abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24866838
Ach tja, het duurt ook wel ff, maar dan hebben we ook wat
pi_24912348
S13's zijn zo sexy
pi_24913121
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:26:17 #204
108556 Meeh
Triumph Speed Four
pi_24917495
Niet dat ik iets tegen toyota heb ofzo, maar waarom houden jullie het niet in de familie? Een RB25DET, RB26DETT of een RB30ET met een RB25DET head (RB30DET, skyline GT-R killer ) zouden ook niet in die S13 misstaan
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:36:56 #205
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24917644
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:26 schreef Meeh het volgende:
Niet dat ik iets tegen toyota heb ofzo, maar waarom houden jullie het niet in de familie? Een RB25DET, RB26DETT of een RB30ET met een RB25DET head (RB30DET, skyline GT-R killer ) zouden ook niet in die S13 misstaan
Waarschijnlijk omdat de 2JZ sterkere stock internals heeft.
Daar kun je makkelijker zonder veel extra upgrades toch aan een flink aantal pk's komen.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:56:00 #206
108556 Meeh
Triumph Speed Four
pi_24917990
Hoeveel moet die ongeveer kunnen houden dan? Ik dacht dat de RB's ongeveer 600pk kunnen hebben op hun stock internals (met uitzondering van de RB20DE(T, die zou zo rond de 400pk moeten zitten)).
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:14:09 #207
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24918340
Eerlijk is eerlijk, dat weet ik niet zeker.
Dus ik antwoord daar maar niet op en laat dat over aan mensen die het precies weten.
pi_24918756
Hier nog is de link waarom ik voor 2JZ kies, ook zowieso omdar ik geen mensen ken die 100% verstand van RB blokken hebben, maar wel van JZ ( Arnout )

http://members.shaw.ca/kfgroup/240sx_-_2jz.htm

Ps. 2JZ 850pk STD

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2005 11:37:05 ]
pi_25037633
Paar dagen geleden ff een 200SX S13 Kabelboom overgenomen van iemand. Had die van mij met mn oude blok verkocht als Complete Set, alleen ik had nog ff 2 stekkertjes nodig ( die van Dash )

Dus onze vriendelijke vriend Ederwin ( Edwin_S ) kan binnenkort ff gaan bakken met de 5M-GE en CA18DET Kabelboom, om er 1 geheel van te maken

Schakelbak is ook onderweg uit Engeland, een 2JZ 5Bak met verlengstuk voor de versnellingspook


En de 2 Subframes worden ook zeer snel weggebracht om de 2 motorsteunen Custom te maken voor de EngineSwap
pi_25039338
goeieshit!
pi_25039551
Vind ik nou ook moet nu eerst ff die schakelbak afbetalen, daarna kunnen we weer verder puzzelen
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:57:57 #212
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25039782
Supra's zijn toch ook geleverd met 6 bak? Waarom geen 6 speed dan?
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_25041982
Omdat we eerst moeten kijken hoe de 5Bak reageerd met mijn Std S13 Diff, + een 6Bak is een heel stuk duurder dan de 5bak, daarnaast moet je met de 6Bak ook veel aanpassen op het motorblok
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:35:02 #214
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25044286
ik neem aan dat bij de 2JZ wel een 6 speed komt?
of hadden we het daar al over. ik ga ervan uit dat we het nog ff over de 5M hebben
pi_25044426
eerst kijken hoe de auto rijd met de 5M-GE en of hij gekeurd word daarna de 2JZ swap met die 5bak, en kijken hoe hij dan rijd, daarna Diff aanpassen en uiteindelijk maybe een 6Bak, maar bij een 6bak zitten wel wat complicaties
pi_25106292
Vandaag weer ff in Haarlem bezig geweest

- Kabelboom gebracht ( de bouw tekening is al klaar, nu nog ff knippen, verlengen en solderen )
- 2JZ-GE ( 5bak ) vandaag binnen, gelijk de Bellhousing van de 5M-GE overgezet, dus nu een 2JZ 5bak met een 5M-GE bellhousing ( voor het 5M-GE blok )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2005 01:02:41 ]
pi_25107645
Gaaf man! Meer foto's zijn altijd goed trouwens. Het is wel een heel werk zo te lezen en je zal nog wel een half jaar bezig zijn. Hoeveel gaat het trouwens ongeveer kosten, een 2JZ in je 200SX? Antwoorden hoeft natuurlijk niet maar ik ben heel benieuwd.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25107664
we zullen binnen 3 weken toch wel gaan passen enz met die 5M-GE motor, als dat gedaan is rijd mn 200SX gewoon ff Std 6lijn 2.8L.

hoeveel het uit eindelijk allemaal gaat kosten is nog niet te zeggen, maybe vinden we een mooie aanbieding voor een 1JZ of 2JZ, maar dat zien we dan wel, als de auto eenmaal gekeurd is.

foto's zal ik dit weekend even maken, niet dat er nog veel te zien valt, maarja
pi_25107981
Ik zou trouwens voor de 2jz gaan, het kost iets meer, maar dan heb je ook wat! Niet dat een 1jz niets is, integendeel het is ook een supermotor, maar je hebt later nooit meer 'had ik misschien toch maar...' als je die 2jz koopt. Een JDM front cut is echter wel zo'n 4000 euro denk ik...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25114979
maybe eerst 1JZ en daarna 2JZ, komt allemaal wel goed. Arnout heeft relaties genoeg om een goed blok te vinden voor niet al te veel centen
pi_25122019
Ik ga zaterdag voor die oude SX van Kenji kijken, denk dat Estolan en Noidea wel weten welke ik bedoel
pi_25122365
Deze?!



Marktplaats
pi_25122490
Ja das die inderdaad.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_25123620
Staat op het StreetlegalHonda forum 'n post over...

Erg goeie en stoere ride!
pi_25127688
vraag me alleen af waarom die zo snel verkocht word weer, hij heeft hem net een maand

en daanaast vind ik hem nogal Duur
pi_25128351
oh, dat wist ik niet eens....

leningkje kapotski ofzo?
pi_25140606
Die ja, en ik weet waarom dat ie weer verkocht word... Maar dat houden we maar even voor ons zelf hehe..

Duur valt wel mee, hij heeft onderhoud bekend tot begin vorig jaar, zit n nieuwe LUK koppeling op etc. etc.

Die 18" Volk replica's met toyo zijn mooi meegenomen, al denk ik wel dat ik we nog wat aan de prijs moeten doen.

't geld ligt al klaar, en de verzekering is ook zo geregeld =)
pi_25145743
Wat betekend Onderhoud dan? Want Dealer Onderhouden betekend dat het bagger is namelijk

maarja, vind het allemaal vreemd, want Kenji wilde zn SX al heel vaak weg doen, want hij voind het niks. En dan koopt hij een zelfde soort versie met een Andere Neus, dus vraag em af of er echt niet iets mis is met deze bak
pi_25145823
Kenji verkocht deze bak omdat hij die Sil80 gekocht heeft...

Of hij het niks vond, weet ik niet omdat hij er toch flink wat aan versleuteld had...
  vrijdag 18 februari 2005 @ 15:50:07 #230
17438 Edwin_S
Aan de kant!
pi_25146013
Ederwin de soldeergeit

@Ian, regel effe dat subframe dit weekend, dan zijn we weer een grote stap verder in het project.

@DeBastaard, lijkt me geen slechte aanschaf, is een mooie bak geworden na het verwijderen van de stickers
1989 Toyota Soarer - 24 valve Twin Turbo
pi_25146094
Vanaaf Subframes halen, morgen wegbrengen

Btw Ederwinos, GA WERKEN! LOL
pi_25146135
Ja die oude van Kenji is best goed volgens mij, het demonteren van de spoiler heeft ook geholpen in mijn inziens.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_25146238
Best mooie wagen hoor,
Al die stickers zijn eraf, spoiler is eraf... alleen die motorkap nog...

Ben nu aan t denken om die kap + dak zwart te laten spuiten, of weer rood omdat hij er nu zo'n vage driehoek ofzo op heeft. en die plekjes waar de spoiler zat nog even bij laten spuiten.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 16:22:44 #234
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25146483
Stickers kunnen best stoer staan.

Soms.
pi_25146520
Maarja genoeg weeer over Kenji zn Bak

Eigen Projectpagina dan maar
pi_25168586
Hij is nu van mij trouwens =)
pi_25172264
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:41 schreef DeBastaard het volgende:
Hij is nu van mij trouwens =)
Gefeliciteerd
pi_25189623
240SX met 2jz:



"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25189768
ja er zijn er maar een paar op de wereld, max 4 200SX-en

maar gaarna niet allemaal foto's posten van andere bakken, snap het wel, maar niet in mijn Project topic
pi_25660772
Gister waren er weer wat Kado's uit Japan gekomen

jaja mijn TEIN COILS zijn er eindelijk

Instelbare Veerweg ( voor + Achter ) en hoogte verstelbaar, + Camber voor kan je verstellen








Als het goed is kan ik As Weekend ook mn Subframe halen die dan verlast is zodat we de 5M-GE motor kunnen gaan passen

foto's volgen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2005 15:29:43 ]
pi_25662931
Nee MIJN Tein Coils
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_25663152
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:25 schreef noidea het volgende:
Nee MIJN Tein Coils
not this one
pi_25664806
tein
pi_26464984
Eindelijk was het zover, sinds okt 2004 staat mn SX helemaal stil, oh zo alleen, dus nu dit weekend is begonnen met wat dingen te veranderen....


We begonnen de dag met het passen van een Supra onderblok,


aangezien er wat aanpassingen waren gemaakt aan mn subframe ( die ook dus past op het blok ) komen we net een paar cm te kort




Deze moet iets aangepast worden:



Na het geklooi, en uiteraard de foto's, op naar het volgende.....


De Tein Coils!

Origineel!

Voor:


Achter:


Naast Elkaar:



Na Montage:

Voor:


Achter:


Resultaat:





Daarna even mn bumper gedemonteerd om mn Hybrid Intercooler te passen




TNX 2:

- Apie's SupraSport Shop ( AKA Kroki )
- Joor & Edwin_s ( AKA Snok & Doki )
- Food suply by: Fonshof Lunchroom!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2005 00:34:04 ]
  zondag 24 april 2005 @ 12:08:53 #245
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_26470497
Past alles nu? Of loop je nog vast met het onderblok?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_26471249
Dat staat erbij he, hij komt een paar cm te kort dus het subframe moet nog iets aangepast worden.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_26480516
yup, maar dat word binnenkort weer opgelost. nu weer verder aan de gewone Supra's vd klanten
  dinsdag 3 mei 2005 @ 10:37:26 #248
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_26688708
super project dit!
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 5 mei 2005 @ 02:10:47 #249
105973 suprachick
eat my dust
pi_26746123
Wat ee kut project, dit wordt nooit wat!
ik ben dan wel blond, ik rij wel in een supra...
  donderdag 5 mei 2005 @ 09:25:24 #250
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_26747640
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 02:10 schreef suprachick het volgende:
Wat een kut project, dit wordt nooit wat!
Ik hoorde laatst dat de eigenaar dat stiekem ook dacht en uit baldadigheid een gele supra mishandeld had die toevallig in de buurt stond
pi_26747672
Whahahaha,


neh, Tweety roeleert

maar idd project ligt weer even stil, er zijn wat belangrijkere dingen die nu weer af moeten
  donderdag 5 mei 2005 @ 09:34:14 #252
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_26747714
Moet je de motor van ctd uit elkaar trekken? of is dat al gebeurt.
pi_26762529
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 09:34 schreef Tjabbo het volgende:
Moet je de motor van ctd uit elkaar trekken? of is dat al gebeurt.
Vandaag is de kop van dat blok eraf gehaald, hijs wel een beetje stuk ja.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:18:13 #254
105973 suprachick
eat my dust
pi_26777611
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 09:29 schreef Estolan het volgende:


neh, Tweety roeleert
er zijn wat belangrijkere dingen die nu weer af moeten
Precies, Tweety moet af. Doorwerken dus!

Maar eh, je was toch laatst bezig met je blok? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
ik ben dan wel blond, ik rij wel in een supra...
pi_26792042
ja, binnenkort weer verder
pi_26793188
Succes
pi_26793896
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:46 schreef Fiets-toeter het volgende:
Succes
ja ga je dan mee helpen?? leer je ook is alvast wat een echte Swap is
  zaterdag 7 mei 2005 @ 12:20:38 #258
105973 suprachick
eat my dust
pi_26798413
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:22 schreef Estolan het volgende:

[..]

ja ga je dan mee helpen?? leer je ook is alvast wat een echte Swap is
Bwahahaha!!
ik ben dan wel blond, ik rij wel in een supra...
pi_26815325
pi_30433118
Vandaag ff bij Erik mn Subframe opgehaald, jaja stelt allemaal niks voor maar ach






Weer mooi zwart in de Coating
pi_30433422
Ik lees een echo
(fok forum zit net onder supras.nl in me bookmarks )
pi_30433981
ghehehe heb op 6 verschillende fora mn topic staan
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:18:46 #263
6424 MicHELLo
su·pra·na·tu·ra·´lis·me
pi_30434851
Wie is Erik? Dat weten ze hier toch niet, muts!
Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
pi_30435578
maakt nie uit Kroki, Oki, Doki Snok kennen ze ook nie
pi_30435682
En het is toch een BOUT auto.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_30436059
haha echt niet, Geen Roest maarja hij rijd idd nog niet
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:54:36 #267
6424 MicHELLo
su·pra·na·tu·ra·´lis·me
pi_30440633
Is die andere Niks-an al in de happer gegaan?
Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
pi_30444446
Bop, de witte en rode staan netje sop hun plek, de grijze staat bij mij
pi_31667117
We zijn weer een druk weekend bezig geweest met het passen van een 7M-GTE onderblok en uiteinde de 5M-GE + JZ schakelbak


hier de foto's

















pi_31667130
alvast bedankt: Kroki, Doki, Bob, Snok


















pi_31667158
















pi_31667168
ff kleine uitleg ( moest van Doki )


op de 1e set foto's zie je dat we voor de 2e keer een 7M onderblok erin proberen te hangen, alleen nu met de oude 7M motorsteunen, blijkbaar staan die 10cm meer naar achteren dan de 5M steunen

Grappig genoeg vallen de steunen precies op de plek vd 2 gleuven oip het subframe, alleen zijn die gleuven te smal


1e prob oplossen: Gleuven moeten breder, dan past het


2e Set foto's

Dan maar op naar de 5M-GE met 2JZ schakelbak eraan. Subframe is aangepast, en de motorsteunen passen er nu netjes in, onder de auto ( de tunnel ) moet wat uitgeslepen worden, zodat de schakelbak ook wat meer vrij kan bewegen.

Master-Rem cill moet er momenteel wel af en aangepast worden, want die zit ff in de weg.


de motor hangt er nu in, ruimte genoeg in de tunnel, maar er moet wel het 1 en ander aangepast worden, zodat alles netjes aansluit etc


Dat vind ik wel genoeg info
pi_31667761
het ziet er zeker top uit
pi_38279890
Zo vandaag weer ( sinds okt 2005 ) is wat actie ondernomen


het 5M-GE blok + 2JZ-GE schakelbak hingen er al in, alleen kon mn motorkap dan niet helemaal dicht ( wel in de klik stand maar niet verder )


oftewel, blok er weer uit en kijken wat we kunnen aanpassen.

We moeten de 7M steunen gaan aanpassen zodat het blok nog net 3cm naar de firewall kan, en dat daardoor de motorkap wel dicht kan

de foto's







Als we dat dan gedaan hebben, kan ik mij gaan concenteren op de ophanging vd schakelbak, daarna de cardanas etc etc etc

Tevens heb ik alweer een S14 diff ( met LSD ), S14 remmen ( 4pods klauwen ) en wat andere stuff voor de wegligging aangeschaft. Dit komt er pas onder wanneer het blok etc allemaal klaar is

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2006 20:29:48 ]
pi_38290408
waarom een 5M
pi_38294054
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
waarom een 5M
Omdat hij em dan kan laten keuren alszijnde een 6 cylinder. Daarna kan er een 2jz single turbo in.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_38295212
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
waarom een 5M
een 5M-GE heeft exact het zelfde aantal PK & NM als het stock 1.8turbo blok


dus je wint er niks mee, maar voor een herkeuring naar 6cyl op kentekenpapieren is het het ideale blok
pi_38975831
Vandaag even mn nieuwe spul uitgepakt en op de foto gezet

Front TC Arms & Cusco Rear Camber Arms



  zondag 18 juni 2006 @ 21:50:25 #279
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_38983590
Fancy stuff 8) .
Life is too short don't stress every day
pi_39365334
en hoe staat het met dit project?
loopt je 5M al?
pi_39365743
Neuh moet nog mn Motorsteunen laten aanpassen zodat het blok iets lager komt en naar achteren

maar ben laatste 2 weken meer aan mn huisje bezig geweest, en over 3 weken op vakantie. Dus ff geen geld in mn auto pompen. heb vorige week een Harman-Kardon Receiver gekocht, die was al duur genoeg, en heb nu een Bar in mn woonkamer, dus ff zuinig met de centjes.

In augustus weer verder ( dan ben ik terug uit Frankrijk van vakantie )
pi_39371504
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:54 schreef Estolan het volgende:
Neuh moet nog mn Motorsteunen laten aanpassen zodat het blok iets lager komt en naar achteren

maar ben laatste 2 weken meer aan mn huisje bezig geweest, en over 3 weken op vakantie. Dus ff geen geld in mn auto pompen. heb vorige week een Harman-Kardon Receiver gekocht, die was al duur genoeg, en heb nu een Bar in mn woonkamer, dus ff zuinig met de centjes.

In augustus weer verder ( dan ben ik terug uit Frankrijk van vakantie )
Ik moet zeggen; dat harman spul ziet er proper uit
Heb je eigenlijk al een 2JZ blok?
pi_39374272
Nee, eerst met die 5M gaan rijden, dan alles aanpassen zodat de auto goed rijd, dan 2JZ kopen, special Price, maar moet direct naar Single Tubbie dan ( dus ook naar en AEM Unit ) omdat het anders niet apst

dus dat word wel duur

maar dat zien we dan wel
pi_39375206
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:23 schreef Estolan het volgende:
Nee, eerst met die 5M gaan rijden, dan alles aanpassen zodat de auto goed rijd, dan 2JZ kopen, special Price, maar moet direct naar Single Tubbie dan ( dus ook naar en AEM Unit ) omdat het anders niet apst

dus dat word wel duur

maar dat zien we dan wel
Wat moet zoiets kosten in totaal?
pi_39375382
geen id
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:47:54 #286
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_39382694
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 23:23 schreef Estolan het volgende:
... maar moet direct naar Single Tubbie dan ( dus ook naar en AEM Unit ) omdat het anders niet apst
Niet de indruk wekken dat een big single een Standalone management systeem nodig heeft he.
Dat is natuurlijk niet zo.
pi_39382828
met Apexi kan je 't ook af toch?
pi_39397206
Ja, maar dan naar een AEM zou wat handiger zijn, zowieso heefte en S13 niet al te veel ruimte om meters etc in te bouwen

en de kabelboom is toch helemaal Custom, dan is een AEM EMS een stuk handiger
pi_39397352
Pak eerst eens een bus remmenreiniger en ga de motorruimte eens poetsen!
pi_39397880
er ligt eerst nog is 1cm zand in, in de loop der 1,5jaar erin geblazen

maar zondag ( mits mooi weer ) ga ik hem is beetje opruimen en schoonmaken
pi_39398227
En nou eindelijk eens die motor erin hangen? Vind het wel eens tijd worden.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39398369
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:00 schreef noidea het volgende:
En nou eindelijk eens die motor erin hangen? Vind het wel eens tijd worden.
Ben jij nu degene die voor Estolan de kroketjes moet halen ipv andersom?
pi_39398421
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Ben jij nu degene die voor Estolan de kroketjes moet halen ipv andersom?
Voor mij worden er nooit kroketjes gehaald
En halen doe ik ook niet.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_39400382
Hehe het blok hangt er al lang in nu de rest nog
pi_41568514
topic kan wel een schopje gebruiken hoorde ik
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_41574057
Ghehe, ja staat maybe te koop, eerst interesse peilen, dan beslissing maken
pi_41574464
Quanta?

En pics/huidige specs...
Zal ik even balletje opgooien hiero..
pi_41588888
Onderdelen:

Tein Coils ( HA of Drift versie ): va. 700euro
S14 Diff: 250 euro
S14 Remmenset: 200euro
Greddy TurboTimer: 100euro
Cusco TC-Rods: 150 euro

200SX ( 2 stoelen, S13 diff, Cardan-as, 4 velgen ( + 4 drift velgen ), exclu motor/versnellingsbak ): va. 700euro
pi_41588902
foto's staan hier in het topic btw
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:48:14 #300
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41612289
Wat een vet project is dit. ik blijf het zeker volgen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')