Ja dat zeker....quote:Op zondag 5 september 2004 12:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet?
Oh, wist ik niet..
Maja, het blijft een dom mokkel.
stond op www.gtstnews.nlquote:Op zondag 5 september 2004 12:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat deed jij eigenlijk op www.luteinvankranen.nl???
Studeren??? Echt op de universiteit zeg maar???quote:Op zondag 5 september 2004 12:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]Ze studeert psychlogie
Geef my maar:quote:Op zondag 5 september 2004 12:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Studeren??? Echt op de universiteit zeg maar???
Dan komt ze wel heel dom over..
Nog even spammen, iedereen kan nog even zijn of haar top 3 doorgeven wat het volgende tournament betreft.
1) Favoriete Personage, editie 2.
2) Favoriete Mannelijke Personage
3) Favoriete Ruzie/Vete
4) Favoriete Cliffhanger
5) Favoriete Locatie
6) Favoriete Personage uit de serie
7) Favoriete "Kleinere Rol"
8) Anders, namelijk...
Dennis word ook snel verliefd zeg.quote:Op zondag 5 september 2004 09:52 schreef dunn0w het volgende:
Lutein van kranen krijgt gastrol in GTST!
Nieuws
--------------------------------------------------------------------------------
Lutein zal twee afleveringen lang de rol van stuntelige barvrouw spelen in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. Koert Jan de Bruin, die de rol van Dennis Tuinman speelt, zal in de serie verliefd worden op Lutein. Hierbij blijft een zoenscčne niet achterwegen... De afleveringen zijn al opgenomen, wanneer ze uitgezonden worden is nog niet bekend. Er schijnt overigens een mogelijkheid te zijn dat Lutein nog een keer terugkeert in GTST, misschien zelfs voor langere tijd...
Bron : http://www.luteinvankranen.nl/
Die is flink bezig (geweest)quote:Op zondag 5 september 2004 12:48 schreef dunn0w het volgende:
OMG
In 1998 heeft Lutein haar vwo diploma behaald op het 'Fons Vitae' Lyceum in Amsterdam Oud-Zuid. Na het atheneum heeft ze een sportopleiding gevolgd. Daarna ging ze aerobicslessen geven. Ondertussen volgde Lutein acteerworkshops en zang- en danslessen. Lutein's hobby's zijn acteren, presenteren, zingen, dansen, sporten, lezen, films kijken, lekker eten, muziek en Formule 1. Op dit moment is Lutein bezig met een studie psychologie aan de Universiteit van Amsterdam. Ook volgt ze de opleiding Theater en Televisie.
bron: luteinvankranen.nl
zappenquote:Op zondag 5 september 2004 13:00 schreef Svensational het volgende:
Lutein is trouwens nu op RTL4
Die volgorde ja..quote:Op zondag 5 september 2004 12:49 schreef BVO het volgende:
Niet dat zo'n belspel wat zegt over je intelligentie natuurlijk, ik denk dat iedereen dom overkomt als je zo vaak hetzelfde moet zeggen enzo..
@dunn0w: Ok.. in die volgorde ook?
quote:Op zondag 5 september 2004 15:03 schreef babette21 het volgende:
ik heb er nog ff over nagedacht maar favo locatie boeit me echt te weinig... Wat valt er nou te kiezen tussen "slaapkamertje van jut" en "kantoortje van jul"... sorry, maar zal mij echt aan m'n kont roesten....
Nee hoorquote:Op zondag 5 september 2004 15:05 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik dacht al dat ik, samen met Tom, de enige was
Eens isquote:Op zondag 5 september 2004 15:03 schreef babette21 het volgende:
1) Favoriete Mannelijke Personage
2) Favoriete "Kleinere Rol"
3) Favoriete Personage uit de serie
ik heb er nog ff over nagedacht maar favo locatie boeit me echt te weinig... Wat valt er nou te kiezen tussen "slaapkamertje van jut" en "kantoortje van jul"... sorry, maar zal mij echt aan m'n kont roesten....
Dat vind ik minder goed werken.. Ten eerste geeft iedereen nu drie keuzes door (het tournament dat we gaan doen moet wat mij betreft bij meer dan de helft in de top 3 zitten), ten tweede kan ik als het heel close is kijken waar "de vaste stemmers" vooral op gestemd hebben, ten derde zie ik zo wie er allemaal gestemd hebben en ten vierde valt er met een poll makkelijk vals te spelenquote:Op zondag 5 september 2004 15:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Maak anders een gewoone poll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |