Foutje bedanktquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:25 schreef Razor21 het volgende:
He Lievurd dan gaan we toch samen kunnen we er meteen een kleine Fuck Meeting bedoel Fok! Meeting van maken ;-)
Ga je mee of niet ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:33 schreef Lievurd het volgende:
[..]
Foutje bedankt
heee tof van ebcdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:50 schreef Chirma het volgende:
River-X, wil je even contact opnemen? Mijn bedrijfje wil je wel sponsoren en je gratis bannervrije webspace geven die het wel 24/7 doet
promotie [at] ebcd.nl
envolopje boven in naast Het grote Fok! stok spel door Nederland, deel 3 alweerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:52 schreef classpc het volgende:
[..]
hoe bookmark je dan?
ik snap het nog steeds niet
Zoals ik in het vorige topic al vermeld heb, ga ik 'm rond 6en halen als er niemand aangeeft 'm eerder op te halen. Ik heb namelijk geen zin om er voor niets heen te gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:56 schreef melismay het volgende:
Is er nou al iemand die stok aan het halen, anders moet ik het zelf gaan doen en voor ik daar ben....
het zou toch leuk zijn als ie minimaal 1 keer per dag verplaatst werd?
We gaan hem samen halen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:05 schreef Lievurd het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige topic al vermeld heb, ga ik 'm rond 6en halen als er niemand aangeeft 'm eerder op te halen. Ik heb namelijk geen zin om er voor niets heen te gaan
heb je gemaildquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:50 schreef Chirma het volgende:
River-X, wil je even contact opnemen? Mijn bedrijfje wil je wel sponsoren en je gratis bannervrije webspace geven die het wel 24/7 doet
promotie [at] ebcd.nl
79.32 km 1h26minquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
We gaan hem samen halen.
En anders hoelang doe je erover met de auto van Alkmaar over Enkhuizen naar Lelystad?
http://ebcd.nl/~fokstokquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:11 schreef River-X het volgende:
heb je gemaild![]()
Hartstikke Bedankt! Het gaat lekker snel trouwensquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:31 schreef Chirma het volgende:
[..]
http://ebcd.nl/~fokstok
voor FTP username+password, zie mijn mailtje
Nee hij doet het!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:39 schreef Renesite het volgende:
Forbidden![]()
graag gedaanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:36 schreef River-X het volgende:
Hartstikke Bedankt! Het gaat lekker snel trouwens![]()
Die lange lege latbel is omdat we tot de 100 plaatsen gaan, het zijn er dus ook 100quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:44 schreef R-Mon het volgende:
En doe ook wat aan die idioot lange lege tabel.
www.fokstok.tk still going strong btw
Hmm thnx laat maar over 75 ben ik al in mijn woonplaats en als ik eerst naar lelystad moet en dan weer naar huizen over a6 is ook weer 40 km vandaag geen zin om dat nog is te gaan rijden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:29 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
79.32 km 1h26min
en over amsterdam 92.15 km 1h09min
Hé, dat is een, euh, auto-doodsverwensing.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:58 schreef Renesite het volgende:
Iemand die in de buurt van APK's zus woont? steek eens wat banden leeg![]()
PTA ban denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:00 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, dat is een, euh, auto-doodsverwensing.
Wat staat daar op?
Geen probleemquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:21 schreef harrie1 het volgende:
geen digitale camera?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:11 schreef Loedertje het volgende:
PTA ban denk ik
http://www.google.nl/sear(...)_dt=i&as_sitesearch=quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:00 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, dat is een, euh, auto-doodsverwensing.
Wat staat daar op?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
PTA ban denk ik
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
het wordt al warmer dan.. en ik zal hem te pakken krijgenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:11 schreef Tha_Flash het volgende:
Update : de Fok!-stok gaat naar Zuid-Holland , niet ver van Noord-Holland
Je kunt 'em toch gewoon via de webcam volgenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:51 schreef trance40 het volgende:
Zeg zit jij met je laptop in de auto of zo
Het is al in behandeling bij de FP, ik wacht alleen nog even een paar dagen tot de stok in wat verschillende plaatsen geweest is.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:06 schreef kree het volgende:
Ik heb een berichtje naar de nieuwssubmit gestuurd, kijken of ie geplaatst word
Waarom gewoon gelijk promoten die handelquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:08 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het is al in behandeling bij de FP, ik wacht alleen nog even een paar dagen tot de stok in wat verschillende plaatsen geweest is.
Ja, of het met de FP onder de aandacht brengen van concurrerende sites die ook op jacht gaan naar de stok.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom gewoon gelijk promoten die handel
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:16 schreef Detlev het volgende:
Dit wordt net oorlogje spelen Sgop vs. Fok!
Ik was onderweg en had geen cam bij me helaas.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:24 schreef Renesite het volgende:
En de foto's van Lelystad dan?
ik zie geen stok op de fotosquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:22 schreef Tha_Flash het volgende:
Voorkant :
[afbeelding]
Achterkant :
[afbeelding]
Overzicht :
[afbeelding]
Verstopplek :
[afbeelding]
Het was me een waar genoegen de Fok!-stok te mogen vervoeren , met dank aan mijn werkgever.
dat is die paalquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:34 schreef michelz het volgende:
[..]
ik zie geen stok op de fotos
ja effe F5 als je de oude nog zietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:36 schreef Renesite het volgende:
nieuw... kaartje?
het wonderschone *ahum* Sassenheim.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:45 schreef golfer het volgende:
Sassenheim dus nu.
Wat vind je van?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:14 schreef Kozzmic het volgende:
Ja, of het met de FP onder de aandacht brengen van concurrerende sites die ook op jacht gaan naar de stok.
Als er nu morgen 1 of 2 plaatsen bij zijn die een stukje verder liggen dan zal ik eens gaan kijken.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:59 schreef karn het volgende:
Wat vind je van?
[afbeelding]
Daar ga ik morgen heen........ liefst met stok.![]()
niemand snapt hetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:58 schreef River-X het volgende:
Toch had ik het spel heel anders verwacht eigenlijk.
Nu worden er best grote afstanden gereden om de stok te verplaatsen, Mijn verwachting was eigenlijk dat de stok steeds een stukje verder kwam en zo langzaam het land door ging.
Maarja dan zouden er veel meer fokkers nodig zijn.
Ik vind het evengoed wel cool. OOkal snap ik soms niet meer waar het nou om gaat
Precies wat ik er over dacht! Ergens wel leuk dat ie nu snel door heel Nederland gaat, maar aan de andere kant had ik het misschien wel leuker gevonden als ie steeds een plaats (stad/dorp) verder gegooid wordtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:58 schreef River-X het volgende:
Toch had ik het spel heel anders verwacht eigenlijk.
Nu worden er best grote afstanden gereden om de stok te verplaatsen, Mijn verwachting was eigenlijk dat de stok steeds een stukje verder kwam en zo langzaam het land door ging.
Maarja dan zouden er veel meer fokkers nodig zijn.
Ik vind het evengoed wel cool. OOkal snap ik soms niet meer waar het nou om gaat
Laten we eerst maar eens kijken of deze stok een beetje van zijn plek wil komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:03 schreef River-X het volgende:
We kunnen misschien ook een anders oort spel doen zoals:
1 Iemand verstopt ergens "de prijs"
En er worden door het hele land allerlei pakketjes met daarin aanwijzingen waar "de prijs" zou leggen verstopt.
En dan moeten dus allerlei verschillende mensen(fokkers) die pakketjes aan de hand van aanwijzingen die hier ook weer worden gegeven, zoals:
-pakketje nummer 1 ligt : Waar het snelst uitverkochte concert plaats vond. En dan ligt het paketje dus bij de plaatsnaam bord van die plek.
En als alle paketjes zijn gevonden (bijv. 10)
Dan word die info die daar inzat hier verzameld en moet iedereen met elkaar gaan uizoeken waar "de prijs" zou liggen.
Dit verzin ik hier te plekkendus misschien is er ook wel niks aan hoor, zeg t maar
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:00 schreef calvobbes het volgende:Dat zou wel een ontiegelijke spelbreker zijn
Waar woon je dan ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eej, ik weet waar dat is
Ben alleen te lui om nu nog daarheen te fietsen
Mocht dat ding er morgen nog liggen, dan ga ik even kijken of ik 'em ergens kwijt kan.
mail me maar op fokstok@hotmail.nlquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:03 schreef River-X het volgende:
We kunnen misschien ook een anders oort spel doen zoals:
1 Iemand verstopt ergens "de prijs"
En er worden door het hele land allerlei pakketjes met daarin aanwijzingen waar "de prijs" zou leggen verstopt.
En dan moeten dus allerlei verschillende mensen(fokkers) die pakketjes aan de hand van aanwijzingen die hier ook weer worden gegeven, zoals:
-pakketje nummer 1 ligt : Waar het snelst uitverkochte concert plaats vond. En dan ligt het paketje dus bij de plaatsnaam bord van die plek.
En als alle paketjes zijn gevonden (bijv. 10)
Dan word die info die daar inzat hier verzameld en moet iedereen met elkaar gaan uizoeken waar "de prijs" zou liggen.
Dit verzin ik hier te plekkendus misschien is er ook wel niks aan hoor, zeg t maar
Daar heb ik niets aan...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]het spijt méééééééééé
![]()
![]()
Dan moet je er wel voor zorgen dat hij foto's maakt enzo he! (ik neem aan dat hij zelf geen fokker is eigenlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:17 schreef Renesite het volgende:
Inside information, een msn kennis die in Sassenheim woont haalt de stok
Dat is valsspelen , wel zelf halen !!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:17 schreef Renesite het volgende:
Wanneer heb je de tijd?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daar heb ik niets aan...
Neuken??
Hè shit... Dan kom je maar terug als je wel 18+ bent...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer heb je de tijd?
(Ben wel minderjarig)
Whehehe, en dan een bekeuring krijgen wegens rotzooi in de berm gooien.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:58 schreef harrie1 het volgende:
fokstok voorstel:
flessen post
ik stel voor als de stok gejat wordt om er flessen post van te maken
een petfles met een briefje erin
Zonder foto's is toch minder leuk.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:20 schreef Renesite het volgende:
Hij heeft zich wel aangemeld, maar ik vertelde het zo, en hij ging de stok wel halen
Ik post geen foto's hôr, het spel verloop gaat alleen nu sneller
Hij post zequote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Zonder foto's is toch minder leuk.
wel foto's plaatsen ander telt het nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:17 schreef Renesite het volgende:
Aah, gelukkig maar, anders weet ik niet waar ik dat ding moet kidnappen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:28 schreef Renesite het volgende:
Hij post ze![]()
wat mij betreft mag het in een petfles met briefjequote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij post ze![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:58 schreef harrie1 het volgende:
fokstok voorstel:
flessen post
ik stel voor als de stok gejat wordt om er flessen post van te maken
een petfles met een briefje erin
de inhoud van het briefje blijt geheim tot hij gevonden en verplaatst wordt
de nieuwe vinder kan er een nieuw briefje in doen
en moet het oude briefje hier online zetten
we kunnen aan de hand van de inhoud van het briefje/tekst controleren of de vinder hem echt heeft
de nieuwe kan er een leuke tekst er op schrijven voor de volgende
de foto's blijven, en verder veranderd er niets
het voordeel is dat we dan makkenlijk verder kunnen gaan
ipv losgeld te moeten geven aan de terroristische gijzelnemers
en het is makkenlijk te kontroleren (door de vorige eigenaar doormiddel van de tekst)
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:31 schreef harrie1 het volgende:
[..]
wat mij betreft mag het in een petfles met briefje
zo ja dan verander ik de openings post
dit is makkenlijker te kontroleren
Lijkt me handiger dat je het gewoon zo houdt en niet ineens alles gaat veranderen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:31 schreef harrie1 het volgende:
[..]
wat mij betreft mag het in een petfles met briefje
zo ja dan verander ik de openings post
dit is makkenlijker te kontroleren
Abbenesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:06 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Waar woon je dan ?
he dat ligt niet aan mijquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Lijkt me handiger dat je het gewoon zo houdt en niet ineens alles gaat veranderen.
kloptquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:38 schreef Renesite het volgende:
Als we nu 100 dorpen hebben gehad dan gaan we opnieuw beginnen, de laatste krijgt n kratje bier en mag de stok die eigenlijk een balk is houden
Heb je jezelf een paar keer met die stok op je kop geslagen ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:39 schreef harrie1 het volgende:
he dat ligt niet aan mij![]()
dan moet je bij de pubers van het andere forum zijn
die kunnen zelf niets bedenken
dus willen ze hier de boel verzieken
om maar vriendjes te vinden die hun forum moet vullen
ze snappen het zelf niet meer
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:39 schreef harrie1 het volgende:
[..]
he dat ligt niet aan mij![]()
dan moet je bij de pubers van het andere forum zijn
die kunnen zelf niets bedenken
dus willen ze hier de boel verzieken
om maar vriendjes te vinden die hun forum moet vullen
ze snappen het zelf niet meer
Rijd ik elke dag 2x doorheen , ik werk op NV-zuid.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Abbenes
Da harrie1quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:45 schreef harrie1 het volgende:
hee kqwakie weer![]()
nou je ziet het hij is alweer onder weg
lag in sassenheim
maar is daar ook alweer onderweg naar de nieuwe bestemming
op naar de 100
Hmm, dat is nogal vervelendquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:06 schreef Lievurd het volgende:
Ik ben dus helemaal voor niks naar bataviastad gereisdGelukkig was het wel een mooie plek.
heee goed ideequote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:50 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
Da harrie1
ben blij dat hij van zijn plekkie is
had vanmiddag trance40 al ge-smst of hij al verplaatst was
je wil het toch graag weten
en bij het 100ste dorp een reunie van alle fokkers (MET BIER) die de stok een keer verplaatst hebben
Dat is juist het mooie ervanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hmm, dat is nogal vervelend.
Misschien een idee dat je van tevoren moet melden dat je hem gaat halen? Als iemand anders hem dan ook wilt kan er altijd nog een race ontstaan, maar nu is het een beetje lullig,
hmm overheen gelezenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:06 schreef Lievurd het volgende:
Ik ben dus helemaal voor niks naar bataviastad gereisdGelukkig was het wel een mooie plek.
BWOEWHAHA. Het plankie achteropquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:01 schreef Rodge_Rabbit het volgende:
Hallo FOKkers!
Laat ik me even voorstellen. Ik ben Roger, 19 jaar oud en woon dus in het plaatsje Sassenheim. Renesite sprak me aan en zei dat jullie stok in Sassenheim ligt. Ik zelf vind het een leuk ideee om hier aan mee te doen, en heb de stok opgehaald. Zie bewijsmateriaal #1
[afbeelding]
Daarna was mijn batterij op, zo ik ging op huiswaarts aan en maak even deze post. Zoals jullie zien, de stok is nu in mijn handen! De stok gaat dit keer op de fiets er vandoor, sinds ik wel mijn rijbewijs heb, echter alleen geen autoMaar fietsen is gezond, en ben het gewend. Ik spring er zo op om hem weg te brengen
[afbeelding]
Tot Straks!
Ik heb het maar een keer of 5 gemeld, dat leek mij voldoende...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hmm, dat is nogal vervelend.
Misschien een idee dat je van tevoren moet melden dat je hem gaat halen? Als iemand anders hem dan ook wilt kan er altijd nog een race ontstaan, maar nu is het een beetje lullig,
Wie wil dat dan? Link?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:05 schreef harrie1 het volgende:
het feit dat jullie de boel willen verneuken zegt meer over jullie dan over mij
Ik vond het wel erg jammer, heb nu een beetje voor gek rond die boom gesnuffeld:P Maar het was een mooie plek en dat maakte het een klein beetje goed.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:59 schreef harrie1 het volgende:
[..]
hmm overheen gelezen
jammer lievurd
ik hoop dat je wel een leuke dag heb gehad
volgende keer beter ?
of even duidenlijker melden dat je onderweg bent
het was nogal twijfelachtig als ik het zo terug lees
ach we zijn nog niet bij de 100
dus er zijn nog kansen![]()
whuhahahahahaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:01 schreef Rodge_Rabbit het volgende:
Hallo FOKkers!
Laat ik me even voorstellen. Ik ben Roger, 19 jaar oud en woon dus in het plaatsje Sassenheim. Renesite sprak me aan en zei dat jullie stok in Sassenheim ligt. Ik zelf vind het een leuk ideee om hier aan mee te doen, en heb de stok opgehaald. Zie bewijsmateriaal #1
foto
Daarna was mijn batterij op, zo ik ging op huiswaarts aan en maak even deze post. Zoals jullie zien, de stok is nu in mijn handen! De stok gaat dit keer op de fiets er vandoor, sinds ik wel mijn rijbewijs heb, echter alleen geen autoMaar fietsen is gezond, en ben het gewend. Ik spring er zo op om hem weg te brengen
foto
Tot Straks!
Ik ga hier binnenkort ff wat van snappenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:05 schreef harrie1 het volgende:
--zip--
Op de fiets op de fiets ben zo blij dat ik m hebquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:01 schreef Rodge_Rabbit het volgende:
Hallo FOKkers!
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot Straks!
Ehhh sorry ????quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:09 schreef trance40 het volgende:
Eh harrie1 op de site van de fok-stok staat Tha_Flash als vinder.....is dat niet Rodge_Rabbit ??
Ik geniet er ook van hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:05 schreef harrie1 het volgende:
het geeft alleen aan hoe simpel jullie denken
een hoop hebben plezier hiermee
en ik ben blij dat mensen ervan genieten
het feit dat jullie de boel willen verneuken zegt meer over jullie dan over mij
tja ik begrijp het niet helemaalquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:09 schreef trance40 het volgende:
Eh harrie1 op de site van de fok-stok staat Tha_Flash als vinder.....is dat niet Rodge_Rabbit ??
Ohnee wacht loop beetje op voor op de feiten!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:11 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Ehhh sorry ????
@Lieverd : sorry , ik was in de buurt en zag hem nog liggen. Ik zal het niet meer doen.
nee hoor tha_flash heeft hem daar neer gelegt in sassenheim en rodge_rabbit komt met zijn naam bij de volgende plaats te staan tochquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:13 schreef trance40 het volgende:
Handjes thuis he!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:17 schreef lurf_doctor het volgende:
(de nico-ik-ga-naar-een-klusje-foto met fiets)
zie verder boven jou post begint met Hallo Fok!ERSquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:21 schreef River-X het volgende:
Wie heeft nou die stok gevonden dan :s
Precies.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:21 schreef harrie1 het volgende:
het is geen goede tijden slechte meiden
het is gewoon een spelletje verder niets
Laat het dan gewoon een spelletje en ga het niet verpesten voor anderen..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:24 schreef APK het volgende:
[..]
Precies.
Jij snapt het.![]()
Ik bedoelde eigenlijk , iemand zij iets over dat er iets niet klopte op me sitequote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:21 schreef michelz het volgende:
[..]
zie verder boven jou post begint met Hallo Fok!ERS
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:29 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk , iemand zij iets over dat er iets niet klopte op me site![]()
Klopt het lijstje op www.fok-stok.tk Nu wel gewoon dus??
Klopt volgens mij welquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:29 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk , iemand zij iets over dat er iets niet klopte op me site![]()
Oke dan is het goed !quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt volgens mij als een bus..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:17 schreef Renesite het volgende:
Als je nog nrij in het tabel aan maakt en dat de aanduiding van die rijen aangeeft, want Flash staat nu bij Sassenheim, maar dat is dus Flash heeft m daar neergelegd!
Daar word het wel duidelijker van
het ging erom wie de stok gevonden heeft /verplaatstquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:29 schreef River-X het volgende:
[..]
Ik heb de Fok!-stok gehaald in Lelystad en neergelegd in Sassenheim.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:35 schreef harrie1 het volgende:
[..]
het ging erom wie de stok gevonden heeft /verplaatst
is dat rodge rabit of tha flash?
en wiens naam staat er op
Waar wil je ze naam dan hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:45 schreef Renesite het volgende:
Jup, maar je naam staat bij sassenheim, dat is het hele eier eten
Bij alle vorige Fok!-stok atleten staat de naam toch ook achter de plaats waar de stok is neergelegd ???quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:45 schreef Renesite het volgende:
Jup, maar je naam staat bij sassenheim, dat is het hele eier eten
Nee, volgens mij ziet Renesite het verkeerd..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:48 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Bij alle vorige Fok!-stok atleten staat de naam toch ook achter de plaats waar de stok is neergelegd ???
Of zeg ik nu wat raars ??
ligt er dus niet meerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:47 schreef woeeiiii het volgende:
Ben vandaag ziek geweest, maar zie dat hij in sassenheim ligt, wie heeft m daar gelegd? heb geen zin om 5 bladzijdes door te lezen.
edit, the flash dus. Ik woon er vlakbij, zal mn vader eens proberen over te halen (als ik wat beter ben)
Aha , een inwoner van Visstickcity.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:47 schreef woeeiiii het volgende:
Ben vandaag ziek geweest, maar zie dat hij in sassenheim ligt, wie heeft m daar gelegd? heb geen zin om 5 bladzijdes door te lezen.
edit, the flash dus. Ik woon er vlakbij, zal mn vader eens proberen over te halen (als ik wat beter ben)
Waar dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ligt er dus niet meer
Hij wordt op dit moment verplaatst..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:50 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Waar dan?
Ow zo, maar dan zou harrie1 niet meer op de lijst staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Renesite wil gewoon de naam achter de plaats waar die persoon m op heeft gehaald, niet waar ie m heeft neergelegd...
Ik zie het probleem niet zo , zoals het nu getypt staat is het toch duidelijk ??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Renesite wil gewoon de naam achter de plaats waar die persoon m op heeft gehaald, niet waar ie m heeft neergelegd...
Ja maar het spreekt toch voor zich wie hem opgehaald heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:53 schreef Renesite het volgende:
Juist, want ophalen is de prestatie in mijn ogen,
Plaatje - Wie hem heeft neergelegd - stad - afstand - wie heeft m opgehaald
Zo zou de tabel in mij ogen moeten zijn eigenlijk
Let op je woorden,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:49 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Aha , een inwoner van Visstickcity.
Beterschap !!!
Idd, laat nou maar gewoon zo..al dat offtopic geblaatquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:55 schreef River-X het volgende:
[..]
Ja maar het spreekt toch voor zich wie hem opgehaald heeft.
Geen bollenkweker maar Asbak.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Let op je woorden,
bollenkweker
yep, de Katwijkers zijn hier goed vertengewoordigdquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:57 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Geen bollenkweker maar Asbak.
Ben jij ook een Kattuker ??
ja lekker toepassenlijk nuquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:12 schreef Renesite het volgende:
Goed nummer he?
hij was niet moeilijk te vinden hequote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:41 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Ik heb de Fok!-stok gehaald in Lelystad en neergelegd in Sassenheim.
En mijn naam erop geschreven natuurlijk.
geweldigquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:45 schreef Rodge_Rabbit het volgende:
En de fietser is weer terug!![]()
hij was toch al aardig in de buurt van het zuiden of ben ik niet zo'n topo wonderquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:01 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehe, gaaf dit.
Wanneer komt ie aan in het Zuiden des lands?
Euhm, ik gok na deze uitspraak op het laatstequote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:02 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
hij was toch al aardig in de buurt van het zuiden of ben ik niet zo'n topo wonder
Zuiden= onder de rivierenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:02 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
hij was toch al aardig in de buurt van het zuiden of ben ik niet zo'n topo wonder
whoooquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:05 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zuiden= onder de rivieren.
Nee , hij was mooi tegen de boom gedrapeerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:56 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
hij was niet moeilijk te vinden he
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:09 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Nee , hij was mooi tegen de boom gedrapeerd.
Alleen heb ik heel batavia-stad 3x igezien nu.
pfff dat is toch niksquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:16 schreef trance40 het volgende:
[afbeelding]
Pittig stukkie fietsen!!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:19 schreef River-X het volgende:
[..]
pfff dat is toch niksmoet ik elke dag naar school
![]()
Heen en terug 300 km.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:45 schreef kree het volgende:
iemand al plannen om DE stok te gaan halen??
Ja, ik!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:45 schreef kree het volgende:
Momenteel te druk hier.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:45 schreef kree het volgende:
Wie weet heb ik morgen een rit Groningen of Eindhoven , of mag ik niet meer ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:55 schreef harrie1 het volgende:
[..]
Momenteel te druk hier.
anders had ik mijn erop kunnen zetten![]()
Maar wie weet
Deze keer gok ik op het zuiden
Maar wie weet, het kan alle kanten op met dat ding
Wie weet gaat hij nu onder de rivieren door richting groningen![]()
Zou leuk zijn
Van mij wel hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:59 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Wie weet heb ik morgen een rit Groningen of Eindhoven , of mag ik niet meer ?
óke dan...... wie weet heb ik een gekke bui morgen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:11 schreef harrie1 het volgende:
[..]
Van mij wel hoor
Staat niets van in de regels![]()
Wat nou Ierland?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:29 schreef Noca het volgende:
Laat het dan gewoon een spelletje en ga het niet verpesten voor anderen..
Tenzij een Fokker hem weer uit Ierland kan halen als ie daar zou liggen, dat zou natuurlijk weer geweldig zijn. De Fok-stok rond de wereld!![]()
Duh, dan had je 'm net zo goed bij je kunnen houden en niet eerst helemaal naar Bernsdorp oid hoeven te fietsen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:13 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
óke dan...... wie weet heb ik een gekke bui morgen.![]()
haha! En dan een paar zonnestelsel verder onder het plaatsnaam bordje "Wqosnjdfhsa" plaatsenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Wat nou Ierland?
Als ik dat ding in handen krijg stuur ik 'em op naar EartSister om 'em aan een van d'r vriendjes te geven.
Da's pas da bom.
Lijkt er wel op hè.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:37 schreef kree het volgende:
Gaat dat nog steeds over dat andere forum waar ze de fokstok willen kapen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:37 schreef kree het volgende:
Gaat dat nog steeds over dat andere forum waar ze de fokstok willen kapen?
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:46 schreef Gert het volgende:
maar wees niet bang, het is niet de bedoeling om Het Spel stuk te maken hoor.
Ga hem halen en leg hem terug in lelystadquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:57 schreef RealKnuckles het volgende:
kut ;/ ik woon in lelystad maar daar is ie al geweest
hehe goed ideequote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga hem halen en leg hem terug in lelystad
hoop hetquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:03 schreef HenkieSpankie het volgende:
Geweldig dat het goed gaat met de stok... Ik denk dat het nou voor het eerst word dat ie een nachtje onder een plaatsnaambord slaapt... Heeft ie wel een dekentje?
;-)
Dat moet ik je nageven, die stok gaat een stuk sneller.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:08 schreef harrie1 het volgende:
eerst ff us joske bellen
Nou zover ik hoor kan hij kwalijk lopenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:18 schreef menesis het volgende:
Heeft nog niemand m? ik ga za. van haarlem naar leeuwardendus heel misschien
Maak daar maar HEEEEEEEL misschien vanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:18 schreef menesis het volgende:
Heeft nog niemand m? ik ga za. van haarlem naar leeuwardendus heel misschien
Goedmaakkusje is voldoendequote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:11 schreef Tha_Flash het volgende:
@Lievurd : sorry , ik was in de buurt en zag hem nog liggen. Ik zal het niet meer doen.
hoe kan ik het met je goedmaken ???
Lelystadquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:57 schreef RealKnuckles het volgende:
kut ;/ ik woon in lelystad maar daar is ie al geweest
neej! zuiden!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
*wil graag meedoen*
naar 't noorden dat ding!!
Morgen misschien naar Ierland.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
naar 't noorden dat ding!!
Als ie vrijdag ietsje dichterbij ligt en niet al te ver van een station af ligt haal ik hem op, afhankelijk van de tijd die ik heb zal ie ergens in het westen blijven of heel erg oostelijk gaan.. (ook afhankelijk van het feit of ik de digicam van mijn pa mee mag nemen, de oostelijke locatie is op 100m van mijn ouders huis dus dat lukt zekers..)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Die plank is lekker onderweg (de nico-ik-ga-naar-een-klusje-foto met fiets)
Maar wanneer komt ie nou oostwaarts?
Is dat een poedel die de stok pakt?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:49 schreef Moonchildje het volgende:
Ligt iedereen al te slapen?
Of zijn jullie toch wel geinteresseerd waar
de Fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is nu ligt?
Neem aan dat hij niet echt ver gereist heeft dan deze keerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:54 schreef Moonchildje het volgende:
Hier ook, nog vakantie he.
Dan ga je maar een fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is ophalen.
Was toch maar klein eindje hier vandaan en verveling sloeg toe.
Nee hij is mee naar "huis" gegaan, Haarlem dus!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Neem aan dat hij niet echt ver gereist heeft dan deze keer
Wat heb je toch een toepasselijke naam gekozenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:19 schreef APK het volgende:
Kut, ik krijg net een mailtje van me zus dat d'r auto afgekeurd is.![]()
Ja, kop 'em effe in.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:24 schreef River-X het volgende:
[..]
Wat heb je toch een toepasselijke naam gekozen![]()
Dat wordt fietsenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:19 schreef APK het volgende:
Kut, ik krijg net een mailtje van me zus dat d'r auto afgekeurd is.![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:27 schreef River-X het volgende:
ach voordat iemand anders het doet![]()
dat is wel een geniaal ideequote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:28 schreef APK het volgende:
Is er eigenlijk al een fok-stok smiley
Misschien dat ik morgen wel even die kaars door een stokkie vervang.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:33 schreef Rossdale het volgende:
Niet dat ik weet
de fokstok-die-eigenlijk-balk-is-smileyquote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een fok-stok smiley
Je mag www.sgop.nl dan een kinderforum noemen, dit zijn pas echt kleuter-smiliesquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:42 schreef harrie1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaa, dat wilen we allemaal wel, de stok zomaar op onze levensweg tegenkomenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:00 schreef Dreammaster het volgende:
ik ga morgenmiddag rond 3 uur richting ikea amsterdam, als iemand hem op de route amterdam-friesland (via de polder) wil leggen dan wil ik hem wel oppikken en naar het noorden brengen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:19 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
*** diz is an anouncement from SGOP Armee Fraction Terror Gruppe ***
Read carefully
Zie Stick iz no longer in Haarlem![]()
We have a hostage.![]()
It is in good condition [afbeelding]
We will treat it well
We want a helicopter, 1 milion euro's, a tray of Grolsch-beer and free Rammstein-tickets.![]()
Further information follows.![]()
Kinderachtig hoor 1 milioen klappen met een stok kan je krijgenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:19 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Read carefully
We have a hostage.![]()
We will treat it well
We want a helicopter, 1 milion euro's, a tray of Grolsch-beer and free Rammstein-tickets.![]()
Mijn baasje heet ook Gert, maar die weet dat 'ie me niet boos moet makenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:19 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Read carefully
We have a hostage.![]()
We will treat it well
te kinderachtig, anders speel je t spel gewoon ff mee en verstop je dat ding weer. of zijn jullie bij SCHOP te bang dat jullie m dan niet weer opnieuw te pakken krijgenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:19 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Read carefully
We have a hostage.![]()
We will treat it well
Ja hè hè, wat denk je dán dat we met die stok gaan doen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:41 schreef Joz het volgende:
te kinderachtig, anders speel je t spel gewoon ff mee en verstop je dat ding weer.
Het is SGOPquote:of zijn jullie bij SCHOP te bang dat jullie m dan niet weer opnieuw te pakken krijgen![]()
Bewijs???????quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:19 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Read carefully
We have a hostage.![]()
We will treat it well
Dat snapt Harrie niet, die werkt bij de bedrijfsadviseringsafdeling van de Konmar ofzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:24 schreef woeeiiii het volgende:
Het was een grapje, ze gaan m netjes bij een ander bord neer leggen
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:28 schreef Lexie het volgende:
Mijn stok, wat doe je.
Hij ligt er niet meer!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:30 schreef R-Mon het volgende:
Jongens, ik ga even batterijen halen voor m'n cam en dan naar Haarlem om te kijken of ie er nog is, ké?
weet je dat zeker danquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:31 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Hij ligt er niet meer!
Ruilen voor een zak spekkies schijnt mogelijk te zijn las ik netquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:07 schreef Klonk het volgende:
viel te verwachten, we zijn niet de enige die op fok lezen (toch kinderachtig)
-APK-Ouwe lulquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:24 schreef woeeiiii het volgende:
Het was een grapje, ze gaan m netjes bij een ander bord neer leggen
Niet 100% we hebben nog geen bewijs fotos van gert, maar ik denk dat hij eerlijk is en netjes ergens anders neerlegt. Heb je btw mn mail gelezen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:31 schreef R-Mon het volgende:
[..]
weet je dat zeker dan
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:33 schreef harrie1 het volgende:
foutje???
ja fokkers onnodig beziene laten verbruiken
uhh... jawel hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:34 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Heb je btw mn mail gelezen?
en dan nog hopen dat jullie site vernoemt wordt zekersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat snapt Harrie niet, die werkt bij de bedrijfsadviseringsafdeling van de Konmar ofzo.![]()
Lieve Harrie, die stok komt gewoon terug. Ik denk dat het voor het verhaal op de FP alleen maar beter is dat de stok even gekidnapped is.
Beterschap.
Ja misschien bluft ie wel en ligt er gewoon nog immers nog geen bewijs gezien dat hij hem daadaereklijk heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:31 schreef R-Mon het volgende:
[..]
weet je dat zeker dan
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:37 schreef harrie1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |