abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24507523
Ik kwam deze link tegen op internet en wilde die jullie niet onthouden: http://www.crime-scene-investigator.net/csi-photo.html over forensische fotografie.

Op die site veel links mbt fotografie....op crime scenes. Niet dat we dat ooit mee maken, maar wie weet Ik vond het leuk om wat rond te lezen, misschien jullie ook. Er staan sowieso wel handige algemene tips tussen (hoe fotografeer je het beste bandensporen etc).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24508034
Interessante site, gebookmarked.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 12:13:30 #3
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24515888
tx isa
ik zal er eens gaan neuzen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_24520590
Ik dacht even dat ging over de TV serie.

Wat is daar eigenlijk mee? de ene keer sjouwen ze rond met grote dure digi-reflexen, voorzien van macroflitsers. De andere keer is een eenvoudg compact (volgens mij olympus) blijkbaar voldoende.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 13:39:07 #5
76894 apestartje
Nikonfreak F90X,D-70,s7000
pi_24562839
Ziet er in de serie intresant uit,al die verschillende camera,s.
Maar in de.rest van de serie zie je bijna geen foto terug komen in het verhaal.
Het draait bijna alleen maar om dna.
Verder wel een goede serie.
Ach ik rommel maar wat aan.
pi_24569759
Heey voor de zwart-wit liefhebbers: hier staat een handig lijstje met bruikbare filters. http://www.crime-scene-investigator.net/filters1.html
pi_24589111
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 19:27 schreef Fixers het volgende:
Ik dacht even dat ging over de TV serie.

Wat is daar eigenlijk mee? de ene keer sjouwen ze rond met grote dure digi-reflexen, voorzien van macroflitsers. De andere keer is een eenvoudg compact (volgens mij olympus) blijkbaar voldoende.
officieel mag er niet met digitaal gewerkt worden nog. Maar daar gaat ook verandering in komen geloof ik. Maar in de serie laten ze graag veel dingen zien en doen ze vaak net alsof ze ergens verstand van hebben, het bloed is toch ook niet echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')