je subtiliteit spreekt weer boekdelenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:41 schreef k_man het volgende:
Is ook wel zo en Dr Flash maakt toch al niet de indruk veel meer na te denken dan strikt noodzakelijk is, maar deze opmerking schoot me toch net in het verkeerde keelgat.
Maar goed, laat dan maar zitten verder.
Ja, we zijn hier allemaal zo lekker subtiel tegenwoordig. Gezellig.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:22 schreef Re het volgende:
[..]
je subtiliteit spreekt weer boekdelen
Anders had ik het ook niet geweten he?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Jeetje hé, wat toevallig dat je dat zegt. Exact diezelfde opmerking had ik zelf namelijk ook al gemaakt.![]()
Too funny.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Er was niet gespecifieerd wat voor trein, en of ie al dan niet reed.
Met je hoofd tegen een stilstaande trein aanbonken is niet perse dodelijk toch?
Er stond ook "kop een trein met je regels" en niet "kop een trein, met je regels". Dus als het al dodelijk zou zijn, dan is dat voor de regels.
kan je ook een link geven, want dat heb'k gemist?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:17 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik keeg ook al meteen een grote bek van die dr flash. Ik zag bij de wedstrijd dat jullie nieuwe mensen willen en dan komt zo'n dr flash tegen mij zeggen van wat kom je hier doen, je bent nieuw, rot maar lekker weer op. nou dan voel je je niet welkom hier.
onderaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:53 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik weet niet helemaal hoe dat werkt met linkjes hier maar het was gister avond in het topic "altijd gezellig".
Dit schept mss enige duidelijkheid: Fotografie FAQ! (laatste update: 06-09-2005)quote:
Dat hangt er vanaf hoe groot de foto wordt afgedrukt. 300 dpi betekent 300 dots per inch, de resolutie zal dus afhangen van de grootte.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:17 schreef Asmooh het volgende:
vraagje; jullie weten dat vast wel.
Ik moet fotos maken voor in een krant
300dpi.
maar wtf wat voor resolutie is dat?
De » achter elk topic verwijst naar de laatste post die jij gelezen hebt. Op die manier kan je gauw alle nog niet gelezen posts verder lezen. Als je naar de laatste pagina wilt kun je het beste gewoon op het laatste paginanummer klikken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:21 schreef Faux het volgende:
Euhm, beste, lieve, o-zo geweldige, geniale, inzichtvolle en bovendien buitengewoon sexy modjes...
Is het wellicht een idee om de anchor op » achter de topic titels te laten referren naar de laatste pagina/permalink van de laatste post in dat topic?
Het is me nu al meerdere keren gebeurd dat ik erop klikte, ervanuitgaande dat ik op de laatste pagina zat... En vervolgens dus ook zodanig reageerde op posts...
Nu begrijp ik volkomen dat ik wellicht een slecht voorbeeld ben, door mijn extreme vorm van luiheid en nalatigheid, echter - tóch denk ik dat meer mensen hier wat aan kunnen hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |