ehhh... wat is het probleem?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Dit heb ik nu
[afbeelding]
Hoe kan ik dit verhelpen?
waarschijnlijk die extreem lelijke texturesquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
ehhh... wat is het probleem?
Waar vind ik dan die opties?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:48 schreef kippiej het volgende:
NFSUndergroundII, Dan moet je je framelimiter aanzetten.
En verder even je draw distance hoger zetten
Heb het al gevonden, thanks. Nu kijk ik of het inderdaad helpt!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:52 schreef kippiej het volgende:
ja, gewooon bij options en dan naar graphics of display ofzoiets gaan.
Wil je dat iemand je helpt? Dan wil ik je wel helpen. Die is zoooo simpelquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:01 schreef Naggelwauz het volgende:
Heeft iemand een idee hoe de speedboat challenge te skippen? Heb alle missies tot dan uitgespeeld maar ik kom deze echt niet voorbij en zit nu dus vast
Die tijdchallenge bedoel ik he, niet die challenge dat je als eerste van 4 boten bij een of ander eiland moet zijn die was namelijk (wel) simpelquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wil je dat iemand je helpt? Dan wil ik je wel helpen. Die is zoooo simpel
Ik snap wat je bedoeldquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:08 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Die tijdchallenge bedoel ik he, niet die challenge dat je als eerste van 4 boten bij een of ander eiland moet zijn die was namelijk (wel) simpel
Ik strand zelfs vaak op het eerste eiland terwijl ik 'volgas' over die schans ga..![]()
Morgen zal nog niet gaan, de saved game staat namelijk op een andere (m'n eigen) pc, waarvan de harddisk van is gecrashed, dus daar ben ik nu druk mee bezig om hem werkend te krijgen + data terug te krijgen.. maar als ik hem te pakken heb zal ik hem sturen, bedankt voor je aanbod!quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld
Gooi je save online, en ik kijk morgen naar mijn werktijd er even na! Ok? of mail hem anders even. adres staat in mijn profiel
kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:24 schreef MrSkyline het volgende:
om die tent te kopen moet je 600 $ uitgeven aan die lapdance, (dacht ik, het is lang geleden, iniedergeval 600)
Fout, je krijgt de politieoutfit al wanneer je met Lance een bom in het winkelcentrum opnieuw in werking moet stellen.quote:Waar vind je een politie outfit?
De politie outfit is te vinden in het politiebureau in Downtown, nadat je die missie hebt gedaan waarin je Cam Jones uit de gevangenis moet halen. Deze missie hoort bij de Malibu, dus die moet je wel eerst kopen Het politie pakje ligt in het politiebureau, de eerste 'deur' links, net voor de douches. Ook ligt daar een gummyknuppel.
Rij gewoon door die autoblokkade, rij er zoveel mogelijk dood, auto kapot? eruit springen.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:44 schreef Bensel het volgende:
hmm, ben weer opnieuw begonnen, maar zit nu vast op het punt dat ik lance moet redden van af het sloopterrein. Ik ben er snel genoeg, maar elke keer als ik er ben, word ik neegeschoten. iemand tips?
Klopt, eerst wel de club betalen hèquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:24 schreef MrSkyline het volgende:
om die tent te kopen moet je 600 $ uitgeven aan die lapdance, (dacht ik, het is lang geleden, iniedergeval 600)
ik ga altijd met de rocketlayncher van een afstandje knallen en dan binnenstorme e met de tech9 (autoaim op ps2) iedereen afknallen, werkt toppie omdat de tech9 zo snel schietquote:Op woensdag 1 september 2004 10:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Rij gewoon door die autoblokkade, rij er zoveel mogelijk dood, auto kapot? eruit springen.
Als wapens raad ik een uzi voor dichtbij en een sniper rifle of m60 oid voor grotere afstanden aan.
Wat ook erg slim is om te doen is om die vuilniswagen te pakken en daar Lance mee te redden, gegarandeerd dat je geen problemen meer zult hebben van die Comets die je achtervolgen.
In 3 kun je wel met de dodo vliegenquote:Op maandag 6 september 2004 03:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Shiiiiit, heb ik GTA3 uitgespeeld, dacht ik al die tijd dat het Vice City was.
Nu blijkt het de gewone GTA3 te zijn (met Portland enzo), en die vond ik al geweldig!
Dus kan ik de komende weken nog vierkantere ogen krijgen met Vice City![]()
![]()
Eigenlijk is GTA - VC dus gewoon GTA 4?
In 3 kon je niet met de Dodo vliegen, eerst was er een versie waarmee dat wel kon. Is dat het enige wat ze aangepast hebben?
Jep, ik heb hem er nu opstaan, maar geen ruimte om te hostenquote:Op maandag 6 september 2004 12:59 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
In 3 kun je wel met de dodo vliegen
Heb je GTA 3 nu op de pc geinstalleerd staan? Anders zou je ff het wav bestandje van de hoofdpersoon zn pager kunnen hosten, dan kan ik m als berichtenringtone op mn mobiel zetten namelijk![]()
Die blokkade kapotklappen met een rocketlauncher, dan naar binnenrijden, de volgende blokkade van een afstand ook opblazen, en dan met de sniperrifle al die knaapjes op de containers omleggen.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:44 schreef Bensel het volgende:
hmm, ben weer opnieuw begonnen, maar zit nu vast op het punt dat ik lance moet redden van af het sloopterrein. Ik ben er snel genoeg, maar elke keer als ik er ben, word ik neegeschoten. iemand tips?
Dus jij hebt dat wav-bestandje van die pager.. Kun je mij die niet mailen op Hollandia2004@gmail.comquote:Op maandag 6 september 2004 14:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Jep, ik heb hem er nu opstaan, maar geen ruimte om te hosten
Hoe kun je met de dodo vliegen dan, ik heb de versie dat die vleugels zijn gekortwiekt.
Ik heb nu net RealGTA eroverheen gegooit, en dan is de Dodo een F16 geworden, maar zelfs dan bijft ie maar een paar seconden in de lucht
nee dat weet ik niet ik heb alleen GTA 3 en VC op de ps2 niet op de PCquote:Op maandag 6 september 2004 16:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik kan het pager-geluid niet vinden, weet je toevallig hoe die heet?
You've got mail!quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld
Gooi je save online, en ik kijk morgen naar mijn werktijd er even na! Ok? of mail hem anders even. adres staat in mijn profiel
dat niet alleen:quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:15 schreef Hollandia2 het volgende:
Deel 22 was nog niet vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |