Joyce_en_Roxylovertje heb ik wel geaccepteerd.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:36 schreef Svensational het volgende:
MM, aan wiv's msn heb je niet zoveel. Hij accepteert je toch niet...
Ik ben eigenlijk ook een vrouw, ik lijk op vivienne van den assem...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxylovertje heb ik wel geaccepteerd.....
Ik val op Nikkie. Je komt er niet in!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:40 schreef Svensational het volgende:
Ik ben eigenlijk ook een vrouw, ik lijk op vivienne van den assem...
dank u, ik heb nog net een paar shots kunnen scoren:)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:44 schreef pberends het volgende:
Zo Dominique van Vliet zingt en speelt op de Uitmarkt op ned3
Mijn God! Die Domme Niek kan niet zingen.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:44 schreef pberends het volgende:
Zo Dominique van Vliet zingt en speelt op de Uitmarkt op ned3
En dat terwijl BB zo'n goede smaak heeft. Ze houdt van glamrock (Rubettes, Sweet, Mud, ... )quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:49 schreef dunn0w het volgende:
ow ik bdoel dus bettina berger
Ik was ook net op tijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
dank u, ik heb nog net een paar shots kunnen scoren:)
Ik was ook nog net op tijd .... om weg te rennen.......quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:56 schreef Svensational het volgende:
Ik was ook net op tijd
Het wordt meestal ook nog wel een keer herhaald. ff de gids in de gaten houden...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
dank u, ik heb nog net een paar shots kunnen scoren:)
scheelt 't voor jou weer dat het dit keer niet live was en je Do dus ook niet gehoord kan hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mijn God! Die Domme Niek kan niet zingen.....
Heb ik dan de RE, de MI of de FA gehoord?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:10 schreef MirSus het volgende:
en je Do dus ook niet gehoord kan hebben
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heb ik dan de RE, de MI of de FA gehoord?
Schold je me weer de huid vol?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:26 schreef MirSus het volgende:
verwijderd (foutje)
nee joh tuurlijk niet, doe ik toch nooit?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Schold je me weer de huid vol?
ONM # 67 - Wup springt uit haar velquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
linkje vorige topic
ONM # 65 - Het nieuwe seizoen
linkje laatste topic met topiclijst:
ONM #64: Hoe gaat het verder in seizoen 12?
Maandag beginnen de nieuwe afleveringen, dus dan kun je eindelijk weer een topic openenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
linkje vorige topic
ONM # 65 - Het nieuwe seizoen
linkje laatste topic met topiclijst:
ONM #64: Hoe gaat het verder in seizoen 12?
Dat kan ik ook. Onhoud maar vast dat je bij pagina 4 al een nieuw topic moet voorbereiden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:56 schreef Svensational het volgende:
Maandag beginnen de nieuwe afleveringen, dus dan kun je eindelijk weer een topic openen
Hugo & Sannequote:Marnix en Sanne tonen interesse in het huis van Hugo dat nu veel te groot voor hem is geworden.
Bij pagina 4 is het topic juist net volquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat kan ik ook. Onhoud maar vast dat je bij pagina 4 al een nieuw topic moet voorbereiden.
echt iets voor Hugo om bij schoonpapa te gaan wonen ja, dat vindt hij erg gewoon....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Hugo & Sanne(en schoonpapa krijgt Hugo er gratis en voor niks bij)
Tsja... het is wel een manier om op het aantal sets te bezuinigen.
nou ik denk niet dat hier snaaiers op af komen......quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
Waar is het logoMaar leuke caps
mja dat moest hij van ons ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:28 schreef Svensational het volgende:
Marnix gaat trouwens achter Joyce aan, ik weet niet of dat al bekend was??
Sander de Heer is in elk geval een leuk acteur dus als de schrijvers nou ook een beetje meewerken gaat dat helemaal goed komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:32 schreef Svensational het volgende:
Marnix lijkt mij wel een van de leukere nieuwe personages...net als die Iris...
jij vormt hier met Iwan samen de positivo'squote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
Ik heb alleen zo'n voorgevoel dat ik maandag helemaal afknap op het nieuwe ONM.
Als er één iemand vaak negatief is...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
jij vormt hier met Iwan samen de positivo's
Ik heb ze al gebietst, hoor!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:30 schreef Wup het volgende:
nou ik denk niet dat hier snaaiers op af komen......
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
jij vormt hier met Iwan samen de positivo's
wij kunnen ze anders erg goed gebruiken voor de sitequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:30 schreef Wup het volgende:
[..]
nou ik denk niet dat hier snaaiers op af komen......
ow dat had je wel eens eerder mogen melden.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:52 schreef MirSus het volgende:
haha nee hoor we zullen ze niet jatten, kunnen zelf ook maken
gister voor 't eerst uitgeprobeerdquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:29 schreef Wup het volgende:
[..]
ow dat had je wel eens eerder mogen melden.....
Krijg net door dat 't resultaat niet goed isquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:34 schreef MirSus het volgende:
[..]
...weet nog niet wat 't resultaat is)
mja smoesjes... Do alert is offquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:51 schreef MirSus het volgende:
Krijg net door dat 't resultaat niet goed isDie van jou zijn (as usual) een stuk mooier!!
Daar zal hij blij mee zijn!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:39 schreef Svensational het volgende:
Ik heb er wel één voor wiv zonder de blauwe mantel
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:32 schreef Wup het volgende:
[..]
mja smoesjes... Do alert is off
Do alert back on:)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:19 schreef MirSus het volgende:
We bedoelden verder helemaal niks met die opmerking over 't jatten van die foto's, alleen dus maar dat we ze heus niet zouden jatten als je geen toestemming had gegeven en we ze dus zelf konden maken (wat dus niet gelukt is met de tvkaart..)
Dank je wel Wup!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:30 schreef Wup het volgende:
[..]
Do alert back on:)
die caps worden speciaal voor jou gemaakt en neergezet dus als je ze zelf maakt laat het dan even weten.. gewoon een beetje prutsen met wat instellingen denk ik
Zo desperaat ben ik nou ook weer niet ....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:39 schreef Svensational het volgende:
Ik heb er wel één voor wiv zonder de blauwe mantel
jij VUILE ACHTERBAKSE RANZIGE KLOOTZAK DIE LIZZY IS OOK NIE LKR MEER MET AL DIE BOTOXquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zie net een ouwe tape van een jaar of 5 geleden. Mijn God, wat is die Joyce verouderd. Hopeloos.
Lizzy heeft een ander merk vibrator. De WIV-2004 Turbo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:14 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
jij VUILE ACHTERBAKSE RANZIGE KLOOTZAK DIE LIZZY IS OOK NIE LKR MEER MET AL DIE BOTOX![]()
heeft ze die nog nodig met jou in de buurt??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy heeft een ander merk vibrator. De WIV-2004 Turbo.
Ik ben niet altijd in de buurt. Tara heeft ook haar "needs" nu die lul van een Carlo weg is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
heeft ze die nog nodig met jou in de buurt??
Geen enkele man houd het bij Tara langer uit dan drie maandenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd in de buurt. Tara heeft ook haar "needs" nu die lul van een Carlo weg is.
houDTquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:20 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Geen enkele man houd het bij Tara langer uit dan drie maanden
kim=quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
houDT
Kim Blommers komt ook nog wel eens binnenwippen......
Tara is ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:23 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
kim=![]()
tara=![]()
Tara is net zo iritant als die vader van der maarja Arthur had ook nog leuke kanten heb ik bij Tara niej kunnen ontdekkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tara is ook, maar na een paar weken is men haar zat. En waag het niet om haar de filmen, want dan krijg je een kusje met een vuist van Taralalalala.
IRRitant .... Tara heeft ook haar goede kanten. Twee, aan de voorkant, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:27 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Tara is net zo iritant als die vader van der maarja Arthur had ook nog leuke kanten heb ik bij Tara niej kunnen ontdekken
je bent echt oversextquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
IRRitant .... Tara heeft ook haar goede kanten. Twee, aan de voorkant, om precies te zijn.
Alsof ik dat zelf niet weet, Joyce_en_Roxysnuffeltje .....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:34 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
je bent echt oversext
ik dacht inderdaad dat je dat nog niet wist liefjequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Alsof ik dat zelf niet weet, Joyce_en_Roxysnuffeltje .....
Het begint hier een beetje polderhorror te worden als jij me "liefje" gaat noemen."Tijd om de varkens te voeren! Jiehaaaaa!."quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:36 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik dacht inderdaad dat je dat nog niet wist liefje
vergeet je jezelf niet te voeren??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het begint hier een beetje polderhorror te worden als jij me "liefje" gaat noemen."Tijd om de varkens te voeren! Jiehaaaaa!."
De slobberpap staat op 't vuur. Eet je een hapje mee?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
vergeet je jezelf niet te voeren??![]()
goed zo en wel netjes eten hè niet slurpenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De slobberpap staat op 't vuur.
Tot fatsoenlijk aanhalen ben je ook al niet in staat? Er staat nog meer.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
goed zo en wel netjes eten hè niet slurpen
oh???quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tot fatsoenlijk aanhalen ben je ook al niet in staat? Er staat nog meer.....
Gezelligquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Eet je een hapje mee?
doen we al doe je gezellig mee??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:47 schreef Wup het volgende:
ga chatten ofzo
Muil dicht! Hahahahahahahahahahahahahahaha!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:47 schreef Wup het volgende:
ga chatten ofzo
wie wil er nou in Godsnaam een scene terugzien met én Daan (quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:37 schreef Noa-lynn het volgende:
Heefte er iemand nog caps van Daan en Suzy.Ik zal die scène's graag nog eens zien.(Op caps dan)
We wonen in hetzelfde huis.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:50 schreef Svensational het volgende:
Ja idd. Jullie zitten toch ook met elkaar op MSN.
Schiet Daan naar de maan!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:50 schreef babette21 het volgende:
wie wil er nou in Godsnaam een scene terugzien met én Daan () én Suzy (
![]()
) ???
ohja??? ik d8 al wie is die creep die ik elke dag aan het ontbijt ziequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We wonen in hetzelfde huis.
Rustig maar.... we proberen er rekening mee te houden......quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:51 schreef Wup het volgende:
ShowChat #39: Votes Please! Tania18 of Svensational...
hier kappen hiermee dit kan echt niet
nee je hebt gelijk, stom dat ik enig fatsoen verwachtte, veel plezier ermee verderquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Rustig maar.... we proberen er rekening mee te houden......
(Btw.: wie heeft jou tot mod gebombardeerd?)
We hadden toch afgesproken dat jij vanaf volgende week weer streng mag zijn? En als je veel caps plaatst zijn we ook nog lief tegen je.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:56 schreef Wup het volgende:
nee je hebt gelijk, stom dat ik enig fatsoen verwachtte, veel plezier ermee verder
ik ben altijd liefquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken dat jij vanaf volgende week weer streng mag zijn? En als je veel caps plaatst zijn we ook nog lief tegen je.
slijm slijmquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babetje: hartstikke bedankt voor de foto van Monique van der Werff.
hou eens op julllie met dat geslowchatquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
(Btw.: wie heeft jou tot mod gebombardeerd?)
oké we kappen er al meequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:16 schreef nikky het volgende:
[..]
hou eens op julllie met dat geslowchatslowchatten kan hier
en dat wup dat tegen jullie zegt vind ik alleen maar goed.
Rustig maar ... ben er al mee gekapt.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:16 schreef nikky het volgende:
hou eens op julllie met dat geslowchatslowchatten kan hier
en dat wup dat tegen jullie zegt vind ik alleen maar goed.
Niet proberen, gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als je het offtopic gelul van anderen ook aanpakt vind ik het best.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:44 schreef static het volgende:
Niet proberen, gewoon doen.
Wie is die vent ook al weer??????quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor de fans van Bettina Berger:
[afbeelding]
Erik Bouwman.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:46 schreef soapie het volgende:
Wie is die vent ook al weer??????
Hij redde Renée in 1994 uit de kelder....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Erik Bouwman Krijnen
Oh ja, in die kelder dat was nog eens spannend!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:50 schreef babette21 het volgende:
Hij redde Renée in 1994 uit de kelder....
Werd gespeeld door Hilbert Dijkstra, die we een paar jaar geleden nog in GTST zagen als Philip van Alphen...
Kennard wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:03 schreef soapie het volgende:
Oh ja, in die kelder dat was nog eens spannend!!!
Laat w_i_v aub uit ons leuke topicquote:
Okay dan! (Het topic is toch al dicht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:19 schreef BVO het volgende:
Laat w_i_v aub uit ons leuke topic.
.
Oh sorry, ik dacht dat het Erik Bouwman was en dat door zijn prestaties de krullen weer in Renée's haar sprongen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:50 schreef babette21 het volgende:
Hij redde Renée in 1994 uit de kelder....
Werd gespeeld door Hilbert Dijkstra, die we een paar jaar geleden nog in GTST zagen als Philip van Alphen...
onzinquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Alsof Wup, die gigantisch bij een mod en een admin staat de grienen, dat zelf niet doet!? Ze zeikt alleen maar in de broek omdat IK een ONM-topic heb geopend en niet zij. Is net een kleuter van 4 jaar.
Haha, lukt dat nog denk je??...quote:
Ja hoor, er is ondertussen al weer één uur voorbijquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:10 schreef MirSus het volgende:
[..]
Haha, lukt dat nog denk je??...![]()
Haha, ja das waar!quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor, er is ondertussen al weer één uur voorbij
Het kan nog verrassender. De dieseltank van de trekker raakt leeg, de motor valt uit en dat ding stopt twee meter voor Lizzy.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:33 schreef Svensational het volgende:
Dan heb je geluk want volgens mij hebben ze dat verhaalecht afgeraffeld. Lizzy springt nog net op tijd voorbij, Nico is geschrokken en gaat voorgoed weg, Joost wint een prijs...
Of Nico krijgt spijt, trekt Lizzie voor de trekker weg en gaat er zelf voor liggen!!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het kan nog verrassender. De dieseltank van de trekker raakt leeg, de motor valt uit en dat ding stopt twee meter voor Lizzy.
Ze gaat er niet zelf voor liggen. Er gebeurt nooit wat ik wens.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:39 schreef soapie het volgende:
Of Nico krijgt spijt, trekt Lizzie voor de trekker weg en gaat er zelf voor liggen!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat w_i_v aub uit ons leuke topic.
.
Ik wist niet dat jij wat tegen Nico hebt????quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze gaat er niet zelf voor liggen. Er gebeurt nooit wat ik wens.
Claire gaat helaas binnekort al wegquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:49 schreef MirSus het volgende:
Ja nou laten we dat dan maar hopen!
En dan maar veel nieuwe en spannende dingen gaan zien gebeuren. En natuurlijk strijd met Claire, Niels, Ellen etc.![]()
Waar ben jij de afgelopen 66 topics geweest?quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:46 schreef soapie het volgende:
Ik wist niet dat jij wat tegen Nico hebt????
Volgens mij komende week al. Zeker als er een sprong van twee maanden wordt gemaakt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:47 schreef dunn0w het volgende:
Claire gaat helaas binnekort al weg.
Als het voor een vrouw doorgaat is het bij jou toch al goed??!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar ben jij de afgelopen 66 topics geweest?
Nico is geen vrouw, maar een uit de kluiten gewassen beer.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:59 schreef soapie het volgende:
Als het voor een vrouw doorgaat is het bij jou toch al goed??!!![]()
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens!!!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nico is geen vrouw, maar een uit de kluiten gewassen beer.
Tot een half uur na de uitzending ben ik onbereikbaar. Na het opnemen check ik of de aflevering er goed op staat. Indien niet, moet ik het een dag later overdoen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:41 schreef soapie het volgende:
Over 24 uur zijn we weer onbereikbaar voor de rest van de wereld!!!!!!!
Ja hoor HIJ welquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:06 schreef Petracev het volgende:
Ik zat net in de bioscoop in Scheveningen 2 stoelen verwijderd van ... Robin Rienstra! (Hugo)
Blijft hij eigenlijk in het nieuwe ONM?
Vond Robin Rienstra altijd wel leuk, tot dat Hugo zo suf werd!!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:14 schreef MirSus het volgende:
Ja hoor HIJ wel![]()
![]()
Je hebt 'm toch zeker wel om een handtekening gevraagd?quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:06 schreef Petracev het volgende:
Ik zat net in de bioscoop in Scheveningen 2 stoelen verwijderd van ... Robin Rienstra! (Hugo)
Had je die dan graag gehad willen hebben?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je hebt 'm toch zeker wel om een handtekening gevraagd?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Had je die dan graag gehad willen hebben?
Nog 11 (t)uurtjes...
Haha, ja we zijn aan het aftellen!quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nog 11 (t)uurtjes...
Zei je "Robin"? Ik dacht dat je zei "Nikkie"? Alleen van haar zou ik een handtekening willen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Had je die dan graag gehad willen hebben?![]()
Ja.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:03 schreef Fokkie2004 het volgende:
Ben echt zo benieuwd... Is Tonnie trouwens al meteen te zien?![]()
... omdat ze allebei enorm debiel ZIJN....quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:36 schreef Noa-lynn het volgende:
Dat plaatje een pagina terug van Daan en Suzy was wel leuk,maar ze staan er enorm debiel op!
Ik vraag me af wie er zo gek is geweest om die euro uit te geven.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:51 schreef babette21 het volgende:
heb je die nog niet gezien dan?! Kun je op de yorin-site bekijken, kost maar 1 euro!!!!!!!
Dan moet je niet naar mij kijken. Ik heb 'm niet uitgegeven.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vraag me af wie er zo gek is geweest om die euro uit te geven.
Ach, dan heb jij ook nog eens lol na jouw woedende huilbuien van zaterdagavond....quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:07 schreef babette21 het volgende:
wiv voelt zich aangesproken!?!?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb begrepen dat Claire niet meer in de leader staat.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:42 schreef Svensational het volgende:
Die Annelieke had toch een eigen website?
Mwah.... wel snel allemaal..quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:48 schreef --Globe-- het volgende:
tot nu toe vind ik het niet erg denderend
Haha, áls het eindelijk eens zo ver is hoor je 't welquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:21 schreef Svensational het volgende:
Ellen weer zwanger???
Nee, ik bedoel echt Ellenquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:27 schreef MirSus het volgende:
[..]
Haha, áls het eindelijk eens zo ver is hoor je 't wel![]()
Volgens mij hebben ze de testen van Ellen en Joyce omgedraaid?!quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt Ellen
In een nieuwe promo op RTL4 net zei Joyce tegen Ellen in de lift: "Ik hoorde dat je weer zwanger was" Beetje herhaling van lijn van vorig jaar. Toen kwamen ze ook weer bij elkaar na zwangerschap...
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:23 schreef MirSus het volgende:
Ik dacht ik ga klaar zitten voor ONM, komt ineens ER!![]()
alleen dan met space kleuren!quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:35 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:57 schreef pberends het volgende:
Die kleuren zijn in een café of studentenhuis oke, maar niet in een fokking ziekenhuis.
De vorige leadermuziek had tenminste nog een beetje vaart erin. Deze klinkt inderdaad zouteloos en ff snel uit de mouw geschud. Ruth terug in de leader is misschien teveel gevraagd, maar had dan tenminste een variatie op de melodie van seizoen 11 gemaakt! Die was zoveel beter dan het gedrocht dat we nu voorgeschoteld krijgen. En dat moet dan ook nog 1 euro kosten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:52 schreef babette21 het volgende:
aanvullende kritiek op de idd zeer zoutloze leader:
* Babette mist Ruth....![]()
Vergeleken bij enkele uitgekauwde dialogen en situaties die we vandaag te zien hebben gekregen zijn jouw uitingen hier op Fok! poëzie met hoofdletter P. (Ik overdrijf een beetje...quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geef ONM nou eens een kans om in de nieuwe versie zich te ontwikkelen, i.p.v. gelijk te zaniken.
Ehhhh, die is al lang weg. Gekke Gordon heeft het liedje nog geblèrd en een kunstsaxofoon (synthesizer) heeft het getoeterd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:52 schreef babette21 het volgende:
* Babette mist Ruth....![]()
GTST spetterde inderdaad van het scherm af vandaag.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:09 schreef babette21 het volgende:
ik zeg ook niet dat ik stop met kijken, maar ga niet ontkennen dat ik lichtelijk teleurgesteld ben....
zeker na gtst, wat werkelijk van 't scherm spetterde, was onm vandaag gewoon 'n enorme domper...
Laat die lezers hier aub meelezen en zoals gebruikelijk onze (opbouwende) kritieken ter hand nemen,
dan is Onderweg Naar Morgen over 6 weken weer NORMAAL.....
die verhaallijn is 't meest voorspelbaar: leerling krijgt mot met leermeester....quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:09 schreef BVO het volgende:
Ik vond het een beetje saai, maar goed..
Ik blijf het zeker even aankijken, Iris blijft leuk (als ze maar niet ontslagen wordt)
Laat dat maar zo! Dan zie je Joyce tenminste niet zo.....quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
#3 Waalberg:
Als er één set een grondige verbouwing had mogen hebben dan is het de Waalberg wel, maar nee hoor... in dat donkere hol moest alles bij het oude blijven.
Welkom op het ONM forum. Wij vinden Lizzy allemaal leuk en sexy. Tenminste ... ik wel .....quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind die Nikki wel leuk, trouwens. Zit zij ook niet in Kees & Co?
Het beeldscherm reflecteerde. Ze zag zichzelf.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Om Joyce te quoten: "Ik kon het echt niet aanzien. Hoe kun je hier nou naar kijken?!"
Die uit Vrienden voor het leven? Die is ook nieuw..quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie was die chagrijn in het ziekenhuis eigenlijk? "Doe die gordijnen dicht!"
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Welkom op het ONM forum. Wij vinden Lizzy allemaal leuk en sexy. Tenminste ... ik wel .....
Dat was ff schrikken heh.quote:Deze film is opgedragen aan Lizzy Vehmeijer.
Nee, ik geloof dat ze al een tijdje in ONM speelt. Die vrouw met die krullen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:26 schreef BVO het volgende:
Die uit Vrienden voor het leven? Die is ook nieuw..
Het was niet echt leuk he...quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:27 schreef Fokkie2004 het volgende:
Ik heb met allemaal mensen Onm gekeken en we kwamen niet meer bij van het lachen ... Man,wat daar terecht is van gekomen...![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie was die chagrijn in het ziekenhuis eigenlijk? "Doe die gordijnen dicht!"
Claire.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, ik geloof dat ze al een tijdje in ONM speelt. Die vrouw met die krullen.
Haha....quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's La Claire.... onze opper-heldin!!!!
![]()
die idd een beetje een slechte start maakte, maar dit zoals gewoon 'met dank aan' de schrijvers...
Ik vind um primaquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:32 schreef babette21 het volgende:
Voorstel: ONM #67 - Is dit alles..... wat er is?!?
Voor "skunk" kunnen we vast wel 'n mooie vervanging vinden, de kleuren zijn iig identiek...
dat schilderij is roze en past dus prima in dit decor!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zal je altijd zien dus.. Begin ik met een serie (weer) te volgen, wordt het kut.
Trouwens, dat schilderij van Bettina hing er ook al toen ik afhaakte met het volgen jaaaaaren geleden..
Hoezo? Victor leeft nog. Hij is dan wel kierewiet en vermist, maar hij leeft nog. In Frankrijk!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:32 schreef BVO het volgende:
Claire is idd mijn favoriete ONM-personage. Samen met Bettina, Daphne en wijlen (toch?) Victor.
Jaaaaaaaaa geweldig was die!!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zal de BBQ/vlees-reclamecampagne met Renee daarin nooit vergeten.
"Ja gezellig, gezelliiiig, GEZELLIG!"
Die ligt nu op de SEH in 'De Kooi' vrees ik...quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:36 schreef babette21 het volgende:
* Bet mist Wup...
In die toestand waarin hij de serie verliet zie ik hem niet voor zichzelf zorgen in Frankrijkquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? Victor leeft nog. Hij is dan wel kierewiet en vermist, maar hij leeft nog. In Frankrijk!
Met dat schilderij is Bettina op de wereld gekomen. MAAR: het heeft er niet altijd gehangen. Toen Guuske Kotte (of zoals mijn buurman zegt: Guuske Kotse) de rol tijdelijk overnam (voor de tweede keer) was het schilderij op haar beeldtenis aangepast en toen Aafke korte tijd de kapitein van 't Beatrix was, haalde ze gelijk het schilderij van haar aartsrivale weg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:35 schreef babette21 het volgende:
dat schilderij is roze en past dus prima in dit decor!!!
Alleen kut dat ik er ben, hè?quote:en ONM kijken is altijd oke, ook al is 't ff kut.... want dan kun je tenminste gezellig meekletsen in dit enorm boeiende en inspirerende topic!!!![]()
Dat is precies wat ONM (wat een rotnaamquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:40 schreef babette21 het volgende:
Vic ligt ergens onder een brug, wordt gevonden door de Ami van Jeff, komt weer helemaal op de been en komt T E R U G !!!!
ooit.........
hoop ik......
Met een beetje geluk wordt ze door Frommelmans behandeld. Ze vindt 'm aantrekkelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Die ligt nu op de SEH in 'De Kooi' vrees ik...![]()
Helaas, jij komt vandaag niet in aanmerking voor slechte recensies.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Alleen kut dat ik er ben, hè?![]()
Ik had het voor de zomerstop wat minder gevolgd, dus heb hem nog bijna niet gezien..quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:45 schreef babette21 het volgende:
Vroman ís ook best, alleen is 't een beetje jammer van dat piepstemmetje...
Die is 't Pakhuis nog met blauw Idolsachtergronddoek aan het behangen. Bovendien moest de glazenier nieuwe ramen er in zetten, want hij zong toen hij onder de douche stond.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer dat Eric vandaag nog niet kwam, trouwens.
Ja, die scene. Aan het einde van het seizoen deden ze alsof dit echt gebeurde, maar uiteindelijk was het in scene gezet voor een slechte amateurfilm?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
* Tom_Tom- denkt nu al met weemoed terug aan de tractorscène.![]()
Ja, bijna net zo'n weggemoffelde verhaallijn als de Arthurlijn...quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, die scene. Aan het einde van het seizoen deden ze alsof dit echt gebeurde, maar uiteindelijk was het in scene gezet voor een slechte amateurfilm?.
Joost noemde Carlo in z'n dankwoord tijdens de prijsuitreiking.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:58 schreef babette21 het volgende:
Over Carlo heb ik niks gehoord (krijg je met die snelheid, dat kunnen wij "oudjes" niet aan)... wel over Nico, maar vond ik ook erg karig...
echt waar??? waarom in godsnaam?!? ohja, ze hebben samen aan dat script gewerkt!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost noemde Carlo in z'n dankwoord tijdens de prijsuitreiking.
Huh? Wat werd er dan over Nico er Carlo gezegd? Is mij na twee keer kijken en luisteren niet opgevallen. Ik was, denk ik, verblind door al die headachecolours. Ideaal voor epileptici als ze op de SEH met ontploffingsverschijnselen binnenkomen. Kan de epilepsiespecialist zich ook nog op een half lijk uitleven. Kyra moet weer op Hugo's onderzoek worden gezet. Wat maakt het nou uit of iemand een epilepsieaanval krijgt door een fout van Kyra of door de schreeuwende herriekleuren van een interieurontwerper?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:58 schreef babette21 het volgende:
het ongeluk was wel echt gebeurd, maar Joost heeft die opnames desondanks gebruikt voor zijn film....
Over Carlo heb ik niks gehoord (krijg je met die snelheid, dat kunnen wij "oudjes" niet aan)... wel over Nico, maar vond ik ook erg karig...
Ik vind het schandalig dat Joost het merk van de tractor niet noemde. Hij speelde zijn rol toch zeker perfect!?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:07 schreef babette21 het volgende:
echt waar??? waarom in godsnaam?!? ohja, ze hebben samen aan dat script gewerkt!!
Hoort ze dat nog in haar graf of is ze er ongeschonden van af gekomen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:17 schreef babette21 het volgende:
Nico werd bedankt in de speech van Joost.... net als Carlo kennelijk...
Huh? Het crèche-team stond er toch? 6 Mensen, incl. Frommelmans.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:19 schreef Iwan1976 het volgende:
#11 Waar is het crashteam dat ONM van deze asystolie moet redden?
En die dronken jongeman.... was dat jacht maar met man en muis vergaan.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:12 schreef babette21 het volgende:
oh ja die griet met pijn in d'r buik.... aaaaah daar kreeg ik spontaan buikpijn van!!!!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh? Het crèche-team stond er toch? 6 Mensen, incl. Frommelmans.
De mannen en de muizen zijn vergaan. Alleen een paar vrouwen en wat dronken mietjes bleven over.....quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:22 schreef Iwan1976 het volgende:
En die dronken jongeman.... was dat jacht maar met man en muis vergaan.
Ze moeten de eerste gewoon weer doen met zangquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De vorige leadermuziek had tenminste nog een beetje vaart erin. Deze klinkt inderdaad zouteloos en ff snel uit de mouw geschud. Ruth terug in de leader is misschien teveel gevraagd, maar had dan tenminste een variatie op de melodie van seizoen 11 gemaakt! Die was zoveel beter dan het gedrocht dat we nu voorgeschoteld krijgen. En dat moet dan ook nog 1 euro kosten.
Het ging allemaal een beetje te snel, maar ik geloof dat ik Lisette niet voorbij heb zien komen in 'the piece of crap formerly know as leader'.
De schrijvers hebben mijn reacties hier goed doorgenomen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:32 schreef pberends het volgende:
Maar Nico is uit de serie?
Dat kan! Hij zit in de Bijlmer Bajes.....quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
ik wil Arthur graag nog een keer zien
Dit zou veel beter geweest zijn:quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mis wel een heel stuk, Arthur zit wel heel snel in de bak en Hugo weg...vaag lijntje...
Die kleuren zijn inderdaad meer dan walgelijk en ik mis Lisette, er is geen balie meer, dus het LIJKT niet eens meer op een ziekenhuis...
Die bordjes met AZB zijn ook zo nep... pffff
Ja. Eric Bouwman is nog niet te zien geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn er ook nog goede dingen gebeurd?
Polderhorrorquote:Naar welke verhaallijn kijk jij het meeste uit?
Polderhorror: 47%
De nieuwe co-assistenten: 17%
De intrek in het pakhuis: 36%
Aantal stemmen: 695
Sinds wanneer heet IK BVO?????quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:21 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat BVO gelijk heeft en dat we nog wat moeten wennen.
IK ook hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet IK BVO?????
IK heb gezegd dat we nog aan de nieuwe reeks moeten wennen en dat we ONM nog een kans moeten geven.
Sorry, ik lees meestal over jouw posts heenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet IK BVO?????
IK heb gezegd dat we nog aan de nieuwe reeks moeten wennen en dat we ONM nog een kans moeten geven.
Hoe kan het dan dat jij je toch aan ALLE posts van mij ergert?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
Sorry, ik lees meestal over jouw posts heen![]()
Mouna! Ik bedoel.. Iris!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
Wie vonden julliue leuker: Sanne of Iris??
Ja BVO, van jou weet ik het al![]()
Ik ga voor Iris. Zij begint qua lekkerheid Lizzy te overtreffen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
Wie vonden julliue leuker: Sanne of Iris??
Als dit een nieuwe serie was geweest, dan was vanavond meteen de laatste aflevering geweest. Maar na 11 seizoenen kan 'Onderweg naar Morgen' (ja kids, zo heette het vroegerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:21 schreef Svensational het volgende:
Was dit een geheel nieuwe serie geweest (Onderweg naar Morgen had nooit bestaan) Waren we vast helemaal lyrisch geweest
Sannequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
Wie vonden jullie leuker: Sanne of Iris??
Ik zal het je nog sterker vertellen... Ik ben zelfs gewend geraakt aan WIV.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:55 schreef Borin het volgende:Iwan is gewend ann hongersnood!
Mislukte botoxbehandeling... Nee serieus... Onze creatieve Joost heeft Lizzy's aanvaring met de tractor in de film verwerkt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:09 schreef Alsgeenander het volgende:
Ik vond het ook maar beetje tegenvallen, zat met spanning op de bank te wachten of lizzy het zou overleven of niet en toen ging de telefoon.. dus zat half te kijken en half te praten.
Ben beetje de kluts kwijt, hoorde het nou bij de film of niet? Hoe komt ze aan die gebroken voet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |