Ja nu heb ik dat even gemaild en nu zeggen ze dat dat dus ook met Frans menu enzo is. Dat schiet niet op natuurlijk...!quote:Buitenlands model = parallelimport, oftewel geen Nederlandse handleiding. Wel Nederlandse garantie omdat Canon in Nederland een eigen vestiging heeft en niet zoals Nikon de distributie heeft overgelaten aan een stel maffiosen zelfstandig importeur.
Ik ben bang dat je je met een compact camera gaat irriteren aan de ontspanvertraging die deze camera's hebben. Met je spiegelreflex heb je deze nl niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:57 schreef username3 het volgende:
Oke ik heb ook een vraagje, ik zit hier al een tijdje mee te lezen, maar ik kom er nog niet uit.
Ik zoek dus ook een digitale camera.. Ik heb een gewone spiegelreflex (minolta dynax 4) maar vind het soms toch onhandig om foto's weer in te scannen, en om hem mee te nemen.
zoek dus een wat kleinere camera voor erbij, maar het liefst wel met een klein beetje dezelfde kwaliteit foto's.. En dan vooral het inzoomen vind ik belangrijk, en mn budget is eigenlijk max 300 euro...
iemand een idee?
Klinkt alsof hier een Olympus superzoom wel op zijn plek is, de C7xx UZ. Een gruwelijk groot zoombereik, lust xd-kaartjes en zijn aardig betaalbaar momenteel.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:29 schreef werty het volgende:
/dierentuinen/optische zoom/xd
Is dit ook voor de goedkopere digi compacts????? Er werd nl gevraagd tot 300 euro en de persoon heeft een ana spiegel.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
n.a.v. Oceanonix:
Ontspanvertraging heb je inderdaad wel met digicompacts, maar het goeie nieuws is dat die zienderogen minder wordt. Bovendien kun je er prima mee leren leven door anders met je ontspanknop om te springen.
Uiteraard is een digiflex qua ontspanvertraging nog makkelijker maar aan dat gemak hangt wel een prijskaartje en dat moet je er maar net voor over hebben.
Ik merkte tussen de G5 en de S1IS al een enorm verschil in ontspanvertraging. Daarbij helpt het enorm wanneer je bij een compact de camera eerst even rustig laat scherpstellen en de ontspanner in het drukpunt houdt. Staat de hele foto zoals je hem hebben wilt (dus net als dat buitenaardse wezen zijn broek laat zakken) druk je de ontspanner door en je camera ontspant vertragingsvrij. Je moet het principe even door wat oefenen leren, maar daarna heb je er bij elke camera met een tweetrapsontspanner dus bij elke camera wat aan .quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:27 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Is dit ook voor de goedkopere digi compacts????? Er werd nl gevraagd tot 300 euro en de persoon heeft een ana spiegel.
Ik heb me er in ieder geval rot aan ge-ergerd.
Mooi dingetje is het ongetwijfeld. Maar hij past niet in mijn broekzak...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:58 schreef De_Warme_bakker het volgende:
hoezo zou de Z1 te groot zijn? Tis toch een mooi dingetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |