Ik denk omdat we geen reclamebureau zijn voor een blad.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:36 schreef Baris het volgende:
[..]
Ze werden dacht ik wel bewaard.
Omdat we geen reclame gaan maken voor PC Gameplay natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:36 schreef Baris het volgende:
Waarom staat er op de frontpage van games.fok nog steeds geen nieuws bericht dat er op 5 oktober een review van HL2 komt in de PC Gameplay?
of ze moeten veel geld gevenquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat we geen reclame gaan maken voor PC Gameplay natuurlijk.
lijkt mij dat er elke week wel een thema week isquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Om even terug te komen op de layouts;
Als er geen thema week is, en dus geen vaste layout, kun je zelf kiezen. Welke dit precies worden, en of voorgaande layouts ook gekozen kunnen worden is nog niet zeker
nee hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
lijkt mij dat er elke week wel een thema week is
De oude blijven gewoon bestaan. Sterker nog; lees http://games.fok.nl/review.php?reviewid=493 en dan met name het schuin gedrukte stukje op de laatste paginaquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat die oude dus verdwijnen, stel dat er straks een zelda of halo2 of metroid prime themes komen dan wil iedereen wel 1 van die blijven houden, als ze een beetje mooi zijn
* ideetjes moet verzinnen dusquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
De oude blijven gewoon bestaan. Sterker nog; lees http://games.fok.nl/review.php?reviewid=493 en dan met name het schuin gedrukte stukje op de laatste pagina
er moet wat overblijven voor de abonnementen hequote:Op dinsdag 21 september 2004 11:40 schreef Tain het volgende:
[..]
* ideetjes moet verzinnen dus
maar ik wist dat fok niks wist, tis alleen klein beetje jammer dat het niet standaard mogelijk is om te kiezen uit alle layouts
quote:Ik denk omdat we geen reclamebureau zijn voor een blad.
Je maakt toch geen reclame voor de PC Gameplay?. Het is gewoon groot nieuws dat er een Half-Life 2 review komt op 5 oktober.quote:Omdat we geen reclame gaan maken voor PC Gameplay natuurlijk.
Het is toch heel simpel reclame maken voor dat blad.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:16 schreef Baris het volgende:
[..]
[..]
Je maakt toch geen reclame voor de PC Gameplay?. Het is gewoon groot nieuws dat er een Half-Life 2 review komt op 5 oktober.
Je zegt niet bijv: koop de PCGP, of lees de PGCP. Je zegt alleen dat er een review van HL2 in de PCGP komt te staan. Dat zie ik niet echt als reclame maken.
Ik vind van niet. Het gaat hier om een speciale game.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is toch heel simpel reclame maken voor dat blad.
De vetgedrukte woorden zijn een link. Nu zie ik het verschil niet tussen: 5 oktober een review in de PCGP en Op de Planet Battlefield Forum vind je screenshots van BF 2.quote:Vandaag publiceerde het Planet Battlefield Forum een zestal nieuwe screenshots van BattleField 2.
Op de Electronic Arts website zijn ook zes screenshots gepresenteerd die we jullie niet zullen onthouden.
Onzin, er is helemaal niks speciaals aan. Het is gewoon een game waar nieuws over kan zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:57 schreef Baris het volgende:
Ik vind van niet. Het gaat hier om een speciale game.
Dit is een bronvermelding, waar het materiaal van op de FP wordt gezet. Het zou dus hetzelfde zijn als wanneer FOK! de Half Life 2 review in z'n geheel of in delen zou posten op de FP, met als bronvermelding PC Gameplay.quote:Als je het zo bekijkt, dan maakt games.fok (en eigenlijk elke games site) zo en zo reclame. Want elke nieuwsbericht heeft een bron. Die bron wordt er bij vermeld, dat is dus ook simpel reclame maken. Neem bijv http://games.fok.nl/news.php?newsid=528
Daar staat:
De vetgedrukte woorden zijn een link. Nu zie ik het verschil niet tussen: 5 oktober een review in de PCGP en Op de Planet Battlefield Forum vind je screenshots van BF 2.
Let op: Ik heb echt helemaal niks tegen games.fok. Het is en blijft mijn site voor het dagelijks game nieuws. maar ik vind het raar dat zo'n groot nieuws bericht niet gepost wordt.
een bronvermelding is wat anders dan reclame maken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:57 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Het gaat hier om een speciale game.
Als je het zo bekijkt, dan maakt games.fok (en eigenlijk elke games site) zo en zo reclame. Want elke nieuwsbericht heeft een bron. Die bron wordt er bij vermeld, dat is dus ook simpel reclame maken. Neem bijv http://games.fok.nl/news.php?newsid=528
Daar staat:
[..]
De vetgedrukte woorden zijn een link. Nu zie ik het verschil niet tussen: 5 oktober een review in de PCGP en Op de Planet Battlefield Forum vind je screenshots van BF 2.
Let op: Ik heb echt helemaal niks tegen games.fok. Het is en blijft mijn site voor het dagelijks game nieuws. maar ik vind het raar dat zo'n groot nieuws bericht niet gepost wordt.
Ja mooier wel, maar ook onduidelijker. Border zou wel wat dunner mogen iddquote:Op zaterdag 25 september 2004 01:28 schreef Baris het volgende:
Als je een reactie wilt posten, zie je onderaan de bekende smilies. Die smilies zijn zeer waarschijnlijk in een aantal tabbelen gezet. Waarom worden de borders dan niet op 0 gezet? Zonder die borders lijkt het mij veel mooier.
[afbeelding]
Hier op 't forum vind ik het niet zo ontzettend onduidelijk hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 07:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja mooier wel, maar ook onduidelijker. Border zou wel wat dunner mogen idd
ik vind het met border storender dan zonder eigenlijkquote:Op zaterdag 25 september 2004 07:25 schreef twi het volgende:
[..]
Hier op 't forum vind ik het niet zo ontzettend onduidelijk hoor
* Thomper wilt winnen, doet mee, maar niemand reageert?quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:34 schreef Danny het volgende:
[..]
De oude blijven gewoon bestaan. Sterker nog; lees http://games.fok.nl/review.php?reviewid=493 en dan met name het schuin gedrukte stukje op de laatste pagina
Is het al zondag 26 september?quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:57 schreef Thomper het volgende:
[..]
* Notorious_Roy wilt winnen, doet mee, maar niemand reageert?
Het gaat toch wel echt gebeuren he?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het al zondag 26 september?
Arg, stomme klok... nu staat ie al op 27 september hier..quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het al zondag 26 september?
Verder denk ik dat Danny alle suggesties gewoon meeneemt en er zelf een winnaar uitkiest, zonder dat ie daar persoonlijk reageert. Uiteindelijk zal het wel als sitenews vermeld worden denk ik.
dat kun je instellen in je settingsquote:Op zondag 26 september 2004 23:27 schreef pkwarts het volgende:
zou het nieuws blokje en het (p)reviews blokje weer omgedraaid mogen worden? vond het oude een stuk handiger.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=697quote:Op donderdag 30 september 2004 11:33 schreef Baris het volgende:
Sinds gisteren is er iets aan me opgevallen:
[afbeelding]
Dus je hebt een status gekregen. Maar hoe zit dat precies. Ik bedoel: Hoe wordt je status bepaald?
Oke, thanks. Ik zie nu ook dat het op de frontpage staat, een beetje laat. Maar beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=697
De echte platformer (zoals Mario 2D) is er niet echt meer in het 3D tijdperk. Kijk naar Rachet & Clank, dat is meer een actie adventure dan platformer. Bovendien wilden we niet teveel keuzes in de poll stoppen. MMORPG en RPG zijn daarom ook samengevoegdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:07 schreef Thomper het volgende:
Waarom staat er in die poll met favoriete genres niet de platformer tussen? Vind hem groot genoeg voor niet-overig? Of kijk ik nou scheel?
Is bekend, maar hoe we het moeten oplossen weten we nog nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:25 schreef Thomper het volgende:
Komt er op 1 november, naast Atlantis Evolution, eindelijk het spel ' ' uit? Ge-wel-dig.
BIj de releaselijst, op de mainpage enzo, en dan onder Atlantis Evolution
ze moeten gewoon een aparte pagina maken met release datesquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:04 schreef HomerJ het volgende:
Mag ik misschien een suggestie geven?
Die releasekalender, kan je niet meerdere verschillende kleuren achter 1 game zetten? Is een stuk overzichtelijker en wat korter.
Nu staat er bijvoorbeeld dit:
05-11 Lord of the Rings: The Third Age
05-11 Lord of the Rings: The Third Age
05-11 The Incredibles
05-11 The Incredibles
05-11 The Incredibles
05-11 The Incredibles
05-11 Ty the Tasmanian Tiger 2
05-11 Ty the Tasmanian Tiger 2
Zoals het nu is is het inderdaad niet altijd even handig. Een betere/uitgebreidere releasekalender staat als ik me niet vergis ook nog op stapel, maar we willen nog heel veelquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:04 schreef HomerJ het volgende:
Die releasekalender, kan je niet meerdere verschillende kleuren achter 1 game zetten? Is een stuk overzichtelijker en wat korter.
Er wordt juist best veel aandacht aan besteed fyi. Wat vind je er slecht aan trouwens?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat een rete slechte poll vandaag. Mag best wat meer aandacht besteed worden.
Het klinkt kort door de bocht de vraag; het legt al woorden in de mond. Plus de antwoorden zijn bijna kinderachtig.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er wordt juist best veel aandacht aan besteed fyi. Wat vind je er slecht aan trouwens?
We wilden eerst doen "koop jij games merchandise" maar daar zitten niet veel mogelijkheden aan. Ja, nee, af en toe. Ook de vraag 'wat voor merchandise koop jij' is niet zo gemakkelijk aangezien je 1001 soorten hebt (posters, pennen, boeken, poppen, etc). We hebben het dus een keer omgedraaid en er een ontkennende vraag van gemaakt.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het klinkt kort door de bocht de vraag; het legt al woorden in de mond. Plus de antwoorden zijn bijna kinderachtig.
we hadden eerst andersom geredeneerd, zoals noot hierboven al zei. En toen kwamen we ook al tot de conclusie dat waarschijnlijk 95% geen game merchandise zou kopen, dus de vraag omgedraaidquote:Op donderdag 4 november 2004 12:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het klinkt kort door de bocht de vraag; het legt al woorden in de mond. Plus de antwoorden zijn bijna kinderachtig.
Het is niet relevant of de vraag kort door de bocht is want soms is een beetje gekleurde vraagstelling leuker en/of zelfs noodzakelijk (zoals bij deze poll). Essentieel is echter dat de antwoordmogelijkheden dat maar niet zijn of dat ze - indien noodzakelijk - een gekleurde vraagstelling compenseren. Het is dus ook geen toeval dat de optie "Wat lul je nou? Ik koop het wel (eens)!" dikker aangezet is.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |