Dat spel heb & ken ik ook!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Anyways, Pupje en ik zijn verslaafd aan een spelletje wat we vandaag bij de doldwaze dagen hebben gekocht: Machiavelli
was het er wel egzellig?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:01 schreef G_E het volgende:
Het was kei druk in Amsterdam en in de trein..
Je bent toch niet JA tegen gekomen he?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:01 schreef G_E het volgende:
Het was kei druk in Amsterdam en in de trein..
Er waren wel een hoop lompe dronken limburgse boeren die 1e klas reisden, terwijl ze daar niks te zoeken hadden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent toch niet JA tegen gekomen he?.
En jij zat ook 1e klas?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Er waren wel een hoop lompe dronken limburgse boeren die 1e klas reisden, terwijl ze daar niks te zoeken hadden..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En jij zat ook 1e klas?
Doe maar duur.
Ik zie het verband met mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Er waren wel een hoop lompe dronken limburgse boeren die 1e klas reisden, terwijl ze daar niks te zoeken hadden..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:45 schreef G_E het volgende:
[..].
Ik ken JA niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie het verband met mijn vraag niet..
Is het dan noodzakelijk dat er een logisch verband is?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie het verband met mijn vraag niet..
1. Ben ik een oude grijze man met een dikke buik?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Behoorlijk VVD-gehalte dus. En in de 1e klas zitten toch helemaal geen leuke jongens zeker? Volgens mij alleen oude, grijze mannen met dikke buiken waarop het AD of de HP rust.
JA is nog altijd een van de grote terugkerende mysteries in dit topic, vind ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:48 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ken JA niet..
ad 1. Nee, jij niet, maar ik heb het over het uitzicht dat je hebt. En met de HP bedoelde ik een laptop, of tummytop in dit specifieke geval.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:51 schreef G_E het volgende:
[..]
1. Ben ik een oude grijze man met een dikke buik?. Bovendien lees ik nooit de AD of de HP.
.
2. In de 2e klas zitten vaak gezinnen met krijsende kleuters die op mijn schoenen kwijlen, of irritante vrouwen van middelbare leeftijd die giecheldronken een dagje Amsterdam doen..
3. Er zitten in de 1e klas veel meer schattige jongens dan je denkt. Wel G_E-achtige jongens misschien, maar toch..
Maar vandaag vanwege de drukte wilde je toch wat meer zekerheid op een zitplaats, da's begrijpelijk hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:58 schreef G_E het volgende:
Maar ik reis ook wel 2e klas hoor..
Ik ben zo'n pauper die nog nooit 1e klas getreind heeft, hoewel ik toch al redelijk wat treinkilometers gemaakt heb. Al heb ik niet het gevoel dat ik daar nou echt iets aan mis.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:03 schreef G_E het volgende:
Als ik naar Amsterdam ga, dan kies ik meestal voor 1e klas..
Meer beenruimte, gratis drankjes en hapjes, leuke jonge conducteurs die je kuiten masseren...quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pauper die nog nooit 1e klas getreind heeft, hoewel ik toch al redelijk wat treinkilometers gemaakt heb. Al heb ik niet het gevoel dat ik daar nou echt iets aan mis.
Maar je begint wel over Limburgse boeren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:48 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ken JA niet..
Ik vroeg me alleen of waarom ons G_E-tje over limburgse boeren begon toen ik vroeg of ie JA was tegen gekomen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is het dan noodzakelijk dat er een logisch verband is?
(hai Beav)
Nog nooit?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pauper die nog nooit 1e klas getreind heeft
gratis drankjes en hapjes????quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:11 schreef G_E het volgende:
Meer beenruimte, gratis drankjes en hapjes, leuke jonge conducteurs die je kuiten masseren...
Ik soms wel, maar je mist eigenlijk niet zoveel. Alleen dat er bijna geen kip aanwezig is. Neen, ik zit liever tussen "normale" mensen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pauper die nog nooit 1e klas getreind heeft, hoewel ik toch al redelijk wat treinkilometers gemaakt heb. Al heb ik niet het gevoel dat ik daar nou echt iets aan mis.
Lees nou eens terug. Jij vroeg of ik JA had gezien, en ik zei dat ik wel limburgse boeren had gezien. (Let op het woordje wel - wat dus suggereert dat JA juist geen limburgse boer is). En ik begon daar dus over, omdat die in de trein zaten, wat op zich niet zo vreemd is voor een trein uit Maastricht. (quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vroeg me alleen of waarom ons G_E-tje over limburgse boeren begon toen ik vroeg of ie JA was tegen gekomen..
*teruglees*quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:17 schreef G_E het volgende:
[..]
Lees nou eens terug. Jij vroeg of ik JA had gezien, en ik zei dat ik wel limburgse boeren had gezien. (Let op het woordje wel - wat dus suggereert dat JA juist geen limburgse boer is). En ik begon daar dus over, omdat die in de trein zaten, wat op zich niet zo vreemd is voor een trein uit Maastricht. (:P).
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:17 schreef G_E het volgende:
En ik begon daar dus over, omdat die in de trein zaten, wat op zich niet zo vreemd is voor een trein uit Maastricht. ().
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:11 schreef G_E het volgende:
[..]
Meer beenruimte, gratis drankjes en hapjes, leuke jonge conducteurs die je kuiten masseren...
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nog nooit?.
Ik heb zo'n vermoeden dat die hapjes en drankjes net zo nieuw zijn als die jonge, frisse kuitmasserende conducteurs.....quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
gratis drankjes en hapjes????
is dat nieuw?(of kom ik ook te weinig in de 1e klas?)
Hehe.. van intercity Maastricht - A'dam weet ik niet of ze voedsel en drank verkopen. Van de internationale trein welquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die hapjes en drankjes net zo nieuw zijn als die jonge, frisse kuitmasserende conducteurs.....
Of alleen maar in de 1e klas van de G_E Expres.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die hapjes en drankjes net zo nieuw zijn als die jonge, frisse kuitmasserende conducteurs.....
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of alleen maar in de 1e klas van de G_E Expres.
ow, hmmz... ik ga mijn autootje dan nog maar niet verkopen denk ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:26 schreef Nuvole het volgende:
Heeft ie ook dubbele bediening en zo'n stoere, blauwe L op het dak?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ow, hmmz... ik ga mijn autootje dan nog maar niet verkopen denk ik
En een sticker achterop met "Mag dat?"quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heeft ie ook dubbele bediening en zo'n stoere, blauwe L op het dak?
Weet je? Het is ook nog eens beav-proof.quote:
Wat is een belangrijk ingrediënt voor het G_E-proofkeurmerk? Dat zwembad? Of het hemelbad? De meervoudige garages??quote:
Als jullie het dan samen kopen, dan scheelt dat alweer de helft. En het is zo groot dat jullie elkaar vast nooit hoeven tegen te komen als jullie dat niet willen. Misschien alleen even een roostertje opstellen voor het zwembadgebruik dan.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je? Het is ook nog eens beav-proof..
nope, maar hij is wel brandweerrood, dus ik mis alleen nog een ladder op het dak en dan mag ik op de vluchtstrook rijden!quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef Nuvole het volgende:
Heeft ie ook dubbele bediening en zo'n stoere, blauwe L op het dak?
quote:Op ruim 2500 m² grond gelegen unieke vrijstaande villa met dubbele garage en bovengelegen guesthouse met badkamer en wijnopslag met koeling.
Nee zeg. Hoe zou iemand dat nou ooit van jou kunnen denken?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:48 schreef G_E het volgende:
Kunnen hè, dus dat jullie niet denken dat ik dat dan ook meteen doe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |