gokken staat vrij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:48 schreef gieling het volgende:
Oeh, mag ik een goede gok doen?
soms.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef speknek het volgende:
Afteltopics zijn topics die snel op slot gaan toch?.
dat is een dag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 oktober is de dag
*luidruchtig**feest*quote:Op woensdag 1 september 2004 00:01 schreef yvonne het volgende:
*stil*mooi*
Nieuwste methode van spam?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:00 schreef MrSubtle het volgende:
Nieuwe screenshot van games.fok ... dit keer zonder geblur en zonder flauw gedoe!
<iframe src="http://games.fok.nl" width=500 height=500></iframe>
thank youquote:Op woensdag 1 september 2004 00:03 schreef QyRoZ het volgende:
Het wordt vast net zo'n succes als FOK!Dating.
idd, snelheid omhoog, de search in orde en dat firewallgedoe op de FP....quote:Op woensdag 1 september 2004 00:10 schreef QyRoZ het volgende:
Mooi. Kan er nu weer iets gebeuren aan de FP en het forum?
daar werken compleet andere mensen aanquote:Op woensdag 1 september 2004 00:10 schreef QyRoZ het volgende:
Mooi. Kan er nu weer iets gebeuren aan de FP en het forum?
Wat vind je er niet mooi aan ?quote:Op woensdag 1 september 2004 03:59 schreef perezoso het volgende:
Ik vind 't niet mooi om 't maar ff relax te zeggen
Tnxquote:Veel succes.
Dan kies je toch een andere lay-out.quote:Op woensdag 1 september 2004 09:29 schreef Djaser het volgende:
Kleurgebruikt etc is gewoon erg lelijk.
Maar goed zolang de inhoud maar goed is bezoek ik de site wel
Als we kaarten krijgen wel lijkt me.quote:Op woensdag 1 september 2004 03:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Komt er nog een verslag van de Gameplay-beurs op 11 en 12 september in Utrecht?
Word er alsnog niet veel beter op.quote:Op woensdag 1 september 2004 09:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan kies je toch een andere lay-out.
Uiteraard komt daar een verslag van!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 03:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2004 03:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze komen als het goed is hier vandaan, dus misschien staat ie daar. ik zou het eigenlijk niet wetenquote:Op woensdag 1 september 2004 11:59 schreef Hellrazor het volgende:
waar kan ik de daily wallpaper van gister vinden![]()
Leuke review, i.i.g beter dan dat second sight-review. Je mag er wel wat meer bijzetten over de vekrijgebaarheid van het spel en of het zijn geld waard is.quote:
Sorry van die titelquote:
Wat vind je niet goed aan die review?quote:Op woensdag 1 september 2004 13:33 schreef Cold_Shadow het volgende:
[..]
Leuke review, i.i.g beter dan dat second sight-review. Je mag er wel wat meer bijzetten over de vekrijgebaarheid van het spel en of het zijn geld waard is.
Goed punt!quote:Op woensdag 1 september 2004 14:12 schreef Kiff het volgende:
Hoe schrijf ik een userreview van een spel dat niet in de lijst staat?
De stijl hoe het is geschreven lijkt net op een pr-reclame. Je verwacht zoiets meer in een handleiding, enquote:Op woensdag 1 september 2004 14:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Sorry van die titel.
Ik hoop dat het nog even goedkomt.
[..]
Wat vind je niet goed aan die review?
Opbouwend kritiek is altijd okayquote:Op woensdag 1 september 2004 14:46 schreef Cold_Shadow het volgende:
[..]
De stijl hoe het is geschreven lijkt net op een pr-reclame. Je verwacht zoiets meer in een handleiding, en
"De muziek en de geluidseffecten zijn prima in orde en niet overheersend aanwezig. Het verhaal vervolgt zich in diverse flashbacks en je komt nog voor aardig wat keuzes te staan over wat nu de beste tactiek is."
zulke stukken mogen wel wat uigebreider beschreven mogen worden. Lijkt net of ik naar een picture-review aan het kijken ben waar toevallig 2 regeltjes tekst onder staan, plaatjes zijn veel te overheersend bij zo weinig text.
Nee, dat kan ik niet. Maar het zal sowieso wel vaker nodig zijn in de toekomst dat er spellen bij moeten komen lijkt me? Maar ik overwoog dus om iets te schrijven over Pacman VS. voor de Gamecube.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Goed punt!
Kun je even op IRC komen, dan zet ik hem er even bij.
Is dat niet http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=2156quote:Op woensdag 1 september 2004 15:59 schreef Kiff het volgende:
Maar ik overwoog dus om iets te schrijven over Pacman VS. voor de Gamecube.
Nee dat is pacman world met vs als bonus. In Nederland is hij uitgegeven als bonus bij R: Racing en niet bij Pacman world, dat was alleen in de vs zo.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:09 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Is dat niet http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=2156
[afbeelding]
Je bedoelt denk ik het modereren van de reacties. Positieve moderaties bestaat niet op games.fok, alleen negatieve. Als een reactie niet door de beugel kan, wordt dat door een crewlid gewijzigd. Kom je toch iets tegen dat volgens jou niet door de beugel kan,dan kun je desbetreffende reactie melden aan een moderator (games.fok crewlid), die er dan zo snel mogelijk naar kijktquote:Op woensdag 1 september 2004 15:26 schreef Cold_Shadow het volgende:
Ohja trouwens, gaan jullie ook punten geven voor replies op nieuwsberichten? Zo ja hebben jullie daar al iemand voor? Ben wel geinteresseerd
Wat vind je er onoverzichtelijk aan dan ?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:30 schreef BiohazardSEGA het volgende:
User reviews kan inderdaad wel wat worden. Ik vind wel dat de site onoverzichtelijk is...
Al die tabellen zijn zo tegen elkaar gekleeft..quote:Op woensdag 1 september 2004 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat vind je er onoverzichtelijk aan dan ?
In Nederland was pacman VS enkel te krijgen bij de eerste lading R racing, bij de nieuwe spellen zit het spel al niet meer. Het spel onder R racing hangen is dus niet handig en de combo met pacman is wel een blijvende combo (en deze combo is ook nog steeds te koop, al is hij niet in Europa uitgekomen).quote:Op woensdag 1 september 2004 16:23 schreef Cold_Shadow het volgende:
[..]
Nee dat is pacman world met vs als bonus. In Nederland is hij uitgegeven als bonus bij R: Racing en niet bij Pacman world, dat was alleen in de vs zo.
toevoeging op de vorige reactie hierop:quote:Op woensdag 1 september 2004 15:26 schreef Cold_Shadow het volgende:
Ohja trouwens, gaan jullie ook punten geven voor replies op nieuwsberichten? Zo ja hebben jullie daar al iemand voor? Ben wel geinteresseerd
Tnxquote:Op woensdag 1 september 2004 19:46 schreef Flying het volgende:
Mijn zegje over games.fok.nl:
Leuk dat jullie het zo professioneel aanpakken enzo.
MyActive zal ws blijven waar 'ie nu staat. De rest zal idd niet veel gebruikt worden en zou net zo goed in de bovenste balk kunnen idd. Ga ik nog 's bekijken.quote:Ik vind alleen de menubalk onhandig. Het staat vol dingen die ik nooit ga gebruiken. Het zou handig zijn moest de menubalk de link naar (p)Reviews en Games
, en dat de links naar My Active, Setting, Reset Sessie en Profiel in een appart hokje gezet worden.
Goeie tip idd. Ik zal zorgen dat je op het scherm op de index een invoerveld op datum te zien krijgt. Vul de gewenste datum in en je krijgt een overzicht met alleen de titels.quote:Ik kan ook alleen op de voorpagina linkjes naar nieuwsberichten vinden, als ik nieuws van andere dagen bekeek waren alle berichten geparsed en moest ik scrollen naar wat ik wilde lezen.
Mja, layout zal altijd een probleem blijven omdat smaken nu eenmaal verschillen. Troost je met de gedachte dat deze layouts binnenkort plaats maken voor nieuwe, en dat dat proces zich regelmatig zal herhalenquote:Verder kan ik geen goede keuze maken tussen de verschillende layouts.
Layout 1 vind ik te roze naar mijn zin, layout 2 is me iets te flashy, en layout 3 is me te donker.
quote:Zo. Dat was gewoon een beetje opbouwende kritiek.
Ow ?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:38 schreef iteejer het volgende:
Ik vind hem schitterend! Overzichtelijk, duidelijk, intuitief in bediening. Ik zie er wel een aantal Danny-ideeen in terug![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:33 schreef Danny het volgende:
Ow ?
Ik zie anders helemáál geen naakte vrouwen
Een goed begin is het zeker, en da's echt het halve werk. De komende tijd is het voor ons ook nog leren, ervaring opdoen, vooral veel luisteren naar bezoekers van onze en andere game-sites en aanpassingen doen, met onze eigen visie in het achterhoofd uiteraard. Meer van hetzelfde zit niemand op te wachten.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:40 schreef twi het volgende:
't Is een goed beginIk vind de derde layout veruit de mooiste, maar 't is nou niet m'n ideaal om de Second Sight themes te blijven volgen. Hopelijk komt er snel een standaard-layout in wat meer games-kleuren. Wat feller, wellicht zo donker als layout 3, maar wat meer contrast tussen achtergrond en letters.
Leuke site om in de gaten te houden, maar er moet nog heel wat gebeuren wil ik niet automatisch www.insidegamer intikken voor m'n dagelijkse portie games-nieuws.
directquote:Op donderdag 2 september 2004 01:14 schreef Retarded het volgende:
iemand enig idee hoelang het duurt voordat een userreview wordt geplaatst?
ik heb vanacht anders een behoorlijk lange review geschreven over een Indy-spel... en die staat er nog niet opquote:Op donderdag 2 september 2004 01:36 schreef Danny het volgende:
[..]
direct
Op welk spel was dat? Want userreviews worden live getoond normaalquote:Op donderdag 2 september 2004 08:41 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb vanacht anders een behoorlijk lange review geschreven over een Indy-spel... en die staat er nog niet op![]()
Nouja, ik ben altijd wel fan van enige padding. Een beetje ruimte om te ademen voor alle tekst. Er is nu bijna nergens sprake van enige padding, waardoor de letters (zie de poll, prijsvraag, nieuwslijst) al direct op de rand van de tabel begint. Dat vind ik persoonlijk wat slordig en storend.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:04 schreef TripleM het volgende:
Opbouwende kritiek is dan ook altijd welkom
Die kan je beter hier posten denk ikquote:Op donderdag 2 september 2004 23:22 schreef gieling het volgende:
[sceenshot bug]
Bij bepaalde tumbnails van de screenshots zie je soms een kruisje. Als je dan op de foto klikt, krijg je wel de goede vergroting te zien, en als je die bepaalde tumbnail pagina refreshed, is de tumbnail ook gewoon weer zichtbaar!
sow juustquote:Op donderdag 2 september 2004 14:03 schreef The_Comeback-kid het volgende:
De headlines van Games.fok.nl zijn ondertussen ook al te vinden op Nieuwstracker.nl - Games
*Topic titel checkt.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die kan je beter hier posten denk ik
FOK!Games bugmeldtopic
Der lopen ook wel heel veel topics over atm. En met die crewtopics erbij raak ik ook nog wel is in de warquote:Op donderdag 2 september 2004 23:37 schreef gieling het volgende:
[..]
*Topic titel checkt.
...
...
Fuck, dacht dat ik daar aant posten was
poepconsole, poepkleurquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:20 schreef speknek het volgende:
Wat vreselijk onhandig trouwens dat de Gamecube bruin is in plaats van paars. Kan dat niet omgewisseld worden? Niet bepaald gebruikersvriendelijk.
iddquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:20 schreef speknek het volgende:
Wat vreselijk onhandig trouwens dat de Gamecube bruin is in plaats van paars. Kan dat niet omgewisseld worden? Niet bepaald gebruikersvriendelijk.
Gamemag, een site waar je na 3 dagen kijken nog steeds geen nieuws op de site hebt gemistquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Requests en bugs in het bugtopicAl vragen we je wel even Danny de tijd te geven, hij is net bevallen
Ik wil trouwens meteen even doorgeven dat de concurrentie al zweet in de bilspleet begint te krijgen:
http://www.gamemag.nl :
Net even beter dan Fok!
Ze vinden zichzelf dus beter. Dat is best een grote uitspraak als je wel 3 nieuwsberichten per dag plaatst...
quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gamemag.nl :
Net even beter dan Fok!
Ze vinden zichzelf dus beter. Dat is best een grote uitspraak als je wel 3 nieuwsberichten per dag plaatst...
Net alsof je naar the Bold and the Beautiful kijktquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Gamemag, een site waar je na 3 dagen kijken nog steeds geen nieuws op de site hebt gemist
Indiana Jones and the Emperors Tomb.... damn nu heb ik dat hele stuk voor niets zitten typenquote:Op donderdag 2 september 2004 08:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op welk spel was dat? Want userreviews worden live getoond normaal
down hierquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:27 schreef Tain het volgende:
http://www.gamecom.nl/rant/273
wat een kut site is het dan ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
down hier
Arme Dannnyquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Requests en bugs in het bugtopicAl vragen we je wel even Danny de tijd te geven, hij is net bevallen
ik zat er nog aan te denken.. maar dacht dat het wel goed zou gaanquote:Op zaterdag 4 september 2004 09:39 schreef MrSubtle het volgende:
Probeer anders eerst voor de zekerheid in een .txt op te slaan en te pasten, dan heb je iig een kopie mocht het weer mis gaan.
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:39 schreef Gamedemon het volgende:
Noot kan je mij de link geven naar de games database waar je het over had? ik zie em niet
Je kunt iets meer dan 3500 games opzoeken op de site en dan staat er - mits beschikbaar -een US en UK releasedate bij, een korte omschrijving, een publisher, een developer, een gamesplatform en een genre bij. (http://games.fok.nl/overzicht.php?action=games)quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:25 schreef Gamedemon het volgende:
jullie waren aan het werken aan een grote database aan games...van vroeger...vorige maand en verder zeg maar...waar staat ie?
en er komt een mogelijkheid voor users om titels aan te dragen welke wij dan, na verificatie, zo snel mogelijk aan de database zullen toevoegen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:08 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Je kunt iets meer dan 3500 games opzoeken op de site en dan staat er - mits beschikbaar -een US en UK releasedate bij, een korte omschrijving, een publisher, een developer, een gamesplatform en een genre bij. (http://games.fok.nl/overzicht.php?action=games)
donequote:Op zondag 5 september 2004 10:48 schreef MrSubtle het volgende:
Inderdaad, er staat 1 vote bij die game, dus ik gok dat die van jou is dan. Ik kan deze momenteel nog niet verwijderen dus voor nu kan ik je even niet helpen met deze game. Wat er precies mis is gegaan weet ik niet.
Danny: http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=1341 ... kun jij deze vote verwijderen zodat retarded alsnog opnieuw kan user-reviewen?
Ik ga voor je aan de slag. Moet ik alleen eerst nieuwe developer toevoegen, dan publisher, dan de game zelf, dus ik ben even bezig. Ik laat het weten wanneer je aan de slag kunt okee?quote:Op zondag 5 september 2004 17:06 schreef mordradead het volgende:
wat wil ik doen: userreview plaatsen ashen/fifa 2004, beide ngage.... die staat er dus niet op![]()
Die link moet ergens duidelijker in beeld komen vind ik. Het is best een belangrijk onderdeel (of heeft iig die potentie als ie compleet is) en dat mag dan ook wel goed aangegeven worden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:08 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Je kunt iets meer dan 3500 games opzoeken op de site en dan staat er - mits beschikbaar -een US en UK releasedate bij, een korte omschrijving, een publisher, een developer, een gamesplatform en een genre bij. (http://games.fok.nl/overzicht.php?action=games)
Vechten tegen de bierkaai.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:54 schreef BMH het volgende:
idd
PC=grijs
GC=paars
ps2=blauw
xbox=groen
GBA= roze![]()
multi/general: rood
Als we een thema week hebben is de layout beperkt kiesbaar jaquote:Op dinsdag 21 september 2004 01:47 schreef twi het volgende:
Heb je eindelijk de kans om meerdere layouts te maken, en te laten staan als een soort archief, komen ze weer aanzetten met 3 verplichte The Sims 2 themes. Ik zou zeggen, laat die oude lekker staan.
ik vind het wel jammer dat die oude dus verdwijnen, stel dat er straks een zelda of halo2 of metroid prime themes komen dan wil iedereen wel 1 van die blijven houden, als ze een beetje mooi zijnquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als we een thema week hebben is de layout beperkt kiesbaar ja
Ze werden dacht ik wel bewaard.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat die oude dus verdwijnen, stel dat er straks een zelda of halo2 of metroid prime themes komen dan wil iedereen wel 1 van die blijven houden, als ze een beetje mooi zijn
Ik denk omdat we geen reclamebureau zijn voor een blad.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:36 schreef Baris het volgende:
[..]
Ze werden dacht ik wel bewaard.
Omdat we geen reclame gaan maken voor PC Gameplay natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:36 schreef Baris het volgende:
Waarom staat er op de frontpage van games.fok nog steeds geen nieuws bericht dat er op 5 oktober een review van HL2 komt in de PC Gameplay?
of ze moeten veel geld gevenquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat we geen reclame gaan maken voor PC Gameplay natuurlijk.
lijkt mij dat er elke week wel een thema week isquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Om even terug te komen op de layouts;
Als er geen thema week is, en dus geen vaste layout, kun je zelf kiezen. Welke dit precies worden, en of voorgaande layouts ook gekozen kunnen worden is nog niet zeker
nee hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
lijkt mij dat er elke week wel een thema week is
De oude blijven gewoon bestaan. Sterker nog; lees http://games.fok.nl/review.php?reviewid=493 en dan met name het schuin gedrukte stukje op de laatste paginaquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat die oude dus verdwijnen, stel dat er straks een zelda of halo2 of metroid prime themes komen dan wil iedereen wel 1 van die blijven houden, als ze een beetje mooi zijn
* ideetjes moet verzinnen dusquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
De oude blijven gewoon bestaan. Sterker nog; lees http://games.fok.nl/review.php?reviewid=493 en dan met name het schuin gedrukte stukje op de laatste pagina
er moet wat overblijven voor de abonnementen hequote:Op dinsdag 21 september 2004 11:40 schreef Tain het volgende:
[..]
* ideetjes moet verzinnen dus
maar ik wist dat fok niks wist, tis alleen klein beetje jammer dat het niet standaard mogelijk is om te kiezen uit alle layouts
quote:Ik denk omdat we geen reclamebureau zijn voor een blad.
Je maakt toch geen reclame voor de PC Gameplay?. Het is gewoon groot nieuws dat er een Half-Life 2 review komt op 5 oktober.quote:Omdat we geen reclame gaan maken voor PC Gameplay natuurlijk.
Het is toch heel simpel reclame maken voor dat blad.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:16 schreef Baris het volgende:
[..]
[..]
Je maakt toch geen reclame voor de PC Gameplay?. Het is gewoon groot nieuws dat er een Half-Life 2 review komt op 5 oktober.
Je zegt niet bijv: koop de PCGP, of lees de PGCP. Je zegt alleen dat er een review van HL2 in de PCGP komt te staan. Dat zie ik niet echt als reclame maken.
Ik vind van niet. Het gaat hier om een speciale game.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is toch heel simpel reclame maken voor dat blad.
De vetgedrukte woorden zijn een link. Nu zie ik het verschil niet tussen: 5 oktober een review in de PCGP en Op de Planet Battlefield Forum vind je screenshots van BF 2.quote:Vandaag publiceerde het Planet Battlefield Forum een zestal nieuwe screenshots van BattleField 2.
Op de Electronic Arts website zijn ook zes screenshots gepresenteerd die we jullie niet zullen onthouden.
Onzin, er is helemaal niks speciaals aan. Het is gewoon een game waar nieuws over kan zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:57 schreef Baris het volgende:
Ik vind van niet. Het gaat hier om een speciale game.
Dit is een bronvermelding, waar het materiaal van op de FP wordt gezet. Het zou dus hetzelfde zijn als wanneer FOK! de Half Life 2 review in z'n geheel of in delen zou posten op de FP, met als bronvermelding PC Gameplay.quote:Als je het zo bekijkt, dan maakt games.fok (en eigenlijk elke games site) zo en zo reclame. Want elke nieuwsbericht heeft een bron. Die bron wordt er bij vermeld, dat is dus ook simpel reclame maken. Neem bijv http://games.fok.nl/news.php?newsid=528
Daar staat:
De vetgedrukte woorden zijn een link. Nu zie ik het verschil niet tussen: 5 oktober een review in de PCGP en Op de Planet Battlefield Forum vind je screenshots van BF 2.
Let op: Ik heb echt helemaal niks tegen games.fok. Het is en blijft mijn site voor het dagelijks game nieuws. maar ik vind het raar dat zo'n groot nieuws bericht niet gepost wordt.
een bronvermelding is wat anders dan reclame maken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:57 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Het gaat hier om een speciale game.
Als je het zo bekijkt, dan maakt games.fok (en eigenlijk elke games site) zo en zo reclame. Want elke nieuwsbericht heeft een bron. Die bron wordt er bij vermeld, dat is dus ook simpel reclame maken. Neem bijv http://games.fok.nl/news.php?newsid=528
Daar staat:
[..]
De vetgedrukte woorden zijn een link. Nu zie ik het verschil niet tussen: 5 oktober een review in de PCGP en Op de Planet Battlefield Forum vind je screenshots van BF 2.
Let op: Ik heb echt helemaal niks tegen games.fok. Het is en blijft mijn site voor het dagelijks game nieuws. maar ik vind het raar dat zo'n groot nieuws bericht niet gepost wordt.
Ja mooier wel, maar ook onduidelijker. Border zou wel wat dunner mogen iddquote:Op zaterdag 25 september 2004 01:28 schreef Baris het volgende:
Als je een reactie wilt posten, zie je onderaan de bekende smilies. Die smilies zijn zeer waarschijnlijk in een aantal tabbelen gezet. Waarom worden de borders dan niet op 0 gezet? Zonder die borders lijkt het mij veel mooier.
[afbeelding]
Hier op 't forum vind ik het niet zo ontzettend onduidelijk hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 07:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja mooier wel, maar ook onduidelijker. Border zou wel wat dunner mogen idd
ik vind het met border storender dan zonder eigenlijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 07:25 schreef twi het volgende:
[..]
Hier op 't forum vind ik het niet zo ontzettend onduidelijk hoor
* Thomper wilt winnen, doet mee, maar niemand reageert?quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
De oude blijven gewoon bestaan. Sterker nog; lees http://games.fok.nl/review.php?reviewid=493 en dan met name het schuin gedrukte stukje op de laatste pagina
Is het al zondag 26 september?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:57 schreef Thomper het volgende:
[..]
* Notorious_Roy wilt winnen, doet mee, maar niemand reageert?
Het gaat toch wel echt gebeuren he?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het al zondag 26 september?
Arg, stomme klok... nu staat ie al op 27 september hier..quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het al zondag 26 september?
Verder denk ik dat Danny alle suggesties gewoon meeneemt en er zelf een winnaar uitkiest, zonder dat ie daar persoonlijk reageert. Uiteindelijk zal het wel als sitenews vermeld worden denk ik.
dat kun je instellen in je settingsquote:Op zondag 26 september 2004 23:27 schreef pkwarts het volgende:
zou het nieuws blokje en het (p)reviews blokje weer omgedraaid mogen worden? vond het oude een stuk handiger.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=697quote:Op donderdag 30 september 2004 11:33 schreef Baris het volgende:
Sinds gisteren is er iets aan me opgevallen:
[afbeelding]
Dus je hebt een status gekregen. Maar hoe zit dat precies. Ik bedoel: Hoe wordt je status bepaald?
Oke, thanks. Ik zie nu ook dat het op de frontpage staat, een beetje laat. Maar beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=697
De echte platformer (zoals Mario 2D) is er niet echt meer in het 3D tijdperk. Kijk naar Rachet & Clank, dat is meer een actie adventure dan platformer. Bovendien wilden we niet teveel keuzes in de poll stoppen. MMORPG en RPG zijn daarom ook samengevoegdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:07 schreef Thomper het volgende:
Waarom staat er in die poll met favoriete genres niet de platformer tussen? Vind hem groot genoeg voor niet-overig? Of kijk ik nou scheel?
Is bekend, maar hoe we het moeten oplossen weten we nog nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:25 schreef Thomper het volgende:
Komt er op 1 november, naast Atlantis Evolution, eindelijk het spel ' ' uit? Ge-wel-dig.
BIj de releaselijst, op de mainpage enzo, en dan onder Atlantis Evolution
ze moeten gewoon een aparte pagina maken met release datesquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:04 schreef HomerJ het volgende:
Mag ik misschien een suggestie geven?
Die releasekalender, kan je niet meerdere verschillende kleuren achter 1 game zetten? Is een stuk overzichtelijker en wat korter.
Nu staat er bijvoorbeeld dit:
05-11 Lord of the Rings: The Third Age
05-11 Lord of the Rings: The Third Age
05-11 The Incredibles
05-11 The Incredibles
05-11 The Incredibles
05-11 The Incredibles
05-11 Ty the Tasmanian Tiger 2
05-11 Ty the Tasmanian Tiger 2
Zoals het nu is is het inderdaad niet altijd even handig. Een betere/uitgebreidere releasekalender staat als ik me niet vergis ook nog op stapel, maar we willen nog heel veelquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:04 schreef HomerJ het volgende:
Die releasekalender, kan je niet meerdere verschillende kleuren achter 1 game zetten? Is een stuk overzichtelijker en wat korter.
Er wordt juist best veel aandacht aan besteed fyi. Wat vind je er slecht aan trouwens?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat een rete slechte poll vandaag. Mag best wat meer aandacht besteed worden.
Het klinkt kort door de bocht de vraag; het legt al woorden in de mond. Plus de antwoorden zijn bijna kinderachtig.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er wordt juist best veel aandacht aan besteed fyi. Wat vind je er slecht aan trouwens?
We wilden eerst doen "koop jij games merchandise" maar daar zitten niet veel mogelijkheden aan. Ja, nee, af en toe. Ook de vraag 'wat voor merchandise koop jij' is niet zo gemakkelijk aangezien je 1001 soorten hebt (posters, pennen, boeken, poppen, etc). We hebben het dus een keer omgedraaid en er een ontkennende vraag van gemaakt.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het klinkt kort door de bocht de vraag; het legt al woorden in de mond. Plus de antwoorden zijn bijna kinderachtig.
we hadden eerst andersom geredeneerd, zoals noot hierboven al zei. En toen kwamen we ook al tot de conclusie dat waarschijnlijk 95% geen game merchandise zou kopen, dus de vraag omgedraaidquote:Op donderdag 4 november 2004 12:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het klinkt kort door de bocht de vraag; het legt al woorden in de mond. Plus de antwoorden zijn bijna kinderachtig.
Het is niet relevant of de vraag kort door de bocht is want soms is een beetje gekleurde vraagstelling leuker en/of zelfs noodzakelijk (zoals bij deze poll). Essentieel is echter dat de antwoordmogelijkheden dat maar niet zijn of dat ze - indien noodzakelijk - een gekleurde vraagstelling compenseren. Het is dus ook geen toeval dat de optie "Wat lul je nou? Ik koop het wel (eens)!" dikker aangezet is.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |