Mink de Ville - Spanish stroll [1977]quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:15 schreef peiky het volgende:
Ik ben op zoek naar een track die de woorden " Mr.Jim, i can see the state your in, finger on your eyebrau............"
Help..
Peiky.
En natuurlijk Me first & the gimme gimmes! [1997]quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Of Scott English - Brandy [1972]
Want dat is eigenlijk het origineel
Verder gecoverd door: Andy Williams [1975], Richard Kerr [1976], Black Ivory [1976], Drop Nineteens [1992] en er is een Nederlandse versie door: Yves Segers.
Alhoewel Mandy over een verloren liefde gaat, ging Brandy over een verloren geraakte hond...
Denk eerder aan iets als The Plattersquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:58 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Jan Wayne - Only You wellicht?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:50 schreef nXn het volgende:
voordat ik begin...dit is geen spam ik wil alleen de naam van eht nummer
http://www.lucky.nl/disco/ op die site in de musicplayer...liedje 2... iemand die weet hoe hij heet?
fenx alvast
gevonden op het forum van de sitequote:De nummers die op de website gebruikt worden zijn achtereenvolgens;
1 Jordan & Baker - Explode
2 Gabry Ponte - Geordie
3 Cosmic gate - Melt to the oceaan
doh ><quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:09 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[..]
gevonden op het forum van de site
iemandquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:18 schreef Laevid het volgende:
Ik zoek drie nummers uit de set die laidback luke op het atlantis-festival in roosendaal draaide (ik neem aan dat dit OF vrij recente OF "classics" zijn.
Het zijn alledrie dance-nummers, en bevatten de volgende teksten:
1. blablabla revolution.... Fuck the revolution!
2. I love you, "iets" how three words can lead to sex (of iets van gelijke strekking)
3. een nummer met een vrouwenstem, wat volgens mij vrij recent is (heb het al meer keren gehoord) en die gaat wooooooooooooooooooooh nana na
Ik hoop dat iemand weet waar ik het over heb, alvast bedankt
Ik heb even geluisterd maar dit is hem jammer genoeg niet. Vraag gaat dus terug in de poul:quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:35 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Google levert bijvoorbeeld " De Zon De Zee" van BZN op...
De zon, de zee,
'n dagje lekker niksen op het strand met een biertje in je hand (la-la-la-la la-la-la-la)
De zon, de zee, met je koelbox vol,
onder je parasol dan ga je uit je bol
En als de zon verdwijnt, (ooohh)
dan is 't tijd voor de liefde en voor veel gezelligheid (oh yeah)
T-Rex? Marc Bolan stierf in 1999 door een car crash....quote:Op woensdag 8 september 2004 01:06 schreef BB-King het volgende:
Ik zoek een bandje, alleen ben de naam spontaan vergeten.
Redelijk bekend in de 60's enzo, paar hitjes her en der gehad geloof ik.
Weet dat ze met z'n 4en waren, en eentje is toen in de mid-sixties verongelukt in autocrash.
Dat was een Schot geloof ik... tenminste zo'n naam had ie en dat was het eigenlijk zo'n beetje.
Iemand een idee?
In 1999 was hij al 22 jaar dood - Bolan stierf al in 1977. (link)quote:Op woensdag 8 september 2004 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
T-Rex? Marc Bolan stierf in 1999 door een car crash....
Ik weet het antwoord niet, maar deze link geeft een prachtig luguber overzicht van alle dead musicians, gesorteerd op doodsoorzaak. Als je de lijst bij Car Crashes doorkijkt, kom je misschien de naam tegen die je zoekt. Succes:)quote:Op woensdag 8 september 2004 01:06 schreef BB-King het volgende:
Ik zoek een bandje, alleen ben de naam spontaan vergeten.
Redelijk bekend in de 60's enzo, paar hitjes her en der gehad geloof ik.
Weet dat ze met z'n 4en waren, en eentje is toen in de mid-sixties verongelukt in autocrash.
Dat was een Schot geloof ik... tenminste zo'n naam had ie en dat was het eigenlijk zo'n beetje.
Iemand een idee?
Oeps... uiteraard bedoelde ik ook 77quote:Op woensdag 8 september 2004 10:11 schreef CaAl het volgende:
[..]
In 1999 was hij al 22 jaar dood - Bolan stierf al in 1977. (link)
Deze zoek ik dus ookquote:Op woensdag 8 september 2004 00:56 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat ze gebruiken in die Veronica reclame waarin ze stukjes laten zien van alle goeie films die gaan komen?
Het is een rock nummer, maar ik kan er maar niet achter komen welke het is
Jaja dat is hem!quote:Op woensdag 8 september 2004 12:17 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij bedoel je The Von Bondies - C'mon C'mon.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar: Jodi Bernal - Que si, que non?quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:55 schreef green_day het volgende:
hallo
ik ben in 2000 op vakantie geweest in spanje waar ik 1 liedje constant heb gehoord
nu hoorde ik hem vanochtend weer op de radio
ik ken de tekst nie en de titel ook nie
het is iets met
qui ce ra
est ce no no no
est ce no no no
best wel vaag maar misschien weten jullie het
nr. 1 is van hemzelf. Zijn nieuwe single heet 'Fuck the revolution'.quote:Ik zoek drie nummers uit de set die laidback luke op het atlantis-festival in roosendaal draaide (ik neem aan dat dit OF vrij recente OF "classics" zijn.
Het zijn alledrie dance-nummers, en bevatten de volgende teksten:
1. blablabla revolution.... Fuck the revolution!
2. I love you, "iets" how three words can lead to sex (of iets van gelijke strekking)
3. een nummer met een vrouwenstem, wat volgens mij vrij recent is (heb het al meer keren gehoord) en die gaat wooooooooooooooooooooh nana na
Niemand?quote:Op maandag 6 september 2004 20:05 schreef nlboy het volgende:
Het nummer wat je hoort op Thrillride TV (TMF).
In het nummer wordt het woord "Excited" gezongen.
Beetje trance-achtige stijl.
Hot Banditoz - Veo Veoquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:55 schreef green_day het volgende:
hallo
ik ben in 2000 op vakantie geweest in spanje waar ik 1 liedje constant heb gehoord
nu hoorde ik hem vanochtend weer op de radio
ik ken de tekst nie en de titel ook nie
het is iets met
qui ce ra
est ce no no no
est ce no no no
best wel vaag maar misschien weten jullie het
Pennywise - Bro Hymnquote:Op woensdag 8 september 2004 11:29 schreef DeX090 het volgende:
Op advies van Seborik (fuck, wat ben je er snel bij, het topic stond er net twee minuten):
Herkent iemand dit toevallig...?
http://home.student.utwente.nl/r.a.wolf/Sample10.mp3
Loop er al maanden mee in m'n kop, weet alleen nog steeds niet wat het is...
Dj Galaga - The Gamequote:Op woensdag 8 september 2004 22:18 schreef chillv het volgende:
hoe heet dat nummer eigenlijk dat ze nu bij nederland-tjechie steeds na een doelpunt spelen? Het is dat melodietje dat ook bij basketbal en honkbal wel eens wordt gespeeld, soort electrisch orgel. Er worden steeds 4 noten gespeeld, die steeds met een halve toon verhoogd worden. Het is volgens mij de intro van een ander nummer dat ook gespeeld wordt
Rune - Calabriaquote:Op woensdag 8 september 2004 22:33 schreef AlfredS het volgende:
Hoe heet dat jazzy/club nummer, wat nu heel veel wordt gedraaid? Dat nummer met die saxafoon erdoorheen?
thanx, ik zal er eens gaan kijkenquote:Op woensdag 8 september 2004 18:12 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
nr. 1 is van hemzelf. Zijn nieuwe single heet 'Fuck the revolution'.
nr. 2 & 3 weet ik niet, maar op zijn site heeft-ie een drukbezocht forum, waar hij zelf ook regelmatig komt, en waar je oa. vragen kan stellen over zijn sets.
http://www.laidbackluke.com
Bekende covers van Push It, staat hij daar tussen?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:55 schreef Vimana het volgende:
Ik zoek een nummer, dance, was een klein hitje 1 of 2 jaar terug denk ik. Gebruikt het melodietje van Salt 'n Peppa's - Push It
Ik kan nu het filmpje niet bekijken, maar misschien dat je met de soundtrack op IMDB verder komt. Veel lyrics daarvan zijn te vinden op allthelyrics.com.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:55 schreef ZanderZ het volgende:
Le_Roi_7: RMB - Spring?
Zelf zoek ik nog steeds een nummer, namelijk uit de film Me, Myself & Irene. Het gaat om het nummer dat op ongeveer 45 minuten te horen is. Het nummer hoor je op de achtergrond, erg zacht en er wordt doorheen gepraat. Het lijkt hiphop te zijn en de enige tekst die ik kan opmaken is 'Hey' en 'It ain't easy'. (ter verduidelijking een filmpje)
Ik heb al op Google gezocht naar 'hey it ain't easy lyrics' maar niks goeds gevonden
Alvast hartelijk bedankt
Welk genre, jaar ongeveer? Ik ken wel het liedje E-rotic - Max don't have sex with your exquote:Op donderdag 9 september 2004 02:51 schreef Dionysus1975 het volgende:
Ik kan me van vroeger ooit een nummer herinneren dat waarschjinlijk als titel Max had, maar door de tijd heen toch vergeten wie het nu eigenlijk moet wezen. Toevallig vroeg iemand mij hoe dat nummer heette, maar ja, ikkes geen idee hebben. Misschien dat jullie een idee hebben
Paolo Conte - Max [1988]quote:Op donderdag 9 september 2004 03:04 schreef Dionysus1975 het volgende:
Jaar, denk +/- rond 70-er jaren, zit tegen het klassieke aan.
Of iets in die richting. Het gaat in elk geval over roeien :wecky.quote:Roeien ...blablabla... van Herlingen naar Terschelling
Niemand? Geen Turken hier op FOK?quote:Op woensdag 8 september 2004 11:54 schreef Skylar het volgende:
Ben op zoek naar een Turks liedje. Het is op dit moment erg poplulair. Er wordt het zinnetje "Tu ta mas" (wat betekent; "niet te stoppen") in gezongen. Het is een langzaam, romantisch liedje. Weet iemand misschien de titel en de artiest?
Om half 3 's nachts heb ik idd mijn pc niet meer aan staanquote:Op donderdag 9 september 2004 02:25 schreef Elysium het volgende:
Ik kan nu het filmpje niet bekijken, maar misschien dat je met de soundtrack op IMDB verder komt. Veel lyrics daarvan zijn te vinden op allthelyrics.com.
ik denk meteen aan het nummer superstylin' van groove armada...maar kan niet 100% zeker zeggen of dat stukje er ook echt in zit...quote:Op woensdag 8 september 2004 23:33 schreef AlfredS het volgende:
Hoe heet dat clubnummer waarin de tekst voor komt van chaka demus - bla bam? Gaat zoiets van: "bambambillambambam", nou goed, you got it
scent - up & down?quote:Op donderdag 9 september 2004 17:22 schreef Megzz het volgende:
ik ben op zoek naar de titel van een vrolijk dancenummer dat ongeveer zo gaat: alalalalaeee alalalalaaaik weet dat je er zo niet veel mee opschiet
.... maar dat is echt alles wat ik ervan weet. Het heeft een beetje een tropische vibe...anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |