StefanP | zaterdag 28 augustus 2004 @ 13:59 |
Ik vind het leuk om over mijn auto te ouwehoeren dus weer een topic! Gisteren is hij 'lichtjes' opgevoerd, er zit nu een Greddy Profec B spec II boost controller op met een HKS gauge. We hadden geen tijd meer om de bougies te vervangen en het zat enorm tegen met de strutbar (de schroeven van de luchthapper onder de motorkap moeten er eerst af, en die draaiden mee) dus die zit er ook op. Stalen remleidingen zijn ook niet gelukt door tijdsgebrek. Ondertussen bij het tanken mijn dop vergeten bij het tankstation (DUH!!!), een velg bekrast in een $#@! parkeergarage in Haarlem, maar goed. Er lag nog een oude dop in de garage en die velg, ach tsja vroeger of later moest het een keer gebeuren. Wat foto's: Aankomst 's ochtends vroeg, naast een zusje geparkeerd ![]() De onderdelen ![]() Ruimte maken om bij de wastegate e.d. te komen ![]() Het dash ligt open ![]() Wat andere patiënten van de dokter: ![]() ![]() ![]() Het eindresultaat (boostcontroller zie je nog net onderin) ![]() Het was waardeloos weer gisteren en toen ik naar huis reed was het niet echt mogelijk om het gas in te trappen. Vanochtend toch even gedaan. De boostcontroller moet nog goed ingesteld worden, maar met wat simpele settings voor 1 bar peak boost rijdt hij al als een gek. Ik durf het gas haast niet helemaal in te trappen want het traction lampje brandt dan continu. Je wordt nu echt in je stoel geschopt, niet eens meer geduwd. Op die dragrace filmpjes zie je de voorkant van de auto altijd de lucht in gaan... dat is bij mij nu ook, alhoewel in veel mindere mate natuurlijk. Maar je merkt het zeker ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door StefanP op 28-08-2004 14:07:10 ] | |
Steve-O | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:01 |
Blijf het een mooie auto vinden ![]() | |
Xtreem | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:02 |
![]() Maar wat zei je nou laatst? ga je miss. emigreren ![]() | |
Dannyyy | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:04 |
jah en toen ging hij de auto verloten tussen fok members | |
Xtreem | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:06 |
quote:Velgen passen op de een of andere manier niet bij de auto... staan bijna 'truttig' ![]() zeker naast die 19" Hoeveel zijn er nu in NL? | |
noidea | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:11 |
Bij de supra doctor langsgeweest en niet eens zelf een supercharger op je blok geplaatst? | |
Tjabbo | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:13 |
quote:Dat zijn de standaard supra velgen ![]() | |
Tjabbo | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:14 |
Maar Stefan, je beweerde 2 weken terug toch haast stellig dat '350 pk eerst echt wel genoeg is'. Gaat toch jeuken he, die 400+ pk ![]() ![]() | |
BoostedImport | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:19 |
Hele mooie wagen hoor, vooral de velgen die je gekozen hebt staan helemaal goed. ![]() Ik had een paar vraagjes over de Profec B: - Is ie met dubbele solenoid's uitgerust ? - Hoeveel stages/programma'szijn instelbaar ? - Is er ook een Scramble boost functie ? Ik weet niet met wat voor setup je nu rijd, maar weet je misschien wat voor druk de stock turbo's nog safe kunnen draaien ? Misschien dat je ze kunt antwoorden. ![]() | |
Xtreem | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:23 |
quote: ![]() MKIVTT enzo.. Tjabbo: originele velgen? ontwijfeld... maar toch vind ik ze er niet bij passen ![]() ![]() | |
seto | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:37 |
had je niet beter je ECU kunnen reflashen ipv een boost controller? | |
Tjabbo | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:37 |
quote:Die auto is van Michello, ook aangemeld op dit forum. Die auto staat daar om omgebouwd te worden naar single turbo. is bijna klaar trouwens voor zover ik weet. Gaat dus meer voor de go dan voor de show. dat is wel te zien aan die 10pk stickers niet dan? ![]() | |
Xtreem | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:39 |
quote: ![]() | |
Tjabbo | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:43 |
quote:hij heeft een twin turbo hoor, maar een single turbo gaat harder. Door de sterk verbeterde techniek in turbo's heb je haast geen turbo-lag meer. met een goede boost controller,geflowde(?) downpipe en nog wat spulletjes kun je al bij 1500rpm boost krijgen. (tenminste, dat vertelde de eigenaar van de snelste mkIII van NL me afgelopen week) maar een 2JZ-GE motor heeft ongeveer 220pk @ 5800rpm volgens mij. Weet ik niet zeker. | |
Oksel | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:45 |
Foto's werken niet.. jammer! | |
Oksel | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:47 |
Nu wel. Raar. Gave auto. ![]() | |
noidea | zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:55 |
quote:Ja mark 4 twin turbo dus? Aernout heeft toch een bmw supercharger op z'n blok gezet samen met een grote turbo, of niet? | |
MikdawG | zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:14 |
Mercedes kompressor volgens mij. Anyways, dikke MK4 man. Ik koop hem van je. ![]() | |
Tjabbo | zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:22 |
quote:Die supercharger komt samen met een grote turbo op een supra blokje ja, maar die komt niet in zijn auto maar in een Celica Supra (MKII dus) speciaal voor dragraces enzo. linkje naar het topic | |
noidea | zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:55 |
Oh ik dach juist dat tie in die mk4 kwam. Maar wel een erg cool blok. | |
Tjabbo | zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:00 |
quote:Welke MK4? Arnout heeft een MKIII. | |
Fiets-toeter | zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:07 |
StefanP, is het leer gescheurd van de bestuurderstoel? of zie ik het verkeerd? Het is een prachtige auto! ![]() | |
noidea | zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:09 |
quote:Uh ja, ik weet het niet meer, die toyota's enzo ook. Ik blijf wel gewoon bij nissans, misschien zeg ik dan ook nog iets wat ergens op slaat......... | |
Repeat | zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:13 |
Wel gaaf, je auto zo tunen. Wat zijn nu de specs? vermogen, acceleratie, top ed? En hoeveel geld heb je al in die auto zitten? en wat heb je er eigenlijk geinstalleerd? ![]() ![]() | |
MikdawG | zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:22 |
Boost-controller regelt je turbodruk. Hoe hoger de druk, hoe meer power je uit je turbo perst. | |
Tjabbo | zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:41 |
quote:Zoals MikdawG zegt, het is om je turbodruk te regelen. Normaal doe je dat handmatig, dus onder de motorkap. met een boostcontroller (dat is een klein computer-achtig ding) in je dashboard kun je dat vanuit je auto regelen, zelfs onder het rijden als je het goed doet! ![]() volgens mij gaan de pk's van stefan een eind over de 400 nu. | |
MikdawG | zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:00 |
Ik heb ook een boostcontroller, alleen de mijne zit wel onder de motorkap. ![]() Stefan heeft een EBC (Electronic Boost Controller), ik een MBC (Manual Boost Controller). Die van Stefan is handiger en veelzijdiger, maar de mijne was 20 euro. ![]() | |
StefanP | zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:16 |
Thanks voor alle reacties. ![]() quote:Nee, dat is niet nodig, ik heb al vanaf 2000 rpm boost. Bovendien is het vreselijk ingewikkeld om zoiets toe te voegen en waarschijnlijk ook heel erg duur... quote:Misschien... deze week of volgende week hoor ik het. Auto zal dan weg moeten :'( quote:Deze keer is het echt het einde ;-) Voor deze auto in ieder geval. Wie weet wat de volgende supra aangedaan wordt! quote:Dubbele solenoids, 2 boost settings (hi/lo). Ik weet niet wat een scramble boost functie is, misschien kun je dat uitleggen? De controller heeft wel redelijk wat instellingen (set, gain, set gain, start boost, limiter, nog wat dat ik niet onthouden heb) maar die hebben allemaal betrekking op hoe je de boost regelt, het is niet alleen een kwestie van 1.0 bar intoetsen. quote:Voor zover ik weet kan dat niet bij supras, ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval. Maar er zijn zoveel gespecialiseerde apparaatjes en elecronica, die doen allemaal dingen die de ECU uberhaupt niet kan. Dus waarschijnlijk, al zou je hem flashen, is het toch nodig om de naast de ECU allerlei andere dingen te gebruiken. Er zijn wel volledige vervangers voor de ECU maar dan praat je meteen over 2000 euro en een professional overvliegen uit de VS om de maps in te stellen. quote:Er ligt een stuk van het camera handvat over de bestuurdersstoel, als je dat bedoelt ![]() * StefanP wijst ook naar zijn nieuwe ondertitel ![]() | |
Repeat | zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:19 |
Als je gaat emigreren kan je toch gewoon je auto meenemen? Tenzij je ergens heengaat waar geen wegen zijn natuurlijk ![]() | |
Tjabbo | zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:21 |
Scramble booster: The scramble boost feature on the SBC-iD is a unique one, shared with Blitz's DSBC spec R. Rather than having a button or switch to toggle a different boost level for some set amount of time, the system activates every time you go from vacuum to boost. The unit scrambles to a different channel where the boost can either be raised or lowered. Once scramble times out, you need to drop into vacuum again to reactivate the scramble mode. Blitz claims this system was designed for a circuit-racing environment. We don't get it. Luckily it can be disabled. van: http://www.alamomotorsports.com/products.html?http://www.alamomotorsports.com/blitz/sbcid.html | |
Tjabbo | zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:23 |
en nog een keer scramble booster: SCRAMBLE BOOST FUNCTION A scramble boost function is integrated in the display unit. When the SBC button is pressed, an increased boost level is triggered for a selectable amount of time between 0-40 seconds. via: http://www.titanmotorsports.com/hksevc5boco.html | |
seto | zaterdag 28 augustus 2004 @ 20:02 |
quote:je engine management ofzo dan? heb veel slechte verhalen gehoord over boost controllers met het standaard management system krijg je alleen volle boost als je vol gas geeft. met een boost controller krijg je echter volle boost wanneer de turbo dat kan, dus zoals je zelf al zei iets van 2000 rpm. maar krijg je dan geen problemen met je motor? je rijdt veel rond op 2000 toeren denk ik, en dat is het probleem. je auto denkt namelijk nog steeds dat je op standaard boost rondrijdt, en geeft benzine voor standaard boost terwijl dit veel hoger is! hier gaat je motor echt klote van lopen door al de extra lucht zonder benzine, je EGT`s gaan omhoog en al snel zal er een zuiger smelten. als je een wat duurdere boostcontroller hebt die pas begint te werken op 80% van je gas (of whatever, wat je zelf kan instellen) mag je deze reply vergeten ![]() | |
StefanP | zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:12 |
Nee, zo werkt het niet ![]() ![]() | |
MicHELLo | zondag 29 augustus 2004 @ 00:17 |
quote:En bedankt, he! ![]() Hier kan je mijn wastegate zien: Nog een paar modificaties en dan moet hij het ook weer doen......als single turbo ![]() [ Bericht 22% gewijzigd door MicHELLo op 29-08-2004 00:23:54 ] | |
Tjabbo | zondag 29 augustus 2004 @ 00:21 |
quote:ik zei het hem nog, maar hij wilde niet luisteren. Nu moet hij d00d ![]() | |
MicHELLo | zondag 29 augustus 2004 @ 00:24 |
Ik zou ook wel andere velgen willen hebben, maar ik heb effe andere prioriteiten! | |
MicHELLo | zondag 29 augustus 2004 @ 00:30 |
quote:Bij japanse auto's kan je je ECU heel gemakkelijk vor de gek houden met piggy back hardware, maar ook daar zit een grens aan. Als je bij een Supra je motor heftig tuned, ga je al gauw naar een EMS van AEM of ander merk waarin je je eigen maps kan laden. Maar het is best een moeilijk onderwerp om uit te leggen, omdat er zoveel mogelijkheden zijn op dat gebied ![]() En bij de weg, als je je boost controller op 1 bar zet, gaat hij heus geen 1 bar leveren bij 2000 toeren mits je een turbo hebt die dan al spoolt op volledig vermogen. Zou leuk worden met inparkeren als je 400+ pk hebt ![]() | |
Xtreem | zondag 29 augustus 2004 @ 10:11 |
quote:sorry ![]() ![]() Wat is trouwens het voordeel van een singel (grotere dan standaard?) turbo over een twinturbo? | |
Sjoewe | zondag 29 augustus 2004 @ 10:31 |
Een grote turbo levert over het gehele toerenbereik meer druk dan twee kleine sequenciële achter elkaar. Twin turbo = twee turbo's voor lage en hoge toeren Bi-turbo is twee turbo's voor alles. | |
Xtreem | zondag 29 augustus 2004 @ 10:33 |
Ah, ok! Dank ![]() | |
MikeyMan | zondag 29 augustus 2004 @ 11:21 |
Schitterende auto, en dat voor een relatief aardige prijs... alleen; het stuur is vrijwel hetzelfde als in de Picnic van m'n ouders... Trouwens; waar ga je heen emigreren? en waarom kan de auto dan niet mee? | |
Repeat | zondag 29 augustus 2004 @ 12:28 |
Owja, hoeveel pk heeft zo'n standaard Supra? En wat is nu ze top + acceleratie? ![]() | |
Sjoewe | zondag 29 augustus 2004 @ 12:59 |
MOTOR aantal cilinders 6 kleppen per cilinder 4 cilinderinhoud 2997 cm3 boring x slag 86,0 x 86,0 mm compressieverh. 8,5:1 max. vermogen 243 kW (330 pk) 5600tpm max. koppel 441 Nm 4800tpm brandstofsysteem multipoint injectie klepbediening dohc turbo ja katalysator geregeld | |
seto | zondag 29 augustus 2004 @ 16:11 |
quote:hmm ok ![]() weet ik dat ook weer | |
StefanP | woensdag 29 september 2004 @ 21:52 |
En met pijn in het hart moet ik hem verkopen ivm verhuizing naar het buitenland ![]() Zie V&A binnenkort of http://members.home.nl/stefan.pieterse/supra/ | |
VanDread | woensdag 29 september 2004 @ 22:04 |
Neeeeeeeeeeeeeee doe het niet!! ga je zo ver weg?! kan je hem niet meenemen? container? blaat? als ik de staats win koop ik hem wel ![]() | |
Tjabbo | woensdag 29 september 2004 @ 22:51 |
quote:Balen man! En tegelijkertijd erg tof! ik las het al @ supras.nl. ga je nog een supra terugkopen daar? | |
StefanP | woensdag 29 september 2004 @ 23:02 |
Misschien, maar zeker niet de eerste tijd. Eerst mijn bestaan daar veilig stellen! | |
Tjabbo | woensdag 29 september 2004 @ 23:09 |
Uiteraard! Maar een beetje wishfull thinking mag toch wel ![]() | |
Fulcrum_X | woensdag 29 september 2004 @ 23:27 |
quote:Ik citeer: 'Als laatste: er is zelden hard mee gereden en de auto is altijd netjes warmgereden. Het klinkt misschien vreemd maar je hebt in zo'n auto niets te bewijzen en exclusief rijden was voor mij de reden tot aanschaf.' Jaja ![]() anywayz, wel kut dat je hem moet verkopen.. succes verder daar in het buitenland | |
Tjabbo | woensdag 29 september 2004 @ 23:43 |
quote:Je kunt wel zien dat je nog nooit een serieus snelle auto gehad hebt. anders zou je dit zelf ook weten. ![]() | |
Fulcrum_X | woensdag 29 september 2004 @ 23:44 |
quote:hey in OP staat toch duidelijk dat hij wou trappen ![]() | |
Tjabbo | woensdag 29 september 2004 @ 23:45 |
quote:je kent de betekenenis van het woord 'zelden' neem ik aan. ![]() | |
Fulcrum_X | woensdag 29 september 2004 @ 23:51 |
quote:sssst Nou ik ga naar bed, trusten ![]() | |
Ultimora | donderdag 30 september 2004 @ 01:03 |
hmmz * Ultimora bekijkt nog even de spaarrekening.... nope helaas kan je niet helpen. ![]() ![]() | |
seto | donderdag 30 september 2004 @ 08:36 |
mag ik in termijnen betalen? ![]() | |
jacco | donderdag 30 september 2004 @ 17:48 |
Damn echt zonde dat hij weg moet. Heb hem btw ook op de site van SLH gezet | |
StefanP | donderdag 30 september 2004 @ 18:00 |
Thanks Jacco ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 30 september 2004 @ 18:02 |
Waar in de VS ga je eigenlijk werken, als ik vragen mag ![]() | |
VjenneKloetn | donderdag 30 september 2004 @ 18:12 |
Heb wel belangstelling voor de Supra. Wil ik wel eerst een proegritje maken ![]() | |
t0n | donderdag 30 september 2004 @ 18:17 |
fuck.. zonde ![]() | |
PeuRac | donderdag 30 september 2004 @ 18:19 |
Stefan, ik heb mn neef op je advertentie gewezen, hij rijdt nu een BMW M5, maar die wil hij inruilen tegen een nieuwere, langzamere en vooral grotere station, en er dan een sportauto bij. Hij had nog niet aan een Supra gedacht (wel aan M3', verschillende Lotussen, oude Porsche's enz). Als hij interesse heeft laat ik t je meteen weten. [ Bericht 0% gewijzigd door PeuRac op 30-09-2004 18:44:22 ] | |
Tjabbo | donderdag 30 september 2004 @ 18:23 |
stefan is niet met de f van ophaalbrug ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 5 oktober 2004 @ 13:52 |
En? Al animo/kijkers/kopers voor de supra gehad? | |
StefanP | dinsdag 5 oktober 2004 @ 21:43 |
Een mailtje van iemand die serieus leek maar vervolgens niet meer reageerde, en een hele twijfelachtige van ene Memhet Yildirim (ook nog eens een hotmail account) die denkt dat ik gerust 1/3 van de prijs wil afhalen... Leuk, emails met slechts 1 regel tekst: ich biede 20000. Niets serieus dus nog helaas ![]() | |
Xtreem | woensdag 6 oktober 2004 @ 14:07 |
quote: ![]() ik had ook wel wat flauwe emails verwacht voor 'n testrit? | |
PeuRac | woensdag 6 oktober 2004 @ 15:07 |
Mn neef wil weten waarom hij een (onbekende) Supra zou kopen, ipv een Jaguar XKR of Ferrari 348 ![]() ![]() | |
Alfa_Boy | woensdag 6 oktober 2004 @ 15:51 |
Uhm ja, als je een ferrari hebt, dan ga je natuurlijk geen supra rijden ![]() ![]() Een ferrari heeft voor veel mensen toch iets meer, als een jap ![]() | |
PeuRac | woensdag 6 oktober 2004 @ 16:00 |
quote:Dit was een voorbeeld van wat je voor dit geld kunt krijgen, maar hij wil (lees: mag, van zn vrouw) geen Ferrari. | |
StefanP | woensdag 6 oktober 2004 @ 22:18 |
quote:Beejeeseej en Xtreem weten het inmiddels ![]() Verder is hij een stuk exclusiever (in mijn ogen), er zijn immers maar 15 mk4s in Nederland waarvan 5 die vrijwel nooit de weg op komen. En een supra is hoogstwaarschijnlijk een stuk goedkoper en betrouwbaarder... maar het blijft voor veel mensen toch een 'toyota'. Kwa interieur kan een supra vast niet tippen aan zowel de Jag als de Ferrari, dus dat winnen ze makkelijk. Maar voor mij is het de ideale zitpositie: het hele dashboard zit om je heen. Rechts van je zit de driveshaft (achterwielaandrijving) dus je zit echt in een cockpit. De stoelen zitten echt heerlijk. Verder snap ik goed dat Ferrari of Jaguar liefhebbers vast evenzoveel argumenten hebben over waarom hun auto weer beter is. Uiteindelijk is het vooral een kwestie van smaak. | |
Tjabbo | donderdag 7 oktober 2004 @ 09:02 |
quote: ![]() Minimeet? | |
Xtreem | donderdag 7 oktober 2004 @ 13:24 |
quote:Nee.... Stukkiemeerijmeet ![]() zie de sc van maandag ![]() ![]() | |
Tjabbo | donderdag 7 oktober 2004 @ 13:29 |
quote:Lachen. ![]() Maar ik kan het niet vinden in de sc van maandag. of heb jij het niet gepost? | |
Xtreem | donderdag 7 oktober 2004 @ 13:31 |
[ PTA SC ] Ferrari mondial t 282mm brake discs Wat een beest ![]() goed, het stukje is nogal een zooitje ![]() | |
Tjabbo | donderdag 7 oktober 2004 @ 13:34 |
Ow okay. maar dat was niet de SC van maandag (ik dacht dat je de sc bedoelde die toen geopend werd ![]() Maar mooi he zo'n supra? Ik heb toen gereden toen de BPU er nog niet op zat en dat ging al harder dan leuk is bij wijze van spreken. ![]() | |
Xtreem | donderdag 7 oktober 2004 @ 13:40 |
quote:sowwy... bedoelde idd die maandag dicht ging ![]() Ja, super! ik stond er eigenlijk best wel van te kijken hoe hard die naald naar rechts bleef gaan ![]() ![]() ![]() | |
Tjabbo | donderdag 7 oktober 2004 @ 13:51 |
Zo stabiel blijft mijn supra ook wel bij 240 hoor. ![]() Nou, iets minder dan. maar wel behoorlijk stabiel. ze zijn erop gebouwd om dat te kunnen. BPU= Basic Performance Upgrade. Dus de eerste benodigde upgrades om daarna verder te kunnen gaan met tunen. Wat jij bedoelt is denk ik de turbodruk ? | |
Xtreem | donderdag 7 oktober 2004 @ 13:52 |
quote: ![]() ![]() Ze zijn er op gebouwd.. i know... maar toch ![]() ![]() | |
Tjabbo | donderdag 7 oktober 2004 @ 13:54 |
Whehe ja dan gaat een supra wel wat harder ![]() Hoewel de Beemer met hoge snelheden ook lekker op de weg ligt vind ik. ![]() | |
Xtreem | donderdag 7 oktober 2004 @ 13:57 |
quote:'wel wat' ja ![]() en qua hoge snelheden en stabiliteit: ik had nog nooit boven de 180 bij iemand in gezeten... en zelf met 2 auto's 180 en met 1 190 gehaald (saab cabrio met kap los ![]() ![]() | |
Tjabbo | donderdag 7 oktober 2004 @ 14:00 |
Ik heb laatst dus mijn eigen supra op de 240 gehad, en had geen gas meer over, maar hij liep wel door, maar ik vond het genoeg op de 240, zeker voor een auto van 15 jaar oud. En ik vond het niet fijn. 240 is gewoon echt niet stoer hoor. Ik was een beetje.. eh. nou 'bang' zeg maar. niet echt bang of zo maar wel wat onrustig. Ik ragde gewoon een Audi RS4 voorbij. Dan weet je echt dat je hard gaat. Btw was in Duitsland. ik woon maar 15 minuten van de grens. ![]() | |
Xtreem | donderdag 7 oktober 2004 @ 14:03 |
240 is, als wegbeeld en auto etc het toelaten, wel degelijk stoer ![]() Nog zoiets... ik heb nog nooit op de autobahn kunnen blazen ![]() ![]() ontopic en verder op karbo? | |
Tjabbo | donderdag 7 oktober 2004 @ 14:08 |
ok | |
StefanP | zaterdag 9 oktober 2004 @ 16:48 |
* StefanP is een supra armer en veel euro's rijker... ![]() ![]() ![]() Aannemende dat hij inderdaad het geld overmaakt zoals beloofd | |
Cyberdogg | zaterdag 9 oktober 2004 @ 17:06 |
quote:Mooi. En nu snel naar Amrika en meteen weer een kopen. ![]() | |
knillis | zaterdag 9 oktober 2004 @ 17:08 |
kweeni of ik moet feliciteren of condoleren, beide dan maar! | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 9 oktober 2004 @ 17:29 |
quote:Ik hoop niet dat die gene je Supra mee heeft genomen, en jij nu je geld nog moet krijgen ![]() iig gefeliciteerd (helaas ![]() Is de auto eigenlijk verkocht aan een (nederlandse) liefhebber? | |
Tjabbo | zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:28 |
quote:Wat hij zegt... | |
StefanP | zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:35 |
Yeah, een Nederlander die zelf met motoren dragracet. Via DBM engineering (tuningsbedrijf) had hij gehoord dat de mijne te koop staat. Ik heb de auto zelf nog hoor, hij zou het geld met een spoedoverboeking storten. Daarna schrijven we alles over. Hopen dat er in die paar dagen dus niets met de auto gebeurt, zul je net zien! | |
Tommy_Kuklinski | zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:39 |
quote:Gefeliciteerd dan.. Overweegt hij ook serieuse tuning? OF heb je geen id wat zijn toekomst plannen zijn. Klinkt wel als een eventuele liefhebber.. | |
PeuRac | zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:39 |
gefeliciteerd ![]() ![]() ![]() ![]() ik had nooit verwacht dat je em zo snel zou verkopen ![]() ps, mn neeft heeft ws een XKR gekocht | |
StefanP | zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:46 |
Hij wil hem inderdaad flink tunen. Alhoewel hij wel vond dat de auto nu al vreselijk snel is. Misschien houdt hij het op andere velgen, verlagen, wat andere gauges er bij, een turbo timer enz. Zelf had ik ook niet verwacht hem zo snel kwijt te zijn. Maar goed, alles is nog niet rond, als ik het geld heb en de overschrijving is geregeld, dan pas ben ik zeker van mijn zaak. En post eens foto's van die XKR. En vertel je neef wat hij dus gemist heeft ![]() | |
Xtreem | zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:18 |
mixed feelings ![]() Gefeliciteerd an toch maar.... ![]() ![]() | |
PeuRac | zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:20 |
quote:Hij heeft de XKR nog niet, hij heeft er een optie op, eerst moet de V70 die hij gekocht heeft geleverd worden. Hij heeft nu een M5, en die gaat hij vervangen door een v70, en die M5 ruilt hij dan in op die XKR | |
Cyberdogg | zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:34 |
quote:Een M5 inruilen? ![]() ![]() | |
PeuRac | zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:38 |
quote:Ja, hij vind em te klein, en zijn vrouw vind em te snel ![]() | |
BazzoS | zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:45 |
Goeienavond ![]() -edit- ![]() | |
StefanP | dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:41 |
En de auto is opgehaald. Wat is hij toch mooi om te zien rijden (dat zie je normaal niet). ![]() ![]() Het zoeken naar de volgende supra kan beginnen (nog niet serieus, dat komt pas over een jaar of zo weer, maar goed). Er komt er met 100% zeker weer een. Stefan, autoloos de komende 3 maanden | |
Sjoewe | dinsdag 12 oktober 2004 @ 16:17 |
Lijkt me moeilijk om te zien, na alle moeiste die je hebt gedaan om dat ding hier te krijgen enzo. | |
PeuRac | dinsdag 12 oktober 2004 @ 16:28 |
quote:Vergeet niet dat hij straks in Amerika wel genoeg verdiend om een Supra te kopen en deze dagelijks te gebruiken, en tuned naar 500+ pk en dan nog steeds niet te duur is om 200km per dag mee te rijden omdat de benzine daar geen fuck kost en Meneer hier VEEL meer gaat verdienen. Ik heb dus geen medelijden, maar ben jalours. | |
Repeat | dinsdag 12 oktober 2004 @ 16:35 |
Nogmaals; als je naar de VS gaat zet je die auto toch gewoon op de boot en neem je em mee? Of is dat niet handig ofzo? ![]() | |
PeuRac | dinsdag 12 oktober 2004 @ 16:37 |
Dat is erg duur, en t heeft em al veel geld gekocht om de auto hier in NL te krijgen. Plus dat vergelijkbare auto's in de VS VEEL goedkoper zijn. | |
BazzoS | dinsdag 12 oktober 2004 @ 18:42 |
Maar je blijft wel op Fok! posten? ![]() | |
StefanP | dinsdag 12 oktober 2004 @ 18:55 |
Zekers ![]() | |
1299 | dinsdag 12 oktober 2004 @ 19:09 |
quote:Alleen jammer dat je daar helemaal afgevoerd wordt als je te hard rijdt ![]() | |
VanDread | dinsdag 12 oktober 2004 @ 19:44 |
quote:Benzine wordt ook steeds duurder daar trouwes, echter zijn de auto's daar nog fijn een stukkie goedkoper en kan je denk ik ook nog es goedkoper aan onderdelen komen ![]() Trouwens Amerika? greencard? ![]() ennuh PeuRac: jalours? is dat chique ofzo? ik ben namelijk gewoon jaloers ![]() | |
PeuRac | woensdag 13 oktober 2004 @ 17:38 |
quote:ik praat/typ de helft van de tijd in het engels, dan krijg je nog wel eens dit soort typfouten | |
Fugie | woensdag 13 oktober 2004 @ 18:41 |
quote:jij ben gewoon ali met snor! Jammer dat je supra weg is stefan, maar ik voorzie mooie dingen in de toekomst ![]() | |
Tjabbo | zondag 16 januari 2005 @ 18:49 |
Topickickje. Ben wel benieuwd naar stefan's nieuwe zoektocht naar een supra, ook al wil hij nog even wachten. StefanP, brand los! ![]() | |
StefanP | zondag 16 januari 2005 @ 22:51 |
Hee Tjabbo ![]() Ik kijk af en toe rond maar ben nog niet serieus op zoek... ik zit nog in een hotel en heb het al druk genoeg ![]() Ook weet ik nog niet wanneer ik euro's omzet in dollars ![]() Als laatste moet ik nog uit zien te vinden of, en hoe, een single turbo auto door de RDW gekeurd wordt.. dat lukt nooit vermoed ik. Dus moet ik bij Arnout navragen of hij er een stock motor in kan swappen met alles er bij, en ik vermoed dat dat heel moeilijk wordt. Vind maar eens een donor! En een single turbo betekent een ander motor management systeem, dus dat moet ook vervangen worden of opnieuw getuned. En daar zijn nu juist geen tuners voor in Europa (Arnout weet ook nog niets van AEM)! Als je daarna alles weer terugzet, werkt het dan nog? Vragen genoeg dus... voorlopig komt er dus nog niets helaas. Deze staat te koop maar de mods zijn volgens mij net iets teveel van het goede... ![]() ![]() Zoiets houd je volgens mij nooit draaiende tenzij je zelf heel veel van de auto weet. Een single is leuk maar het moet nog wel enigszins normaal zijn. Ik wil in ieder geval een 97 of 98. Liefst imperial jade mica (98), deep jewel green pearl (97) of zwart met zwart interieur. Royal Sapphire pearl is ook goed. Mocht er een 93-95 langskomen die nog als nieuw is, dan is dat ook nog te overwegen. Zeker als hij anthraciet is van kleur. 96 valt af want toen zijn er geen 6-speeds gemaakt. Jade mica: ![]() Er komen Volk Racing velgen onder. Welke, dat hangt af van de kleur die de auto wordt. Of hij stock blijft of een single krijgt, hangt van de RDW vragen af en of ik de juiste mensen hier kan vinden om hem goedgekeurd te krijgen. Het wordt mijn tweede auto, die fulltime in een garage komt te staan. Er zal niet meer dan 1-2000km/jaar op komen. Aangezien ik deze auto hopelijk nooit meer wegdoe, moet hij echt perfect zijn. Een handbak dus, geen enkele schade, liefst 1 eigenaar, originele lak, alle papierwerk aanwezig, zo weinig mogelijk miles (sowieso onder de 40000). Ik heb er tot 40000 dollar voor over en er is geen haast bij, dus dat moet wel lukken denk ik (nu maar hopen dat ik niet een jaar wacht en vervolgens ontslagen word of zo, dan moet ik het land uit zonder supra). | |
D-Devil | zondag 16 januari 2005 @ 23:02 |
Als je een boost controller hebt op die eerste auto dan zou ik er denk ik nog eens over nadenken, met het aantal kilometers wat je ermee rijden wilt denk ik dat het juist wel te doen is. | |
seto | zondag 16 januari 2005 @ 23:24 |
Die bovenste supra is toch van die gast van turboimports.com ? Daar heb ik nog een filmpje van ergens, ff zoeken ![]() edit: ff geupload http://home.planet.nl/~altin141/supra.mpeg | |
StefanP | zondag 16 januari 2005 @ 23:33 |
Klopt Seto, heel goed opgemerkt ![]() Hij is indertijd verkocht via vipimports.com en staat nu weer te koop. Er is mee geracet en zulke auto's komen automatisch wat lager op de lijst voor mij.. het moet een maagdelijke auto zijn ![]() Overigens, een single betekent dat je niet de nieuwprijs hoeft neer te leggen voor de turbo + alles er om heen, dus dat scheelt veel geld. Aan de andere kant kan een slecht geinstalleerde of getunede single je veel geld kosten en eveventuele nadelige gevolgen hebben voor je auto. Dus dat is ook nog een twijfelgeval... doen of niet... (het RDW/onderhoud/enz verhaal buiten beschouwing gelaten). | |
Catch22- | zondag 16 januari 2005 @ 23:47 |
die bovenste is niet over the top. Zo zou een suupje moeten zijn ![]() | |
Five_Aces | maandag 17 januari 2005 @ 00:42 |
Over dat AEM gebeuren, er zit een dealer in Nederland, www.qtuning.com Die kunnen AEM spullen leveren (kwam ik laatst toevallig achter via de site van AEM) maar zou niet weten of ze ook cursus geven in het tunen van dat spul. Weet dat ze dat in de VS wel doen maar hier? Anders weet ik nog wel een zaak in de VS waarmee hij kan mailen over AEM, die doen veel porche en BMW tuning, met auto's over de 600 RWHP, op AEM managment. | |
StefanP | dinsdag 8 februari 2005 @ 02:48 |
De zoektocht is weer begonnen! Gisteren met vipimports.com gesproken en aangegeven wat ik zoek. - 1997/1998 turbo - bone stock - 6-spd - <50000km - liefst originele eigenaar, alle papierwerk aanwezig - originele lak, geen krasjes of wat voor beschadiging dan ook, altijd binnen gestald - geen wit, rood of alpine zilver, liefst zwart, jade green of imperial mica green ![]() - gold package is een plus De huidige zilveren die te koop staat hoef ik dus niet (zilver vind ik niet mooi)... ![]() De zwarte uit 1994 met slechts 35000km gelopen ook niet, alhoewel ik twijfel of gewoon niet moet zeiken en deze kopen... de prijs is erg laag (35000), hij is motorisch getuned door performance motorsports (438 rwhp) en hij ziet er echt fantastisch uit op die stompzinnige front lip na. ![]() Check hoe schoon man! ![]() Maar goed, morgen bel ik die zaak weer, eens kijken wat ze kunnen regelen. | |
t0n | dinsdag 8 februari 2005 @ 09:08 |
super goede shit steef, dat je weer aan het zoeken bent! ![]() | |
Cosworth | dinsdag 8 februari 2005 @ 11:37 |
Vet hoor! ![]() | |
Xtreem | dinsdag 8 februari 2005 @ 12:06 |
Het bloed kruipt hea? ![]() Succes! | |
Fugie | dinsdag 8 februari 2005 @ 12:14 |
die zilvere ziet er inderdaad niet uit. Dat interieur van die andere is wel erg lekker ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 8 februari 2005 @ 12:53 |
Het stefan, In vind die lip nog wel meevallen hoor. ik vind hem zelfs wel mooi ![]() ![]() En ik denk dat je toch naar een iets meer stock auto moet zoeken wil je beginnen met wat lagere (onderhouds)kosten. En als je er zelf aardigheid aan hebt je auto te tunen moet je het helemaal niet doen. Dan gaat het te snel vervelen. just my 2 cents... | |
#ANONIEM | dinsdag 8 februari 2005 @ 15:37 |
Arnout, van Supras.nl kan AEM spullen regelen, en zelf ook programeren! | |
BarBaar | dinsdag 8 februari 2005 @ 15:46 |
quote:Ik vind dit ook een schitterende kar.. Die grill doet een beetje aan een Maserati denken ![]() | |
Furb | dinsdag 8 februari 2005 @ 17:41 |
quote:die durft ![]() | |
Cosworth | dinsdag 8 februari 2005 @ 18:17 |
quote: Ja, sprekend. ![]() | |
chiren | woensdag 9 februari 2005 @ 01:39 |
Hey Stefan, ik reed gister om ongeveer 23:00 over de A13 van R'dam naar Delft, en daar zag ik een Nederlandse zwarte Supra rijden, kan dat jouw ex-supra geweest zijn ![]() Hij ging wel behoorlijk hard, ik reed 130 ofzo toen hij voorbij kwam en hij liep flink hard uit... Ik wou hem even van dichtbij bekijken en pas rond de 180 liep ik op hem in en zag ik hem wat beter, alleen kwam mijn afslag er al aan dus ik liet m'n gas maar los ![]() Edit: NIET dat ik met hem aan het racen was en hem aan het inhalen was oid, hij cruisde gewoon normaal en ik zat al rond mn redline ![]() | |
Dagblad_De_Limburger | woensdag 9 februari 2005 @ 02:01 |
A13 van R'dam naar Delft Staat vol met flitspalen | |
StefanP | woensdag 9 februari 2005 @ 03:09 |
quote:Ik geloof dat de nieuwe eigenaar in Utrecht woont ![]() ![]() | |
Catch22- | woensdag 9 februari 2005 @ 07:51 |
![]() | |
Tjabbo | woensdag 9 februari 2005 @ 09:28 |
quote:Die van fasttrankie heeft ook een Fmic in zijn zwarte MKIV ![]() | |
Five_Aces | woensdag 9 februari 2005 @ 10:05 |
Den Helder bij het ROC / CBR staat ook altijd een zwarte / antraciet gekleurde MKIV, die ziet er nog helemaal stock uit. | |
Cosworth | woensdag 9 februari 2005 @ 10:07 |
In Utrecht zie ik regelmatig een zwarte Suup rijden dus dat zal de ex-stefan mobiel dan wel zijn! ![]() | |
StefanP | donderdag 10 februari 2005 @ 03:34 |
quote:Eh, die had ik gemist, goede catch Tjabbo ![]() | |
Tjabbo | donderdag 10 februari 2005 @ 08:29 |
En die volledig getunede zwarte gaat niet door begrijp ik ? ![]() | |
StefanP | vrijdag 11 februari 2005 @ 02:56 |
Nee, ik wil toch een stock. Enerzijds omdat ze ook hier uitstoot meten, kat checken e.d. en ik nog niet weet waar ik heen moet om dat te omzeilen. Anderzijds omdat mijn praktijkkennis ophoudt bij bougies vervangen en olie verversen. Een wild getunede supra kan ik nooit zelf onderhouden laat staan simpele dingen aan veranderen/fiksen, dus dat betekent veel stilstaan en anderen nodig hebben. Ik laat hem lekker stock voorlopig en zodra ik wat meer weet van de scene hier, dan verandert dat misschien ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 11 februari 2005 @ 07:56 |
Groot gelijk. Zou ik ook doen. Ik heb zelf mijn handen vol aan de 7M motor. Voor mijn doen heb ik al best veel zelf gedaan (klepdekselpakkingen vervangen, distributieriem vervangen, binnenkort olie verversen) maar het leverde genoeg moeite op. En dan is deze nog stock. Ik moet er niet aan denken dat dat ding al helemaal custom zou zijn ![]() Je hebt gewoon geen voorbeeld van 'hoe het ook weer zat' als je het even niet weet. Maar heb je al een plaats om dat ding te stallen dan? (stallen als in parkeren, en evt onderhoud uitvoeren een paar keer per jaar) | |
t0n | vrijdag 11 februari 2005 @ 08:50 |
Ik kan je ook geen ongelijk geven steef... sowieso... je weet dat er met 'n stock (als het goed is) niet is getrapt... met 'n full-tuned weet je dat gewoon niet... En shit. ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 11 februari 2005 @ 11:40 |
hehe nouja opzich is een SUpra niet heel anders dan de meeste Jappanners in onderhoud, en ook niet super moeilijk. Gewoon informatie zoeken, en dan gaat alles vanzelf wel goed ![]() of ff op www.supras.nl je vraagjes stellen ![]() | |
Cosworth | vrijdag 11 februari 2005 @ 12:04 |
quote:Weten ze daar de regels uit de VS dan? ![]() | |
Five_Aces | vrijdag 11 februari 2005 @ 12:31 |
www.supraforums.com daar weten ze het misschien wel.Vervelende in de VS is alleen dat het per staat nogal versschillend is allemaal geloof ik. | |
#ANONIEM | vrijdag 11 februari 2005 @ 13:42 |
- [ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2005 13:43:09 ] | |
#ANONIEM | vrijdag 11 februari 2005 @ 13:42 |
ik had het over het onderhoud van een Supra, of je hem Stock houd de ja/nee ![]() | |
chiren | dinsdag 15 februari 2005 @ 03:15 |
quote:Ik kwam er pas in na de trajectcontrole dus kon lekker doorrijden ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 15 februari 2005 @ 08:52 |
quote:Nee vandaar dat elke gemiddelde Toyota garage supra's makkelijk onderhouden kan. En dat ze niet 10x op hun achterhoofd krabben voordat ze een boutje losdraaien om vervolgens na het 'groot onderhoud' alsnog de motor beroerder kunnen laten lopen dan voor het onderhoud. ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 16 februari 2005 @ 00:56 |
Hehe ja maar Dealers zijn nogal Lomp tot nu toe aan aardig wat supra's nu gesleuteld, maar opzich is het allemaal best simple | |
Tjabbo | woensdag 16 februari 2005 @ 09:09 |
Als je eerst maar eens weet wat alle onderdelen zijn en wat ze doen. Dat scheelt al een hoop heb ik zelf gemerkt. ![]() | |
StefanP | zondag 13 maart 2005 @ 06:25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 1997 twin turbo, stock, black/black met gold package, 38000 mijl op de teller. Ziet er super schoon uit en hoeveel mensen bewaren nou echt alle papieren van hun auto (behalve ik dan)? Morgen ga ik hem mailen. | |
Fugie | zondag 13 maart 2005 @ 09:30 |
ziet er errug netjes uit ja ![]() | |
Fiets-toeter | zondag 13 maart 2005 @ 11:55 |
Schitterend!!! zelf vind ik een zwarte suup met lichte bekleding het mooist maar deze is ook erg mooi! Kopen die hap ![]() | |
Tjabbo | zondag 13 maart 2005 @ 12:37 |
Zwart-Zwart combi ![]() precies wat je zelf ook had. Is imho de mooiste combinatie. Dat witte/ivoor leer blijft op de lange duur niet zo mooi. ![]() | |
BazzoS | zondag 13 maart 2005 @ 13:14 |
Dit is voor het eerst dat ik de standaard velgen mooi vind staan onder een supra (zwart-->chrome) ![]() | |
Repeat | zondag 13 maart 2005 @ 13:37 |
Jammer van die gouden logo's, dat zie je vaak in de VS bij toyota's. Vind ik persoonlijk niet zo mooi, geeft het een beetje een kamp uitstraling. Verder een erg strakke bak ![]() | |
Hugster | zondag 13 maart 2005 @ 17:45 |
Hey Stefan, (peurac hier op Hugo\'s pc) wij (Hugo, BoJo en ik) hebben je oude Supra gespot op de A2 | |
StefanP | maandag 14 maart 2005 @ 01:09 |
Hij heeft er nu een nieuwe hood op gezet, zo'n carbon ding met roosters ![]() | |
chiren | maandag 14 maart 2005 @ 01:24 |
Woa, die laatste is super netjes ![]() Vind die gouden logo's wel iets hebben ook ![]() | |
MicHELLo | maandag 14 maart 2005 @ 06:10 |
VIS carbon hood en dan de TRD replica | |
t0n | woensdag 16 maart 2005 @ 09:01 |
quote:Hell YEAH!! 6-bak! ![]() ![]() ![]() Erg netjes die auto man! ![]() | |
StefanP | zondag 20 maart 2005 @ 18:29 |
Zwarte is niet doorgegaan, hij heeft hem 2 maanden geleden voor 33 gekocht en verkoopt hem nu voor 39. 36 zag hij niet zitten dus dan zoekt hij maar een ander... Maar ik heb zojuist (telefonisch) de volgende gekocht, een andere auto waar ik ook al een tijdje over het praten aan was met de eigenaar. Morgen maak ik de aanbetaling over en binnen een week of 2 hoop ik dat het geld van m'n nederlandse spaarrekening hierheen geboekt is, zodat ik de beste man kan betalen. Hij is een stuk duurder dan die zwarte maar volgens mij is ie het waard! Dames en heren... mogelijke uitzonderingen (zoals de verkoper die voor ontvangst van m'n geld besluit om hem toch maar te houden) daargelaten, mijn nieuwe supra! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 1998 Quicksilver twin turbo 6-speed 1 van slechts 24 ooit gemaakt 45900 mijl op de teller HKS intake HKS SSQBOV HKS 4" titanium exhaust RMM Downpipe Greddy 3-row FMIC Tein Flex coilovers HRE 9.5x19 en 10x19 met 265/30 en 295/30 continental sports rubber HKS EVC IV boost controller HKS turbo timer Sparco torino 2 seats TRD big-ass sway bars voor en achter TRD strut bar voor Originele stoelen, downpipe, side-mount intercooler e.d. inbegrepen. Tweede eigenaar. Hij heeft hem tussen z'n vipers en ferraris staan. De eerste eigenaar was een goede vriend van hem, de manager van een toyota dealership. Alle papierwerk, rekening en onderhoudsgeschiedenis aanwezig. ![]() ![]() | |
Tjabbo | zondag 20 maart 2005 @ 18:37 |
Gefeliciteerd. (ook al gezegd @ supras.nl trouwens. ook als eerste ![]() echt wat een enorm mooie bak. veel mooier dan die zwarte met pimp goud op z'n kont. een echte quicksilver ![]() ik kom wel weer een ritje maken ![]() | |
Tjabbo | zondag 20 maart 2005 @ 18:39 |
Daar hoeft trouwens de eerste tijd ook niets aan te gebeuren. Mooi BPU, kan je eerst lekker wennen aan de kracht van de handbak ten opzichte van je automaat. en als je die velgen ooit wegdoet.... ![]() | |
PeuRac | zondag 20 maart 2005 @ 18:43 |
Gefeliciteerd gozer ![]() Ziet er echt super mooi uit die auto, je zult wel weer helemaal in je nopjes zijn nu ![]() | |
StefanP | zondag 20 maart 2005 @ 18:48 |
Niet lachen, maar ik rijd in een 2ehands 2000 kia sephia die helemaal gedeukt en bekrast is ![]() Bewust een goedkoop autootje gekocht voor woon-werk en zo, waarmee het me geen ruk interesseert of bij gedeukt of bekrast wordt of wat dan ook. De supra komt in de garage te staan en zal alleen in bepaalde weekends het wegdek zien (er mag ook niet meer dan 3000 mijl p.j. mee gereden worden van de verzekering). | |
Fiets-toeter | zondag 20 maart 2005 @ 18:48 |
![]() ![]() | |
Fugie | zondag 20 maart 2005 @ 18:49 |
vette bak ![]() veel plezier ermee, zal wel niet zon probleem worden ![]() | |
ook_gek | zondag 20 maart 2005 @ 18:58 |
TERING die velgen gek ![]() Wat een uber geile bak zeg. Wanneer mag ik een weekendje over komen om een ritje mee te mogen maken ![]() | |
Hugster | zondag 20 maart 2005 @ 18:59 |
![]() ![]() ![]() | |
Xtreem | zondag 20 maart 2005 @ 18:59 |
![]() Super! Alleen maar 3000 mijl per jaar? damn. En wat zijn nu ong. de specs? Die kleur had ik nog nooit gezien, maar staat 'm perfect! Alleen, mocht je ooit nog besluiten er wat aan te gaan veranderen, ben ik voorstander van een andere, iets stoerdere voorbumper ![]() En ik kan het niet laten: hoeveel heeft-ie ong. gekost? ![]() | |
hermandeperman | zondag 20 maart 2005 @ 19:07 |
OMG wat een geweldige auto ![]() ![]() ![]() ![]() | |
StefanP | zondag 20 maart 2005 @ 19:10 |
xtreem: zoekt op autotrader.com en gij zult vinden... | |
Repeat | zondag 20 maart 2005 @ 19:13 |
Mooie kar ![]() Maareh, 3000 mijl per jaar, in een land als Amerika ![]() ![]() Dat is voor een jaar zo extreem weinig, niet normaal, dan heb je toch niks aan die auto? ![]() | |
Hugster | zondag 20 maart 2005 @ 19:13 |
quote:het is een Mac ![]() | |
StefanP | zondag 20 maart 2005 @ 19:16 |
Voor woon-werk heb ik hem niet nodig, en ik vind het zonde om hem vaker dan een paar weekenden te gebruiken... zou ook als de dood zijn dat er iets mee gebeurt. Nee, in m'n garage staat ie goed ![]() ![]() | |
Xtreem | zondag 20 maart 2005 @ 19:26 |
En dan af en toe een klein stukje flat out? ![]() Ik heb wat rond zitten kijken even snel, en je hebt een zeldzaam mooie eruit gepikt ![]() Godzijdank niet zo'n fel 2F2F look a like ding... Verder zou ik dan voor woon werk wel op termijn iets anders kopen dan die Kia ![]() ![]() | |
j0rrit | zondag 20 maart 2005 @ 19:37 |
Hij is zojuist officieël goedgekeurd! ![]() ![]() ...zonde dat daar niet meer van rondrijden in Nederland... ![]() | |
Xtreem | zondag 20 maart 2005 @ 19:39 |
quote:Deze ook niet ![]() | |
hermandeperman | zondag 20 maart 2005 @ 19:39 |
quote:huilie ![]() | |
Hugster | zondag 20 maart 2005 @ 19:41 |
quote: ![]() ![]() | |
Five_Aces | maandag 21 maart 2005 @ 00:23 |
Is ook leuker als je er af en toe in rijd. Veel Pk's is gaaf maar wordt ook gewoon, je merkt het na een tijdje gewoon niet meer. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 21 maart 2005 @ 00:56 |
![]() ![]() ![]() ![]() nu gaan we allemaal wachten op de eerste filmpjes en hi-res pics natuurlijk ![]() veel plezier met je nieuwe Supra iig! | |
yup | maandag 21 maart 2005 @ 02:05 |
Waarom hebben sommige mensen zoveel geluk ![]() Wat een DROOMWAGEN... Echt waar... Als ik moest kiezen tussen Five_Aces wagen en dit apparaat zou ik zwaar twijfelen. En dat zegt heel wat... De BMW E36 M3 is een van mijn favoriete auto's ooit op deze aardkloot gebouwd. Hoop dat ik ooit eigenaar ervan mag worden. Oh ja ik vind de E36 dus heel wat mooier dan de E46 M3... Moet je dus nagaan... | |
hifonics | maandag 21 maart 2005 @ 07:54 |
heb nu net het hele topic doorgelezen en denk dat ik maar eens ga kijken wat de mogelijkheden zijn om naar de VS te verhuizen. Tis daar gewoon op auto gebied veel leuker. mag ik trouwens effe vragen wat je voor werk doet want dat is me ontgaan ( ivm eventuele carriere switch) | |
Hugster | maandag 21 maart 2005 @ 10:02 |
StefanP is engineer voor een telecom bedrijf als ik het goed heb ![]() | |
hifonics | maandag 21 maart 2005 @ 10:10 |
quote:k en wat moek ervoor doen omdat ook te worden hehe | |
t0n | maandag 21 maart 2005 @ 10:25 |
VET!!! Echt super uber fucking phat steef. btw, hoe sta jij er tegen over om parts uit de usa te shippen naar nl? | |
hifonics | maandag 21 maart 2005 @ 10:29 |
quote:yes das een goede vraag mocht ik een celica aanschaffen kun je dan veel uit de vs halen???????? | |
renkie | maandag 21 maart 2005 @ 10:32 |
arruh, geen proefrit gemaakt? Is dat wel zo slim ? | |
Hugster | maandag 21 maart 2005 @ 10:38 |
haha t0n ziet al een hele onderdelenlijn opgestart worden vanuit de VS ![]() ![]() | |
Anne | maandag 21 maart 2005 @ 10:45 |
Nondejuu. ![]() Mooie bak ![]() | |
Repeat | maandag 21 maart 2005 @ 13:55 |
quote:Om nou alleen voor de auto's naar de VS te gaan emigreren ![]() Want lekker planken kan je er niet meer, en de mensen rijden er ook als een krant. Toen wij daar een tour door de VS deden knalden we in onze Chevy echt alle amerikanen voorbij, we zijn in die paar duizend kilometer serieus niemand tegengekomen die harder ging. Zal wel aan de Europese rijstijl liggen ![]() Afgezien van de supra en viper rijders daar natuurlijk ![]() | |
ShaoliN | maandag 21 maart 2005 @ 13:59 |
Mooie auto die zilvere. Mooie velgen, mooie stoelen, mooi onder de motorkap en gewoon een mooie kleur. | |
StefanP | maandag 21 maart 2005 @ 15:29 |
quote:Stuur me een maitlje met wat je precies bedoelt ![]() | |
t0n | maandag 21 maart 2005 @ 16:22 |
fix je mailbox man.quote: | |
DeLux0r2 | maandag 21 maart 2005 @ 16:28 |
Wat een extreem vette bak zeg, doe je zeer netjes | |
Tjabbo | maandag 21 maart 2005 @ 17:00 |
quote:Dat wat t0n wil. dat lijkt mij ook wel wat ![]() Mag ik trouwens tussendoor ff pimpen met mijn nieuwe uitlaat voor mijn suup? is vandaag binnengekomen bij een kennis: ![]() ![]() | |
Fiets-toeter | maandag 21 maart 2005 @ 17:28 |
niet alleen ton en tjabbo lijken dat wat maar mij ook ![]() | |
Rietvaerder | maandag 21 maart 2005 @ 21:40 |
![]() | |
StefanP | dinsdag 22 maart 2005 @ 01:46 |
quote:M'n mailbox doet het goed, probeer het anders nog eens. stefanpATgrandecom.net ... | |
Hugster | dinsdag 22 maart 2005 @ 01:48 |
quote:datadres heeft ie al geprobeerd ![]() vaag dat ie em weigerd ![]() | |
StefanP | dinsdag 22 maart 2005 @ 02:52 |
quote: ![]() | |
Hugster | dinsdag 22 maart 2005 @ 02:58 |
quote:niets van aantrekken joh, is een brommerrijder ![]() | |
StefanP | dinsdag 22 maart 2005 @ 03:29 |
O ja, zo'n snormobiel ![]() | |
Hugster | dinsdag 22 maart 2005 @ 03:35 |
ja die ja ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 22 maart 2005 @ 09:45 |
quote:Uhh.. uhhh.. ja..... ![]() | |
t0n | dinsdag 22 maart 2005 @ 10:07 |
mail sent via ander account. | |
VanDread | dinsdag 22 maart 2005 @ 11:52 |
wow fwap fwap ![]() Halleluja wat een mooie bak ![]() Gefeliciteerd ![]() ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 22 maart 2005 @ 14:12 |
![]() topbak, kleur, motorisch allemaal ![]() | |
Cosworth | donderdag 24 maart 2005 @ 16:27 |
Vet ding! ![]() | |
Furb | donderdag 24 maart 2005 @ 17:08 |
dat verschepen lijkt mij ook wle interessant! voor mijn RX-7 is in NL bijna niets te krijgen op motorisch gebied... misschien met zn allen een container regelen ![]() | |
Tjabbo | donderdag 24 maart 2005 @ 17:32 |
En Stefan, hoe staat het ermee? gaat de deal door? | |
hifonics | donderdag 24 maart 2005 @ 18:09 |
quote:dan moe je het effe aan mij melden dan handel ik het douane technisch wel af. hele container inklaren voor iets meer dan 50 euro ( ex invoerrecht en btw ) | |
Furb | donderdag 24 maart 2005 @ 22:45 |
quote:wat betaal je ongeveer aan kosten behalve de container huren? percentages btw enzo? | |
hifonics | vrijdag 25 maart 2005 @ 07:38 |
uhm zeevracht vanuit vs ( hoogte ligt aan gewicht en inhoud van container, maar denk max voor een 20' voetcontainer $1400 en voor een 40'voet container zal dat op ongeveer $3000 liggen ), behandelingskosten om de container hier van het schip te krijgen ( 137.50) veiligheidskosten van 15 euro per container, laat volgen kosten van de rederij a 45 euro, het vrijmaken van de container ( +-50 euro ). je betaald zowiezo 19% btw over de uiteindelijke waarde van de container zoals hij in rotterdam van de boot wordt gehaald. ( dus inkoopwaarde + zeevracht + verzekering van de container (1/500 deel van de inkoopwaarde) + invoerrecht ). daarna moet de container nog gelost worden door een truckingsbedrijf ( -+250 a 300 euro ) en dan heb je 2 a 3 uur om de container te legen en mocht het langer duren komen daar ongeveer 45 euro per wachtuur bij. het invoerrecht voor auto-onderdelen bedraagt d8 ik tussen de 4 en 12 procent van de waarde, maar dat ligt aan het type onderdeel dat je hierheen haalt. voor zover ik weet zijn er voor auto-onderdelen geen invoervergunningen vereist dus dat levert geen problemen op. verder is het nog even kijken of de container rechtstreeks bij een rederij binnenkomt ( is goedkoopste ) of dat er nog een tussenpersoon tussen de koper en de rederij zit en dan kan het weer duurder worden want die gasten rekenen altijd administratie en overdrachtkosten en dat kan oplopen tot wel 100 euro. en mocht de container 3 dagen na lossing nog niet zijn afgehaald op de terminal komen er ook stakosten bij van ongeveer 30 a 40 euro per dag. En dan zijn er ook nog kosten die de verscheper in de vs maakt, maar daar heb ik geen idee van wat het kost ( zal niet meer dan 200 dollar zijn ) sorry voor het wazig neerzetten maar ik zit nog half te slapen hierzo. Ik zal dalijk op mn werk effe kijken wat het invoerrecht is om de goederen vrij te maken. hoop voor je dat de kosten niet tegenvallen, want het is nie goedkoop. | |
hifonics | vrijdag 25 maart 2005 @ 09:37 |
ok dan nu even de percentages invoerrechten per onderdeel -bumpers en delen van bumpers : 4,5% -remmen en delen van remmen : 4,5% -versnellingsbakken : 4,5% -wielen van aluminium en alsmede delen van wielen, van aluminium : 4,5% -andere velgen ( anders dan van aluminium ) : 4,5% -schokdempers : 4,5% -radiatoren : 4,5% -knaldempers en uitlaatpijpen : 4,5% -koppelingen en delen daarvan : 4,5% -stuurwielen, stuurhuizen en stuurkolommen : 4,5% -stabilisatorstaven : 3,5% -overige onderdelen voro personenvoertuigen, niet elders genoemd : 3,5% | |
Furb | vrijdag 25 maart 2005 @ 16:40 |
PFFF heb hier maar 2 woorden voor: KUT ZOOI ![]() snap niet waarom dat alles nou allemaal zo duur moet zijn :S | |
hifonics | zaterdag 26 maart 2005 @ 12:26 |
het is iid duur als je het in je eentje doet maar als je met een groepje van 10 man zo'n container hierheen wordt het toch al weer 10 keer zo goedkoop. je kan natuurlijk ook wat spullen voor anderen erin laten stoppen en die voor iets meer doorverkopen om er wat kosten uit terug te verdienen. | |
StefanP | dinsdag 29 maart 2005 @ 02:46 |
Gisteren naar Virginia gevlogen... http://home.grandecom.net/~stefanp/supra_pics/MVI_0425.AVI Het is echt een monster, als je hem voor het eerst ziet dan valt je mond bijna open. De velgen schreeuwen het uit, hij ligt zowat op de grond zo laag, de ramen zijn gespiegeld en de 4" titanium uitlaat klinkt als een aardbeving. Het rijden was ook een geval apart - ik kreeg hem eerst niet eens van z'n vrij in z'n één. Ik prutsen, en vraag daarna aan die kerel wat ik in godsnaam fout doe. Nou zegt ie, je hebt de kopeling niet ingedrukt. Ik: ![]() De voorbumper moet overgespoten worden, er zit wat steenslag op. Dat is al eens gebeurd maar niet goed, er is een heel licht kleurverschil. De achterbumper heeft er ook een kleine kras op, en rechts achter zit een krasje van 5cm. Verder is hij als nieuw. Het wachten is nu op het geld, ik krijg er bijna een rolberoerte van. Slapeloze nachten. De bank belooft 5-10 dagen en het is nu, na 6 dagen, nog niet eens van mijn eigen girorekening afgeschreven. Echt, ZO frustrerend, je staat helemaal machteloos. Je eigen geld en je kunt er niet eens bij. Straks gaat het niet eens door omdat die kerel het te lang vindt duren en daar sta je dan. 500 dollar uitgegeven aan die vlucht, 1700 dollar aan transport geboekt, je euro's overgemaakt tegen de lage koers die er nu is, allemaal voor niets. Rotbanken, echt volstrekt WAARDELOOS. | |
hermandeperman | dinsdag 29 maart 2005 @ 02:49 |
![]() hopen dat die kutbanken opschieten zeg! wanneer wordt hij getransporteerd? | |
Hugster | dinsdag 29 maart 2005 @ 02:58 |
heerlijk diep geluid ![]() ![]() Nu is het idd ff wachten op de banken ![]() | |
chiren | dinsdag 29 maart 2005 @ 03:15 |
My God ![]() Zo zijn ze het mooist, met het uiterlijk volkomen stock op een setje andere velgjes en een leuke brulpijp na ![]() | |
Catch22- | dinsdag 29 maart 2005 @ 04:15 |
rijkelijk laat, maar toch nette bak stefanp! | |
t0n | dinsdag 29 maart 2005 @ 09:46 |
dude, ik wil updates... zelfs ik krijg slapenloze nachten van deze shit! | |
Tjabbo | dinsdag 29 maart 2005 @ 09:46 |
quote: ![]() jij kan er niet van slapen dat stefan een suup koopt? ![]() ![]() ![]() | |
t0n | dinsdag 29 maart 2005 @ 09:48 |
Ja. ![]() Ik wil weten hoe blij hij met dat ding gaat zijn ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 29 maart 2005 @ 09:56 |
échte broederschap ![]() | |
t0n | dinsdag 29 maart 2005 @ 10:03 |
Ja toch. ![]() | |
ook_gek | dinsdag 29 maart 2005 @ 11:12 |
vind die ramen echt uber ![]() | |
Caerbannog | donderdag 31 maart 2005 @ 23:25 |
Afgelopen paasweekend kwam ik in Oldeberkoop (frl) een zwarte Supra model tjabbo tegen. (op maandag 28e rond 4 uur als ik me niet vergis......) Is dat een bekende hier?? Was een supergave bak namelijk ![]() Dingetje zal wel beetje harder gaan dan mijn volvootje 480..... Weet niet of dit hier thuishoort, maar post het toch maar.... | |
Tjabbo | donderdag 31 maart 2005 @ 23:30 |
quote:Model tjabbo ![]() een MKIII is dat (spr:mark 3). http://tsurf.no-ip.com/supra/ daar staan alle supra's bekend bij de supraclub. als je gaat zoeken, en je vult gewoon bij search 'zwart' in, dan krijg je alle bekende zwarte supras. misschien staat hij er bij ![]() | |
_Drake_ | vrijdag 1 april 2005 @ 01:01 |
Fuck wat een ding ![]() ![]() nouja igg veel succes met racemonster, mocht alles goed gaan kwa overdracht van de auto | |
StefanP | vrijdag 1 april 2005 @ 03:05 |
Ik kan het waarschijnlijk wel schudden ![]() ![]() AARGH ik ben in staat om iemand iets aan te doen, echt, pisnijdig word ik ervan, hopeloos gewoon. KUTBANK! | |
hermandeperman | vrijdag 1 april 2005 @ 03:09 |
![]() ![]() succes ermee man, dit zijn GEEN geintjes ![]() | |
StrayDog | vrijdag 1 april 2005 @ 03:10 |
quote:Fijn he, de Postbank ![]() | |
Hugster | vrijdag 1 april 2005 @ 03:13 |
dit is fucked up ![]() Ik hoop op een goede afloop ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 1 april 2005 @ 08:54 |
1 april grap? anders kut voor je! Ik kan me indenken hoe woest je nu moet zijn. | |
Theebag | vrijdag 1 april 2005 @ 09:56 |
Wat ellende. Banken, ik heb er ook mijn ervaringen mee. Ik hoop dat alles goed komt want die Supra is echt mooi. Kan je geen bewijs van de bank laten faxen dat ze een fout hebben gemaakt ? Tevens vind ik ik die verkoper ook niet echt vriendelijk, Een internationale transactie waarbij ook nog eens een fout is gemaakt, klein beetje vertrouwen zou er toch wel mogen zijn. Die Supra kan hij ook makkelijk aan iemand anders verkopen, of dat nou morgen of over een maand is. | |
t0n | vrijdag 1 april 2005 @ 10:09 |
Ik kan wel ff 40k naar je overmaken. ![]() Man... Wat 'n kutbank... kutzooi... ik hoop echt dat het alsnog gaat lukken man... Sterkte. | |
renkie | vrijdag 1 april 2005 @ 12:00 |
( mocht het serieus zijn) Uhm, snelle manier is om via western union te doen Als iemand in nl het op het postkantoor doet kun je een uur later in de VS het geld ophalen | |
Repeat | vrijdag 1 april 2005 @ 15:41 |
Kan je niet internetbankieren dan? ![]() En waarom zit je uberhaupt bij de postbank? ![]() ![]() | |
BazzoS | vrijdag 1 april 2005 @ 15:41 |
kijk eens in zijn sig dan, daar staat dat 'ie hem al heeft, geld van de bank = 1 april grap? ![]() | |
Theebag | maandag 4 april 2005 @ 21:38 |
Hoe is het afgelopen ? Op je website staat nog "My soon-to-be 1998 Quicksilver supra turbo - arriving in 4 weeks! " dus ik hoop dat het een 1-april grap is geweest. | |
Tjabbo | dinsdag 5 april 2005 @ 00:33 |
quote:wat hij zegt! | |
Tjabbo | dinsdag 5 april 2005 @ 00:34 |
quote:hij postte volgens mij gister nog op supras.nl dat het geld zolang duurt. lijkt me dus niet? stefan! Stefan! Waar beeeeeen je! | |
Steve-O | dinsdag 5 april 2005 @ 00:44 |
Ok erg leuke auto ![]() ![]() Heeft dat ding gewone stalen remschijven voor ![]() nieteens geventileerd ofzo ![]() | |
StefanP | dinsdag 5 april 2005 @ 02:46 |
Geen 1 april grap, was het maar waar ![]() En ik maar bellen met die verkoper, elke keer een ander verhaaltje moeten houden omdat de bank mij elke dag een ander verhaaltje geeft. Als ik hem was had ik allang gezegd 'bekijk het maar', echt mazzel dat hij relaxt is, maar voor hoe lang weet ik niet meer. Het is nu 4 april en het geld is de 22e al overgemaakt. En ja, gewoon stalen remschijven voor, niet geventileerd... die heb je wel maar het voegt weinig toe. Drilled, crossdrilled, slotted, allemaal mogelijkheden. | |
quility | dinsdag 5 april 2005 @ 21:06 |
quote:Heb je enig idee hoelang die gozer nog van plan is je auto vast te houden?? | |
JoRuZ | dinsdag 5 april 2005 @ 21:22 |
dus je bent verhuisd naar de states, en nog voordat alles goed en wel geregeld is met al je spaargeld overzetten naar een USA bank koop je alweer een nieuwe auto? no offence, maar heb je niet een beetje te hard van stapel gelopen met het kopen van een auto? | |
ook_gek | dinsdag 5 april 2005 @ 21:32 |
quote:ik weet niet of je alles op papier hebt. Zo ja dan zou je dat naar de verkooper kunnen sturen zo dat hij ook ziet wat er aan de hand is. Wie weet heeft hij dan meer begrip voor je? | |
NoComment | dinsdag 5 april 2005 @ 23:00 |
Damn, das echt klote.. die supra is namelijk echt om te kwijlen ![]() Maare, in Amerika is het toch niet zo'n probleem om te lenen? Alles gaat daar op creditcard, althans als je de films wilt geloven ![]() | |
VanDread | woensdag 6 april 2005 @ 17:52 |
Postbank.... je kan echt beter bij de rabobank zitten wat betreft dit soort dingen, contact met mensen verloopt daar zoveel fijner ![]() Maaruh, hij is mooi ![]() Ben misschien nog wel eens in washington... woon je daar ergens? ![]() | |
Cosworth | woensdag 6 april 2005 @ 19:49 |
Postbank ![]() Da's ook het waardelooste wat er bestaat, zo ongeveer. | |
Catch22- | donderdag 7 april 2005 @ 04:12 |
quote:hij woont in texas. nee dus ![]() | |
Cosworth | donderdag 7 april 2005 @ 11:36 |
Nog nieuws? | |
StefanP | zaterdag 9 april 2005 @ 03:52 |
Wat foto's van toen ik 2 weekenden geleden naar VA ben gevlogen om hem te bekijken... Nou, eindelijk, na alle ellende, de auto is van mij. Echt alles wat tegen kon gaan, ging ook tegen. Hoe moeilijk kan het zijn om geld over te maken van NL naar de VS? Probeer het maar eens en hoop dat je niet hetzelfde pad als mij op moet. Maar goed. De auto wordt maandag, dinsdag of woensdag opgehaald en is dan +- 10 dagen later bij mij. De 24e moet ik voor m'n werk naar CA dus het zal nog heel krap worden, zul je net zien dat hij te laat is en 7 dagen bij de transporter gestald moet worden ![]() Nu moet ik hem nog goedgekeurd zien te krijgen en daarna registreren... maar ik ben in ieder geval eigenaar. Als de kentekenbewijzen ternminste ook niet verloren worden door FedEx voor ze Dinsdag hier zijn, het zou me niet verbazen... Op de onderste foto kun je kleurverschil van de voorbumper zien, die moet dus opnieuw gespoten worden. ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door StefanP op 09-04-2005 03:59:06 ] | |
hermandeperman | zaterdag 9 april 2005 @ 03:57 |
![]() ![]() wat een bak.... ![]() ![]() | |
j0rrit | zaterdag 9 april 2005 @ 10:57 |
Geweldige Supra! ![]() Heeft je achterbumper ook kleurverschil, of is het optisch bedrog? Afbeelding | |
hermandeperman | zaterdag 9 april 2005 @ 12:57 |
quote:dat dacht ik dus ook maar ik nam eigenlijk aan dat het optisch bedrog was ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 9 april 2005 @ 13:08 |
![]() ![]() | |
ook_gek | zaterdag 9 april 2005 @ 13:34 |
quote:Wat een superbak zeg. Er is 1 klein dingetje dat ik minder mooi vind. En dat zijn de remklouwen die zien er niet netjes uit. Maar dat is helemaal mijn mening. Voor de rest is het een bloed geil ding ![]() | |
Repeat | zaterdag 9 april 2005 @ 13:37 |
Je kan vast ook lekker sleutelen in die ruim opgezette motorruimte ![]() Wel een hele stoere kar. | |
Xtreem | zaterdag 9 april 2005 @ 13:40 |
![]() minder detail: het stuur ![]() super detail: de stoelen & de velgen ![]() | |
Tjabbo | zaterdag 9 april 2005 @ 14:28 |
Hey gefeliciteerd kerel! Mooi dat je hem nu eindelijk hebt. Kom ik nog eens langs om een stukje te toeren? ![]() | |
t0n | woensdag 13 april 2005 @ 14:14 |
quote:Dude, allereerst gefeliciteerd!! Maar hoezo opnieuwd gekeurd? Zit je in NL, of is het staat afhankelijk in de USA? | |
Fugie | woensdag 13 april 2005 @ 14:34 |
gefeliciteerd met deze auto, iest beters kan je jezelf niet geven lijkt me ![]() wat zijn nou je plannen ermee ? Show? Drag? | |
Driverrrr | woensdag 13 april 2005 @ 15:15 |
![]() niet te overdreven, echt geweldig! veel plezier/succes ermee! | |
Tjabbo | woensdag 13 april 2005 @ 23:27 |
quote:Dat komt doordat de auto van voor de facelift is. Er zit o.a. geen airbag in. Maar ik vind het best een mooi stuur zelf. ![]() | |
StefanP | donderdag 14 april 2005 @ 02:43 |
quote:Show ![]() En Tjabbo er zit wel een airbag in ![]() | |
yup | donderdag 14 april 2005 @ 02:53 |
Ik vind die stuur zelf niet zo echt mooi hoor ![]() Kan echt veeeeeeeeeeel beter. Maar de rest van de wagen ziet er echt puik uit, coole kar, en 450 pk is gewoon gestoord ![]() | |
Tjabbo | donderdag 14 april 2005 @ 08:49 |
quote:Maar ja kan wel naar racewars! ![]() ![]() bestaat dat echt trouwens? quote:Oh okay. Dat wist ik niet. Het stuur is dezelfde als in de celica van mijn type van voor de facelift en die heeft geen airbag, vandaar dat ik dat dacht. Het stuur van na de facelift (die jij ook in je zwarte had) is wel mooier trouwens ![]() | |
t0n | donderdag 14 april 2005 @ 08:57 |
quote:Geef es antwoord. ![]() | |
Classic-PC | donderdag 14 april 2005 @ 08:58 |
Die uitlaat ! ![]() | |
t0n | donderdag 14 april 2005 @ 09:03 |
quote:Die Classis-PC... hahahahahah ![]() SPOILER [ Bericht 3% gewijzigd door Tjabbo op 14-04-2005 13:38:22 (die t0n toch :')) ] | |
Tjabbo | donderdag 14 april 2005 @ 09:03 |
quote:Staatafhankelijk. Elke staat heeft zijn eigen regels, o.a. met betrekking tot emissie eissen e.d. ![]() quote:Wat is daarmee? Een mooie uitlaat, en bij deze auto's uiterst functioneel. Wat wil je nog meer? | |
Classic-PC | donderdag 14 april 2005 @ 12:14 |
quote:T'is net een stuk regenpijp moet je zien dat ziet er toch niet uit ? ![]() | |
blindfolt | donderdag 14 april 2005 @ 12:26 |
quote:*laat een opmerking over geen verstand hebben van japanse auto's maar achterwegen* Stefan ontzettend mooie dikke auto. Mijn complimenten met de keuze van aanoop. | |
t0n | donderdag 14 april 2005 @ 13:08 |
Laat nou t0n. [ Bericht 97% gewijzigd door Tjabbo op 14-04-2005 13:40:40 ] | |
t0n | vrijdag 15 april 2005 @ 11:54 |
quote:Dit soort mensen moet 'n 24uurs ban krijgen man. PTA is vrij serieus, voor kachelpijp opmerkingen mag je naar ONZ.' Damn, ik zou 'n goeie mod zijn ![]() | |
-Muse- | vrijdag 15 april 2005 @ 12:06 |
aub niet zeg...![]() | |
ShaoliN | vrijdag 15 april 2005 @ 12:12 |
quote:Waarom? Omdat ze niet van plasticfantastic houden? Zo'n extreem grote uitlaat valt nou eenmaal niet bij iedereen in de smaak. ![]() | |
t0n | vrijdag 15 april 2005 @ 12:13 |
quote:De manier waarop. | |
Mr._T-Rex | vrijdag 15 april 2005 @ 22:32 |
Mooie auto Stefan ![]() [ Bericht 5% gewijzigd door Mr._T-Rex op 15-04-2005 22:44:24 ] | |
StefanP | zaterdag 16 april 2005 @ 06:51 |
Zie anders ook http://www.to4r.com/special.php?id=1 voor een dyno vergelijking van HKS, blitz, veilside en greddy supra uitlaten. Zelfde auto, zelfde dag, zelfde omstandigheden, alleen de uitlaat anders. 30pk meer uit de HKS dan de dichtstbijzijnde opvolger. Super functioneel dus. En onder zo'n auto hoort gewoon een brute uitlaat, geen fiat panda geval ![]() | |
t0n | maandag 18 april 2005 @ 10:26 |
nuff said. ![]() | |
supraluc | woensdag 20 april 2005 @ 20:52 |
Hallo, ik heb een supra van 89 op het oog. Het gaat om een 3.0 liter zonder turbo. De wagen heeft 137000 km en verkeert in bijna perfecte staat, enkel de achteras maakt een vrij luid zoemend geluid. Iemand enig idee wat dit kan zijn? De prijs is 2500 euro, is dit een correcte prijs? Alvast bedankt | |
StefanP | woensdag 20 april 2005 @ 21:21 |
Op het forum van www.supras.nl kunnen ze je wel helpen, zelf weet ik niets van de MKIII... OT, vandaag is hij eindelijk aangekomen! De auto waar hij mee in de trailer stond was een carerra GT, de chauffeur vervloekte dat ding want het uitladen duurde 2 uur omdat hij zo laag was. Nooit meer zei hij, hoeveel ze ook betalen. De mijne 'slechts' een half uur ![]() Maar de voorlip is godverdomme krom en ik heb het niet gezien voordat ik tekende ![]() ![]() | |
BazzoS | woensdag 20 april 2005 @ 21:26 |
je hebt hem op de laatste foto zelf krom gereden sjaak ![]() | |
Tjabbo | donderdag 21 april 2005 @ 09:15 |
quote:Je diff naar de tief. eerst maar de olie verversen ![]() Mooie bak StefanP! wauw! Wanneer mag je d'r mee rijden? | |
t0n | donderdag 21 april 2005 @ 11:11 |
Ik las op dat bordje 'Future President Parking' ![]() Dude, ik ben zó jaloers op je.... ![]() | |
Jofunu-kun | donderdag 21 april 2005 @ 11:26 |
Zo te zien sta je erg ver over dat randje, dus die lip is volgensmij je eigen schuld.. Dat asfalt in de USA he, is dat nou zo veel beter dan hier in NL? | |
Furb | vrijdag 22 april 2005 @ 17:46 |
dude, welk merk velgen hebbei eronder liggen?? zijn wel mega sexy!! zoiets zoek ik voor mijn rx7 | |
Threepio | vrijdag 22 april 2005 @ 17:51 |
quote:ik begreep dat het daar juist slechter is ![]() | |
MrX1982 | vrijdag 22 april 2005 @ 18:06 |
wow wat een vette wagen zeg ![]() ![]() ![]() en ik houd niet eens van Japanse auto's ![]() | |
StefanP | zaterdag 23 april 2005 @ 05:52 |
quote:HRE 545R http://www.hrewheels.com/welcome/ Schrik niet van de prijzen... | |
devzero | zaterdag 23 april 2005 @ 08:32 |
quote:slechter ja ![]() | |
MazeNL | zaterdag 23 april 2005 @ 10:55 |
Vette bak hoor, houden ze ook trackdays bij jou in de buurt of niet? | |
Spyronius | zaterdag 23 april 2005 @ 12:50 |
quote:Nooit opgevallen dan, misschien in New York City, maar goed daar liggen de straten toch altijd open. | |
devzero | zaterdag 23 april 2005 @ 17:04 |
quote:Hier in Florida schijnt het wel mee te vallen, hoewel ik de hoeveelheid potholes toch fors vind. Ik was laatst in San Diego en dat was huilen met de pet op. De wegen in Louissiana zijn meer gat dan weg. Andere staten zou ik niet weten. Maar dit is allemaal offtopic, laten we stefan's 'kijk hoe geil mijn auto is" topic niet bederven ![]() | |
Furb | zaterdag 23 april 2005 @ 17:18 |
quote:komt omdat de supra MKIV meer is dan een auto.... het is een kunstwerk! geweldige looks, motorisch het neusje van de zalm ![]() | |
Furb | zaterdag 23 april 2005 @ 17:19 |
quote:ik weet en dat weet jij ook, dat een aparte auto als hobby geld mag kosten! als je iets aparts wilt, weet je gewoon dat je diep in de buidel moet gaan | |
Steve-O | zaterdag 23 april 2005 @ 17:25 |
Mooie auto zeg Geen overbodige rotzooi ![]() | |
alsem | zaterdag 23 april 2005 @ 17:35 |
![]() ![]() ![]() vette bak! staat hij nu ergens lang een snelweg in het zuiden van nl? daar zag ik precies zo'n zelfde supra.. | |
Steve-O | zaterdag 23 april 2005 @ 17:39 |
quote:Vast wel ![]() |