O ja das waar ook, ik ga het gelijk even doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:54 schreef harrie1 het volgende:
Prijzen? Helaas
Alleen eeuwige roem voor de vinder ,die dan ook met de FOK!stok op de foto kan gaan en er mee kan "pronken"
De 100e krijgt van harrie1 een kratje bier of een FOK!shirt
nou die kan dus aan gepast worden
hoogeveenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wanneer komt ie nou richting oohooosten???
ja, dit is een tvp'tje![]()
OP is aangepastquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:56 schreef harrie1 het volgende:
nou die kan nu wel weg toch?
straks gaan ze nog mee doen voor de prijzen
Dan moeten we helemaal opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:18 schreef Linz het volgende:
en als ie nou kwijtraakt op een of andere wijze, wat dan?
Zwartkijker...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:18 schreef Linz het volgende:
dan zagen we een boom om en gaan gewoon verderquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:18 schreef Linz het volgende:
Hij heb al een gijzeling overleefd, dus dat komt vast goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:18 schreef Linz het volgende:
Als de stok dan in Deventer is geweest.. paas hem daarna ff door naar vaassenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:29 schreef lurf_doctor het volgende:
Volgens mij was het al 2 topics geleden, dat ik zei dat die naar het oosten moest komen. Deventer om precies te zijn![]()
paas jij hem dan door naar apeldoorn??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:36 schreef Mafkaas het volgende:
[..]
Als de stok dan in Deventer is geweest.. paas hem daarna ff door naar vaassen![]()
Hij komt op de radioquote:quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 00:21 schreef kree het volgende:
Tipje voor een FOK radio item
Het grote Fok! stok spel door Nederland, Deel 5
Ja, ik ben het afgelopen maandag helemaal vergeten
Ik had het topic wel gemaild gekregen. Maandag gaan we er aandacht aan besteden
en nu maar hopen dat ie zin heeft om de stok even naar een ander (wellicht wat groterquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:21 schreef golfer het volgende:
Neefje ingelicht die in de buurt woont.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik rij morgen straks naar het zuiden en wel naar Frankrijk, kan ik em ergens oppikken?
Helaas.....quote:De FOK!stok moet binnen Nederland blijven .
Anders had ik em wel gedropt in Chambčry.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Helaas.....![]()
dan zal je wel vroeg moeten wezen of zometeen gaan halenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:21 schreef RIVDSL het volgende:
Hoop echt dat hij er morgen nog ligt want ik ga toch best een eindje reizen morgen, kan ik mooi de fok stok meenemen.
Dat is sinds vanavond, er zal wel wat fout gegaan zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef Chirma het volgende:
Ondanks de goede bedoelingen van River-x moet ik zeggen dat de site voor geen meter werkt. Wanneer hij het goed vindt.. zouden er users zijn die de taak van hem kunnen overnemen? (ik regel de webspace)
Wat? Hebben we ook een oosten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 06:02 schreef Isabeau het volgende:
Blijft wel erg in het westen dat ding![]()
stap in je auto en haal hem op, zou ik zo zeggen !!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 06:02 schreef Isabeau het volgende:
Blijft wel erg in het westen dat ding![]()
welke autoquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 06:42 schreef Bjoro het volgende:
stap in je auto en haal hem op, zou ik zo zeggen !!![]()
www.autotekoop.nlquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 06:48 schreef Isabeau het volgende:
welke auto
Da's 13,4 kilometer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:13 schreef RIVDSL het volgende:
Shit zeg, mijn woonplaats Hellevoetsluis is gewoon gepasseerd!!
Als hij morgen nog in stellendam ligt fiets ik er wel even naar toe.
Sjezus... krent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 om 23:43 schreef Kozzmic het volgende:
De originaliteitsprijs wordt niet bij voorbaat al aan Gert gegeven.
We gaan nog even uitwerken hoe of wat precies, maar het zit erin dat er een T-shirt wordt verloot na elke 50 verplaatsingen (onder degenen die de stok hebben verplaatst) en dat er een verrassingsprijs komt de meest orginele foto met de stok erop. Foto's die nu geplaatst worden dingen mee (dus ook Gert ).
Dat was MyOwnSaviorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:06 schreef Ayaxola het volgende:
Volgens mij heeft de stok nog nooit zolang op dezelfde plaats gelegen. Wie legt hem dan ook in Stellendam neer.
Ach ja, volgens mij is nu iemand em al wel aan het halen of vanmiddag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:19 schreef MyOwnSavior het volgende:
Ja euj ik wou em de provincie uithebben, dus flikker em in het eerste gehucht wat ik tegenkwam
Ik wil niet lullig doen maar Stellendam is nog steeds Zuid Holland.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:19 schreef MyOwnSavior het volgende:
Ja euj ik wou em de provincie uithebben, dus flikker em in het eerste gehucht wat ik tegenkwam
Kutquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:28 schreef Proxch het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar Stellendam is nog steeds Zuid Holland.
Rijden er bussen in Stellendam dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:33 schreef RIVDSL het volgende:
Als hij er na het middageten nog ligt ga ik hem halen. Ik haal hem op de fiets, maar breng hem met het OV weg.
Jah, ik heb hun "station" gezien: een hoop fietsenstallingen (zoals je bij een station in een grote stad verwacht), en dan 1 lullig bushokje. best droog om te zienquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:36 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Rijden er bussen in Stellendam dan?
Dat komt inderdaad niet uit met mijn planning, dan laat ik hem nog een paar uurtjes liggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:45 schreef Ayaxola het volgende:
Maar nu loopt iedereen te zeggen dat je hem meteen weer weg moet brengen. Dan kan je dus niet em even in je bezit houden en hem een paar uur later wegbrengen.
Ik vind het ook een beeje onzin maarja.
Boeiuh.. gewoon ophalen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:50 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad niet uit met mijn planning, dan laat ik hem nog een paar uurtjes liggen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:07 schreef RIVDSL het volgende:
Ik ben de stok halen!
Ik vind dat de eerste vinder ook een kleinigheidje moet krijgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:54 schreef harrie1 het volgende:
Prijzen? Helaas
Alleen eeuwige roem voor de vinder ,die dan ook met de FOK!stok op de foto kan gaan en er mee kan "pronken"
De 100e krijgt van harrie1 een kratje bier of een FOK!shirt
nou die kan dus aan gepast worden
Als je 'm gaat halen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:20 schreef ZX9R het volgende:
Wanneer komt dat ding nu eens in het noorden des lands?
ga jij je eigen forum eens bevuilenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je 'm gaat halen.
Pff dat gemeier van die provincialen de hele tijd wanneer die stok "hun kant op komt".![]()
Kut newbie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:27 schreef ZX9R het volgende:
[..]
ga jij je eigen forum eens bevuilen![]()
Randstadter
sorry oldwannabiequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Kut newbie.
Ga Bommen Berend vieren jij.![]()
Man ga Samson uitlaten en verdwaal !quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je 'm gaat halen.
Pff dat gemeier van die provincialen de hele tijd wanneer die stok "hun kant op komt".![]()
dat is wadwayquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:26 schreef hooibaal het volgende:
Blijft de vraag waarom je door Stellendam heen rijdt...
Maar ik was zelf ook al van plan om die stok, mocht ie ooit dit eind van het land bereiken, in het kleinste gat neer te leggen dat ik kan vinden...
wat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is wadway
het kleinste gatquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:23 schreef hooibaal het volgende:
[..]
wat?
we wachten in spanningquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:40 schreef RIVDSL het volgende:
Tering wat een ongelooflijke teringwind had ik tegen zeg!
Was al kapot voor ik in Stellendam was. Maar ben uiteraard door gegaan voor de stok.
Had hem eigenlijk een eiland naar het zuiden willen droppen, maar dat ging echt niet lukken met deze wind. Bovendien was ik mijn stift vergeten en moest ik dus terug naar huis.
Zit nu even thuis met de stok pauze te houden, heb een leuke lokatie op het oog dus daar ga ik hem straks neer leggen. (is overigens niet in Hellevoetsluis)
Wat erger is dat als je weer thuis was gekomen en er dan achter was gekomen dat je de stok niet mee had genomen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:40 schreef RIVDSL het volgende:
Was al kapot voor ik in Stellendam was. Maar ben uiteraard door gegaan voor de stok.
Had hem eigenlijk een eiland naar het zuiden willen droppen, maar dat ging echt niet lukken met deze wind. Bovendien was ik mijn stift vergeten en moest ik dus terug naar huis.
Zit nu even thuis met de stok pauze te houden, heb een leuke lokatie op het oog dus daar ga ik hem straks neer leggen. (is overigens niet in Hellevoetsluis)
Heldquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:40 schreef RIVDSL het volgende:
strakke actie al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:40 schreef RIVDSL het volgende:
Rotterdam (en al die plaatsen die daar aan vast geplakt zitten) ligt er toch niet zo ver vanaf?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:48 schreef kree het volgende:
Ik hoop dat de stok nu in een wat grotere plaats komt
RIVDSL![]()
uit die richting komt tie vandaan... hij moet naar zuid/westenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Rotterdam (en al die plaatsen die daar aan vast geplakt zitten) ligt er toch niet zo ver vanaf?
Helaas nog steeds meer dan 2 uur reizen vanaf Enschede..
Hoe gevaarlijk op het randjequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:56 schreef RIVDSL het volgende:
Even wat pics van mijn reis.
[afbeelding]
ophaallocatie van de stok
[afbeelding]
Even pauze op de haringvlietdam
[afbeelding]
De wind kwam van de waterkant dus dat viel wel meequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:58 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hoe gevaarlijk op het randje.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:03 schreef Gert het volgende:
in Zuid-Holland houden dat ding. De tiefus voor de boeren.![]()
moet het zo'n blauw bord zijn ??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:07 schreef RIVDSL het volgende:
1 Er gaat niets origineels gebeuren
2 De stok gaat niet naar de stad, als jullie dat wel willen zullen jullie tot vanavond moeten wachten, maar dat is tegen de regelementen
3 De lokatie die ik in gedachte had gaat niet door, want het is volgens mij een wit bord in plaats van een blauw bord, weet het niet meer zeker.
Ik weet dus niet zeker of het wel een plaats is. Dacht eigenlijjk dat er stond. Plaats gem. blabla. Maar hij staat niet in de routeplanners dus denk dat het alleen maar een wijk is eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:08 schreef quattro het volgende:
[..]
moet het zo'n blauw bord zijn ??
als de plaatsnaam der maar opstaat toch ...
volgens mij heb je 2 soorten plaatsnaam borden...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:09 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Ik weet dus niet zeker of het wel een plaats is. Dacht eigenlijjk dat er stond. Plaats gem. blabla. Maar hij staat niet in de routeplanners dus denk dat het alleen maar een wijk is eigenlijk.
Klopt, vooral bij veel dorpen heb je gewoon van die kleine kutdingen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:10 schreef quattro het volgende:
[..]
volgens mij heb je 2 soorten plaatsnaam borden...
die 'mooie' grote blauwe bouwsels... en simpele bordjes met naamvermelding...
en die plaatsnaam is wel te vinden op routeplanner?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:13 schreef RIVDSL het volgende:
Het is geen industrieterein in ieder geval.
Als de kleur niet uit maakt gooi ik hem er gewoon neer.
die vind hem. Alleen routenet en map24 vinden hem nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:22 schreef harrie1 het volgende:
als deze hem vind
http://route.anwb.nl/
kan iedereen het vinden
ik hoop weer verder bij de randstad vandaan
maar als je noord gehaalt heb
ben je gek als je weer noord gaat om terug te brengen
want dan kon het wel in 1x
succes we zien het wel
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:03 schreef Gert het volgende:
en de tiefus terug hequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:03 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat ie er vandoor is gegaan toen die de kans hadquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:51 schreef MyOwnSavior het volgende:
euj waars die slak?
Biert waar de fuck is dat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:28 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
biertje
zal bavaria daar al zijn geweest??
Ow in de buurt van Spijkernissequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:30 schreef misterDre het volgende:
[..]
Biert waar de fuck is dat?
Game on![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:33 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
waarom doet de huilsmiley het wel in de preview en niet in de post zelf?? :'(
Heuy, hij blijft een beetje op en neer gaan op die manier. Naar de rest van het land met dat ding!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:08 schreef Boink het volgende:
Als tie er morgen nog ligt haal ik hem op en dan brengen we hem wel meer naar het oostenOf naar Hoek Van Holland
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:04 schreef DJKoster het volgende:
Wie pikt dat ding ff op en gaat pakt de A15 richting Arnhem/Nijmegen?
Naar het oosten dat ding!
Ga hem ff halen danquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heuy, hij blijft een beetje op en neer gaan op die manier. Naar de rest van het land met dat ding!!!![]()
En dan te bedenken dat ik vandaag vrij had genomen om uit te rusten omdat ik vanavond nog naar Decibel moet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:00 schreef Truck het volgende:
Hulde aan RIVDSL trouwens, volgens mij is het toch een leuke 46km van Stellendam naar Biert en weer terug, op de fiets...
Nou hup,verplaatsen dat dingquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:40 schreef Boink het volgende:
Ik hoef maar 36 dus.. .:P
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:52 schreef Boink het volgende:
Als tie er over 45 min nog ligt dan gaan we hem halen!
dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:52 schreef Quarks het volgende:
[..]
![]()
Wel naar het oosten heh
Verdomme, nog verder wegquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:00 schreef Boink het volgende:
ik breng hem richting delft terug en daarna zie ik wel weer
Rustig maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:06 schreef Boink het volgende:
Ik woon daar knurft en daarna gaat ie het naar het oosten kan ik je garanderen!!
Ik ben al niet boos meerquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:08 schreef Quarks het volgende:
[..]
Rustig maar![]()
Gelukkigquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:09 schreef Boink het volgende:
[..]
Ik ben al niet boos meer![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:12 schreef ondeugend het volgende:
Knurft
knurft (de ~ (m.), ~en)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:12 schreef ondeugend het volgende:
Knurft
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:00 schreef Boink het volgende:
ik breng hem richting delft terug en daarna zie ik wel weer
Hij gaat dus naar Delft, kunnen alle delftenaren alvast in de startblokken gaan staanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:17 schreef Boink het volgende:
Oke!! Ik ben hem halen!! Tot Straks!!!
Wie het eerst komt wie.......quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:43 schreef Nestor het volgende:
Shit, het is ook vlak bij Zuidland (gemeente Bernisse) dat Biert (3 km oid), ik had wel ff dat ding willen zien IRL
Aaaargh
En ook mensen die er dicht bijwonenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Hij gaat dus naar Delft, kunnen alle delftenaren alvast in de startblokken gaan staan![]()
Heeft soms echt iets aandoenlijksquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
knurft (de ~ (m.), ~en)
1 [inf.] sukkel, sufferd => kluns
Doe de nieuwe maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:55 schreef kree het volgende:
even terzijde.
Alvast met het oog op dat er nog veel meer plaatsen bij komen, zit ik te denken om het kaartje te verandere van dit
[afbeelding]
In dit:
[afbeelding]
Wat vinden jullie zal ik gelijk de nieuwe versie in de OP zetten, of eerst nog even de oude aanhouden totdat er echt te veel plaatsen bij komen?
wat als die lijst heeeeeeel lang is? voor een lijstje checken ze de sites maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:55 schreef kree het volgende:
even terzijde.
Alvast met het oog op dat er nog veel meer plaatsen bij komen, zit ik te denken om het kaartje te verandere van dit
[afbeelding]
In dit:
[afbeelding]
Wat vinden jullie zal ik gelijk de nieuwe versie in de OP zetten, of eerst nog even de oude aanhouden totdat er echt te veel plaatsen bij komen?
Ja ik vind die bovenste ook wel wat hebben,quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:08 schreef R-Mon het volgende:
[..]
wat als die lijst heeeeeeel lang is? voor een lijstje checken ze de sites maarik stem voor die bovenste dus
Stel de stok is in Maastricht, gaat dat lijstje dan op Luxemburg staan ofzo? (denk het haast wel eigenlijk maar goed)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik vind die bovenste ook wel wat hebben,
maar het word een probleem als de stok verder naar het oosten gaat, ik moet de kaart dan nl verder uitzoomen waardoor het dan heel onoverzichtelijk word.
Je kan ook, ookal is het onhandig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik vind die bovenste ook wel wat hebben,
maar het word een probleem als de stok verder naar het oosten gaat, ik moet de kaart dan nl verder uitzoomen waardoor het dan heel onoverzichtelijk word.
De plaatsnamen zouden er per week onder kunnen (En neem elke week een andere kleur voor de route op de kaart!)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:55 schreef kree het volgende:
even terzijde.
In dit:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:50 schreef Boink het volgende:
Zoals je ziet gewoon helemaal niks, en we hebben ook onder de stink brug gekeken lol
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:52 schreef manny het volgende:
ik schiet helemaal in de stress hier, dit escaleert helemaal uit de hand.
Zal wel door een paar fietsende kinderen zijn gejat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:50 schreef Boink het volgende:
Zoals je ziet gewoon helemaal niks, en we hebben ook onder de stink brug gekeken lol
PFFFFFFFFFFF gelukkig maar, ik was effe bang dat ie weg was...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:01 schreef koning_leeuw het volgende:
hij is in handen van quattro en mij..![]()
We hebben hem ergens anders heen gebracht...
Foto's komen zo snel mogelijk online![]()
Daar heb je gelijk in, moet je ook maar niet de Fok!stok ergens anders in het land willen gaan ophalen, wacht totdat ie langs komt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:04 schreef koning_leeuw het volgende:
Als wij hadden gezegd dat wij hem gingen halen hadden anderen niet eens de moeite genomen.... het moet wel een race blijven.![]()
en straks ligt hij prakties voor je deurquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:52 schreef Boink het volgende:
Ja al had ie dat ff gezegd. Nu hebben wij voor niks bijna 80km gereden
Beetje riskantquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:10 schreef kree het volgende:
Of toch maar een GPS-tracker erin
Wat is er nou boeind aan een stilleggende stok tussen het gras:Pquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:10 schreef Jump het volgende:
zouden ze er geen tv programma willen rond maken?
SunChaser met Fok!tv die 24/24u de fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is volgt
ondertussen kan SC nog wat columns schrijven of verhaaltjes verzinnen dat nolius ongeval hadquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:13 schreef River-X het volgende:
[..]
Wat is er nou boeind aan een stilleggende stok tussen het gras:P
haha lache toch.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:15 schreef Nestor het volgende:
Ik ben dus toch nog als een gek om 18:45 weggeraced op de fiets naar Biert toe (5 min. fietsen) en kwam daar toen Boink (+medefokker neem ik aan) tegen rond 1900 uur en zag ze daar al zoeken -- kon niet missen dat zij dat waren
Heb toen nog ff mee gezocht, maar helaas was de fokstok dus al door iemand anders gejat, naja zonde natuurlijk. We hadden nog wel wat meer mensen verwacht (vermoed dat spijkenisse best wel wat fokkers heeft) maar geloof dat wij de enigen zijn geweest rond die tijd.
Waar komt degene vandaan die 'm heeft opgepikt?
Hoi!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:15 schreef Nestor het volgende:
Ik ben dus toch nog als een gek om 18:45 weggeraced op de fiets naar Biert toe (5 min. fietsen) en kwam daar toen Boink (+medefokker neem ik aan) tegen rond 1900 uur en zag ze daar al zoeken -- kon niet missen dat zij dat waren
Heb toen nog ff mee gezocht, maar helaas was de fokstok dus al door iemand anders gejat, naja zonde natuurlijk. We hadden nog wel wat meer mensen verwacht (vermoed dat spijkenisse best wel wat fokkers heeft) maar geloof dat wij de enigen zijn geweest rond die tijd.
Waar komt degene vandaan die 'm heeft opgepikt?
De gedachte dat er ieder moment iemand de stok kan komen claimen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:13 schreef River-X het volgende:
[..]
Wat is er nou boeind aan een stilleggende stok tussen het gras:P
het is inderdaad een geweldig idee van Harrie1, ik volg dit topic elke dagquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:17 schreef FlyingFox het volgende:
Briljant idee dit. Chapeau voor de topicstarter en zijn/haar toffe idee.
hahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:17 schreef Quarks het volgende:
[..]
De gedachte dat er ieder moment iemand de stok kan komen claimen.![]()
Geweldigge actie/drama/thriller![]()
Leuk zadelquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:18 schreef Nestor het volgende:
Zeker leuk en origineel initiatief dit (wanneer de fokstok dichtbij ligt tenminste)
Maar mijn fiets is iig gefotografeerd
ten noord westen van Oosterhout langs de A59quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:27 schreef misterDre het volgende:
Made...ff kijken waar dat is![]()
Braboland..in de buurt van Bredaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:27 schreef misterDre het volgende:
Made...ff kijken waar dat is![]()
go, go, goquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:29 schreef Quarks het volgende:
126,2 km van mij af, maar het is het waard
Hier verder:quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:29 schreef Quarks het volgende:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:29 schreef Quarks het volgende:
Hee,hee het is nog altijd een race hehquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Hier verder:
130 km in 01h2800h45 including 102 km in 00h56 on expressways
van Gent ongeveer
koning_leeuw + quattro ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:33 schreef koning_leeuw het volgende:
hoest hoest.... kan mijn naam (quattro) ook op www.fok-stok.nl hoest hoest
maar jij gaat er rapper zijn met de auto. met fiets mag je niet op autostradequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:34 schreef Quarks het volgende:
[..]
Hee,hee het is nog altijd een race heh
Morgenmiddag gaat het gebeurenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:33 schreef River-X het volgende:
[..]
![]()
Oke is goed hoor! goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:35 schreef koning_leeuw het volgende:
idd koning_leeuw navigeerde en ik (quattro) reed...![]()
Tja, je mag best een beetje pijn lijden voor DE stokquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:36 schreef trance40 het volgende:
nou ik wens de volgende die hem gaat pakken veel succes met al die brandnetels
onze dank is bijzonder groot. Alles voor de eeuwige roemquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:36 schreef River-X het volgende:
[..]
Oke is goed hoor! goed dat je het zegt![]()
ik heb geen lastquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:38 schreef River-X het volgende:
ff iets tussendoor, ik maak die site in office.
De begin pagina is nu al over de 300 KB, hebben jullie er last van dat de pagina zo groot is, te langzaam ofzo?
Ik kan er verder wel niks aan doen. Maar toch.
vooralsnog ligt hij nog in madequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:44 schreef veekeend het volgende:
Ligt ie er nog? Anders ga ik misschien zometeen hem nog even oppikken
hahaha ruim een week ?. Dat denk ik nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:45 schreef -KQwakie- het volgende:
ik sta er elke keer weer van te kijken hoe snel de stok-die-eigenlijk-een-balk-is verplaatst word.
nog een ruim een week en dan is hij in het 100ste dorp. en dat betekend reunie met bier
ze moeten gewoon opschietenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:50 schreef River-X het volgende:
[..]
hahaha ruim een week ?. Dat denk ik nou ook weer niet hoor
Volgens mij nog een maand ofzo.
ik heb vanaf maandag wel iets meer tijd; wil altijd wel helpequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:52 schreef River-X het volgende:
Ik ga de fok-stok site trouwens opnieuw bouwen..
Hij word veel te groot nu.
Dus binnekort een vernieuwde (hopelijk betere) fok-stok site
Ik kan alleen maar werken met dingen als Macromedia, dus ik weet niet hoe we dan samen zouden kunnen werken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:54 schreef Jump het volgende:
[..]
ik heb vanaf maandag wel iets meer tijd; wil altijd wel helpe
Dat is nog Zuid Hollandquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:00 schreef Boink het volgende:
Heeft ie toch gedaan, in biert en stellendam..
Alles over het water is zeelandquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:01 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dat is nog Zuid Holland
Van mij mogen ze het hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:03 schreef Boink het volgende:
[..]
Alles over het water is zeeland
Nee OddoW was aan het werkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:07 schreef ook_gek het volgende:
Boink
zeker met eddow wezen zoeken
kom de volgende keer me effe ophalen in scheveningen
Als hij er morgen nog ligt moet je snel zijn, want dan kom ik hem ook halenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:02 schreef JDude het volgende:
Godver ik ben morgen pas in Breda (vlakbij Made)
anders was ik m wel gaan halen!
(en had ik 'm met de trein nog een eindje Brabant ingeslingerd)
als jullie weer gaan kom me ophalenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:17 schreef Boink het volgende:
[..]
Nee OddoW was aan het werk
Oke is goed!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:22 schreef harrie1 het volgende:
riverx kan jij zo nieuwe openen?
ik moet zometeen ff weg
Als tie weer is in de buurt is jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als jullie weer gaan kom me ophalen
dealquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:30 schreef Boink het volgende:
[..]
Als tie weer is in de buurt is jaMaar dat zal pas ergens in december denk ik, al die boeren houden hem natuurlijk zo lang mogelijk in brabant en tukkerland
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:30 schreef Boink het volgende:
[..]
Als tie weer is in de buurt is jaMaar dat zal pas ergens in december denk ik, al die boeren houden hem natuurlijk zo lang mogelijk in brabant en tukkerland Limboland
Ja ik wou dat al doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:42 schreef michelz het volgende:
idee:
er zijn ondertussen al zo veel foto's gemaakt van de FOK!stok (die eigenlijk een balk is)
en het is zonde om al die (sommige wel erg grappige foto's zoals die gast met die fok!stok achter op ze fietsenzo) om die verloren te laten gaan maar dat dan aan de site toetevoegen gewoon als extra link zoals er al meerdere zijn bijgekomen met der tijd. denk er is over FOK!stok webdesigner
en dat je dan gewoon een photo album erbij heb
Ik heb van een andere fokker al webruimte gekregen ! , van zijn bedrijf.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:51 schreef Boink het volgende:
Als je nog hosting nodig hebt ik heb wel wat ruimte over
ja dat is wel beter want met frontpage is het wel erg gierig hequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:49 schreef River-X het volgende:
[..]
Ja ik wou dat al doen
Maar ik heb een probleemje, De site words steeds groter, en daardoor trager![]()
Dat komt omdat ik office gebruik. Ik ben nu bezig om de hele site in dreaweaver te bouwen...
Dat is ook nog een werk zeg. Maar ik ben het wel van plan!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |