Hoe weet jij dat ze allemaal homo zijn?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:37 schreef LucienS het volgende:
die extremisten houden hun poot stokstijf![]()
Yep nu zijn ze keihard bezig, maar morgen gewoon weer vakkenvullen bij de plaatselijke aldi, terrorisme betaald beroerd had ik begrepen.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:37 schreef LucienS het volgende:
die extremisten houden hun poot stokstijf![]()
Ha! Ze geven toe.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:38 schreef yvonne het volgende:
MHM is allang unbanned
Maar komt ook nooit meer. Dus eis is beetje absurt toch?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:38 schreef yvonne het volgende:
MHM is allang unbanned
Ik wil graag _bigMac_ ruilen tegen die stokquote:Op donderdag 2 september 2004 20:44 schreef I_PANDA_I het volgende:
Kunnen we geen losgeld betalen of zo
E-Bay --> Ko-pen!quote:Op donderdag 2 september 2004 20:44 schreef I_PANDA_I het volgende:
Kunnen we geen losgeld betalen of zo
Okay, maar nu de hamvraag: is gelly de humorloze al geband?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:38 schreef yvonne het volgende:
MHM is allang unbanned
Morgen pasquote:Op donderdag 2 september 2004 20:44 schreef PoTTTenkijker het volgende:
Morgen klokslag 12 uur gaat die hoeren teringstok
de fik in.
.
Alleen _bigmac_ !???quote:Op donderdag 2 september 2004 20:45 schreef yvonne het volgende:
Ik wil graag _bigMac_ ruilen tegen die stok
Mogen ze hem martelen
Ow wach ffquote:Op donderdag 2 september 2004 20:46 schreef Tardis het volgende:
[..]
Morgen pas
Terroristen rijden altijd in overjarige pick-up trucks, niet in een Golf .quote:
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:56 schreef pkwarts het volgende:
zeg het ff als het filmpje van de ontschorsing van de stok op internet staan.....
Hejquote:Op donderdag 2 september 2004 20:48 schreef gelly het volgende:
Met terroristen wordt niet onderhandeld, derhalve zal jullie schuilplaats met de grond gelijk worden gemaakt.
Precies, jullie vinden hem blijkbaar zo leuk.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:56 schreef sizzler het volgende:
Hou hem maar...
mag 1x raden wie er eerste wordt?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:48 schreef gelly het volgende:
Met terroristen wordt niet onderhandeld, derhalve zal jullie schuilplaats met de grond gelijk worden gemaakt.
Niet zeuren kloink.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:51 schreef Klonk het volgende:
in ieder geval het einde van het fokstokspel, jongens het was zo voor lang het duurde jammer de lol verpest werd
Ze worden er zelfs geil van, ze willen zich erop aftrekkenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Precies, jullie vinden hem blijkbaar zo leuk.
IEEEEEEEEEEEELquote:Op donderdag 2 september 2004 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze worden er zelfs geil van, ze willen zich erop aftrekken![]()
Maar Gelly heeftg nog geen ban..quote:Op donderdag 2 september 2004 20:38 schreef yvonne het volgende:
MHM is allang unbanned
stokslag 12 uurquote:Op donderdag 2 september 2004 20:44 schreef PoTTTenkijker het volgende:
Morgen klokslag 12 uur gaat die hoeren teringstok
de fik in.
.
help dan effe achter de schermen om in ieder geval een fok-bodybag terug te krijgen.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:10 schreef Ali Salami het volgende:
Maar Gelly heeft nog geen ban..
De Fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is bevrijdingsbrigadequote:Op donderdag 2 september 2004 21:07 schreef ook_gek het volgende:
we kunnen ook de zoek de fok-stok dat eigelijk een balk is ontvoerder.
Dus de ontvoerder IPV de stok zoeken. Word meteen leuker ook.
Ik heb hier naast me nog wel een speurhond zitten die ook op commande in iemands z,n arm hangt.
afgetraind en wel.
Ik heb geen invloed meer achter de schermenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:14 schreef APK het volgende:
[..]
help dan effe achter de schermen om in ieder geval een fok-bodybag terug te krijgen.
Hé, dat lijkt Robby williams wel.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:13 schreef MikeyMo het volgende:
Hebben wij weer.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef Ali Salami het volgende:
Ik heb geen invloed meer achter de schermen
Nooit gehad ook
quote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, dat lijkt Robby williams wel.![]()
die zit ook al in het complotquote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Heb diverse connecties in hetg ziekenhuis, dus kan vast wel een bodybag regelen 8) Moet de inhoud door jullie worden aangeleverdquote:Op donderdag 2 september 2004 21:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben wij weer.
Dan hoop ik dat z'n haar in de fik vliegt.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef APK het volgende:
Welnee man, dat is U die door een dronken gast is getatoe-eerdquote:Op donderdag 2 september 2004 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2004 21:21 schreef ook_gek het volgende:lekker slim ook zo. Daar zit straks een zwarte plek op die gast z,n plafont
![]()
zat jij niet bij de politiequote:Op donderdag 2 september 2004 21:25 schreef yogidrink het volgende:
Heeft er iemand tips anders gaan we met de Fok!knokploeg even langs!
wel nederlands praten knul anders begrijpt men het niet !quote:Op donderdag 2 september 2004 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zat jij niet bij de politie
Ik mag niet vechten van m,n moeder en ik kamg net met mensen om gaan die veel kouwgom gegeten hebben vroeger waar door ze nu met veel plakplaatjes een tekening hebben gemaak op hun arm.
agossie, hebben de stoute jongens je stokkie afgepakt?quote:Op donderdag 2 september 2004 21:25 schreef yogidrink het volgende:
Heeft er iemand tips anders gaan we met de Fok!knokploeg even langs!
Die url...quote:Op donderdag 2 september 2004 21:13 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Ik zou die Gelly maar bannen....
Ja, die ja.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:10 schreef Cynix ® het volgende:
De FOK!-zak die ooit stok was die eigenlijk een balk was.
het is hier een nederlants forum hoor.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:38 schreef karn het volgende:
And now watch as everybody has to refer to it as - 'De FOK!-zak die ooit stok was die eigenlijk een balk was' - in their posts.
And they will![]()
En dat zoek-de-fokstok-die-eigenlijk-een-balk-is-ontvoerder spel... houdt dat in dat het lijk van de ontvoerder van kerkhof naar kerkhof wordt gesleept ? uiteraard met alle overige regels van het Fokstokspel in achte genomenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:07 schreef ook_gek het volgende:
we kunnen ook de zoek de fok-stok dat eigelijk een balk is ontvoerder.
Dus de ontvoerder IPV de stok zoeken. Word meteen leuker ook.
Ik heb hier naast me nog wel een speurhond zitten die ook op commande in iemands z,n arm hangt.
afgetraind en wel.
Of het lichaam in stukjes hakken en dan door heel nederland verstoppen. MAken we er een puzzle actie vanquote:Op donderdag 2 september 2004 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat zoek-de-fokstok-die-eigenlijk-een-balk-is-ontvoerder spel... houdt dat in dat het lijk van de ontvoerder van kerkhof naar kerkhof wordt gesleept ? uiteraard met alle overige regels van het Fokstokspel in achte genomen
Is dat nou leuk? Een wijf te hebben wat je niet mag neuken dankzij een godje?quote:Op donderdag 2 september 2004 21:42 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
"WHOEHAHAHAHA
Heb ik die stok ff te pakken gehad!!
En het lijden van mijn jeugd rechtgezet!
Jep! Ik ben een echte vent
WHOEHAHAHAHA"
Kunnen we het wel in het redelijke houden ajb?quote:Op donderdag 2 september 2004 21:45 schreef Cynix ® het volgende:
Geef die stok terug, anders ga ik posten op FH2! en neem ik al mijn klonen mee!
Daar hebben jullie niet van terug he?
Whehehehquote:Op donderdag 2 september 2004 21:43 schreef Stokstrijder het volgende:
[..]
Is dat nou leuk? Een wijf te hebben wat je niet mag neuken dankzij een godje?
De stok is naar de eeuwige stokveldenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:44 schreef Gert het volgende:
Komt de stok al naar het Noorden?
En niemand die daar even een stokje voor steekt natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2004 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De stok is naar de eeuwige stokvelden![]()
Ashes... hoe ironisch dat woordgebruik in een topic waarin een stel heidenen dreigt de stok te verbrandenquote:Op donderdag 2 september 2004 21:53 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 september 2004 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ashes... hoe ironisch dat woordgebruik in een topic waarin een stel heidenen dreigt de stok te verbranden![]()
Ga bidden of zo dat ie weg gaat.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:50 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind het wel een heeeel erg lelijke tattoo
Ik geef toe dat de keuze tussen Gelly of een stok nog best lastig is...quote:Op donderdag 2 september 2004 21:47 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom niet gewoon gelly even bannen...
er bestaat vast wel een gelly. ofzo.
Inderdaad. Laten we het redelijk houden immers.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:47 schreef p-etr-a het volgende:
Waarom niet gewoon gelly even bannen...
er bestaat vast wel een gelly. ofzo.
Je hebt hem toch geen pijn gedaan he?quote:Op donderdag 2 september 2004 22:01 schreef Stokstrijder het volgende:
[..]
Ga bidden of zo dat ie weg gaat.
balkquote:Op donderdag 2 september 2004 22:12 schreef BlackDraco het volgende:
tis nieteens een stok maar een plank
Moet je die stok anders effe lenen om em erin te proppen? Het is geen lul dus god zal geen problemen ermee hebben.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:04 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je had de FOKstok toch?
Je klinkt meer als een FOKvis
hap hap hap hap hap![]()
En wat nog meer? Een ban voor FF?quote:Op donderdag 2 september 2004 22:03 schreef Stokstrijder het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we het redelijk houden immers.
Inderdaad, wie vd 2 meer humor heeft is immers niet echt duidelijk.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik geef toe dat de keuze tussen Gelly of een stok nog best lastig is...
waarschijnlijk issie echt trouwens aan het bierdopje te zienquote:Op donderdag 2 september 2004 22:19 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[afbeelding]
leuk dat ze nog meer hout aan het verfikken zijn
quote:Op donderdag 2 september 2004 22:17 schreef Stokstrijder het volgende:
[..]
Inderdaad, wie vd 2 meer humor heeft is immers niet echt duidelijk.
Lijkt nog akelig echt ookquote:Op donderdag 2 september 2004 22:28 schreef DaMart het volgende:
De FBI is snel... hebben hun Most-wanted lijst zojuist ge-update
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 september 2004 22:34 schreef Stokstrijder het volgende:
kutlul
die is er nogquote:Op donderdag 2 september 2004 22:34 schreef Stokstrijder het volgende:
En is die irritante extreem linkse kutlul van een SCH nu al van Fok gepleurd?
Nee, die houden we. Da's één van onze mascottes.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:34 schreef Stokstrijder het volgende:
En is die irritante extreem linkse kutlul van een SCH nu al van Fok gepleurd?
Ach, een kort bannetje voor jou is toch best redelijk?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:48 schreef gelly het volgende:
En ongewijfeld verdiend.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:54 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ach, een kort bannetje voor jou is toch best redelijk?
Ik zie dat El Humorloze zijn ban hier wel in goede aarde valt.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:54 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ach, een kort bannetje voor jou is toch best redelijk?
WHAHAHHAHAHHAquote:Op donderdag 2 september 2004 23:01 schreef PDD het volgende:
[..]
En ongewijfeld verdiend.
Mascottes hoeven niet te ademen hoor. Sterker nog dat maakt ze alleen maar minder leuk.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, die houden we. Da's één van onze mascottes.
Ow, fuck, jij bent dat domme wijf van toen.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:02 schreef Nadientje het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAHHA![]()
jij??????
wie zijn er gevlucht naar een ander forumquote:Op donderdag 2 september 2004 23:06 schreef PDD het volgende:
[..]
Ow, fuck, jij bent dat domme wijf van toen.
Mijn god, dat ze jou nog niet ritueel verkracht hebben is me een raadsel.
Hij is toch al verbrand?quote:Op donderdag 2 september 2004 23:24 schreef yogidrink het volgende:
wanneer is ultimatum?
Ah, weer een loser die graag persoonlijke informatie post.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:32 schreef Geqxon het volgende:
Meneer Maasbommel, mag ik mijn stok terug?
Dat mag ik hopen.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:26 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Hij is toch al verbrand?
Dat is toch niet eens persoonlijke informatie? Het komt zo van het FH2 forum afquote:Op donderdag 2 september 2004 23:39 schreef PDD het volgende:
[..]
Ah, weer een loser die graag persoonlijke informatie post..
Goed bezig jij.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:32 schreef Geqxon het volgende:
Meneer Maasbommel, mag ik mijn stok terug?
Jij ook, dat je die 'Maasbommel' nog effe quote.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:46 schreef elcastel het volgende:
Goed bezig jij.
Goed dat je dat ook nog eens benadrukt, wacht ik quote het nog een keer.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:49 schreef APK het volgende:
Jij ook, dat je die 'Maasbommel' nog effe quote.![]()
Jij begon.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:51 schreef elcastel het volgende:
Goed dat je dat ook nog eens benadrukt, wacht ik quote het nog een keer.
.
Jij begon met terugdoen.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:58 schreef APK het volgende:
Jij begon.![]()
Anyways, komt die stok nog terug?
Je kunt hem kopen op E-bay.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Jij begon.![]()
Anyways, komt die stok nog terug?
And deny us our fun?quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:07 schreef Lucille het volgende:
Is het niet makkelijker om gewoon te zeggen steek die stok maar in je reet en wij maken een nieuwe?
die komt er ookquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:07 schreef Lucille het volgende:
Is het niet makkelijker om gewoon te zeggen steek die stok maar in je reet en wij maken een nieuwe?
*Onze?*quote:Op donderdag 2 september 2004 22:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, die houden we. Da's één van onze mascottes.
Nou dan zal er ook wel een Fahrenhout 2/9 komen hè.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou dan zal er ook wel een Fahrenhout 2/9 komen hè..
vertel eens dan??!quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:15 schreef prupke het volgende:
harry ik heb een geweldig idee
voor de fokstok
Dan willen we de as terugquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:21 schreef ook_gek het volgende:geband
![]()
Maar goed de stok is toch al lekker verbrand
Lees dat stokje nog eens door en bedenk je dan hoe je over komtquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan willen we de as terug
Met het bierdopje
De as gaat in de fles
En de dop gaat óp de fles
Treehuggers 4 lifequote:Op vrijdag 3 september 2004 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lees dat stokje nog eens door en bedenk je dan hoe je over komt![]()
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 3 september 2004 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lees dat stokje nog eens door en bedenk je dan hoe je over komt![]()
oke ik vond het stukje vrij kansloos over komen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe bedoel je
Ik kom over als iemant die van een leuke spelletje houd
Wat is daar weer mis mee dan
Beter dan de boel in de fik steken
Ik vint jou kansloosquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke ik vond het stukje vrij kansloos over komen.
Maar goed daar verschilt onze mening in kennelijk.
volgens mij bedoelde hij, Dat het nogal moeilijk wordt om aan die as te komen..quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vint jou kansloos
Met plezier te hebben door anderen hun plezier te ontnemen
Je lijkt wel een stakker
Maar dat ben je niet
Want je sig is wel ontzettend kikken!![]()
die sturen ze wel op ofzoietsquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:42 schreef River-X het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde hij, Dat het nogal moeilijk wordt om aan die as te komen..
hij heeft die stok niet voor niks verbrandquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
die sturen ze wel op ofzoiets
in een zakje ofzoiets
gelly is nu gebant toch?
dan komt alles goed
En ik tik nu volgens het boekje.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
die sturen ze wel op ofzoiets
in een zakje ofzoiets
gelly is nu gebant toch?
dan komt alles goed
neequote:Op vrijdag 3 september 2004 00:53 schreef River-X het volgende:
hij heeft die stok niet voor niks verbrand
Ik heb goede hoop.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:56 schreef nikky het volgende:
En ik tik nu volgens het boekje..
Over ons ultimatum en zo
Oke die laatste zin isquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vint jou kansloos
Met plezier te hebben door anderen hun plezier te ontnemen
Je lijkt wel een stakker
Maar dat ben je niet
Want je sig is wel ontzettend kikken!![]()
Ik ben OKquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke die laatste zin is![]()
Bij deze ben je niet kansloos maar was je verlamt door emotie,s![]()
Jij bent OK![]()
Dat is ook Limburg, toch?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:48 schreef Sandertje21 het volgende:
Issie eigenlijk al in Roosendaal geweest, die stok?
West Brabantquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is ook Limburg, toch?
Geen goed idee.![]()
Ook ophoerenquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
West Brabant
quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:12 schreef Lucille het volgende:
Een levensteken van de stok zou wel fijn zijn. Een foto van de stok bij een krant van vandaag bijvoorbeeld.
Voor je het weet zit je te onderhandelen terwijl de stok al lang dood is.
Hmmz, dat klink toch als een soort van nichten-terrorisme..quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:29 schreef Gert het volgende:
Het zal voor niemand een ve(r)rassing zijn als dat ding morgen ergens op een camping in Utrecht opduikt, toch?
Weet al genoegquote:We hebben totaal 287443 posts geplaatst.
We hebben 389 geregistreerde gebruikers.
Geen id, heb het topic eens doorgelezen maar wordt er niet wijzer op.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
is de stok al dood?
Dat is 738,92 post gemiddeld per user.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet al genoeg
Zeker allemaal posten van:quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is 738,92 post gemiddeld per user.![]()
We gaan hier wel verderquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:08 schreef Dreammaster het volgende:
heeft nog niemand de moeite genomen om een deeltje 17 te openen
Wacht daar eerst maar mee.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:17 schreef kree het volgende:
Ik wil nog wel een nieuwe deeltje openen, als jullie het nog de moeite waard vinden tenminste
Ik heb nog wel hoop dat de stok weer boven water komt.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen id, heb het topic eens doorgelezen maar wordt er niet weizer op.
Ik vind het ook een beetje dom van hun om met deze forum mee te bemoeien, ze kunnen beter op hun NEWBIE forum blijfen, trouwens, ze kunnen niet eens zelf een forum maken, en FOK! wel.
Wij zitten in 1000X meerderheid vergeleken met hun![]()
Wij zijn vele malen groter dan die zielige kleine kutformpje van hun.
Kan maar 1 ding zeggen:
Die mensen kunnen beter maar opdonderen hier, ivp om het spel te gaan verzieken!
P.S: Look this:
11 gast(en), 21 gebruiker(s) 3 anonieme gebruiker(s)
En FOK!: Er zijn 372 ingelogde gebruikers en 331 gasten aanwezig.
Dat zou me ook niks verbazen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:29 schreef Gert het volgende:
1) Er is geen foto van de verkoolde stok
2) Yvonne suggereert sterk dat de stok nog niet verloren is en weet blijkbaar meer
3) "And all of a sudden there are lots of blue mods joining in." (Karn op Sgop)
4) Morgen is de FOK! 5-jaar meet
Het zal voor niemand een ve(r)rassing zijn als dat ding morgen ergens op een camping in Utrecht opduikt, toch?
Zou jij niet van Fok! wegblijven Dirkje? De boze fokkertjes hebben je zo weer in een depressie geluld hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:09 schreef Elitefucker het volgende:
[..]
And deny us our fun?
Couldn't have that..
ik zie het meer als een grap, maar ja, jij zal wel weer zo'n Gelly zijn; een humorloos geval...quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:45 schreef Havoc het volgende:
MM tief op met je spam, ontzettende inlikkende pisvlek.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen id, heb het topic eens doorgelezen maar wordt er niet wijzer op.
Ik vind het ook een beetje dom van hun om met deze forum mee te bemoeien, ze kunnen beter op hun NEWBIE forum blijfen, trouwens, ze kunnen niet eens zelf een forum maken, en FOK! wel.
Kan maar 1 ding zeggen:
Die mensen kunnen beter maar opdonderen hier, ivp om het spel te gaan verzieken!
Ja lach maar, wij hebben de stok.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:17 schreef SignOTheTimes het volgende:![]()
.
omg...
Je gaat me toch niet aan het twijfelen brengen he [el]?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:24 schreef elcastel het volgende:
Toch ?
En wij hebben Fok!quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja lach maar, wij hebben de stok.
.
Heb je het nu tegen mij ? Ja ... eh... nee, wat was de vraag ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:31 schreef SignOTheTimes het volgende:
Je gaat me toch niet aan het twijfelen brengen he [el]?
Verdomd, daar zeg je wat.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:34 schreef Razor21 het volgende:
En wij hebben Fok!![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Verdomd, daar zeg je wat.
Kut newbie... ik schijt op je!quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En wij hebben Fok!![]()
Wat doe in je in 1 keer geFokt ik heb wel wat een steenpuist zeg jezelf. En ik pis je wijf je onderquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:39 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Kut newbie... ik schijt op je!
En jij hebt helemaal niks steenpuist...
Dan kunnen we ook wel met dat kutforum gaan vechten om de stok. Dan organiseren we gewoon een grote battle ergens in Nederland, met als doel de stok.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen id, heb het topic eens doorgelezen maar wordt er niet wijzer op.
Kan maar 1 ding zeggen:
Heb je last van RSI?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:46 schreef Razor21 het volgende:
![]()
en daar ben je blij mee...quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En wij hebben Fok!![]()
Nee last van jullie met jullie grafforum en kutgeintjesquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:56 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Heb je last van RSI?
Ja en?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en daar ben je blij mee...
Zal ik jou eens gaan volspammen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:04 schreef classpc het volgende:
We gaan ons gewoon allemaal reggen op fh2.nl en dan alle topics volspammen.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:04 schreef classpc het volgende:
dat kan niet, t doel van fh2.nl is voornamelijk topics volspammen, daarom zitten al die lui daar (dat konden op fok! niet onbeperkt baggeren dus hebben ze een eigen forum opgericht)quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:04 schreef classpc het volgende:
Ik ken beide fora en geloof me, zelfs met 10 van die fokpisvlekken tegen 1 fh2-er zal fh2 nog winnen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:55 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook wel met dat kutforum gaan vechten om de stok. Dan organiseren we gewoon een grote battle ergens in Nederland, met als doel de stok.
Euh.... vaagquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zal ik jou eens gaan volspammen?
Whahahaha, je gelooft je eigen woorden niet eens man. Ik vind het best, komen jullie met 10 van die mongooltjes en dan komen wij wel met 100. Zullen we eens kijken wie er flinke klappen op zijn kuthoofd kan krijgenquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:11 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Ik ken beide fora en geloof me, zelfs met 10 van die fokpisvlekken tegen 1 fh2-er zal fh2 nog winnen...
Maar lijkt me ok, ik woon in de buurt van het meetingterrein, kom maar langs met 15 van die raskneusjes en ik zal eens ff flink over jullie heenpissen
Ik heb je toch net een uitnodiging gegevenquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Whahahaha, je gelooft je eigen woorden niet eens man. Ik vind het best, komen jullie met 10 van die mongooltjes en dan komen wij wel met 100. Zullen we eens kijken wie er flinke klappen op zijn kuthoofd kan krijgen
Wat een ontzettend sneu forum.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:11 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Ik ken beide fora en geloof me, zelfs met 10 van die fokpisvlekken tegen 1 fh2-er zal fh2 nog winnen...
Maar lijkt me ok, ik woon in de buurt van het meetingterrein, kom maar langs met 15 van die raskneusjes en ik zal eens ff flink over jullie heenpissen
Lokatie ?? Ik vind dit wel iets hebben, ook leuk voor de media eindelijk iets echt nieuws na de Flashmobsquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Whahahaha, je gelooft je eigen woorden niet eens man. Ik vind het best, komen jullie met 10 van die mongooltjes en dan komen wij wel met 100. Zullen we eens kijken wie er flinke klappen op zijn kuthoofd kan krijgen
Dan moeten er 10 mensen van Fok! willen en dan moeten we wel weten waar je woontquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:19 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Ik heb je toch net een uitnodiging gegeven
Kom langs zou ik zeggen, gewoon direct beginnen te slaan zodra ik de deur open doe...
Laat maar eens zien dat je buiten het forum ook zo stoer bent
Nee, jíj hebt een leuke sitequote:Op vrijdag 3 september 2004 16:20 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat een ontzettend sneu forum.
Dat je zulke leden hebt
En?quote:
En dan gaan we geld inzetten wie wint enzoquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:21 schreef LucienS het volgende:
[..]
Lokatie ?? Ik vind dit wel iets hebben, ook leuk voor de media eindelijk iets echt nieuws na de Flashmobs![]()
10 euro op Fok!
Regel eerst die mensen maar eens, ik ga niet m'n adres op het internet pleuren om er vervolgens achter te komen dat je tussen de 50000 users niet eens 10 man kunt vinden die daadwerkelijk langs willen komen zonder dat ze vooraf hun broekje besmeurenquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan moeten er 10 mensen van Fok! willen en dan moeten we wel weten waar je woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |