Ja, dat denk ik.quote:Op maandag 27 september 2004 17:25 schreef cultheld het volgende:
Denk je dat?
Dan heb je dat niet goedquote:Op maandag 27 september 2004 17:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik.
Dat is denk ik ook de reden dat PSV een poging zal gaan doen voor die Né. Hij maakte op het Amsterdam Tournament veel indruk op Wenger en die gaf toe gecharmeerd te zijn van zijn spel. Dus niet verkeerd voor PSV lijkt mequote:Op maandag 27 september 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Né zal voor volgend seizoen zijn overigens en Arsenal zal hem vermoedelijk niet kunnen inlijven i.v.m. de 75 %-regeling.
Hij is toch wel een stapje verder dan Schreuder en AZ is beter dan het NAC van Schreuder voordat ie naar Feyenoord ging.quote:Op maandag 27 september 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
De vraag is of Denny die laatste stap kan zetten. Net zo makkelijk wordt ie een Schreuder.
Huntelaarquote:Op maandag 27 september 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Toch weet je het nooit.
Jongens die ooit zijn weggestuurd bij Ajax, Feyenoord of PSV komen via een subtopper zelden weer terug op dat niveau. Ooijer is een uitzondering.
Die heeft zich nog lang niet bewezen.quote:Op maandag 27 september 2004 18:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar
Ronald de Boerquote:Op maandag 27 september 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Toch weet je het nooit.
Jongens die ooit zijn weggestuurd bij Ajax, Feyenoord of PSV komen via een subtopper zelden weer terug op dat niveau. Ooijer is een uitzondering.
gefloptquote:Op maandag 27 september 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Ronald de Boer is er idd ook één.
Maar ja, wat gebeurde er met jongens als Alfred Schreuder?
oke heb je gelijk in, maar hij was bijna weggestuurdquote:Op maandag 27 september 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
Bouma is ook nooit weggestuurd, maar verhuurd.
Het gaat echt om spelers als Ooijer, R. de Boer en Schreuder.
Paauwe schiet mij nog te binnenquote:Op maandag 27 september 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
Bouma is ook nooit weggestuurd, maar verhuurd.
Het gaat echt om spelers als Ooijer, R. de Boer en Schreuder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |