Als ik wist welk onderwerp je had aangedragen was je stem voor mij ook bekendquote:Op woensdag 1 september 2004 20:46 schreef Xilantof het volgende:
zo mijn stem is bekend
Xilantof heeft geen onderwerp aangedragen...gnahgnahquote:Op woensdag 1 september 2004 20:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Als ik wist welk onderwerp je had aangedragen was je stem voor mij ook bekend
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:37 schreef Borelius het volgende:
Okido, ik heb ook gestemd en willen jullie de volgende keer Rewimo een beetje de tijd gunnen stelletje onduldige ..![]()
...... Ze heeft nog een gezin ook hoor!
![]()
er is geen tegenovergesteld, wel extremen maar dat kan ook op een ding slaan, denk ikquote:Op woensdag 1 september 2004 23:02 schreef Caar2 het volgende:
Even een vraagje, wat is het verschil tussen 'tegenovergesteld' en 'tegenstrijdig'? Ik kom er ff niet uit, ik dacht meteen bij tegenstrijdig aan water en vuur, maar dat is ook het tegenovergestelde toch? En zwart en wit dan, is dat alleen maar het tegenovergestelde of ook tegenstrijdig!! pfff...![]()
![]()
ben je nu heel teleurgesteld?quote:Op donderdag 2 september 2004 02:05 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie griekenland er niet bij staan
Mijn leven heeft geen zin meerquote:Op donderdag 2 september 2004 07:33 schreef Xilantof het volgende:
ben je nu heel teleurgesteld?
Alleen omdat het jouw onderwerp is danquote:Op donderdag 2 september 2004 09:26 schreef Oceanonix het volgende:
Dan heb je toch niet helemaal goed gekeken Shark.Bait. Vrije tijd = Griekenland, toch?
ga je nu weer lachen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |