kimmuts het volgende:
Waar besteld iedereen z'n dvd's? Ik zie hier echt mega goedkope prijzen voorbijkomenIk wil wel eens weten waar iedereen zo goedkoop besteld!
Oh, Spetters is trouwens heel gaaf, waar heb je die vandaan?
bij mij ook helaas...maar dan hadden ze wel een vrij kleine voorraad van die titel denk ik dan.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:36 schreef sampoo het volgende:
[..]
Helaas gecanceled. Men heeft het niet meer op voorraad.
Algemene kortings is het altijdquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:15 schreef kimmuts het volgende:
Hoe weet je die kortingslinks? Ik heb al op het forum gekeken, wat hierboven vermeld staat. Zijn er ook kortingslinks voor één bepaalde dvd of gewoon een algemene korting, maakt niet uit welke?
Arme jongen. Als 't nodig is wil ik wel wat dvd's van je overkopen hoor, zodat je schuldgevoel wat wegzakt en je saldo wat stijgt. Doe ik ook eens een goede daad.quote:Op zondag 26 september 2004 14:13 schreef Sai het volgende:
Oh kut.... Ik heb toch niet weer DVD's besteld?
.
Als troost heb ik dan nog maar eventjes The Conversation voor ongeveer 7,50 besteld. Stom natuurlijk. En nu issie al verstuurd, en kan ik hem niet meer cancellen.!
He Sampoo, wat is er gebeurt met General Jack D. Ripper?quote:Op maandag 27 september 2004 08:30 schreef sampoo het volgende:
-offtopic-
Die is voorlopig met pensioen. Dacht het is tijd voor wat anders.quote:Op maandag 27 september 2004 08:46 schreef Hare het volgende:
[..]
He Sampoo, wat is er gebeurt met General Jack D. Ripper?
die is zich nu aan het laten behandelen tegen een dripper?quote:Op maandag 27 september 2004 08:46 schreef Hare het volgende:
[..]
He Sampoo, wat is er gebeurt met General Jack D. Ripper?
En wat heb je nu dan precies?quote:Op maandag 27 september 2004 09:18 schreef sampoo het volgende:
[..]
Die is voorlopig met pensioen. Dacht het is tijd voor wat anders.
Wat is 10KB verder toch verdomd weinig voor een bewegend plaatje.![]()
Ron Perlman en Judith Vittet in La Cité des enfants perdus. Toen "Miette" niet meer verder kon moest "One" haar verder helpen en de avatar behoort een eeuwige durende wandeling voor te stellen.quote:Op maandag 27 september 2004 10:31 schreef Hare het volgende:
[..]
En wat heb je nu dan precies?
vertel...quote:Op maandag 27 september 2004 15:36 schreef Weakling het volgende:
Wacht op Hellraiser DVD verzamel kubus doos dinges gedoe ... via Play ... waar het de laatste paar keer goed mis mee is gegaan met bestellingen![]()
nog steeds niets van dit allesquote:Op zondag 26 september 2004 14:48 schreef MikeyMo het volgende:
als ik al mijn openstaande bestellingen overzie dan is het best een lijst"
Office space series 1
Office space series 2
Hellraiser - the lament configuration
Spetters
Hard to kill
Matrix Revolutions
Starsky & Hutch season 1
De zaak alzheimer
Cradle 2 the grave
*kijkt weemoedig naar de deur en hoopt dat de pakketjes man zodirekt mijn hellraiser box komt brengenquote:Op maandag 27 september 2004 18:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nog steeds niets van dit alles
Welke box is het nou precies en welke delen zitten er in?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
*kijkt weemoedig naar de deur en hoopt dat de pakketjes man zodirekt mijn hellraiser box komt brengen
idd, The lament configurationquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:30 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Welke box is het nou precies en welke delen zitten er in?
edit : o ik zie het al. Die box met de eerste 3 delen.
Ja kan je wel stoer doen, maar ondertussen heb je hem nog niet binnen he.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
idd, The lament configuration
neequote:Op dinsdag 28 september 2004 13:52 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja kan je wel stoer doen, maar ondertussen heb je hem nog niet binnen he.![]()
Idd ergquote:
ok het afstrepen is begonnenquote:Op zondag 26 september 2004 14:48 schreef MikeyMo het volgende:
als ik al mijn openstaande bestellingen overzie dan is het best een lijst"
Office space series 1
Office space series 2
Hellraiser - the lament configuration
Spetters
Hard to kill
Matrix Revolutions
Starsky & Hutch season 1
De zaak alzheimer
Cradle 2 the grave
Is inderdaad de R3. Na lang nadenken heb ik toch maar besloten om de losse R3's te gaan verzamelen, i.p.v. de Ghibli box te kopen. Het prijsverschil van ongeveer 60 euro (excl. eventuele invoerbelasting) was me net te groot.quote:Op woensdag 29 september 2004 00:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd erg
Is de R3 neem ik aan?
Ik denk dat ik nog ff wacht of de nieuwe 2-disc R1 die waarschijnlijk februari uit gaat komen
ach ja.. geestelijk ben ik nooit verder gegroeid en ik vind het nog steeds zeer amusantquote:Op woensdag 29 september 2004 01:10 schreef sampoo het volgende:
Ren&Stimpy was best leuk vroeger alleen als ik er nu naar kijk is het gewoon eng en verontrustend.![]()
Waar heb je ze besteld? Twee weken is toch al wel een aanzienlijke tijd.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wacht nu al een kleine 2 weken op Man on the Moon, Young Adam en Lola Rennt (voor 10 euro).
Heel mooi.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:32 schreef Afwezig het volgende:
Dirty Harry 1: Dirty Harry
Dirty Harry 2: Magnum Force
Dirty Harry 3: The Enforcer
Dirty Harry 4: Sudden Impact
Dirty Harry 5: The Dead Pool
vandaag eindelijk binnen, na 30 dagen gewacht te hebbenquote:Op zondag 5 september 2004 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Ik wacht btw. nog steeds op:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:31 schreef AntiChrist het volgende:
ik wacht nu ook met smart op:
hero premium box
Spider-man Coffret Deluxe
band of brothers military packik geloof dat ik mij ook maar eens moet melden in dat topic voor addicts
Eindelijk een kwaliteitsfilm.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:47 schreef Sai het volgende:
Army of Darkness R3 is besteld..
Tjeempie, jij hebt wel erg veel liefde in je zitten hequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Grote meid !!! nu hoor je officieel bij de AOD R3 clanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:47 schreef Sai het volgende:
Army of Darkness R3 is besteld..
niet eens roman holiday... meid tochquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:38 schreef Hare het volgende:
ALs ik maandag thuiskom ligt er de Laputa collector's deluxe box op me te wachten
waar heb je die vandaan als ik vragen mag?quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:38 schreef Hare het volgende:
ALs ik maandag thuiskom ligt er de Laputa collector's deluxe box op me te wachten
Heb een contact in Japan die hem voor me heeft gekocht op een veiling. Op amazon japan staan er ook nog wat op de marktplaats, maar zijn keiduur daar. Ik heb de hele set nu voor 135 euro excl., wat ik een zeer mooie prijs vindquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:05 schreef Motoko het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
In ieder geval een stoere cover.quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:05 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img32.exs.cx/img32/7106/13422.jpg]afbeelding][/url]
Ongeveer zelfde als soon. Klantenservice is wel ruk. Heb 2 keer gemaild en 2 keer niks teruggehad. Wel fijn is dat ze aangeven hoeveel ze er nog op voorraad hebben en je dus weet of je hem snel in huis hebt. Wat dan ook net zo snel is als bij soon. 4 daagjes ofzoquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Net besteld op DVDimport.com voor $ 33,82 incl.
[afbeelding]
Heeft iemand al eens iets besteld op die site??? is t n beetje n goede ??
Oei, net nu een 3 disc R2 versie uitkomt ... jammer.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Net besteld op DVDimport.com voor $ 33,82 incl.
<Shawshank Redemption>
Heeft iemand al eens iets besteld op die site??? is t n beetje n goede ??
Ik wou net zeggen, die R1 ziet er net zo veel mooier uitquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:54 schreef Weakling het volgende:
[..]
Oei, net nu een 3 disc R2 versie uitkomt ... jammer.
Oh wacht ff, met boek en CD ... niet zo jammer
die komt er bij mij ook nog in deze maandquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:34 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img53.exs.cx/img53/6363/hellboy1.jpg]afbeelding][/url]
En toch blijf ik die nek van Robbins er erg raar uit vinden zienquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:50 schreef pascalheister het volgende:
onderweg naar Nederland
het is ook tekenwerk, dat ziet er nooit echt uitquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:52 schreef Hare het volgende:
[..]
En toch blijf ik die nek van Robbins er erg raar uit vinden zien
Hij kan zo in de Efteling staan inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:52 schreef Hare het volgende:
[..]
En toch blijf ik die nek van Robbins er erg raar uit vinden zien
* meldtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:59 schreef MikeyMo het volgende:
ik wil ook wat bestellen
iemand nog een mooie aanbieding?
jou bestel ik al zo vaakquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:00 schreef SCH het volgende:
[..]
* meldt
Buena Vista Social Club, 5 euro!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:59 schreef MikeyMo het volgende:
ik wil ook wat bestellen
iemand nog een mooie aanbieding?
14,99, dat is niet te duur ? 19,99 is ook niet te duur eigenlijk...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:15 schreef mooiegek het volgende:
net besteld bij de frs voor 14,99 (19,99 - 5,- pjr korting)
[afbeelding]
heb hem gewoon via internet besteld hoor. zie ook nu niets bijzonders staan t.a.v. bestellen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:22 schreef Toewan het volgende:
[..]
14,99, dat is niet te duur ? 19,99 is ook niet te duur eigenlijk...
Argh, maar er staat dat je 'm niet kan bestellen via internet, naja, moet dadelijk toch nog ff in de stad zijn.
Euh, wat is pjr korting ?
Waar heb je die vandaan voor 15 eurotjes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:49 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
15 eurotjes kon ik hem niet laten liggen
als je hem hebt moet je er eens fotootjes van makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:00 schreef dapluiz het volgende:
Net gepost![]()
[afbeelding]
Transformers - Season 1 Tin Edition Box Set (Limited!) (Region 2 DVD)
Op ebay staan ze erg goedkoop. En nee, geen bootleg, gewoon R1quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:59 schreef Shogo het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan voor 15 eurotjes?
Is goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als je hem hebt moet je er eens fotootjes van maken
tjah, dat heb ik met de KILL BILL VOL.2 boxquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:05 schreef Hare het volgende:
En Shawshank Redemption bij cdwow is weer vertraagd, 15 oktober wordt ie nu verstuurd
Deze box heeft ruimte voor meerdere seizoenenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:01 schreef sampoo het volgende:
Ik wacht wel op de boxset met alle Transformers seizoenen.![]()
Pre-orders zijn ze dus blijkbaar idd niet zo goed inquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
tjah, dat heb ik met de KILL BILL VOL.2 box
nope, maar hij was maar 58 euro of zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:48 schreef Hare het volgende:
Pre-orders zijn ze dus blijkbaar idd niet zo goed in
Ok thx.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Op ebay staan ze erg goedkoop. En nee, geen bootleg, gewoon R1
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:12 schreef Wepeel2 het volgende:
En ik wacht nog steeds op mijn Donnie Darko Director's Cut.
Ik ook niet geloof ik. Waar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:49 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
15 eurotjes kon ik hem niet laten liggen
Die van mij is de 28e al verzonden. De exchange rate zit trouwens net onder de 22 euro, maar goed, als ze het op een andere dag berekenen zou hij er ook een paar cent boven kunnen zitten. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:36 schreef California het volgende:
[..]
Ik ook niet geloof ik. Waar?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Op ebay staan ze erg goedkoop. En nee, geen bootleg, gewoon R1
*blind*quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:54 schreef Shogo het volgende:
[..]
[..]
Nope, gewoon regio 2, was samen met 2 x Gladiator maar 25 euro. (bij FRS)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
r3 natuurlijk
![]()
Dan hoor je nog niet bij de ECHTE mannenclub hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:31 schreef Toewan het volgende:
Nope, gewoon regio 2, was samen met 2 x Gladiator maar 25 euro. (bij FRS)
Ooh noo.. :'(quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:44 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dan hoor je nog niet bij de ECHTE mannenclub hoor
Ga je nou binnenkort een speciaal R3 AoD topic openen in de trant van de Alienhead???quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:44 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dan hoor je nog niet bij de ECHTE mannenclub hoor
valt bij mij tot nu toe wel meequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Pre-orders zijn ze dus blijkbaar idd niet zo goed in
ik kreeg vanavond daar een mail van. ze werken daar in Jersey blijkbaar erg lang door op vrijdagquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:44 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag verstuurd door play.com:
[afbeelding]
dacht dat ie pas op de 17e uitkwam![]()
alleen maar goed, toch ??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik kreeg vanavond daar een mail van. ze werken daar in Jersey blijkbaar erg lang door op vrijdag
een criterion editie van de ultieme popcorn flickquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:01 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Ja man, dat je dat nu nog steeds niet doorhebtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:19 schreef mooiegek het volgende:
[..]
een criterion editie van de ultieme popcorn flick![]()
"The Criterion Collection, a continuing series of important classic and contemporary films, is dedicated to gathering the greatest films from around the world and publishing them in editions that offer the highest technical quality and award-winning, original supplements."
armageddon is dus one if the greatest films from around the world.![]()
ja en te langzaam tegenwoordig voordat ze iets verzendenquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:39 schreef Sai het volgende:
DVDSoon is te goedkoop..
dat is idd jammer, maar ja, als het eenmaal in je collectie staat maakt het niet uit of je er nou 1 week of 3 weken op hebt moeten wachtenquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja en te langzaam tegenwoordig voordat ze iets verzenden
Idd, das wel errug snelquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:42 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Hmmmz de EDKO uitgave van House of Flying Daggers komt sneller dan ik verwacht had. Hij is nu al te pre-orderen bij cd-wow.com, meteen besteld21 oct. is de release
De officiele specs zijn nog niet bekend, maar zeker is wel dat er english subs zijn en de film hoogstwaarschijnlijk "slechts" een mandarin audio track heeft en geen cantonese dub. Films van Zhang Yimou worden niet gedubbed voor het publiek uit hongkong. Ik verwacht wel een dts uitgave met anamorph beeld en wat extra's. EDKO heeft ook de hk versie van Hero, my sassy Girl en Windstruck uitgebracht allemaal met dts en perfect beeld. Een van de betere dvd-distributeurs uit hong kong. Zodra ik meer weet zal ik het posten.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Idd, das wel errug snel
Heb je al iets van de specs gehoord?
Enig idee over deze uitgave dan? Zal wel ruk zijn of niet?quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:56 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Zodra ik meer weet zal ik het posten.
Girl next doorquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:01 schreef ArmaniXL het volgende:
Ik wacht op:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(maar dan de R3, Unrated, voor ¤ 12,50 niet slecht)
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat was het (geloof ik)
Op yesasia is nu ook een R3 te preorderen, maar die is voor 15 oktober:quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:42 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Hmmmz de EDKO uitgave van House of Flying Daggers komt sneller dan ik verwacht had. Hij is nu al te pre-orderen bij cd-wow.com, meteen besteld21 oct. is de release
Yep, maar de specs daar zijn niet altijd juist, als ze het niet weten dan zetten ze standaard cantonese/mandarin neer en hij is daar ook veel duurder. Cd-wow is zowiezo erg vaag, vaak verzenden ze veel eerder dan de release-date die ze aangeven.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Op yesasia is nu ook een R3 te preorderen, maar die is voor 15 oktober:
http://us.yesasia.com/en/(...)-videos/#prodcontent
Is volgens mij wel dezelfde.
Jep, erg slecht ja, gelukkig had dvdbeaver er een review van en heb ik hem nog net op tijd kunnen cancellen. Maar de R1 release wordt nog steeds gerumored de extended cut te hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:42 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
Yep, maar de specs daar zijn niet altijd juist, als ze het niet weten dan zetten ze standaard cantonese/mandarin neer en hij is daar ook veel duurder. Cd-wow is zowiezo erg vaag, vaak verzenden ze veel eerder dan de release-date die ze aangeven.
En china-version of films mijden als de pest. Die zijn echt zwaar klote en vaak zijn het niet eens orginele uitgaves maar gewoon bootlegs. In china zijn ze EVD zwaar aan het pushen, da's de opvolger voor DVD die ze in china hebben ontwikkeld, wel superieure beeldkwaliteit, maar daardoor nemen ze geen enkele moeite om een normale transfer te maken op DVD.
Mijn grootste miskoop is de Extended cut of Hero, hoop dat de extended cut ooit nog op Criterion ofzo uitkomt.
Vergelijking Hero
-Non-subtitled opening and closing screens.
-It is only 10 minutes longer, and not 20 min. as reported on some websites.
-A watermark "FACE" pops up 30 seconds every 5 minutes in the upper left corner. The watermark is part of the subtitle coding, so they disappear if you choose no subtitles.
-Colors are untrue (very uneven) - sometimes more vibrant, mostly washed out.
-Contrast is weak.
-Slight cropping on top edge
-Uneven brightness boosting.
Je bedoelt de DC toch? Hoe kan die dan zijn onderschept door de douane? Is toch nooit meer dan 23 euro?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:21 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn Donnie Darko.
Het begint er echt op te lijken dat hij of onderschept is door de douane of gewoon verdwenen is. Maar omdat die kutdouane zo traag is zal ik nog wel even deze week afwachten.
De grens ligt toch op 22 euro? En hij was 15 pond en dat zou omgerekend net boven de 22 euro kunnen zijn. Het ligt een beetje aan de dagkoers.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bedoelt de DC toch? Hoe kan die dan zijn onderschept door de douane? Is toch nooit meer dan 23 euro?
Als ik jou was zou ik gewoon play mailen, krijg je mooi een nieuwe thuisgestuurd!
Een stukje over EVD(Enhanced Versatile Disc), het antwoord van China op Blu-ray en HD-DVD zeg maar. Het loopt alleen nog niet echt lekker door de hoge prijs en het kleine aanbod aan films op EVD. Verder heb je een HDTV nodig om het verschil te zien, terwijl hier in Nederland niet eens iedereen een HDTV plasma/lcd heeftquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep, erg slecht ja, gelukkig had dvdbeaver er een review van en heb ik hem nog net op tijd kunnen cancellen. Maar de R1 release wordt nog steeds gerumored de extended cut te hebben.
Zal Miramax wel uitbrengen. Hier RCV dus
En wat is dat EVD dan? Excellent Video Disc?
Kan dat ook gewoon op de dvd-speler worden afgespeeld? Maareh, hoewel ze idd keiveel bootlegs hebben, denk ik niet dat koreandvds deze zal verkopen. Is toch een legitieme winkel.
Kaaatsjing!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:35 schreef Hare het volgende:
Ik heb er hier nu een stuk of 12 van liggen. En ze zijn allemaal uitstekend. Zeker voor die prijs!
De hoesjes zien er soms nogal amateuristisch uit, maar verder ben ik best tevreden over de beeldkwaliteit. Bij King Kong zitten er zelfs extra's bij die op geen enkele andere release staan
Vind je het niet zonde om dat soort spul in je collectie te hebben? Mij zou het niet zoveel kunnen schelen, maar op de een of andere manier lijk jij me toch iemand die alleen de mooie versies van dvd's wil hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:35 schreef Hare het volgende:
Ik heb er hier nu een stuk of 12 van liggen. En ze zijn allemaal uitstekend. Zeker voor die prijs!
De hoesjes zien er soms nogal amateuristisch uit, maar verder ben ik best tevreden over de beeldkwaliteit. Bij King Kong zitten er zelfs extra's bij die op geen enkele andere release staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |