quote:Op woensdag 1 september 2004 18:46 schreef BGS het volgende:
Spuitendekuttenparade, deel 7
Ha zie je dat! Die kleine, subtiele, doch sterk aanwezige wissel van 2 getallen? Eerst stond, er een 6, maar nu een 7. De oude Grieken wisten namelijk al in hun tijd dat spuitendekuttenparade's nauw samenhingen met het getal zeven.
Dus nu klopt het wel![]()
Ah, zo jaquote:Op woensdag 1 september 2004 18:46 schreef BGS het volgende:
Ha zie je dat! Die kleine, subtiele, doch sterk aanwezige wissel van 2 getallen? Eerst stond, er een 6, maar nu een 7. De oude Grieken wisten namelijk al in hun tijd dat spuitendekuttenparade's nauw samenhingen met het getal zeven.
Mocht je even uit de keuken komen van Oranje?quote:Op woensdag 1 september 2004 18:45 schreef Tessje het volgende:
Sorry, was bedoeld als reactie op "Verzin maar een nieuwe". Alleen 2 of 3 bepaalde hele vervelende mensen (die 2 of 3 weten HEEL goed waar ik het over hebquote:Op woensdag 1 september 2004 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
quoten is kei coolquote:Op woensdag 1 september 2004 18:48 schreef BGS het volgende:
Sorry, was bedoeld als reactie op "Verzin maar een nieuwe". Alleen 2 of 3 bepaalde hele vervelende mensen (die 2 of 3 weten HEEL goed waar ik het over heb) hebben er recht tussen gepost. Dus gevalletje van NVM...
Die kneus moet nu niet denken dat ik ga leren hoe ik moet koken voor hemquote:Op woensdag 1 september 2004 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mocht je even uit de keuken komen van Oranje?
Zit jij op hetzelfde BreinForum als accelerator?quote:Op woensdag 1 september 2004 18:46 schreef BGS het volgende:
Moet je nu eens zien: Hoerige kut IKEAquote:Op woensdag 1 september 2004 18:50 schreef Adelante het volgende:
whehehe, ineens trekt het allemaal huilies
dat deed mijn topic nie eens
Sneller teipen, geitquote:Op woensdag 1 september 2004 18:48 schreef BGS het volgende:
[..]
Sorry, was bedoeld als reactie op "Verzin maar een nieuwe". Alleen 2 of 3 bepaalde hele vervelende mensen (die 2 of 3 weten HEEL goed waar ik het over heb) hebben er recht tussen gepost. Dus gevalletje van NVM...
Er staat gee dr. voor zijn naamquote:Op woensdag 1 september 2004 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zit jij op hetzelfde BreinForum als accelerator?
Ow, is de uitzending al online van maandag? Dan ga ik meteen luisteren.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:52 schreef yvonne het volgende:
Lucille
Ga jij liever FOK! Radio luisteren
1. Wat is het BreinForum?quote:Op woensdag 1 september 2004 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zit jij op hetzelfde BreinForum als accelerator?
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:53 schreef Lucille het volgende:
Deze spuit ook wel geil:
[afbeelding]
k, ik zal voortaan wel sneller teipen, EN quoten, en dat slechts om jullie een plezier te doenquote:Op woensdag 1 september 2004 18:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sneller teipen, geit![]()
niet op zuigen hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 18:53 schreef Tessje het volgende:
Scoubidingessen is verslavend...
Je mist niks hoor. Yvonne noemt in de uitzending haar topics van de laatste tijd "geniaal"quote:Op woensdag 1 september 2004 18:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ow, is de uitzending al online van maandag? Dan ga ik meteen luisteren.
Zolang ik niet 2 weken lang 5 uur op dat ding kauw..quote:Op woensdag 1 september 2004 18:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
niet op zuigen hoor
Als het goed is heeft ze mij proberen te koppelen en dat wil ik ff beluisteren. Maar actionradio heeft nu net de site aangepast, er is alleen een startpagina, verder niks, dus kan ik niks beluisteren.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je mist niks hoor. Yvonne noemt in de uitzending haar topics van de laatste tijd "geniaal"
Dat was dan ook het enige grappige gedeelte.
O ja, er zat ook een Drenth in te blaten. Ik kon het niet volgen iig.
maak d'r een cockring voor Orange van!quote:Op woensdag 1 september 2004 18:57 schreef Tessje het volgende:
Zolang ik niet 2 weken lang 5 uur op dat ding kauw..
Maar die kleurtjes zijn wel verleiderlijk..
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:58 schreef Lucille het volgende:
Als het goed is heeft ze mij proberen te koppelen en dat wil ik ff beluisteren. Maar actionradio heeft nu net de site aangepast, er is alleen een startpagina, verder niks, dus kan ik niks beluisteren.
Cool! Dus je mag fetish plaatjes posten op FOK!quote:Op woensdag 1 september 2004 18:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een doodgeslagen kip![]()
Laat hem lekker er zelf een makenquote:Op woensdag 1 september 2004 18:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
maak d'r een cockring voor Orange van!
Sjezusquote:
Is je PMS al voorbij of eh?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus
Nou Lucille, dat bedoelen we nou
Wat een kutopic eik
Tuurlijk, leef je uitquote:Op woensdag 1 september 2004 19:01 schreef BGS het volgende:
[..]
Cool! Dus je mag fetish plaatjes posten op FOK!![]()
Doe es liev tegen die jongenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Laat hem lekker er zelf een maken
AH!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Hodfr! Yvonne, ik hou van je geniale invallen!
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe es liev tegen die jongen
Hij vindt je lief,
de idioot
Je vergeet 4 septemberquote:Op woensdag 1 september 2004 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je mist niks hoor. Yvonne noemt in de uitzending haar topics van de laatste tijd "geniaal"
Dat was dan ook het enige grappige gedeelte.
O ja, er zat ook een Drenth in te blaten. Ik kon het niet volgen iig.
Adelante opende gisteren en het was nog slechter dan ditquote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
AH!
en nog wat andere vrouwen, ik noem 'n beaverhausenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik weet al wat er nog ontbreekt, Stinkie, Muus, UIO-AMS en een leuk iemand die het topic opent.
Genitale invallenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Hodfr! Yvonne, ik hou van je geniale invallen!
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:06 schreef Adelante het volgende:
whehehe, je neemt een fles champi mee en nog issut niet goed [afbeelding]
de inhoud wijffie, de inhoud....quote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef yvonne het volgende:
Adelante opende gisteren en het was nog slechter dan dit
Die flex cmahmpi was okequote:Op woensdag 1 september 2004 19:06 schreef Adelante het volgende:
whehehe, je neemt een fles champi mee en nog issut niet goed [afbeelding]
Dirkh! Nu nog MUUS en stinkie.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef Dirkh het volgende:
AH!
Je wilt hemquote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
en nog wat andere vrouwen, ik noem 'n beaverhausen
Lucille, als ik vrijgezel was....quote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef Lucille het volgende:
Genitale invallen
Kom jij vrijdag ook naar de vijf jaars meet?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Adelante opende gisteren en het was nog slechter dan dit
En Ripleyquote:Op woensdag 1 september 2004 19:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dirkh! Nu nog MUUS en stinkie.
Is het uit?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die flex cmahmpi was oke
Maar ik geloof dat het alweer uit is
Als ze het nou ff goed maken..
de fles is leeg jah!!!
Ze was zeker te aardigquote:Op woensdag 1 september 2004 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die flex cmahmpi was oke
Maar ik geloof dat het alweer uit is
Als ze het nou ff goed maken..
de fles is leeg jah!!!
Ik moet het vlees vast marinerenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom jij vrijdag ook naar de vijf jaars meet?
Die ikeakast opende maandag een topic, dat was eergisteren!
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
De vraag is: Hoe kom ik er vanaf?
hij's wel van ons mam's leeftijdquote:Op woensdag 1 september 2004 19:09 schreef yvonne het volgende:
Je wilt hem
Dan zal ik zaterdag even jouw vlees marinerenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet het vlees vast marineren
Nee, dat zeg ik voor de flesquote:Op woensdag 1 september 2004 19:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Is het uit?
je derrière insmeren met zwitsal?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:11 schreef yvonne het volgende:
Ik moet het vlees vast marineren
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:11 schreef Ripley het volgende:
[..]DOE EENS FF LIEF JA
Die is toch al langs geweest in deze spuitendekuttenparade?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:10 schreef yvonne het volgende:
En Ripley
Gatver, wat een slecht inkoppertjequote:Op woensdag 1 september 2004 19:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan zal ik zaterdag even jouw vlees marineren
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 1 september 2004 19:11 schreef Ripley het volgende:DOE EENS FF LIEF JA
ik doe hem niet, want de rosbief is al gaar volgens mijquote:Op woensdag 1 september 2004 19:12 schreef Dirkh het volgende:
Gatver, wat een slecht inkoppertje
Ik kan je er nog wel 1 gevenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik voor de fles
romantischquote:Op woensdag 1 september 2004 19:13 schreef Dabenzo het volgende:
Den ejaculerende vulva. Dat is heel romantisch en nodigt uit tot dichten.
Maar er is niemand die je uitnodigt?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik kan je er nog wel 1 geven
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar er is niemand die je uitnodigt?
Het duurt even maar dan dringt de dubbelzinnigheid plotseling ook tot me door.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:13 schreef Dabenzo het volgende:
Den ejaculerende vulva. Dat is heel romantisch en nodigt uit tot dichten.
Ik krijg een heel raar gevoel bij deze postquote:Op woensdag 1 september 2004 19:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die is toch al langs geweest in deze spuitendekuttenparade?
Totti doet helemaal niet mee manquote:Op woensdag 1 september 2004 19:12 schreef Sjaakman het volgende:![]()
@ toti
Omschrijf het eens, dat rare gevoel.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:17 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg een heel raar gevoel bij deze post
Jammerquote:Op woensdag 1 september 2004 19:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Totti doet helemaal niet mee man
Ja, dr zoon voor weggevenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Yvonne doet heel veel voor drank
Wat wil je hebben voor je dochter?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dr zoon voor weggeven
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer
Je haalt de woorden uit m'n mond.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:22 schreef Dirkh het volgende:
Wat wil je hebben voor je dochter?
Ik krijg trouwens nog geld van je voor hemquote:Op woensdag 1 september 2004 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dr zoon voor weggeven
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
[afbeelding]
Spuitendekutten deel 1tm 24 materiaal
Calendario 200quote:Op woensdag 1 september 2004 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
[afbeelding]
Spuitendekutten deel 1tm 24 materiaal
12 Kamelen en een oude geitquote:Op woensdag 1 september 2004 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat wil je hebben voor je dochter?
Wederom haal je de woorden uit m'n mond.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:25 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
HJe kunt je lege fles terug krijgenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens nog geld van je voor hem
Deal!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
12 Kamelen en een oude geit
Niet je vrouw dus
Zal ik er ook even wat in stoppen?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wederom haal je de woorden uit m'n mond.
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
HJe kunt je lege fles terug krijgen
Et tu snakeyquote:Op woensdag 1 september 2004 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Calendario 200
Oude vlees moet eerst op he![]()
Ik ben m'n kloon niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:28 schreef Dirkh het volgende:
Zal ik er ook even wat in stoppen?
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:28 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de chippendales?
Gaan we ook geld in hun slipjes stoppen?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oktober
Zo oud ben ik nog niet, toch?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Et tu snakey
Hej!!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:30 schreef Dabenzo het volgende:
@Yvonne,
Het doet mij deugd dat u zo openlijk over uw vermogen tot het laten spuiten van een kut praat en durft te praten. Ondanks het feit dat u voor mij een soort moeder bent. Ik schaar mij graag onder uw vleugels.
bijna 40quote:Op woensdag 1 september 2004 19:32 schreef Snakey het volgende:
Zo oud ben ik nog niet, toch?![]()
Hebben ze bifí;s ?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gaan we ook geld in hun slipjes stoppen?
Jij hebt je kalender al, het wordt tijd voor rosbief!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hej!!
Er stond net iets over Moeder Theresa
Enne,
post je bifi maar en we lullen wel verder
Daar gaat me eeuwige jeugdquote:Op woensdag 1 september 2004 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
bijna 40
Het zijn mannenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben ze bifí;s ?
Ik post alleen maar omdat ik me IP heel de tijd vergeet.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:32 schreef BGS het volgende:
Ik hou van het Onzin voor je Leven board. Dit is echt werkelijk het meest zinloze, onsamenhangende en vage gesprek dat ik ooit ook maar heb PROBEREN te volgenAlleen mogelijk in OvjL (Y)
Ach neem je YvonneN, je vrouw ook mee?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:35 schreef Dirkh het volgende:Voorproefje voor zaterdag, Yvonnen achter de BBQ
[afbeelding]
Kuchkunjedatrandjeervanafsnijdenkuchquote:Op woensdag 1 september 2004 19:35 schreef Dirkh het volgende:Voorproefje voor zaterdag, Yvonne achter de BBQ
[afbeelding]
Mag je deran zitten?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het zijn mannen
Dat hoop ik toch zeker wel
Wij welquote:Op woensdag 1 september 2004 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag je deran zitten?
tsssquote:Op woensdag 1 september 2004 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach neem je YvonneN, je vrouw ook mee?
Lief
We blijven dr pittenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wij wel
Wie is de bob?
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:38 schreef Tessje het volgende:
Wij wel
Wie is de bob?
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kuchkunjedatrandjeervanafsnijdenkuch
Opletten kutkastquote:Op woensdag 1 september 2004 19:39 schreef Adelante het volgende:
[..]![]()
![]()
dat vraag je aan Yvonne?![]()
Allebei een apart hotel neem ik aan?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
We blijven dr pitten
*kuch*quote:Op woensdag 1 september 2004 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opletten kutkast
Ieder in een anders stad jahquote:Op woensdag 1 september 2004 19:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
Allebei een apart hotel neem ik aan?
lekker vochtig in de kutkastquote:Op woensdag 1 september 2004 19:40 schreef yvonne het volgende:
opletten kutkast
Opletten Dark roomquote:Op woensdag 1 september 2004 19:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
*kuch*
homo
*kuch*
Lijkt me slim...quote:Op woensdag 1 september 2004 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ieder in een anders stad jah
Wat mot jij nu weer?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opletten Dark room
Volledig ontopic: zo werkt het dusquote:Op woensdag 1 september 2004 19:44 schreef Dirkh het volgende:
HE, KAN HET HIER NU EVEN ONTOPIC?!!! OPEN ANDERS JE EIGEN TOPIC.
Met of zonder?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:44 schreef Dirkh het volgende:
Gister heb ik friet gegeten, vandaag weer. Moest ik even kwijt.
Beangstigend dat jij dit topic van anderhalf jaar oud weet te vinden.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volledig ontopic: zo werkt het dus
Het is een gave.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:49 schreef Dirkh het volgende:
Beangstigend dat jij dit topic van anderhalf jaar oud weet te vinden.
Met.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Met of zonder?
En waarom eigenlijk?
Slaan al geprobeerd?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:50 schreef Dirkh het volgende:
Met.
Omdat die heks van mij, tot twee keer het eten verprutst.
(ze gebruikt de zelfde trucjes als dat ik doe, ik breek altijd alle kopjes om te voorkomen dat ik de volgende keer moet afwassen)
Ja sorry, zat net hier In welke mate ga jij mee in de TRU topics? effe te lezen. En die gasten schrijven lappen tekstquote:Op woensdag 1 september 2004 19:44 schreef Dirkh het volgende:
Huh? Dat is door Jogy geschreven..... Is ie wel helemaal goed in zijn bovenkamertje?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja sorry, zat net hier In welke mate ga jij mee in de TRU topics? effe te lezen. En die gasten schrijven lappen tekstDat zou ik geeneens aan me secretaresse durven geven
![]()
Vindt ze lekker. Ook als ze buiten bewustzijn ligt. Ze vindt het bijkomen zo lekkerquote:Op woensdag 1 september 2004 19:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Slaan al geprobeerd?
Waar hadden we het over dan?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:44 schreef Dirkh het volgende:
Dat maakt niet uit, als het maar ontopic is.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar hadden we het over dan?
Ben overigens niet zo'n voorstander van spuitende kutten. Geeft zo'n troep altijd en ik heb niet zo'n zin om elke dag m'n beddegoed te verschonen.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:59 schreef Dirkh het volgende:
Dat maakt niet uit, als het maar ontopic is.
G-spot: feit of fabelquote:Op woensdag 1 september 2004 19:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is een gave.
Van foto's valt de troep wel redelijk mee.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben overigens niet zo'n voorstander van spuitende kutten. Geeft zo'n troep altijd en ik heb niet zo'n zin om elke dag m'n beddegoed te verschonen.
Spuiten die ook?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:03 schreef Tessje het volgende:
We hadden het over de chippendales
Ik ookquote:Op woensdag 1 september 2004 20:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, zou ze het nu wel weten? Ik betwijfel het.
They could bequote:Op woensdag 1 september 2004 20:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Spuiten die ook?
Ze moeten ook eerst de wagen uit de garage krijgen.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
They could be
Maar waarom meteen spuiten?![]()
De brandweer maakt ook eerst een plan voordat ze hun slang oppakken
hehehe
Das een karweitje van 30 secondenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze moeten ook eerst de wagen uit de garage krijgen..
Ben je weer unbanned?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:34 schreef ANGE het volgende:
De sfeer stijgt en het niveau daalt....![]()
Show me your spuitendekut!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:34 schreef ANGE het volgende:
De sfeer stijgt en het niveau daalt....![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ben je weer unbanned?
Jup... al een paar daagjes... dus hoi!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ben je weer unbanned?
En wanneer denk je dat je je volgende hebt?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef ANGE het volgende:
[..]
Jup... al een paar daagjes... dus hoi!![]()
I won't do it again... I swear!!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
God, daar gaan we weer
![]()
Hiquote:Op woensdag 1 september 2004 20:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoi![]()
Niet. Ik ben hartstikke lief.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
En wanneer denk je dat je je volgende hebt?
Waarom nou?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:43 schreef ANGE het volgende:
[..]
Niet. Ik ben hartstikke lief.![]()
quote:Hoi![]()
De spontane liefde die dan onstaat, ontroerd mequote:Op woensdag 1 september 2004 20:42 schreef ANGE het volgende:
[..]
Hi![]()
Tis echt waar, hoor! Op de een of andere manier geloven mensen me niet als ik dat zeg, maar het is waar! Waar, waar, waar!!! *stampvoet*quote:Op woensdag 1 september 2004 20:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Waarom nou?
Dat maakt het meteen een stuk minder leuk...
Rot op...quote:Op woensdag 1 september 2004 20:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
De spontane liefde die dan onstaat, ontroerd me![]()
Ja, ik mot er van kotsenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
De spontane liefde die dan onstaat, ontroerd me![]()
Goeie postquote:Op woensdag 1 september 2004 20:48 schreef ANGE het volgende:
[..]
Rot op...
Doe nou 's lief...quote:Op woensdag 1 september 2004 20:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goeie post
Zei dat niet dan?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik mot er van kotsen
Ik ben op mn liefstquote:Op woensdag 1 september 2004 20:50 schreef ANGE het volgende:
[..]
Doe nou 's lief...![]()
Tessje en spontaan in één zinquote:Op woensdag 1 september 2004 20:50 schreef yvonne het volgende:
Tessje vergeet spontaan dr smilies
Sorry, was even bezig om een was (beddegoedquote:Op woensdag 1 september 2004 20:14 schreef Dirkh het volgende:
UIO_AMS, wat ben je stil. Vertel eens, heeft ze het nou al gevonden?
*puzzel, puzzel, draai.draai*quote:Op woensdag 1 september 2004 20:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zei dat niet dan?
Ik gebruik alleen smilies in posts die het nodig hebbenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:50 schreef yvonne het volgende:
Tessje vergeet spontaan dr smilies
Ow... dan moet ik jou zeker niet tegenkomen als je niet lief bent.... Maar je doet nu ook niet lief. Ik hou niet van niet lieve mensen. Bah...quote:Op woensdag 1 september 2004 20:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben op mn liefst
Oplettuh mannenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:34 schreef yvonne het volgende:
M'n eerste foutloze topic
Mooi zoquote:Op woensdag 1 september 2004 20:53 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ow... dan moet ik jou zeker niet tegenkomen als je niet lief bent.... Maar je doet nu ook niet lief. Ik hou niet van niet lieve mensen. Bah...![]()
*schop*quote:Op woensdag 1 september 2004 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi zo
Aventura weet niet waar dr G-Spot zitquote:Op woensdag 1 september 2004 20:54 schreef stinkie het volgende:
ah, hier is iedereen. Pagina 5 alweer. Heb ik veel gemist? Moet ik terug lezen? Is de clou al geweest?
Ja, lees jij even je eigen posts van anderhalf uur geleden even door.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oplettuh mannen
Stinkie! Lulquote:Op woensdag 1 september 2004 20:54 schreef stinkie het volgende:
ah, hier is iedereen. Pagina 5 alweer. Heb ik veel gemist? Moet ik terug lezen? Is de clou al geweest?
En dat maken ze mod van sex? De verloedering....quote:Op woensdag 1 september 2004 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aventura weet niet waar dr G-Spot zit
In het kort dan
Ik begin pasquote:Op woensdag 1 september 2004 20:55 schreef ANGE het volgende:
[..]
*schop*
Wil je ophouden nu? Zit toch niet steeds zo te pesten...![]()
Dat was onze vraag ook, maar tot op heden is er nog geen antwoord. Ik denk dat UIO haar aan de telefoon heeft om het te vragen. Maar hij zal het eerst wel uit moeten leggen wat een G-spot is.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
En dat maken ze mod van sex? De verloedering....
Weet UIO het misschien wel?
Wie gaat het aanwijzen?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aventura weet niet waar dr G-Spot zit
In het kort dan
Het is een fabeltje stinkie. Een fabeltje zeg ik je.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:56 schreef stinkie het volgende:
En dat maken ze mod van sex? De verloedering....
Weet UIO het misschien wel?
NOUHOUHOU!!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik begin pas
Zeg cracksletje van me...quote:Op woensdag 1 september 2004 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik begin pas
Moest er weer ff inkomenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, lees jij even je eigen posts van anderhalf uur geleden even door.![]()
Zie mijn post hiervoor.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:58 schreef Dirkh het volgende:
Dat was onze vraag ook, maar tot op heden is er nog geen antwoord. Ik denk dat UIO haar aan de telefoon heeft om het te vragen. Maar hij zal het eerst wel uit moeten leggen wat een G-spot is.
Kutschikutschikroelkroelquote:Op woensdag 1 september 2004 20:59 schreef ANGE het volgende:
[..]
NOUHOUHOU!!!!!!!![]()
WTF...quote:Op woensdag 1 september 2004 21:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kutschikutschikroelkroel
Je volgende topic?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:00 schreef yvonne het volgende:
Kutschikutschikroelkroel
Of zij hemquote:Op woensdag 1 september 2004 20:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
. Maar hij zal het eerst wel uit moeten leggen wat een G-spot is.
ze is dronkenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:00 schreef ANGE het volgende:
[..]
WTF...
alweer?!quote:Op woensdag 1 september 2004 21:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
ze is dronken
Heb geeneens drank op vandaagquote:Op woensdag 1 september 2004 21:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
ze is dronken
Mits foto's van vorige week.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:03 schreef Lolalala het volgende:
Ik ben ongesteld, ben ik welkom hier?
Zolang je PMS vrij bent, okeequote:Op woensdag 1 september 2004 21:03 schreef Lolalala het volgende:
Leila!!! Tuurlijk ben je welkom. In wwelke vorm dan ook.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:03 schreef Lolalala het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb geeneens drank op vandaag
Er word er 1tje voor me gescoudidoudquote:Op woensdag 1 september 2004 19:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Laat hem lekker er zelf een maken
Niet door mijquote:Op woensdag 1 september 2004 21:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Er word er 1tje voor me gescoudidoud
Je sssssstottert er van.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leila!!! Tuurlijk ben je welkom. In wwelke vorm dan ook.
Ik geloof je hoor, net als een vrouwenorgasme, bestaat ook nietquote:Op woensdag 1 september 2004 20:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is een fabeltje stinkie. Een fabeltje zeg ik je.![]()
Ik wet ze allemaal te zittenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of zij hem
Heb je er foto's van?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:03 schreef Lolalala het volgende:
Wat een warm welkomquote:Op woensdag 1 september 2004 21:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leila!!! Tuurlijk ben je welkom. In wwelke vorm dan ook.
ja...quote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe es liev tegen die jongen
Hij vindt je lief,
de idioot
laat het er in komen maar aan ons over he. Heeeeeeel misschien, zou het ooit mogelijk worden, mag je erom komenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moest er weer ff inkomen
neequote:Op woensdag 1 september 2004 21:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Niet door mij
Als je graag wil dat ik zoek, dan doe ik dat voor je yvonne.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je er foto's van?
bladiebladiebla, welkom, leuk dat je er bent...bladiebladiebla.....quote:Op woensdag 1 september 2004 21:05 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Wat een warm welkom![]()
natte rosbiefquote:Op woensdag 1 september 2004 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je er foto's van?
Ja, anders ga je ff het hele topic lezenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:06 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
ja...
Wie dan?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:07 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
nee![]()
Graagquote:Op woensdag 1 september 2004 21:07 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Als je graag wil dat ik zoek, dan doe ik dat voor je yvonne.
Ik al helemaal nietquote:Op woensdag 1 september 2004 21:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wie dan?
Oiquote:Op woensdag 1 september 2004 21:06 schreef stinkie het volgende:
Heeeeeeel misschien, zou het ooit mogelijk worden, mag je erom komen
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:09 schreef Lolalala het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor yvonne.
Is dit een duidelijke foto?
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik moet er ook niets van hebbenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik al helemaal niet
Uitprint en boven mijn bed hangt.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:09 schreef Lolalala het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor yvonne.
edit: en voor Dirkh
Nee jij ook niequote:Op woensdag 1 september 2004 21:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik al helemaal niet
Gatverquote:Op woensdag 1 september 2004 21:09 schreef Lolalala het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor yvonne.
edit: en voor Dirkh
Vies?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:11 schreef Lolalala het volgende:
Wat een vies schaamhaar heb ik
O je vind het er niet zo vies uit zien?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vies?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het heerlijk zelfs. Neucken?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:12 schreef Lolalala het volgende:
[..]
O je vind het er niet zo vies uit zien?
Ik moest even heel hard lachenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:11 schreef stinkie het volgende:
Ik vroeg rosbief
geen oude lever
Lief van je maar nee, liever niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk zelfs. Neucken?
Soms he, soms heb ik mijn momentenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest even heel hard lachen
Vieze wijven zijn we als we bloeden hequote:Op woensdag 1 september 2004 21:11 schreef Lolalala het volgende:
Wat een vies schaamhaar heb ik
Ook niet ff knuffelen, betasten, wellicht er lafjes tegenaan hangen?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:14 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Lief van je maar nee, liever niet.
Voor als je ijzer gebrek had,quote:Op woensdag 1 september 2004 21:15 schreef Lolalala het volgende:
[afbeelding]
Dit deed mijn moeder vroeger ook altijd
Flikker nou eens op met die lelijkerdquote:Op woensdag 1 september 2004 21:16 schreef Mr. Orange het volgende:
kennen jullie deze fokbink nog??
die heeft genoeg mensen laten spuiten
[afbeelding]
Bierquote:Op woensdag 1 september 2004 21:19 schreef ANGE het volgende:
Geweldige discussie dit...![]()
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:19 schreef ANGE het volgende:
Blijf ff hangen, je steekt er wat van opquote:Op woensdag 1 september 2004 21:19 schreef ANGE het volgende:
Lekker hequote:Op woensdag 1 september 2004 21:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vieze wijven zijn we als we bloeden he
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf ff hangen, je steekt er wat van op
Hangen
Dan ben jij strafbaar...quote:Op woensdag 1 september 2004 21:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen?![]()
Ik maak er nog 1tje openquote:Op woensdag 1 september 2004 21:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Bier
Ja? Is het leerzaam?? Oh... tja, dát was me nog niet opgevallen...quote:Op woensdag 1 september 2004 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijf ff hangen, je steekt er wat van op
Hangen
Hm.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ook niet ff knuffelen, betasten, wellicht er lafjes tegenaan hangen?
Dusch?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:21 schreef ANGE het volgende:
[..]
Dan ben jij strafbaar...![]()
Ken je oldbies..quote:Op woensdag 1 september 2004 21:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die lelijkerd
Niks verkapts aanquote:Op woensdag 1 september 2004 21:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing..
Ik wil geen altijd dronken vriendjequote:Op woensdag 1 september 2004 21:22 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik maak er nog 1tje open![]()
Morgen toch naar de AA
Beter nog?!?!?!?!?!?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:17 schreef yvonne het volgende:
Voor als je ijzer gebrek had,
beter dan spinazie en lever
Zalle we dan maar nie doen...quote:Op woensdag 1 september 2004 21:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dusch?
Genietenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:21 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Lekker he
NOU!! En hou nou 's op!quote:Op woensdag 1 september 2004 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks verkapts aan
Daarom issie nog wel lelijkquote:Op woensdag 1 september 2004 21:22 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ken je oldbies..
Daarom ga ik naar de AA, speciaal voor jou om ervan af te komen..quote:Op woensdag 1 september 2004 21:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik wil geen altijd dronken vriendje
ow, dan wacht ik welquote:Op woensdag 1 september 2004 21:22 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Hm.
Nee.
Ik ben ongesteld man!!!! Niet gesteld dus! Ik moet opnieuw ingesteld worden!!!!
Is het nou weer goed?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik wil geen altijd dronken vriendje
Dan mag je niet drinken kneusquote:Op woensdag 1 september 2004 21:25 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar de AA, speciaal voor jou om ervan af te komen..![]()
Maar wel de fokbinkquote:Op woensdag 1 september 2004 21:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Daarom issie nog wel lelijk
Nu al janken?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:24 schreef ANGE het volgende:
[..]
NOU!! En hou nou 's op!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |