abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21689751
Vorige topic:
[POLL] Was 9/11 een Inside Job?

Uit het vorige topic:
quote:
aurora025
Jij zegt dat een hologram geen interactie kan hebben met de muur, maar als je mijn vorige posts over de hologram technologie gelezen had zie je dat het niet compleet een hologram is, maar een missile of misschien ook een ander vliegend real object wat door holografische technologie eruit ziet als een Boeing.
Daarom zei ik ook:

Het kan geen hologram geweest zijn met daarin 'gecloakt' een missile, want de gaten in de wtc's zijn breder dan een missile kan zijn.
Een hologram kan geen interactie hebben met een muur, en toch zie je op het moment dat de hologram de toren invliegt schade ontstaan aan de torens.
De hologram-theorie kan daarom simpelweg niet kloppen.

pi_21689934
Je ziet op de laatste foto dat de breedte van het gat breder is dan een raket kan zijn.
En aangezien een hologram geen interactie met bestaande voorwerpen/materiaal kan hebben, klopt de hologram theorie niet.
pi_21690233
Soms is de wereld gewoon simpel, dat iemand uberhaupt over een hologram denkt is absurd. De tijd na de 9/11 lijkt me duidelijk na voren gekomen dat Bin Laden wel degelijk een hekel aan Amerika hebben en het dus simpelweg ook gedaan hebben en niet Amerika zelf of andere klant en klare bullshit. En Elvis is ook dood. Accepteer nu maar eens dat het gewoon door een stelletje achterlijke moslims gedaan is.
pi_21690336
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:13 schreef Redux het volgende:
Je ziet op de laatste foto dat de breedte van het gat breder is dan een raket kan zijn.
En aangezien een hologram geen interactie met bestaande voorwerpen/materiaal kan hebben, klopt de hologram theorie niet.
Goed he dat in het wtc wel een langgerekt gat onstaat waar het vliegtuig met zijn vleugels tegen aan knalt. Blijft het dan niet verbazingwekkend dat zoiets bij het pentagon niet zichtbaar is.
  woensdag 1 september 2004 @ 19:28:57 #5
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_21690345
Een hologram, dat is wel de beste theorie die ik heb gehoord
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_21690388
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Goed he dat in het wtc wel een langgerekt gat onstaat waar het vliegtuig met zijn vleugels tegen aan knalt. Blijft het dan niet verbazingwekkend dat zoiets bij het pentagon niet zichtbaar is.
Op 't eerste gezicht wel. Als je vervolgens bedenkt dat het WTC een vrij zachte buitenkant heeft (vnl. glas) en het Pentagon meer als een bunker (nl. dikkere betonnen muren) is gebouwd, dan niet meer.
pi_21690411
Tvptje
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 1 september 2004 @ 19:32:43 #8
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_21690419
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:28 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Een hologram, dat is wel de beste theorie die ik heb gehoord
MIJN GOD, jullie van het Truth forum mogen welles wat vaker buiten komen ja!

Ik vind een waarschijnlijke complottheorie interressant, maar een onwaarschijnlijke wordt lachwekkend vervelend!

[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_21690441
quote:

[..]

Nee opzich niet. Als je weet dat de muren van het pentagon versterkt zijn met een speciaal doek wat hilarisch gezien in de woonplaats van coz en ondergetekende is gemaakt, is het niet raar dat de muren van het pentagon het eerste half uur na de crash nog recht op stond.
Er is een filmpje gepost in 1 van de 9/11 topics waarop je een test kan zien van een straaljager wat met een noodvaart tegen een betonnen muur opvliegt. Van het vliegtuig blijft erg weinig over, en de muur staat nog rechtop. Zelfde als met het pentagon.
pi_21690443
Ik zeg het je, het was Arnold, hoe denk je anders dattie neaderthaler het tot gov heeft kunnen schoppen!
  woensdag 1 september 2004 @ 19:39:48 #11
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21690590
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Op 't eerste gezicht wel. Als je vervolgens bedenkt dat het WTC een vrij zachte buitenkant heeft (vnl. glas) en het Pentagon meer als een bunker (nl. dikkere betonnen muren) is gebouwd, dan niet meer.
waardoor weer de kans dat er meer debris buiten die muur ligt toeneemt
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 1 september 2004 @ 19:43:57 #12
90061 coz
pi_21690692
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:33 schreef Redux het volgende:
in de woonplaats van coz
mhaw nuh
pi_21690869
Je woont niet meer in Almelo?
  woensdag 1 september 2004 @ 20:19:11 #14
90061 coz
pi_21691518
never did
zie hoe sommigen aan een half woord genoeg hebben
pi_21692925
Ah, ik meende ergens gelezen te hebben dat je in Almelo woont. Okay, mijn fout!

Maar goed, feit blijft dat de muren versterkt waren met een speciaal textiel waardoor de muren rechtop zijn blijven staan.
  woensdag 1 september 2004 @ 21:59:50 #16
73888 DIA
die ja .....
pi_21694091
quote:

[..]

Weleens gedacht aan 2 totaal verschillende bouwmethoden........ en die van het pentagon was een kleiner vliegtuig dacht ik........

maar dat hier aan getwijfeld word of het wel echt vliegtuigen waren........
komop 1000den ooggetuigen.....
  woensdag 1 september 2004 @ 23:12:18 #17
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_21695937
Ik kwam net >dit< linkje tegen... kan even duren voor je hem kunt kijken, maar wat vinden jullie
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_21696178
quote:
Op woensdag 1 september 2004 23:12 schreef RonaldV het volgende:
Ik kwam net >dit< linkje tegen... kan even duren voor je hem kunt kijken, maar wat vinden jullie
9-11. Geen vliegtuig, maar missile in Pentagon?
9-11. Geen vliegtuig, maar missile in Pentagon? deel 2
9-11. Geen vliegtuig, maar missile in Pentagon? Deel 3
  woensdag 1 september 2004 @ 23:30:11 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21696412
bij deze , geef ik mijn kennis over dit onderwerp op
en mijn bijdrage aan dit onderwerp op.

have fun , mensjes.
=(W
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 1 september 2004 @ 23:35:06 #20
90061 coz
pi_21696543
quote:
Op woensdag 1 september 2004 21:15 schreef Redux het volgende:
Ah, ik meende ergens gelezen te hebben dat je in Almelo woont. Okay, mijn fout!
ok, je zit er niet ver naast
quote:
Maar goed, feit blijft dat de muren versterkt waren met een speciaal textiel
granted
quote:
waardoor de muren rechtop zijn blijven staan.
dat is idd wat ze deden, extra bescherming bieden, maar wil je aub voorzichtiger zijn met feiten en meningen, vooral als de zin begint met "feit [feit]" stiekem verder gaat met "dus [mening]" dat is nl zo'n iets waar men ook de believers/theoristen/truthers van beschuldigd
  woensdag 1 september 2004 @ 23:37:23 #21
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_21696601
quote:
met die brakke search hier gedaan? knap!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_21697149
quote:
Op woensdag 1 september 2004 23:35 schreef coz het volgende:
dat is idd wat ze deden, extra bescherming bieden, maar wil je aub voorzichtiger zijn met feiten en meningen, vooral als de zin begint met "feit [feit]" stiekem verder gaat met "dus [mening]" dat is nl zo'n iets waar men ook de believers/theoristen/truthers van beschuldigd
Het is toch een feit dat ze een half uur na impact nog recht op stonden, dankzij die versteviging? De versteving is een resultaat van het textiel wat in de muren verwerkt is, dat is ook een feit.
Waar zie je dan een mening van mij?
  donderdag 2 september 2004 @ 00:17:48 #23
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21697411
IN MY BOOK I WILL MAKE SEVERAL KEY POINTS:

1. I WILL NAME RICHARD(Dick) CHENEY AS THE PRIME SUSPECT IN THE MASS MURDERS OF 9/11 AND WILL ESTABLISH THAT, NOT ONLY WAS HE A PLANNER IN THE ATTACKS, BUT ALSO THAT ON THE DAY OF THE ATTACKS HE WAS RUNNING A COMPLETELY SEPARATE COMMAND, CONTROL AND COMMUNICATIONS SYSTEM WHICH WAS SUPERCEDING ANY ORDERS BEING ISSUED BY THE NMCC, OR THE WHITE HOUSE SITUATION ROOM. TO ACCOMPLISH THAT END HE RELIED ON A REDUNDANT AND SUPERIOR COMMUNICATIONS SYSTEM MAINTAINED BY THE US SECRET SERVICE IN OR NEAR THE PRESIDENTIAL EMERGENCY OPERATIONS CENTER – THE BUNKER TO WHICH HE AND NATIONAL SECURITY ADVISOR CONDOLEEZZA RICE WERE REPORTEDLY “RUSHED” AFTER FLIGHT 175 STRUCK THE WTC’S SOUTH TOWER. I WILL DEMONSTRATE THAT THE SECRET SERVICE POSSESSED RADAR SCREENS WHICH GAVE THEM, AND THE VICE PRESIDENT, WHOSE SIDE THE (sic) NEVER LEFT, WITH REAL-TIME INFORMATION AS GOOD AS OR BETTER THAN THAT AVAILABLE TO THE PENTAGON;

"Mike Ruppert"

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurora025 op 02-09-2004 01:50:18 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_21698496
quote:
Op woensdag 1 september 2004 @ 17:24 schreef Redux hetvolgende:

Het kan geen hologram geweest zijn met daarin 'gecloakt' een missile, want de gaten in de wtc's zijn breder dan een missile kan zijn.
Een hologram kan geen interactie hebben met een muur, en toch zie je op het moment dat de hologram de toren invliegt schade ontstaan aan de torens.
De hologram-theorie kan daarom simpelweg niet kloppen.
Indien ik me goed heb ingelezen hier dan zouden die gaten misschien verklaarbaar kunnen zijn vanwege de cyphers? Misschien dat deze niet alleen camera's bevatten maar tevens projectoren welke ons hebben doen geloven dat er dergelijke gaten in het WTC zaten, dat lijkt mij het meest voor de hand liggend.

note: Lithion deze post is niet series bedoelt.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  donderdag 2 september 2004 @ 01:34:00 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_21698508
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:17 schreef Aurora025 het volgende:
IN MY BOOK I WILL MAKE SEVERAL KEY POINTS:

1. I WILL NAME RICHARD CHENEY AS THE PRIME SUSPECT IN THE MASS MURDERS OF 9/11 AND WILL ESTABLISH THAT, NOT ONLY WAS HE A PLANNER IN THE ATTACKS, BUT ALSO THAT ON THE DAY OF THE ATTACKS HE WAS RUNNING A COMPLETELY SEPARATE COMMAND, CONTROL AND COMMUNICATIONS SYSTEM WHICH WAS SUPERCEDING ANY ORDERS BEING ISSUED BY THE NMCC, OR THE WHITE HOUSE SITUATION ROOM. TO ACCOMPLISH THAT END HE RELIED ON A REDUNDANT AND SUPERIOR COMMUNICATIONS SYSTEM MAINTAINED BY THE US SECRET SERVICE IN OR NEAR THE PRESIDENTIAL EMERGENCY OPERATIONS CENTER – THE BUNKER TO WHICH HE AND NATIONAL SECURITY ADVISOR CONDOLEEZZA RICE WERE REPORTEDLY “RUSHED” AFTER FLIGHT 175 STRUCK THE WTC’S SOUTH TOWER. I WILL DEMONSTRATE THAT THE SECRET SERVICE POSSESSED RADAR SCREENS WHICH GAVE THEM, AND THE VICE PRESIDENT, WHOSE SIDE THE (sic) NEVER LEFT, WITH REAL-TIME INFORMATION AS GOOD AS OR BETTER THAN THAT AVAILABLE TO THE PENTAGON;

"Mike Ruppert"
Sjezus, ik schrik me de tering.

Laat maar komen dat boek, ik wil het graag lezen.

Alleen als het niet slechts in hoofdletters geschreven is hoor.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')