wat goed zegh, dank je wel, ik heb besloten om toch ook doortegaan naar Z&G (hier natuurlijk ook kijken) alleen maar om de positieve instelling te behouden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:42 schreef jolene het volgende:
Bang voor de eerste 12 weken
Gevonden...
Dank je wel, en Slaapmeisje die komt mij snel gezeldschap houden, ik voel het aan mijn water.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:46 schreef miss_sly het volgende:
snakelady gefeliciteerd!!
Zo hebben we een tijdje niks, en zo hebben we twee positieve testen en een positieve test voor Slaapmeisje! Dat is vast een goed voorteken Slaapmeisje!!
Morgen Githa,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:33 schreef Githa het volgende:
morgen Jolene![]()
thanxxquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:12 schreef easy-going het volgende:
Snakelady, is dat een predictortest?
En dan al zo snel een stip op een predictor......dat moet gewoon goed zitten
Gefeliciteerd
en ik geloof dat ik Girly ook nog niet gefeliciteerd heb
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:18 schreef Renegate het volgende:
**als we nu langzaam typen is slaapmeisje dit streepjesgedeelte nog aan de beurt:P **
Het is net als met feestjes waar je van te voren geen zin hebt; die zijn meestal het gezelligst.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Heb er dit keer niet zo veel vertrouwen in eigenlijk.
Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar dit komt uit de zeer nabije praktijk: mijn zusje heeft vorig jaar (als lesbisch stel aangewezen op een donor) 11 KID's gehad (Kunstmatige inseminatie met donorzaad) en dat lukte alsmaar niet. De 12e behandeling was een IUI met donorzaad zonder hormonen en die was direct raak! ze is over 4 weken uitgerekendquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]dan moet je wel heeeel langzaam typen Renegate.
Lief dat jullie trouwens allemaal mij zo snel mogelijk zien verhuizen hier, maar ik zie het niet zitten dat ik meteen van de eerste IUI al zwanger ben hoor. Heb er dit keer niet zo veel vertrouwen in eigenlijk.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]dan moet je wel heeeel langzaam typen Renegate.
Lief dat jullie trouwens allemaal mij zo snel mogelijk zien verhuizen hier, maar ik zie het niet zitten dat ik meteen van de eerste IUI al zwanger ben hoor. Heb er dit keer niet zo veel vertrouwen in eigenlijk.
Wat ik ook zo'n vervelende opmerking vind is: 'je moet er wat minder mee bezig zijn. Dan word je vanzelf zwanger hoor. Ik ken mensen die drie jaar bezig waren, besloten voorlopig niets meer te proberen, naar de Dominicaanse republiek gingen en zwanger werden. Zie je nouquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zo ook het favoriete verhaal dat als mensen eenmaal de stap hebben genomen voor een fertiliteitsbehandeling dat ze dan toch spontaan zwanger worden vlak voor de eerste afspraak of die stellen die het na jaren van proberen uiteindelijk opgeven en dan zwanger worden.
jah zo ongeduldig was ik ook.. was er deze maand erg mee bezig (al probeerde ik het niet voor de eventuele teleurstelling) die gyn zei zelf ook tegen mij dat ik er niet zoveel mee bezig moest zijn omdat het dan daardoor kan uitstellen.. (nou ik ben er geloof ik nog nooit zo erg mee bezig geweest dan deze maand, die echo's natuurlijk jah dan ga je wel nadenken enzo.. en mensen die behandelingen krijgen zijn er ook meer mee bezig en die worden toch ook zwanger.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:25 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja idd een stokpaardje van veel mensen(als ik even mag inbreken in jullie verhaal) Nou meiden dan had ik mooi 3x niet zwanger moeten worden hoor!!! Als ik namelijk weer zwanger wilde worden wilde ik eigenlijk gisteren al zwanger zijn, zo weinig geduld had ik, dusss
gewoon domme kletspraat!!!
Merisse haar NOD is morgen en ik ben ook heeeel benieuwd hoe het haar vergaat. Volgens mij is ze nu op vakantie want ze postte even snel in Z&G met de groetjes voor ons hier in het 2e streepje. Lieve Merisse, als je dit leest ik duim me suf voor jequote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:05 schreef Girly het volgende:
was merisse nou op vakantie?? of benk nou gek?? ben benieuwd of er al nieuws van haar is eigenlijk... want ze moet nou overtijd zijn toch, of heb ik duidelijk wat gemist??
[even uit de lurkstand]quote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Fijn om te horen dat jullie, Loena en Girly, ondanks dat jullie er veel mee bezig waren toch zwanger zijn geraakt. Weet je, als je dat zoveel om je heen hoort dan ga je er zelf bijna in geloven dat het waar kan zijn
Zou leuk zijn he?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
mallemeid![]()
... en gaan we dan samen over naar het andere topic?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:57 schreef _amber_ het volgende:
Helaas. Het 10 dagen slijmverlies was dus toch niets.
Ja joh we gaan als een speer hierquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:03 schreef lunastar het volgende:
amaai paar weekje niet hier geweest. Verhuis hé en ik kom hier en ik moet al naar wachten op het tweede streepje #43 gaan opzoeken. Hoe is het hier????
Voor mij nog een dik weekje (8dagen) wachten tot mijn NOD, stresserend is dat gewoon
groetjes aan iedereen
Ach lieve Ambertje, blerghquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:57 schreef _amber_ het volgende:
Kylee, heb ik iets gemist eigenlijk? Vertel eens tegen Tante Slaapmeisje... ben je ook aan het wachten op een 2e streepje?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:09 schreef Kylee het volgende:
[..]. Owwwwwww, meissie!.
.
*Troost*.
Tuuuuurlijk remember ik jou wat dacht je watquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:20 schreef piglet het volgende:
[..]
[even uit de lurkstand]
Euhm Slaapmeisje, remember me?
[knip]
Ik zet in ieder geval nog steeds in op een zwangerschap voor jou dit jaar![]()
![]()
[snel weer terug in lurkstand]
Hoi Dreamgirlquote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:47 schreef Dreamgirl het volgende:
Duzzz we kunnen nu gaan klussen voor het echie.
Spannend en natuurlijk o zo ongeduldig.![]()
* lady-wrb vindt dat renegate wel een beetje een punt heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:20 schreef Renegate het volgende:
uhmm niet vervelend bedoelt of zo hoor, maar word ik nu compleet genegeerd? op slaapmeisje na?
Hoi justy, sorry dat ik eerder niet persoonlijk op je heb gereageerd maar ik hoopte eigenlijk dat je de rest van mijn posts wel hebt gelezen en dus wist hoe ik me op dit moment voel. Ik reageer ook niet altijd persoonlijk op iedereen maar probeer dan in een van mijn posts even een algemene update te geven. Het gaat wel en zoals gezegd heb ik er niet veel vertrouwen in deze maand (misschien wel een beetje uit zelfbescherming). We zullen het wel zien over twee weken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:00 schreef Justy_ het volgende:
Slaapmeisje: hoe gaat het nu? met zenuwen en alles?voel je je al wat anders? ben heel erg benieuwd!!!
heb het al eerder gevraagd maar goed.
Renegate, dat weet je toch dat als je er teveel mee bezig bent het juist tegen je wordt gebruikt? Eigenlijk net als zwanger worden maar dan andersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:46 schreef Renegate het volgende:
Nee dit bedoelde ik niet, ik bedoel de laatste tijd dus VOOR de testladies al.
Maar misschien roep ik het wel bij mezelf op:P
En uh Jolene thanks!!!
Oh, wat jammerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:57 schreef _amber_ het volgende:
ik voel me wel goed hoor, nog steeds pijn in mijn onderrug maar veredrs goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:16 schreef Renegate het volgende:
thanks dames..
Ja sorry zal wel bij me horen lol, ben de laatste tijd een emotie bom en jah zo nu en dan is het lontje kort, sorry wilde niemand aanvallen of zo
Snakelady:P hoe voel jeje? ga je nog een keer testen of lijst je deze pracht stip in ;-)
Probeer je olie op een vuurtje te gooien dat er niet is pepper? Niet echt netjes van je!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:03 schreef pepper_961 het volgende:
Over compleet genegeerde reacties gesproken........
Ik zie wat je bedoeld renegate.
Welkom terug Lunastar!!!![]()
Nu ik trouwens toch even lekker in dit topic aan het bemoeien ben, wil ik alle dames alle sterkte wensen met het wachten op dat o zo gewenste twee streepje.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Probeer je olie op een vuurtje te gooien dat er niet is pepper? Niet echt netjes van je!
Trouwens, je leest ook niet goed want een pagina terug heb ik nog op lunastar gereageerd. Als je geen zinnige bijdrage aan dit topic kunt leveren, blijf dan weg. Dank je wel, ook namens de feestcommissie
Pinnekoppiequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:38 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ook jij pinnekoppie slaapmeisje!
Dat is een waarheid als eenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:15 schreef Renegate het volgende:
Ach het valt me gewoon op dat (Op een paar mensen na!!!!) het meestal de vrouwen zijn die het snelst zwanger geworden zijn, het allemaal het beste weten.
Tja andere kant van de medaille is natuurlijk wel dat als jij het was , miscshien wel een stuk gezelliger zou zijn binnen de familiequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:19 schreef snakelady het volgende:
hahaha gelukkig maar dan, maar ze had het kunnen zijn hoor.
Mijn zwager is hertrouwd , vrij snel nadat hij bij zijn vrouw weg was.quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:51 schreef snakelady het volgende:
hahaha, gelukkig heb ik toch wel leuke schoonzusjes waarvan er eentje ook zwanger is.
Wel nog een jong ding maar er zit een goed hart in en dat is wat teld.
Zeker ten onrechte! Die mensen die dat soort uitspraken doen zouden zich schuldig moeten voelenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:52 schreef Merisse het volgende:
en het erge is ook nog dat je je gaat verdedigen en je bijna schuldig gaat voelen, tenminste ik. Ten onrechte uiteraard.
Merissequote:Op zondag 29 augustus 2004 18:56 schreef Merisse het volgende:
Slaapmeisje Toen ik op vakantie een kwartiertje heb kunnen internetten heb ik nadat ik gekeken had of er nog geen nieuwe babietjes waren (helaas nog niet) meteen in het 2e streepje gekeken of het bij jou allemaal goed gegaan was met de IUI. Gelukkig wel, dus hup slaapeitje, groeien en nestelen met je donder![]()
![]()
![]()
quote:LittleWoodstock - dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:30
stiekum ook een traantje plengt.... wil ook zo graag...
Dat werd ik ook , met als gevolg dat ik er bijna nooit kom.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:10 schreef snakelady het volgende:
Xanthe van zo'n persoon zou ik dus helemaal krankjoremes worden.
je kan testen wanneer je gevoel t aangeeft.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Om half 2 snachtsmaar wel met een geweldig resultaat snakelady
Ik zal volgende week gewoon lekker testen wanneer ik wil want ik heb notabene nog 3 onaangebroken CB digitaal testen die liggen te branden van nieuwsgierigheid in het badkamerkastje
Nou kijk, ik kon niet slapen, ik had al eerder sterk het gevoel dat ik zwanger was, hier ook verteld maar wilde mezelf niet te blij maken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Om half 2 snachtsmaar wel met een geweldig resultaat snakelady
Ik zal volgende week gewoon lekker testen wanneer ik wil want ik heb notabene nog 3 onaangebroken CB digitaal testen die liggen te branden van nieuwsgierigheid in het badkamerkastje
Welnee, ik denk nieteens dat je me kent onder m'n andere nick.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:34 schreef Kylee het volgende:
Ken ik weer op klonen jacht gaan..
Maar ik wil ook helemaal niet afkickenquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:35 schreef Merisse het volgende:
Verder Renegate moedige en moeilijke beslissing en je zult denk ik nog best een tijdje last hebben van afkickverschijnselen, zowel van het het proberen zwanger te worden als van FOK. Veel liefs en sterkte.
Ooh Xanthe wat lijkt me dat een prachtig moment zeg. Dat filmpje heb ik in mijn hoofd al tientallen keren afgedraaid voor onze eigen situatiequote:Op maandag 30 augustus 2004 17:21 schreef Xanthe het volgende:
De laatste keer testen zou ik op zondag doen.
Maar zaterdags dus de testen gehaald en ik wist het zo zeker dat ik zwanger was....
Vriendje zat boven achter zijn pc en ik ben richting de wc gegaan en heb de test uitgevoerd , ineens had ik geen geduld meeren wat ik al dacht/wist , de test werd positief
En toen ben ik dus meteen met een big smile en de test achter mijn rug naar boven gegaan en heb m voor zijn ogen gelegd
Hoi Igraine (toevallig Marion Zimmer Bradley fan?), van harte welkom in dit topic. We kunnen altijd vers bloed gebruiken hierquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:37 schreef Igraine het volgende:
[beetje knippen enzo] Wij zijn nu ruim anderhalf jaar bezig en sinds vorige week heb ik een verwijskaart voor de fertiliteitspoli. [en verder]
Kylee, volgens mij heb je nog geen antwoord gegeven op mijn vraag hoe het met jou eigenlijk staatquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:34 schreef Kylee het volgende:
Slaapmeisje, spannend zeg... Ik had ook behoorlijk last in mijn lies toen. echt een sh*t gevoel was dat.
.
Sterkte van de week en ik denk aan je..
ik had je vraag niet gelezen,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Kylee, volgens mij heb je nog geen antwoord gegeven op mijn vraag hoe het met jou eigenlijk staatBen jij nou ook aan het wachten op een tweede streepje of gewoon een toegewijde lurkert
![]()
Die liezenlast had je die toen je net zwanger was ofzo? Ben nou toch wel benieuwd naar jouw situatie want ik zie je zo af en toe voorbijpiepen, maar weet helemaal niet hoe het met jou staat (of heb ik daar ergens overheen gelezen?)
Ik heb getest OP mijn NODquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ooh Xanthe wat lijkt me dat een prachtig moment zeg. Dat filmpje heb ik in mijn hoofd al tientallen keren afgedraaid voor onze eigen situatieHoeveel dagen voor NOD testte je eigenlijk positief?
Kylee, ik zie blauw van de spanning. Gelukkig zijn er maar 5000 oldbies en dan minus de mannen... tja dan zijn er nog maar een paar overquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:52 schreef Kylee het volgende:
[..]
ik had je vraag niet gelezen,. Ik ben een kloon van oldbie die kan ook in het oldbie forum komen.
.
. Denk maar eens goed na Slaapmeisje,
.
Voornamelijk ben ik hier een lurker.. Maar ik moest reageren op jouw liezenpijn omdat het zo herkenbaar was voor me en je een hart onder de riem wilde steken daarmee.
Haai!quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:27 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
hoi hoi
LW Hoe is het met jou?
Ik ben zaterdag ongesteld geworden, dat betekend weer 5 dagen eerder!![]()
Met mij gaat het dus naar onstandigheden op dit gebied erg goed![]()
Beaker
Hoi LWquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:42 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Slaapmeisje, oei oei oei, wat retespannend!!! Pijn in de liezen, en om dan ervaringen te horen van mensen die het herkennen als.... Ik benijd je niet voor de tijd die je nog moet wachten... Duimpies van LW draaien natuurlijk wel door!
Zeg, als (lees:zodra) de test positief is, moet je dan contact blijven houden met de fertikliniek, maw: blijven ze je dan begeleiden of worden jullie dan ''gewoon'' naar een verloskundige verwezen?
Sterkte met wachten, meid!![]()
Slaapmeisje
![]()
Och lieve Renegate, wat is het toch ongeloofelijk rot.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:34 schreef Renegate het volgende:
Nee nog steeds niet.
Enige dat ik me gek aan het maken ben van de kwaaltjes, dom rotlijf!! kan niet zwanger zijn.. tenminste kans is klein! Ik haat vrouwenlijven en horonen en zo gaat helemaal nergens over!!!!!! Ik ga ook echt niet testen, allemaal tussen de oren.
Maar ik heb morgen wel een sollicitatie gesprek hopenlijk heb ik dus eerdaags weer werk!
hoest met jou jolene?
Ik ben dus iemand die nog steeds geen koffie lust en ook geen alcohol drinkt.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:46 schreef Merisse het volgende:
Zijn er meer meiden hier die helemaal geen koffie of alcohol meer drinken of bijv. alleen de 2e helft van je cyclus niet? Knap hoor!
En nou moet ik een klein beetje huilenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:38 schreef dutchie het volgende:
ik vind je nog steeds een held en ik gun het je zo, ga echt keihard voor je duimen.![]()
![]()
![]()
klopt Githa, maar Girl24 heb ik hier volgens mijn niet meer gezien nadat ze een vroegtijdige miskraam melden...en ben benieuwd hoe het met der is...quote:Op woensdag 1 september 2004 15:38 schreef Githa het volgende:
Jolene ...Girly zat toch in Spanje ? ....
Ze noemde het zelf zo.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:17 schreef Merisse het volgende:
Joh, dat van Girl24 heb ik ook helemaal gemist. Altijd naar om te horen. Jolene, wat bedoel je met een vroegtijdige miskraam, was het heel snel nadat ze wist dat ze zwanger was?
vind ik ookquote:Op woensdag 1 september 2004 16:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nu ben je zelf niet zwanger maar wel de mama van je toekomstige hondekindje, is natuurlijk ook heel erg leuk
Syrena, geweldig!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:42 schreef Syrena het volgende:
Om in de spirit te blijven heb ik gisteravond zelf maar weer een test gedaanook al is het zo'n 3 maanden geleden dat ik sex had (weet niet eens meer hoe het moet joh), en braaf mijn pil slik. Misschien leef ik wel té veel mee gewoon
.
Dat bevestigt mijn vermoeden.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En nou moet ik een klein beetje huilenDutch dank je wel
![]()
Hoe werkt dat dan, zo'n persona test? Heb er weleens over gelezen, maar weet het zo'n 1,2,3 niet meer.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:13 schreef Ladybos het volgende:
Jambo, ook dit gaat niet altijd op hoor, ik had een keurige cyclus van 28-30 dagen maar een eisprong tussen de 10e en 20e dag, dus ik werd soms al 8 dagen na de eisprong ongesteld. Toen ik er helemaal gek van werd heb ik een persona gekocht, wel even een aanschaf maar iedere maand precies aangeven wanneer mijn eisprong was, dat vond ik wel heel fijn omdat het zo wisselde.
Daar was ik al bang voor. Nou ja, we zien wel. Volgens de HA is tempen niet betrouwbaarquote:Op woensdag 1 september 2004 21:53 schreef Jambo het volgende:
Ingrid, je eisprong is 14 dagen voor je volgende menstruatie. Dus als je een cyclus hebt van 35 dagen moet je daar 14 dagen vanaf halen en dan heb je je eisprong. Dus wanneer je een onregelmatige cyclus hebt is het helaas heel moeilijk in te schatten wanneer je je eisprong hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:02 schreef Syrena het volgende:
[knip]
* Ingrid19 vindt het erg jammer dat ze vroeger nooit die microscoop heeft gehad van d'r ouderswant dit had ik ook nog wel es willen proberen. Lekker beetje yakken op zo'n plasticje
* Merisse vindt je lief EN totaal geschiftquote:Op woensdag 1 september 2004 23:02 schreef Syrena het volgende:
Gelukkig vinden jullie me lief en niet totaal geschift, hahahahaha.
[
ik ben ook omquote:Op woensdag 1 september 2004 20:41 schreef Merisse het volgende:
Phil, ETyeah
Wil best de koffie matigen en de alcohol ervoor opgeven maar als 't nog niet hoeft...
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:23 schreef Syrena het volgende:
Geheel offtopic: Gerrit! Wat een leuke naam! Ik had al Eddie voor mijn-puppie-die-nog-een-droom-is, maar Gerrit is ook zo leuk... Oeh moeilijk. Willem is ook leuk
Overigens voor de geinteresseerden zijn er tweedehands persona's te koop op Marktplaats, ze zijn zo rond de 50 euro.
En NEE, ik heb er nog geen gekocht,kon me nog wel enigzins beheersen.
Ik heb deze week wel al een paar keer overwogen om te gaan Internetdaten, maar ja, in tijdschriften zetten ze toch alleen de succesverhalen en niet de: "Ik-ging-internetdaten-en-ontmoette-een-griezel"-verhalen.
Aniehoe, ik ga weer rustig verder met het instralen van dit topic voor meer streepjes en wachten tot er nieuws is van de verse babies...
[vervolg offtopic] OHquote:Op donderdag 2 september 2004 19:12 schreef Merisse het volgende:
[offtopic] uitleg
Moet je dat nou melden, ik zit al de hele avond op mijn slaapkamer met het boek Shopaholic (chicklit) en nu kijk ik naar Legally Blonde en toch denk ik om de seconde aan de mini zakjes chips en de gangmakers die beneden in de kast liggen.....quote:Op donderdag 2 september 2004 13:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Gisteravond om 22.00 uur heb ik een enorme bak bananenroomijs met pecannoten en caramel gegetenen vanmiddag in de pauze een broodje kroket EN een sauzijcenbroodje. Eigenlijk eet ik op dit moment een beetje veel, maar ik zeg gewoon dat het van mijn hormonen komt
Als ik dan zo lang moet wachten op mijn NOD, dan kan ik het mezelf toch wel zo prettig mogelijk maken
![]()
I knew it !!!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:02 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog 1 test over trouwens![]()
Ik heb wel eens met een vriendin een paar keer (met verschillende jongens dus) afgesproken om te daten maar die jongens kwamen nooit opdagenquote:Op donderdag 2 september 2004 20:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
En hebben jullie écht geen internet-date-horror-verhalen?! Nou!![]()
Nope, hier ook een successtory.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:50 schreef Syrena het volgende:
Vreselijk off-topic gaan, net als de rest!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:37 schreef ThunderChild het volgende:
Hier helemaal geen story . . .![]()
![]()
![]()
Wat doe ik eigenlijk hier in deze topic ??
en toen deden jullie het ZONDER en toen had je twee streepjes en waren we weer compleet ontopicquote:Op donderdag 2 september 2004 21:30 schreef Martineke het volgende:
we konden niet met, maar ook niet zonder elkaar(tegenwoordig gaat dat MET stukken beter als toen)
Nope hier ook alleen succes storyquote:Op donderdag 2 september 2004 20:50 schreef Syrena het volgende:
Sorry , had nog niet verder gelezen.... Maar ik laat het hierbij...quote:Op donderdag 2 september 2004 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vreselijk off-topic gaan, net als de rest!
Zullen we deze story-line vervolgen op het speeltuinbankje? Net zo gezellig en dan gaat het hier gewoon verder over streepjes, jompeltjes, spuugtesten etc.
Niet vervelend bedoeld overigens hoor, dit.
quote:Op donderdag 2 september 2004 23:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mag ik even ontopic inbrekenMerisse ik heb inderdaad nog wel het liesgevoel, zere borsten en brandend maagzuur. Die vreetbui van gisteravond en vanmiddag is gevolgd door een flinke huil/lachbui in de auto op weg naar huis. Ik wist niet wat me overkwam en Slaapvriendje al helemaal niet, maar het zullen waarschijnlijk toch de zenuwen voor maandag zijn
Allemaal truste hier en tot morgen
Slaapmeisje
redster in noodquote:Op donderdag 2 september 2004 22:53 schreef Merisse het volgende:
[..]
en toen deden jullie het ZONDER en toen had je twee streepjes en waren we weer compleet ontopic![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Syreeeeeenaaaaaa haal alsjeblieft weg dat plaatje
No Nick dat vliegtuigje
jolene, ik weet nog niet wanneer ik ga testen, misschien over 3 maanden?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, misschien over 3 maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |