nb. ik weet dat er al in het verleden topics over zijn geopend, ik hoef dus geen links of wetenschappelijke verwijzingen te zien, dat geloof ik allemaal wel, ik ben geinteresseerd in persoonlijke ervaringen.
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 16-01-2003 16:29]
quote:nee dat zijn de erogene zones, de G-Spot(t) zou alleen bij de vrouw bestaan. Deze 'extra clitoris' zou zich ergens in de vagina bevinden. Ik ben hem echter nog niet tegen gekomen
Hals, borsten, lippen, stukje onder de navel, boven de bilspleet, anus, zijn allemaal plekken waar het gevoelig is (buiten het geslachtsorgaan zelf dan).
quote:De g-spot is het ribbelige stukje huid een paar cm. in de vagina aan de bovenkant. Je kan hem met je vingers voelen, met de tong is een heel stuk lastiger
Op donderdag 16 januari 2003 14:47 schreef MrScripter het volgende:[..]
nee dat zijn de erogene zones, de G-Spot(t) zou alleen bij de vrouw bestaan. Deze 'extra clitoris' zou zich ergens in de vagina bevinden. Ik ben hem echter nog niet tegen gekomen
f.y.i. ik ben dus iemand van het mannelijk geslacht.
Quote van het yes forum:
Tijdens cunnilingus vinden veel vrouwen het prettig als je ook aandacht schenkt aan de g-plek. De g-plek is een ribbelig plekje aan de voorkant in de vagina. Je kunt het vinden door je vingers in te brengen en vervolgens een 'kom maar hier' gebaar te maken zodat je vingers de voorkant van de vagina raken. Dit in combinatie met de juiste stimulatie van de clitoris leidt bij de meeste vrouwen tot een snel en heftig orgasme. De basisregel voor de meeste vrouwen is: vingers zijn lekker in de vagina en op de g-plek, mond en tong zijn lekker rond de clitoris.
Ok, maar moeten we dit dan maar zomaar als kennisgeving aannemen/? Hoe vaak is dit stukje ergens van overgenomen?
Bovendien lijkt me Yes nou niet direct de meest wetenschappelijke en betrouwbare bron.
ieder meisje heeft er een, maar hij is niet bij ierdere dame even gevoelig...
de meiden die ik ken komen er i.i.g prima op klaar, en het is een puntje wat door mij veel bezocht word tijdens de sex... als je 'm eenmaal snapt en weet te vinden verbaas je je er over dat je er niet eerder achter gekomen bent.
quote:Wij mannen lezen ook de Yes, vandaar!
Op donderdag 16 januari 2003 15:00 schreef Aventura het volgende:
Maar tcoh, jij bent een man. Dus jij weet dit alles niet uit eigen ervaring, en daar ben ik naar op zoek, dames waar zijn jullie!!
quote:Hier
Op donderdag 16 januari 2003 15:00 schreef Aventura het volgende:
Maar tcoh, jij bent een man. Dus jij weet dit alles niet uit eigen ervaring, en daar ben ik naar op zoek, dames waar zijn jullie!!
En ik ben het wel met de yes eens eerlijk gezegd (al is dat volgens mij lang niet voor alle vrouwen zo)
Dacht je dat ik dat nie al geprobeerd had? Nee hoor geintje, maar ik denk toch echt nu dat ik wat mis ofzo
quote:En anders: [vul hier je signature in Aventura]
Op donderdag 16 januari 2003 16:28 schreef Aventura het volgende:Dacht je dat ik dat nie al geprobeerd had? Nee hoor geintje, maar ik denk toch echt nu dat ik wat mis ofzo
quote:Checkt fotoboek Aventura
Op donderdag 16 januari 2003 16:36 schreef Aventura het volgende:
Wie weet!
' t is toch al te erg dat ik op mijn vergevordere leeftijd nog niet weer of en waar mijn G-plek zit?
quote:Het is maar een heel klein stukje...
Op donderdag 16 januari 2003 16:38 schreef thumper het volgende:[..]
Checkt fotoboek Aventura
Ach, ik ben 4 jaar ouder en zoals ik al aangaf, lees ik nog steeds de Flair en de Viva, dus ik weet niet wat erger is (btw, ik ben man...)
Je moet (als je naar binnengaat) met je vinger, ongeveer 3 a 4 cm aan de bovenkant van de vagina voelen.
Als je voor de vrouw in kwestie zit, dan maak je een beweging naar je toe met je vinger...
Het is ongeveer ter hoogte van de clitoris, maar dan van binnen
quote:Klopt. Het is vrij makkelijk te voelen, de ribbeltjes lopen van links naar rechts.
Op donderdag 16 januari 2003 16:42 schreef SolidArt het volgende:[..]
Het is maar een heel klein stukje...
Je moet (als je naar binnengaat) met je vinger, ongeveer 3 a 4 cm aan de bovenkant van de vagina voelen.
Als je voor de vrouw in kwestie zit, dan maak je een beweging naar je toe met je vinger...
Het is ongeveer ter hoogte van de clitoris, maar dan van binnen
maar idd erodome, help deze sexnewbies even
quote:Pfff, dan zal ik het even heel duidelijk formuleren: Ongeveer 2-4 cm. in de vagina is (vrij duidelijk) een 'vertaaiing' te voelen aan de bovenkant. Steek je vinger er halverwege het tweede kootje in, handpalm naar boven, en krom je vinger.
Op donderdag 16 januari 2003 16:47 schreef Friemeltje het volgende:
alle ribbeltjes in de vagina lopen van links naar rechts, jezus.maar idd erodome, help deze sexnewbies even
quote:Ga jij zomaar aan iemand een aanzoek doen, die je niet eens kent?
Op donderdag 16 januari 2003 16:57 schreef Friemeltje het volgende:
het was geen flame post
en je legt het goed uit
trouwen?(of ben je een man)
haha
Ik heb gezocht en niet spreekwoordelijk gevonden
Dus ik ben benieuwd naar vrouwen die roepen dat ze wel een g-plekje hebben (en dan bedoel ik exact die plek die elk damesblad maar steeds aanhaald, maar waarvan ik betwijfel of de schrijfsters van die stukjes bij zichzelf ooit een g-spot hebben ontdekt)
quote:nou, niet echt...
Op donderdag 16 januari 2003 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Oh, nog iets voor mensen die op zoek zijn naar iets ruwere plekjes, richeltjes etc. Je schede is helemaal opgebouwd uit richeltjes... (prima te zien met een vogelbekdingetje)
Vergelijk de g-spot, (qua gevoel) met je vinger als je een uur in een bad hebt gezeten.
Dat soort ribbels (wel iets kleinere schaal )
En over je vorige post, wat jij een zenuwgevoelig plekje noemt, kan een ander een g-spot noemen
quote:Maar het grote probleem hier is dat hele hordes vrouwen (en mannen!) wijs wordt gemaakt dat elke vrouw zo'n plekje heeft. Net zoals veel vrouwen denken dat er iets mis met ze is omdat ze geen orgasme kunnen krijgen van vaginale stimulatie alleen. Niet elke vrouw kan zo een orgasme krijgen (onderzoeken wisselen hier af van 5% tot 90%...lekker vaag weer) en niet elke vrouw heeft een g-plekje in haar vagina. (ik en mijn vriendinnen in elk geval niet, het zijn meestal mannen die vriendinnen hebben die het wel hebben)
Op donderdag 16 januari 2003 17:14 schreef SolidArt het volgende:En over je vorige post, wat jij een zenuwgevoelig plekje noemt, kan een ander een g-spot noemen
quote:Misschien is 't wel niet zo gevoelig bij je.. Kan ook nog, als je niets extra's voelt als je 't probeert lijkt me dat eerder het geval.
Op donderdag 16 januari 2003 16:28 schreef Aventura het volgende:Dacht je dat ik dat nie al geprobeerd had? Nee hoor geintje, maar ik denk toch echt nu dat ik wat mis ofzo
quote:Hmm, toch appart dan, aangezien elk mens onder normale omstandigheden wel uniek is, maar met dezelfde lichaams 'onderdelen' ..
Op donderdag 16 januari 2003 17:18 schreef Isabeau het volgende:[..]
Maar het grote probleem hier is dat hele hordes vrouwen (en mannen!) wijs wordt gemaakt dat elke vrouw zo'n plekje heeft. Net zoals veel vrouwen denken dat er iets mis met ze is omdat ze geen orgasme kunnen krijgen van vaginale stimulatie alleen. Niet elke vrouw kan zo een orgasme krijgen (onderzoeken wisselen hier af van 5% tot 90%...lekker vaag weer) en niet elke vrouw heeft een g-plekje in haar vagina. (ik en mijn vriendinnen in elk geval niet, het zijn meestal mannen die vriendinnen hebben die het wel hebben)
En ik heb zelf nog nooit mee gemaakt dat een dame er GEEN had...
Maar wel dat ze er minder gevoelig voor waren
quote:Jullie hebben mij helemaal niet nodig om licht te schijnen op dit onderwerp.....
Op donderdag 16 januari 2003 16:52 schreef thumper het volgende:[..]
Pfff, dan zal ik het even heel duidelijk formuleren: Ongeveer 2-4 cm. in de vagina is (vrij duidelijk) een 'vertaaiing' te voelen aan de bovenkant. Steek je vinger er halverwege het tweede kootje in, handpalm naar boven, en krom je vinger.
Dit is een goede uitleg en ik heb er wel meer gezien al....
IK heb een g-spot!!!
Net als elke andere vrouw, het is gewoon anatonomisch bepaald dat iedere vrouw een g-spot heeft(zie het plaatje dat in deze topic gezet is).
Alleen is nog niet iedere vrouw zich bewust van het g-spot.....
Vrouwen zijn fantastische wezens, het lichaam van een vrouw is gebouwd op genot(gna gna gna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
Bij stimulatie van mijn g-spot kom ik spuitend klaar(heerlijke rotzooi maakt dat, jullie mannen mogen jaloers zijn op de hoeveelheid die vrouwen kunnen spuiten).
Je moet er een beetje handigheid in krijgen, maar oefening baart kunst...
Goed hoe gaat het in zijn werk.......
Je stopt 1 of 2 vingers(maar net wat de dame in kwestie lekker vind, als je 2 vingers gebruikt is het verstandig om middelvinger en ringvinger te gebruiken, werkt makkelijker) naar binnen.
Dan maak je een kom hier beweging, wees voorzichtig, tast af hoe gevoelig de dame is, als je haar pijn doet is een orgasme ver weg....
Wat kan helpen, hand bovenop de venusheuvel leggen, iets druk erop zetten, je zal dan als je je vingers in het zachte vlees daarbinnen drukt je vingers voelen...
Wat ook heel goed werkt.........
De vrouw gaat op de man zitten, ipv van een naar boven en naar beneden beweging te maken gaat ze schuiven over je pik heen(met de heupen bewegen dus, niet vanuit de benen).
Wat ook goed werkt, vrouw ligt op haar rug, de man legt haar benen in zijn nek tild haar aan haar benen iets op en neukt.
Of vrouw op haar rug, man recht-overeind, benen van de vrouw naar achter(heerlijk wijd), maak daar zelf leuke variatie's mee.
Het is gewoon een kwestie van proberen...
Het is wel fijn als dame zijnde om van te voren even te plassen, als je bijna spuitend gaat klaarkomen dan krijg je het gevoel alsof je moet plassen, dat moet je gewoon loslaten(daarom dus eerst plassen, dan weet je zeker dat je niet echt plast).
Als een dame spuitend gaat komen dan voel je binnen in haar een soort van bal opkomen, ga dan aub niet nog harder je best doen!!!!
Wat je doet is blijkbaar al heel goed
Laat het niet alleen van je partner afhangen, leer zelf je lichaam kennen.
Expirimenteer hier dus zelf mee, jij kan het beste van ieder zeggen wat je voelt en wat presies goed is.
Als je het alleen van je partner af laat hangen dan kom je er echt niet(of je moet geluk hebben en een partner hebben die al weet hoe het werkt, maar de meeste weten dit nog niet)
quote:Gatver! dat lijkt me echt ranzig! (nofi)
Op donderdag 16 januari 2003 17:26 schreef erodome het volgende:[..]
Bij stimulatie van mijn g-spot kom ik spuitend klaar(heerlijke rotzooi maakt dat, jullie mannen mogen jaloers zijn op de hoeveelheid die vrouwen kunnen spuiten).
Maar het kan echt reuze frustrerend zijn om steeds maar te roepen dat elke vrouw er 1 heeft. Dat is gewoon niet zo.
En we zijn zeker niet allemaal anatomisch gelijk!
quote:normaal gezien heeft toch ook elke vent een eikel. dus waarom zou het zo zijn dat niet elke vrouw een g-spot heeft
Op donderdag 16 januari 2003 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Dames die er wel 1 hebben: gefeliciteerd!Maar het kan echt reuze frustrerend zijn om steeds maar te roepen dat elke vrouw er 1 heeft. Dat is gewoon niet zo.
The G-spot: A modern gynecologic myth
American Journal of Obstetrics and Gynecology
August 2002 Volume 187 Number 2
Hele artikel kan ik thuis niet lezen, moet ik naar de medische bieb, maar een quote uit het stukje:
quote:Ik geloof best dat er vrouwen zijn die er wel 1 hebben. Alleen word ik er niet goed van als die vrouwen tegen de vrouwen die er geen 1 hebben dat ze gewoon beter moeten zoeken. Dat is alsof je tegen een blinde zegt dat ie beter moet kijken...
The G-spot is an allegedly highly erogenous area on the anterior wall of the human vagina. Since the concept first appeared in a popular book on human sexuality in 1982, the existence of the spot has become widely accepted, especially by the general public. This article reviews the behavioral, biochemical, and anatomic evidence for the reality of the G-spot, which includes claims about the nature of female ejaculation. The evidence is far too weak to support the reality of the G-spot. Specifically, anecdotal observations and case studies made on the basis of a tiny number of subjects are not supported by subsequent anatomic and biochemical studies.
g-spott is trouwens ook een goede DJ, trance energy komt ie ook weer!!
quote:als ik jou was zou ik een WVG vergoeding aanvragen... je presenteert je als een verongelijkte gehandicapte
Op donderdag 16 januari 2003 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Dames die er wel 1 hebben: gefeliciteerd!Maar het kan echt reuze frustrerend zijn om steeds maar te roepen dat elke vrouw er 1 heeft. Dat is gewoon niet zo.
quote:Hey! Goed idee
Op donderdag 16 januari 2003 18:03 schreef Kingske het volgende:als ik jou was zou ik een WVG vergoeding aanvragen... je presenteert je als een verongelijkte gehandicapte
Ik zit er niet mee hoor, maar er zijn genoeg vrouwen die denken dat ze abnormaal zijn omdat hun lichaam niet zo werkt als in de boekjes beschreven staat. Stel je voor dat je nog nooit een orgasme hebt gehad en je bent al in de 20. Alles wat je leest geeft je dan toch het gevoel dat er iets goed mis is met je en het liefst iets psychisch (geremd etc). Ik kan me die frustratie ook goed inbeelden bij wat al die meidenbladen zoals de Yes en de Viva schrijven over de g-plek, met kaartjes en al. Gewoon beter zoeken lijkt het credo te zijn. Ik studeer voor arts en ik krijg te horen dat het fabeltjes zijn. Dan weer hoor je van anderen dat ze wel een g-plekje hebben etc. Ik geloof die mensen dan toch, het is verdorie hun eigen ervaring ookal zeggen de professoren op mijn faculteit dat het niet bestaat. Maar ze moeten niet gaan roepen dat dus elke vrouw er een heeft, dat vind ik zo irritant dat ik misschien wel als een verongelijkte gehandicapte klink
quote:Ben blij dat artsen geloven dat ie niet bestaat, kan er ook geen 1 per ongeluk tijdens een onderzoek op Gspotonderzoek uitgaan
Op donderdag 16 januari 2003 18:32 schreef Isabeau het volgende:[..]
Hey! Goed idee
Ik zit er niet mee hoor, maar er zijn genoeg vrouwen die denken dat ze abnormaal zijn omdat hun lichaam niet zo werkt als in de boekjes beschreven staat. Stel je voor dat je nog nooit een orgasme hebt gehad en je bent al in de 20. Alles wat je leest geeft je dan toch het gevoel dat er iets goed mis is met je en het liefst iets psychisch (geremd etc). Ik kan me die frustratie ook goed inbeelden bij wat al die meidenbladen zoals de Yes en de Viva schrijven over de g-plek, met kaartjes en al. Gewoon beter zoeken lijkt het credo te zijn. Ik studeer voor arts en ik krijg te horen dat het fabeltjes zijn. Dan weer hoor je van anderen dat ze wel een g-plekje hebben etc. Ik geloof die mensen dan toch, het is verdorie hun eigen ervaring ookal zeggen de professoren op mijn faculteit dat het niet bestaat. Maar ze moeten niet gaan roepen dat dus elke vrouw er een heeft, dat vind ik zo irritant dat ik misschien wel als een verongelijkte gehandicapte klink
quote:Lijkt me trouwens niets zo frustrerend als per ongeluk een orgasme krijgen bij je gynaecoloog in de stoel
Op donderdag 16 januari 2003 18:35 schreef Kingske het volgende:Ben blij dat artsen geloven dat ie niet bestaat, kan er ook geen 1 per ongeluk tijdens een onderzoek op Gspotonderzoek uitgaan
(off topic, ja, ik weet het )
quote:Je icoon is niet erg origineel...................die heb ik al tijden!!!
Op donderdag 16 januari 2003 17:57 schreef SolidArt het volgende:
dan heb je er geen... ik lig er niet wakker van hoor
quote:Echt wel, WAAR ZOUDEN WE ZIJN ZONDER "Erodome" ben blij met het topic hulde aan erodome.
Op donderdag 16 januari 2003 17:26 schreef erodome het volgende:[..]
Jullie hebben mij helemaal niet nodig om licht te schijnen op dit onderwerp.....
Nog even en we maken je een combi van
Dwan
quote:Nou, ik zeg dus dat iedere vrouw het kan, ik heb het ook gezien en zelf meegemaak.
Op donderdag 16 januari 2003 18:32 schreef Isabeau het volgende:[..]
Hey! Goed idee
Ik wist zelf de g-spot ook nooit te vinden en dacht zelf ook dat het een fabeltje was.
Totdat bij een trio de andere man mij spuitend liet klaarkomen met vingeren, dat was echt wowwwwwwwwwwwwwww wat gebeurt hier!!!!
Dat had ik in mijn toch al best actieve en expirimentele sexleven nog nooit meegemaakt(en ook niet gemist dus).
Ik heb het zien gebeuren bij een meisje dat ze voor het eerst spuitend klaar kwam, ook die had dat nog nooit meegemaakt en die dacht ook dat het niet kon....
En natuurlijk heb ik er vele verhalen van gehoort, zo goed als elke vrouw die ik ken die ook sexueel redelijk actief is kan het, ook die hebben het ooit niet gekund en nu wel...
Dus ik ben ervan overtuigd dat iedere vrouw het kan uiteindelijk, ik ben echt niet bijzonderder dan welke vrouw dan ook.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |