Krom gedacht of slecht wiskunde gedaan op school. Als er 16 mil. inwoners zijn en dequote:Op woensdag 1 september 2004 00:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Uhm, dan zouden er minimaal 8 miljoen moslims van 18 jaar en ouder moeten zijn die allemaal van Nederland een islamitisch land willen maken. Ik weet niet hoe realistische rechtse mensen daar tegenaan kijken....
Ja beste vriend, maar niet iedereen van die 16 miljoen is stemgerechtigd en er zijn bij lange na geen 8 miljoen stemgerechtigde moslims, ook niet binnen 50 jaar. Bovendien neemt de bevolkingsgroei en immigratie van niet-westerse allochtonen ook af dus het is onwaarschijnlijk dat de moslims ooit boven de helft van de Nederlandse bevolking uitkomen. Vraag dat maar aan je wiskundemeester.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:34 schreef http het volgende:
[..]
Krom gedacht of slecht wiskunde gedaan op school. Als er 16 mil. inwoners zijn en de
helft is allochtoon/islamist dan is de verdeelsleutel toch voor beide kanten hetzelfde
de waarheid is hard, misschien wordt het eens tijd om dat onder ogen te zien ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:47 schreef gelly het volgende:
Goed, genoeg tijd besteed aan deze fantast.
Ja, het is erg fijn dat de toiletten schoon zijn en de Hoogovens nog draaien, maar ik versta onder opbouwen wel iets anders dan het terugbrengen van de status van homo's, vrouwen, andersdenkenden en andersgelovigen tot minderwaardigen die moeten luisteren naar de wetten van één of andere maangod genaamd Allah. Maar goed...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:18 schreef Nyrem het volgende:
Duidelijke uitspraak, pragmatisch ook.
Een constatering. Niet negatief, of positief.
Immers zijn er al heel heel lang niet-nederlanders in Nederland.
Ook zij hebben Nederland opgebouwd.
quote:Bos
(duidelijke taal, en is begrijpelijk)
Goed gezienquote:ps:valt me wel op dat het net lijkt of de NSB weer opleeft onder een deel van de bevolking
Ik ga het niet voorrekenen, als je dit niet begrijpt heb je pech gehad. Sleep tide.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja beste vriend, maar niet iedereen van die 16 miljoen is stemgerechtigd en er zijn bij lange na geen 8 miljoen stemgerechtigde moslims, ook niet binnen 50 jaar. Bovendien neemt de bevolkingsgroei en immigratie van niet-westerse allochtonen ook af dus het is onwaarschijnlijk dat de moslims ooit boven de helft van de Nederlandse bevolking uitkomen. Vraag dat maar aan je wiskundemeester.
Dan doe ik het wel voor je.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:46 schreef http het volgende:
[..]
Ik ga het niet voorrekenen, als je dit niet begrijpt heb je pech gehad. Sleep tide.
Je kruipt in een slachtofferol.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:47 schreef Morghodius het volgende:
[...]
Als je in plaats van geklaag nou eens manieren verzint waarop bepaalde dingen volgens jou beter kunnen, zijn we al een eind verder.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:47 schreef Morghodius het volgende:
-verhaal-
Oh......een echt crimineeltje op Fok.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:47 schreef Morghodius het volgende:
niet raar opkijken dat de eerste islamitische loverboys binnenkort onderste boven dood aan een lantarenpaal midden in de stad bungelen![]()
ook niet raar opkijken dat knokploegen criminele hangkutmarokkanen weg slaan om de wijk weer leefbaar en veilig te maken.
slaap jullie maar door, wij maken van Nederland wel weer een leefbaar land.
hoe zou jij het vinden als je kleindochter later accuzuur in haar gezicht krijgt gegooid omdat ze haar dan al verplichte sluier scheef op had gezet ?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Uhm, dan zouden er minimaal 8 miljoen moslims van 18 jaar en ouder moeten zijn die allemaal van Nederland een islamitisch land willen maken. Ik weet niet hoe realistische rechtse mensen daar tegenaan kijken....
quote:Op woensdag 1 september 2004 01:09 schreef StarWars het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden als je kleindochter later accuzuur in haar gezicht krijgt gegooid omdat ze haar dan al verplichte sluier scheef op had gezet ?
Geweldig natuurlijk, wat denk jij. Maar wat heeft dat ermee te maken ?quote:Op woensdag 1 september 2004 01:09 schreef StarWars het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden als je kleindochter later accuzuur in haar gezicht krijgt gegooid omdat ze haar dan al verplichte sluier scheef op had gezet ?
Zozo....dit gaat er gebeuren later ?quote:Op woensdag 1 september 2004 01:09 schreef StarWars het volgende:
even de hersens aanzetten, inplaats van feiten afwimpellen gebruikmakend van het woord allochtoon. een allochtoon is in Nederland anno 2004 niet iemand die geen nederlandse nationaliteit heeft, dus de 2e, 3e generatie turken,marokanen,surinamers,antillianen is wat de gevangeniswezen inderdaad voor 2/3 vult, dat leuke plaatje van je is waarschijnlijk gemaakt door een mede struisvogel, die op die manier zijn schouders op kan halen en zeggen : zie je wel ons beleid heeft niet gefaalt, klinkt precies hetzelfde als "En om die fabel dat er meer buitenlanders dan nederlanders in het gevang zitten maar eens te ontkrachten", iets vaker lezen en luisteren en dan terugkomen om je eigen fabeltjes te ontkrachten.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:05 schreef gelly het volgende:
En om die fabel dat er meer buitenlanders dan nederlanders in het gevang zitten maar eens te ontkrachten :
[afbeelding]
Ja, allochtonen zijn ook Nederlanders. Als je dat niet wil accepteren kun je bij jezelf afvragen in hoeverre je een racist bent.
Die cijfers zijn gewoon van het objectieve CBS hoor.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:16 schreef StarWars het volgende:
[..]
even de hersens aanzetten, inplaats van feiten afwimpellen gebruikmakend van het woord allochtoon. een allochtoon is in Nederland anno 2004 niet iemand die geen nederlandse nationaliteit heeft, dus de 2e, 3e generatie turken,marokanen,surinamers,antillianen is wat de gevangeniswezen inderdaad voor 2/3 vult, dat leuke plaatje van je is waarschijnlijk gemaakt door een mede struisvogel, die op die manier zijn schouders op kan halen en zeggen : zie je wel ons beleid heeft niet gefaalt, klinkt precies hetzelfde als "En om die fabel dat er meer buitenlanders dan nederlanders in het gevang zitten maar eens te ontkrachten", iets vaker lezen en luisteren en dan terugkomen om je eigen fabeltjes te ontkrachten.
Doeg... meneer de fascistoide relkloonquote:Op woensdag 1 september 2004 01:29 schreef StarWars het volgende:
5 reacties domme achter elkaar, tegen zoveel onwetendheid ga ik niet posten hoor, kost iets te veel tijd en begrijpen doen jullie het waarschijnlijk ook niet
Dat jij Nederlanders enkel als blank ziet is niet mijn probleem of die van het CBS hoor.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:16 schreef StarWars het volgende:
[..]
even de hersens aanzetten, inplaats van feiten afwimpellen gebruikmakend van het woord allochtoon. een allochtoon is in Nederland anno 2004 niet iemand die geen nederlandse nationaliteit heeft, dus de 2e, 3e generatie turken,marokanen,surinamers,antillianen is wat de gevangeniswezen inderdaad voor 2/3 vult, dat leuke plaatje van je is waarschijnlijk gemaakt door een mede struisvogel, die op die manier zijn schouders op kan halen en zeggen : zie je wel ons beleid heeft niet gefaalt, klinkt precies hetzelfde als "En om die fabel dat er meer buitenlanders dan nederlanders in het gevang zitten maar eens te ontkrachten", iets vaker lezen en luisteren en dan terugkomen om je eigen fabeltjes te ontkrachten.
en de linkse relnicht brengt op slinkse wijze het onderwerp "huidskleur" naarboven, en suggereert daarmee dat ik iemand zou beoordelen op huidskleur, belachelijk zielig hahaha !!!quote:Op woensdag 1 september 2004 01:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat jij Nederlanders enkel als blank ziet is niet mijn probleem of die van het CBS hoor.
Toch altijd hetzelfde verhaaltje ? Komen met allerhande doemscenario's en kromme statistieken een topic binnen denderen, vervolgens ontkracht je die en dan komen de scheldpartijen en verdachtmakingen weer. Het lijken wel kinderen die je vertelt dat Sinterklaas niet bestaat en vervolgens in een hoekje gaan staan stampen en huilen en je voor "stommert !" uitmaken.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:50 schreef kLowJow het volgende:
Ik vind het niet eens grappig meer...![]()
Nouja, misschien nog een klein beetje
Hoe zijn jullie toch zo overtuigd geraakt van die doemscenarios over de toekomst van Nederland?
Natuurlijk doe je dat niet.....het idee alleen al..quote:Op woensdag 1 september 2004 01:54 schreef StarWars het volgende:
en de linkse relnicht brengt op slinkse wijze het onderwerp "huidskleur" op, en suggereert daarmee dat ik iemand zou beoordelen op huidskleur, belachelijk zielig hahaha !!!
Dat doe je zelf hoor :quote:Op woensdag 1 september 2004 01:54 schreef StarWars het volgende:
[..]
en de linkse relnicht brengt op slinkse wijze het onderwerp "huidskleur" naarboven, en suggereert daarmee dat ik iemand zou beoordelen op huidskleur, belachelijk zielig hahaha !!!
Of bedoel je wat anders ?quote:een allochtoon is in Nederland anno 2004 niet iemand die geen nederlandse nationaliteit heeft, dus de 2e, 3e generatie turken,marokanen,surinamers,antillianen is wat de gevangeniswezen inderdaad voor 2/3 vult,
Natuurlijk, maar ik vind het altijd zo moeilijk in te schatten in hoeverre iemand het gewoon leuk vindt dergelijke dingen te zeggen en sterke verhalen op te hangen, en in hoeverre men echt bang is dat de eigen voorspellingen uitkomen.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Toch altijd hetzelfde verhaaltje ? Komen met allerhande doemscenario's en kromme statistieken een topic binnen denderen, vervolgens ontkracht je die en dan komen de scheldpartijen en verdachtmakingen weer. Het lijken wel kinderen die je vertelt dat Sinterklaas niet bestaat en vervolgens in een hoekje gaan staan stampen en huilen en je voor "stommert !" uitmaken.
Het is ook veel haat die mensen tot angstscenario's brengt.quote:Op woensdag 1 september 2004 02:01 schreef kLowJow het volgende:
Ik kan me zelf namelijk zo moeilijk voorstellen dat iemand echt in die onzin gelooft, en zo dit daadwerkelijk het geval is, ben ik wel erg nieuwsgierig naar de achtergronden van deze hersenspinsels.
door in de randstad te wonen en het zelf mee te makenquote:Op woensdag 1 september 2004 01:50 schreef kLowJow het volgende:
Ik vind het niet eens grappig meer...![]()
Nouja, misschien nog een klein beetje
Hoe zijn jullie toch zo overtuigd geraakt van die doemscenarios over de toekomst van Nederland?
Heel goed punt......... waarom horen we nooit niks over deze mensen.quote:ik heb liever nog 4 miljoen chinezen, japaners en hindoes, dan de hoeveelheid moslims die we nu hebben.
In Belgie bv wonen meer dan 800.000 !!! Italianen of mensen van Italiaanse afkomst , dat is hier bijna 1/10de van de bevolking, je hoort er nooit wat (negatiefs) over ...quote:Op woensdag 1 september 2004 03:04 schreef Drugshond het volgende:
uit een ander topic...
[..]
Heel goed punt......... waarom horen we nooit niks over deze mensen.Ze spreken onze taal (in een grappig accent). Ze weten wat werken is. (en hoe). Ze zijn ontzettend leergierig, en hebben doorzettingsvermogen. Ze passen prima in het straatbeeld (geen gezeik over hoofddoekjes e.d) Behouden toch hun eigen cultuur, maar doen dit binnenshuis Passen zich prima aan aan de geldende wetgeving. Zijn heel beleefd en fatsoenlijk (en zitten niet aan de dope). Hebben een cultuur waar we een puntje aan kunnen zuigen. Criminaliteit is vrijwel uit den boze bij deze bevolkingsgroep.
En ik heb zielsveel respect voor deze mensen uit ZO-Azie , en zal ze ook altijd met respect behandelen (als een gelijke) !!!
Waarom heb ik dat met met Turken en Marokannen minder.....Tell me why ?
Onder de juiste reakties verloten we een magnetron...........
Grappenmaker, als de statistieken je niet aanstaan knip je er maar wat stukken tussen uit???quote:Op woensdag 1 september 2004 01:05 schreef gelly het volgende:
En om die fabel dat er meer buitenlanders dan nederlanders in het gevang zitten maar eens te ontkrachten :
[afbeelding]
Ja, allochtonen zijn ook Nederlanders. Als je dat niet wil accepteren kun je bij jezelf afvragen in hoeverre je een racist bent.
Mijn God, wat een hoop generalisaties en onwaarheden gelly over chinezenquote:Op woensdag 1 september 2004 03:12 schreef gelly het volgende:
Mijn God, wat een hoop generalisaties en onwaarheden op een rijtje Drugshond. Het probleem is dat je op straat geen last hebt van chinezen, zodat het lijkt alsof deze groep uitermate geïntegreerd en netjes is.
Laten we alsjeblieft niet net doen of chineze immigranten perfect Nederlands spreken, want dat doen ze niet. Een groot gedeelte spreekt zelfs nauwelijks Nederlands.
Criminaliteit onderling is sterk aanwezig, chineze maffia die restauranthouders afperst, drugsmaffia etc. Ook werken er veel illegalen in chineze restaurants.
Ze zijn beleeft en fatsoelijk ja, net als elke Ali met een shoarmazaak of welke ondernemer dan ook.
Verder verkeren zo vooral in hun eigen groep, en spreekt men thuis en onderling vooral chinees. Wat nou integratie ?
Verrek, het zijn net marokkanen !
En waarom je dat met marokkanen en turken minder hebt ? Omdat die veel (zichtbare) straatcriminaliteit veroorzaken en jij dat verwart met integratie. Daarom.
Wat ik uit die statistiek concludeer is dat er 7745 buitenlanders in de gevangenis zitten , dat is ruim meer dan 50 % van de gevangenen , is dat niet problematisch ?quote:Op woensdag 1 september 2004 03:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Grappenmaker, als de statistieken je niet aanstaan knip je er maar wat stukken tussen uit???
[afbeelding]
Het figuur waarop ik reageerde had het constant over islamieten, vandaar dat ik die even apart had geselecteerd. Antillianen zijn trouwens gewoon Nederlanders.quote:Op woensdag 1 september 2004 03:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Grappenmaker, als de statistieken je niet aanstaan knip je er maar wat stukken tussen uit???
[afbeelding]
Zonder gestraft te zijn ? Lijkt me niet wenselijk. Overigens kan iemand die in het buitenland geboren is gewoon de Nederlandse nationaliteit hebben. Dan is het geen buitenlander.quote:Op woensdag 1 september 2004 03:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Men zou beter voorzien in degelijke gevangenissen voor de inheemse bevolking en die criminele buitenlanders uitwijzen naar land van herkomst ...
Precies, Gelly dacht zeker dat we dat tabelletje van hem zouden slikken als zoete koek... Ik vind het trouwens behoorlijk laag bij de grond, zeker voor een modje, om de boel op die manier te verneuken.quote:Op woensdag 1 september 2004 03:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat ik uit die statistiek concludeer is dat er 7745 buitenlanders in de gevangenis zitten , dat is ruim meer dan 50 % van de gevangenen , is dat niet problematisch ?
Men zou beter voorzien in degelijke gevangenissen voor de inheemse bevolking en die criminele buitenlanders uitwijzen naar land van herkomst ...
Mij lijkt het dat eens je in de gevangenis zit je wél al veroordeeld bent hoor ...quote:Op woensdag 1 september 2004 03:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Zonder gestraft te zijn ? Lijkt me niet wenselijk.
Gelly zei:quote:Op woensdag 1 september 2004 03:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Het figuur waarop ik reageerde had het constant over islamieten, vandaar dat ik die even apart had geselecteerd. Antillianen zijn trouwens gewoon Nederlanders.
Ergo, er zitten meer buitenlanders, punt.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:05 schreef gelly het volgende:
Inderdaad geen last van..... point proven ?!quote:Op woensdag 1 september 2004 03:12 schreef gelly het volgende:
Mijn God, wat een hoop generalisaties en onwaarheden op een rijtje Drugshond. Het probleem is dat je op straat geen last hebt van chinezen, zodat het lijkt alsof deze groep uitermate geïntegreerd en netjes is.
Daar geloof ik geen bal van.......ik moet de eerste chinees nog tegen komen die geen Nederlands of een moderne taal kent (engels). En ik ken wel wat mensen uit deze achtergrond.quote:Laten we alsjeblieft niet net doen of chineze immigranten perfect Nederlands spreken, want dat doen ze niet. Een groot gedeelte spreekt zelfs nauwelijks Nederlands.
Mmmmmm... hier heb je wel een punt....(deels).. Maar ze verdienen hun geld niet met ordinaire criminele handelingen zoals stelen !!!. Drugsmafia ?!?..bij de de afhaal chinees. Het is een gesloten cultuur wat niet of nauwelijk overlapt met de nederlandse cultuur. Ik ken anders maar verdomd weinig straatroven waarbij de dader van aziatische afkomst was. Illegalen hebben we in alle soorten en maten van allerlei afkomst (maar een illegaal hoeft nog geen crimineel te zijn)quote:Criminaliteit onderling is sterk aanwezig, chineze maffia die restauranthouders afperst, drugsmaffia etc. Ook werken er veel illegalen in chineze restaurants.
Elke ondernemer ongeacht zijn afkomst moet respect krijgen. Mits deze de organisatie niet misbruikt om geld wit te wassen. Daar heb je geljk in. Ik kan nog iets opzoeken over call/bel-centers.quote:Ze zijn beleeft en fatsoelijk ja, net als elke Ali met een shoarmazaak of welke ondernemer dan ook.
Juistem... ze spreken het thuis maar niet op straat. Of bij loket W...........of whatever. Ze lossen hun problemen zelf op. En zijn zeer autonoom.quote:Verder verkeren zo vooral in hun eigen groep, en spreekt men thuis en onderling vooral chinees. Wat nou integratie ?
Ghe ghe ghe.... niet helemaal waar. Toch eens een keer opzoeken wat de arbeidsparticipatie is van Aziatische mensen in de Nederlandse samenleving.quote:Verrek, het zijn net marokkanen !
En dat is het goede antwoord... maar de zichtbare criminaliteit is mijn gevoel van onveiligheid. Niks meer en niks minder. En daar wordt het politieke beleid op afgerekend (of je er mee eens bent of niet).quote:En waarom je dat met marokkanen en turken minder hebt ? Omdat die veel (zichtbare) straatcriminaliteit veroorzaken en jij dat verwart met integratie. Daarom.
Huh ? Welke cijfers verneuk ik precies ? Het is een grafiek van criminelen die in het buitenland geboren zijn he, niet van criminelen met de Nederlandse nationaliteit. Dat jij vindt dat iemand die ergens anders geboren is, of die 1 allochtone ouder heeft geen Nederlander is, is niet het probleem van het CBS of de staat maar van jou.quote:Op woensdag 1 september 2004 03:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Precies, Gelly dacht zeker dat we dat tabelletje van hem zouden slikken als zoete koek... Ik vind het trouwens behoorlijk laag bij de grond, zeker voor een modje, om de boel op die manier te verneuken.
Bos slaat hier maar liefst vier keer de plank mis:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 zei Wouter Bos het volgende
In Nederland worden geen kerken meer gebouwd, maar moskeeën, en onze bakkers, loodgieters en automonteurs van de toekomst zijn voor tweederde allochtoon. Voor rechts Nederland is het kennelijk een taboe om die realiteit onder ogen te zien. Het zou eerlijker zijn om de waarheid te zeggen. Nederland wordt nooit meer wat het was.
Ik kan me voorstellen dat andere landen niet zitten te wachten op onze criminelen, uit kostenaspect b.v. Hoe wil je landen verplicht laten meewerken ? Het enige dat je kan doen is mensen op het vliegtuig zetten, maar dan heeft diegene zijn straf niet gehad.quote:Op woensdag 1 september 2004 03:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
vergis je trouwens niet, als een Belg/nederlander wordt veroordeeld wordt tot opsluiting in gelijk welk land voor een misdaad vind ik dat we hem hier moeten opsluiten daarvoor ...
Ik vind dat een land moet voorzien in de "opvang" voor criminelen die er geboren zijn , is dat dan niet democratisch ? Mij lijkt het een mooie en eerlijke regeling ... (en ik ben nu nochtans in Belgie eens totaal géén Vlaams Blok stemmer)quote:Op woensdag 1 september 2004 03:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Huh ? Welke cijfers verneuk ik precies ? Het is een grafiek van criminelen die in het buitenland geboren zijn he, niet van criminelen met de Nederlandse nationaliteit. Dat jij vindt dat iemand die ergens anders geboren is, of die 1 allochtone ouder heeft geen Nederlander is, is niet het probleem van het CBS of de staat maar van jou.
Mijn mening is dat iemand in Belgie of Nederland een misdaad begaan heeft , dat het de taak is van de Belgische/Nederlandse overheid om te voorkomen dat die persoon in dat land nog een misdaad zal begaan. Dat kan door de eigen criminelen op te sluiten , maar evengoed door de niet eigen criminelen uit te wijzen. Als men dan in bv Turkije of zelfs Spanje ofzo als je wil geen gehoor geeft aan een Nederlandse veroordeling en die persoon vrij laat gaan is dat hun probleem , niet het onze ...quote:Op woensdag 1 september 2004 03:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat andere landen niet zitten te wachten op onze criminelen, uit kostenaspect b.v. Hoe wil je landen verplicht laten meewerken ? Het enige dat je kan doen is mensen op het vliegtuig zetten, maar dan heeft diegene zijn straf niet gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |