In reactie hierop: heb ik het echt ZO brak uitgelegd allemaalquote:Zeg PdeHoog ik dacht dat jij nu in Londen zat?
Er stond toch al een link?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:56 schreef m-niki het volgende:
linkje naar het vorige topic slowchat topic deel 5
(was toch bezig om daar nog te kijken wat jullie allemaal volgebrabbeld hebben gheghe)
Zeg m-niki...wel een beetje op de kleurtjes letten hoor. Ik heb netjes een linkje naar de vorige geplaatstquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:56 schreef m-niki het volgende:
linkje naar het vorige topic slowchat topic deel 5
(was toch bezig om daar nog te kijken wat jullie allemaal volgebrabbeld hebben gheghe)
vooruit danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:10 schreef Ymke het volgende:
Een nietszeggende posting mag ook?
als tvp
Ik las het netquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:49 schreef Ymke het volgende:
Een uurtje gelee vroeg ik me nog hier af waar jij was
En zie , daar is u weer, goede vakantie gehad?
Nou welkom terug dan maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:21 schreef Geminis het volgende:
[..]
Ik las het net
Nee, geen vakantie helaas... ben er gewoon even uit geweest door drukte enzo, maar wil weer graag meedoen
Ik heb al een favorietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:53 schreef Xilantof het volgende:
Hoi
ik ben er weer
morgen mogen we stemmen![]()
ik ben benieuwd
welke?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb al een favoriet
Ik vind dat kunstgebit wel okquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
welke?
en ik vind het wel lullig voor de gene die nog er bij komen
hm..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik vind dat kunstgebit wel ok
wacht nou maar eerst af tot je hem ziet als ie er bij wordt gezet in het centrale topic zondagavondquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:00 schreef Ymke het volgende:
btw xil.. ik vind jou foto eigenlijk het mooiste
ja echtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:02 schreef Ymke het volgende:
lijkt me slim ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:03 schreef Ymke het volgende:
Ok ok eerst zien en dan..... stemmen
neequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:04 schreef De_Warme_bakker het volgende:
post em eens Xilantof!!
NEEquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee
kan je nou niet eens 1 dagje wachten?
Offy, als ik nou de volgende meet een zak smurfenharibo meeneem?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:06 schreef Offy het volgende:
* PdeHoog weet welke het is![]()
je houdt je mond!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:06 schreef Offy het volgende:
* Xilantof weet welke het is![]()
* PdeHoog geeft Xilantof een schop opzijquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je houdt je mond!
volgens mij neem je die zak zowiezo wel meequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Offy, als ik nou de volgende meet een zak smurfenharibo meeneem?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Offy, als ik nou de volgende meet een zak smurfenharibo meeneem?
Oeioei...ik weet het nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je houdt je mond!
Ik heb die bak niet leeggegeten hoor overdagquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens mij neem je die zak zowiezo wel mee
je kan zelf niet zonder volgens mij :')
dankjewel!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:05 schreef Offy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, toch maar niet(dit is veel te leuk: ik weet het lekker
)
Dat had je nog tegoedquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dankjewel!
geinigquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:40 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat had je nog tegoed![]()
![]()
Opmerkelijk dat je ineens overal vergane glorie tegenkomt, als je al iets ingeleverd hebt:
[afbeelding]
No no...no no no no...there's no limit!
whehehehequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Geen ruzie maken, ik ben morgenavond weer thuis
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:25 schreef k_man het volgende:
Ik ben degene die nu in Londen zit.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:20 schreef dawg het volgende:
Zonnig, graadje of 21 en een lekker windje.
Zeg Ymke, hoe oud denk jij dat ik ben eigenlijk?quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:29 schreef Ymke het volgende:
mogguh
Ik denk dat je nu even iemand van die deuk in z'n ego af moet helpenquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:27 schreef Ymke het volgende:
Ehmmmmmmmmmm jaar of 36?
Hoezo eigenlijk , zei ik iets heel doms?
ik zit ondertussen naar discovery te kijken: Boeing fabriek docu .. erg interessantquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:48 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Het wordt ineens wel akelig stil
Je zat er niet zo heel erg veel naast hoor
Je zei dat je veel ouder was dan ikquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:50 schreef Ymke het volgende:
Waarom vroeg je dat dan aan mij ?
Precies. Maar meedoen is leuk.. maar ik vraag mij gewoon af of ik iets heb. Ik hoef idd niet per sé te winnenquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:50 schreef Silent_Lucidity het volgende:
ach je hebt al een overwinning op zak kan wel even wachten he
wedstrijd van volgende maand: fotografeer je rollator?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:52 schreef Ymke het volgende:
nee , ik zat goeden ik ben inderdaad ouder
quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:54 schreef dawg het volgende:
Hoe meer ik in FOT kom, hoe jonger ik me voel.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:54 schreef dawg het volgende:
Hoe meer ik in FOT kom, hoe jonger ik me voel.![]()
![]()
nee dat is Silentquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wedstrijd van volgende maand: fotografeer je rollator?
Rewimo heeft hier ergens d'r deegroller laten liggenquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:55 schreef Ymke het volgende:
![]()
Ik wil je natuurlijk niet in een bepaalde hoek duwen, maarre van mij zou je geen punten krijgen met die foto die je laatst erop had gezetquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Precies. Maar meedoen is leuk.. maar ik vraag mij gewoon af of ik iets heb. Ik hoef idd niet per sé te winnen
Haha...Jullie hebben er iets bijzonders van gemaakt door al dat gedoe eromheenquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:59 schreef Ymke het volgende:
Xilantof schijnt iets heel bijzonders te hebben ingestuurd
Daarom, ik denk niet dat ik hoge ogen ermee gooi, maar ik vind het zelf wel een mooie foto. Dat vind ik belangrijker dan meedoen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:58 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Ik wil je natuurlijk niet in een bepaalde hoek duwen, maarre van mij zou je geen punten krijgen met die foto die je laatst erop had gezet
Al is het alleen maar om het meedoen?quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:08 schreef Ymke het volgende:
Ik vind dat je hem wel moet insturen shark.
diagonaalquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:31 schreef m-niki het volgende:
Om wie gaat het, dan kan ik misschien de url-links van de foto's neerzetten, want Rewimo geeft altijd dezelfde url mee aan de foto, alleen de username verandert..
Het gaat dus om Xilantof, Shark.Bait en....???? Zet ik jullie er vast neer... zijn jullie foto's staand of liggend??
nee!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:53 schreef Rewimo het volgende:
Hoe laat moet je weg, m-niki?
Ik heb 4 nieuwe foto's gevonden in mijn postbakje, plus een mailtje zonder foto.
Martijn77, mail aub je foto even!!!
ja maar ja maar...ik kan nu wel updaten, Rewimoquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee!!
nog niet er bij zetten!
laat ze maar zweten
Te laatquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee!!
nog niet er bij zetten!
laat ze maar zweten
Daar kom je maar op 1 manier achter.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:03 schreef m-niki het volgende:
[..]
(en probeer me maar te overtuigen waarom ik wel naar een meeting zou gaan...leuke anekdotes bijv. of hoeveel bier er gedronken wordt of het aantal moppen wat NIET verteld wordt of etc.)![]()
ik heb gezien dat in jouw overzicht een andere foto staat bij apestartje (of ligt dit aan mijn browser)quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:31 schreef m-niki het volgende:
[...]
Om wie gaat het, dan kan ik misschien de url-links van de foto's neerzetten, want Rewimo geeft altijd dezelfde url mee aan de foto, alleen de username verandert..
Het gaat dus om Xilantof, Shark.Bait en....???? Zet ik jullie er vast neer... zijn jullie foto's staand of liggend??
wat een lastig en ingewikkeld verhaal zegquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:03 schreef m-niki het volgende:
enne, Xilantof (zei jij dat nu? of was het PdeHoog??) hehe ik heb geen angst voor groepen mensen hoor hahaahhaahah (ik denk dat ik juist een beetje angstiger zou kunnen zijn wat dat betreft..) het gaat mij er met meetings om dat ik de ervaring heb met het ontmoeten van mensen via internet/ brieven dat ze IRL opeens heel erg verlegen zijn en dan zit je daar de hele dag dan mee opgescheept...ik praat graag en als mensen niet terug praten dan is dat erg moeilijk...vind ik ook niet leuk...en nu kunnen jullie wel zeggen dat het heel erg gezellig is enzo, maar dat waren die mensen ook altijd zogenaamd... en het kan net zo goed niet zo zijn, maar straks dan probeer ik het uit en dan is het WEL zo!! Zul je net zien... is iets persoonlijks dus, heeft eigenlijk niets met jullie te maken![]()
dan heeft apestartje later een andere foto ingestuurd?? dat kan, ik zal eens kijken...quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:29 schreef AGee het volgende:
[..]
ik heb gezien dat in jouw overzicht een andere foto staat bij apestartje (of ligt dit aan mijn browser)
bij jouw staat er een kar en bij rewino zie ik een boom?
beetje apart lezenquote:...IRL opeens heel erg verlegen zijn en dan zit je daar de hele dag dan mee opgescheept...ik praat graag en als mensen niet terug praten dan is dat erg moeilijk...vind ik ook niet leuk...en nu kunnen jullie wel zeggen dat het heel erg gezellig is enzo, maar dat waren die mensen ook altijd zogenaamd... en het kan net zo goed niet zo zijn, maar straks dan probeer ik het uit en dan is het WEL zo!!
klopt, ik wilde mijn onderwerp (het hertje) er uitlaten springen....quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:01 schreef -eline- het volgende:
Xilantof vindt je foto wel wat donker maar het onderwerp is leuk, lijkt alleen net alsof je per ongeluk je statief hebt laten staan rechts in beeld
ja..da's waar (kom nogal warrig over zo...) maar zo ben ik in het echt niet hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
beetje apart lezendat stukje
Ik vind em gaaf. Je onderwerp springt zo van het digitale papier af met zijn heldere kleuren in die donkere omgevingquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:37 schreef Xilantof het volgende:
dat nog niemand wat over mijn foto heeft gezegt!
hij staat er al 40 minuten
thank youquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:40 schreef Rewimo het volgende:
O, sorry
Ik had de eerste keer niet eens door dattie van jou was; ik keek puur naar de foto'squote:Op zondag 29 augustus 2004 21:45 schreef Xilantof het volgende:
en Shark.Bait:
dankje
Ik had hem meteen al gemaild en hier een oproep gedaan. Hij krijgt nog even de tijd, maar als hij niet reageert heeft hij pechquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:12 schreef Shark.Bait het volgende:
niet zolang ik die foto van martijn_77 niet gezien heb
oh, nee dan moeten we nog even wachten!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:12 schreef Shark.Bait het volgende:
niet zolang ik die foto van martijn_77 niet gezien heb
Precies!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik had hem meteen al gemaild en hier een oproep gedaan. Hij krijgt nog even de tijd, maar als hij niet reageert heeft hij pech![]()
tot 0:00 zo te zien... en dan is het jammer voor hem...quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:25 schreef Xilantof het volgende:
hoe lang gaan we op hem wachten?
Ik heb er 'vandaag' bijgezet. Dat lijkt me duidelijk. Het kan wel betekenen dat ie binnenkomt als ik al offline ben, maar dan plaats ik hem morgenochtend vroeg alsnog. Mits hij dus uiterlijk 24.00 uur bij mij binnen is.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:25 schreef Xilantof het volgende:
hoe lang gaan we op hem wachten?
Ik pas mijn stem wel aan als ie iets instuurt wat ik tot de top 5 kan rekenen....quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:30 schreef Xilantof het volgende:
prima oplossing,
morgen stemmen dus maar![]()
ik heb nu gewoon geen zin om te stemmenquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik pas mijn stem wel aan als ie iets instuurt wat ik tot de top 5 kan rekenen....
Niet zeuren, de 3 door mij bedachte categorieen stonden niet in de top 3.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
tip/ verkapt dreigement voor de winnaar: volgende keer een duidelijker onderwerp
goed héquote:Op maandag 30 augustus 2004 08:19 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Jezus, jullie zijn vroeg wakker?!
Altijd. Maar eh, ik dacht dat bakkers ook altijd vroeg op moesten...?quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:19 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Jezus, jullie zijn vroeg wakker?!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:31 schreef De_Warme_bakker het volgende:
jaa, broden zijn alweer gebakken ja
We staan gelijkquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:30 schreef Ymke het volgende:
Ik doe het goed bij het stemmen zeg![]()
Het lijkt me ook wel de bedoeling dat je nadenkt over een foto, anders kan je wel elk willekeurig snapshotje van je vakantie inleveren.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Leuk om te zien hoe de een foto's waardeert wara over is nagedacht, terwijl de ander compositie's juist links laat liggen. Twee verschillende manieren voor hetzelfde onderwerp.
Ivo
Tuurlijk kan je een bestaand onderwerp gaan zoekn en dat zo mooi mogelijk fotograferen. Maar ik kan niet zien dat daar moeite voor is gedaan. Als ik jou bv jou foto zie dan denk ik in eerste instantie , tja een graf zerk , das erg gemakkelijk, je bent ook niet de enige die dat inzend, niet in deze wedstrijd, en in de andere wedstrijden komen grafzerken/ begraafplaatsten voor.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Moeite zeker. Ik bedoelde het verschil tussen een bestaand onderwerp zoeken en dat met veel (of minder veel) moeite zo goed mogelijk fotograferen, of een nieuw onderwerp creëren, meer de studiovariant. Voor alle twee moet je moeite doen. Voor mij was trouwens de grootste moeite na de foto de groep terug te vinden, die waren al aan de andere kant van het meertje
Ivo
Daar heb je gelijk in , ik geloof dat ik gewoon eens een wedstrijdje moet overslaanquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:48 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Tja en helaas zijn je ideeen niet altijd uitvoerbaar he
Gelukkig dat de maker zelf weet hoeveel moeite hij/zij ergens wel of niet voor gedaan heeft.
Omdat ik me een beetje zit te ergerenquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:52 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Waarom zou jij dan een wedstrijd over moeten slaan????!!!!
Dat zou wel jammer zijn want je bent eigenlijk de enige hier die echt alles uit de kast trekt en vanalles verzint. Denk alleen dat je dat niet van iedereen kunt verwachten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Omdat ik me een beetje zit te ergeren![]()
Wil je dat echt weten?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:54 schreef Xilantof het volgende:
Hé Ymke, wat vind je van mijn foto?![]()
jaquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wil je dat echt weten?![]()
Het gaat niet alleen om mijn fotos hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:56 schreef Silent_Lucidity het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn want je bent eigenlijk de enige hier die echt alles uit de kast trekt en vanalles verzint. Denk alleen dat je dat niet van iedereen kunt verwachten.
Ik plaagde je maar , het is een leuke foto , mooie kleuren maar net niet in mijn lijstje , misschien ook wel omdat je hem zo laat heb ingeleverd, heb er niet veel naar kunnen kijken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja
ook al is het negatief, misschien steek ik er wat van op
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik plaagde je maar , het is een leuke foto , mooie kleuren maar net niet in mijn lijstje , misschien ook wel omdat je hem zo laat heb ingeleverd, heb er niet veel naar kunnen kijken.
Ah ik dacht dat het je een beetje irriteerde dat jij veel moeite doet en anderen niet en dat je wel steeds de discussie aan moet gaan waarom je ergens voor kiest.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om mijn fotos hoorMeer om het algemeen , mahw misschien is het mijn maandagochtend humeur
Dat is ook wel zo maar ik vind het nivo van deze maand wel erg laag hoor. Sommige foto's kan ik echt maar dan ook echt niet plaatsen in het onderwerp. Ik denk dat Ymke dat probeert te zeggen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Re was weer van de toevallige foto ipv de samengestelde. Dus je kan nooit iedereen tegemoet komen. Daarom ben ik zelf van mening dat de beste foto niet wint, maar de gemiddeldste foto. Zo is het ook bij het songfestival.
Ik weet het, het is een **** onderwerp. Ik heb er dan ook niet op gestemdquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:23 schreef fr.oosje het volgende:
Dat is ook wel zo maar ik vind het nivo van deze maand wel erg laag hoor. Sommige foto's kan ik echt maar dan ook echt niet plaatsen in het onderwerp. Ik denk dat Ymke dat probeert te zeggen.
Voor mij is het niet belangrijk of de foto speciaal voor de wedstrijd gemaakt is of niet, als het maar in het onderwerp past!!!!
Tis helemaal geen ****** onderwerp (hij is namelijke van mij)quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik weet het, het is een **** onderwerp. Ik heb er dan ook niet op gestemd
Misschien heeft de vakantie ermee te maken.
Xilantof stelde geloof ik zelfs voor om mijn foto van vorige maand in brand te steken en daarna te fotograferen
Ach ja.. over 2 dagen hebben we een nieuw onderwerp en kan ik op mijn vakantie bestemming daar rekening mee houden
Ja, nou.. jouw inzending sprong er echt boven al die anderen uit!quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:42 schreef fr.oosje het volgende:
Tis helemaal geen ****** onderwerp (hij is namelijke van mij)![]()
Maar mischien wat te moeilijk
Da's een mooie foto Peaquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:40 schreef pea4fun het volgende:
Het lastige van een onderwerp verzinnen is natuurlijk ook, dat wat jij erin ziet door een ander misschien heel anders wordt gezien. Ieder vult zijn eigen idee in bij een onderwerp.
Ik vond nog een vergane glorie op vakantie...Tenminste...IK VIND het vergane glorie.
[afbeelding]
Dank je, ik was een vakantiefototopic aan het zoeken, maar vond dat deze wel hier konquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's een mooie foto Pea
Kijk, eindelijk iemand die er verstand van heeft, denk je dan. Dan lees je verder....quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:31 schreef ultra_ivo het volgende:
The Frog is de mooiste foto, ...
quote:maar voor mij geen vergane maar nog bestaande glorie. Dus daarmee buiten het onderwerp
quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:37 schreef Caar2 het volgende:
WAAAAH!! Eerste keer in een FOK! wedstrijd 0 punten!!!!!weeheee...
het stemmen is nog niet voorbij, ik kan nog winnen!!
![]()
Het went vanzelfquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:37 schreef Caar2 het volgende:
WAAAAH!! Eerste keer in een FOK! wedstrijd 0 punten!!!!!weeheee...
het stemmen is nog niet voorbij, ik kan nog winnen!!
![]()
Ze denken ook nog dat het niet opvaltquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:12 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Heheh nee ik ben niet boos op jou
Maar erger me er inderdaad aan
Tjsah, die heb je er altijd tussen zitten (modjes doen het ook altijd goed in de puntentellingquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:21 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik had vorige keer ook al zo'n vermoeden. iemand had echt, met respect, zo'n slechte foto, en had daar zowaar 8 punten voor gehad. Maargoed...
Je kan je er wel druk over maken, maar in the end schiet je er toch niets mee op. Beetje jammer, maar helaas... Ik kan je zeggen dat je mijn 5 punten oprecht gekregen hebt
??quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:25 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Dank je wel Warme Bakker
Het gaat me er ook niet om dat ik puntjes zou mislopen ofzo want die winnaar torent er toch al bovenuit hehehe. Maar ja vind het soms toch een beetje irritant heheh
Krijg ook liever punten van mensen die zich ook op FOT begeven en ook weten waar je mee bezig bent geweest enzo.
Ik neem me iedere keer voor om maar 1 zinnetje toelichting te geven, maar ik krijg het echt niet voor elkaarquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:33 schreef Xilantof het volgende:
Offy heeft een mooie post ervan gemaakt in het stemtopic, erg mooi.
You're welcomequote:en dankje voor het puntje
Blijf maar braaf zitten meidquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:52 schreef m-niki het volgende:
ow..en Rewimo, ik weet niet of het hier al gezegd is, maar je zoektocht naar Martijn_77...is dat niet dezelfde als Martijn877?? DIe staat er namelijk 'gewoon' tussen hoor in het centrale topic!!!
*M-niki a la rescuteeeeeeeeee*
Was voor mij dit keer makkelijk.. ik ben luiquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:53 schreef Offy het volgende:
Ik neem me iedere keer voor om maar 1 zinnetje toelichting te geven, maar ik krijg het echt niet voor elkaar![]()
Las helaas mijn mail pas maandag ochtend.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had hem meteen al gemaild en hier een oproep gedaan. Hij krijgt nog even de tijd, maar als hij niet reageert heeft hij pech![]()
Nee, dat zijn twee verschillende users.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:52 schreef m-niki het volgende:
ow..en Rewimo, ik weet niet of het hier al gezegd is, maar je zoektocht naar Martijn_77...is dat niet dezelfde als Martijn877?? DIe staat er namelijk 'gewoon' tussen hoor in het centrale topic!!!
*M-niki a la rescuteeeeeeeeee*
daar had Shark.Bait me al op gewezen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 07:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee verschillende users.
En dat zag ik pas toen ik al gepost hadquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:03 schreef m-niki het volgende:
[..]
daar had Shark.Bait me al op gewezen...
Ik dacht dat je er meer zou scorenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:26 schreef Caar2 het volgende:
jahoeeee, 3 punten!!! thanks..!![]()
Dan heb ik ook geen zin om het je te vertellenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:45 schreef dawg het volgende:
Wanneer eindigt de stemronde eigenlijk?
* Rewimo geen zin om te zoeken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen zin om het je te vertellen
En als de winnaars dan gelijk hun idee inleveren kan iedereen morgen weer aan de slagquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:55 schreef stil het volgende:
vanavond 22.00 uur, en hoefde niet te zoeken.
Ik ga uit van donderdag, maar als ze erg snel zijn...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
En als de winnaars dan gelijk hun idee inleveren kan iedereen morgen weer aan de slag
tsja, dat valt zwaar tegen! Maar ja, volgende maand beter!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:31 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er meer zou scoren
Ehm ik zie het niet zo Re, ik snap je bedoeling wel maar de foto is geen vergane glorie , de straat wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:38 schreef Re het volgende:
in het kader van beter laat dan nooit hier dan maar (en in beoordeel mijn fotootjes), mijn idee van vergane glorie. Aangezien de KLM besloot mijn vlucht vanuit Berlijn te cancellen en ik dus niet meer naar huis kon voordat ik naar Warsaw vloog ben ik dus te laat
(maar het idee telt toch?)
[afbeelding]
op robbeneiland, met op de achter grond kaapstadquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:07 schreef Ymke het volgende:
Danos , waar heb jij je foto gemaakt?
Iedereen bedankt voor de puntjes , en sjeffie.,,,![]()
![]()
dank dank, je moet er eens heengaan is echt mooiquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:38 schreef Ymke het volgende:
Aha , merci , het is een mooie foto!
Later , als ik oud benquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:50 schreef danos het volgende:
[..]
dank dank, je moet er eens heengaan is echt mooi
ach, de modjes + rewimo wat klinkt dat zieligquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:19 schreef De_Warme_bakker het volgende:
doe anders 2 derde plaatsen, het enige wat je dan hebt is meer onderwerpen
net zoals bij sport en andere evenementen is diegene dan gewoon 5equote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:10 schreef Caar2 het volgende:
GEFELICITEERD WINNAARS!!! (even een vraagje voor Rewimo en de modjes, als er zoals nu het geval is twee foto's op de 3e plaats staan dan is diegene die daarna komt toch 4e of zie ik dat verkeerd. Nu is diegene nl 5e!!??
(mits Rewimo alles goed geteld heeft natuurlijk)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:10 schreef Ymke het volgende:
Gefeliciteerd oceanonix![]()
En de nummer 2 en 3 natuurlijk
Mooi. Dan ga ik naar bed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:17 schreef Offy het volgende:
Rewimo (en alle andere ongeduldigen...ik reken mezelf daar ook onder), ik ga *nu* aan het brainstormen
![]()
Blijf je zo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
(mits Rewimo alles goed geteld heeft natuurlijk)
Ik mopper altijd op de winaars dat ze moeten opschieten met die onderwerpen, dus ik kan nu zelf niet achterblijven natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:23 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Zo he das snel Offy!
Absoluut!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:31 schreef stil het volgende:
Oceanonix,K_man, Dawg en Offy gefeliciteerd!
Nee houtquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:36 schreef Re het volgende:
bomen?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:20 schreef Rewimo het volgende:
Blijf je zo?
ik bied 1 doosje lucifers. Ze zijn stuk voor stuk getest en deden het allemaal behalve 1, die is vervangenmet een nieuwe die ik ook getest hebtquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:38 schreef dawg het volgende:
Ok, wie het meeste biedt mag mijn onderwerpen weten.
onderwerp: lente?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:25 schreef Offy het volgende:
(bovendien had ik al wat eerder nagedacht over wat leuke onderwerpen kunnen zijn, dus ik had eigenlijk al wat klaarliggen voor het geval dat)
Hoe raad je dat zo...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:54 schreef Bowiefan het volgende:
onderwerp: lente?
Ach, noem het een gavequote:Op woensdag 1 september 2004 00:08 schreef Offy het volgende:
Hoe raad je dat zo...![]()
Nee, die draag ik tijdelijk over aan Ouwesok. Hij zal 'm nodig hebben hier.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
braaf
neem jij je deegroller mee naar turkije?
De oppergoeroe natuurlijk, met de onvolprezen hulp van fotoloog..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:47 schreef m-niki het volgende:
wie neemt het houtje van jou over (tijdelijk) nu je op vakantie gaat Rewimo??
(hoe vaak ga jij eigenlijk weekjes er tussen uit, ik ben flink jaloers hier aan het worden!!!)
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:36 schreef Re het volgende:
bomen?
quote:Op woensdag 1 september 2004 08:58 schreef Oceanonix het volgende:
Dank jullie wel voor het hoge aantal punten. Ik ben erg blij met de eerste plaats.
k_man en dawg gefeliciteerd met plaats 2 en 3![]()
Gelijk met haar hoofd in de wolken hè... ziet ze jou niet eens staanquote:Op woensdag 1 september 2004 08:59 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
Sorryquote:Op woensdag 1 september 2004 08:59 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
Tsss..belachelijk is hetquote:Op woensdag 1 september 2004 09:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gelijk met haar hoofd in de wolken hè... ziet ze jou niet eens staan
quote:Op woensdag 1 september 2004 09:08 schreef Oceanonix het volgende:
Sorry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had echt niet gezien dat het een gedeelde derde plaats was.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee zover ben ik nog niet, ben 5 dagen in Barcelona geweest en moet nu een kleine 600 foto's bekijken...... Heel erg vervelendquote:Op woensdag 1 september 2004 09:15 schreef dawg het volgende:
Oceanonix, heb je ookal onderwerpen gemaild?
Nikstervan, eerst onderwerpen mailen. Je hebt al mazzel, dank zij Offy hoef je er maar twee te bedenkenquote:Op woensdag 1 september 2004 09:19 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Nee zover ben ik nog niet, ben 5 dagen in Barcelona geweest en moet nu een kleine 600 foto's bekijken...... Heel erg vervelend![]()
Omdat ik echt bang voor die deegroller ben heb ik toch maar een mailtje gestuurdquote:Op woensdag 1 september 2004 09:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nikstervan, eerst onderwerpen mailen. Je hebt al mazzel, dank zij Offy hoef je er maar twee te bedenken
Zit K_man niet nog ergens in Londen trouwens?quote:Op woensdag 1 september 2004 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Als k_man nu ook nog wat verzint - en ik vanmiddag thuis ben uit mijn werk - kunnen we gaan stemmen.
Tsja, herfst hebben we al gehad...quote:Op woensdag 1 september 2004 10:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
als het maar géén lente wordt
goed idee, hebben die bewogen foto's ook nog een doelquote:Op woensdag 1 september 2004 11:21 schreef Ymke het volgende:
Ik hoop dat het onderwerp beweging wordt, heb me net voor het eerst in 20 jaar opgegeven voor sporten
Mij best , ik woon in zeer multiculturele buurt , hoef niet ver te reizenquote:Op woensdag 1 september 2004 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik maak gewoon een poll met 8x Turkije
quote:Op woensdag 1 september 2004 11:21 schreef Ymke het volgende:
Ik hoop dat het onderwerp beweging wordt, heb me net voor het eerst in 20 jaar opgegeven voor sporten
Doe dat maar eens ja.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:35 schreef RubberDuckey het volgende:
Nu wachten op de nieuwe onderwerpen, kan ik weer eens gericht mee doen met de wedstrijd.
Ow sorry, ik heb er zojuist drie gemaild. Laat die tweede (religie0 dan maar schieten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:12 schreef Rewimo het volgende:
Gezien het feit dat we 4 winnaars hebben, verzoek ik jullie om allemaal 2 onderwerpen in te sturen, zodat we 8 onderwerpen hebben om over te stemmen.
Jeetje, wat ongeduldig zijn jullie. Ik heb ook nog een leven naast Fok! hoor. Echt waarquote:Op woensdag 1 september 2004 19:49 schreef Offy het volgende:
Kom op Rewimo, we willen verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |