In reactie hierop: heb ik het echt ZO brak uitgelegd allemaalquote:Zeg PdeHoog ik dacht dat jij nu in Londen zat?
Er stond toch al een link?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:56 schreef m-niki het volgende:
linkje naar het vorige topic slowchat topic deel 5
(was toch bezig om daar nog te kijken wat jullie allemaal volgebrabbeld hebben gheghe)
Zeg m-niki...wel een beetje op de kleurtjes letten hoor. Ik heb netjes een linkje naar de vorige geplaatstquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:56 schreef m-niki het volgende:
linkje naar het vorige topic slowchat topic deel 5
(was toch bezig om daar nog te kijken wat jullie allemaal volgebrabbeld hebben gheghe)
vooruit danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:10 schreef Ymke het volgende:
Een nietszeggende posting mag ook?
als tvp
Ik las het netquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:49 schreef Ymke het volgende:
Een uurtje gelee vroeg ik me nog hier af waar jij was
En zie , daar is u weer, goede vakantie gehad?
Nou welkom terug dan maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:21 schreef Geminis het volgende:
[..]
Ik las het net
Nee, geen vakantie helaas... ben er gewoon even uit geweest door drukte enzo, maar wil weer graag meedoen
Ik heb al een favorietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:53 schreef Xilantof het volgende:
Hoi
ik ben er weer
morgen mogen we stemmen![]()
ik ben benieuwd
welke?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb al een favoriet
Ik vind dat kunstgebit wel okquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
welke?
en ik vind het wel lullig voor de gene die nog er bij komen
hm..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik vind dat kunstgebit wel ok
wacht nou maar eerst af tot je hem ziet als ie er bij wordt gezet in het centrale topic zondagavondquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:00 schreef Ymke het volgende:
btw xil.. ik vind jou foto eigenlijk het mooiste
ja echtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:02 schreef Ymke het volgende:
lijkt me slim ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:03 schreef Ymke het volgende:
Ok ok eerst zien en dan..... stemmen
neequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:04 schreef De_Warme_bakker het volgende:
post em eens Xilantof!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |