Deze ?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:22 schreef Luckepuk het volgende:
Waar kan ik terecht met een "wie kan deze digitale-foto-van-analoge-foto verbeteren voor mij" vraag? Volgens mij was er wel een topic wat daar wat van weg had, maar ik kan um nie vinden?
Het geniet nog steeds de voorkeur om te resizen naar 550 breedquote:Op zondag 2 januari 2005 19:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds grotere foto's opduiken in Fotografie. En nee, ik stoor me daar niet zo aan want ik heb geen modem. Als al die plaatjes mogen blijven staan (zoals in [centraal]Portretteer je huisdier deel 2 enkele staan van 1024x768) laat ik ook graag mijn macro's zien in die grootte.
Wat ik me dus afvroeg: Is er nog steeds de regel dat je (ook buiten een wedstrijd) je plaatjes moet resizen naar 550 of maakt het niet zoveel meer uit?
Nou ga ik eens een enorme open deur intrappen: Binnen de policy van dit forum mag je bij je plaatjes schrijven wat je wiltquote:Op zondag 2 januari 2005 12:39 schreef Oceanonix het volgende:
Ik zou het leuk vinden als iemand een serie foto's neerzet dat daar bijgezet wordt hoe groot de serie echt was.
Een voorbeeldje van mijn vakantie in Barcelona hebben misschien 20 foto's het forum gehaald, terwijl ik 550 foto's gemaakt heb.
Zo is het duidelijk voor de beginners wat de verhouding bij anderen ongeveer is. Dan schrikt een geweldig mooie serie minder af bij de beginners.
Vindt iemand dit wat?![]()
Ik tracht hem nu te lezen, zo goed en zo kwaad als ie gaat, met op ieder bladermoment een gebedje dat er net iemand een vers kwartje in de server heeft gegooid.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:23 schreef Shark.Bait het volgende:
Volgen jullie dit , oh FOT-modjes?
B&H loopt niet zo lekker meer.
Misschien wel zo interessant.. en dan is de verassing minder mocht BH2 opgedoekt worden....
fotoloog, groeten van RonaldV by the way
Dankquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:23 schreef Shark.Bait het volgende:
Volgen jullie dit , oh FOT-modjes?
B&H loopt niet zo lekker meer.
Misschien wel zo interessant.. en dan is de verassing minder mocht BH2 opgedoekt worden....
fotoloog, groeten van RonaldV by the way
Nee, die was tot ergens eind december.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Ik had met een of andere wedstrijd een foto ingestuurd.
Volgens mij met foto van 2004 of van het jaar ofzo
Loopt die verkiezing nog??
In het betreffende topic?quote:
Het mag bekend zijn dat ik met name DPZ een blaartrekkende zielige blaatvertoning vind, dat heeft echter niets te maken met de reden waarom ik dit soort topics dichtgooi. Ik heb namelijk geen trek om hier dingen te gaan bespreken die op andere forums spelen, dat kan op die forums zelf besproken worden ongeacht wat ik van het betreffende forum vind.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Misschien moet je eens wat aan die fotositeallergie van jou doen, want zo erg zijn de collega's van GoT en DPZ niet hoor.
Een krant of tijdschrift is niet hetzelfde als een forum waar je op een uur tijd een keer of 5 kan reageren op berichten van anderen. Als die krant of tijdschrift een discussie forum op de homepage heeft staan is het natuurlijk anders, maar dan nog kan er voor mij wel hier melding van gemaakt worden (het verloop van de wedstrijd moet dan maar op die site besproken worden).quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:38 schreef American_Nightmare het volgende:
En een wedstrijd in bijv een krant of tijdschrift mag dan ook niet besproken worden, want dat kan besproken worden in de ingezonden brieven-sectie van het betreffende medium begrijp ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |