Eeeeuh... Nou, een Berlage of De Baron - meet in E., waar we dan gaan Kolonisten. Buiten op het terras als het mooi weer is, of binnen als het regent.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:36 schreef Waxxer het volgende:
koooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmm nou maar!
spannendquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:17 schreef G_E het volgende:
[..]
Eeeeuh... Nou, een Berlage of De Baron - meet in E., waar we dan gaan Kolonisten. Buiten op het terras als het mooi weer is, of binnen als het regent..
En de gene die niet willen laserquesten krijgen een rondleiding door E. met G_E.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
Laserschieten in de Laserquest op stratum (ehvn) en daarna daar ergens wat drinken
Gewoon een datum prikken en maar zien wie er komen? 25 sept, A'dam bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:47 schreef XMN8R het volgende:
Het schiet nog niet echt op he.... wat gaan we daar aan doen?
theoretisch gesproken natuurlijk welquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:50 schreef G_E het volgende:
Moet het eigenlijk perse op een zaterdag, of behoort een dag als vrijdag 17e ook tot de theoretische mogelijkheden?.
Olympische spelenquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:13 schreef Merida het volgende:
maar evenementen specifiek voor hetero's is out of the question!
Het is ook geen Homo-meeting, maar een [Homo]-meeting, dus een meeting voor posters in het [homo]-topic. En vreemd genoeg posten daar ook hetero's.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:13 schreef Merida het volgende:
Een Homo meeting?
Ja, maar om dezelfde reden is zaterdag meestal al helemaal volgepland. Omdat er bijvoorbeeld nog steeds geen datum is geprikt, zijn inmiddels alle september-zaterdagen in mijn agenda volggelopen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
theoretisch gesproken natuurlijk wel
ik vermoed dat er op vrijdag meer mensen aan het studeren of werken zijn dan op een zaterdag...
maar zonder activiteit (voorafgaand aan een etentje) moet het wel te doen zijn toch?
quote:Op maandag 6 september 2004 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie maar niet allemaal in 't dak van de boederie komen crashen met hey [HOMO]-privé-jetje!
here we come!!!quote:Op maandag 6 september 2004 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie maar niet allemaal in 't dak van de boederie komen crashen met hey [HOMO]-privé-jetje!
klopt wel wat je zegt. maar ja, als homo (dus niet als [HOMO]quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:13 schreef Merida het volgende:
Een Homo meeting? Een hetero meeting zou natuurlijk echt niet kunnen, een homo meeting vanzelfsprekend wel. Soms voel ik me weleens een beetje achtergesteld als hetero. Er zijn van allerlei evenementen voor homo's, maar evenementen specifiek voor hetero's is out of the question! Niet dat ik daar belang bij heb. Het valt me gewoon opAch waar bemoei ik me ook mee
Gewoon de standaard darkroom gangbang orgie heur. Niets bijzondersquote:Op maandag 6 september 2004 13:48 schreef Waxxer het volgende:
Wat voor feestje wordt het?
Dat wordt helemaal niks meer, met die meeting.quote:Op maandag 13 september 2004 18:04 schreef Waxxer het volgende:
joehoe?
jaweelll, even wat concreets en een datum/tijdstip..quote:Op maandag 13 september 2004 18:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niks meer, met die meeting..
Anders moet je me gewoon ff boekenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:07 schreef Waxxer het volgende:
Oke, dan verplaatsen we hem va sextmber naar fucktober!maakt heeeelemaal niks uit
Daar zit het probleem niet... Ook met een "opeisende" partner en een overvolle agenda kun je prima naar een meeting, als er maar ruim van de voren een datum wordt geprikt, en er niet eindeloos wordt getreuzeld over wat waar en wanneer, waarbij iedereen het naar de zin moet worden gemaakt en dan vooral hen die uiteindelijk toch niet op komen dagen.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:31 schreef WAik het volgende:
volgens mij moet de doelgroep voor de homo-miet aan twee voorwaarden voldoen: geen hopeloze (op)eisende partner + geen overvolle agenda met sociale uitstapjes die je moet doen![]()
webcam-miet?![]()
Homo's zijn niet voor niets twijfelaarsquote:Op zondag 19 september 2004 02:09 schreef Twoflower het volgende:
Kijk, zo hoort het. Op vrijdag kwam in het Enschede-topic de vraag of er zaterdag mensen de stad in gingen, en op zaterdag hadden we dus een (kleine) Enschede-meet.
(FYI: [Enschede] heeft ook niet zoveel bezoekers...)
quote:Op zondag 19 september 2004 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo's zijn niet voor niets twijfelaars
What to wear, what to wear!!!
Kunnen we ook dansen op de meet?
Kan ik met Waxxje de beentjes van de vloer schupp'n
Ik speel gastheer.. dus je moet!quote:Op maandag 20 september 2004 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Is dat niet Halloween?
Gaypalce ben ik wel eens geweest. Op zich lekker swingen op verschillene stijlen. Daar kan ik me best vermaken
Hmmz. Zou ik dan toch eens....?
Ik ben afgelopen zaterdag nog in R'dam geweestquote:Op maandag 20 september 2004 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik speel gastheer.. dus je moet!
Ik heb mezelf maar tot gastheer gebombardeerd omdat jullie anders allemaal hopeloos verdwalen in zo'n grote, moderne stad
Villa kakelbont is achter de kubuswoningen bij de oude haven.. is in de buurt dusquote:Op maandag 20 september 2004 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zaterdag nog in R'dam geweest
Ik verdwaal d'r niet zo gans schnell
Vriendin van me woont in de mariniersweg, bij de kubuswoningen
Wowquote:Op maandag 20 september 2004 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik las 't. Dus dat moet niet moeilijk te vinden zijn.
En kheb nog een parkeerkaart voor daarzo
Ik snap nu al waarom ik er nooit geweest benquote:Op maandag 20 september 2004 23:42 schreef Vlarp het volgende:
Regenboog
Een stukje verderop in de straat. Uhm, als je van feesten houdt en graag meezingt met bekende nummers van weleer en de leukste nummers van vandaag dan is de Regenboog the place to be. Muziek staat soms irritant hard en om te kunnen praten moet je gillen. Echt een feestcafé dus.
Entree: 8 euro (tot 12 uur 4 euro). WC's: 50 cent, Gardarobe: 1 euro.
Eeey psst, de gaypalace heeft een dansvloerquote:Op maandag 20 september 2004 23:42 schreef Waxxer het volgende:
oehhhhhhh ik moet ff fixen dat ik die dag vrij hebeven de data checken bij het tankstation en bij het coc vrij zien te krijgen, lekker op tijd dus dat gaat in principe gewoon gigantisch lukken
En
gastheer annex ceremoniemeester
Vlarp!!! Gaat' ie een hele ontvangst-act ontwikkelen?
oehhhhquote:Op maandag 20 september 2004 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeey psst, de gaypalace heeft een dansvloer
We crashen gewoon in de marinierslaan op het dakterrasquote:Op maandag 20 september 2004 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oehhhh![]()
Dansles!!!!
![]()
![]()
Moet ik wel ff een hotelletje boeken
Halloween is toch altijd 31 oktober?quote:Op maandag 20 september 2004 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Is dat niet Halloween?
Gaypalce ben ik wel eens geweest. Op zich lekker swingen op verschillene stijlen. Daar kan ik me best vermaken
Hmmz. Zou ik dan toch eens....?
kom je ook nog even gezellig herintegreren in het topic?quote:Op maandag 20 september 2004 23:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Halloween is toch altijd 31 oktober?
Maar ik sluit me wat dit programma betreft bij punt 1 en 2 aan. Nu alleen nog zien of ik kan/kom.
quote:Op maandag 20 september 2004 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We crashen gewoon in de marinierslaan op het dakterras
Nah, dat topic kom ik af en toe al. Maar meestal kan ik gewoon niet zeggen dat ik het interessant vind. Ligt misschien aan mij hoor.quote:Op maandag 20 september 2004 23:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
kom je ook nog even gezellig herintegreren in het topic?
quote:Op maandag 20 september 2004 23:46 schreef G_E het volgende:
Punt 1 en 2 durf ik misschien wel aan..
Tot nu toe is ook altijd een groepje in een cafeetje blijven hangen, dus ook dat hoort tot de optiesquote:Op maandag 20 september 2004 23:58 schreef Twoflower het volgende:
Maar ik sluit me wat dit programma betreft bij punt 1 en 2 aan. Nu alleen nog zien of ik kan/kom.
Ik geloof ook niet dat we er de 30ste heengaan. Al is het maar omdat we er waarschijnlijk niet eens meer bijpassen zo klein is het...quote:Op maandag 20 september 2004 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap nu al waarom ik er nooit geweest ben
Dan haal ik dat door de war met de verjaardag van mijn exvriendinquote:Op maandag 20 september 2004 23:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar het is HET peukiebiertjechillenhangachterover-topic van Fok!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nah, dat topic kom ik af en toe al. Maar meestal kan ik gewoon niet zeggen dat ik het interessant vind. Ligt misschien aan mij hoor.
Dan ontvoer ik Waxx wel naar de danstentquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe is ook altijd een groepje in een cafeetje blijven hangen, dus ook dat hoort tot de opties.
het wordt om middernacht vanzelf Halloweenquote:Op maandag 20 september 2004 23:58 schreef Twoflower het volgende:
Dat durf ik dan ook nog wel aan.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat we voor de borrel in de Kameleon belanden. Is wel de leukste tent als je even wilt kletsen met een drankje erbij. Ook het normaalst vergeleken met de Regenboog en Strano...
Daar ben ik tegenwoordig veel te gestressed voor, met mijn werk. Daarnaast heb ik lang niet altijd de beschikking over internet, en de tijd die ik dan wel heb, besteed ik liever in het Enschede-topic. Én in het whisky-topic.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar het is HET peukiebiertjechillenhangachterover-topic van Fok!!
Maar dan moeten we praten. En dan krijgen we ongemakkelijke stiltes. En dan voel ik me eng.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:06 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat durf ik dan ook nog wel aan..
De muziek staat wel weer zo hard dat de stiltes niet op zullen vallenquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moeten we praten. En dan krijgen we ongemakkelijke stiltes. En dan voel ik me eng.
Op een dansvloer kan ik nog vluchten!
heb je ZO weinig te vertellen dan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moeten we praten. En dan krijgen we ongemakkelijke stiltes. En dan voel ik me eng.
Tegen vreemden? Ja. Dan klap ik dicht.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:16 schreef WAik het volgende:
[..]
heb je ZO weinig te vertellen dan?
Welk ghetto? Charlois? Millinxbuurt?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:35 schreef ajuu het volgende:
de kameleon, o ...nog nooit geweest
en komen julie dan bij mij chillen...in the ghettoooo?
nee, niet zuid maar west, delfshaven. valt wel mee hoor. tis geen spangen. maar ja, tis ook geen kralingen of hillergersberg. zuid is echt te erg.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welk ghetto? Charlois? Millinxbuurt?
Uhuh..quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, niet zuid maar west, delfshaven. valt wel mee hoor. tis geen spangen. maar ja, tis ook geen kralingen of hillergersberg. zuid is echt te erg.
Maar dan moeten we dansen. En dan krijgen we ongemakkelijke bewegingen. En dan voel ik me eng.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dan moet je eerst een rijke man aan de haak slaan in de strano denk ik...een leuk advocaatje, een gerard spongetje of zo.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh..
ik heb leuke huisjes gezien in het centrum vlakbij hofplein...
'k kom alleen een beetje geld tekort om te kunnen kopen
je kan ook ontwijkende bewegingen makenquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:51 schreef G_E het volgende:
[..]
Maar dan moeten we dansen. En dan krijgen we ongemakkelijke bewegingen. En dan voel ik me eng.
Zonder dansvloer kan ik tenminste nog ontwijkende antwoorden geven!.
Ook handig, zo iemand op de meetquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:53 schreef ajuu het volgende:
ps. van mij HOEF je niet te dansen hoor,
zorg jij gewoon voor de drankjes?
1 cola graag
G_E doet toch ook iets in de finaciele wereld? volgens mij zeer geschikt voor geldbeheer.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook handig, zo iemand op de meet
Iemand die verantwoordelijk is voor de drank (en evt de pot, niet te verwarren met lesbo)
Ik ben wel goed met geld en drankjes, maar niet op de manier die hier wordt bedoeld.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
G_E doet toch ook iets in de finaciele wereld? volgens mij zeer geschikt voor geldbeheer.
okayquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:43 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ben wel goed met geld en drankjes, maar niet op de manier die hier wordt bedoeld..
Ik kan me af en toe best goed inhouden op stap hoorquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:23 schreef ajuu het volgende:
kan me ook wel weer voorstellen dat niemand DURFT te dansen als JIJ begint, met al die getrainde acrobatische playstation danstoeren
niemand is datquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegen vreemden? Ja. Dan klap ik dicht.
Ben niet zo interessant heur
In Rotterdam.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Hee 30 oktober dus he?
Behalve BansheeBoy.quote:Op donderdag 30 september 2004 01:57 schreef Waxxer het volgende:
Respect is ons uitgangspunt, dus iedereen is welkom
quote:Op donderdag 30 september 2004 08:01 schreef G_E het volgende:
[..]
Behalve BansheeBoy..
Vervelend is het schaap dat niet leest,en dus niet begrijpt en toch blaat.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Komen er dan homo's op Fok! ? En zo ja, is het dan niet enorm discriminerend voor de hetero's die niet op zo'n homo-meeting mogen komen ?
Ik ben de 23ste al bij de oude haven en de kubusjesquote:Op woensdag 29 september 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Hee 30 oktober dus he?
geef maar gewoon toe, je durft gewoon niet!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben de 23ste al bij de oude haven en de kubusjesIK doe het in me uppie een week eerder
Daarvoor hoef je toch niet persé naar de R&B?!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
30ste is 't Halloween Party in de R&B
Kon ik verdorie iedereen lekker lyrisch vampirisch bijten
Zit je te hopen dat ik jou ff in een donker steegje leegzuig?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je toch niet persé naar de R&B?!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:09 schreef Ang3l het volgende:
Zit je te hopen dat ik jou ff in een donker steegje leegzuig?
quote:Op maandag 20 september 2004 23:46 schreef G_E het volgende:
Punt 1 en 2 durf ik misschien wel aan..
Een goed verstaander... en een beetje overredingskracht...quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat we voor de borrel in de Kameleon belanden. Is wel de leukste tent als je even wilt kletsen met een drankje erbij. Ook het normaalst vergeleken met de Regenboog en Strano...
Op dinsdag 21 september 2004 00:06 schreef G_E het volgende:
Dat durf ik dan ook nog wel aan..
Ach, je kent G_E toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:22 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
Een goed verstaander... en een beetje overredingskracht...
Oooh, okeej. Dus het is meer een lijstje van mensen waarvan jij verwacht dat ze uiteindelijk wel over te halen zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:22 schreef XMN8R het volgende:
Een goed verstaander... en een beetje overredingskracht...
Ik ben een volhoudertjequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:25 schreef Twoflower het volgende:
Ach, je kent G_E toch?
[offtopic]
En waarom staat jouw MSN uit?
[/offtopic]
yepquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:33 schreef G_E het volgende:
Oooh, okeej. Dus het is meer een lijstje van mensen waarvan jij verwacht dat ze uiteindelijk wel over te halen zijn..
Ja. Of je staat op 'offline weergeven', of je hebt me geblocked. En dat laatste kan ik me iig niet voorstellen. En 'offline weergeven' is voor mij hetzelfde als uit, want ik zie jou niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[offtopic]
Staat mijn MSN uit????![]()
[/offtopic]
Vandaag is een MSN-vrije dagquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:44 schreef Twoflower het volgende:
Ja. Of je staat op 'offline weergeven', of je hebt me geblocked. En dat laatste kan ik me iig niet voorstellen. En 'offline weergeven' is voor mij hetzelfde als uit, want ik zie jou niet.
Nou maar hopen dat ik niet nog een keer offtopic hoef te gaan...
Maar vanaf maandag zit ik weer in A'dam, dus zonder (veel) MSN.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vandaag is een MSN-vrije dag
Vanaf morgen (of maandag) ben ik weer online beschikbaar voor meeting-info
Ja ik sta d'r nl ook al bij, zag ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:33 schreef G_E het volgende:
[..]
Oooh, okeej. Dus het is meer een lijstje van mensen waarvan jij verwacht dat ze uiteindelijk wel over te halen zijn..
En de rest? Ik mis bv nog X-man, Parleur, Andyvie, Beavy, Ajuuke?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:02 schreef XMN8R het volgende:
tussenstandje:Ang3l
G_E
Markie_Mark (van horen zeggen)
Twoflower
Vlarp
Waxxer
XMN8R
wel gepost, maar nog niet aangemeld:Cazman
Waik
Wizarddragon
Die hebben hier nog niet gepost. Probeer ze maar over te halenquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:47 schreef Ang3l het volgende:
En de rest? Ik mis bv nog X-man, Parleur, Andyvie, Beavy, Ajuuke?
Ik heb alleen dit topic snel doorgebladerd. In het volgende overzichtje zal ik jou ook vermeldenquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:45 schreef Andyvie het volgende:
Ik niet
Je hebt het me zelfs nog gevraagd op MSN!quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Die hebben hier nog niet gepost. Probeer ze maar over te halen.
[..]
Ik heb alleen dit topic snel doorgebladerd. In het volgende overzichtje zal ik jou ook vermelden.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de rest? Ik mis bv nog X-man, Parleur, Andyvie, Beavy, Ajuuke?
Mooi zo!quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:30 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
Ik word gemist.![]()
Ja ik wil..en oh dat meetgedoe daar wil ik ook wel aan meedoen.
Mag ik dan eindelijk met eigen ogen keuren of ie idd zo lekker is?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:02 schreef XMN8R het volgende:
tussenstandje:Markie_Mark (van horen zeggen)
*zucht*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:21 schreef Weemz het volgende:
Okee... Ik schijn me te moeten aanmelden... MAAR:
Wat? Wanneer? Hoe? Waar? Hoelaat? Enz....
Waar? Op de meet?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:29 schreef Waxxer het volgende:
ah joh, gewoon niet op komen dagen!
Dat gebeurt echt nooit, dat mensen eerst toezeggen te komen, maar daarna toch niet komen!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar? Op de meet?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:32 schreef Waxxer het volgende:
katannen = vluchtgedrag
we gaan het gewoon kletsend gezellig hebben
het wordt echt heeeeeeelllll leukquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
You scare mequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het wordt echt heeeeeeelllll leuk
Als je voor iemand niet bang hoeft te zijn dattie rare dingen doet, ben ik het welquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You scare me
Over mij?? Nou, wat let je dan nog?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Dat zeggen ze natuurlijk allemaal
Wat is katannen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:00 schreef Weemz het volgende:
Hoho, tijdens katannen kan je ook zupergezellig kletsen heur!
omdat jij dit topic zo levendig weet te houdenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:00 schreef Ang3l het volgende:
W'rom staan er 2 uitroeptekens achter mijn naam?![]()
Ja waarom 2?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:00 schreef Ang3l het volgende:
W'rom staan er 2 uitroeptekens achter mijn naam?![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:08 schreef xman het volgende:
[..]
Ja waarom 2?![]()
Het horen er minstens 3 te zijn!![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
omdat jij dit topic zo levendig weet te houden
en omdat je heel erg veel zin hebt in de meet
en omdat het keimegaleuk wordt als jij erbij bent
en omdat Waxxer er al op rekent dat je komt
en omdat je door jou aanwezigheid nog meer mensen overhaalt om te komen
donequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:08 schreef xman het volgende:
Ja waarom 2?![]()
Het horen er minstens 3 te zijn!![]()
en dat was pas de top 5 !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:46 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Jezus, slijmbal
Zo lijkt 't wel alsof ik toch minstens een vergoeding moet vragen als ik kom![]()
Heb ik een verrassing voor je: je komt ook overdag!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:06 schreef Ang3l het volgende:
Jajaja, ik probeer echt te komen hoor.
Weet nog niet of dat de hele meet zal zijn maar iig 's avonds de gaypalace
JE KOMT!quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:45 schreef Markie-Mark het volgende:
Oke ik heb nooit toegezegd dat ik kom....maar ik ga proberen vrij te krijgen voor 30 Oktober. Het lijkt me namelijk leuk jullie eens te ontmoeten
Mijquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JE KOMT!
(Wie moet ik anders in godesnaam nog keuren)
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jullie heb ik op foto's al gezien!
Maar Markie-Mark inmiddels ook in 't fotoboek. Dus nu alleen Beav nog
inso en yvonne hebben zijn foto's via het bifi-gebeurenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:09 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
JAquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:17 schreef Waxxer het volgende:
Ho, Waik, ho! Eh....: ze zijn er dus wél???
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Ach, hij is vast ENOOOOORRRRM lelijk anders had ie zich allang laten zien
*instemt*quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Ach, hij is vast ENOOOOORRRRM lelijk anders had ie zich allang laten zien
* WAik mompelt iets over IBG...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:38 schreef Waxxer het volgende:
ooooohhhh die weet ik welGEWELDIGE meid
(en dan even doordenken)
Jah, at was ook 't eerste waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:42 schreef WAik het volgende:
[..]
* Ang3l mompelt iets over IBG...
aaaarrrgghhh!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:32 schreef Waxxer het volgende:
katannen = vluchtgedrag
we gaan het gewoon kletsend gezellig hebben
is dit een aanmelding?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:46 schreef ajuu het volgende:
aaaarrrgghhh!
je klinkt als mijn moeder (in het kwadraat!) !
*slaat op de vlucht*
ik noteer: JaWiquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:15 schreef JaWi het volgende:
Ik kom niet!
Niieeeet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:15 schreef JaWi het volgende:
Ik kom niet!
spaar me, mijn vlechten doen nog zere.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
is dit een aanmelding?
en ajuu is backquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
spaar me, mijn vlechten doen nog zere.![]()
Whoaa Nelly!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:11 schreef Markie-Mark het volgende:
het is officieel.....ik kom![]()
en terecht..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:24 schreef tech het volgende:
Er schijnen mensen te zijn die mij naar Rotterdam willen slepen...
Dat hoeft niet nodig te zijn hoor. Als je uit jezelf komt...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:24 schreef tech het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:24 schreef tech het volgende:
Whoellie, ik kan dus welquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:32 schreef wizarddragon het volgende:
Ik waarschijnlijk NIET![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whoellie, ik kan dus wel... miscommunicatie
Goh, en wie vormen al drie meets lang de harde kern?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:44 schreef XMN8R het volgende:
Nog tien nachtjes slapen!!! (genoeg tijd om de twijfelkontjes over de streep te trekken!)
aanwezig (11):Andy
Twoflower
Xman
XMN8R
mjah, hij heeft een smoes moet werkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:53 schreef wizarddragon het volgende:
Jammer![]()
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
mjah, hij heeft een smoes moet werken
ehm, 11... jij neemt nog een "mystery-guest" mee toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, zijn we al met 10?
ik had het er nog wel achter gezet (11)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:56 schreef Ang3l het volgende:
Ach ja, ik telde de regels maar mijn regel is 2
Blame it on the baileysquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik had het er nog wel achter gezet (11)
als je het laat wilt maken en bij iemand blijft overnachten dan is dat wel slim natuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:14 schreef Ang3l het volgende:
Moeten w enog wat speciaals meenemen?
Tandenborstels en zo?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Maar dan moet ik ook weer condooms meenemen
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:27 schreef Ang3l het volgende:
like dohquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:27 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:09 schreef tech het volgende:
Nou, zet me maar onder 'twijfelkontjes', dan!
Je bent vast aan 't oefenen, die smiley?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
OMGquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent vast aan 't oefenen, die smiley?
Don't worry, pupje s mee, dan ben ik ontzeeeettend braaf hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
OMG
-->
![]()
![]()
zolang me maar niet kledingwinkels met kledinghokjes ingaanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't worry, pupje s mee, dan ben ik ontzeeeettend braaf hoor
Gaan we shoppen dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:09 schreef WAik het volgende:
[..]
zolang me maar niet kledingwinkels met kledinghokjes ingaan![]()
![]()
[/oversextmodus]
Goedzoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don't worry, pupje s mee, dan ben ik ontzeeeettend braaf hoor
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Goh nu vraag ik me af hoe je bent als pupje ff weg is![]()
aah das niet liev!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we shoppen dan?
Ik dacht meer aan die darkroom van de gaypalace.
Leer je elkaar op de tast te identificeren.
*voel* ooow, ja, duidelijk... da's Waxx!
oppoetshomo?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]no comment
Ik wil wel stiekum ff een darkroom verkennen, want ik ben d'r nooit ingeweest. Is het daar pikdonker of is het meer sfeerdonker/gedimpt licht?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we shoppen dan?
Ik dacht meer aan die darkroom van de gaypalace.
Leer je elkaar op de tast te identificeren.
*voel* ooow, ja, duidelijk... da's Waxx!
hahahaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik wil wel stiekum ff een darkroom verkennen, want ik ben d'r nooit ingeweest. Is het daar pikdonker of is het meer sfeerdonker/gedimpt licht?
Uhm, eh... waarom vraag je dat aan mij?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik wil wel stiekum ff een darkroom verkennen, want ik ben d'r nooit ingeweest. Is het daar pikdonker of is het meer sfeerdonker/gedimpt licht?
ah jij weet meerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, eh... waarom vraag je dat aan mij?![]()
![]()
Waaaaaaaaaaaaat suikerpluimpje?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:49 schreef Waxxer het volgende:
EXCUSEZ-MOI Angel????![]()
Nou, ten eerste al ik in een combi met een darkroomquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaat suikerpluimpje?
zei hij wat over totempalen dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ten eerste al ik in een combi met een darkroomen dan zet je mijn totempaal virtueel voor lul
ik ben 1x in eenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:24 schreef WAik het volgende:
[..]
hahaha
dat dacht ik een maand terug in het bölke ook. ik dus gewoon naar binnen gelopen, zie ik alleen een bar waar wat mannen aanhangen. ik ben uit voorzorg niet verder gelopen (het had volgens mij een L-vorm zodat ik het meest ernstige gedeelte misschien gemist heb...)
dus dat was weer een hele anti-climax meer erbij in het leven
Ik doelde er op dat ik je lippen uit duizenden zou herkennen, zelfs in het donkerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ten eerste al ik in een combi met een darkroomen dan zet je mijn totempaal virtueel voor lul
hehe, spuit elf geeft sp modderquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:49 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhhh daaaannnnnn............
je moet ook echt alles uit me trekken he?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:41 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou... sp?
Spa-water?
Sprudel-wasser?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:52 schreef WAik het volgende:
[..]
je moet ook echt alles uit me trekken he?![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja! Kom, zeg het eens....![]()
![]()
![]()
Dan kun je iig veel privé-meetings afpspreken...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:05 schreef Cazman het volgende:
ik november ben ik weer veel weekendjes vrij
* WAik noteert: glijmiddel meenemenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:11 schreef Ang3l het volgende:
Dit wordt trouwens mijn meet-ontmaagding
AAAAAAAGH! Niet zo!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:28 schreef WAik het volgende:
[..]
* Ang3l noteert: glijmiddel meenemen
[/latenachtmodus]
hmmm, tjah, misschien werd ik teveel meegesleept door geroep van Waxxie over totempalen enzoquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAAAGH! Niet zo!
Ik bedoelde dat ik nooit een meet heb gehadwel een miet
Je kunt natuurlijk ook gewoon wél komen, en dan wat eerder weggaan...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:29 schreef WAik het volgende:
[ontopic & serieus & niet-oversekst]
als ik niet de volgende zondag wat had was ik wel gekomen, ik heb er wel zin an! lijkt me wel eens leuk om al die internetnaampjes in het echt als personen te ontmoeten! (tenminste, als ik welkom ben
hahaha
)
dan wordt het in een paar uur tijd crossen van Enschede-Amersfoort-Rotterdam-Amersfoort-Apeldoorn-Enschede.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon wél komen, en dan wat eerder weggaan...
zo kun je toch wat internetnaampjes ontmoeten!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Holy pregnant cows Batman!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:33 schreef XMN8R het volgende:is dat een aanmelding?!
Het valt op een zaterdag, dan heb ik geen OV, en ik heb geen auto dat weekend.quote:WAik heeft helaas geen zin om een stukje te rijden, maar jij toch wel?!
ik ben ook een meet-noobquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAAAGH! Niet zo!
Ik bedoelde dat ik nooit een meet heb gehadwel een miet
dan is dit een mooie gelegenheid om daar wat aan te doen toch?!quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben ook een meet-noob![]()
jij gaat het gewoon heel erg leuk hebben, knoop dát maar in je øren!quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:06 schreef Ang3l het volgende:
Dat valt nog te bezien![]()
Het valt flink tegen hoor, dat kan ik je vertellen. Hier op Fok! lijken ze misschien wel aardig, maar in het echt is het Grote Ellende.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:06 schreef Ang3l het volgende:
Dat valt nog te bezien![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Zouden ze me nog lief vinden als ik zeg dat ik niet kan?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk het ook. Volgens mij wordt opkomst ook veel groter dan op de vorige meet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:51 schreef Waxxer het volgende:
De meet die een maand of twee nog ten dode was opgeschreven, wordt volgens mij hartstikke leuk!!!!
Dus mijn meet-ontmaagding is meteen een grote vuurdoopquote:Op maandag 25 oktober 2004 03:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Denk het ook. Volgens mij wordt opkomst ook veel groter dan op de vorige meet.
dat laatstequote:Op maandag 25 oktober 2004 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Dus mijn meet-ontmaagding is meteen een grote vuurdoop
Of is groot juist minder eng want minder persoonlijk?
doe maar stukkie teruglezen doenquote:Enne, was nu het programma veranderd hoorde ik op de plaats van de snor?
Dat schouwburgplein is dat dat plein waar je zo leuk de lampen kan besturen? Die hijskranen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:13 schreef Vlarp het volgende:
Wijziging in het programm:
Aangezien de oude haven met dit weer meer een dooie haven is, is het wellicht leuker om af te spreken in het centrum van de stad en dan wat te drinken/eten op het schouwburgplein, of daar in de buurt. Zitten leukere restaurants. Allemaal op loopafstand van de uitgaansgelegenheden.
Bereikbaarheid: Parkeergarage onder schouwburgplein, erg duur! Of parkeerplaatsen in de Kareldoormanstraat en daar in de buurt, goedkoper, na 23 uur gratis.
Met de trein: Station Rotterdam Centraal. En vanaf daar begeleid ik jullie wel. Of gewoon naar schouwburgplein (oa. bekend van de Pathe bioscoop en de Doelen) lopen.
De tijden worden in de loop van de week bekend gemaakt na overleg met organisator XMN8R
quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat schouwburgplein is dat dat plein waar je zo leuk de lampen kan besturen? Die hijskranen?
Bij zo'n bord aan de kant... niet aan de kant van de bios maar die andere kant.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Alleen ik weet niet waar dat moet
![]()
Zijn diverse parkeergarages daar in de buurt, 24 uurs ook. Maar die zijn gewoon sterves duur. Dus tip is om je auto gewoon langs de weg ergens in een parkeervak te mikken. En dan netjes tot 23 uur betalen, en daarna gratis staan.quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat schouwburgplein is dat dat plein waar je zo leuk de lampen kan besturen? Die hijskranen?
Hmmz, ff kijken waar ik dan de auto neergooi. Eerst kon ik 'm bij een kennis voor de deur meppen (kubuswoningen) maar nu dus ff ergens anders... Kareldoorman?
Daar wordt op dit achter de schermen aan gewerkt, klein monumentje nogquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:51 schreef tech het volgende:
Kunnen we nog eens een samenvatting krijgen van tijden, activiteiten en deelnemers?
roddelen! je vergeet roddelen!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:23 schreef Vlarp het volgende:
20:00 - Naborrellen en gezellig kleppen ofzo in de Kameleon
Neem je wel een tape-recordertje mee?quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
roddelen! je vergeet roddelen!!![]()
Tsss, er wordt niks opgenomen....als je wilt weten wat er gezegd wordt, dan kom je maar gewoonquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:36 schreef G_E het volgende:
[..]
Neem je wel een tape-recordertje mee?.
Vaak is het pas tegen 6:30 leeg.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, de gaypalace tot 6:00?
Dan KAN ik natuurlijk ook gewoon met de trein gaan en de eerste naar huis nemen
quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of ik kan iemand charteren die me thuis naar een huis gaat brengen.
Ligt er aan... kun je goed pijpen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:13 schreef Vlarp het volgende:
Of ik kan iemand charteren die me thuis gaat brengen.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan... kun je goed pijpen?
GOED, ik zei GOED!quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:25 schreef WAik het volgende:
[..]!
Only one way to find outquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan... kun je goed pijpen?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GOED, ik zei GOED!
Komt ie met een wagenwijde smiley aanzetten
Ben jij dan net zo'n grote als zij hebben??quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:30 schreef WAik het volgende:
[..]
komen er nog negers dan?![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij dan net zo'n grote als zij hebben??
Can you feel the love tonight?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]--->
--->
--->
--->
![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij dan net zo'n grote als zij hebben??
Je hebt m'n nummer nog als het goed is...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 02:56 schreef xman het volgende:
Ter info: Ik kom trouwens bij het eten (als ik de weg weer niet kwijtraak) en ik ga naar Liberated. (sta daar op de gastenlijst)
Anywhoo..ziet naaruit dat het een gezellige dag wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |