abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22239972
Die Né is een groot talent, samen met nog 2 andere Ivorianen geldt hij als het gouden drietal van Beveren; Onder andere Arsenal zit achter die drie aan, maar Arsenal volgt meer spelers dan de club kan halen, dus PSV kan het allicht proberen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 27 september 2004 @ 17:31:14 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22240098
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:25 schreef cultheld het volgende:
Denk je dat?
Ja, dat denk ik.
pi_22240467
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:31 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik.
Dan heb je dat niet goed
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22240596
Né zal voor volgend seizoen zijn overigens en Arsenal zal hem vermoedelijk niet kunnen inlijven i.v.m. de 75 %-regeling.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22240648
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Né zal voor volgend seizoen zijn overigens en Arsenal zal hem vermoedelijk niet kunnen inlijven i.v.m. de 75 %-regeling.
Dat is denk ik ook de reden dat PSV een poging zal gaan doen voor die Né. Hij maakte op het Amsterdam Tournament veel indruk op Wenger en die gaf toe gecharmeerd te zijn van zijn spel. Dus niet verkeerd voor PSV lijkt me Ik snap alleen niet waarom PSV Denny Landzaat niet probeert te halen, dat überhaupt geen enkele topclub hem probeert te halen, wát een speler is dat toch.
pi_22240752
De vraag is of Denny die laatste stap kan zetten. Net zo makkelijk wordt ie een Schreuder.
www.thuisuiteten.nl
pi_22240802
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
De vraag is of Denny die laatste stap kan zetten. Net zo makkelijk wordt ie een Schreuder.
Hij is toch wel een stapje verder dan Schreuder en AZ is beter dan het NAC van Schreuder voordat ie naar Feyenoord ging.
pi_22240835
Ajax bekijkt jonge Zweed als vervanger Ibrahimovic

[27/09/2004] Wie wordt de opvolger van Zlatan Ibrahimovic bij Ajax? De Amsterdamse club is het aan haar stand verplicht de komende transferperiode een vervanger aan te trekken. Sonck en Anastasiou voldoen niet aan de hoge eisen in Amsterdam, zo is de algemene opinie. Ajax streunt heel de wereld af voor de opvolger van Zlatan Ibrahimovic en was daarvoor afgelopen weekend in Zweden.

Een delegatie van de Amsterdammers bekeek gisteren het duel tussen Halmstad BK en Örebro SK . Bij Halmstad speelt de spits van Jong Zweden, Marcus Rosenborg. De speler is dit seizoen verhuurd door Malmö FF, de oude club van Zlatan Ibrahimovic, aan Halmstad. De aanvaller maakte in ieder geval een grote indruk.

Gisteren won Halmstad namelijk overtuigend met 5-0 van Örebro SK. Rosenborg tekende voor een hattrick door tussen de 47ste en 67ste minuut drie maal te scoren. Rosenberg is met twaalf doelpunten gedeeld topscorer in Zweden. De aanvaller is vandaag 22 jaar geworden.

[bron: voetbalplus.nl]
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_22240856
Toch weet je het nooit.

Jongens die ooit zijn weggestuurd bij Ajax, Feyenoord of PSV komen via een subtopper zelden weer terug op dat niveau. Ooijer is een uitzondering.
www.thuisuiteten.nl
pi_22240893
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Toch weet je het nooit.

Jongens die ooit zijn weggestuurd bij Ajax, Feyenoord of PSV komen via een subtopper zelden weer terug op dat niveau. Ooijer is een uitzondering.
Huntelaar
pi_22240962
Hendriks: 'Internationale topclub wil Koné'

27/9/2004 17:20

De transfer van Arouna Koné naar Ajax mag dan wel zijn afgeketst op een medische keuring, een internationale topclub laat zich er niet door afschrikken.
Volgens Nol Hendriks heeft er zich een internationale topclub bij Roda JC gemeld voor Koné. Het bestuurslid technische zaken liet zich niet uit over de naam van de club, die via een makelaarskantoor de interesse in de Ioriaanse aanvaller kenbaar heeft gemaakt.

'We hebben het nog afgewezen', zei Hendriks tegen L1. 'We denken dat Koné er nog niet klaar voor is.' Het bestuurslid technisch zaken acht echter niet uitgesloten dat de Ivoriaanse aanvaller in de winterstop vertrekt bij de Limburgse club.

Eind augustus leek Koné Roda JC te gaan verruilen voor Ajax. De medische keuring stond de overgang is de weg. Op basis van de uitkomsten van het Amsterdamse onderzoek besloot Roda JC geen risico's te nemen met Koné, die uit voorzorg op non-actief werd gesteld.

Uit eigen onderzoeken kwamen echter geen problemen naar voren. Koné werd gezond verklaard en maakte vorige week tegen AZ zijn rentree.
pi_22241901
Vitesse heeft belangstelling voor Ebrima Sillah (Vitesse.org)

Volgens Jan Sommerdijk, journalist van Omroep Gelderland, in het tv-programma De Verlenging heeft Vitesse interesse in de middenvelder Ebrima Ebou Sillah. Deze Gambiaan heeft vroeger voor Club Brugge en RBC Roosendaal gespeeld en komt nu uit voor het Russische Rubin Kazan. De Russische competitie eindigt 11 November 2004.
pi_22242170
quote:
Op maandag 27 september 2004 18:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Huntelaar
Die heeft zich nog lang niet bewezen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 september 2004 @ 19:05:40 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22242198
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Toch weet je het nooit.

Ronald de Boer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22242339
Ronald de Boer is er idd ook één.

Maar ja, wat gebeurde er met jongens als Alfred Schreuder?
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 september 2004 @ 19:12:28 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22242373
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Ronald de Boer is er idd ook één.

Maar ja, wat gebeurde er met jongens als Alfred Schreuder?
geflopt moest dan ook lang denken en na Ronald wist ik er geen meer
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22242512
Dandy van der Meyde heeft het ook nog redelijk gedaan. Al vind ik het persoonlijk een speler van niks.
pi_22242604
Die was nooit weggestuurd, slechts verhuurd.
www.thuisuiteten.nl
pi_22242672
v/d Meyde en de Boer, beide gerijpt bij Twente...meer weet ik er ook niet...
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 september 2004 @ 19:27:21 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22242723
Bouma natuurlijk nog
DeLuna vindt me dik ;(
pi_22242752
idd Bouma
pi_22242804
Bouma is ook nooit weggestuurd, maar verhuurd.

Het gaat echt om spelers als Ooijer, R. de Boer en Schreuder.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 september 2004 @ 19:32:21 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22242822
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:

oke heb je gelijk in, maar hij was bijna weggestuurd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_22245707
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:

Paauwe schiet mij nog te binnen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 27 september 2004 @ 21:21:23 #250
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_22245777
El Hamdaoui mag niet naar NEC van Feyenoord
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari