hij staat ook in de OPquote:Op woensdag 1 september 2004 20:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
* Offy ook!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:47 schreef Xilantof het volgende:
woei
ik heb al gestemd![]()
dan weet je iig dat de andere geen betere onderwerpen verzinnenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:48 schreef Offy het volgende:
[..]
* Xilantof ook!(op 1 van haar eigen onderwerpen
![]()
)
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hij staat ook in de OP![]()
Of dat ik het niet toe wil gevenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dan weet je iig dat de andere geen betere onderwerpen verzinnen
dat kan ook, maar dat geloof ik niet bij jouquote:Op woensdag 1 september 2004 20:50 schreef Offy het volgende:
[..]
Of dat ik het niet toe wil geven
Haha..is dat een complimentje, of juist niet?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:53 schreef Xilantof het volgende:
dat kan ook, maar dat geloof ik niet bij jou
jij zou het zo zeggen
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:52 schreef stil het volgende:
zo stem uitgebracht, zat wel een leuke bij,
Hopelijk wordt het niet dood, maar het vogeltje van augustus kan dan zo weer meedoen.
Ik heb er geen bezwaar tegen hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 21:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
gestemd. geen idee bij mijn keuze rewimo, mag ik zomaar hier zetten dat ik op werk in uitvoering heb gestemd?? Of is het niet de bedoeling dat ik zomaar vertel dat ik op werk in uitvoering heb gestemd? Ik heb bij nog geen enkel onderwerp een idee... maar dat zal vast nog wel eens komen
Er was al iemand die ze supersaai vond, maar die hoeven we niet al te serieus te nemen, denk ik, althans niet hier over. Want je kunt met sommige onderwerpen inderdaad alle kanten op, veelbelovend, ik ben benieuwd. Ik hoop wel er deze maand meer tijd in te kunnen stoppen dan de vorige maand, want toen ging bijna al mijn tijd verloren aan de Lelystad meeting.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:47 schreef Rewimo het volgende:
En wat zeggen jullie van de onderwerpen? Ik zit te wachten op de eerste "wat een **&(%(^%( onderwerpen"
tis een compliment jaquote:Op woensdag 1 september 2004 20:57 schreef Offy het volgende:
[..]
Haha..is dat een complimentje, of juist niet?
Dan is het goedquote:Op woensdag 1 september 2004 22:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tis een compliment ja
hehehequote:Op woensdag 1 september 2004 22:14 schreef Offy het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
![]()
Ik denk dat je niet tegenhoudt dat er "overlappingen" in de onderwerpen zitten. Maar dat geeft ook niks, zolang er maar nieuwe foto's ingezonden wordenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:22 schreef m-niki het volgende:
tvp en gestemd ook hoor!!
poeh, bij sommige onderwerpen even goed nagedacht wat voor beeld er direct in me opkwam en dan zitten er een paar onderwerpen tussen waar bij mij dezelfde beelden naar boven kwamen (extremen, oud en nieuw, tegenstellingen) en dan kwam bij oud en nieuw ook meteen verval en vergane glorie bij mij naar boven!!!
De onderwerpen zijn wel interessant, ben heel benieuwd waar iedereen voor gaat....
Ik ga deze maand niet discussieren , ik zeg niks en ben het overal mee eensquote:Op woensdag 1 september 2004 22:35 schreef Oceanonix het volgende:
ik heb inmiddels ook gestemd. Weer lekker veel discussie onderwerpen..........
gekozen voor bomen?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga deze maand niet discussieren , ik zeg niks en ben het overal mee eens![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:44 schreef Re het volgende:
[..]
gekozen voor bomen?
Ik ga deze post opslaan en bewarenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga deze maand niet discussieren , ik zeg niks en ben het overal mee eens![]()
En ik ben wel getuige.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga deze post opslaan en bewaren![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2004 02:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Een of twee spreken mij wel aan, de rest totaal nog minder dan een stomme man die zonder handen mij iets met gebarentaal probeert wijs te maken
en nooit zullen we weten wat die man je wijs wilde maken.....quote:Op donderdag 2 september 2004 02:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Een of twee spreken mij wel aan, de rest totaal nog minder dan een stomme man die zonder handen mij iets met gebarentaal probeert wijs te maken
en reken maar dat dit topic hoog in je MyAT list staatquote:Op donderdag 2 september 2004 13:25 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb ook gestemt.
en dit is een tvp zodat ik niet vergeet mee te doen
hey, voorkennis huhquote:Op donderdag 2 september 2004 18:31 schreef dawg het volgende:
Ik heb gespiekt.
Maar ik heb al wel een aantal goede ideeën nu.
Ja, ik schiet meestal met voorbedachte rade.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:34 schreef Re het volgende:
[..]
hey, voorkennis huh![]()
Doe maar niet.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:53 schreef super-muffin het volgende:
Hoe kan ik spieken dan
ik wacht wel gewoon. Die 2 uurtjes maken ook niets uit
even geduld nogquote:Op donderdag 2 september 2004 20:38 schreef rique het volgende:
Gestemd en ook vol frisse moed om deze maand maar weer eens mee te doen!
behalve als het één van die (#%T@)^$- onderwerpen wordt natuurlijk
Nee mijn geweten zit mij in de wegquote:Op donderdag 2 september 2004 22:02 schreef Xilantof het volgende:
maar dat doe jij niet he Shark.Bait
vandaar mijn eerdere reactie.. toen zag ik het al.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:06 schreef Xilantof het volgende:
DAMN
dat meen je niet
wat een klote onderwerp
Dat is niet liefquote:Op donderdag 2 september 2004 22:06 schreef Xilantof het volgende:
DAMN
dat meen je niet
wat een klote onderwerp
JOUW onderwerp dusquote:Op donderdag 2 september 2004 22:28 schreef Oceanonix het volgende:
Dat is niet lief![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 22:43 schreef Rewimo het volgende:
O eh hallo allemaal't Was al 22.00 uur geweest zie ik
Nou ja, jullie weten kennelijk de eindstand al.
Beetje terugkrabbelen hequote:Op vrijdag 3 september 2004 07:19 schreef Xilantof het volgende:
men is al weer druk bezig geweest zie ik![]()
en Oceanonix, zo erg is het niet, tis alleen dat ik nu eerst moet nadenken voordat ik iets weet
denk dat deze nog wel mee valt zo nu gezien
misschien wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 3 september 2004 07:29 schreef rique het volgende:
[..]
Beetje terugkrabbelen he![]()
dat heb ik werkelijk niet nooit gehadquote:Volgens mij is dit de eerste keer dat een onderwerp waar ik op stemde ook de poll wint.
Ik weet het . kan hem ook niet zo snel overmaken. Ik vond de sfeer wel erg mooi, ik moet maar eens gaan nadenken wat ik wil gaan doen deze maand, jij vast prettige vakantiequote:Op vrijdag 3 september 2004 10:17 schreef Rewimo het volgende:
Mooi Ymke, maar niet helemaal scherp, jammer!
Die is mooiquote:
En dat is nou net hetgeen wat jou opdracht is....quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:35 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Nou ik hoop dat er wat originele foto's uit komen rollen en niet 40 foto's waarop iemand aan het werk is![]()
Dat is geen droom dat is een nachtmerrie!quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:01 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Ik geloof dat ik er onbewust vannacht al mee bezig ben geweest maar toen ik mijn cameraatje wilde pakken liet mijn broertje hem in het water vallenKon hem zo helemaal uit elkaar trekken
Jaja wat je al niet kunt dromen.
Ja, uitdagend he?quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:35 schreef k_man het volgende:
Pffff... wat een onderwerp.
Lastig vooral!quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:37 schreef Geminis het volgende:
Ja, uitdagend he?
You're Welcomequote:Op vrijdag 3 september 2004 13:07 schreef dubbellu het volgende:
Bedankt Offy
Het zal voor mij ook een heel gedoe worden om *geen* foto te maken van 'gewoon iemand die aan het werk is'. Of om er in ieder geval een béétje een orgineel punt aan te geven. Maar dat zie ik wel als een uitdaging hoorquote:Maar even serieus, wat een kl*t* onderwerp, ik heb er niets mee en er zit voor mij geheel geen uitdaging in (of is dat nu juist de uitdaging)...
ik moet wat mensen ervoor vragen en een "opstelling" maken die ik in gedachte hebquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:01 schreef dawg het volgende:
Verstand op nul, en gewoon doen Xilantof!
Oh en m-niki, wat is een studentenpsycholoog precies? Behandelt hij/zij alleen maar studenten, of begleidt hij/zij ze met de studie of.............?![]()
wie of wat? Jouw broertje of jouw camera?quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:01 schreef Silent_Lucidity het volgende:
(...) Kon hem zo helemaal uit elkaar trekken(...)
Nouja, het is wel work in progress. Of trappen ze daar niet in?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik moet wat mensen ervoor vragen en een "opstelling" maken die ik in gedachte heb
bovendien kost het tijd, en ik werk daar niet om te fotograferen
denk het nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, het is wel work in progress. Of trappen ze daar niet in?
De camera...quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:05 schreef Rizzz het volgende:
[..]
wie of wat? Jouw broertje of jouw camera?![]()
Mijn dochter tijdens het afwassen....grin...oeh als ik dat durf heb ik ruzie!quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:56 schreef Ymke het volgende:
Ik heb nog werkelijk geen enkel idee wat ik moet gaan fotograferen, ik ga iig niet voor een originele plaat .
![]()
Doe het !,,,,,,,,,,,stiekemquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn dochter tijdens het afwassen....grin...oeh als ik dat durf heb ik ruzie!
het is wel een uitdaging natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Doe het !,,,,,,,,,,,stiekem
Oeh, das een confronterende....alvast 1 punt voor lefquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:40 schreef Ymke het volgende:
Ik ga gewoon de weegschaal fotograferen als ik er op sta , genoeg werk te doen
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:40 schreef Ymke het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:40 schreef Ymke het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wedden dat ik win
Dat bedoel ik nou net met foto's waarop nou niet iemand aan het werk is....quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:26 schreef Geminis het volgende:
Deze was tijdens de schaft, dus die mag denk ik niet voor de wedstrijd?
[afbeelding]
SCOOOOOOOOOOOOONES!!! breng er een paar mee voor me will ya, PdeHoog??? Mjam mjam!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wedden dat ik win
zeker naar Engeland met al die lekkere chocolade en muffins
ik zat al te denken aan een paar schoenen..ofzo..een paar van die glanzende 'prive' schoenen die diegene dan die vaag op de achtergrond zichtbaar is uit heeft getrokken om zwaar ambachtelijk werk te doen ofzo...zoiets...ik ben hier gewoon aan het brainstormen weet jequote:Op zaterdag 4 september 2004 00:43 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou net met foto's waarop nou niet iemand aan het werk is....
Prima foto![]()
gave oorkleppen trouwens!!! kun je die niet voor mij regelen? zoals je eerder dit topic kan zien heb ik op mijn werk ook van die dingen op, alleen de mijn hebben geen radio erin![]()
Te laatquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
SCOOOOOOOOOOOOONES!!! breng er een paar mee voor me will ya, PdeHoog??? Mjam mjam!!![]()
Jij wint het zelfs van mij, en ik ben niet bepaald licht. Maar tegenwoordig kan ik weer op zo'n personen weegschaal, die gaan tot 120 kilo en er was een tijd dat die bij mij gewoon weer op nul stond (één volle ronde).quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:18 schreef Bowiefan het volgende:
[..]Ik ga echt niet op de weegbrug staan
quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:51 schreef Borelius het volgende:
[..]
Jij wint het zelfs van mij, en ik ben niet bepaald licht. Maar tegenwoordig kan ik weer op zo'n personen weegschaal, die gaan tot 120 kilo en er was een tijd dat die bij mij gewoon weer op nul stond (één volle ronde).![]()
In dat geval kun je het laatste stukje begrip bij je omgeving nog wegkrijgen als je je gewicht omschrijft als een 'ruime deci-ton' aan de andere kant valt het weer mee als je het als 0,12 Megagram aanduidtquote:Op zaterdag 4 september 2004 09:51 schreef Borelius het volgende:
[..]
Jij wint het zelfs van mij, en ik ben niet bepaald licht. Maar tegenwoordig kan ik weer op zo'n personen weegschaal, die gaan tot 120 kilo en er was een tijd dat die bij mij gewoon weer op nul stond (één volle ronde).![]()
heheheh, nee ik studeer niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
SCOOOOOOOOOOOOONES!!! breng er een paar mee voor me will ya, PdeHoog??? Mjam mjam!!![]()
Oh..en een studentenpsycholoog..ik dacht dat jij studeerde Dawg? En je hebt nog nooit van het *fenomeen* gehoord?? pfah (met de ogen dicht de haren naar achteren gooit in nonchalant doch arrogant gebaar)![]()
Een studentenpsycholoog is een psycholoog speciaal voor...(duh) studenten! Ha! En het ligt er maar net aan wat jij onder begeleiden verstaat, maar doorgaans noemt men het werk van een psycholoog: therapie(en ja, it includes: relatieproblemen, eetstoornissen, depressies -doch mild- assertiviteitsproblemen, etcetera etcetera....voor begeleiding ga je naar ...(hehe) studentenbegeleiders of decanen...
(vandaar dus dat ik vast geen foto's hier mag showen van psychologen in actie)
ik had hem idd al eens gezien, mooie scherpe plaatquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:10 schreef dubbellu het volgende:
In afwachting van een briljante ingeving, stuur ik een foto in die ik verleden maand op mijn werk heb gemaakt.
Is het wat?
[afbeelding]
geinigquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn inzending (vandaag gemaakt);
[afbeelding]
Ik vind hem leukquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn inzending (vandaag gemaakt);
[afbeelding]
om dit verhaal compleet te maken, mis ik de voeten....quote:Op zondag 5 september 2004 00:59 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Die van Dubbellu is inderdaad errug mooi!!!!
American_Nightmare... leuk idee maar het stoort mij heel erg dat je het uiteinde van de bezem niet ziet... voor mij geen geheel beeld. Soms kan dat heel mooi en/of effectief zijn, hierbij vind ik het alleen storen. (ook omdat er duidelijk ruimte genoeg nog was om hem helemaal erop te krijgen)
En ja dat hoofdje is ook niet zo goed meer te zien.
uhh, ze hebben heel veel vakantie, gaan veel op stap, en toch hebben ze hun eigen psycholoog.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:40 schreef m-niki het volgende:
@ dawg: waarom zijn studenten dan een apart volkje? (ok, I'll bite)
quote:Op zondag 5 september 2004 11:44 schreef dawg het volgende:
[..]
uhh, ze hebben heel veel vakantie, gaan veel op stap, en toch hebben ze hun eigen psycholoog.
maar ik had er serieus nog nooit van gehoord, dat fenomeen
quote:Op zondag 5 september 2004 11:45 schreef Ymke het volgende:
Voor de eerste keer ben ik totaal inspiratieloos![]()
Ok, voor jou maak ik wel een uitzondering.quote:Op zondag 5 september 2004 11:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
niet iedere student over 1 kam scheren
Ik meen het , ik kan niks verzinnen wat me ook echt leuk lijkt om te doen. poffurquote:Op zondag 5 september 2004 11:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat heb ik idd nog nooit van jou gehoord
ik ken het, ik ken het heel goedquote:Op zondag 5 september 2004 11:50 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik meen het , ik kan niks verzinnen wat me ook echt leuk lijkt om te doen. poffur
Nee , ik ga niet in discusisie ( ik hou vol)quote:Op zondag 5 september 2004 11:52 schreef dawg het volgende:
Ymke, gewoon camera pakken en beginnen. Dan komt het vanzelf en anders kun je altijd nog de discussie aangaan over het onderwerp.![]()
hoezo niet?quote:Op zondag 5 september 2004 11:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee , ik ga niet in discusisie ( ik hou vol)
hehequote:Op zondag 5 september 2004 12:48 schreef dawg het volgende:
m-niki
Ik denk dat ik maar even met de bedrijfspsych ga babbelen, mijn beeld van studenten is nu toch wel heel erg verstoord.![]()
Ik wilde de bezem er ook op hebben maar het is nogal een snel mannetje en hij was alweer pleite. Misschien dat ik 'm nog vervang maar voorlopig vind ik het gewoon een geinige foto.quote:Op zondag 5 september 2004 11:48 schreef dawg het volgende:
[..]
American_Nightmare: je foto vind ik iets te donker. De achtergrond (die witte bak) leidt enorm af, en ik vind het ook jammer dat je niet ziet wat het ventje aan het doen is.
Thnx BowieFan! Ik probeer idd iets te vinden waarbij er geen mensen direct in beeld zijn. En wat betreft archieffoto's; ik zou deze foto graag insturen, maar wil wel blijven binnen de policy, ik wacht eventuele andere reacties nog wel even af.quote:Op zondag 5 september 2004 14:12 schreef Bowiefan het volgende:
...
voldoet aan het onderwerp en je ziet niet dat er daadwerkelijk gewerkt wordt, geen mensen pontificaal in beeld.
vind het maar een rare regel dat je een nieuwe foto zou moeten maken, persoonlijk heb ik nog geen giga archief om uit te putten, maar als daar de perfecte foto in zou zitten zou ik hem zeker insturen
Volgens mij is die regel niet officieel en Oceanonix heeft vorige wedstrijd ook gewonnen met een archieffoto.quote:Op zondag 5 september 2004 14:12 schreef Bowiefan het volgende:
vind het maar een rare regel dat je een nieuwe foto zou moeten maken, persoonlijk heb ik nog geen giga archief om uit te putten, maar als daar de perfecte foto in zou zitten zou ik hem zeker insturen
Discussies zijn leukquote:Op zondag 5 september 2004 16:56 schreef Xilantof het volgende:
zorgt ook weer voor leuke discussies misschien
Ymke gaat niet discusseren zegt ze...quote:Op zondag 5 september 2004 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Discussies zijn leuk
Ymke gaat wel discussierenquote:Op zondag 5 september 2004 17:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ymke gaat niet discusseren zegt ze...
dus wij moeten haar wel ff overhalen natuurlijk![]()
kloptquote:Op zondag 5 september 2004 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ymke gaat wel discussieren. Ze kan het toch niet laten :')
Zie je, daar komt het alquote:Op zondag 5 september 2004 18:36 schreef Ymke het volgende:
Ik heb wel al ontwenningsverschijnselen ,maar ik hou dapper vol
Ik zou er een heel kleurig geheel van kunnen maken...Ik ga het zeker proberenquote:Op zondag 5 september 2004 19:27 schreef Ymke het volgende:
En nog een paar van die oude huishoudhandschoenen
Daar was ik dus al bang voor, dat de bedoeling daarvan niet echt over zou komen...quote:Op zondag 5 september 2004 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Luckepuck, bij 2 zie ik niet echt het werk in uitvoering. Maar dat kan geheel aan mij liggen hoor
quote:Op maandag 6 september 2004 08:57 schreef De_Warme_bakker het volgende:
stiekeme onopvallende gecamoufleerde gluuder
cool!!!quote:Op maandag 6 september 2004 12:36 schreef Geminis het volgende:
Gevaarlijk werk in uitvoering:
[afbeelding]
Re, dankjewelquote:Op maandag 6 september 2004 12:47 schreef Re het volgende:
[..]
cool!!!
dat hoeft juist in dit geval niet, zo heeft het meer impact, vind ikquote:Op maandag 6 september 2004 13:22 schreef Geminis het volgende:
[..]
Re, dankjewel
Jammer genoeg had ik geen tele-lens mee...
Is het de verkeerstoren van Pisa?quote:Op maandag 6 september 2004 12:36 schreef Geminis het volgende:
Gevaarlijk werk in uitvoering:
[afbeelding]
Da's geen werk, da's plezier.quote:Op maandag 6 september 2004 14:25 schreef Silent_Lucidity het volgende:
[..]
Zag ook nog 2 libelles aan elkaar geketend rondvliegen... helaas waren ze niet vast te leggen op film
Het formaat ja dat is hettum, het was de rechter kant:quote:Op maandag 6 september 2004 01:22 schreef m-niki het volgende:waarom eigenlijk dat formaat? Stond er iets aan de linker of rechter kant wat eraf moest??
Ik ben zo makkelijk hé, hij is voor jou. ik plaats hem niet hoor.quote:Op maandag 6 september 2004 09:16 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Shit shit shit... een weekend niet hier en Dubbellu 'pikt' m'n idee(krijg heel erg de neiging om in dat knopje erboven te knijpen zodat de zaadjes eruit springen
)
Die laatste is idd erg leuk m-nikiquote:Op maandag 6 september 2004 18:58 schreef m-niki het volgende:
foto's
Beetje veel bluswater gebruikt zo te zienquote:Op maandag 6 september 2004 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik liep vandaag geheel toevallig tegen een brandweer-oefening aan.
quote:Op maandag 6 september 2004 22:44 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Beetje veel bluswater gebruikt zo te zien
quote:Op dinsdag 7 september 2004 07:13 schreef Xilantof het volgende:
hij lijkt een beetje "nep" pdehoog
kijk maar links in het midden bij de struik...
thnxquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:15 schreef m-niki het volgende:
wat is daar links in de struik te zien dan, xilantof???
pdhoog, ik vind de foto zelf er beter op geworden, dat wat je ziet, het is alleen jammer dat je nu kwaliteitsverlies hebt... (hoewel ik zeker vind dat je dat goed hebt opgelost)
Vietnam?quote:Op maandag 6 september 2004 15:09 schreef lastig het volgende:
ik weet niet helemaal óf deze foto wel voldoet...
please tell me..
[afbeelding]
Ben het met dubbellu eensquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:04 schreef dubbellu het volgende:
@ huiz: Hele mooie strakke foto, alsof hij uit een catalogus voor dit soort apparatuur komt.
okquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:36 schreef Xilantof het volgende:
PdeHoog, m-niki zegt precies wat ik ook bedoel, de kwaliteits verlies, maar ik vind het er daardoor nep uitzien.
prima plaat, gewoon zo opsturenquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:49 schreef huiz het volgende:
Werk in uitvoering
[afbeelding]
Misschien een beetje te portretterig (wat een woord)
wel geinig dat die gozer net zo'n oranje kop heeft als de meter, beroepsdeformatie?quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:49 schreef huiz het volgende:
Werk in uitvoering
[afbeelding]
Misschien een beetje te portretterig (wat een woord)
Een zongebruinde kop met een gezonde blos geeft oranjequote:Op dinsdag 7 september 2004 19:57 schreef Re het volgende:
[..]
wel geinig dat die gozer net zo'n oranje kop heeft als de meter, beroepsdeformatie?
Da's geen camera, dat is een tachymeterquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:05 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
prima plaat, gewoon zo opsturen
* bowiefan is wel benieuwd wat voor filmpjes er in de afgebeelde camera gaan![]()
Rare cameraquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:11 schreef huiz het volgende:
Da's geen camera, dat is een tachymeter
Spaar je het allemaal op voor de laatste weekquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:51 schreef Ymke het volgende:
7 september. een week!!!!!
Ik ben de discussies nog niet aangegaan
Nee, dat kunnen we nou juist niet........quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:16 schreef Ymke het volgende:
jullie kunnen wel discussieren hoor.....
Hoezo bekruipt me nu het gevoel dat je niet geheel de waarheid spreekt??quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:22 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen we nou juist niet........
at klinkt spannend Ymke, wat voor gevaar is het?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:39 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een idee voor de wedstrijd maar froosje vind het te gevaarlijk om te doen , dus wie wil in utrecht mijn bodygard spelen?
Was PdeHoog niet heel groot en sterk?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:44 schreef stil het volgende:
Dan meld ik me niet aan als bodygard .
En Bowiefan geloof ik ook, zou je er al twee hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:45 schreef Ymke het volgende:
[..]
Was PdeHoog niet heel groot en sterk?
Wonen ze ook een beetje in de buurt van Utrecht?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:46 schreef stil het volgende:
[..]
En Bowiefan geloof ik ook, zou je er al twee hebben.
Verklaar u naderquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:39 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een idee voor de wedstrijd maar froosje vind het te gevaarlijk om te doen , dus wie wil in utrecht mijn bodygard spelen?
Als ik me nader verklaar , gaat misschien iemand met mijn idee ervandoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verklaar u nader.
* PdeHoog wordt nu heel nieuwsgierig
als jij het gewoon nu zegt, dan heb jij "recht" op dat ideequote:Op dinsdag 7 september 2004 22:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als ik me nader verklaar , gaat misschien iemand met mijn idee ervandoor
Ik kan altijd als ik ontdekt wordt nog het onschuldige meisje spelen![]()
hehe! Gaat goed Ymke!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:54 schreef Ymke het volgende:
Nou nee , maar wel iets waar je hier ook niet met je snufferd bovenop moet zitten , lijkt me wel spannend
btw m-niki , k heb al 2 sportlessen erop zitten , ,loop krom van de spierpijn maar geef dat prive aan niemand toe,
Hoest met u?
hahahahahahahhahaha en dat voor zo'n jong meiske (verbloem hiermee mijn eigen onkunde op sportgebied)quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:25 schreef m-niki het volgende:
[..]
hehe! Gaat goed Ymke!!
Ik heb vanavond zojuist mijn eerste steps-ervaring achter de rug waarbij ik voornamelijk met open mond stond te kijken..zowel van het hijgen als van de verbazing wat dat mens toch voor ingewikkelde stappen maakte(ik haal links en rechts nogal door elkaar...dit was niet leuk meer...)
al met al, viel het me toch wel mee...de meesten hadden een vrij recent sportverleden en waren nog lekker flexibel op de jonge beentjes, ik op mijn roestige ledematen (kuch) en mijn tien jarig bank-zit-bier-drink festijnastma longetjes (en ja...ook tien jaar flink op los gepaft MAAR GESTOPT!!) kon ze makkelijk bijhouden...vond het wel naar met die spiegels...dan zit ik daar echt mee..maar acht, met een beetje geluk is dat straks iets minder erg om naar te kijken
![]()
'k Heb wel (nu al!!) spierpijn in de kuiten en...
morgen Jazzdance (woehoe!)
*bloemen gooit*quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:31 schreef Ymke het volgende:
[..]
hahahahahahahhahaha en dat voor zo'n jong meiske (verbloem hiermee mijn eigen onkunde op sportgebied)
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:37 schreef m-niki het volgende:
[..]
jong meiske wat bijna tien jaar studentenleven leidt hoor (zit ook al op MIRC tegen PdeHoog aan te klagen...hoe lang houdt ie het nog vol??)
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:44 schreef Ymke het volgende:
Maar goed ik ben zelfs op mijn oude leeftijd aan de martial arts geslagen
toch niet met deegrollers he???? (he! er is geen angst-smiley!!!)quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:44 schreef Ymke het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhh het mooie studenten leven , DAT waren nog eens tijden,,,,,,lang vervlogen.
Maar goed ik ben zelfs op mijn oude leeftijd aan de martial arts geslagen
martial-art-meet!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wij moeten met jou mee?
ehm ik doe geen kraanvogels hoor , maar taekwondoquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:55 schreef m-niki het volgende:
[..]
martial-art-meet!!!!
Je kent ons toch....wij hebben geen geduldquote:Op woensdag 8 september 2004 08:21 schreef Ymke het volgende:
Heb geduld , en misschien lukt het niet eens
Ik had het er gister met m-niki op de chat (jaja, daar gebeurt tegenwoordig watquote:Op woensdag 8 september 2004 16:27 schreef dubbellu het volgende:
@ PdeHoog: deze vind ik leuker dan de brandweerfoto, hier gebeurd lekker veel waardoor je ogen over de foto heen getrokken worden, of het echt werk in uitvoering is?
Mag ik raden?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Als ik me nader verklaar , gaat misschien iemand met mijn idee ervandoor
Ik kan altijd als ik ontdekt wordt nog het onschuldige meisje spelen![]()
Persoonlijk vind ik de laatste uitsnede van de brandweer leuker dan die agenten, die is idd een beetje rommelig door al dat andere volk (incl een kiekjesnemende mevrouw)quote:Op woensdag 8 september 2004 17:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had het er gister met m-niki op de chat (jaja, daar gebeurt tegenwoordig wat) over. De brandweerfoto was leuker geweest als je een goeie close-up van de mensen had kunnen maken.
Deze foto is eigenlijk net iets te druk om goed te focussen op het onderwerp. Een close-up van de agenten was misschien beter geweest.
Deze foto daarentegen is een stuk "rustiger". Het is de wisseling van de schildwachten bij, in dit geval, de toren met de kroonjuwelen in de Tower.
[afbeelding]
Probleem met die laatste uitsnede van de brandweer is dat die een ontzettende kwaliteitsverlies vertoont. Ik heb hem gehaald uit een 3 MP-plaatje en hier was iets meer MP-tjes toch wel lekker geweestquote:Op woensdag 8 september 2004 17:48 schreef huiz het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de laatste uitsnede van de brandweer leuker dan die agenten, die is idd een beetje rommelig door al dat andere volk (incl een kiekjesnemende mevrouw)
Deze beremutssoldatenfoto is qua kleur erg mooi. Maar omdat ik zelf ook series foto's van deze lui heb, krijg ik niet echt de indruk dat ze hier aan het werk zijn
Dat vond ik zelf eigenlijk ook wel jaquote:Op woensdag 8 september 2004 18:25 schreef Xilantof het volgende:
die eerste wint van de 3.
heeft gewoon iets doordat de focus duidelijk op iets ligt.
Ik leef met je mee....quote:Op woensdag 8 september 2004 20:54 schreef Geminis het volgende:
Dit was een paar maanden geleden mijn uitzicht...
Nu is de nieuwbouw alweer een paar verdiepingen hoger en zie ik niks meer![]()
[afbeelding]
Ben wel benieuwd naar deze foto..ik hoop dat picserver het snel weer doet...quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:47 schreef pea4fun het volgende:
Ik vond dit wel een mooi plaatje voor werk in uitvoering, vandaag gemaakt
Hahahah ik denk niet dat het lukt, anders moeten we toch maar doen zoals je voorstelde denk je niet? is ook een stuk minder gevaarlijk.quote:Op woensdag 8 september 2004 08:21 schreef Ymke het volgende:
Heb geduld , en misschien lukt het niet eens
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:57 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Goh Rubberducky... stoomtreinen die hadden we nog niet van je gezien
quote:Op donderdag 9 september 2004 11:45 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Hahahah ik denk niet dat het lukt, anders moeten we toch maar doen zoals je voorstelde denk je niet? is ook een stuk minder gevaarlijk.
Mensen ik denk dat Ymke zondag een nieuwe camera moet kopen :-)![]()
Ik moet me eens met andere onderwerpen gaan bezig houden volgens mijquote:Op donderdag 9 september 2004 13:57 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Goh Rubberducky... stoomtreinen die hadden we nog niet van je gezien
Leuk pea... het zou een mooi drieluikje zijn!quote:Op donderdag 9 september 2004 15:34 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind dit een typisch "kijk nou wat ik tegenkwam" onderwerp. Erg leuk, een keer minder technische foto's in het topic. Ben benieuwd wat de uiteindelijke inzendingen zijn.
Sterker nog, het IS een leuk drieluikjequote:Op donderdag 9 september 2004 17:12 schreef Geminis het volgende:
[..]
Leuk pea... het zou een mooi drieluikje zijn!
hmmm ja, ik doelde ook eigenlijk meer op een van de eerste wedstrijden (dat ik meedeed hierzo) toen het thema drieluik was...quote:Op donderdag 9 september 2004 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterker nog, het IS een leuk drieluikje
Dat had ik al begrepenquote:Op donderdag 9 september 2004 17:54 schreef Geminis het volgende:
[..]
hmmm ja, ik doelde ook eigenlijk meer op een van de eerste wedstrijden (dat ik meedeed hierzo) toen het thema drieluik was...![]()
volgens mij ook jaquote:Op donderdag 9 september 2004 21:16 schreef Ouwesok het volgende:
Het is qua inzendingen wel eens harder gegaan dan deze maand......![]()
Ach.....dan heb je het lekker rustig johquote:Op donderdag 9 september 2004 21:16 schreef Ouwesok het volgende:
Het is qua inzendingen wel eens harder gegaan dan deze maand......![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:15 schreef Ymke het volgende:
Ik vind alle foto's mooi![]()
Nou je het zo zegt.....idd pas deel 1 van de slowchatquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:06 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Mensen mensen we zitten gewoon nog steeds in deeltje 1
Moet eigenlijk stiekem ook zeggen dat ik helemaal geen zin heb om me met de wedstrijd bezig te houden. Dacht eerst dat ik de uitdaging wel zou zien maar ik geloof dat ik een erg donkere zonnebril op heb :S
Vertel me wat, ik doe dat al langer dan jij ademhalen!quote:Op donderdag 9 september 2004 17:50 schreef Xilantof het volgende:
full-time werken kost veel tijd zeg
Dat jonge grut is ook niks gewend zegquote:Op vrijdag 10 september 2004 08:13 schreef Borelius het volgende:
[..]
Vertel me wat, ik doe dat al langer dan jij ademhalen!
en wij mogen dat nog minstens 40 jaar meemaken en jij...ehm...10???quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:13 schreef Borelius het volgende:
[..]
Vertel me wat, ik doe dat al langer dan jij ademhalen!
fulltime?quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:19 schreef m-niki het volgende:
-edit- : het werkt!!!
gisteren weer rolletjes naar de fotoboer gebracht, kan ze straks ophalen, en hij zet ze meteen op cdtje (kwaliteit niet super, maar wel lekker snelquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Kom op met die foto's mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |