Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Volgens mij heb je gelijk. Maar ik geloof dit niet de eerste keer was dat er niemand op de lijst stond. Kan zijn dat er zo weer paar honderd wachtenden zijn (hoewel iedereen die een Gmail account wil hebben al eentje heeft).quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 02:05 schreef devzero het volgende:
Dit zal wel geen stormloop topic meer worden
Check je mail, ik heb nog een hoop invites over en heb je er 1 gestuurdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 02:07 schreef cygnusx het volgende:
ik wil in dr rij!!, vorige keer ging fout ofzo, djkoe@hotmail.com
Check je mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 02:44 schreef boyv het volgende:
Ik heb ook wel interesse in Gmail, ik sluit aan in de rij indien mogelijk
b_veldhuyzen@hotmail.com
Geregeldquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 02:50 schreef Bill_E het volgende:
jeroen@plugenplay.nl invite please?
*done!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 03:16 schreef whispers het volgende:
Heb ook best wel interesse![]()
(hyphen000@yahoo.com)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 03:51 schreef davidov het volgende:
nou voorruit dan maar laat ik het ook eens proberen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 03:59 schreef ZixS het volgende:
Ik wil ook wel
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 05:07 schreef beelz het volgende:
en nu het rustig is enzo wil ik er ook wel 1
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 06:40 schreef Flappie het volgende:
Heeft iemand er eentje voor mij ?![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 06:48 schreef bob-de-bouwer het volgende:
Gmail Lekker wil ik ook !!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 07:36 schreef PLAE@ het volgende:
alvast bedankt![]()
Ik heb er nog 1 en die stuur ik nu naar plae, pak jij de rest? Dus beugeljosti, dapluiz, zkeeler en nightvisionquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:03 schreef Joene het volgende:
ik heb er nog 6 liggen , dus wie nodig heeft
Verstuurdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:11 schreef beugeljosti het volgende:
ik wil graag ook op de lijst ,
a.rosman@alcontrol.nl
alvast bedankt![]()
Donequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:39 schreef Nightvision het volgende:
en mij ofcuz
g2h@hotmail.com
Thx ;f
Verstuurdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:39 schreef Nightvision het volgende:
en mij ofcuz
g2h@hotmail.com
Thx ;f
hij hebt er 2quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:42 schreef deliberator het volgende:
[..]
Verstuurd
hiji s al geinformeerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:43 schreef Joene het volgende:
[..]
hij hebt er 2
ik zal mijn 2e gaan forwardenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik wil ook graag een invite ontvangen. alvast bedankt.
micra@wxs.nl
verstuurdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik wil ook graag een invite ontvangen. alvast bedankt.
micra@wxs.nl
Dan wacht ik nog evenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:46 schreef Ralpy het volgende:
[..]
verstuurd
ik zal dr 1 sturen , donequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:54 schreef erikvw het volgende:
ik wil er ook 1!! erik AT evwinkel PUNT nl
Jammerquote:Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
Ik ook!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:12 schreef devzero het volgende:
Ff een snelle update: de volgende mensen wachten nog:
dapluiz
zkeeler
misterdre
timberwolf
Als het goed is heeft Joene je er net 1 gestuurdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:13 schreef erikvw het volgende:
[..]
Ik ook!!
Duurde bij mij 2 maand , bij sommige duurt het maar 1 dagquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:14 schreef mpass het volgende:
heb nou een gmail account maar wanneer kan ik invites versturen?
kloptquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het goed is heeft Joene je er net 1 gestuurd
zou je hem nogmaals kunnen versturen ofzo"? Ik heb nog niets gekregen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:25 schreef Joene het volgende:
[..]
klopt
neej nogmaals kan nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:27 schreef erikvw het volgende:
[..]
zou je hem nogmaals kunnen versturen ofzo"? Ik heb nog niets gekregen...
je kunt de invite uit de send mail forwardenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:34 schreef Joene het volgende:
neej nogmaals kan niet
Yep dapluiz, zie email in een vorige postquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:26 schreef PRMNS het volgende:
Ik zit dus nog steeds met een invite teveel, dapluiz is nu nummer 1 op de lijst?
Check meelquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:58 schreef misterDre het volgende:
Ik wil er ook wel 1
misterdre@planet.nl
Check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:04 schreef TimberWolf het volgende:
Kee, storm is voorbij, en ik ben toch nieuwsgierigtimberwolf@meanframe.com alstublieft, mocht iemand een invite over hebben...
Ik weet dat mijn email adres geharvest gaat worden zo. Prima zaak. Goed voor mijn filter
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:54 schreef erikvw het volgende:
ik wil er ook 1!! erik AT evwinkel PUNT nl
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:21 schreef Coelho het volgende:
Ik wil het ook wel eens proberen: coelho4ever [at] hotmail [dot] com
Dank voor de moeite!
gmail gebruiken en dan komt dat vanzelf linksonder te staanquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:14 schreef mpass het volgende:
heb nou een gmail account maar wanneer kan ik invites versturen?
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:45 schreef erikvw het volgende:
kan ik me dan nogmaals toevoegen??? erik @ evwinkel.nl
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:48 schreef snug het volgende:
snug
mr_snug@hotmail.com
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:51 schreef countblah het volgende:
countblah at kabouterrace.com
als iemand nog een invite overheeft en mij blij wil maken
da's kut. heb er nu ff geen meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:53 schreef devzero het volgende:
Vergeet zkeeler niet, die wordt al een tijdje overgeslagen
Zkeeler
Coelho
Bedankt. Account is aangemaakt. Als ik invites kan doen zien jullie mij terug in dit topicquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
check meel.
Ditto.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:57 schreef countblah het volgende:
[..]
Bedankt. Account is aangemaakt. Als ik invites kan doen zien jullie mij terug in dit topic
tnx man!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
check meel.
Ik ben los, de wereld is weer vijf Gmailers rijker.quote:De eerste vijf gelukkigen die mailen naar *mailadres* kunnen een invite verwachten!
Nog steeds drie te gaan. Wie maakt me los?
edit: ik ga nu slapen. Mocht ik morgen veel mail hebben: de eerste drie krijgen een uitnodiging. De rest zal ik netjes terugmailen dat ik ze teleur moet stellen. Daarna zal ik hier posten dat ik los ben.
Zkeelerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:10 schreef The_Hives het volgende:
Ik heb 3 invites, maar het lijstje is leeg
die krijgen zo mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Zkeeler
Goos
daarna is iedereen geinvite
ondanks dat goos vandaag is geregistreerd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Zkeeler
Goos
daarna is iedereen geinvite
dan wacht ik op de volgende die er 1 willen hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die krijgen zo mail
quote:Geregistreerd op: vrijdag 27 augustus 2004 @ 10:54
Laatste bezoek: 15 minuten geleden
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
hehe, dat heb je goed gezien. maaruh klopt dat ik het niet gelezen heb. heb nu wel al een adres via dit forum. snap ook niet dat sommige mensen zo moeilijk doen hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:20 schreef Jump het volgende:
mpass: je bent gisteren pas geregistreerd. en blijkbaar de OP nogn iet gelezen
Hmm niet gezien, ach er zijn toch geen wachtenden meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ondanks dat goos vandaag is geregistreerd?
Jump je bent terugquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:20 schreef Jump het volgende:
mpass: je bent gisteren pas geregistreerd. en blijkbaar de OP nogn iet gelezen
weet ik, maar anders heb ik andere geinteresserdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Hmm niet gezien, ach er zijn toch geen wachtenden meer.
geduld. ze zijn bezig, ik krijg die melding ook om de haverklap.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:39 schreef bigbird het volgende:
ik kan niet inloggenkrijg constant melding van een tijdelijke error ofzo
je hebt een accountquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:04 schreef goos het volgende:
Ik zou ook graag opgenomen worden in de lijst
username : goos
pass: 5539029 at telenet dot be
hartelijk dank!!
sorryquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:41 schreef devzero het volgende:
[..]
geduld. ze zijn bezig, ik krijg die melding ook om de haverklap.
jij hebt dus ook mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:24 schreef Zkeeler het volgende:
Ach het is vrijdag, en als er nog iemand is met een goede bui....
miksloot@xs4all.nl
Super..dank je Roelquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check meel.
you've got mail!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:23 schreef sjoqr het volgende:
Ik post wel niet zoveel, maar als iemand nog een invite over heeft
fam.schokker<at>zonnet.nl
Klikkerdeklik... cool...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:26 schreef brainster het volgende:
[..]
you've got mail!
Jij hebt zeker niet de OP gelezen??quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:44 schreef Blue_Eyed het volgende:
[..]
Ik had nog geen invite ontvangen en sta ook niet op het lijstje.
j4ck_black@gmx.net![]()
Zie reactie vorige post van moi...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:46 schreef BoomBoom het volgende:
Hoi Netsplitter, je zou me een groot plezier doen als je er eentje zou sturen naar 'jurrianneke at hotmail.com'.
Heb hem ontvangen, bedanktquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:33 schreef Joene het volgende:
ik heb iedereen onder mij , martijn877,dowe,bigfoot,erik een invite gestuurd
check meelquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:23 schreef Lehcimus het volgende:
Als iemand nog een invite over heeft wil ik er ook wel een ontvangen.
die mag dan naar schra600 [at] planet [punt] nl
Hebbes. Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
check meel.
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:45 schreef King_of_cubes het volgende:
ik sluit me aan in de wachtrij djganzenman [at] hotmail [punt] com
Hoe bedoel je ongeduldigquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:30 schreef Fossa het volgende:
Als er nu even iemand reageerd hebben we de wachtenden zo afgewerkt natuurlijk. Het worden er alleen maar meer ...
de lijst is vaak genoeg over de 100 geweest, dus wacht maar afquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:30 schreef Fossa het volgende:
Als er nu even iemand reageerd hebben we de wachtenden zo afgewerkt natuurlijk. Het worden er alleen maar meer ...
Ah, da wis ik nie he.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de lijst is vaak genoeg over de 100 geweest, dus wacht maar af
you got mail.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik wil wel.
Cool!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:05 schreef Whiskers het volgende:
Huiz
Zijn ge-invitededed
thanx!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:14 schreef achterop23 het volgende:
[..]
you got mail.
Toppie!! Bedankt!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:36 schreef mien-moeke het volgende:
JohanF1978 heeft een invite
Verstuurd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 06:40 schreef Flappie het volgende:
Heeft iemand er eentje voor mij ?![]()
peter@kordut.be
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:41 schreef Flappie het volgende:
devzero thanks man !![]()
Rino jij ook bedankt, ik stuur hem door naar een andere fokker.![]()
Massive check je mail
Hartstikke bedankt! Hoe komen jullie aan zoveel invites? Ik heb er pas 1 gehad...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:34 schreef Heliospan het volgende:
kinder_bueno_bla_bla@hotmail.com hebben een invite
Geen idee, ik had er opeens 6 (maar daarvoor nooit iets gehad)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt! Hoe komen jullie aan zoveel invites? Ik heb er pas 1 gehad...
Ik heb er 8 weken op gewacht geloof ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:45 schreef davidov het volgende:
na hoeveel dagen, weken, maanden krijgen eigenlijk de meesten hun eerste invite(s) ?
ik weet dat ik er voorlopig niet op hoef te wachten maar vraag het me gewoon af...een weekje of 2 ofzo?
Mijn dank hiervoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:05 schreef Whiskers het volgende:
_Alone
Fossa
Huiz
Blue_Eyed
Zijn ge-invitededed
mijn held.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Naja, echt een zooitje nu, van vorige pagina hebben sommige op eind al wel de invite en die ertussen niet? of hebben die het niet laten weten?
Ik stuur wel de LAATSTE 5 een invite..
Ik ga nu dus een invite sturen naar:
LrT
Silentuz
wendywendy's vriendin
iterumy
Folkwin
dan is deze al weer volquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:37 schreef Silentuz het volgende:
[..]
mijn held.![]()
zodra ik invites krijg kijk ik weer in dit toppic
En het nut ervan om dat te laten weten isss.. ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb 6 invites weg te geven, en niemand van de fok!kers hier krijgt er één.
Hį. Ik ben dat "ik zoek voor het nichtje van mijn vriendin van mijn tante van mijn moeder d'r kant een Gmail account" een beetje erg zat namelijk.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:43 schreef -Elanor- het volgende:
Ik zou ook graag een invite willen hebben. inge[at]befocused[punt]nl.
het op dat moment actieve deel dan -_-quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan is deze al weer vol![]()
De meeste mensen hier te laten inzien dat je met een 2 dagen oud account geen Gmail account krijgt. Als de lijstjes zouden werken zou ik er zelf wel wat leuke fok!kers uit kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En het nut ervan om dat te laten weten isss.. ?
you got mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:14 schreef Folkwin het volgende:
Graag invite naar: nielsdewith at hetnet dot nl
BVD!!
Ik geloof niet dat het zo gaat werken, er worden mensen overgeslagen en sommige mensen hebben al meerdere keren een invite gekregen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:35 schreef Jump het volgende:
moet er terug een lijstje komen? of lukt het zo ook ?
idd, iemand die het nagaat zou wel handig zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo gaat werken, er worden mensen overgeslagen en sommige mensen hebben al meerdere keren een invite gekregen.
hmm. ik zal straks eens kijken. veel tijd heb ik niet dit weekend want heb maandag examen. Als er iemand is die de lijstjes wil bijhouden mag ie zich altijd melden. (is via handige interfacequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo gaat werken, er worden mensen overgeslagen en sommige mensen hebben al meerdere keren een invite gekregen.
you got mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:47 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ik graag ook nog 1 voor mn pa (a)
seepers99 [at] zonnet [punt] nl
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:52 schreef victorinox het volgende:
Thxquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:50 schreef achterop23 het volgende:
[..]
got mail?
yes!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:41 schreef Dark0z het volgende:
bedankt Joran Darwinkel
jis je derde poging. je bent er dus absoluur speciaal voor geregistreerd. van mij krijg je er in ieder geval geenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:26 schreef pasmanm het volgende:
Hoi luitjes,
Zou iemand een invite willen sturen naar het volgende adres?
trudybrands@hotmail.com
Merci
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:08 schreef SFW het volgende:
vergeet mij niet![]()
Laguna_elsloo@hotmail.com
check meel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:32 schreef amokjeeh het volgende:
Ik zou graag een invite ontvangen: dennis_schellekensAThotmail.com
thx![]()
Je hebt mail...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:57 schreef michelc85 het volgende:
mag ik ook een gmail invite :
had 2 pagina's terug al gevraagd maar mensen zijn me vergeten denk
cerdijn (at) planet.nl
Done... het werkt...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:37 schreef Jump het volgende:
MutZ: check mailboxje
Hartstikke bedankt!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:15 schreef onanymous het volgende:
slurf & billian ik heb jullie een invite gestuurd
check je mailquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:04 schreef Diabla het volgende:
Hoi, aangezien het invites regent probeer ik het nog maar een keer![]()
Mocht er iemand een invite over hebben, zou je die willen mailen naar:
diabla_1980@yahoo.com
Thanx!!!
Tsjek je spambox!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:54 schreef joozdt het volgende:
Hmmm jah ik had t iets eerder ook al gevraagd, maar door the chaos en disorder denk ik een klein beetje overgeslagen...
So if you don't mind zou ik het toch nog een keer willen proberen...
dus mocht er iemand 1tje over hebben en ik aan de beurt zijn, zou ik er graag 1 willen hebben.
Alvast bedankt iig.
joozdt@hotmail.com
Tsjek je spambox!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:00 schreef teigan het volgende:
Ik zou er ook wel eentje willen..
fre17ak@hotmail.com
Done,quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:06 schreef superheist het volgende:
Zou ik er dan ook een mogen![]()
zie profiel.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb er nog twee te vergeven.
Bij belangstelling: mail even naar ElisaB@fok.nl
Disclamer: er zijn voldoende invites in omloop op het moment; ik kan niet meer volgen wie er in dit topic al wel en wie geen invite heeft gehad...
Ontvangen!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:48 schreef Omega het volgende:
[..]
check je mail
twi heeft mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb er nog twee één te vergeven.
Bij belangstelling: mail even naar ElisaB@fok.nl
Disclamer: er zijn voldoende invites in omloop op het moment; ik kan niet meer volgen wie er in dit topic al wel en wie geen invite heeft gehad...
Tsjek je spambox!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:37 schreef troje het volgende:
Heeft iemand voor mij een invite?
troje@hotmail.com
Dank!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tsjek je spambox!![]()
YWquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:48 schreef twi het volgende:
ElisaBDanku
komt eraanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:14 schreef SkandalouZ het volgende:
zou ik ook een invite mogen? alvast bedankt!
check meel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:22 schreef Captorr het volgende:
tmartijn@hotmail.com, alvast bedankt![]()
check meel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:38 schreef _mark_ het volgende:
ik zou ook graag een gmail adres willen
macho_mark@hotmail.com
edit: alvast bedankt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |