Deze was dus eerder.quote:Op zondag 5 september 2004 02:03 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, we zijn tegelijk... (en ik krijg m'n plaatje niet aan de praat)
quote:Op zondag 5 september 2004 02:04 schreef Mvnl het volgende:
[image] http://www.jochemvangelder.nl/images/fotoboek/disneyclub2.jpg [/image]
oei wat een fout plaatje....quote:Op zondag 5 september 2004 02:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
je moet wel even een cususje OP maken volgen hoor:)quote:Op zondag 5 september 2004 02:07 schreef Mvnl het volgende:
Ik overwoog nog een "ariel onwel" topic... Maar da's natuurlijk een beetje vvt...
Liesje is leuk. Goed stom, maar wel leuk.quote:Op zondag 5 september 2004 02:06 schreef Wup het volgende:
oei wat een fout plaatje....
les 2: plaatjequote:Op zondag 5 september 2004 02:09 schreef Wup het volgende:
je moet wel even een cususje OP maken volgen hoor:)
les 1: La Claire in de topic titel
heeeee over helden van Wup gesproken!!quote:Op zondag 5 september 2004 02:09 schreef babette21 het volgende:
Tom, wie is die knappe knul in je avatar?!
quote:Op zondag 5 september 2004 02:11 schreef Wup het volgende:
heeeee over helden van Wup gesproken!!
da's Jeff Buckley
Jaaa, maar hij heeft gelukkig wel wat moois nagelatenquote:Op zondag 5 september 2004 02:13 schreef Tom_Tom- het volgende:. Jeff.
.
Maar, Jeff is wel dood..
Hmm, in t vorige topic zag ik toch alleen die links en t plaatje terugkomen...quote:Op zondag 5 september 2004 02:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
les 2: plaatje
les 3: links (minstens 1)
les 4: kritiek op / wijze raad aan de schrijvers...
maar verder hebben we eigenlijk geen eisen...
Uhuh.quote:Op zondag 5 september 2004 02:14 schreef Wup het volgende:
Jaaa, maar hij heeft gelukkig wel wat moois nagelaten
da's een duffe site... en die foto heb ik ook:quote:Op zondag 5 september 2004 02:12 schreef Mvnl het volgende:
Kennen jullie deze site? Opzich niet heel boeiend, maar op de linkspagina staat linksboven wel een groepsfoto van de originele cast die ik nog nooit gezien heb..
http://home.hetnet.nl/~doren007/onm/links.htm
zeg moderator, u bent zwaar off-topic;)quote:Op zondag 5 september 2004 02:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Uhuh.
Ik heb vandaag de Legacy Edition van Grace binnengekregen.. Geweldige CD.
Jur van Elst....hij was een leukerdquote:Op zondag 5 september 2004 02:16 schreef babette21 het volgende:
en die foto heb ik ook:
klopt, we hielden ff zomerstop, maar zijn nu weer helemaal terug. als je 'n voorbeeld wilt van hoe het echt hoort, kijk dan ff naar:quote:Op zondag 5 september 2004 02:14 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, in t vorige topic zag ik toch alleen die links en t plaatje terugkomen...
hij is 1997 overleden [ verdonken op zn 30ste geloof ik]quote:Op zondag 5 september 2004 02:18 schreef babette21 het volgende:
* Bet kent Jeff niet (is dat gek?!? heb 't allemaal niet zo gevolgd de laatste jaren)...
maar hij heeft 'n leuk hoofd... of had, ik begrijp dat ie naar het hiernamaals is... staat er, voor zoveer jullie weten, ergens iets van 'm online?!
da's al bijna nostalgie....quote:Op zondag 5 september 2004 02:20 schreef babette21 het volgende:
The Claire Bitch Project
nee, zo kan je het dus echt nietquote:Op zondag 5 september 2004 02:29 schreef babette21 het volgende:
[sub]ja da's van Leonard Cohen... zo kan ik 't ook
ook dat staat allemaal op de nieuwe site... inclusief 't kijk-en-vergelijk-namenlijstjequote:Op zondag 5 september 2004 02:28 schreef Mvnl het volgende:
Ik ben net (ben vast niet de eerste) Ryan's Hope eens gaan natrekken, en t is erg grappig om te zien hoeveel die serie in het begin op ONM leek (en uiteindelijk steeds minder).
Zijn nog best uitgebreide samenvattingen van te vinden (uitgebreider dan van ONM).
T is alleen ff puzzelen wie wie is (Frank en JP heten hetzelfde, dat scheelt)
oke misschien heb ik te vroeg geoordeeld, 't staat nu aan en ik ben al blij: gitaarsolo!!!!quote:Op zondag 5 september 2004 02:30 schreef Wup het volgende:
nee, zo kan je het dus echt niet
Nice! Ik hoef dus eigenlijk helemaal nergens meer zelf naar te zoeken?quote:Op zondag 5 september 2004 02:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook dat staat allemaal op de nieuwe site... inclusief 't kijk-en-vergelijk-namenlijstje
de namen zijn bijna allemaal (grotendeels) hetzelfde, wel grappig jaquote:Op zondag 5 september 2004 02:43 schreef Mvnl het volgende:
Nice! Ik hoef dus eigenlijk helemaal nergens meer zelf naar te zoeken?
(wel opvallend dat ze van veel namen de eerste letter hetzelfde hebben gehouden)
wow, wat kijkt ze stoerquote:Op zondag 5 september 2004 02:45 schreef Borin het volgende:
Dominique is duidelijk geen fan van Twarres.
[afbeelding]
nu ga ik dom doen maar ik ken Twarres niet.....quote:Op zondag 5 september 2004 02:50 schreef babette21 het volgende:
sorry maar nogmaals, want nou wil ik het weten ook (want anders kan ik niet slapen* )
"draaiden ze vorige week geen nr. van die gast in ONM?!?"
oww neen die draaiden ze zeker niet in ONM, that will be the day.......quote:Op zondag 5 september 2004 02:56 schreef Mvnl het volgende:
Uhm, volgens mij had Bet het nog over Jeff Buckley.. toch?
haha ik vind um wel weer errug sterk Babette,quote:Op zondag 5 september 2004 02:02 schreef babette21 het volgende:
La Claire is zwanger... Allemaal leuk en aardig maar laten we één ding afspreken (ja schrijvertjes, ik heb het tegen jullie) : we willen géén gejammer met Niels en zéker geen gekots á la Ariël!!. Dat dat ff duidelijk is... Overig dramatisch gedoe is toegestaan...
Verder willen we bij deze het voorstel doen dat Claire van de trap wordt geduwd, het liefst door zoutloze Bram, die dan direct achter de tralies verdwijnt... Dat was het...
Yep... Ik had deze al... en nog 313.921 andere caps.quote:Op zondag 5 september 2004 00:56 schreef Wup het volgende:
ow ik had nog een oudje voor Iwan toe ie zo teleurgesteld was in het nieuwe ONM....
maar waarschijnlijk heb je hem al
Ik heb er nog niets over gehoord. Destijds waren er ook plannen om 'Bon Bini Beach' op dvd uit te brengen, maar die zijn door de tegenvallende kijkcijfers (terecht) in de ijskast gezet. Maar het lijkt me sterk dat 'De Erfenis' niet op dvd gaat verschijnen, want de kijkcijfers waren goed.quote:Op zondag 5 september 2004 00:56 schreef Svensational het volgende:
Iwan, weet jij toevallig ook of De Erfenis ooit nog op DVD verschijnt?
Volgens mij benik hier de enige die De Erfenis echt leuk vondquote:Op zondag 5 september 2004 07:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets over gehoord. Destijds waren er ook plannen om 'Bon Bini Beach' op dvd uit te brengen, maar die zijn door de tegenvallende kijkcijfers (terecht) in de ijskast gezet. Maar het lijkt me sterk dat 'De Erfenis' niet op dvd gaat verschijnen, want de kijkcijfers waren goed.
Ik ben na één aflevering afgehaakt, omdat ik het allemaal een beetje on-Nederlands vond aandoen. Misschien ligt het aan mij, maar ik ben na 'Westenwind' een beetje uitgekeken op Nederlands drama. Al die Endemolseries beginnen op elkaar te lijken en dat is niet gek, want ze komen allemaal uit de koker van hetzelfde groepje schrijvers.
De meeste series die na 'Westenwind' zijn gemaakt hebben bovendien ook nog allemaal dezelfde 'look'. Ik zag hem afgelopen woensdag weer voorbij komen in de Nederlands-Vlaamse dramaserie 'De Wet volgens Milo', die ik ook al weer geschrapt heb uit m'n lijst van te kijken series. Waarom worden er geen series meer gemaakt die vernieuwend zijn zoals destijds 'Medisch Centrum West', 'Spijkerhoek', 'Vrouwenvleugel', 'Diamant', 'Unit 13', 'Westenwind' en 'Oud Geld'?
Off topic:quote:Op zondag 5 september 2004 11:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij benik hier de enige die De Erfenis echt leuk vondMaar bedankt voor je toelichting
Ja dat is dan wel een troost..... Hij zal allicht beter kunnen acteren dan zingen..quote:Op zondag 5 september 2004 12:26 schreef bar_rel het volgende:
deze topics gaan aardig snel![]()
morgen zien we Tonnie hé ,is kijken of Eric een beetje kan acteren naast zijn onwijs goede zangprestaties![]()
Oh jaquote:Op zondag 5 september 2004 11:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Off topic:
Ik vond het ook leuk... weetje nog?
iddquote:Op zondag 5 september 2004 12:27 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel een troost..... Hij zal allicht beter kunnen acteren dan zingen..![]()
k-otic zangeressenquote:Op zondag 5 september 2004 12:51 schreef Mvnl het volgende:
Als k-otic-zangeressen aardig blijken te kunnen acteren, waarom Idols-deelnemers dan niet? :s
Anna Speller (Ex K-otic) speelt sinds gister mee in Het Glazen Huis, en doet het vooralsnog best oké...quote:Op zondag 5 september 2004 12:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
k-otic zangeressen![]()
Wie bedoel je daarme dan ?
quote:Op zondag 5 september 2004 12:56 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Anna Speller (Ex K-otic) speelt sinds gister mee in Het Glazen Huis, en doet het vooralsnog best oké...
Oké,da's dus eigenlijk maar één zangeres..
alhier het muziekje dat gedraaid werd in de scene in Huize van Walsum op mp3quote:Op zondag 5 september 2004 03:04 schreef babette21 het volgende:
ow oké dat dacht ik ff... omdat die naam hier laatst ook al was gevallen (dacht ik) en we het allebei al een paar keer over goeie achtergrondmuziek hadden gehad (o.a. in die scene in huize van Walsum idd)... en er kwam net een nr. langs van die site die daarop leek...
Nee hoor,Ik vond de Erfenis ook heel leuk!quote:Volgens mij benik hier de enige die De Erfenis echt leuk vond Maar bedankt voor je toelichting
Aha, dus dat bedoelde Tara met "Air-achtige" muziek.quote:Op zondag 5 september 2004 13:35 schreef Wup het volgende:
[..]
alhier het muziekje dat gedraaid werd in de scene in Huize van Walsum op mp3
Air - All I Need [1998] ~~~~ [Save Target as....] ~~~~~
gompie, die link had ik nog niet gelegdquote:Op zondag 5 september 2004 14:30 schreef Svensational het volgende:
Aha, dus dat bedoelde Tara met "Air-achtige" muziek.
Tara wil van DOK volgens mij een 2e Galaxy makenquote:Op zondag 5 september 2004 14:32 schreef Wup het volgende:
[..]
gompie, die link had ik nog niet gelegd
ik vond het maar een wazig verhaal, maar Klompje was ook weer behoorlijk aan het stuntelen...quote:Op zondag 5 september 2004 14:34 schreef Svensational het volgende:
Tara wil van DOK volgens mij een 2e Galaxy maken
gedaanquote:Op zondag 5 september 2004 14:38 schreef BVO het volgende:
babette, wil je even *hier* kijken en je voorkeuren doorgeven?.
lijkt me niet he, als ze Air enzo wil gaan draaien...quote:Op zondag 5 september 2004 14:34 schreef Svensational het volgende:
Tara wil van DOK volgens mij een 2e Galaxy maken
Anouck klomp gaat exit, Simone Cobben is haar vervangerquote:Op zondag 5 september 2004 15:01 schreef dunn0w het volgende:
Huh.. maar Tara ging toch EXIT?
Een loungetent...... wat een origineel ideequote:Op zondag 5 september 2004 15:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
lijkt me niet he, als ze Air enzo wil gaan draaien...
volgens mij zit ze meer aan een alternatieve lounchtent te denken...![]()
Ja oke ..... maar ik zie anouck nog ....quote:Op zondag 5 september 2004 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anouck klomp gaat exit, Simone Cobben is haar vervanger
tssss....... je hebt zeker nog niet betaaldquote:Op zondag 5 september 2004 15:09 schreef dunn0w het volgende:
Ja oke ..... maar ik zie anouck nog ....
Ja, ik weet niet pcies wanneer ze vervangen wordt. Lijkt me niet dat het nog lang duurt...quote:Op zondag 5 september 2004 15:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja oke ..... maar ik zie anouck nog ....
ja, ik dacht ook dat het sneller zou gaan omdat ze zorgvuldig al Klomps sporen hebben gewist,quote:Op zondag 5 september 2004 15:14 schreef babette21 het volgende:
ze lopen een paar weken voor met opnemen, zo na de zomer zeker 6 tot 8 weken (kijk maar naar Do, die schijnt er tot okt. in te zitten, terwijl ze al op de planken staat bij mama mia!) Als Anouck rond de zomercliff ontslagen is, dan verwacht ik dat ze voorlopig nog wel ff in ONM te zien is hoor...
he er is maar 1 Noukiepoukie he!!!!!quote:Op zondag 5 september 2004 15:18 schreef Svensational het volgende:
Het bericht dat Anouck ontslagen was kwam tegelijk met dat "Zuster betty" in ONM kwam spelen...Lijkt me dus dat Noukiepoukie wel binnenkort verdwijnt
quote:Op zondag 5 september 2004 15:11 schreef Wup het volgende:
[..]
tssss....... je hebt zeker nog niet betaald
Noukiepoukie had trouwens bijna de rol gespeeld van Marjolein Curiequote:Op zondag 5 september 2004 15:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
he er is maar 1 Noukiepoukie he!!!!!![]()
Anouck is gewoon Tara Klomp, meisje Klomp of simpelweg: Klomp!!
ik snap er nou niks meer van?quote:Op zondag 5 september 2004 15:51 schreef Svensational het volgende:
Noukiepoukie had trouwens bijna de rol gespeeld van Marjolein Curie
da's geen geintje hoor... wij hebben deal gesloten met HMG: als alle balende fok!-ers een leuk bedragje zouden storten, zouden zij zorgen dat Anouck uit de serie verdwijnt. Maar zolang nog niet iedereen betaald heeft blijft ze dus gewoon te zien...quote:Op zondag 5 september 2004 15:47 schreef dunn0w het volgende:
![]()
Claire is tot eind oktober of hooguit begin november te zien in ONM.quote:Op zondag 5 september 2004 15:54 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand wanneer Claire vertrekt uit ONM? Einde van dit seizoen? Binnenkort? halverwege?
Ik ga haar enorm missen
Wat gaat ze eigenlijk doen? Ze mag van mij best naar GTST overstappen als de nieuwe gelifde van Ludo
ja dat had je al gezegd...quote:Op zondag 5 september 2004 15:51 schreef Svensational het volgende:
Noukiepoukie had trouwens bijna de rol gespeeld van Marjolein Curie
Of had ik dat al gezegd.
Het wordt zeker een zware dag als ze weg gaat. Net zo zwaar als het vertrek van Victor en Aafkequote:Op zondag 5 september 2004 15:57 schreef Wup het volgende:
[..]
Claire is tot eind oktober of hooguit begin november te zien in ONM.
het wordt een zwarte dag in de geschiedenis van het forum hier
en als Kim Pieters het lef heeft om in GTST op te duiken ga ik persoonlijk haar nek omdraaien
ow ik snap het alweer.... mn korte termijn geheugen hapert nogal:)quote:Op zondag 5 september 2004 15:57 schreef babette21 het volgende:
ja dat had je al gezegd...
Clairequote:Op zondag 5 september 2004 15:59 schreef babette21 het volgende:
De dag dat Claire uit ONM vertrekt gaat Fok! op zwart... Uit eerbetoon, zeg maar...
Waarom heeft iedereen zo een hekel aan Bram? Ik snap dat niet?quote:Op zondag 5 september 2004 16:01 schreef babette21 het volgende:
De dag dat Bram uit ONM vertrekt is het feest op Fok! :
gratis drank en nieuwe fok!-ers zoals Mvnl (ofzo) mogen gratis en onbeperkt gebruik maken van de rode lettertjes....
quote:Op zondag 5 september 2004 16:02 schreef babette21 het volgende:
Dizer wil geloof ik echt dat wij ons gaan verhangen......
in Essent spotsquote:Op zondag 5 september 2004 15:59 schreef Dizer het volgende:
Maar waarin mag ze dan wel verschijnen?
Dat Essent reklames, ze doet het zooo geweldigquote:Op zondag 5 september 2004 16:03 schreef Wup het volgende:
[..]
in Essent spots
van mij mag ze wel in een mooie serie opduiken
misschien wordt het glazen huis nog wat.....
* Wup heeft nog steeds de slingers liggen van toen ze dacht dat Bram spontaan doodvielquote:Op zondag 5 september 2004 16:01 schreef babette21 het volgende:
gratis drank en nieuwe fok!-ers zoals Mvnl (ofzo) mogen gratis en onbeperkt gebruik maken van de rode lettertjes....
ja dat was nog eens een mooi moment.... leek er even op dat ie niet meer op ging staan....quote:Op zondag 5 september 2004 16:05 schreef Wup het volgende:
* Wup heeft nog steeds de slingers liggen van toen ze dacht dat Bram spontaan doodviel
mja, ik had die slingers helemaal voor nope opgehangen hier.quote:Op zondag 5 september 2004 16:06 schreef babette21 het volgende:
ja dat was nog eens een mooi moment.... leek er even op dat ie niet meer op ging staan....
maar helaas, de werkelijkheid was anders....
dankje wel, met mijn magere scholiersbestaan kan ik niet zomaar 1000.- euro op tafel leggen... maar ik zal mijn uiterste best doen die 750 rond te krijgenquote:Op zondag 5 september 2004 15:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's geen geintje hoor... wij hebben deal gesloten met HMG: als alle balende fok!-ers een leuk bedragje zouden storten, zouden zij zorgen dat Anouck uit de serie verdwijnt. Maar zolang nog niet iedereen betaald heeft blijft ze dus gewoon te zien...
ff tussen jou en mij: het is eigenlijk 1000 euro, maar als je dat niet hebt is 750 ook wel goed... maar dat moet je dan NIET tegen de rest vertellen!!!![]()
Jeei!!! (waar kan ik trouwens die blije smiley met die roze frummeltjes vinden? Of krijg ik die ook pas als Bram vertrekt?)quote:Op zondag 5 september 2004 16:01 schreef babette21 het volgende:
* O * =quote:Op zondag 5 september 2004 16:13 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Jeei!!! (waar kan ik trouwens die blije smiley met die roze frummeltjes vinden? Of krijg ik die ook pas als Bram vertrekt?)
LOL, je begint al aardig door te krijgen hoe het hier werkt he?quote:Op zondag 5 september 2004 16:13 schreef Mvnl het volgende:
Jeei!!! (waar kan ik trouwens die blije smiley met die roze frummeltjes vinden? Of krijg ik die ook pas als Bram vertrekt?)
die krijg je zo kadoquote:Op zondag 5 september 2004 16:13 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Heel snel...quote:Op zondag 5 september 2004 16:16 schreef BVO het volgende:
Wanneer gaat Bram weg dan?.
geen ideequote:Op zondag 5 september 2004 16:16 schreef Mvnl het volgende:
Is er van al die smileys die niet in t standaardlijstje staan (zoals die met z'n hand op de grond slaat, en die met die roze dingetjes) ook ergens een overzicht ofzo.. (zodat ik t niet per smiley hoef te blijven vragen?)
quote:Jeei!!! (waar kan ik trouwens die blije smiley met die roze frummeltjes vinden? Of krijg ik die ook pas als Bram vertrekt?)
quote:LOL, je begint al aardig door te krijgen hoe het hier werkt he?
penningmeester Svensational is je belangrijkste aanspreekpunt
Daar probeer ik ook al een hele tijd te vindenquote:Op zondag 5 september 2004 16:34 schreef babette21 het volgende:
* Babette vergeet ook altijd de helft van die codes...
Die biddende is cool.... Sven of Beev, wat was 't ook alweer...????
quote:Op zondag 5 september 2004 17:13 schreef Mvnl het volgende:
Offtopic maar..
* Svensational is erg in zijn sas met zijn cast.. Schrijven is nog nooit zo fijn geweest
* en om t nog beter te maken weet ie nu ook waar de rode lettertjes vandaan komen!
quote:Op zondag 5 september 2004 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik heb je betaling nog niet binnen hoor
Dat komt dus door die missende betalingquote:Op zondag 5 september 2004 17:16 schreef Mvnl het volgende:
[..]![]()
Zal er wel een fout zijn gemaakt met de overmaking...
Beetje raar dat als je mijn rode lettertjes quote, dat mijn naam ook ineens in die van jou verandert...
quote:Op zondag 5 september 2004 17:19 schreef Svensational het volgende:
Dat komt dus door die missende betaling
Jij looper er anders ook mee te klotenquote:Op zondag 5 september 2004 17:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jouw lettertjes beginnen anders ook raar te doen.. Misschien even bijbetalen voor een uitbreiding?quote:Op zondag 5 september 2004 17:20 schreef babette21 het volgende:
* ]Bet heeft het idee dat de fok!-ers model staan voor 't scenario van M....[/me]
[me= Bet gaat ervan uit dat Claire in Waalberg woont, en Hugo ook....
want daar wonen de daklozen altijd!!!
En Renée en Claire zijn géén vriendinnen, wat die site ook beweerd... Schei 's ff uit zeg....
M als je verhaaltjes van Babette jat, in welke vorm dan ook, worden er vingertjes afgehakt, tis maar dat je het even weetquote:Op zondag 5 september 2004 17:31 schreef Mvnl het volgende:
De Fok!-ers staan (nog) niet model voor M's scenario (hooguit M zelf n beetje), daarvoor kent hij hun karakter en privéleven ook niet goed genoeg. Wel is t teruglezen van oude ONM-verhaaltjes en t lezen van feedback op ONM erg inspirerend (niet dat M kant-en-klare verhaaltjes jat, maar t brengt m wel op ideeën hoe het (niet) moet..)..
Uhm, wat voor verhaaltje zou ik moeten jatten?quote:Op zondag 5 september 2004 17:34 schreef Wup het volgende:
[..]
M als je verhaaltjes van Babette jat, in welke vorm dan ook, worden er vingertjes afgehakt, tis maar dat je het even weet
dank uquote:Op zondag 5 september 2004 17:34 schreef Wup het volgende:
M als je verhaaltjes van Babette jat, in welke vorm dan ook, worden er vingertjes afgehakt, tis maar dat je het even weet
nee natuurlijk niet maar dan zwerft die koter ergens rond en da's al even fout.quote:Op zondag 5 september 2004 20:19 schreef Mvnl het volgende:
áls Claire de serie uitgaat wordt dat kind toch niet meer binnen 2 maanden geboren (lijkt me iig heel sterk).
Dus of het wordt (veel) te vroeg geboren en Claire overleeft het niet, of het kind komt zondermeer nooit in de serie. Maar Claire die haar kind niet overleeft vind ik (niet dat het prettig is) toch niet echt de definitie van 'een gruwelijke dood'.
dat zeg ik toch?quote:Daarbij denk ik toch eerder aan een moord, of minstens een gruwelijk ongeluk.
Kijk, als een dronken Ellen nou met haar zatte kop de zwangere Claire aanrijdt... Dat is tragisch...
ja maar.....maar....quote:Op zondag 5 september 2004 20:59 schreef bar_rel het volgende:
ze verzinnen toch wel een manier om ze deruit te krijgen..
tzal wel op simpele manier gaan
bv Claire die weggaat omdat niels dit keer ECHT niks meer met haar te maken wil hebben en dan gaat Ellen toevallig mee omdat ze ook niks meer te zoeken heeft in het ziekenhuis omdat ze elke keer Bram ttegen het lijf aan loopt,endaar heeft ze geen trek in.
neuh, Bram mag nou juist wel met stille trom vertrekkenquote:En hoe bram weg gaat...
Bram...tja die mag dan wel worden vermoord door een pschyopaat (schrijf ik dat goed
) maar die hebben we nog niet idd...maar mischien komt die nog wel
![]()
Die ouwe zit in de bak in Veenhuizen. Goed beveiligd, naar Nederlandse begrippen.quote:Op zondag 5 september 2004 21:50 schreef Mvnl het volgende:
En uhm... is er niet nog iets van een van Walsum-aanslag mogelijk? (Pa Walsum zal Hugo nog steeds niet echt in dank afnemen..)
dit is zoooooo coolquote:Op zondag 5 september 2004 22:23 schreef Mvnl het volgende:Bram verdient wel de treatment die een zeker PS-personage ook ondergaat.. Na wat heftige gebeurtenissen in t niets verdwijnen, en na een jaartje ofzo vraagt bijv. Renee aan Betttina: "zeg ,vraag jij je nooit af wat er bram is gebeurd?"
Bettina: "uhm... nee.. Jij?"
Renee: (haalt haar schouders op) "nee..)
En de twee gaan weer aan t werk..
* Wup hoopt dat ut nooit meer uitgaat..quote:Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
Arme Wup, heeft het zo zwaar.... Nou ik leef met je mee hoor...!!
kijk soms doen ze dat wel eens, een geweldige acteur inhuren om iemand de serie uit te spelen. Frederik de Groot was een flinke mispeer maar de idee was op zich goed.quote:Van mij mogen Claire + ongeboren kind dood (aanvraag heb ik máánden geleden al bij HMG gedaan!), en wel op zo'n gruwelijke wijze dat het de soap-geschiedenisboeken ingaat. Geen hartstilstantje ofzo, nee: brute moord!!! Zoals ik gisteren al zei wil ik hier een echte psycho voor (denk aan Anna Donkers uit Vrouwenvleugel)...
ook stoerquote:Ellen verdient een happy end... Op de begrafenis van Claire komt ze oog-in-oog te staan met..... BOB!! Ja mensen, hij leeft nog! Hij is naar ULFT gekomen vanwege zijn zusje. Helemaal blij vinden ze elkaar weer terug. Ellen haalt Doris op bij Bram, na hem eerst op de verschrikkelijk coole Ellen-manier de waarheid te vertellen en dan gaat ze lekker samen met Bob emigreren (voor de FBI werken ofzo...)
nou, hier kunnen ze toch niet meer omheen, lurkers, de fokkers hebben besloten....quote:Bram is helemaal flabbergasted en vertrekt met de staart tussen de benen... Hij kijkt niet eens even om, om naar de kijker te zwaaien (zoals de meeste anderen dan iig nog wel deden) maar gaat er gewoon heel stilletjes vandoor.... En er wordt nooit meer over hem gesproken................
ER is een mooier programma... ONM is een leuker topic....quote:Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Valt wel op dat veel ONM'ers vanavond ook in ER zaten
Kunnen ze er gelijk een nieuwe verhaallijn bij maken, want: wie ligt er in de grafkist van Bob?quote:Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
Ellen verdient een happy end... Op de begrafenis van Claire komt ze oog-in-oog te staan met..... BOB!! Ja mensen, hij leeft nog! Hij is naar ULFT gekomen vanwege zijn zusje. Helemaal blij vinden ze elkaar weer terug. Ellen haalt Doris op bij Bram, na hem eerst op de verschrikkelijk coole Ellen-manier de waarheid te vertellen en dan gaat ze lekker samen met Bob emigreren (voor de FBI werken ofzo...)
Flabberwat? Ik weet dat hij niet helemaal normaal is, maar het woord "flabbergasted" ken ik niet.quote:Bram is helemaal flabbergasted en vertrekt met de staart tussen de benen... Hij kijkt niet eens even om, om naar de kijker te zwaaien (zoals de meeste anderen dan iig nog wel deden) maar gaat er gewoon heel stilletjes vandoor.... En er wordt nooit meer over hem gesproken................
welneen niks doordraaienquote:Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
De laatste psycho (Serge) is alweer een jaartje weg, dus hoog tijd voor 'n nieuwe.... Trouwens, de psycho die voor ogen heb is veeeel erger: daar is Serge nog bang voor.... En Sid ook.... en Merel ook... en Isabella ook... en nou ja, de psycho der psycho's dus...
* draaft Babette door?!?!
Kloptquote:Op zondag 5 september 2004 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ER is een mooier programma... ONM is een leuker topic....
Iris is geen psycho, maar lief, achter die grote bek. Ik sta al op het punt om Lizzy en Floor in te ruilen......quote:Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef Wup het volgende:
Serge is uiteraard onovertrefbaar maar ze kunnen het op zijn minst proberen.
maar dan valt Iris af![]()
wiv geeft toe dat hij een heel normaal vaakgebruikt woord niet kent?quote:Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Flabberwat? Ik weet dat hij niet helemaal normaal is, maar het woord "flabbergasted" ken ik niet.![]()
Nog niet een heel jaar, want Serge verrekte op 5 november 2003.quote:Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
De laatste psycho (Serge) is alweer een jaartje weg, dus hoog tijd voor 'n nieuwe....
Je valt dus toch op mannenquote:Op zondag 5 september 2004 22:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iris is geen psycho, maar lief, achter die grote bek. Ik sta al op het punt om Lizzy en Floor in te ruilen......
Ik ben niet zo op de hoogte van jullie "slang", het taalgebruik zonder cultuur, normen en waarden.quote:Op zondag 5 september 2004 22:48 schreef Svensational het volgende:
wiv geeft toe dat hij een heel normaal vaakgebruikt woord niet kent?
hahaha LOL, kan Sidje dat niet komen doen, die kan ook zo gestoord uit zn ogen kijken,quote:Op zondag 5 september 2004 22:50 schreef babette21 het volgende:
ja tuurlijk valt Iris af... die kan niet spelen!!!
Ik wil een goeie acteur, echt zo één waarvan je weet dat ie 't niet kan verpesten
(als de schrijvers een beetje meewerken natuurlijk...)
ik zie trouwens ineens dat lijntje in Westenwind weer voor me,
dat Nancy (Hugo) achter Tessa aanging met die bijl... had ie ook zo'n psychoblik... was heel cool...
zoiets moet het worden, maar dan gaat 't dus lukken.....wham: zo de kop van La Claire eraf!!![]()
Houd beledigingen s.v.p. voor je!quote:Op zondag 5 september 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Je valt dus toch op mannen![]()
Ja, dat weet ik nog ja!!! Ik werd echt helemaal opgewonden toen want ik had de terugkeer van bennie helemaal niet aan zien komenquote:Op zondag 5 september 2004 22:55 schreef babette21 het volgende:
Wat betreft het afscheid van Duuk: die zag ik wel in een sekte belanden...
vond ik wel bij m passen, dat wazige gedoe... helaas het mocht niet zo zijn...
Herinneren jullie die scene met Reina (1) en Bennie nog: zij ging hem bezoeken in één of andere inrichting nadat hij van Mendell gered was, maar hij was helemaal gehersenspoeld. Bennie zat op de grond met een vliegtuigje te spelen, Reina stond er een beetje verdwaasd bij...
Reina: Ken je me niet meer? Ik ben het: Reina!!
Bennie: ReinA...
Reina: ja....
Bennie: ReinB....
Jaja een echte klassieker
Tut tut, ik neem Sanne welquote:Op zondag 5 september 2004 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Houd beledigingen s.v.p. voor je!
Ik mag dan wel in het linkse brilglas - hebben en rechts +, maar ik zie toch echt wel dat Petra Kagchelland een vrouw is.
Maar weet je wat? Ik gun jou van harte dat Joegoslavische paard toe. Of liever nog: KOTSENDE ARIEL!
ja da's ook nog zoiets, ik had ergens op een abortus gehoopt, maar dat heeft ze al een keer laten doen dus = niet origineel meer.... Joyce heeft laatst al een miskraam gehad, dus dat zit er ook niet in....quote:Op zondag 5 september 2004 22:53 schreef Wup het volgende:
hahaha LOL, kan Sidje dat niet komen doen, die kan ook zo gestoord uit zn ogen kijken,
hij komt alsnog zn baby opeisen
wees blij dat jullie 't niet met elkaar eens zijn:quote:Op zondag 5 september 2004 22:59 schreef Svensational het volgende:
Tut tut, ik neem Sanne wel![]()
Nou, daar ben je dan elke maand zoet mee. Zorg er maar voor dat het vlugzout met de kilo's aanwezig is. Sanne kan niet tegen bloed, dus bij elke menstruatie ligt ze op de tegels.quote:Op zondag 5 september 2004 22:59 schreef Svensational het volgende:
Tut tut, ik neem Sanne wel
waar is die biddende smiley als je 'm nodig hebt......quote:Op zondag 5 september 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
Dus: The winner is ~~~~~~~~~~[ tromgeroffel ] ~~~~~~~~~~~~
Sid Porter
Maandag staat hij samen met de jongen met de vieze plukjes buiten de gevangenispoorten
Sinds wanneer heeft Hugo weer een keerbezem? O w8, jij bedoelt die buffel uit Idols? Sid en Tonny, zwei Knastbrüder! Samen maken ze de van Walsums af!quote:Op zondag 5 september 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
Maandag staat hij samen met de jongen met de vieze plukjes buiten de gevangenispoorten
Hier!quote:Op zondag 5 september 2004 23:13 schreef babette21 het volgende:
waar is die biddende smiley als je 'm nodig hebt......![]()
Zo bidt een Moslamiet, dus is dit een prayericon, dopneus!quote:Op zondag 5 september 2004 23:17 schreef babette21 het volgende:
nee dat is AANbidden.... wijsneus......
haha dit had ik nog geeneens gezienquote:Op zondag 5 september 2004 22:32 schreef Mvnl het volgende:
Probleem is dat veel mensen (bijv een paar fans van Bram) zoiets niet oppikken, en zich jaren blijven afvragen "ja, wat is er dan met Bram gebeurd?!?".En die fans nog jaren na dato filosoferen en theorieën ontwikkelen over wat er nou toch met 'm gebeurd zou zijn
quote:Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
* Wup hoopt dat ut nooit meer uitgaat..
Tja, wie verwacht er nou dat Dennis Ovenbeen fans heeft, behalve dan een paar ongure darkroomfiguren en een paar bananeneters die de schillen op de grond droppen?quote:Op zondag 5 september 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
haha dit had ik nog geeneens gezien
Ik moest er ook meteen aan denken. Dat was een leuke scène.quote:Op maandag 6 september 2004 00:12 schreef Wup het volgende:
in afl2 van het Glazen Huis gaat Sander Foppele [als zichzelf dus] auditie doen voor een rolletje in een soap.
hij vindt Costa te min:)
ik moest meteen aan dat leuke artikel van Babette denken....
Op het net is weinig te vinden over 'Diamant'... IMDB.COM heeft een beperkte castlijst en de rest komt uit m'n grijze massa.quote:Op zondag 5 september 2004 14:46 schreef Wup het volgende:
Iwan heb je een linkje met wat inhoudelijke info over de Diamant?
er begint van alles te dagen ......
Woef woef...quote:Op maandag 6 september 2004 00:24 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat HGH echt de plank volledig misslaat door haar afleveringen tegenover ER te zetten. Dan kijkt er toch helemaal geen hond.
ik weet het nu dus ook weer behoorlijk goed allemaal.quote:Op maandag 6 september 2004 01:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[lekker veel info over de Diamant]
Nee, ik vind eht echt jammer want ik wil HGH graag zien...Was vandaag vergeten om op te nemenquote:Op maandag 6 september 2004 01:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Woef woef...
Wat ik opzich ook altijd wel lekker dramatisch vind is als een aanslag/aanval de verkeerde persoon treft. Iemand die er eigenlijk helemaal niets mee te maken heeft maar toevallig op t verkeerde moment op de verkeerde plaats is.. (dus Claire, of Ellen of Bram, getroffen door een aanslag op Hugo)quote:Op zondag 5 september 2004 23:10 schreef Wup het volgende:
mja, Arthur is natuurlijk ook nog niet helemaal uit de picture, maar die zal nooit in eerste instantie zijn pijlen op Claire richten.
ow kijk hier ben ik helemaal voor, allemaal oja-momentjes, maar de aftiteling is wel beetje kort voor een leuk overzichtje toch?quote:Op maandag 6 september 2004 03:29 schreef Mvnl het volgende:
neighbours was zondermeer heel goed in vervolgens de hele aftiteling vullen met oude beelden van het heen-gegane personage zodat je helemaal een brok in je keel kreeg
Nu ik er over nadenk (herinner me één afscheid nog goed met aftitels enzo) waren het volgens mij vooral foto's.. En volgens mij voor de gelegenheid zelfs met andere muziek.quote:Op maandag 6 september 2004 11:57 schreef Wup het volgende:
[..]
ow kijk hier ben ik helemaal voor, allemaal oja-momentjes, maar de aftiteling is wel beetje kort voor een leuk overzichtje toch?
Dan moet je het vooral in mijn quote laten staanquote:Op zondag 5 september 2004 13:35 schreef Wup het volgende:
Tom_Tom-: Het muziekje is weggehaald, want dat mag niet. Het nummer was dus All I Need van Air.
ik heb het al van de server gehaaldquote:Op maandag 6 september 2004 13:11 schreef Svensational het volgende:
Dan moet je het vooral in mijn quote laten staan
Aafke's afscheid kwam in die richting toch?quote:Op maandag 6 september 2004 12:59 schreef Mvnl het volgende:
Nu ik er over nadenk (herinner me één afscheid nog goed met aftitels enzo) waren het volgens mij vooral foto's.. En volgens mij voor de gelegenheid zelfs met andere muziek.
Herinner het me van een jongen die echt van 12 to 22 in de serie had gezeten ofzo (iig van heel jong naar tiener) dus t waren vooral van die opgroei-foto's, en wat plaatjes van huwelijk en dat soort momenten.. Maar t verhoogt het drama wel, en wrijft er ook meteen goed in dat het personage écht weg is.
Die oja-momentjes zouden natuurlijk ook in de aflevering zelf te zien kunnen zijn... In aflevering 2000 van GTST, waarin Roos Alberts dood neer valt voor het altaar, is dit mooi gedaan. Je ziet dan in een flashback alle hoogte- en dieptepunten uit haar leven. Ik heb het net weer terug gezien.quote:Op maandag 6 september 2004 11:57 schreef Wup het volgende:
ow kijk hier ben ik helemaal voor, allemaal oja-momentjes, maar de aftiteling is wel beetje kort voor een leuk overzichtje toch?
ja dat weet ik nog, op zich vreemd was Roos was nauwelijks een indrukwekkend personage . Ik had er bij Linda Dekker op gehoopt, bij haar vertrek [hoewel ze later nog heel even terug kwam] was er een videotape gemaakt alleen ze lieten er niks van zien:(quote:Op maandag 6 september 2004 13:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Die oja-momentjes zouden natuurlijk ook in de aflevering zelf te zien kunnen zijn... In aflevering 2000 van GTST, waarin Roos Alberts dood neer valt voor het altaar, is dit mooi gedaan. Je ziet dan in een flashback alle hoogte- en dieptepunten uit haar leven. Ik heb het net weer terug gezien.
(Deze aflevering zou toevallig wel eens vanavond in één van de vele nieuwsgroepen gepost kunnen worden.
Ik mag hier geloof ik niets vertellen over het hoe, wat en waarom... maar daarvoor is de e-mail uitgevonden.)
Zijn rol in ONM staat me niet meer bij, maar ik ken hem nog wel van de rol van Tom, de eigenaar van de Cactus, in GTST. Hij speelde geloof ik ook de eigenaar van een café in de geflopte VARA dramaserie 'Het Oude Noorden', de Rotterdamse versie van 'Eastenders'.quote:Op maandag 6 september 2004 12:20 schreef MirSus het volgende:
Speelde trouwens nog een ex-ONM'er in...Tim Meeuws.(kan zo snel ff geen foto vinden, komt anders nog wel).weet iemand hier nog welke rol hij speelde?! Vanaf het moment dat hij op kwam zitten we al te denken!
Ik vrees dat ik dan binnen de kortste keren een verstopte mailbox heb... Later deze week volgt trouwens nog een aflevering van ONM uit het 8e seizoen... en natuurlijk mag Goudkust ook niet ontbreken. Volgende maand komt er een speciale verrassing, maar daar mag ik nog niks over zeggen...quote:Op maandag 6 september 2004 13:53 schreef Wup het volgende:
Ik denk dat met je sub meer succes hebt in het GTST topic
haha, ja da's waar, er zitten hier genoeg dubbelkijkers ook hoor.quote:Op maandag 6 september 2004 14:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vrees dat ik dan binnen de kortste keren een verstopte mailbox heb... Later deze week volgt trouwens nog een aflevering van ONM uit het 8e seizoen... en natuurlijk mag Goudkust ook niet ontbreken. Volgende maand komt er een speciale verrassing, maar daar mag ik nog niks over zeggen...![]()
ik heb net ff naar HGH gekeken... maar eh wat is de link tussen een artikel van mij (welke dan?!) en Sander (quote:Op maandag 6 september 2004 00:12 schreef Wup het volgende:
in afl2 van het Glazen Huis gaat Sander Foppele [als zichzelf dus] auditie doen voor een rolletje in een soap.
hij vindt Costa te min:)
ik moest meteen aan dat leuke artikel van Babette denken....
haha was dat die chagrijnige baas van Mirjam?quote:Op maandag 6 september 2004 13:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Zijn rol in ONM staat me niet meer bij, maar ik ken hem nog wel van de rol van Tom, de eigenaar van de Cactus, in GTST. Hij speelde geloof ik ook de eigenaar van een café in de geflopte VARA dramaserie 'Het Oude Noorden', de Rotterdamse versie van 'Eastenders'.
Dat hij zichzelf de beste acteur van Nederland vondquote:Op maandag 6 september 2004 14:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb net ff naar HGH gekeken... maar eh wat is de link tussen een artikel van mij (welke dan?!) en Sander () Foppele?!? Typisch dat Iwan je wel begrijpt en ik niet haha!!!
Nee Bobje is de zoon van de Huberts, Ellen heeft 'm alleen maar op de wereld gezet... Ze wilden destijds een kind, samen met Paul, maar halverwege dat hele IVF-traject ging hun relatie naar de klote. Ellen wilde desondanks een kind en aangezien de cryo's (cocktailtje van ei- en zaadcellen zeg maar) toch al in 't ziekenhuis lagen besloot ze ze te laten jatten: door Lisette!!! Lisette, onze heerlijke blondequote:Op maandag 6 september 2004 14:07 schreef soapie het volgende:
Las ergens iets (kan ff niet meer vinden waar) dat iemand Bob uit de dood wil laten herrijzen om Ellen uit de serie te spelen. Maar Bobje loopt toch ook nog ergens op deze aardkloot rond. De verhaallijn weet ik niet meer precies, maar waarom gaat hij niet op zoek naar Ellen. Het was toch haar kind ofzo????
yep, alles is op z'n pootjes terecht gekomenquote:Op maandag 6 september 2004 12:20 schreef MirSus het volgende:
Druk weekendje gehad dus Babette, niet kunnen reageren op je berichtje over die code..maar dat is nu geregeld?!
Babetje schrikt zich dood..... een link met Sander Foppele ... auw ....quote:Op maandag 6 september 2004 14:11 schreef babette21 het volgende:
ik heb net ff naar HGH gekeken... maar eh wat is de link tussen een artikel van mij (welke dan?!) en Sander () Foppele?!? Typisch dat Iwan je wel begrijpt en ik niet haha!!!
Het kan dus altijd nog dat hij op zoek gaat naar degene die hem op de wereld geschopt heeft!!!!quote:Op maandag 6 september 2004 14:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee Bobje is de zoon van de Huberts, Ellen heeft 'm alleen maar op de wereld gezet... Ze wilden destijds een kind, samen met Paul, maar halverwege dat hele IVF-traject ging hun relatie naar de klote. Ellen wilde desondanks een kind en aangezien de cryo's (cocktailtje van ei- en zaadcellen zeg maar) toch al in 't ziekenhuis lagen besloot ze ze te laten jatten: door Lisette!!! Lisette, onze heerlijke blonde) had toen de verkeerde gejat!!!!!! Na de bevalling moest 't kind dus linea recta naar de rechtmatige eigenaars....
Ik vond dit destijds bepaald geen leuke verhaallijn, maar nu ik 't zo terughaal moet het eigenlijk wel hylarisch zijn geweest....
ooooooooow dat!!! zeg dat dan...quote:Op maandag 6 september 2004 14:18 schreef Wup het volgende:
Babetje schrikt zich dood..... een link met Sander Foppele ... auw ....
je had een soort interviewtje met castingbureaus geplaatst omdat knul Foppele had beweerd dat hij tot de top 5 van de beste ateurs van Nederland behoorde.
het gaat vooral om dienstjaren.quote:Op maandag 6 september 2004 14:26 schreef Mvnl het volgende:
Alleen, welk personage is het waard en welk niet...
Da's dan weer een lastige.. Als elk vertrekkend personage een eerbetoon krijgt stelt het steeds minder voor, maar het is voor n acteur ook weer lullig als ie na een paar jaar geen 'waardig afscheid' krijgt omdat ie nou eenmaal Bram de Boei (ik noem maar een naam) speelde...
* Mvnl deed dat ook de hele tijd, maar inmiddels rekent ie er ergens wel op dat Bet t echt niet ongemerkt voorbij laat gaan als de site eindelijk opent...quote:Op maandag 6 september 2004 14:32 schreef Svensational het volgende:
* Svensational gaat elke dag hoopvol naar www.onm-archief.tk
Het betreft geen fragmenten, maar complete afleveringen in AVI-formaat. Deze worden vandaag, morgen en later deze week door een, tot nu toe onbekende, soapliefhebber in een nieuwsgroep gepost... heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 6 september 2004 14:29 schreef babette21 het volgende:
En Iwan, wat loop jij allemaal vaag te doen?! Ik snap er niks van man....
Ga je oude fragmenten op de site zetten? Of op fok?! En waarom zo sneaky?!
* Mvnl is een leek als t aankomt op nieuwsgroepen. Waar vindt je die, en heb je er iets voor nodig (programma o.i.d.), en moet je dan (net als bij outlook) ook serverinstelling en proxydingen invoeren enzo???quote:Op maandag 6 september 2004 14:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het betreft geen fragmenten, maar complete afleveringen in AVI-formaat. Deze worden vandaag, morgen en later deze week door een, tot nu toe onbekende, soapliefhebber in een nieuwsgroep gepost... heb ik me laten vertellen.
Maar hier op FOK! mag je niet expliciet praten over, of doorlinken naar © materiaal. (Vergelijkbaar met Wup's link naar dat MP3-bestand.)
Als we er maar geen kater aan over houden... m.a.w. laten we hopen dat Simone Cobben kan acteren.quote:Op maandag 6 september 2004 14:53 schreef babette21 het volgende:
* Bet pakt agenda en schrijft bij 11 oktober: slingers ophangen en drank inslaan!!!
(TIP: e-mail)quote:Op maandag 6 september 2004 14:55 schreef Mvnl het volgende:
* Iwan1976 is een leek als t aankomt op nieuwsgroepen. Waar vindt je die, en heb je er iets voor nodig (programma o.i.d.), en moet je dan (net als bij outlook) ook serverinstelling en proxydingen invoeren enzo???
ik heb hetzelfde, sinds de jubelstemming over het vertrek van Klomp enigszins gezakt is,quote:Op maandag 6 september 2004 15:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Als we er maar geen kater aan over houden... m.a.w. laten we hopen dat Simone Cobben kan acteren.
Is overigens aangetoond dat het FOK!-antiklompfront verantwoordelijk is voor t vertrek van meisje Klomp, of is het gewoon lekker om te denken dat WIJ haar weggepest hebben?quote:Op maandag 6 september 2004 15:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde, sinds de jubelstemming over het vertrek van Klomp enigszins gezakt is,
zet ik ook zo mijn vraagtekens bij Simone Cobben.
maar dat we meiske Klomp de serie uit hebben weten te pesten is en blijft een feestje waard.
ik heb hetzelfde hoor, die kop van Cobben staat me nl nu al niet aan, een d'r eerdere vertoning in ONM heeft ook verdomd weinig indruk om me gemaakt.... maar het idee dat meisje Klomp vertrekt vind ik echt te geestig haha!!quote:Op maandag 6 september 2004 15:10 schreef Wup het volgende:
ik heb hetzelfde, sinds de jubelstemming over het vertrek van Klomp enigszins gezakt is,
zet ik ook zo mijn vraagtekens bij Simone Cobben.
maar dat we meiske Klomp de serie uit hebben weten te pesten is en blijft een feestje waard.
Never underestimate the power of Fok!quote:Op maandag 6 september 2004 15:12 schreef Mvnl het volgende:
Is overigens aangetoond dat het FOK!-antiklompfront verantwoordelijk is voor t vertrek van meisje Klomp, of is het gewoon lekker om te denken dat WIJ haar weggepest hebben?
Hij blijft leuk.quote:Op maandag 6 september 2004 15:31 schreef babette21 het volgende:
Never underestimate the power of Fok!
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 september 2004 14:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, alles is op z'n pootjes terecht gekomen
dat is waar, maar we hebben haar kort geleden ook al mogen aanschouwen in ONM remember?quote:Op maandag 6 september 2004 16:05 schreef Svensational het volgende:
Ik heb trouwens het volste vertrouwen in Simone CobbenJullie zijn hier altijd zo pessimistisch als de pest zeg
Ja, dat was gewoon een flutscene en ze deed het toch goed?quote:Op maandag 6 september 2004 16:12 schreef Wup het volgende:
[..]
dat is waar, maar we hebben haar kort geleden ook al mogen aanschouwen in ONM remember?
ze heeft in die rol totaal geen indruk op me gemaakt, dat wil zeggen dat het niet supergoed wasquote:Op maandag 6 september 2004 16:14 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat was gewoon een flutscene en ze deed het toch goed?
Van hele irritante acties!!!!quote:Op maandag 6 september 2004 19:20 schreef babette21 het volgende:
Waar heeft Fok! de laatste tijd last van....?!
Alsof er ooit een gastrol van 2 afl. is geweest die wel indruk heeft gemaaktquote:Op maandag 6 september 2004 19:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze heeft in die rol totaal geen indruk op me gemaakt, dat wil zeggen dat het niet supergoed was
(maar als troost voor Simone: dus ook niet superslecht)...
we moeten idd gewoon afwachten.... tot eerste jankscene!!
Waar heeft Fok! de laatste tijd last van....?!
ja idd. alleen de groene verf is in het kader van de recycling van de muren gehaald....quote:Op maandag 6 september 2004 19:55 schreef babette21 het volgende:
De Engel ligt plat.... maar de zolder bestaat nog...
Nou nou, dat is toch geen Wup-taalquote:Op maandag 6 september 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
jammer dat ze Bram niet gewoon een flinke trap in zn ballen verkoopt
ik snap er niks van: ze staat wél op de castfoto!!!quote:Op maandag 6 september 2004 20:11 schreef Wup het volgende:
Liesje blijft kwijt
Ze krijgt gewoon een knaller van een binnenkost deze weekquote:Op maandag 6 september 2004 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap er niks van: ze staat wél op de castfoto!!!
Ze krijgt gewoon een knaller van een binnenkomst deze weekquote:Op maandag 6 september 2004 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap er niks van: ze staat wél op de castfoto!!!
haha oke ik neem het terug en ik zal mijn taal kuisen ....quote:Op maandag 6 september 2004 20:13 schreef Svensational het volgende:
Nou nou, dat is toch geen Wup-taal
op zn Bettina'squote:Ik vraag me trouwens af of Bettina haar opmerking "Meid, wat zal jij je rot voelen" snerend bedoelde
Pc'squote:Op maandag 6 september 2004 20:19 schreef babette21 het volgende:
Mir en Sus posten tegenwoordig los van elkaar?!?!?
daar dus ook? laten we dan maar hopen dat het een tijdelijk actie is ofzo.....quote:Op maandag 6 september 2004 20:18 schreef babette21 het volgende:
het reclameblok tijdens gtst duurt nog veel langer: geeft je tijd genoeg om koffie te zetten, te plassen, te posten op fok, bij de buren een kopje suiker te halen, koffie op te drinken en het konijnenhok te schoonmaken........
Chris. Stom personage, nog stommere stem.quote:Op maandag 6 september 2004 20:46 schreef babette21 het volgende:
Tom heeft kennisgemaakt met het piepstemmetje van Chris!!
helaas went dat stemmetje ook na verloop van tijd nietquote:Op maandag 6 september 2004 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Chris. Stom personage, nog stommere stem.
Chris is inderdaad OKquote:Op maandag 6 september 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
[..]
helaas went dat stemmetje ook na verloop van tijd niet
maar verder is Chris helemaal oke
Chris Frommelmans. Die is het ook niet waard om onder de kool te snijden.quote:Op maandag 6 september 2004 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
En wat heeft die ene die die ene 750 euro heeft laten betalen (kunnen we het nog volgen?) een VRESELIJK IRRITANTE STEM.
Mot je klappuh!?quote:Op maandag 6 september 2004 21:06 schreef MirSus het volgende:
Vind die Iris idd nog niks bijzonders
Die Knastbruder hebben we inderdaad niet nodig. Ik wil wel eens weten voor welk delict hij im Bau zat? Hier in Nederland kom je niet zomaar in de petoet.quote:en die Tonnie al hèlemaal niet!
ja maar dan klopt het toch, dat is toch ook yorin?quote:Op maandag 6 september 2004 21:11 schreef Svensational het volgende:
Over lange reclames gesproken : Tijdens Friends duurde hij 8.5 minuten!!!
[su]Ja, ik heb het bijgehouden[/sub]
Dat is doordat de serie gigantisch veel debielen aantrekt. Wat een kneuzenkermis!quote:Op maandag 6 september 2004 21:11 schreef Svensational het volgende:
Over lange reclames gesproken : Tijdens Friends duurde hij 8.5 minuten!!!
[su]Ja, ik heb het bijgehouden[/sub]
Je zou bij het Commissariaat Voor de Media moeten gaan werken.quote:Op maandag 6 september 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
ja maar dan klopt het toch, dat is toch ook yorin?
het waren trouwens vooral die promo's van eigen programma's die het reclameblok zoveel langer maakte,
erg vervelend van ze.
hou je je stopwatch er morgen bij ONM ook een keertje bij, ik ben wel benieuwd......
mja Fok is al 2 dagen KMPquote:Op maandag 6 september 2004 21:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je zou bij het Commissariaat Voor de Media moeten gaan werken.
--- btw.: wat een kutforum vandaag. Om de haverklap "Cannot display this page"... Rukzooi!
haha dat viel mij ook direct op!!quote:Op maandag 6 september 2004 21:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Juliette DuLac (Kitty Courbois) in HGH heeft een schilderij à la Bettina Wertheimer.![]()
Volgens mij door Jet van Sprang, maar hij werd door Els van Garderen gefileerd. Tante Betje vond zelfs een afgehakte poot van 'm in de lift. Ze heeft verder nooit meer zo'n leuk gezicht gesneden.quote:Op maandag 6 september 2004 21:49 schreef babette21 het volgende:
Even een vraagje: werd Rutger Helligers nou neergeknald door Els van Garderen of door Jet van Sprang?
(die twee haal ik écht altijd door elkaar, het wordt tijd dat ik 't een keer ga onthouden!)
Nee, de vrouwen zijn de moordenaars. Daarom blijven ze meestal over......quote:Op maandag 6 september 2004 21:53 schreef babette21 het volgende:
Need I say more?!?
haha, als dat geen stille hint is.....quote:Op maandag 6 september 2004 21:53 schreef babette21 het volgende:
Even wat statistieken: in ONM zijn tot nu toe 18 mensen om het leven gekomen (mini-gastrollen niet meegerekend) :
maar liefst 14 mannen en slechts 4 vrouwen...
Need I say more?!?
Ze laten ook twee keer die promo van Madonna zien, vlak achter elkaarquote:Op maandag 6 september 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ja maar dan klopt het toch, dat is toch ook yorin?
het waren trouwens vooral die promo's van eigen programma's die het reclameblok zoveel langer maakte,
erg vervelend van ze.
hou je je stopwatch er morgen bij ONM ook een keertje bij, ik ben wel benieuwd......
Bobby is er één van, maar volgens mij is Nikki niet dood:quote:Op maandag 6 september 2004 21:57 schreef Mvnl het volgende:
Was van die 4 vrouwen de helft gespeeld door Fabienne de Vries?
Ah, zat een heel eind in de richting met mijn lijstje.. Alleen Julia vergeten...quote:Op maandag 6 september 2004 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bobby is er één van, maar volgens mij is Nikki niet dood:
zij was toch alleen verlamd geraakt door dat ongeluk en daarom naar de USA vertrokken?!
De andere 3 "dooie dames" zijn Elisabeth Ansingh, Julia Fontaine en Lara Evenhuis...
May they rest in peace.... en spoedig gevolgd worden door Claire en Ellen...
ik mis mn grote held Serge.....quote:Op maandag 6 september 2004 22:02 schreef Mvnl het volgende:
Eens kijken hoe ver ik kom met raden (zonder soapvision te raadplegen)Mannen:
Olaf is inderdaad vermoord door Bennie.quote:Op maandag 6 september 2004 22:07 schreef babette21 het volgende:
Shit he, Olaf Kleemann ben ik helemaal vergeten in m'n verhaal... die is vermoord door Bennie he?
En Steven Ansingh vermoord?!?!? door wie dan????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |