Eeeeuh... Nou, een Berlage of De Baron - meet in E., waar we dan gaan Kolonisten. Buiten op het terras als het mooi weer is, of binnen als het regent.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:36 schreef Waxxer het volgende:
koooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmm nou maar!
spannendquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:17 schreef G_E het volgende:
[..]
Eeeeuh... Nou, een Berlage of De Baron - meet in E., waar we dan gaan Kolonisten. Buiten op het terras als het mooi weer is, of binnen als het regent..
En de gene die niet willen laserquesten krijgen een rondleiding door E. met G_E.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:59 schreef Ang3l het volgende:
Laserschieten in de Laserquest op stratum (ehvn) en daarna daar ergens wat drinken
Gewoon een datum prikken en maar zien wie er komen? 25 sept, A'dam bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:47 schreef XMN8R het volgende:
Het schiet nog niet echt op he.... wat gaan we daar aan doen?
theoretisch gesproken natuurlijk welquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:50 schreef G_E het volgende:
Moet het eigenlijk perse op een zaterdag, of behoort een dag als vrijdag 17e ook tot de theoretische mogelijkheden?.
Olympische spelenquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:13 schreef Merida het volgende:
maar evenementen specifiek voor hetero's is out of the question!
Het is ook geen Homo-meeting, maar een [Homo]-meeting, dus een meeting voor posters in het [homo]-topic. En vreemd genoeg posten daar ook hetero's.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:13 schreef Merida het volgende:
Een Homo meeting?
Ja, maar om dezelfde reden is zaterdag meestal al helemaal volgepland. Omdat er bijvoorbeeld nog steeds geen datum is geprikt, zijn inmiddels alle september-zaterdagen in mijn agenda volggelopen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
theoretisch gesproken natuurlijk wel
ik vermoed dat er op vrijdag meer mensen aan het studeren of werken zijn dan op een zaterdag...
maar zonder activiteit (voorafgaand aan een etentje) moet het wel te doen zijn toch?
quote:Op maandag 6 september 2004 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie maar niet allemaal in 't dak van de boederie komen crashen met hey [HOMO]-privé-jetje!
here we come!!!quote:Op maandag 6 september 2004 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie maar niet allemaal in 't dak van de boederie komen crashen met hey [HOMO]-privé-jetje!
klopt wel wat je zegt. maar ja, als homo (dus niet als [HOMO]quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:13 schreef Merida het volgende:
Een Homo meeting? Een hetero meeting zou natuurlijk echt niet kunnen, een homo meeting vanzelfsprekend wel. Soms voel ik me weleens een beetje achtergesteld als hetero. Er zijn van allerlei evenementen voor homo's, maar evenementen specifiek voor hetero's is out of the question! Niet dat ik daar belang bij heb. Het valt me gewoon opAch waar bemoei ik me ook mee
Gewoon de standaard darkroom gangbang orgie heur. Niets bijzondersquote:Op maandag 6 september 2004 13:48 schreef Waxxer het volgende:
Wat voor feestje wordt het?
Dat wordt helemaal niks meer, met die meeting.quote:Op maandag 13 september 2004 18:04 schreef Waxxer het volgende:
joehoe?
jaweelll, even wat concreets en een datum/tijdstip..quote:Op maandag 13 september 2004 18:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niks meer, met die meeting..
Anders moet je me gewoon ff boekenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:07 schreef Waxxer het volgende:
Oke, dan verplaatsen we hem va sextmber naar fucktober!maakt heeeelemaal niks uit
Daar zit het probleem niet... Ook met een "opeisende" partner en een overvolle agenda kun je prima naar een meeting, als er maar ruim van de voren een datum wordt geprikt, en er niet eindeloos wordt getreuzeld over wat waar en wanneer, waarbij iedereen het naar de zin moet worden gemaakt en dan vooral hen die uiteindelijk toch niet op komen dagen.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:31 schreef WAik het volgende:
volgens mij moet de doelgroep voor de homo-miet aan twee voorwaarden voldoen: geen hopeloze (op)eisende partner + geen overvolle agenda met sociale uitstapjes die je moet doen![]()
webcam-miet?![]()
Homo's zijn niet voor niets twijfelaarsquote:Op zondag 19 september 2004 02:09 schreef Twoflower het volgende:
Kijk, zo hoort het. Op vrijdag kwam in het Enschede-topic de vraag of er zaterdag mensen de stad in gingen, en op zaterdag hadden we dus een (kleine) Enschede-meet.
(FYI: [Enschede] heeft ook niet zoveel bezoekers...)
quote:Op zondag 19 september 2004 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo's zijn niet voor niets twijfelaars
What to wear, what to wear!!!
Kunnen we ook dansen op de meet?
Kan ik met Waxxje de beentjes van de vloer schupp'n
Ik speel gastheer.. dus je moet!quote:Op maandag 20 september 2004 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Is dat niet Halloween?
Gaypalce ben ik wel eens geweest. Op zich lekker swingen op verschillene stijlen. Daar kan ik me best vermaken
Hmmz. Zou ik dan toch eens....?
Ik ben afgelopen zaterdag nog in R'dam geweestquote:Op maandag 20 september 2004 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik speel gastheer.. dus je moet!
Ik heb mezelf maar tot gastheer gebombardeerd omdat jullie anders allemaal hopeloos verdwalen in zo'n grote, moderne stad
Villa kakelbont is achter de kubuswoningen bij de oude haven.. is in de buurt dusquote:Op maandag 20 september 2004 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zaterdag nog in R'dam geweest
Ik verdwaal d'r niet zo gans schnell
Vriendin van me woont in de mariniersweg, bij de kubuswoningen
Wowquote:Op maandag 20 september 2004 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik las 't. Dus dat moet niet moeilijk te vinden zijn.
En kheb nog een parkeerkaart voor daarzo
Ik snap nu al waarom ik er nooit geweest benquote:Op maandag 20 september 2004 23:42 schreef Vlarp het volgende:
Regenboog
Een stukje verderop in de straat. Uhm, als je van feesten houdt en graag meezingt met bekende nummers van weleer en de leukste nummers van vandaag dan is de Regenboog the place to be. Muziek staat soms irritant hard en om te kunnen praten moet je gillen. Echt een feestcafé dus.
Entree: 8 euro (tot 12 uur 4 euro). WC's: 50 cent, Gardarobe: 1 euro.
Eeey psst, de gaypalace heeft een dansvloerquote:Op maandag 20 september 2004 23:42 schreef Waxxer het volgende:
oehhhhhhh ik moet ff fixen dat ik die dag vrij hebeven de data checken bij het tankstation en bij het coc vrij zien te krijgen, lekker op tijd dus dat gaat in principe gewoon gigantisch lukken
En
gastheer annex ceremoniemeester
Vlarp!!! Gaat' ie een hele ontvangst-act ontwikkelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |