quote:Ik wil ook wel een invite: sanshine(a)chello.nl
done!quote:Graag een invite naar blade-l----- (at) home.nl ?
Please?
Donequote:Op maandag 30 augustus 2004 09:49 schreef Psy-C het volgende:
Ik zou graag ook een invite willen krijgen
jack@psy-c.nl
komt eraanquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:33 schreef BobRooney het volgende:
ja...tuinman_alias_de_heggeschaar@hotmail.com
vergeet mij nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:27 schreef Okle het volgende:
invite alstublieft! rogier(at)noqueue.net
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:07 schreef Okle het volgende:
[..]
vergeet mij niet![]()
Donequote:Op maandag 30 augustus 2004 10:12 schreef VeerMans het volgende:
een invite naar spam@vantveer.net is ook wel lief
komt er zo aanquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:17 schreef Skeffie het volgende:
naar dextah(at)xs4all.nl mag ook wel
U R welcome.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:59 schreef BladE-l----- het volgende:
Bedankt! I have Gmail!
thanx!quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt eraan
done
graag gedaan!quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:33 schreef Skeffie het volgende:
TNX indahnesia.com
damn.. kom ik aan met mijn 6..quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik heb nog een stuk of twintig invites over, dus schreeuwt uw email adres maar.
vriendje van me wil er wel 1...als dat magquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik krijg geen invitequote:Op maandag 30 augustus 2004 10:16 schreef switchboy het volgende:
[..]
[..]
Done
Tuurlijk mag dat. Hij/zij heeft een invite binnen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:44 schreef BobRooney het volgende:
[..]
vriendje van me wil er wel 1...als dat mag![]()
vinebe@chello.nl
Je hebt een invite binnenquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:55 schreef iterumy het volgende:
mag ik eentje hebben? iterumy [at ] telenet.be
alvast bedankt
bedanktquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je hebt een invite binnen
raymond.visser (at) ordina.nlquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Hij/zij heeft een invite binnen.
Ik heb er nu nog 21 over , dus schreeuw uw email adressen maar.
Gesteund door deze post (en even later weer een 'schreeuwt u maar') wil ik heel voorzichtig nogmaals een verzoekje voor een invite doen:quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
ik had mijn adress al een keer gepost , maar vincent_pauw@hotmail.com , bij deze nog een keerquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Hij/zij heeft een invite binnen.
Ik heb er nu nog 21 over , dus schreeuw uw email adressen maar.
Check je mail zou ik zeggen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:17 schreef Xlarge29 het volgende:
[..]
ik had mijn adress al een keer gepost , maar vincent_pauw@hotmail.com , bij deze nog een keer
thanxquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:25 schreef Janne33 het volgende:
[..]
Check je mail zou ik zeggen...
verstuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:57 schreef Ajaxfan het volgende:
invite naar vwiering@hotmail.com graag svp.
verstuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:10 schreef ray_nl het volgende:
[..]
raymond.visser (at) ordina.nl
alle drie verstuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:32 schreef lj_lightning het volgende:
het stond ook in het andere topic maar ik wil ook een invite als het kan![]()
mijn adres is: brammetje_3 {AT} hotmail {DOT} com
en kan dan mischien xevox@g-mail.com kunnen?(ik gebruik de nickname "lj_Lightning" nooit meer alleen op fok
)
en mijn broer (Bob_the_builder) wil ook graag een g-mail account
zijn mail adres is: Eelco-thuis {AT} planet {dot} nl
bvd![]()
verstuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:17 schreef BoomBoom het volgende:
[..]
Gesteund door deze post (en even later weer een 'schreeuwt u maar') wil ik heel voorzichtig nogmaals een verzoekje voor een invite doen:
als het kan, zou ik graag een invite willen op jurrianneke {at}hotmail {punt}com
verrstuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:17 schreef Xlarge29 het volgende:
[..]
ik had mijn adress al een keer gepost , maar vincent_pauw@hotmail.com , bij deze nog een keer
dank u!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
alle drie verstuurd
check je mail plsquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:37 schreef MSX2 het volgende:
spamme@hccnet.nl svp. eeuwige dank zal u ten deel komen
donequote:Op maandag 30 augustus 2004 13:22 schreef Willow1 het volgende:
ik wil ook wel een invitedroopski (at) hotmail . com
mijn dank is grootquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:48 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
check je mail pls
mijn dagelijkese aantal invites is ook grootquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:05 schreef MSX2 het volgende:
[..]
mijn dank is groot![]()
Oh, mocht er een Invite over zijn: [EDITquote:10. Why is Google offering email? I thought you were a search company.
Google's mission is to organize the world's information and make it universally useful and accessible. For many people, email contains valuable information that can be difficult to retrieve. We believe we can help with that.
Gmail uses Google search technology to find messages so users don't have to create folders and file their individual emails. Many of Gmail's other features also incorporate search technology to improve their effectiveness. Used this way, search enhances the efficiency of email, so we believe it's a natural area for Google to offer a service.
Donequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:13 schreef dutch_camel het volgende:
Is dit een teken dat de Beta van Gmail in de laaste fase gaat komen? Ben benieuwd. Ik denk dat ze behoorlijk wat hebben kunnen stoeien met zoek resultaten in Gmail. Wie weet zien we hier nog iets van terug in Google zelf ... Zoals Goolge zelf meld in de FAQ:
[..]
Oh, mocht er een Invite over zijn: dutch.camel(AT)wanadoo.nl
BTW: Zijn er mensen die echt last gekregen hebben van spam, nadat ze hun e-mail adres hebben gepost?![]()
er is niet echt een lijst meer, en geloof dat iedereen reeds voorzien is.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:18 schreef robgeerts het volgende:
ik heb 4 invites, wie wil hebben moet even mailen naar robgeerts@gmail.com ....
ik heb hier geen overzicht van wie nog wil hebben....
verstuurd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:31 schreef Stevie_ het volgende:
Ik wil ook wel een invite
s_keereweer@hotmail.com
alvast bedankt!!!!
Niet dus...je hebt al ;-)quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:31 schreef Stevie_ het volgende:
Ik wil ook wel een invite
s_keereweer@hotmail.com
alvast bedankt!!!!
Graag gedaan Mijnheer "Bla"quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:33 schreef Stevie_ het volgende:
dat ging snel, bedankt Mr. Wacko
Done.. en het nu goedmakenquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:38 schreef Willow1 het volgende:
als het mogelijk is nog een invite voor lammers_dennis (at) hotmail.com
Thx
verstuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:39 schreef Basix het volgende:
Als er nog iemand in een goede bui is?
marcel @ saaiberspees . demon . nl
Donequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:39 schreef Basix het volgende:
Als er nog iemand in een goede bui is?
marcel @ saaiberspees . demon . nl
even de OP lezen in deel 42quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:40 schreef Stevie_ het volgende:
kan ik nu ook mensen invite? Kan het nergens vinden...
verstuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:43 schreef Stevie_ het volgende:
naja, ik kan niet invite...
zou iemand een maatje van me willen invite?
jurjenquik@hotmail.com
vet bedankt namens hem
Donequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:45 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ik zou er nog wel 1 willen als het nog kan:
jaspwolf@hotmail.com
Nog ééntje? Je had er al één?quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:45 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ik zou er nog wel 1 willen als het nog kan:
jaspwolf@hotmail.com
Bedankt! Naja, ik kan nu dus nog niet invite...zodra dat mogelijk is zal ik ook op Fok aanbiedenquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
verstuurd
Volgens mij sturen we nu iedereen twee invitesquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:47 schreef wonko het volgende:
Done
Tering..ik ga dus net weg..hoe ff vol ga ik zo verder.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Volgens mij sturen we nu iedereen twee invitesIk zal er voorlopig maar mee ophouden
![]()
Ik heb er nu nog 4 over.
Hangt er vanaf , Google strooit nu aardig rond met invites , dus ik krijg op mijn 5 gmail adressen redelijk wat invites. Normaliter duurde het toch een weekje of twee voordat de invites binnen kwamen druppelen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:50 schreef Stevie_ het volgende:
misschien domme vraag, maar wanneer kan ik mensen invite? kwestie van tijd? hoeveel tijd
Dat zou wel chill zijn ja, khoop dat et voor XP ook nog komt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Voor de mensen met Linux kan het gebruik van Gmail nog veel interessanter worden.
Iemand heeft het voor elkaar gekregen om je Gmail account te kunnen gebruiken als Linux Filesysteem. Dus heb je in één klap een gigabyte aan online storage erbij.
linkje
Hopelijk wordt er voor Windows XP ook nog zo iets dergelijks geschreven, dan is Gmail nog interessanter
Voorlopig alleen nog maar dit PHP scriptquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:57 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Dat zou wel chill zijn ja, khoop dat et voor XP ook nog komt.
donequote:Op maandag 30 augustus 2004 15:08 schreef Kreuz het volgende:
Ik zou er ook graag eentje ontvangen op:
gino_feyenoord@hotmail.com
BvD![]()
klopt thanxquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
atile77(AT)hotmail.com
erikvanderschaaf(at)hotmail(dot)com
a.raps at dycore.nl
. A_Hamakers bij de hete post .
hebben mijn laatste 4 invites gekregen
Dan hebben een paar twee invites gekregen, want ik heb Lexie en Koningleeuw ook geļnvite.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
atile77(AT)hotmail.com
erikvanderschaaf(at)hotmail(dot)com
a.raps at dycore.nl
. A_Hamakers bij de hete post .
hebben mijn laatste 4 invites gekregen
klopt had er tweequote:Op maandag 30 augustus 2004 15:36 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Dan hebben een paar twee invites gekregen, want ik heb Lexie en Koningleeuw ook geļnvite.
doorgestuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:40 schreef Razor21 het volgende:
party_man@planet.nl ook graag eentje alvast bedankt.
Invite verstuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:04 schreef quattro het volgende:
kan iemand ff een invite sturen naar mailadres@provider.com ...
merci...![]()
kan u email adres ff weghalen uit quote.... (vieze spemmertsss)quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:08 schreef deliberator het volgende:
[..]
Invite verstuurd
The link you followed to create a Gmail account has already been used to create an account for email@gmail.com. Now, its account creating powers are all gone. To create another Gmail account, you'll need a shiny new account creation link. We apologize for the inconvenience.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:11 schreef Basix het volgende:
linhttp://gmail.google.com/gmail/a-9ecd9d170f-621213da72-74eeed6532
Voor de eerste klikker![]()
link weggehaald.
haal ff link weg anders.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:11 schreef Basix het volgende:
http://gmail.google.com
Voor de eerste klikker![]()
link is toch al dood ??quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:18 schreef deliberator het volgende:
[..]
haal ff link weg anders.
i.v.m. spemmers
beetje lullig anders
Echt superbedankt!! ben nu weer een gelukkig iemandquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:33 schreef FredvZ het volgende:
Easyedwin => Done
spineshank => Done
done Dracontopesquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:25 schreef Dracontopes het volgende:
Ik zou ook wel zo'n invite willen![]()
( cslim(at)home.nl )
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
done Dracontopes
Ben niet flauw stelde hier de vraag op het forum en toen zag ik een reactie daar heb ik op gemailed ik denk zal we een eeuwigheid gaan duren anders. En toen stonden er 2 in mijn inbox.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:42 schreef dork22 het volgende:
razor21 jij bent flauwje hebt al een of meer gmail accounts en dan vraag je er mij ook een
![]()
die ik dan ook nog een stuur (ik wist het niet dat je er meerdere had) |:{
ckeck mailboxquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:31 schreef timbels het volgende:
Zou ook erg graag een acount willen bij Gmail.
Bij deze dus een verzoek voor een invite mocht iemand er
een overhebben.
Bij voorbaat dank. (timbels@hotmail.com)
open mailbox pleasequote:Op maandag 30 augustus 2004 17:31 schreef vaono het volgende:
Ik meld mij ook aan voor een Gmail account
jeroen@mtr-music.nl
check mailquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:31 schreef vaono het volgende:
jeroen@mtr-music.nl
Thnx heavenswoman!quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:46 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
ckeck mailbox
check mailquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:31 schreef vaono het volgende:
jeroen@mtr-music.nl
Done!quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:28 schreef Juniorrules het volgende:
zou iemand me kunnen mailen op jeroen_rosier@hotmail.com?
Alvast bedankt!
Donequote:Op maandag 30 augustus 2004 18:45 schreef spineshank het volgende:
doe mij ook zo'n invite please mailto paul(at)costerus.nl
Donequote:Op maandag 30 augustus 2004 18:49 schreef VeerMans het volgende:
eentje op alex.....nl graag
donequote:Op maandag 30 augustus 2004 18:49 schreef VeerMans het volgende:
eentje op alex@veertje.nl graag
gaat weer eens snel niet gestu8urd nogquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:06 schreef manny het volgende:
tony-montana@planet.nl
plz
Donequote:Op maandag 30 augustus 2004 19:08 schreef ro__ het volgende:
Ook graag eentje voor regenerate_[at]hotmail.com
![]()
Thnx!quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:09 schreef heavenswoman het volgende:
manny en cyberdog done
gelukkig niet stuurde eerst bericht uin forumquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:10 schreef heavenswoman het volgende:
lekker dubbel bat266
doorsturen naar iemandquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:12 schreef vaono het volgende:
Uhm...ik heb van 2 mensen een invite gehad. Wat moet ik met de invite doen die ik over heb?
laat m zijn mailbox maar checkenquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:16 schreef stevenp het volgende:
btw, heeft er iemand 1tje voor mn broer? sjap20@hotmail.com, alvast bedankt van mijn broer!
done..... maar asl je spam wil voorkomen edit je post even en plaats een half emailadres ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:11 schreef EdwardSeepers het volgende:
Seepers99 apestaart zonnet.nl alsjeblieft.
done en pas je post aan...geen hele adressenquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:29 schreef heinekenbier het volgende:
Jonne_reefhuis@bla bla bar com, iemand ?bedankt!
(svp dit emailadres niet quoten, ik haal hem weg nadat ik gemaild ben want ik heb hem liever niet hier staan eigenlijk)
jij ook ;-)quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:29 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
done..... maar asl je spam wil voorkomen edit je post even en plaats een half emailadres ofzo
seeper99 apedingetje zonnet.nl ofzo
Bedankt!quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:10 schreef wonko het volgende:
[..]
done en pas je post aan...geen hele adressen
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:01 schreef wAizz het volgende:
iemand nog eentje over voor wai2z(at)hotmail.com?
bovenstaande linken (3 stuks) zijn invitesquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:01 schreef wAizz het volgende:
je hebt invitequote:Op maandag 30 augustus 2004 21:01 schreef wAizz het volgende:
deze 3 voor anderen dusquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:05 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
bovenstaande linken (3 stuks) zijn invites
klikken en invullen maar
mij best, als k er maaar vanaf benquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
deze 3 voor anderen dus
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:10 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
mij best, als k er maaar vanaf ben![]()
wordt nu een beetje gek van die invites
heb er stuk of 18 nog
heb ook familie met accountsquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
spaar je ze op ofzo
22576@gahdafa.nlquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:16 schreef Tweater het volgende:
iemand? ik heb 6 invites over
donequote:Op maandag 30 augustus 2004 21:18 schreef Radjesh het volgende:
[..]
22576@werhsryj.net
svp
bedanktquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:20 schreef wonko het volgende:
[..]
done
pas je post aan...geen hele adressen
okidokiquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:28 schreef timbels het volgende:
[..]
Damn zeg, hij staat toch ook echt niet tussen de spam mails :S
Zou je diezelfde nog een keer kunnen proberen heavenswoman>?? snap er geen reet van. Add me desnoods (als je wilt) even 1 seconde op msn en geef em op die manier door. Ik weet namelijk 100% zeker dat ie niet in me mail staat. (timbels@rabarber.com).
P.s. sorry voor het gedoe
Wonko, je bent een topper.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:35 schreef wonko het volgende:
[..]
okidoki
en?
haal trouwens je mailadres uit je post
Ya're welcomequote:Op maandag 30 augustus 2004 21:43 schreef timbels het volgende:
[..]
Wonko, je bent een topper.
Nu ontvang ik hem wel. (in de inbox dus niet eens in spam).
Net geregistreerd.
Nogmaals, thnx for the help!
Alstu, kan je je e-mail weer snel verwijderen uit deze pagina.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:59 schreef Italo het volgende:
Als iemand nog een invite heeft: @hotmail.com![]()
![]()
got mailquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:59 schreef Italo het volgende:
Als iemand nog een invite heeft: bigitalo@hotmail.com![]()
![]()
Het wordt tijd dat we een lijst gaan opstellen voor wie als eerste een invite mag weggevenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:09 schreef s0k het volgende:
[..]
got mail
ik..quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:33 schreef Gravit het volgende:
Heb er ook nog een aantal over.
Wie kan me ff vertellen wie de eerste 3 op de lijst zijn?
Verzondenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:35 schreef Terrestra het volgende:
Graag een gmailtje voor mij ( thanks )
Terrestra2000(at)hotmail.com
Naar welke mail?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik..
er is geen lijst meer,
aleen mensen die wachten op het weggeven van hun overvloede aan invites
?? ik hoef er geen 1 hoor heb er al 2...quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:50 schreef Gravit het volgende:
[..]
Naar welke mail?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:20 schreef -Elanor- het volgende:
d1rk en NoizEkick hebben een invite.
dank je welquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:20 schreef -Elanor- het volgende:
d1rk en NoizEkick hebben een invite.
yep d'r staat iemand met een GMail in me msn....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 02:35 schreef Cool_Runner het volgende:
Heb nu Gmail account, dank aan degene die me geinvite heeft!
Maar is het mogelijk om ermee te msn'en?
www.passport.comquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 02:35 schreef Cool_Runner het volgende:
Heb nu Gmail account, dank aan degene die me geinvite heeft!
Maar is het mogelijk om ermee te msn'en?
Je moet gewoon ff wachten het kan zijn dat je de invites binnen een week krijgt ik kreeg ze pas na meer dan 2 maanden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
hey ff rare vraag
ik heb sinds gister uur of 22.00 een gmail invite gekregen
maar hoe kan ik nu weer andere inviten of moet je gewoon wachten ?
-edit-quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:41 schreef Tiemie het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-003e1fd61e-13ec9b7e5e
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-9a5a607f6a-9e82c06adc
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-790f9e9c50-7c5e24e626
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-7a71ff11d5-e70552e0c0
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:14 schreef Tiemie het volgende:
Done.
Lees effe terug, daar staan nog 4 invites van mij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:36 schreef Corragio het volgende:
Doe mij maar ook een invite, heb een flinke inbox hard nodig.
hacker_blueeyes@yahoo.com
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 08:41 schreef Tiemie het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-003e1fd61e-13ec9b7e5e
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-9a5a607f6a-9e82c06adc
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-790f9e9c50-7c5e24e626
http://gmail.google.com/gmail/a-7cdc0783d7-7a71ff11d5-e70552e0c0
-edit-
2 down, 4 to go!
Ik zou er wel een willen,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:44 schreef Razor21 het volgende:
Heb er ook nog 12 wie wil?
Het zou zeer welkom zijn DutchBloodquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:05 schreef DutchBlood het volgende:
Heb er ook nog hier...
Done volgens mij heb je er zelfs 2 gekregen van mij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:06 schreef Kinkeluut het volgende:
Doet u mij maar graag !!!
bernardlejean(a)hotmail punt com
Met de eeuwige dank uiteraard !
Alstublieft....you've got mailquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:08 schreef Daniel-Heinsius het volgende:
[..]
Het zou zeer welkom zijn DutchBlood
danielheinsius@hotmail.com
Mijn dank zou groot zijn
Done........quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:11 schreef ioko het volgende:
Me Me Me :-), als iemand er nog eentje over heeft? Graag.
Joepbisschops(apenstaartje) hotmail (dot) com
ja weet het. maar dat ze zich daar speciaal registreren vind ik overdrevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:16 schreef devzero het volgende:
Ja jump, iedereen die eerst werd geweigerd krijgt nu toch zn invites
ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:40 schreef Lexie het volgende:
Gisteren geregistreerd en nu al 6 invitations te geef.
Als er iemand vlug genoeg is heeft Corragio idd pech:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:14 schreef Jump het volgende:
Corragio: je hebt amper 2 posts en dan nog in dat topic.
is al weg naar danielheinsius(at)gmail.comquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:00 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Als er iemand vlug genoeg is heeft Corragio idd pech:
http://gmail.google.com/gmail/a-a10c4e5bda-9d7d1b5f93-a6d58c440d
jij hebt wel lef heh?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:15 schreef Corragio het volgende:
Geef er maar nog een paar. Die deel ik dan aan vrienden uit. email is hacker_blueeyes@yahoo.com
er zijn ook zat fokkers die liever hun invites aan eigen vrienden hadden gegeven en die ze aan fokkers gaven ivm het systeem wat we hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:26 schreef Corragio het volgende:
Zonder lef kom je niet ver in deze harde wereld.
Die invites zijn dan ook niet voor mij bedoeld, maar voor enkele vrienden die dat hard nodig hebben.
1 is genoeg voor die andere vriend van mij. Stuur maar door naar hacker_blueeyes@yahoo.comquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:38 schreef Nuongirl het volgende:
Ik heb nog 3 invites over. Wie wil ?
Gisteren 2 Gmail adressen gekregen stonden vannochten aan de rechterkant in rode letter Invite 6 friends misschien moet je wat beter kijken. Ik had er in elk geval 12 binnen 24 uur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:39 schreef Darkomen het volgende:
:| hoelang duurt het eigenlijk voordat je invites kan verzenden?
Ik gebruik mn account dagenlijks maar nog steeds geen invites :|
En ik wil zo graag mn steentje bijdragen
Ik heb je vast al de zevende invite gestuurd, maar check je mail voor de zekerheidquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:59 schreef Insomaniac het volgende:
Insomaniac@fok.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |